Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Fiat 500X 1.6 MultiJet vs. Suzuki Vitara 1.6 DDiS

Napadlo by vás, že pětistovka od Fiatu může být přes čtyři metry dlouhým SUV? A že se Suzuki Vitara bude víc než do brutálního terénu hodit do města?
Zpět na článek
7. 6. 2015 09:00
7. 6. 2015 10:23
7. 6. 2015 12:11
7. 6. 2015 09:15
7. 6. 2015 09:38
7. 6. 2015 10:13
7. 6. 2015 12:10
7. 6. 2015 12:59
7. 6. 2015 14:32
9. 6. 2015 10:58
7. 6. 2015 16:24
7. 6. 2015 19:49
7. 6. 2015 13:39
7. 6. 2015 14:32
7. 6. 2015 14:38
7. 6. 2015 14:40
7. 6. 2015 16:44
7. 6. 2015 19:35
7. 6. 2015 19:56
7. 6. 2015 20:16
7. 6. 2015 21:53
7. 6. 2015 22:05
7. 6. 2015 17:00
7. 6. 2015 23:20
Avatar - Emel
7. 6. 2015 09:00
Dynamika
Pokud by někoho zajímalo zrychlení 0-100, tak je to 10.5 Fiat a 12 Vitara. Podle testu to ale nevypadá...
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Ja Prvni 123
7. 6. 2015 10:12
Re: Dynamika
Jo, podle Suzuki je to 12,4s , ale pro čtyřkolku... předokolka má ale pořád 11,5s.
Popravdě je ale 1s nepodstaný rozdíl...
Jen nechápu Fiat, proč dodává auta k testům na 18" kolech. Standard je 17" - a je to mnohem lepší!
Nižší spotřeba, lepší zrychlení... klidnější podvozek... jen ti sousedi nekoukají tak omráčeně.
Pokud ten rozdíl teda vůbec rozliší.
;-)
Avatar - Uživatel_5340709
7. 6. 2015 10:15
Re: Dynamika
Jak se liší spotřeba a zrychlení 17ky vs 18ky, pokud tedy mají stejnou šířku?
Avatar - Ja Prvni 123
7. 6. 2015 10:30
Re: Dynamika
nemají stejnou šířku... volba je 216/60 R16, nebo 215/55 R17, nebo 225/45 R18.
Avatar - Uživatel_5340709
7. 6. 2015 11:25
Re: Dynamika
Tak to potom ano- pravda.
Avatar - pumpkin
7. 6. 2015 10:23
Re: Dynamika
Lebo to bola 2000 kusová limitka Opening Edition. Inak si zákazník môže pri výbave so štandardnými 18-kami vybrať bez príplatku menšie 17-ky.
Avatar - Emel
7. 6. 2015 12:11
Re: Dynamika
Osobně bych při stejné motorizaci čekal výhodu lehčí Vitary, je škoda že se k tomu v testu nijak nevyjádřili...
Avatar - Ja Prvni 123
7. 6. 2015 15:26
Re: Dynamika
No, Vitara má o dost těžší převody... proto má horší zrychlení,ale lepší spotřebu.

Šestka u Vitary má 0.588 při stálém převodu 3,611... a to už je docela mazec.
Avatar - M1chal
7. 6. 2015 09:15
Vítěz - oba
Obě auta jsou povedená :yes:
Rozbalit vlákno
3
Re: Vítěz - oba
Suzuki je pěkný obřík, nevypadá na malé auto, design karoserie je skvělý, záď ale působí lacině. Interiér zas takový propadák není, samozřejmě to lze zhodnotit až naživo. Jenom cena by měla být rozhodně nižší.
8. 6. 2015 11:00
Re: Vítěz - oba
Ako zakaznik by som tiez privital nizsiu cenu u vitary, avsak nemyslim, ze by bola cena v ramci segmentu nejak prehnana. Automobilka chce v prvom rade zarobit...

