Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Fiat 500L Trekking: V Česku od 399.900 Kč

Oplastovaný a zvýšený Fiat 500L už zná svou cenu, s dvouválcem pod kapotou začíná trojkou.
Zpět na článek
3. 9. 2013 13:46
3. 9. 2013 13:52
3. 9. 2013 14:34
3. 9. 2013 16:34
3. 9. 2013 15:45
3. 9. 2013 16:05
3. 9. 2013 17:14
3. 9. 2013 14:48
3. 9. 2013 16:13
3. 9. 2013 16:49
3. 9. 2013 17:15
3. 9. 2013 17:47
3. 9. 2013 19:02
3. 9. 2013 18:27
3. 9. 2013 18:51
4. 9. 2013 11:29
3. 9. 2013 20:49
Avatar - Ada je zase tady
3. 9. 2013 13:45
Auto na "F"
V době, kdy mohu koupit Yeti 4x4 2.0TDI za 399 tis. je tato nabídka italského autíčka s trapným benzínovým dvouválcem poněkud "mimo mísu"... :no:
[odkaz]
Rozbalit vlákno
5
3. 9. 2013 15:53
Re: Auto na "F"
aj ja si myslím, že bez 4x4 a tdi nemá 500-vka žiadnu šancu >:-[] >:-[]
3. 9. 2013 16:49
Re: Auto na "F"
Mas v tom misung; Yeti je SUV, kym 500L trekking je stale MPV, iba s dvihnutym podvozkom a oplastovanim.
Vyhoda MPV je komfort a lepsi podvozok.
Avatar - Ada je zase tady
3. 9. 2013 17:11
Re: Auto na "F"
Myslím, že jsi makovník. :-!
3. 9. 2013 17:23
Re: Auto na "F"
Radsej nemysli; aj tak nic z toho, len sa namahas ;-)
4. 9. 2013 07:17
Re: Auto na "F"
Hmmm, tak to je zajímavá nabídka :yes:

Edit: Ne, není, aspoň ne pro mne. Za tu cenu není k dispozici klimatizace a ani se nedá doobjednat. :no:
Avatar - KANKUNEN
3. 9. 2013 13:46
RetroTouran
z Brouka v růžové by mohla být jediná konkurence.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - nalimer
3. 9. 2013 13:52
17.300€
Taká je cenovka, kde začína Trekking s 0,9l motorom na Slovensku. V prepočte na Kč - nepatrných 444.300.
Pričom DPH na SVK je 20% a v ČR 21%. Milý FIAT na Slovensku, môžem vás ... aj s touto neodolateľnou ponukou!
Rozbalit vlákno
9
Avatar - 3_diamanty
3. 9. 2013 14:19
Re: 17.300€
a preto je cely fiat tam kde je ... cize v pi.... ;-) slusne povedane

pozri si ceny pandy.... za taketo ceny mam namakane rio s poriadnym motorom a nie dvojvalcovu skatulu o rozmeroch smetnej bedne .... ( nic v zlom, pandu nam inak rad )

fiat to proste nevie mimo italie vobec so ziadnym autom.... a preto je tam kde je .....
3. 9. 2013 14:34
Re: 17.300€
Zareaguju na tebe jednou a asi naposled (páč to nemá smysl), ale už si mi nahrál.
Pod článkem o způsobu srovnávání od Hyundai se škodovkou (nucení dealerů k pronájmu škodovky tak aby ji mohli porovnávat s autama ve vyšších výbavách) sem se donutil se podívat na ceník a nabídku skladových vozů u značky Hyundai (prašť jako uhoď od Kie).

A výsledek? Ta značka prodává auta jako zoufalec a prodává auta zoufalcům. Je to prostě prachsprostý obchodní trik na který jsme od Asiatů zvyklí a oblbování masy, že je jich výrobek je právě ten nejlepší a nejvýhodnější...

Realita je ale taková, že nejspíš 90% aut se u nich prodává v základní výbavě a se základním motorem, která je sice na první pohled výhodná (to je to tvoje nabušené rio), na druhý pohled to žádný zázrak není.... A příplatky za trochu lepší motor, nedej bože v naftě jsou v nižší střední cca 150 tis.na kus...!!!!

