Novinky
Slavek-TDM
0
"vybaven kontrolou trakce Traction+, ta dokáže simulovat pohon všech kol". Tak tohle snad opravdu ne :no: . Maximalne dokaze simulovat mezinapravovej predni diferencial a i o tom bych vedl lehkou polemiku...
info@competizione.cz
0
Tak přední nebo mezinápravový? To je dost podstatný rozdíl... >😁
Slavek-TDM
0
Sakra, samozrejme ze predni, chtel jsem napsat, ze mezinapravovy tam neni a nejak se mi to spojilo >😁
KANKUNEN
0
To už má Olcit od Kylie 😉
by si to určitě zasloužilo, když ho může mít i Panda. Prodejům by to jedině pomohlo.
za pekny lak karoserie a oplastovanie si zakaznik zase priplati nehorazne prachy a pritom je to klasicky 500L... len oplastovany a vycencany..... bez stvorkolky je to zbytocne draha sranda...
Takovy jakoterenaky delaji i ostatni znacky a par kupcu si to najde.
Pohon 4x4 dostane 500X.
Pohon 4x4 dostane 500X.
Uplne obycejne oplastovane 500L to zas tak uplne neni [preci jen ma TRACTION+].
"TRACTION+, který zastává funkci samosvorného diferenciálu tím, že přibrzďuje kolo s nižší adhezí a umožňuje tak přenos hnací síly druhým kolem. TRACTION+ zaručuje vynikající trakční vlastnosti (až do 30 km/h)"
Nadruhou stranu 4x4 bz se urcite 500L hodilo, ale od toho bude 500X.
"TRACTION+, který zastává funkci samosvorného diferenciálu tím, že přibrzďuje kolo s nižší adhezí a umožňuje tak přenos hnací síly druhým kolem. TRACTION+ zaručuje vynikající trakční vlastnosti (až do 30 km/h)"
Nadruhou stranu 4x4 bz se urcite 500L hodilo, ale od toho bude 500X.
Jaký je rozdíl mezi TRACTION+ a ASR?
ASR - pokud se náhle zvýší otáčky (prokluz) jednoho z hnacích kol, zasáhne systém do činnosti motoru, sníží jeho výkon, a tak zabrání prokluzu.
ASR zlepšuje přenos hnací síly a může tak řidiči pomoci udržet kontrolu nad vozem i v případě, že se při jízdě do zatáčky omylem dostane do mezní oblasti.
ASR zlepšuje přenos hnací síly a může tak řidiči pomoci udržet kontrolu nad vozem i v případě, že se při jízdě do zatáčky omylem dostane do mezní oblasti.
Ale jaký je rozdíl mezi TRACTION+ a ASR?
Neuplný popis ASR to nevysvětluje.
Neuplný popis ASR to nevysvětluje.
Vždyť to máš napsaný. TRACTION+ přibrzdí jedno kolo a tak přenese více síly na druhé kolo. Vhodné pokud chci vyjet kopec. ASR sníží výkon motoru a tak zabrání prokluzu v mezních situacích za normální jízdy, třeba v zatáčce, abys nedostal smyk, nebo když se rozjíždíš příliš zběsile.
:yes: :yes:
aspoň někdo dokáže pochopit psaný text
aspoň někdo dokáže pochopit psaný text
Když to chápeš dokážeš popsat ty rozdíl mezi ASR a T+?
Stále se všude popisují reklamní texty, ale jaký je rozdíl nikdo zatím neřekl. ASR reguluje výkon motoru a brzdí protářející kolo a tím simuluje funkci uzávěru. T+ podle popisu nědělá nic jiného. Ptám se tedy jestli je nějaký další rozdíl.
Stále se všude popisují reklamní texty, ale jaký je rozdíl nikdo zatím neřekl. ASR reguluje výkon motoru a brzdí protářející kolo a tím simuluje funkci uzávěru. T+ podle popisu nědělá nic jiného. Ptám se tedy jestli je nějaký další rozdíl.
ASR přece také brzdí prokluzující kolo.
TRACTION+ nesnižuje výkon motoru? Jak dlouho vydrží brzdit T+ protáčející se kolo než z důvodu přehřátí brzd funkci deaktivuje?
TRACTION+ nesnižuje výkon motoru? Jak dlouho vydrží brzdit T+ protáčející se kolo než z důvodu přehřátí brzd funkci deaktivuje?
TRACTION+
viz.
[odkaz]
viz.
[odkaz]
Ale přesně to samé umí i ASR. Takže v čem je ten rozdíl?
ASR NEBRZDI koleso. Iba obmedzuje vykon motora. To je rozdiel.
Scouty se taky prece prodavaji, ne? 😄 Teda ne, ze bych se na par plastiku nechal nalakat, ja bych se nenechal nalakat ani na pseudo terenaka 😜 Kdyz teren, tak L200, Range Rover, Pajero, Land Cruiser, proste neco poradnyho, kdyz na cestu tak sedan. Vsechny ty SUV a podobny hovadiny jsou jenom pro EGO 😊
protože ten systém přibrž'dování kol je jen o softwaru v řídící jednotce, ale vzhledově je to hodně slušné. Líbí se mi podstatně víc než standardní verze. Ale teprve 500X bude bomba, jestli teda nějak nezkazí už zveřejněný design.
Tento automobil je hezký z venkovního pohledu,hlavně ženám se líbí.Ale uvnitř je to takové "lego" podobné pandě.Ale co je horší,to je výhled vpřed a šikmo dopředu.Tvrdá daň za líbivost a připodobnění k malé pětistovce.Je to škoda,neboť v běžném provozu zakrývají sloupky A+B dost hodně věcí,lidí i aut.Řekl bych,skoro nebezpečně hloupé řešení. :no:
Vyhled sikmo vpred je problem vsech novych aut. Jako ve favoritu uz dneska neuvidis z niceho