Mazda cx3 4x2 bude stat vo vybave Challenge 17000 EUR, ok, s o 2,5 sekundy lepsim zrychlenim, 500X tiez nebude prave lacna, vtipy typu Captur a 2008 sa mozno budu dat zohnat lacnejsie, ale neponukaju ani priestor, ani motor, ani jazdne vlastnosti vitary.

U S-Crossu isli teraz po cca. roku dole o 400 EUR - metalyza v cene.

Ak by bol u Vitaru vazny zaujem - zoberies predvadzacku...
Avatar - kaa
7. 6. 2015 09:38
Re: Vítěz - oba
Vitara se mi na fotkách moc líbila. Naživo však púsobí jako lacině vypadající krabice.
Avatar - Uživatel_5340709
7. 6. 2015 10:13
Cuores italiano,
by měli dnes v neděli bouchnout šampáňo. Kdy za posledních x let nějaký ital porazil německou, nebo jpn konkurenci? :yes:
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Ja Prvni 123
7. 6. 2015 10:25
Re: Cuores italiano,
no však už mám přes dvě promile!
>:D

I když nejsem čistokrevnej... měl jsem doma i Forda a byl jsem spokojenej. A i dneska srovnávám vždycky nabídku od Fiata se srovnatelnou nabídkou od Forda.
;-)
Avatar - Uživatel_5340709
7. 6. 2015 11:25
Re: Cuores italiano,
Tak dej bacha ať nejsi pod obraz po tolika letech abstinence. :-)
Avatar - AUDIRS6
7. 6. 2015 12:19
Re: Cuores italiano,
Jeden "mistr anti F" by ti na to nieco povedal... >:-[]
Tak si uzi peknu nedelu ;-)
Avatar - Ja Prvni 123
7. 6. 2015 13:58
Re: Cuores italiano,
no však já su v klidu... folksvágen nechcu...
>:D
Avatar - pumpkin
7. 6. 2015 10:13
Dve dimenzie
Porovnanie aj samotný test fajn, ale pri výbere sa podľa mňa tieto dve autá nikdy nestretnú. Fiat vsadil na imidž a štýlom to hraje na lacnejšie Mini, Suzuki zas ostáva pri praktickosti a atraktívnej cene. Z Vitary mám ale trochu zmiešané dojmy. Ponúka síce bohatú výbavu, ale predsa len v tej cene by už prístrojovka nemusela kvalitatívne zaostávať tak o 10 rokov.
Rozbalit vlákno
2
7. 6. 2015 14:30
Re: Dve dimenzie
Suzuki je Suzuki, terénne autá alebo vyzerajúce ako terénne sa pre túto značku stali typickými. Jednoduchšia a lacnejšie vyzerajúca palubka je podľa mňa práve dedičstvom účelu - použitia v teréne a potreby ľahkého čistenia a údržby. Aj keď ide vpodstate o crossover do mesta.
Fiat je hračka už na pohľad, vsadil na štýl všetko čo sa dalo. X-ka sa vydarila, otázka je, koľko dobrých polievok sa dá uvariť z jednej kosti...
Avatar - pumpkin
7. 6. 2015 15:57
Re: Dve dimenzie
Tak tak, ideálne niečo medzi. Preto máme v garáži techniku Suzuki s kabátom od Fiatu (respektíve od Giugiara). Spracovanie interiéru novej Vitary je aj dnes porovnateľné...
Avatar - Ja Prvni 123
7. 6. 2015 10:24
Docela hezkej test... ale ty jedovatosti si prostě odpustit
Test samotný je v podstatě dobrej, a i jemnější formulace o "trochu nervoznějším podvozku" je ok... na těch 18" to opravdu není úplně kočárek a místo vzadu je skutečně trochu limitované, i když za mě pořád akceptovatelné... už proto, že je to ústupek pohodlí a prostoru na předních sedačkách - kde přece jen trávím víc času a tak to tak vidím sobecky v pořádku.
;-)

