Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ferrari: nechcete si koupit třeba kolo z F1?

V současné době již probíhá aukce, na které si zájemci mohou zakoupit části z monopostu Formule 1. Jedná se o pět součástek z vozů, které v minulosti zvítězily v celém seriálu mistrovství světa F1.
Zpět na článek
12. 5. 2007 07:36
12. 5. 2007 07:48
neregistrovaný "kkk"
12. 5. 2007 08:15
12. 5. 2007 18:20
neregistrovaný "kkk"
12. 5. 2007 12:29
neregistrovaný "qwerty"
12. 5. 2007 14:58
neregistrovaný "Alessio"
12. 5. 2007 23:46
neregistrovaný "dusio"
12. 5. 2007 17:50
neregistrovaný "viper_111"
12. 5. 2007 19:10
neregistrovaný "misoo"
12. 5. 2007 21:02
neregistrovaný "amadeus"
12. 5. 2007 22:01
neregistrovaný "jerevan"
12. 5. 2007 22:12
neregistrovaný "33"
4. 12. 2007 22:40
neregistrovaný "droopy299"
13. 5. 2007 11:11
anonym
13. 5. 2007 16:25
neregistrovaný "Broker"
13. 5. 2007 21:48
neregistrovaný "turbo"
Avatar - Merkur
12. 5. 2007 07:36
F 1
Mají to vyhodit?Je vidět,že mají obchodního ducha ;-) .
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "kkk"
12. 5. 2007 07:48
volant
pamatuju si, ze nekdy pred 4 roky byl ve speedu na prodej volnat za myslim 1/4 milionu :-)
Rozbalit vlákno
2
12. 5. 2007 08:15
Re: volant
no nekupto za ty prachy... >:D >:D
neregistrovaný "kkk"
12. 5. 2007 18:20
Re: volant
taky si rikam >:D
12. 5. 2007 10:23
INVESTICE K NEZAPLACENÍ...
To je o ničem, nadšenci do F1 si stejně počkají na "zlatou výroční edici" ve které bude i Bernieho pšouk zachycený do igelitového sáčku... :-)
Rozbalit vlákno
1
12. 5. 2007 11:37
Re: INVESTICE K NEZAPLACENÍ...
Tak to pozor, před x lety, když jezdil ještě Johnny Herbert, tak se pokusil prodat plechovku výfukových plynů z vozu Michaela Schumachera (samozřejmě v ní nic nebylo). Světe nediv se, byl zájemce který za ní nabízel 10.000 USD!!! >:-[] ;-)
12. 5. 2007 11:23
kolečka z převodovky
Dost mě překvapilo, že ty zubatý kolečka z převodovky maj přímý ozubení. Neví někdo, proč? Kvůli snažšímu řazení? To bych v hi-tech formuli opravdu nečekal :*)
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "qwerty"
12. 5. 2007 12:29
Re: kolečka z převodovky
si myslím že je to tím, že sekvenční převodovka se šikmým zubem by jaksi nefungovala bo by to nezapadalo
12. 5. 2007 12:34
Re: kolečka z převodovky
Dyť normální manuální převodovky maj taky šikmý zuby a zapadá to hezky, ne?
Avatar - Honza Mička
12. 5. 2007 14:19
Re: kolečka z převodovky
rekl bych ze je to kvuli tomu ze prime ozubeni ma vetsi silu..kdyz si vezmes ze bezne mas na manualnich prevodovkach spatecku s primymi zuby a to ze kdyz nevyjedes nejaky kopec na jednicku,zarucene ho vyjedes na zpatecku..prime zuby maji ale vetsi hluk..ale asi je to blbost co pisu..zeptam se ve skole ;-)
neregistrovaný "Alessio"
12. 5. 2007 14:58
Re: kolečka z převodovky
co vím, tak šikmé má výhodu v klidnějším a tišším chodu, což je u F1 asi jedno a přímé ozubení bude asi na vysoce přesné strojírenství lehčí vyrobit
12. 5. 2007 15:31
Re: kolečka z převodovky
No já se to učil tak, že přímé ozubení je levnější, ale horší, protože při přechodu mezi jednotlivými zuby vznikají rázy, které si samozřejmě nikdo nepřeje. Na druhou stranu šikmé ozubení vyvolává i příčnou sílu na hřídel, který možná bude tím důvodem. Co píše Rexton s tou zpátečkou - tam je přímé ozubení, protože se na ní ve srovnání s jinými převody ujede minimum, tak není důvod dávat dražší šikmé zuby. A že se na ní vyjede větší kopec je dáno vyšším převodem zpátečky...
