Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Fiat 500L Trekking: Malé MPV nazulo pohorky

Trochu atypicky na americké půdě se odehrává premiéra Fiatu 500L Trekking. Místo je však zvoleno logicky.
Zpět na článek
28. 11. 2012 11:39
28. 11. 2012 10:58
28. 11. 2012 11:44
29. 11. 2012 04:42
Avatar - Slavek-TDM
28. 11. 2012 10:52
Pohon vsech kol
"vybaven kontrolou trakce Traction+, ta dokáže simulovat pohon všech kol". Tak tohle snad opravdu ne :no: . Maximalne dokaze simulovat mezinapravovej predni diferencial a i o tom bych vedl lehkou polemiku...
Rozbalit vlákno
3
Avatar -
28. 11. 2012 11:39
Re: Pohon vsech kol
Tak přední nebo mezinápravový? To je dost podstatný rozdíl... >:D
Avatar - Slavek-TDM
28. 11. 2012 12:14
Re: Pohon vsech kol
Sakra, samozrejme ze predni, chtel jsem napsat, ze mezinapravovy tam neni a nejak se mi to spojilo >:D
Avatar - KANKUNEN
28. 11. 2012 12:49
Re: Pohon vsech kol
To už má Olcit od Kylie ;-)
28. 11. 2012 10:58
4x4
by si to určitě zasloužilo, když ho může mít i Panda. Prodejům by to jedině pomohlo.
Rozbalit vlákno
1
28. 11. 2012 11:44
Re: 4x4
Tohle je, tuším, postavený na Puntu a to (platforma) 4x4 neumí.
Avatar - 3_diamanty
28. 11. 2012 11:10
nevidim vyznam tohto modelu trekking bez pohonu 4x4
za pekny lak karoserie a oplastovanie si zakaznik zase priplati nehorazne prachy a pritom je to klasicky 500L... len oplastovany a vycencany..... bez stvorkolky je to zbytocne draha sranda...
Rozbalit vlákno
16
Avatar - sendador
28. 11. 2012 12:03
Re: nevidim vyznam tohto modelu trekking bez pohonu 4x4
Takovy jakoterenaky delaji i ostatni znacky a par kupcu si to najde.
Pohon 4x4 dostane 500X.
28. 11. 2012 12:56
Re: nevidim vyznam tohto modelu trekking bez pohonu 4x4
Uplne obycejne oplastovane 500L to zas tak uplne neni [preci jen ma TRACTION+].

"TRACTION+, který zastává funkci samosvorného diferenciálu tím, že přibrzďuje kolo s nižší adhezí a umožňuje tak přenos hnací síly druhým kolem. TRACTION+ zaručuje vynikající trakční vlastnosti (až do 30 km/h)"

Nadruhou stranu 4x4 bz se urcite 500L hodilo, ale od toho bude 500X.
28. 11. 2012 18:54
Re: nevidim vyznam tohto modelu trekking bez pohonu 4x4
Jaký je rozdíl mezi TRACTION+ a ASR?
28. 11. 2012 19:05
Re: nevidim vyznam tohto modelu trekking bez pohonu 4x4
ASR - pokud se náhle zvýší otáčky (prokluz) jednoho z hnacích kol, zasáhne systém do činnosti motoru, sníží jeho výkon, a tak zabrání prokluzu.
ASR zlepšuje přenos hnací síly a může tak řidiči pomoci udržet kontrolu nad vozem i v případě, že se při jízdě do zatáčky omylem dostane do mezní oblasti.
28. 11. 2012 20:24
Re: nevidim vyznam tohto modelu trekking bez pohonu 4x4
Ale jaký je rozdíl mezi TRACTION+ a ASR?
Neuplný popis ASR to nevysvětluje.
29. 11. 2012 07:26
Re: nevidim vyznam tohto modelu trekking bez pohonu 4x4
Vždyť to máš napsaný. TRACTION+ přibrzdí jedno kolo a tak přenese více síly na druhé kolo. Vhodné pokud chci vyjet kopec. ASR sníží výkon motoru a tak zabrání prokluzu v mezních situacích za normální jízdy, třeba v zatáčce, abys nedostal smyk, nebo když se rozjíždíš příliš zběsile.
29. 11. 2012 13:27
Re: nevidim vyznam tohto modelu trekking bez pohonu 4x4
:yes: :yes:
aspoň někdo dokáže pochopit psaný text
29. 11. 2012 18:19
Re: nevidim vyznam tohto modelu trekking bez pohonu 4x4
Když to chápeš dokážeš popsat ty rozdíl mezi ASR a T+?
Stále se všude popisují reklamní texty, ale jaký je rozdíl nikdo zatím neřekl. ASR reguluje výkon motoru a brzdí protářející kolo a tím simuluje funkci uzávěru. T+ podle popisu nědělá nic jiného. Ptám se tedy jestli je nějaký další rozdíl.
29. 11. 2012 18:16
Re: nevidim vyznam tohto modelu trekking bez pohonu 4x4
ASR přece také brzdí prokluzující kolo.
TRACTION+ nesnižuje výkon motoru? Jak dlouho vydrží brzdit T+ protáčející se kolo než z důvodu přehřátí brzd funkci deaktivuje?
29. 11. 2012 20:09
Re: nevidim vyznam tohto modelu trekking bez pohonu 4x4
TRACTION+

