Novinky

Zpět na článek

Fiat 500L Trekking: Malé MPV nazulo pohorky

28 komentářů

Avatar - Slavek-TDM
Slavek-TDM
"vybaven kontrolou trakce Traction+, ta dokáže simulovat pohon všech kol". Tak tohle snad opravdu ne :no: . Maximalne dokaze simulovat mezinapravovej predni diferencial a i o tom bych vedl lehkou polemiku...
Avatar -
info@competizione.cz
Tak přední nebo mezinápravový? To je dost podstatný rozdíl... >😁
Avatar - Slavek-TDM
Slavek-TDM
Sakra, samozrejme ze predni, chtel jsem napsat, ze mezinapravovy tam neni a nejak se mi to spojilo >😁
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
To už má Olcit od Kylie 😉
zlysoused
by si to určitě zasloužilo, když ho může mít i Panda. Prodejům by to jedině pomohlo.
jossalito
Tohle je, tuším, postavený na Puntu a to (platforma) 4x4 neumí.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
za pekny lak karoserie a oplastovanie si zakaznik zase priplati nehorazne prachy a pritom je to klasicky 500L... len oplastovany a vycencany..... bez stvorkolky je to zbytocne draha sranda...
Avatar - sendador
sendador
Takovy jakoterenaky delaji i ostatni znacky a par kupcu si to najde.
Pohon 4x4 dostane 500X.
jendas
Uplne obycejne oplastovane 500L to zas tak uplne neni [preci jen ma TRACTION+].

"TRACTION+, který zastává funkci samosvorného diferenciálu tím, že přibrzďuje kolo s nižší adhezí a umožňuje tak přenos hnací síly druhým kolem. TRACTION+ zaručuje vynikající trakční vlastnosti (až do 30 km/h)"

Nadruhou stranu 4x4 bz se urcite 500L hodilo, ale od toho bude 500X.
Hendly
Jaký je rozdíl mezi TRACTION+ a ASR?
jendas
ASR - pokud se náhle zvýší otáčky (prokluz) jednoho z hnacích kol, zasáhne systém do činnosti motoru, sníží jeho výkon, a tak zabrání prokluzu.
ASR zlepšuje přenos hnací síly a může tak řidiči pomoci udržet kontrolu nad vozem i v případě, že se při jízdě do zatáčky omylem dostane do mezní oblasti.
Hendly
Ale jaký je rozdíl mezi TRACTION+ a ASR?
Neuplný popis ASR to nevysvětluje.
Milenius
Vždyť to máš napsaný. TRACTION+ přibrzdí jedno kolo a tak přenese více síly na druhé kolo. Vhodné pokud chci vyjet kopec. ASR sníží výkon motoru a tak zabrání prokluzu v mezních situacích za normální jízdy, třeba v zatáčce, abys nedostal smyk, nebo když se rozjíždíš příliš zběsile.
jendas
:yes: :yes:
aspoň někdo dokáže pochopit psaný text
Hendly
Když to chápeš dokážeš popsat ty rozdíl mezi ASR a T+?
Stále se všude popisují reklamní texty, ale jaký je rozdíl nikdo zatím neřekl. ASR reguluje výkon motoru a brzdí protářející kolo a tím simuluje funkci uzávěru. T+ podle popisu nědělá nic jiného. Ptám se tedy jestli je nějaký další rozdíl.
Hendly
ASR přece také brzdí prokluzující kolo.
TRACTION+ nesnižuje výkon motoru? Jak dlouho vydrží brzdit T+ protáčející se kolo než z důvodu přehřátí brzd funkci deaktivuje?
jendas
TRACTION+

viz.
[odkaz]
Hendly
Ale přesně to samé umí i ASR. Takže v čem je ten rozdíl?
Makovnik
ASR NEBRZDI koleso. Iba obmedzuje vykon motora. To je rozdiel.
Hendly
Někde se udává že ASR brzdí kola, někde je to rozdvojeno na dva systémy ASR a EDS. V autě najdete ASR spolu s EDS. U různých značek se to jmenuje různě, ale princip je stále stejný.
Každopádně stále není nikde vidět ten rozdíl od T+.
MikyJ
Scouty se taky prece prodavaji, ne? 😄 Teda ne, ze bych se na par plastiku nechal nalakat, ja bych se nenechal nalakat ani na pseudo terenaka 😜 Kdyz teren, tak L200, Range Rover, Pajero, Land Cruiser, proste neco poradnyho, kdyz na cestu tak sedan. Vsechny ty SUV a podobny hovadiny jsou jenom pro EGO 😊
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
A kdyby jsi měl chalupu 500 metrů po kamenité cestě, tak by jsi jezdil L 200 i po dálnici. SUV získávají výhledem ala Tranzit a lidem se v tom dobře jezdí.
J4K
Význam je asi takový jako u všech yetiů, tiguanů, SX4-ek, scoutů a já nevím čeho všeho co se tváří jako že jo a pak né, tedy spohonem pouze předku.
megacruiser
protože ten systém přibrž'dování kol je jen o softwaru v řídící jednotce, ale vzhledově je to hodně slušné. Líbí se mi podstatně víc než standardní verze. Ale teprve 500X bude bomba, jestli teda nějak nezkazí už zveřejněný design.
Avatar - avatas
avatas
Tento automobil je hezký z venkovního pohledu,hlavně ženám se líbí.Ale uvnitř je to takové "lego" podobné pandě.Ale co je horší,to je výhled vpřed a šikmo dopředu.Tvrdá daň za líbivost a připodobnění k malé pětistovce.Je to škoda,neboť v běžném provozu zakrývají sloupky A+B dost hodně věcí,lidí i aut.Řekl bych,skoro nebezpečně hloupé řešení. :no:
Avatar - sendador
sendador
Vyhled sikmo vpred je problem vsech novych aut. Jako ve favoritu uz dneska neuvidis z niceho
Milenius
Jojo, Favorit měl sloupek blízko a tlustý 5 cm. Bezpečnost měl ale malou. Dnešní auta mají sloupek tlustý 15cm a daleko kvůli bezpečnosti. Je to tak u všech, ne jen u tohodle.
Makovnik
Sedel si v tom vobec???
Pretoze ten stlpik je deleny a vidno cez neho krizom lepsie, nez pozerat von okolo hrubeho solo stlpika.