neregistrovaný "dusio"
12. 5. 2007 23:46
Re: kolečka z převodovky
Primy ozubeni se v zavodacich pouziva kvuli absenci axialni sily ktera vznika u sikmyho. Nemusis ji zachycovat tj. mas o starost mene. Zaroven se domnivam ze ma primy ozubeni pri stejnych rozmerech (zejmena sirka ozubeni=>delka skrine) vetsi unosnosti vuci razum a tudiz je tam mensi riziko lomu zubu v pate (spodni cast zubu kde se napojuje na vlastni kolecko). Razy vzikaji napriklad kdyz auto po trati poskakuje tj. zatizeni neni plynuly. Vsimni si ze zuby jsou spicatejsi nez u seriovych prevodovek. To proto ze maji vetsi uhel zaberu (uhel alfa) diky cemuz jsou prave pevnejsi v pate. Hluk ani cena vyroby nejsou pro zavodni aplikace dulezity. Na vlastni razeni nema primy resp. sikmy ozubeni zadny vliv. Muzes mit primy se synchronama stejne tak sikmy bez synchronu.
13. 5. 2007 00:00
Re: kolečka z převodovky
Dík za info, myslel jsem, že to bude v tý axiální síle. S tou pevností si ale myslím opak - myslím, že právě přímý ozubení je náchylnější na lom, ale už je to pěknejch pár let, co jsem slyšel Části a mechanismy strojů II, takže si nejsem jistý ;-)
neregistrovaný "viper_111"
12. 5. 2007 17:50
ten ráfek
No osobně bych si pořídil to kolo a použil bych ho v obýváku jako základ na stolek. Prostě bych to překryl skleněnou deskou a to by pak každej záviděl jakej mám doma stolek u sedačky :-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "misoo"
12. 5. 2007 19:10
Re: ten ráfek
to by bolo neco !! :-) :yes:
neregistrovaný "amadeus"
12. 5. 2007 21:02
ozubeni
to primy ozubeni se pouziva u sekvence prave kvuly tem prechodum protoze kolo se sikmym zubem musi byt brzdeno synchronama a to s primym to zvladne i bez toho
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "jerevan"
12. 5. 2007 22:01
zaujimave
zaujimave je ze na tom kolese nieje nic cim by sa dalo prisrobovat o napravu... jak im to tam drzi?
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "33"
12. 5. 2007 22:12
Re: zaujimave
Ty ses nikdy nedíval na závody F1? Hlavně zastávky v boxech? Kolo se přidělává jednou centrální maticí ta je ve stejné ose jako náboj kola.
neregistrovaný "droopy299"
4. 12. 2007 22:40
Re: zaujimave
Čeče to si děláš srandu ne? >:-[]
anonym
13. 5. 2007 11:11
precti
at si to nechaj
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Broker"
13. 5. 2007 16:25
Ach jo...
Na jednu stranu chápu snahu Ferrari prodat některé kusy F1,na druhou stranu mi vadi komercializace značky,kterou Ferrari v poslední době předvádí.Byl jsem na hodně světových autosalonech,kde Ferrari nepouští k vozům kromě pozvaných osobností nikoho,ale za rohem prodávají originální čepice Ferrari za 10EUR a jiné tretky.Asi právě proto má u mě Ferrari prestiž jako odhozená konzerva od snědený paštiky.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "turbo"
13. 5. 2007 21:48
oddeleni tuzingu ve Sparu podobnou edici nabizi uz davno...
...nevim jak vy,ale ja u nas po meste vidam jezdit spoustu tuzingkaru s rafkama a spojlerama z F1 ...sice to maj chlapci osunteny,olezly,prorezly,prd jim to jede,strasne jim to rve a dost cmoudi,ale tyhle supr doplnky vypadaj na tom jejich omselym laku hodne drsne :)) poor pieces of crap
Rozbalit vlákno
0