Tohle auto ve mě vždycky když ho na silnici potkám vyvolá pot´ouchlé pousmátí :-) ...a v cabriu? ;-) úplně živě vidím pěstěné blondýnky, jak vyjíždějí z podzemek v centru všech metropolí Evropy, stahují střechu, aby ony i jejich pětikoule mohly přitahovat zraky a působit dopravní i srdeční kolaps kolemjedoucích i jdoucích pánů tvorstva ;-)
Byla by to sakra chyba, kdyby Fiat tohle cabrio neposlal dělat lidem radost :-)
To je příznačné, zdejší špageťáci tu tečou nad obrázkem od... lehmannboys. Děti ráje kopírují obrázek do svých deníčků pirátů z karibiku... Obrázek, který s fiatem nemá společného takřka nic. Je to malůvka. Jo, ale bude to neskutečný dělo. Kdo pětistovku podrobně prošel ví, že základní (původní) jiskra je tatam. Totiž původní pětistovka byla založená na dokonalé vjemové markantě jiskřivých očích. Jen se na ní podívej, pochopíš. Zrovna tak zadní "p.r.d.e.l.k.a" no to bylo fantastické kouzlo. Po stranách výrazně z karoserie vyprofilovaná zadní světla. a na novém? Dopadlo to přesně jako u Brouka od VW - sterilní výsledek. Navíc nové pětistovce uškodil nárůst velikosti. Co je hezké malé holt nafouknuté postrádá přitažlivost. Tohle je zřetelné zejména při zadním pohledu, kdy z blatníků trčí do výšky příliš vytažená karoserie. Za co pochválit? Jednoznačně vnitřek. Ten je tak roztomilý, že Punto se za sebe červená až k výfuku. Škoda holt, že knoflík nemá v retromutaci tu legendární jiskru ve vočích. Tedy,jak to říkají v tom filmu... dávám mu rok... maximálně dva.
P.S. Jediné superretro je MINI. Tam najdeš vše - aktuální dokonalost, styl a ozvěnu minulosti.
Takhle Fiat zaplacne diru v portfoliu VW. Brouk se temer neprodava a Lupo vypada jak vypada i se strechou.
500 je obrovsky uspech, dokonaly designovy vrchol dnesnich dnu.
Jistě, i ty ho znáš. Mají ho i jiní, Renault, Citroen... nic výjimečného, Jde o dvoudveřové mini. Sleduj čísla, sleduj křivky. Do dvou let si to zde napíšeme.
má? tak nám napíš meno toho cteného fau vé modelu..čísla si sleduj pri fleetových evergreenoch, toto je auto pre radosť..všetci sa tu zhodli že je to krásne zhmotnená legenda s dizajnovým odkazom na predchodcu len ty tu furt pletieš dačo o sterilnom výsledku..ak päťstovka nepôsobí na tvoje emócie tak si skontroluj tep či ešte žiješ..
ty si nejaky designový odbornik? moj zlatý ani zdaleka nevieš o čom točiš... fiat 500 ma navrch pred mini, a to viem o čom hovorim. designu sa veru moc nerozumies, ale subjektívny nazor rešpektujem ;-)
Ty sa hlavne zobud z toho hlbokeho spanku. Neviem kto teba pasoval na toho, čo to može sudit "majstrovským okom".zrovna ten čo uznava VW design to asi nebude nemysliš? :no:
Musím ti dát za pravdu. Tedy částečně. Stará 500, tedy ta původní, má nádherný emotivní design. 500 již tak "dokonalý" design nemá. To je fakt, nicméně z těch mini, a nyní opravdu vynechme Mini, je designově nejlepší.
Nové 500 má vedle Mini asi nejlépe zvládnutý retro design. New Beetle svou šanci stát se novou legendou propásl. New500 má vykročeno, aby minimálně neudělal svému pradědovi ostudu, jestli získá i slávu poznáme, až přijde na svět jeho syn.