Ale dostat tam aspoň nějakou jedovatost je prostě povinnost?
Proč myslíte, ež se Fiat "točí v kruhu"? Ano, rozhodnutí o univerzálním používání jména 500 ani já nechápu, ale auta jsou výborná a daří se jim i prodejně... "točení v kruhu si teda představuju jinak".
A úplná bomba je to prohlášení o tom, že jste nevěděli, jak rychle jedete, dokud jste si nenastavili digitální rychloměr doprostřed... tak možná jen stručná informace: ten jasný, rozměrný a čistý analogový přístroj vlevo od centrálního kruhového displaye palubního počítače, tak to je rychloměr... čitelný, přehledný... a to vpravo je otáčkoměr - to jen kdybyste chtěli vědět i co dělají otáčky motoru...

;-)
Rozbalit vlákno
3
7. 6. 2015 10:42
Re: Docela hezkej test... ale ty jedovatosti si prostě odpu
:yes: Po osobním setkání by mě ve snu nenapadlo kritizovat 500X za nečitelné přístroje. Naopak, ještě + za možnost zobrazit rychlost i digitálně.

Ale těch "jedovatostí" bylo na SM skutečně málo. Ono vůbec, jakmile v testu nefiguruje koncern, dá se to většinou velmi pěkně číst. Skoro jakoby autor mohl najednou volněji dýchat.

K 18" kolům - stále nechápu, kolik nekompetentních lidí je u dovozců. Proč dávat novinářskou verzi na uskákaných kolech? Pro dávat střešní okno, když se pak téměř vždy kritizuje málo prostoru nad hlavou? Kritizoval něky někdo absenci střešního okna? Čtou, a hlavně nějak systémově studují tito lidé testy?
Ale, a to hlavně, proč nedají na testy 500X limited s fantastickou benzínovou 1,4, patrně nejlepším motorem své třídy... V této konfiguraci, za reálnou cenu dost pod půl mega, mi 500X dává zdaleka největší smysl...
Avatar - Ja Prvni 123
7. 6. 2015 10:57
Re: Docela hezkej test... ale ty jedovatosti si prostě odpu
Jo.
;-)
Ten motor zrovna tady ještě chápu.. test je zajímavej právě tím, že je to stejnej motor v jiném autě.

A nakonec: proti 1.4 multiair prostě nemá konkurence co postavit...
>:D
8. 6. 2015 08:54
Re: Docela hezkej test... ale ty jedovatosti si prostě odpus
... Fiat se točí v kruhu že ať logo "500" dá na cokoliv, stane se to jedním z nejúspěšnějších aut v dané třídě.... Klasická 500 nejdražší a nejprodávanější auto třídy, F500L to samé.... No a teď X-ko, které samozřejmě prodejně nemá šanci překonat Dustery a spol, ale při těch cenách to pro Fiat musí být solidní vývar....

Inu, bludný kruh, jak z toho ven....? ;-)

PS: ještě tam bylo něco o podbízivosti designu.... asi to měli schválně udělat škaredý.... ;-)
Avatar - rohYpnol
7. 6. 2015 11:46
Novinářský Everest
Tohle číslo SM jsem si náhodou koupil, 24 káčátek odletělo ani nevím za co... Tenhle test jsem prolítl a světe div se, v zásadě žádné námitky proti tomuto srovnání. Už samotný výběr do testu je oravdu mistrovským počinem.

V samotném srovnání přitom nejsou cítit manipulativní meziřádky, věci jsou popsány vcelku čistě, jasně srozumetelně. A výsledek? Vyhrává paradoxně ten méně praktický. Nebo ne?

Takže znovu - opravdu vyhrává ten méně praktický model. Ta dlouhonohá modelka v itelském hávu. Ta krasavice s šarmem a grácií. Jak je tohle vlastně možné?

Ano, to je ta správná otázka. Jak je možné, že v testech, které jsou nastaveny tak, že praktická Škody vždy zvítězí, rázem vítězí styl a elegance?? Jak je možné, že ve srovnání, kde není koncern, vše dává ve srovnání dvou vozů přirozený smysl??