Takže, když sem si zkušebně nakonfiguroval I30 v kombíku, která začíná na 290 tis., tak potom co sem tam přidal jakž takž rozumný motor a prvky výbavy, na které jsem zvyklý (třeba aut. klima, ale na xenony sem mohl rovnou zapomenout), tak sem v jediné možné výbavě trikolor (jinou mi konfigurátor nenabídl) byl na téměř 480 tis. Kč...!!!

To stejné například u IX 35 atd... atd..
Skladové vozy dtto... Všechno základní výbavy a motory, holátka bez výkonu...

Tak přátelé... tudy, tudy tedy cesta nevede... Tohle je milí zákazníci a výrobce a prodejce špatně... Bohužel lidi kupující korejské vozy mají... řekněme z mého pohledu neutěšený sociální status, jinak si tu nutkavost kupovat takové "laciné" a nekvalitní výrobky neumím vysvětlit.... Je mi to líto.

Panda je proti Riu ve kvalitě a v nabídce konfigurací světlené roky před Riem, takže i teoreticky vyšší cena (ale pouze u základních výbav) je z mého pohledu akceptovatelná a zdůvodnitelná a vlastně i přirozená...
Avatar - 3_diamanty
3. 9. 2013 14:41
Re: 17.300€
dik za posledny prispevok ;-) :yes:
Avatar - Hafol
3. 9. 2013 16:34
Re: 17.300€
Možná sis ještě stále nevšiml, ale už spousta lidí ti tu dlouho taktně naznačuje, že jsi mimo. >:D
Já už mám fakt trauma , že zase na prvním příspěvku pod H-K čtu jak KIA šlape a všechny válcuje. Je to tvůj názor, ale opravdu je vidět, že jsi katalogový jezdec. Myslím, že už patříš ke zdejšímu koloritu, bez tebe by tu bylo smutno >:D :yes: 8-s
3. 9. 2013 15:45
Re: 17.300€
napísal si kopu vtákovín, choď sa pozrieť na príplatkovú politiku a konfigurovateľnosť u fiatu, prípadne si vvypýtaj bravo kombi a potom vyťahuj porovnanie s verziami i30 kombi.

Písať o neutešenom statuse kupcov korejských aút je tiež mimo, do nedávna patril medzi najlacnejších práve tvoj fiat ;-)
3. 9. 2013 16:05
Re: 17.300€
Ani jedno není vtákovina, je to pravda. Ostatně ty ceníky jsou volně k nakouknutí
Např.
Hyundai IX 35 - cena již od 439 900 Kč... super...,ale co dostaneš...
auto s benzinovou 1,6 se kterou nejede ani I30 s manuální klimou...
Chceš - li čtyřkolku a k tomu naftou, pak tě to nejlepší české SUV přijde na min. 585 000 (ve stejně holé výbavě), to je rozdíl 145 tis. A podoběn je tomu i u jiných modelů. tohle mi supervýhodné prostě nepřijde. A když se podíváš na skladovky, tak všechno holátka v základu 2 x 4 . Podívej se jak si stojí třeba ve srovnání s tímto autem co se výbavy a ceny týká třeba Freemont... To je na druhý pohled zcela jasně mnohem lepší i cenová nabídka (o kvalitě, prostoru se nebudeme bavit a to je Freemont mexický lowend - nic ve zlém).

Mimoto, je potřeba se názorově ujednotit.., jestli je teda ten Fiat "Drahý" a nebo "LEVNÝ... Takhle to vypadá to žehrání na cenu a argumentace v diskuzi poměrně amatérsky... ;-)

JInak.. Fiat nikdy nebyl "nejlevnější", vždycky byl o good value for money, což, vzhledem ke kvalitě platí furt.