Mrkni dolů na čísla. Žár... netrvá. Jiné to nebude. Pro mne je vizualita F500 po podrobném prozkoumání zklamáním jara. Vnitřek mě naopak velmi oslovil, k tomu - :yes:
No, to nám ta sezóna pěkně začíná. Tak se podívejme, jak se mají miniauta v prodejích za duben:
Kraluje Spark - 208 aut, pak je Panda - 107, Picanto - 104, Atos - 90. Nové Twingo udělalo 47. Jo, taky je tu Fiat 500 :-( 15 (slovy: patnáct) kousků... Jasně, víme, zde autům nikdo nerozumí... No, rozumíme tomu zde ovšem tak, že se F500 soubojuje s FOXíkem, a to je nakonec pro fiat vlastně vyznamenání. I když musíme v rámci korektnosti napsat, že Fox je větší vůz.
P.S. Někdo tu psal, že snad ulice měst budou už zjara plná pětistovek... Teď už je mi jasné, proč jsem na silnici potkal zatím dvě. Možná to byla jedna a ta samá... :-)
Ano, MINI je harmonie stylu, retrodesignu i moderní techniky. F500 je krásná uvnitř. Navenek chybí jiskra, šmrnc. Ta čísla mně šokovala. Já se bál podívat aby tam nebylo u F500 - 150 :-) a ono 15... nikam jinam to o moc nepůjde.
Mini je někde jinde. Srovnávat Mini s New500 je jako srovnávat 1 s Golfem (bez urážky ;-) ). 500 je stylovka, krásná nákupní taška, pro lidi co bloumají po městě. A dokáže nabídnout i saka ostré verze, ale je to především o stylu
Sakra, asi jsem se špatně vyjádřil. Mini je samozřejmě stylovka! Ale je to už prémie. 500 má dle mě jiné ambice. Oba mají zacíleno na stejně smýšlející sortu zákazníků, ale s rozdílnými peněženkami. A pak jsou tu i tací, kterým se líbí menší rozměry 500.
Abych se přiznal ani nevím jestli je fyzikálně možné dostat do jednoho atose tchýni vlastného psa a ještě nákup s manželkou, ale jistě, v tom máš nepochybně pravdu. Proto píši, že se F500 se soubojuje se sobě rovným (byť trochu větším) Foxem.
A ta cena? Jistě. Vždyť jsem tu opakovaně psal, že F500 nebude masově motorizovat střední Evropu. Nikdo ze špageťáků nevěřil, naopak údajně zde mělo jít o obdobu Itálie na sklonku padesátých let, prostě od Aše až po Tatry jen pětistovky. Boha jeho... :-)
Tedy závěr - F500 se tu prodává v počtech cca 15 kusů měsíčně... :-O
to mi ani nepřipomínej brr.. staré twingo i po těch skoro sto letech vypadalo super! s dobrým obutím, ano nebojím se to říci, i sexy. Ale to nové na mě působí jako vykastrovaný metrosexuál 8-s
No, jestli zatim nežijou s toho nafukování a záloh, co předváděli před uvedenim na trh. Já viděl jednoho u místního zelináře, jinak po Evropě ani jedno. Krom desítek kamionů v tom bílym fusaku.
Koukám na toho prďolu a mě se líbí, ať mu chybí "něco" z legendy nebo ne. Ale neni to auto, který bych mohl používat. Dveře bych měl do pasu a ještě bych musel použít úpravy strážníka z filmu Policejní akademie. Kdyby na to "sportka" někdy došla, tak raději to Mini, i když tam stejně vypadám, jak ten Bořek stavitel. Ale kabria jsou pro mně jen 2 na světě... SL a Mustang 69.
Porovnávat Foxe s F 500, to už chce mít hodně silný žaludek.
Jen tak mezi anma, když sme u té techniky.. Co má Mini co F 500 mít nemůže. Má Mini třeba 10 bagů vč. kolenního? Má Mini prosklenou střechu... NEvím jestli má mini vícezónovou klimu...a další pikačoviny. MYslím, že neexistuje auto, které má takové množství standardní a příplatkové výbavy jako F 500. Šášula se svým slovenkým gardistou si tady může psát co chce... ale...F 500 jejich komentáře ke svému úspěšnému životu nepotřebuje...
Jinak zaznamenávám z rukou šášuly něco na téma imptence a New Beetle.... >:D
jednoducho GTI je mimo a neoplatí sa reagovat :no: Frank Stephenson pracoval na designe mini aj 500, sam všat tvrdí že 500 ma ovela vyššiu hodnodu designu.(Dante Giacosa može byt hrdy ;-) ) jednoducho DOLCE VITA :-!