Tohle srování je jedno z nejzdařilejších za poslední hooodně dlouhou dobu, zkrátka novinářský Everest. Tleskám :yes: :yes: :yes:

P.S. Za mě vítěz Vitara. Sice mi to přijde jako znásilnění jména, nicméně Vitara je velmi kompaktní ve vzhledu, navýsost praktická a stylu má na rozdávání. Fiat 500X je sice automobilová perla, interiér evidentně přesahuje třídní standard a Vitaru tak nepochybně deklasuje třídním rozdílem. I přesto bych dal přednost racionalitě a efektivitě Vitary, co naplat, vůz této třídy je v prvé řadě dělníkem každodenního života.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Emel
7. 6. 2015 12:16
Re: Novinářský Everest
V bodování jsou dva hlavní důvody zřejmé - zpracování interiéru a poněkud překvapivě dynamika. Osobně si myslím, že pokud by redaktoři vzali do ruky stopky nebo postavili auta proti sobě, mohlo by to dopadnout všelijak... ale prostě v metodice SM dynamika = 0-100 dle údajů výrobce.
Avatar - 3_diamanty
7. 6. 2015 12:17
Re: Novinářský Everest
suhlasim ..... pozerajuc sa na to racionalne a realne aj ja to vidim na vitaru...... fiat bude v interieri noblesnejsi ale v reale to az tak beznemu vodicovi nie je za potreby mat superluxus v taktomto type auta takpovediac urceneho na bezny vsedny den..... fiat hra uz viac na imidz ale vitara mi pride v praxi kazdonenneho vsedneho dna a pouzitelnosti ako jasny vitaz.... a obzvlast ja si na nejake plasty nepotrpim skor ocenim komplex vybornych vlastnosti, podvozka, charizmy, praktickosti a dizajnu... lacine nelacine v praxi plasty nepozieram ani nelizem....vitara je skratka perfektne strihnuta jak velkostou tak dizajnom a svojim urcenim .....k tomu vsetkemu ma aj slusny kufrisko a vyborny podvozok ( co potvrdil nejeden tester ) ... je agilna, obratna a proste bajecna ak si chce vodic trosku aj uzit za volantom :-) ..... mame opat podobny pohlad na vec takze opat musim s tebou suhlasit :yes:

vitara je jednoducho prakticky nadherna a nadherne prakticka a na rozdiel od 500X mi tiez pride ako auto na kazdy den ( urcene do pohody aj nepohody ) a nie iba na paradu... a zvonku paradoxne vyzera este noblesnejsie ako imidzovo sa tvariaci 500X a to uz je co povedat.... suzuki sa vytiahlo... :yes:
7. 6. 2015 13:45
Re: Novinářský Everest
Souhlas, tohle byl dobrý test, s Vitarou jsem naživo ještě tu čest neměl ale 500X se mi líbí moc. Možná že kdybych chtěl stylový a praktický crossover, zkřížím tyhle dva a vznikne Jeep Renegade ;-)
7. 6. 2015 17:25
Re: Novinářský Everest
Tak neviem, kde si dal oči, Jeep Renegade je dizajnovo totálne na chvoste triedy, nič hnusnejšie medzi crossovermi už nie je.
Avatar - sorpersa
7. 6. 2015 19:54
Re: Novinářský Everest
Ono ak si ho už videl naživo, tak to je niekde inde ako 2008, kaškaj a Captur--- keď ho uvidíš a porieš na svetlú výšku... možno pochopíš... apropó... mimo tému kde je ten veleúspešný Captur???
Avatar - miromen
7. 6. 2015 12:10
Nemusím
Jsem rad že v teto třidě zatim nemusim lovit a snad ani nebudu muset.
Navic vubec nevim po kterem modelu bych šahl kdybych musel. Z těchle 2 určitě ani jednoho a nejmenši zlo by pro mě byla zřejmě CX-3.
Rozbalit vlákno
19
Avatar - 3_diamanty
7. 6. 2015 12:47
Re: Nemusím
zalezi co uprednostnujes.... ci imidz alebo praktickost... mazda bude sice pekne vajicko ale ako rodinne auto to nevidim..... mozno tak pre dvoch plus nejake male dieta vzadu... omrkol som si nejake prve jazdne dojmy ( nakolko testy CX-3 este moc nie su ) a docital som sa asi to ze 180cm vysoky clovek uz vzadu v mazde ma natesno s hlavou a na dlhsie jazdy to nebude.... vo vitare ( co vidiet aj fotiek v tomto teste ) vidiet ze ma vzadu miesta hadam aj pre 2m obra.... mazda CX3 bude urcite uspesne auto..... ale porovnavat ho s vitarou znamena aj porovnavat dve rozdielne priority..... imidz vz rodina..... u mna aj v tomto dueli jasne vyhrava vitara... je skratka idealna na kazdy den.... a na rozdiel od krasnej mazdy unesie aj 4 dospelych ;-) ... suzuki to spravilo perfektne.... to auto je vo svojej podstate defakto genialne a z pohladu praktickosti bezkonkurencne( voci inym autam tohto segmentu ) :yes:
Avatar - miromen
7. 6. 2015 12:59
Re: Nemusím
Však pišu že bych se v tehle třidě ztratil. Ja zase tak velky prostor nepotřebuji mam něco pod 180cm ale zase vyžaduji od interieru určitou uroveň a zde by mě Vitara zřejmě zklamala. V tomhle směru považuji za třidně nejlepši Mokku ktera mi dostačuje i prostornosti.
Avatar - Ja Prvni 123
7. 6. 2015 14:09
Re: Nemusím
no, u Suzuki můžeš jít pro S-Cross... má vnitřek lepší. Proto má dvě auta - Vitara je víc "užitková".
A v čem je vnitřek Mokky lepší než iXka od Fiata?
Jel jsem v obou... a nedá se to srovnat: Fiat je lepší.
Avatar - miromen
7. 6. 2015 14:32
Re: Nemusím
Ano neda se to srovnat stači se na tyhle 2 interiery podivat...jsem chlap a ne ženska nebo "buzna". To stejne plati pro 500X o exterieru.
S-Cross mi maximalně nabidne nějakou zaprděnou 1.6 atmošku takže to opravdu ne.
9. 6. 2015 10:58
Re: Nemusím
Ty mas so sebaurcenim pohlavia trvale nejaky problem a nie len tu, ale aj na autorevue, kde to vzdy zvyraznujes ako by si sa citil >:D
Ozajstny chlap sa citi ako chlap aj keby soferoval ruzovy VW beetle, ty na to potrebujes specialne auto >:D >:D
Avatar - pumpkin
7. 6. 2015 16:24
Re: Nemusím
Známa chcela niečo v tomto segmente, tak som jej pomáhal vyberať. Síce snívala o Subaru XV, ale to už bolo trochu mimo rozpočet. Nakoniec vzala štvorkolku Chevrolet Trax s 1.7-kou diesel. Trochu som tŕpol či to bola dobrá voľba, ale aj po dvoch rokoch je veľmi spokojná, hoci asi mesiac po kúpe jej prišiel mail, že Chevrolet v Európe končí. >:D To auto sa predávalo necelé dva roky...
Avatar - sorpersa
7. 6. 2015 19:49
Re: Nemusím
No bratu... inak TZvoje komentárem čítam s obľubou a vo veľa veciach s tebou súhlasím... ale ten posledný odstavec si zatiahol za vlasy... fuuu Vitara, že noblesná??? To keď napíšeš že je noblesný Bentley OK... ale Vitára :-) Cíti z toho Tvoj subjkektívny pocit keď ju na AR prvý krát uviedli... spomeň si... ale rešpekt... Fiat sa tvári imidžovo??? Veď to je imidžovka.. čo iné.. ako inak sa má tváriť??? asi tak... To zas prirovnám, akoby si napísal Ferrari sa tvári športovo... ;-)
Avatar - rohYpnol
7. 6. 2015 13:39
Re: Nemusím
No vidíš, a podle mě je zase právě tahle třída narosto nejlepším možným mixem vlastností pro každodenní použití.

