No, ať už je tu.
Zvuk je takový divný, výfuk zní jak čtyřválec s prdlým tlumičem...a velká škoda kvedlačky.
Hammunasakra
0
😄
Tak tohle ZCELA JISTĚ URČITĚ NEbude "finálový" zvuk (příští) Californie 😉
Nove Milla Giri
0
Mozno, ale zazraky nikto necaka. Buduci rok prechadza aj F1 na sestvalce a Montezemolo sa vyjadril, ze zvuk noveho sestvalca je "tragicky". Uvidime.
Hammunasakra
0
Ano zvuk vozů Formule 1 (nejspíš) BUDE "tragický". Ferrari California (a další vozy) je ale něco (zcela) JINÉHO - neb a protože dnes už se zvuk "dodělává" zcela běžně = "dodělaný" ho bude (jistojistě) bude mít i ta California
PS: U F1 (očekávám že) se zvuk dodělávat NEbude..
Lukáš Vaverka (Auto.cz)
0
Vzhledem k počtu prodaných Californií s "kvedlačkou" (jednotky kusů za celou dobu výroby) to bohužel moc škoda není... tedy aspoň pro ty, kdo si takové auto kupují nové.
Ondris
0
Ale jde o tu možnost...bylo to poslední Ferrari s manuálem. 😄
Hammunasakra
0
Klasický manuál asi už u TOP sportovních vozů jakými jsou Ferrari NEbude (pro "užívání si s klasickým" MANUÁLem dnes třeba do nově představeného HH Peugeot GTi 😉
PS: Dovedete si (dnes) představit manuální řazení v F1? 😄
_MT_
0
Ad PS: Dovedu, proč by ne. 😄
Hammunasakra
0
😄
Lukáš Vaverka (Auto.cz)
0
Ferrari je naštěstí auto na celý život, takže není problém sáhnout po některém ze starších modelů. Díky programu Classiche se budou dát provozovat až do konce světa (nebo krachu Ferrari, podle toho, co přijde dřív 😄 )
Hammunasakra
0
No KONEC SVĚTA - to je snad JASNÉ.. 😉
Hammunasakra
0
Souhlasím California je vůz na "brouzdání" pobřežními letovisky (ale klidně i LETy německými dálnicemi) a manuál k takovému vozu (v dnešní době) už tak nějak NE"pasuje" 😄
Zvuk je takový divný, výfuk zní jak čtyřválec s prdlým tlumičem...a velká škoda kvedlačky.
Tak tohle ZCELA JISTĚ URČITĚ NEbude "finálový" zvuk (příští) Californie 😉
PS: U F1 (očekávám že) se zvuk dodělávat NEbude..
PS: Dovedete si (dnes) představit manuální řazení v F1? 😄