Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ferrari poskytuje na pohonná ústrojí až dvanáctiletou záruku

Pro majitele nových aut je důležitá i záruka. Většinou se z odborných médií dočtete, jakou který výrobce nabízí a v cenících je informace, kolik stojí její případné prodloužení.
Zpět na článek
13. 4. 2014 23:30
13. 4. 2014 09:27
Psychologicko-marketingový tah
Předpokládám, že tato prodloužená záruka nebude úplně levná. Vzhledem k charakteru většiny klientů lze předpokládat o tuto službu zájem.
Následující faktory
- většina majitelů má další auta a Ferrari používá jen občas a vozy proto mají malé nájezdy
- potenciály motorů nejsou, vzhledem k vysokým výkonům, většinou plně využívány
- majitelé těmto autům většinou věnují víc péče než nezaměstnaný Lojza svému rozklíženému stoletému Favoritovi
- technologická a i materiálová úroveň motorů je na nadprůměrné úrovni obecné techniky v automobilovém průmyslu
dávají jistotu, že továrna neprodělá.

Pár případů, kdy bude záruka oprávněně uplatňována, bude jistě možné řešit velkoryse, třeba i výměnou celého agregátu.

Záruka takového typu jistě nebude prodělečná a zároveň zvýší image už tak dost prestižní značky.
Rozbalit vlákno
7
13. 4. 2014 11:57
Re: Psychologicko-marketingový tah
... tak jako
celá Itálie [odkaz] [odkaz]
13. 4. 2014 12:22
Re: Psychologicko-marketingový tah
Ono je to spise o tom, ze se da teoreticka zaruka omezena spoustou veci vyjmenovanych jako "bezne opotrebeni" nebo "pouziti v rozporu s povahou vozu" a to co nahodou zakaznikovi zaplati na zaruce se vrati na poplatcich za servisni prohlidky po dobu trvani zaruky.
Obecne je to presne naopak, tyhle sportovni vozy maji "technologickou i materialovou uroven" z hlediska odolnosti vuci provozu pod urovni obecne techniky v automobilovem prumyslu. Ta auta nebyla nikdy konstruovana na vydrz a bezna zivotnost opravdu sportovnich vozu je bezne i radove mensi nez u normalnich rodinnych vozitek. Je to dan za extremni techniku v aute pouzitou v techle autech. Kdyz to prezenu motor ve Formuli 1 take nenajede sto tisic kilometru.
13. 4. 2014 12:58
Re: Psychologicko-marketingový tah
O technologické a materiálové úrovni tohoto výrobce při výrobě zejména motorů bude dobré, když si něco přečteš a zjistíš. A v prvním kole budou stačit obecně dostupné informace.

Potom nebudeš psát takové komentáře.
13. 4. 2014 14:43
Re: Psychologicko-marketingový tah
Tak jasne pokud budu hltat ty "obecne dostupne" cti marketingove informace jako nekdo, tak pak bych mohl opravdu psat nesmysly, ale kdyz se nad tim clovek zamysli trochu i vlastni hlavou, tak mu dojde a na mnoha prikladech lze snadno dolozit, ze zivotnost sportovnich vozu je hluboko pod zivotnost normalnich aut pro bezne jezdeni.
13. 4. 2014 16:21
Re: Psychologicko-marketingový tah
Evidentně se chceš hádat za každou cenu, já ne. Raději si budu hltat nějaké ty obecně dostupné informace, abych mohl dál psát nesmysly.
Avatar -
16. 4. 2014 14:26
Re: Psychologicko-marketingový tah
Tato diskuse je zcela mimo racionalitu.
Sportovní automobily jsou stavěny tak, že jejich komponenty pracují těsně pod hranicí zničení, ale zároveň se předpokládá, že zacházení s nimi bude hrubší, než u běžných "konzumních" automobilů.
Pro skutečně sportovní automobily tedy musí výrobce použít nesrovnatelně kvalitnější = dražší materiály, jejich opracování (tváření, obrábění či povrchovou úpravu s vysokou přesností) a samozřejmě jejich funkčnost musí být na mnohem vyšší úrovni, než u "konzumních" automobilů.
Zároveň s tím se ale samozřejmě předpokládá, že i používání těchto dílů, jako ostatně celého automobilu, bude probíhat těsně pod hranicí zničení, tedy bude extrémní. Proto se na velkou část jednoúčelového sportovního/závodního sortimentu ani neposkytuje ŽÁDNÁ ZÁRUKA, protože definice hranice zničení je problematická.
Takže sportovní auto musí být opravdu vyrobena v měřítcích podstatně vyšší kvality než ta "konzumní" a zároveň se u nich předpokládá nižší životnost jednotlivých komponentů (a to i přes jejich podstatně vyšší kvalitu).
Ono totiž 350 km najetých na hranici zničení na rychlostních zkouškách WRC je z hlediska funkčnosti i opotřebení podstatně vyšší zátěž, než 250 000 km najetých v podmínkách běžného provozu na pozemních komunikacích (kde je výslovně zakázáno prakticky vše, co je smyslem motoristického sportu).
Ono ostatně i na ojetinách pohybujících se v běžném provozu jsou vidět podstatné rozdíly. Zatímco auto provozované po Praze je po 100 000 km a 6 letech (resp. zimách) v podstatě vrak, auto provozované 15 let a 250 000 km po italských dálnicích je jen minimálně opotřebené.
Diskuse tedy nemá smysl, pokud není definována inertní soustava.
14. 4. 2014 06:04
Re: Psychologicko-marketingový tah
Předpokládám, že to píšeš po násobný zkušenosti s posledními modely Ferrari :-) , tak jako tu píšeš z vlastní zkušenosti jiný báchorky.
Avatar - Martin911Turbo
13. 4. 2014 16:59
dvanáct!!!
Tak to bude úžasná záruka jako 7 let KIA >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
3
Avatar - petrumr
13. 4. 2014 21:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
13. 4. 2014 23:30
Re: dvanáct!!!
U ferrari zaplatíš za běžný servisní interval podstatně méně než 75 tis.Kč (nevím, na základě čeho jsi použil zrovna tuto částku). Pokud se bavíme o mimořádných servisních úkonech (např. spojka nebo ocelové brzdové kotouče nemluvě o opravě po bouračce), pak si připrav podstatně víc než 75 tis.Kč ;-)
14. 4. 2014 06:09
Re: dvanáct!!!
Ty jsi mimoň, chytni se s Attilou za ruku a běžte si povídat. ;-)