Nejde totiž o pozérské SUV, které postrádá 4x4, a které se jen naoko tváří. Tyhle crossovery nechtějí budovat image Jeepa, nebudou ověšeny chromovými trubkovými rámy, nemají spotřebu jak když prokopneš do nádrže díru.

Právě crossovery mabízejí zvýšený posez, vyšší světlou výšku, vyšší ochranu spodku vozu. Takže zvládnou nějakou tu polní cestu, nemusíš se s nima bát zajet k rybníku, na louku, k chatě... A i když nebudeš mít 4x4, nebudeš si v zimě po prosněžené noci připadat trapně, když stejně jako soused s i30kou nevyjedeš z parkoviště...

Přesně takhe kategorie je můj šálek kávy, Qashqai, Mokka, 500X, Vitara, Captur, 2008... A evropský zákazník evidentně na tento recept slyší - přesně tyhle modely jsou aktuálními prodejními trháky. Takže já jen doufám, že Suzuce se bude s novou Vitarou dařit neméně skvěle. O úspěchu Fiatu 500X nepochybuji.
Avatar - Ja Prvni 123
7. 6. 2015 14:05
Re: Nemusím
Přesně tak.
Tahle velikost splní potřeby... ne vizuální, ale praktické. 4 lidi v pohodě... víc stejně neodvezeš v ničem běžným. Ani v tom Passatu kombi není 5 lidem dobře. Zkoušel jsem to jen jednou.

A ten vyšší posaz a světlá výška je k nezaplacení. Jen by to chtělo provedení "Cross"... a to už vychází o něco dráž.
Ale pořád si myslím, že je to ideál... vyšší světlost, náhon jen na předek, ale "uzávěrka".
Avatar - miromen
7. 6. 2015 14:32
Re: Nemusím
Jsou to krabice vic netřeba psat tečka.
Avatar - rohYpnol
7. 6. 2015 14:38
Re: Nemusím
Mám pocit, že krabici máš ty místo hlavy (bez urážky) ;-)

Vždť tohle a krabice???

[odkaz]

Fakt ne :-!
Avatar - miromen
7. 6. 2015 14:40
Re: Nemusím
Vyška 1610mm...krabice.
Avatar - rohYpnol
7. 6. 2015 16:44
Re: Nemusím
a dochází ti třeba, že část výšky je dána světlou výškou?
Avatar - miromen
7. 6. 2015 19:35
Re: Nemusím
A teď si se mě dělaš srandu ?
Avatar - miromen
7. 6. 2015 20:16
Re: Nemusím
No prostě je mi znamo že crossovery maji všeobecně vyšši podvozky až na vyjimky.
Avatar - rohYpnol
7. 6. 2015 21:53
Re: Nemusím
takže pak ti taky musí být jasné, že výška neznamená jen "krabici", ale část z té "krabice" je na úkor světlé výšky :-!
Avatar - miromen
7. 6. 2015 22:05
Re: Nemusím
Vyšku zmiňuji protože ji beru jako celek tzn. nevyžaduji zvyšeny podvozek a celkova větši vyška neni ku prospěchu věci mojich požadavku. Pravě proto jsem psal že jsem rad že v teto třidě nemusim lovit a snad tomu tak zustane pokud možno co nejdele.
Nedavno jsem vyběr v teto třidě rozmlouval otci ale ze zdravotnich duvodu to jaksi nešlo.
Avatar - Ja Prvni 123
7. 6. 2015 14:06
Re: Nemusím
???
A v čem je CX-3 lepší?
Teda kromě atmosferického dvoulitra, který u tohoto typu auta může být výhodou.. ale tady mluvíme o dieselech.
7. 6. 2015 14:55
Točí se nám hlava?
Citát: "Fiat se v poslední době točí v kruhu a představuje jeden derivát pětistovky za druhým. Původně miniaturní retroautíčko tak umí být až sedmimístným minivanem, nejnověji pak malým SUV s vrcholným dvoulitrovým vznětovým čtyřválcem, pohonem všech kol a rekordním devítistupňovým automatem."

