Ne....vůbec tam tam podoba není :-) Proč se to nejmenuje třeba Idea nebo podobnej název...jde o to, aby bylo každýmu jasný, že svou F500 má nahradit něcím větším ;-)
.... klidně v té "podladěné" verzi se 100k ;-) Koupil bych to ženě, ale nafta je mimo hru, atmo čtyřválec mi přijde nic moc a s tím dvouválcem furt nevim nevim.... :*)
To mě by se tam líbil zase 1,6 M-Jet se 120CV. Sice bych si naftu do soukromýho auta nikdy nedal, ale vybral bych si to jako služební. Teď mám služební Punto Evo 1,3 M-Jet a mám předběžně slíbeno, že až s ním dosáhnu 120tis. km, tak dostanu buď nový Punto se silnější 1,6 (pokud se tou dobou ještě bude dělat) nebo Bravo a nebo tenhle nový 500L pokud se vejde do firmou stanoveného cenového limitu. 1,4 T-Jet by se mi tam taky líbil, ale v práci máme diesely bohužel povinný. ;-\
Najskor bude treba len chvilu pockat, za polrok/rok nabehnu do ponuky aj dalsie motorizacie.
Spominany 1.6JTD by bol skvely, hoci ako aj vrcholna motorizacia, v Brave je to vyborny motor.
Tak isto by tam mali dat 1.4MA a nie len FIRE, predsalen je to uz kostrukcne stary motor. A vrcholny benzin 1.4T-MA 135k alebo 140k.
I kdyby nabízeli 1.6 JTD a 1.4 MA, Fire by byl myslím pravděpodobně nejprodávanější už kvůli ceně. Máme 1.4 16v (FIRE) v Bravu a absolutně bez problému, co se týče dynamiky (díky 6q) i spotřeby (dlouhodobě 6,2, Chorvatsko ve 4 lidech přes Německo za 6,1 - cestování na limitech + Německo 150-160)...tím pádem myslím pro zaměření auta ideální motorizace. (+servis za hubičku)
Zas na druhou stranu, řekl bych ze dost lidi by si rádo vzalo 1.4T nebo 1.6JTD, uz jen proto, ze atmo nechtějí a plne naložený aute nepotahne a dvouhrnek je nestravitelny :no:
Podvozek i Abarthu 500 není nic extra a ví to každý, kdo má nějaké relevantní srovnání. Těch 180 je tak asi maximum, co s rozumem lze očekávat. Ale žádná hyper špička to není. ;-)
Tvojej žene je motor absolútne ukradnutý. Hlavne že je z toho dobrý výhľad, vyzerá to milo a má si kam odložiť kabelku, prípadne deti a nákup. Vyslovene slabé alebo zlé pohonné jednotky dnes už nejestvujú. ;-)
no, vzhledem k tomu že teď žena hrká s mým bývalým Bravem 1.4T 150k bych byl nerad, aby si v novém autě připadala, že to nejede a má to divnej zvuk.... ;-)
no nahodou v pohode auto, preco by aj nie ze? Bude to sikovne kompaktne prakticke cenovo dostupne, fiatovsky retro look je nenasilny a prijemny :yes:
cim dalej tym viac zacinam mat pocit ze rapid sa minul ucinku.....mame tu nove vacsie clio a napr tento spominany 500Lktore su lepsimi volbami.....rapid bude mat co robit mimo ceska a slovenska aby sa uchytil....
500L ani X nejsou konkurentem Rapidu. Ten je urcen predevsim pro ty, co chteji auto s velkym kufrem za cenu nizsi nez je Oktavka.
Oba tyto Fiaty by mohly byt uspesne (to ukaze cas), ale v CZ ani SK asi moc ne...
No bohuzial, tu na zaostalom vychode este ziju bachorky, ze sa Fiat kazi a hnije a radi to rozpravaju prave majitelia u nas najpredavanejsich plechacov, ktori navstevuju servis este castejsie.
tak som tvrdil ze to auto je pre fiat trefa a ze sa podarilo :yes: a teraz ked sa na to auto opat pozeram tak trefa je slabe slovo, to auto je bomba :yes:
som rad ze fiat ma isty look ktory ho zdobi a 500ka aj panda aj 500L su jasnymi prislusnikmi novej generacie fiatov s peknym retro stylom ktory vyzera fajn a na rozdiel od gycoveho beetla tento styl fiatu sedi :yes:
mozeme sa este tesit aj na terennu verziu 500X a 7 miestnu 500XL - mini ma tiez countrymana, clubmana a dalsie variace....tak preco by fiat nemohol mat? Ved tiez cerpa z historie a dizajn je vec ktora talianom ide.....takze je len dobre ze fiat pracuje tam kde mu to slape a robi auta ake mal robit uz davno.... ;-)
fiat nepotreboval ziadnu multiplu ani ideu ani ziadne sedici.....fiat potreboval 500L - tak konecne sme sa dockali :yes:
Re: uz ked prisli prve fotky 500L par mesiacov dozadu
Nahodou Multipla je dnes dost aspon v mojom okoli casto zhanana ako priestorne MPV pre rodinu s dobrymi vlastnotami.. To auto nie je vobec osklive, je pekne, len mu treba prist na chut.. Kto sa brani inovaciam a faktu, ze na Fiate Bravo vzniklo taketo prakticke auto, nech jazdi tuctovu Fabiu.. :-!
detaily, jako u většiny dnešních aut. Zarazilo mě hlavně sklápění zadních sedaček. Proč sakra sklápí jen opěradla? Přece je mnohem lepší složit prvně sedák směrem dopředu a opěradlo až potom, vznikne rovnější ložná plocha níž nad podlahou. Takhle musí vymýšlet trapnou dvojitou podlahu, která stejně nic těžšího neunese. Tohle bylo geniálně vyřešené v první generaci Twinga - sedadlo posuvné, celé sklápěcí, jednoduše demontovatelné.
Taky ty dvojité A sloupky jsou zlo bránící ve výhledu. Ohromná masa plechu nad předními koly už je taky dost nevyvážená, celé je to takové přefouknuté.
Už se nemůžu dočkat dne kdy buď celý fiat přestane otravovat automobilový trh svými patvary a střepy a skončí v propadlišti dějin, nebo aspoň tý značce začne šéfovat někdo kdo rozumí autů a produkciřádně změní. Tenhle povrchní recyklát designu 500 je otřesnej. Značka která neumí udělat moderní auto by neměla fungovat.
Multipla byl úlet, ale aspoň se vydali novou cestou. tohle je jen čistá hrůza. :no:
Nejen, že jsi chytrák zde toho jména první, Ty jsi ještě koukám dobrák , a to přímo od kosti ... 8-s ...
Co takhle poslat CV do Turína a vystřídat Sergia Marchionna na místě CEO - takového chytráka tam ještě určitě nemají...
tyto vozy, tuto kategorii Fiat umí a za mne určitě :yes: ...Celkově opravdu velmi dobře zvládnutý vůz. Přivítal bych taktéž, jak bylo již výše řečeno, silnéjší motorizaci ve formě 1,4 T ...