Som zvedavý, ako sa taliani popasujú so vzhľadom tej Fiatky. Ináč sa obávam, že ak sa im to nepodarí nebudú mať čím iným zaujať a sestrička MX-5 ich v predajoch zvalcuje.
No pro Mazdu zatím nebyl potvrzený ani ten dvoulitr se 165k. Pokud by měl Fiat foukaných 200, tak je to taky argument... jako fanoušek Mazdy píšu "bohužel", z pohledu autonadšence obecného je to ale dobře.
Je to o ceně, ne o image, i když, tak spíš pro méně náročné. Alfa připravuje vlastní konstrukci s upravenou strojovnou od Maserati, což dává zcela jiné možnosti.
Samozrejme, ale takýto výkon bude dostupný až v Abarthe podľa článku, ja som myslel len na predaje Fiatu samostatne. Okrem toho, pre niektorých potenciálnych zákazníkov sa turbo v aute ako MX-5 rovná priam svätokrádeži. Preto si myslím, že ak bude Fiat ponúkať približne rovnako výkonný turbomotor ako Mazda atmosféru, viac zákazníkov pôjde k Japoncom. :-)
O 1.5G v MX-5 se odmítám bavit, ne že by to nemohla být zábava, ale to auto má prostě na víc. 2.0G 165k by stačilo... s tou hořkou pachutí slova stačilo, která říká, že stačit muselo.
Pochopitelně je to dobré. Fiat se zaměřuje na levnější vozy pro běžnou populaci a Abarth tomu dává exkluzivitu v rámci základního designu. Alfa Romeo si zaslouží vyšší standard designu, který by měl být dostupný i pro běžného člověka, pokud přijme nejnižší výbavu a současně oběť prvků "kloboukkomfortu" za precizní pilotní zážitky. Jinak samozřejmě prémie doufejme i pro ty, kteří nejsou podvodníci a gauneři. Pak to bude dávat smysl.