P.S: A bavit se o mém "levném" Fiatu je jaksi z tvé strany opravdu fraška... Nemám nejdražší auto na světě, mám takové auto co mi vyhovuje a o to tady jde, nicméně, moje auto (ani jedno) v rámci třídy nebylo opravdu levné... Ale i přes to, že byly poměrně drahé, byla to furt lepší nabídka, než je současná extravýhodná nabídka na H/K, právě zejména vzhledem k výbavě (která u těchto vozíků ani není možná - tam je už zajímavý až Ceed GT). Pro nenáročné uživatele je to pak ale samozřejmě tak jak sem psal v prvním příspěvku.
3. 9. 2013 16:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - nalimer
3. 9. 2013 17:14
Re: 17.300€
Je to vec aj importéra. Kúpiť si 500L Trekking na Slovensku za 17.400€ a v ČR v prepočte za 15.500€ (rozdiel 1.900€) je už dosť jasný rozdiel.
Voči značke Fiat nemám predsudky, jazdil som aj na ňom a nemám s ním zlé skúsenosti (Stilo Wagoon, Grande Punto). Ani so servisom nebol výrazný problém. Problém je skôr predaj a niektoré problémové modely hlavne pred rokom 2005. Tam bol hlavne problém so spracovaním niektorých dielov ("vŕzganie" materiálov) či s elektronikou. Atmosférické motory nemali vážnejšie problémy.
4. 9. 2013 07:32
Re: 17.300€
Lowendová auta - lowendová hádka >:D
3. 9. 2013 13:56
Forester se hrůzou třepat
nemusí,toto autíčko je konkurence pro yettiguany a ne pro něj.
Rozbalit vlákno
12
3. 9. 2013 14:00
Re: Forester se hrůzou třepat
Jak píše Áda nahoře, za stejnou cenu tu máš Yetiho s 2.0 TDI a 4x4.

Nevím, čemu by mělo konkurovat toto auto.
3. 9. 2013 14:09
Re: Forester se hrůzou třepat
Ta cena Yetiho je fakt hodně dobrá, nejen ve srovnání s horním Fiatem.
3. 9. 2013 14:14
Re: Forester se hrůzou třepat
Tak jako ale jedno auto bude jezdit a druhé stát v lepším případě v servise. Za kvalitu se platí...

Jinak se opět akorát srovnává jablko a hruška:

Nový, jakž takž stylový model s výběhovým (v tomto případě) modelem, který je škaredý a nespolehlivý. Nicméně... uznávám, že Yeti je pro mnoho lidí modlou a neodolatelnou nabídkou. Bohužel... to ale není opravdu dobré auto. A s tím základním turbodieselem a s pohonem 4x4 bude cestování snad ještě otravnější než u toho Fiatu s tím dvouválcem... (to jen tak na okraj).

P.S. V konfigurátoru vidím cenu od 450 tis. (nikoliv 399 tis). Ten Fiat po 5 letech prodeje pujde také koupit za jiné peníze, stejně tak jako Yeti začínal jinde. A ne každý chce kupovat v autosalonu bazarové auto... za stylovou novinku se holt něco připlácí... A zdejší "na všechno mám" si hold musí nechat zajít chuť a nebo mohou koupit... Fabii.. ;-)
3. 9. 2013 14:21
Re: Forester se hrůzou třepat
Píšeš nesmysly. Tradičně.
3. 9. 2013 14:24
Re: Forester se hrůzou třepat
Tak nemůžeš ani napsat nic jiného, když poukážu na to, že nesmysl zcela očividný si napsal ty... To je realita...
Prostě.. nemůžeš auto soudit podle toho, že na něj nemáš... ;-)
3. 9. 2013 14:31
Re: Forester se hrůzou třepat
Realita je taková, že 2.0 TDI je po všech směrech lepší motor než dvouválec 0.9 a 4x4 k tomu, je něco, na co ti ten Fiat nemá co nabídnout.

Přečti si zkušenosti majitelů s 2.0TDI, žádné problémy sní nemají. Nikdo. Tak nevím, co tu plácáš o stání v servisu.
Yeti je tu chvíli, nijak zastaralý není, má 5 hvězd v NCAP, širokou nabídku motorů, výbav a je co do velikosti, pořád lepší než ta nafounknutá pětistovka.
Toto je realita. :-!

A opravdu, na ten Fiat já nemám.
Žaludek.
3. 9. 2013 14:37
Re: Forester se hrůzou třepat
Pokud je tam aspoň jeden líný motor bezproblémový, tak nezbývá než škodovce poblahopřát a popřát ji, ať ji to vydrží co nejdéle (i přes budoucí zásahy do snižování nákladů).

P.S. Je mi docela líto, ale Yeti je prostorově naprosto srovnatelný s tou nafouklou 500kou, tak by se měli soudruzi v NDR zamyslet kde udělali chybu (jen tak mimochodem, obě auta jsou na tom prostorově fakt výborně a v obou se dá sedět skoro s nataženýma nohama a s cylindrem na hlavě).
3. 9. 2013 15:11
Re: Forester se hrůzou třepat
Promiň Wolffe, ale ty si fakt nevidíš na špičku nosu. Chceš srovnávat 2hrnek 0.9 se 105k a úžasnými 145Nm s 2.0TDi se 110k a hlavně 250Nm? To si opravdu adept na zlatý ventilek :yes: Jaké auto bude asi živější? Obsaď obě 2 dospělími + nějakou tu tašku a zjistíš to hned.