viz.
[odkaz]
29. 11. 2012 21:11
Re: nevidim vyznam tohto modelu trekking bez pohonu 4x4
Ale přesně to samé umí i ASR. Takže v čem je ten rozdíl?
29. 11. 2012 22:18
Re: nevidim vyznam tohto modelu trekking bez pohonu 4x4
ASR NEBRZDI koleso. Iba obmedzuje vykon motora. To je rozdiel.
29. 11. 2012 22:37
Re: nevidim vyznam tohto modelu trekking bez pohonu 4x4
Někde se udává že ASR brzdí kola, někde je to rozdvojeno na dva systémy ASR a EDS. V autě najdete ASR spolu s EDS. U různých značek se to jmenuje různě, ale princip je stále stejný.
Každopádně stále není nikde vidět ten rozdíl od T+.
28. 11. 2012 13:32
Re: nevidim vyznam tohto modelu trekking bez pohonu 4x4
Scouty se taky prece prodavaji, ne? :-) Teda ne, ze bych se na par plastiku nechal nalakat, ja bych se nenechal nalakat ani na pseudo terenaka :P Kdyz teren, tak L200, Range Rover, Pajero, Land Cruiser, proste neco poradnyho, kdyz na cestu tak sedan. Vsechny ty SUV a podobny hovadiny jsou jenom pro EGO :)
Avatar - KANKUNEN
28. 11. 2012 13:56
Re: nevidim vyznam tohto modelu trekking bez pohonu 4x4
A kdyby jsi měl chalupu 500 metrů po kamenité cestě, tak by jsi jezdil L 200 i po dálnici. SUV získávají výhledem ala Tranzit a lidem se v tom dobře jezdí.
28. 11. 2012 17:32
Re: nevidim vyznam tohto modelu trekking bez pohonu 4x4
Význam je asi takový jako u všech yetiů, tiguanů, SX4-ek, scoutů a já nevím čeho všeho co se tváří jako že jo a pak né, tedy spohonem pouze předku.
29. 11. 2012 00:30
Sice to technicky nemá moc význam,
protože ten systém přibrž'dování kol je jen o softwaru v řídící jednotce, ale vzhledově je to hodně slušné. Líbí se mi podstatně víc než standardní verze. Ale teprve 500X bude bomba, jestli teda nějak nezkazí už zveřejněný design.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - avatas
29. 11. 2012 04:42
Výhled z vozu
Tento automobil je hezký z venkovního pohledu,hlavně ženám se líbí.Ale uvnitř je to takové "lego" podobné pandě.Ale co je horší,to je výhled vpřed a šikmo dopředu.Tvrdá daň za líbivost a připodobnění k malé pětistovce.Je to škoda,neboť v běžném provozu zakrývají sloupky A+B dost hodně věcí,lidí i aut.Řekl bych,skoro nebezpečně hloupé řešení. :no:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - sendador
29. 11. 2012 07:08
Re: Výhled z vozu
Vyhled sikmo vpred je problem vsech novych aut. Jako ve favoritu uz dneska neuvidis z niceho
29. 11. 2012 07:28
Re: Výhled z vozu
Jojo, Favorit měl sloupek blízko a tlustý 5 cm. Bezpečnost měl ale malou. Dnešní auta mají sloupek tlustý 15cm a daleko kvůli bezpečnosti. Je to tak u všech, ne jen u tohodle.
29. 11. 2012 22:21
Re: Výhled z vozu
Sedel si v tom vobec???
Pretoze ten stlpik je deleny a vidno cez neho krizom lepsie, nez pozerat von okolo hrubeho solo stlpika.