Pokud se Fiat točí v kruhu tak (nejen) Škoda sedlá centrifugu a blinká z toho. Jelikož rozpoznat Fabii, Rapid, Octávii a trochu i Superb dá některým zabrat ;-)
Rozbalit vlákno
21
Avatar - miromen
7. 6. 2015 15:08
Re: Točí se nám hlava?
Škoda že Fiat nama v nabidce konkurenci pro Superba. Docela rad bych věděl kolik iXek by do nazvu dosadil. Možna by to maskoval za nazev 500SPG jako spaghetti.
Avatar - pumpkin
7. 6. 2015 16:30
Re: Točí se nám hlava?
Možno by som si donedávna ešte tiež takto rýpol, ale našťastie nebudú len dizajnové deriváty 500-ky.
[odkaz]
Avatar - miromen
7. 6. 2015 19:37
Re: Točí se nám hlava?
Jo o tomhle modelu vim a zatim to vypada docela slibně. Hlavně chvalim interier ktery nepusobi tak zženštile.
Avatar - rohYpnol
7. 6. 2015 16:39
Re: Točí se nám hlava?
Škoda postupuje úplně stejně jako Fiat. Jeden úspěšný model roubuje do všech tříd. Jen u Škody tím úspěšným modelem byla Octavia, u Fatu to byla 500. To je celé. Jediný rozdíl je v tom, že Fiat to je ochotný přiznat i v názvu. Zatímco název místo Superbu Octavia XL by evidentně koncernisté nepřežili >:D >:-[] :-!
7. 6. 2015 17:10
Re: Točí se nám hlava?
Přijde mi, že ty bys bez zmínění Škodovky nevyplodil ani jednu jednu kloudnou větu s hlavou a patou.
Ta upocená snaha se něčím místní lůze zalíbit, je levná jak nabídka vietnamské tržnice. 8-s :no:
Avatar - rohYpnol
7. 6. 2015 18:52
Re: Točí se nám hlava?
ty jsi fakt chudák, Škodu jsem nezmínil já, ale miromen v příspěvku, na který jsem reagoval, každý to výš má možnost vidět.

Takže se svojí upocenou snahou kritizovat mé příspěvky ... se jdi bodnout >:-[] :-!
7. 6. 2015 18:56
Re: Točí se nám hlava?
Rohypnol 11:46.

Hodně štěstí pri seppuce. :-!
Avatar - rohYpnol
7. 6. 2015 18:59
Re: Točí se nám hlava?
takže ty nejsi schopný ani reagovat ve správném vláknu a ještě mě tu budeš mít tu trapnou snahu poučovat? Tomu říkám naprostá ztráta sebereflexe >:-[] :-!
7. 6. 2015 19:31
Re: Točí se nám hlava?
Měl by ses chytit za nos. Tvé příZpěvky jsou jako podle kopyta. A je naprosto jedno, v jakém vláknu reaguji, reaguji totiž na tebe.

Takže začni s tou sebereflexí prvně u sebe. :-!
Avatar - rohYpnol
7. 6. 2015 19:45
Re: Točí se nám hlava?
No budiž ti ke cti, že všechny mé příspěvky i podle tebe mají hlavu i patu >:-[] >:-[] :-!

Ale jiak nic proti, ta tvá snaha vykecat se z vlastní hlouposti je vcelku tragikomická.
7. 6. 2015 19:49
Re: Točí se nám hlava?
Dobře jsi se definoval.
Aspoň něco. :-!
Avatar - rohYpnol
7. 6. 2015 19:51
Re: Točí se nám hlava?
čůráš proti větru...
7. 6. 2015 19:56
Re: Točí se nám hlava?
Rohypnole, kdybys sis jen dokázal připustit, jak hloupě zde vystupuješ... 8-s

Nic, opět musím napsat, je to jen tvůj boj se sebou samým. Čau.
Avatar - rohYpnol
7. 6. 2015 19:57
Re: Točí se nám hlava?
klasický jossalito. Hlupák křičí, všichni jste hloupí...
7. 6. 2015 20:00
Re: Točí se nám hlava?
Že jsi ty sám ten křičíci hlupák, jsem ti několikrát dokázal.