Jak jde o Fiat, jsi zbaven smyslů a stejně zaslepený jako GTi u koncernu >:D

Asi takhle, 500L Trekking se mi celkem líbí a neměl bych s ním problém, nicméně rozhodně bych si do auta s váhou kolem 1300kg nekoupil slaboučký 2hrnek a navíc za šílenou cenu 399k Kč. Tady si FIAT hodně přestřelil, realita by měla být někde kolem 300-320tis. Ideální motor je 1.6MJet a být za těch 399k v základu = dobrá nabídka ;-)
3. 9. 2013 15:21
Re: Forester se hrůzou třepat
Tak jako, bohužel spousta lidí si stále myslí, že to co žene auto vpřed je točivý moment - je na to téma na internetu spousta článků, opak je však pravdou. To co žene auta vpřed je jen výkon. Máš částečně pravdu, že na živost (z pohledu zpřevodování) tzv. točivý moment jistě vliv má, nicméně, není to zásadní věc (viz. např. elektromobily, kde by tě ohánění točivým momentem, který je mamutí ani nenapadlo), zejména ve vztahu těžký naftový přeplňovaný motor a lehký benzinový přeplňovaný motor.

Zaslepený nejsem..., v zásadě ty auta pojedou dost podobně, velké rozdíly tam nebudou i s ohledem na to, že rozdíl je tam cca 5 koní, příčemž víc sežere (byť připojitelný pohon všech 4 kol). Yeti je o chlup těžší a o malinko s horší aerodynamikou, krabice jsou to ale podobné...
S Yetim sem měl co dočinění dost dlouho (v nejsilněší 118 kW verzi), takže si dovolím tvrdit, že moje závěry budou plus mínus správné. S těma 88 kW a ve čtyřkolce to závodní auto podobně jako ten 0,9 twinair fakt není.
3. 9. 2013 15:36
Re: Forester se hrůzou třepat
2.0 TDI bude jízdně těžit z vysokého kroutícího momentu, nebudeš muset tedy nijak vztekle řadit a jízda bude poměrně klidná.
Naproti tomu u 0.9 TA, abys dosáhl odpovídající dynamiky, budeš muset kvedlat a kvedlat, což rozhodně k dobrému pocitu z jízdy nepřispěje.
A vzhledem k mým zkušenostem s tímto dvouválcem v pětistovce, napíšu domněnku, že jeho projev bude hroší, než u čtyřválcového common railu. Možná se pletu, rád bych se pletl.

Spotřebu u TA a takto velkého a těžkého vozu tipuji někde v kombinaci lehce 7 nad litrů. 2.0 TDI o litr níže.
3. 9. 2013 15:40
Re: Forester se hrůzou třepat
Jo řadit budeš muset asi o chlup víc... Projev bude kultivovanjesi než v F 500. On ten diesel taky není tichoslapek... ak jak to znam, tak proste to bdue hodne srovnatelne...

Uvidime az v realu... Ja ten TA v tom aute chci vyzkouset. V Italii jich jezdilo uz pomerne dost, takze ten motor nebude spatny.
3. 9. 2013 17:35
Re: Forester se hrůzou třepat
Nic proti 500L s turbobenzinem, ale raději bych tam viděl motor 1.4T 120k - podle mě ideální motorizace ;-) 0.9l 2hrnek mě opravdu neoslovuje a v případě plného auta to bude mazec... Slovo jako dynamika bych o jízdě raději nepoužíval >:D
3. 9. 2013 14:36
Milé děti...
....můžete tlouci pěstičkami, dokonce i kopat nožičkami.... ty gramotnější z vás dokonce můžou něco blábolit o cenách a o trapném kopírování designu malého F500.... nicméně.... F500L je (ještě před příchodem prodloužené verze) nejprodávanějším malým MPV v Evropě.... a na tom, děti, toho asi moc nezměníte....

takže asi tak.... Nejprodávanější může být jen jeden.... asi proto, že je hnusný a předražený.... ;-)

PS: ano, kdybych sháněl něco do terénu tak opravdu raději koupím toho Yetiho.... tedy pokud ta cena 399 za 4x4 TDI platí a není v tom nějaký háček....
Rozbalit vlákno
6
3. 9. 2013 14:45
Re: Milé děti...
No je 440 (dle konfigurátoru), ale je možné, že se na to dá někde dostat sleva a plus skladovka, tak ta cena není nereálná... Ale ve srovnání s ceníkovou cenou u auta co je teď uváděno na trh je to samozřejmě NESMYSL (i když souhlasím, že cena Yetiho se dostala na akceptovatelnou mez).

