Testovací mula kupé-kabria California, spatřená na testovací trati Ferrari má pod kapotou motor V8 3.8 z Maserati Quattroporte, jenž dostane i nástupce maranellského granturisma.
Ano zvuk vozů Formule 1 (nejspíš) BUDE "tragický". Ferrari California (a další vozy) je ale něco (zcela) JINÉHO - neb a protože dnes už se zvuk "dodělává" zcela běžně = "dodělaný" ho bude (jistojistě) bude mít i ta California
PS: U F1 (očekávám že) se zvuk dodělávat NEbude..
Vzhledem k počtu prodaných Californií s "kvedlačkou" (jednotky kusů za celou dobu výroby) to bohužel moc škoda není... tedy aspoň pro ty, kdo si takové auto kupují nové.
Klasický manuál asi už u TOP sportovních vozů jakými jsou Ferrari NEbude (pro "užívání si s klasickým" MANUÁLem dnes třeba do nově představeného HH Peugeot GTi ;-)
PS: Dovedete si (dnes) představit manuální řazení v F1? :-)
Ferrari je naštěstí auto na celý život, takže není problém sáhnout po některém ze starších modelů. Díky programu Classiche se budou dát provozovat až do konce světa (nebo krachu Ferrari, podle toho, co přijde dřív :-) )
Souhlasím California je vůz na "brouzdání" pobřežními letovisky (ale klidně i LETy německými dálnicemi) a manuál k takovému vozu (v dnešní době) už tak nějak NE"pasuje" :-)