Zajisté si to dobře pamatuješ.
Tohle je další případ. :-!
Avatar - rohYpnol
7. 6. 2015 21:48
Re: Točí se nám hlava?
dokázal? Ano, ty jsi opravdu ten, co má stále potřebu něco někomu dokazovat. Asi vlastní mindrák. Ale když ti to pomůže, tak si posluž. Já to pro tvé duševní blaho v pohodě snesu >:-[] Jen by se ti už opravdu jednou mohlo konečně povést "něco mi dokázat" :-!
Avatar - miromen
7. 6. 2015 19:40
Re: Točí se nám hlava?
Ja jsem Škodovku nezminil. Navic nepatřim k těm kterym jeji uspěch vadi.
Avatar - rohYpnol
7. 6. 2015 19:46
Re: Točí se nám hlava?
Superb není Škoda?

[miromen dnes 15:08 Škoda že Fiat nama v nabidce konkurenci pro Superba]

Aha, tak to pardon >:-[] >:-[] :-!
Avatar - miromen
7. 6. 2015 20:14
Re: Točí se nám hlava?
To je fakt ktery mi unikl ale to z duvodu proč jsem vlastně reagoval.
Avatar - twistedTSD
7. 6. 2015 19:28
Re: Točí se nám hlava?
Fabia i Superb mi přijdou svébytné naprosto dostatečně. Opravdu by mě zajímalo, čím by se vám Škoda zavděčila...Hlavně, že u takové Mazdy je nulový posun v designu a vysoká podobnost jednotlivých modelů v naprostém pořádku, že ano.
8. 6. 2015 10:15
Re: Točí se nám hlava?
Přesně tak. pořád se řeší variace názvu 500, ale reálně jdou rozeznat od sebe.
Když mrknu v rychlosti na sice jiný název Fabia Oktavia.....atd. Ano je to rozdíl. Ale v reálu zepředu to nějaký ten zlomek sekundy trvá na co vlastně čumím.
7. 6. 2015 17:00
Vitara
Vitara to prohrává nejen s 500X, ale asi se všemi SUV na trhu. Nepopírám technické nebo jízdní kvality, (resp.nevím jak dobré či špatné jsou) ale po stránce estetiky a designu je to dle mého naprostý průšvih. Takto disproporční karoserií snad může konkurovat jen ASX.
Vepředu obří masa hmoty a vzadu poněkud zastarale vyhlížející nic. :no:

V rodině jedno Suzuki máme. Je to takové komicko-zastaralé-laciné a praktické auto (na to, že je to rok výroby 2014), avšak s příjemným designem, což se např. o nové Vitaře rozhodně říci nedá.
8-s
Rozbalit vlákno
1
Avatar - pumpkin
7. 6. 2015 23:20
Re: Vitara
Keď prišla SX4-ka ale aj Ignis a hlavne Swift (ten z generácie "Nejazdite, ale Swiftujte!") tak som nemal k ničomu výhrady a vyzerali fajn zvonka aj zvnútra. Teraz sa tá suverénnosť akosi vytratila a v podstate súhlasím s tým čo píšeš. Na predajný úspech to napriek všetkému asi bude stačiť.
8. 6. 2015 11:00
Za mě asi Vitara
Koukal jsem na stránky a:
v plné výbavě s adaptivním tempomatem (!) a 6 AT převodovkou za 550.

Zřejmě spolehlivá čtyřkolka na výlety okolo města a občas něco delšího s ne moc velkou spotřebou?

Odpustil bych asi i lacinější palubku. Jen bych nějaký čas počkal a doufal, že vyřeší to vrzání.

Jinak mi to za vybavené 4x4 přijde jako super koupě.
Rozbalit vlákno
0