Jinak Yeti fakt není auto do terénu... ;-) , na polňačku ano...,ale říkat tomu teréňák je hodně nadnesené (i když spousta majitelů si to myslí)...
3. 9. 2013 15:02
Re: Milé děti...
Já se vždycky musím bavit, jak někdo nutně potřebuje (spíš jen na internetu) tahat auto do terénu. Za prvé, jízda mimo komunikaci je vyhláškou zakázaná, a pokud má někdo ke svému obydlí či pozemku cestu/necestu, tak i v tomto případě toho Yeti zvládne překvapivě mnoho.

Tady je pěkný test:
[odkaz]

nebo tady:
[odkaz]
3. 9. 2013 15:22
Re: Milé děti...
Zvládne... Ale jen párkrát..
Jinak.. nikdo to nevytahuje, byl to od Murphyo bysmus...
Myslím, že tady jsme názorově i s tebou celkem konzistentní.
3. 9. 2013 15:26
Re: Milé děti...
Do Yetiho si můžeš objednat komplet zakrytování spodku kvůli provozu v náročnějším terénu.

Nicméně, kdo chce jezdit denně tankodromem, ať si koupí třeba Nivu, či nějaký velký offroad.
3. 9. 2013 15:44
Re: Milé děti...
Ti říkám, že jsme v tomto názorově konzistentní. nemám nic proti tomu...
3. 9. 2013 15:40
Re: Milé děti...
tak samozřejmě když píšu u SUV "terén", mám na mysli rozbitější polňačku.... v nějaké šílené představě i zablácenou.... Nikdo tady samozřejmě nemluví o ježdění po sjezdovkách atd. ;-)
3. 9. 2013 14:48
Klima
No nevim..vsimli jste si ze "yeti za bomba cenu" nejde nakonfigurovat s klimatizaci? :-!
Rozbalit vlákno
0
3. 9. 2013 16:13
OTÁZKA
na marketingové oddělení H/K v Praze:

To tam máte jen jeden počítač s jednou IP adresou a jednoho zaměstnance, že mám vždy u reakce na ten korejský aušus jeden palec dolu?

Děkuji za odpověď.

Sem s pozdravem.
>:D >:D >:D >:-[]
Rozbalit vlákno
0
3. 9. 2013 16:49
KOMIKS 500L
Věc je myslím více jak jasná - [odkaz] 8-s [odkaz] 8-s >:D :no:

Děkuji, malá ukázka klasického italdesignu mi stačí na další tři čtyři roky. Prosím vás, neví někdo, kde je tu nejbližší prodejna Škody? >:D
Rozbalit vlákno
19
3. 9. 2013 17:12
Re: KOMIKS 500L
Kazde auto fotene zblizka vyzera komicky [odkaz]

