Z venku moc povedené, i když Mercedesu SLS AMG bych dal přednost. Hold jsem spíše na retro. Vnitřek mi u Ferrari připadá trochu fádní. Jde o superauto, tak by ještě mohli popustit uzdu fantazii. I takové prošití kůže červenou nití by podle mého názoru pomohlo.
S individualizací Ferrari nikdy problém nemělo. Můžeš si vybrat vždy min. ze dvou typů sedaček, cca 20 barev kůže včetně přibližně stejného druhu kontrastního prošívání, barvu koberečků, přístrojové desky, provedení volantu i s třeba led diodama pro okamžik řazení, barvu otáčkoměru, brzdových třmenů. Je toho spousta. Máš-li na to tedy peníze. ;-)
Navíc Ferrari jde dle mého názoru spíše cestou nadčasové elegance než okamžité krásy. Lepší je v tomto už snad jen Aston Martin. No nic. Trochu jsem se zasnil. Nemám ani na jedno. :'-(;-)
F 430 je jen evoluce 360tky. Jiná karoserie, jiný motor, ale na stejném podvozku. Teda rozdíl 1 mm v rozchodu zadních kol neberu jako revoluci. A z veteránů bych bral spíše staré 250 nebo 280 GT. Ale každému co se mu líbí.
Já bych tedy rozhodně bral F430, 360 se rychle okoukala. Ale dnes už raději 458, tedy pokud se nebudeme bavit o 599, protože to je můj jednoznačný favorit.
navážu...
tady je seznam volitelných prvků:
[odkaz]
když si zákazník volí výbavu auta, tak konfigurátor u prodejce je schopný podle jednotlivých voleb dohledat, jestli takové auto se shodnou výbavou už náhodou neexistuje.
Nevím, s těmi ligami, na obrázku je GTO, to je jiná liga, jak proti SLS tak také proti základnímu GTB, které, řekl bych, je přesně tím, z produkce Ferrari, proti čemu SLS stojí. Jo, dvanáctiválec, o něco silnější, stojí proti osmiválci, ale rozdíl v dynamice minimální, obojí přes své nesporné schopnosti na dráze jsou hlavně GTčka, ta nejostřejší, co se dají vůbec pořídit. Navíc za podobnou cenu, řekl bych, že to jsou soupeři ze stejné ligy přes nespornou výhodu vyšší image Ferrari.
PříZpěvek co dává smysl. :yes:
blahopřeji. Kůra se daří... Děláš mi radost.
P.S. 12V a 8V byť reálně rozdíl minimální (tady naprostý souhlas), v rámci image této třídy tak trošku nebe a dudy, bych já skromně řekl. SLS je však výborné auto, býť Ferrari stojí zase ještě o kus dál... Ale pokud by se mělo nějaké auto brát jako konkurence, pak SLS tuto podmínku splňuje. :yes:
Já to nepoužívám, jilmy nám tu nerostou a nemám dost pilin. Psal jsem tatovi, když jim něco zbyde z Jaguaru, že bych si to natřel na hrudník, ale zatím se mi nikdo neozval.
Jo, sedím si tu na kůru, jako odpolední tortůru dřu si paty o kůru. (je to lepší než pemza) >:D
Některým by ta kúra jistě prospěla, ale zas, kdo by nás bavil. ;-)
GTB je o 1,5 mil dražší než SLS. GTO je ještě dražší a jak píšeš, je to jiná liga. Ale ne zas o tolik, co GTB oproti SLS. SLS jistě není špatný auto, ale s legendou 12tiválcového Ferrari se stěží může měřit.
Nevím, ceny kolem pěti mega, plus mínus, myslím, že v této cenové kategorii už tohle není tak podstatné, jiné patro je pak nad deset. Ale jinak, zásadní je to V8 proti V12, i když objem nastejno, a pokud jde o legendu dvanáctiválcového Ferrari, o co menší je legenda gullwingu? Neříkám, že jsou to naprosto srovnatelná auta, ale z hlediska tržního zaměření cílí na stejného zákazníka, pro mě to jsou soupeři, jiná věc je, dá-li zákazník přednost značce etablované čistě v těchto cenových patrech a s neotřesitelnou image nebo přesahu do této kategorie od seriového výrobce.
:yes:
Přesně tak.
Ale ten Mercedes je pěkný taky (tedy ymslím tím ten prvotní předobraz). to nové co vyjelo je tak nějak pro mě osobně nic. Ale kvality má.. o tom žádná...
A když už sme u toho... Mě by bohatě stačilo Grandcabrio... >:D
Racek od Mercedesu je stejná legenda. Krom toho Ferrari vypadají pořád stejně v poslední době. Krásné ano, ale jedno jako druhé, kdežto Racek je unikát. Válce jsou fuk, výkon mají podobný.
Už jen sednutí do podobné třídy aut dá většině smrtelníků zapomenout, co se jim nelíbilo na oficiálních snímcích ;-) Ale prošít se to bude dát i růžovou, tomu věřím :-)