Ale ty si velky "fotograf", mal by si to vediet...alebo sa maju veci celkom inak >:-[]
3. 9. 2013 17:15
Re: KOMIKS 500L
Asi chceš naznačit, že chybka není na straně auta, ale na straně fotografa... >:D
3. 9. 2013 18:35
Re: KOMIKS 500L
"Chybky" robis akurat sam, ci uz zamerne alebo z nedostatku chochmesu.
Je to hra optiky a pokial by ti neslo (ako vzdy), o trapny vysmech nonVW znacky, vyberies ine foto. ;-)
3. 9. 2013 17:20
Re: KOMIKS 500L
To se ti moc nepovedlo, nebo ty křivý sloupy, potrubí a podlaha jsou jako normální?
3. 9. 2013 17:32
Re: KOMIKS 500L
Fish eye objektiv, alebo iny objektiv so sirsim uhlom zaberu, to je cele tajomstvo.
Ale mucha puk je mozna aj pri foteni zblizka klasikou [odkaz] , nad cim vwratny opat stavia svoje prostoduche zavery.
3. 9. 2013 17:47
Re: KOMIKS 500L
Ty jsi ale "mák" >:D Porovnávat 500L se standardním Golfem, proč si to nezkusil raději s Golfem Plus, ať jsou to alespoň miniMPV modely ;-)
3. 9. 2013 18:36
Re: KOMIKS 500L
Dako ti usla pointa vlakna, skus este raz.
3. 9. 2013 19:02
Re: KOMIKS 500L
Za to tobě neuniklo nic, viď? :yes:
3. 9. 2013 19:12
Re: KOMIKS 500L
Mas komplexik? uzi pilulku. Ak nie, preskumaj, o com je vlakno. Urcite nie o tom, co si tam vitazoslavne vyprskol.
3. 9. 2013 19:42
Re: KOMIKS 500L
Podla palcov vidim, ze menej inteligentnych tu bude viac. Jeden prispevok a hotovy hlavolam, pre poniektorych.
4. 9. 2013 09:10
Re: KOMIKS 500L
Podle palců koukám, že tu máš hotovej fanklub.
Nechceš půjčit sluneční brejle?
3. 9. 2013 18:27
Re: KOMIKS 500L
Jsi nešťastná, zoufalá figurka. Nahoře vyberu náhodně dva snímky (toho druhého snímku se bojíš, nebo k němu raději nic nepíšeš? >:D a ty při své příznačné lidské malosti tu jen tupě bušíš do toho, jestli umím nebo neumím fotografovat. Vůbec přece nejde o mé forografické schopnosti, jde o to, že to auto vypadá zoufale - [odkaz] Možná, že podle tebe je to ten pravý echt design, prosím, pak ovšem diskutuj o něm a nikoliv o tom, kde dělám VWrátného, či zda fotím levým nebo pravým vokem. Tématem tu totiž nejsem já či můj fotoaparát, nýbrž Fiat 500L. Asi sis toho náhodou při své pověstné zabedněnosti nevšiml.

Mimochodem, umím psát také příspěvky na tvé podměrečné, primitivní úrovni: Ho ho ho, máček nám tu právě ukazuje svoje šilhavá vočka, kup si kapky na voči a na... žaludek.

Běž si ty své mindráky primitiva léčit někam, kde na ně nebude tolik vidět, jako zde 8-s 8-s :no:
3. 9. 2013 18:47
Re: KOMIKS 500L
Tvoje "nahodne" vybery su uz vsetkym doverne zname, pokial sa snazis budit doveru lacnou sebaobhajobou, tu ti nezozeru uz ani v osobitnej skole.

Pardón, ze som sa dotkol tvojho primitivneho "já" poznamkou na tvoje (ne)schopnosti, cim si paradoxne iba potvrdil, ako si ne nich zatazeny.
Tvoja zvycajna sebestredna tupost ako obvykle opat iskri vybuchmi prebujneleho ega.

"Ho ho ho" hulakas nonstop; ergo neviem, kam by si rad "podměrečně" chodil.

Ale uz sme vdaka tebe vhupsli na osobnostnu rovinu; kde sa tvoja malost citi najlepsie, kedze rad nadavas ludom s inym nez tvojim zakriplenym svetonazorom; tak sa hraj dalej sam a buduj svoje vzdusne zamky. :no:

Chudak bez charakteru.... :no:
3. 9. 2013 18:51
Re: KOMIKS 500L
Trefně sis podepsal příspěvek >:D
3. 9. 2013 18:56
Re: KOMIKS 500L
Topper byva menej mimo nez ty ;-)
3. 9. 2013 20:05
Re: KOMIKS 500L
Já ti povím, že z toho designu mám rozporné pocity. Na jednu stranu se mi líbí důslednost manýry, se kterou u Fiatu vysochali z plastu další pokračování svého retro seriálu. Jsou tam i všelijaké pěkné a pečlivé detaily, jako třeba na italském nádobí nebo nábytku. A jako celek to všechno hraje dohromady, všechna čest. Ale nerozumím zprávě, kterou mi má tenhle - bezesporu unikátní a originální - design sdělovat. Jako - proč zrovna takhle? Co mám jako majitel/řidič cítit, když v tom pojedu - příliv testosteronu to nebude určitě, vašnostovská serióznost taky ne, tak snad nějaká kabelkovitá hravost odpoledne mezi pláží a trattorií. Ale Lancia dělá ty kabelky víc sexy. Ta fotka s mocným imperiálním anglickým (?!) palácem v pozadí to znejasňuje ještě víc - [odkaz] . To jako Bondovi cestou chcípl Aston? Nebo ten žluťásek patří zahradníkovi? No nic, prostě dál nebudu zákazník Fiatu, nic se neděje - oni na mně neprodělají a já si půjdu v klidu koupit něco jiného, co pro mě nebude takový rébus.
3. 9. 2013 20:22
Re: KOMIKS 500L
Tohle musím podepsat. Do poslední tečky.

Auto už jsem párkrát viděl. Člověka určitě pohledem zaujme, to mu nelze upřít. Jen mám poté vždy pocit, že nevím, jak ho mám uchopit, kam ho mám zařadit a jestli se mi má líbit, nebo ho mám označit za "divné".
3. 9. 2013 20:45
Re: KOMIKS 500L
Ta rozporuplnost a dokonalost zaroven je prave unikatna.
Preco by muselo mat vsetko svoju skatulku??
Avatar - Ja Prvni 123
3. 9. 2013 19:20
je to hezký...
i když s tím dvouválcem bych se toho asi bál.
Ten je super v normální 500, nebo Pandě.
A čím víc tady placení roztleskávači obou koncernů piští, tím jsem si jistější, že je to FAKT dobrý auto.
:-!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Enzo
3. 9. 2013 20:07
500L - 500L Living
500L nemá cenu soudit z fotek, v reálu tohle auto vypadá opravdu dobře, ještě lepší je to uvnitř, uspořádání vnitřku prostě nemá chybu. V provedení 500L living má větší kufr než Octavie kombi, při délce 435cm ideální auto do města. Jen by to chtělo 1,4T Jet, ale i ten bude, takže není co řešit.
Rozbalit vlákno
1
3. 9. 2013 20:56
Re: 500L - 500L Living
Jj s tím souhlasím, tomu autu chybí jen právě 1.4T - prostě slušný benzín ;-) Jenže jak známe české zastoupení, určitě tuhle kofiguraci opět zabije cenou ...
3. 9. 2013 20:49
JJ
asi tak... Není co dodat.
Osobně sem se nikdy netajil tím, že se mi F500L na fotkách nelíbilo. V reálu... BOMBA. Není co řešit.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - euro89
3. 9. 2013 21:13
Auto OK, ceny NE
500L je vážně asi to nejlepší, co jde v současnosti u dealerů Fiatu koupit. Horší je to s cenou... nevím, kde vzal redaktor čísla v článku, ale ceníková cena 500L 1,6 M-Jet Lounge je 528,900,-Kč a Tekking se stejnou motorizací má v ceníku částku 538,900,-Kč. :-O Když jsem se během zkušební jízdy ptal přímo prodejce na důvod zdražení, řekl mi, že jde o trik na zákazníky. Dříve byla ceníkovka za 1,6M-Jet Lounge 454,900,-Kč a prodejci mohli dát jen pár tisíc slevu. Tak auto o 80tis. zdražili, aby mohli zákazníkovi ukázat, jací to jsou grandi a dát mu slevu 100tis. Kč. Opět se mi potvrdilo, že Fiat umí vyrábět dobrá auta, ale v posledních letech je jaksi neumí prodat. :-!
Rozbalit vlákno
2
3. 9. 2013 21:38
Re: Auto OK, ceny NE
No máš pravdu, mrknul jsem do konfigurátoru a tam u 1.6MJet 538900Kč a hned sleva 69tis, není to trošku úsměvné? Navíc jsem zkusil si ho sestavit a jen 2 barevný exteriér je za 24 tis, k tomu navigace za 16k + pár drobností a bylo to 100k navíc :-(

Takže aby to bylo slušně vybavené, tak dle konfigurátoru cena 638k - 69tis okamžitá sleva = 569k. To je tak trošku moc ne? Kolik asi pak ještě prodejci mohou jít dolu?

Být ta cena tak o 100k níže, řeknu, že to je fakt dobrá nabídka a odpovídala by realitě ;-)
Avatar - euro89
4. 9. 2013 10:56
Re: Auto OK, ceny NE
No příplatková výbava je kapitola sama pro sebe. Třeba loketní opěrka je v ceníku za sympatických 1800Kč, ale když si jí chceš v konfigurátoru přidat, tak zjistíš, že nelze objednat bez výškově nastavitelného sedadla spolujezdce s bederní opěrkou a tím pádem tě obyčejná loketka vyjde na několik tisíc. :-O Prostě cenová politika Fiatu je tragická. :no: