Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Český trh v květnu 2010: Fiat ovládá třídu minivozů, letos zatím drží podíl přes 35 %

První trojka v minivozech se letos nemění, pouze Spark a i10 si sem tam prohazují pořadí. Stojaté vody ale čeří znovu Fiat 500, který se protlačil stejně jako v březnu do Top 5.
Zpět na článek
5. 6. 2010 20:04
5. 6. 2010 22:56
6. 6. 2010 18:34
6. 6. 2010 19:26
6. 6. 2010 21:49
6. 6. 2010 22:05
neregistrovaný "Vlad_Tepes"
6. 6. 2010 22:25
7. 6. 2010 10:30
7. 6. 2010 14:30
7. 6. 2010 13:23
7. 6. 2010 09:43
7. 6. 2010 10:32
7. 6. 2010 10:38
7. 6. 2010 12:06
7. 6. 2010 10:57
7. 6. 2010 12:10
7. 6. 2010 14:29
7. 6. 2010 14:53
7. 6. 2010 16:09
7. 6. 2010 18:43
7. 6. 2010 20:02
7. 6. 2010 13:43
7. 6. 2010 14:40
7. 6. 2010 15:05
7. 6. 2010 15:14
7. 6. 2010 13:48
neregistrovaný "exctenar"
7. 6. 2010 13:45
neregistrovaný "exctenar"
7. 6. 2010 14:37
7. 6. 2010 14:47
7. 6. 2010 15:07
7. 6. 2010 16:04
neregistrovaný "exctenar"
7. 6. 2010 15:37
neregistrovaný "exctenar"
7. 6. 2010 15:59
neregistrovaný "exctenar"
7. 6. 2010 20:04
7. 6. 2010 15:48
neregistrovaný "exctenar"
7. 6. 2010 17:21
Avatar - Frasier
5. 6. 2010 20:04
tak tak
Talianske, kórejské autá na prvých miestach, k tomu ešte ani jeden predaný Fox.... GTI-ho nočná mora >:-[]

BRAVO FVWIAT
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 3_diamanty
5. 6. 2010 21:16
Re: tak tak
fox je haraburda na n-tu, kontajner na ...

Panda ako vzdy :yes:
5. 6. 2010 22:56
pres 40%? + OT
Nerikam, ze matematika je moje silna stranka, ale doted jsem si myslel, ze scitani a procenta zvladam...

A ten OT: pekne fotky Avanti II
[odkaz]
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Katikakus
6. 6. 2010 07:28
Re: pres 40%? + OT
Autor zrejme na Fiat pouzil tzv. GTIho konstantu, kterou tripismenkovy prepocitava tabulky, resp. cisla koncernu VW. V sucasne dobe je GTIho konstatna rovna myslim 1,7. >:-[]
6. 6. 2010 18:39
Re: pres 40%? + OT
Ahoj všem, tuto chybu jsem v článku nevyrobil já, ale vznikla až při konečné úpravě. Musím se pana šéfredaktora zeptat, jak k těm číslům došel.
6. 6. 2010 19:21
Re: pres 40%? + OT
Díky za upozornění, stalo se to mou nepozorností. Nyní by to mělo být již opraveno.
6. 6. 2010 20:41
Re: pres 40%? + OT
Ještě jednou díky za opravu, Ondřeji.
7. 6. 2010 01:01
Re: pres 40%? + OT
No problem, to se stane i v lepsich rodinach :-)
6. 6. 2010 18:34
Bravo Fiat
Výborný výsledek.
Tady není prostor pro konkurenci. Tady je jediný král. Fiat !!! :yes:

F500 - nejdokonalejší malé auto. Ikona ikon, ikona automobilizmu. Super. Ty prodejní čísla (vzhledem k ceně a vzhledem k prodejním číslům konkurence a vzhledem k tomu, jak to u nás mají obecně malá drahá auta složité) jsou fascinující !!!

Pánové je potřeba si uvědomit jednu zásadní věc. Není to vyloučené, ale je pravda, že toto jsou předpokládám z 95% soukromá auta, tedy natvrdo zacálovaná, žádné firmičky, daňové kličky a skličky. Tady každý kdo si to auto kupuje (a není rpavda že ženy) si ho kupuje protože chce a ne protože MUSÍ a k tomu ještě ve slušných výbavách (aspoň co mám možnost sledovat)... Bravo. Bravo Fiat.

A co víc???? Prodeje neustále stoupají, tedy téměř 3 roky od uvedení a prodeje rostou, žádná klesající tendence až k nule (alá mistr elegance a nebo ikona mrtvol Agila).

Inu, kdo umí ten umí, kdo neumí...projektuje 10 let UP! >:-[]
Rozbalit vlákno
52
6. 6. 2010 19:26
Re: Bravo Fiat
Panda je dost casto vyuzivana jako rozvazkove auto, unas na malomeste takto jezdi co vim 5 Pand pro pizzerky a restaurace, a to je mesto s necelejma 40k osadnikama :-)

navic spousta lidi si auto kupuje do dani ikdys ho k podnikani nepouzivaj abudou tam i miniauta

takze tech 95% bude hooodne velkej optimizmus
6. 6. 2010 21:49
Re: Bravo Fiat
čtení a chápání psaného textu je základ pro každého internetového diskutéra. Chápu neoddiskutovatelnou touhu za každou cenu něco napsat, ale tady to bylo opravdu mimo mísu. Mám pocit, že sem psal zcela zjevně v souvislosti s F500. Ano i těch sem pár firemních potkal.. o tom žádná, ale rozhodně se netýká o důvod koupě a prodeje ve stylu.. Hele...tady máš referentské auto za 200 s 1,2 HTP a jezdi..., jestli mi Ivánku jako rozumíš... ;-)

Fábie a Octavie jsou pravděpodobně taky nejčastěji nejméně chtěnými vozy v této republice... Při představě, že vyfasuju na 50 000 km ročně 1,9 TDI a nebo 1,2 HTP se mi ježí vlasy na hlavě. A těch lidí co se do podobných kakanců u nás dostane je... >:D Chudáci lidi...
neregistrovaný "Vlad_Tepes"
6. 6. 2010 22:05
Re: Bravo Fiat
Vrať se na zem chlape (to je směr pohledu k přirození a pak dál, jestli dohlédneš tak daleko). Nic proti fiatu, ale panda 1.1 s obrovskou plastovou pizzou na střeše nebo fabie 1.2 htp kombi mi přijdou tak nějak stejně chtěná služební auta.

Jinak ano, gratuluji úspěchu pětistovky. A vůbec - čím více prodaných fiatů, tím ta třída bude zajímavější. Protože kromě nich se tam prodávají pořádně už jen bezduší, nemastní-neslaní Korejci.
6. 6. 2010 22:25
Re: Bravo Fiat
"Při představě, že vyfasuju na 50 000 km ročně 1,9 TDI a nebo 1,2 HTP se mi ježí vlasy na hlavě"

Skus doporucit nejaku nahradu od fiatu, myslim motory. Pokial k tej 1,2 dosadim punto, tak tiez z toho stihacka nebude. Ak nahradim 1,9 tdi ekvivalentnym multijetom (napr. v stile), tak si mozu obaja podat ruky, jeden je hlucny a roztraseny a druhy je o chlp menej hlucny a trasie sa za dvoch.

PS: s oboma motorizaciami vo fiate som par km presiel.
PS1: pre mna osobne je najnechcenejsim vozidlo jeden skvost od fiatu, ale nevypisujem tu voloviny o jezeni vlasov z nejakeho motora.
7. 6. 2010 08:12
Re: Bravo Fiat
ehm.... Stilo už se ca 3 roky nevyrábí :*) A naftové motory, které používalo, už v nabídce Fiatu nejsou (ať už se bavíme o JTD 85kW nebo 103kW....)
7. 6. 2010 10:30
Re: Bravo Fiat
v tom stile je myslim 88kw, kupeny bol v 2006, kultura, resp. nekultura tohoto motora je velmi podobna ako u 1.9 tdi
7. 6. 2010 21:30
Re: Bravo Fiat
ani Multijet 88kW se už u Fiatu nepoužívá.... sorry.... Podívej se do konfigurátoru....
7. 6. 2010 14:30
Re: Bravo Fiat
som zabudol..oznacenie tych motorov nie je jtd, ale multijet, takze az tak stare to nebude
7. 6. 2010 12:59
Re: Bravo Fiat
Docela slušně napsáno. :yes:
7. 6. 2010 13:23
Re: Bravo Fiat
len miestny fiat klub to nevie ocenit :-)
Avatar - kari.laz
7. 6. 2010 09:21
Re: Bravo Fiat
Ono kdyby kupovali pětistovky jako firemní, tak by museli mít životní cyklus tak 40000 Km. Doporučuji si přečíst test na 100000 Km fiatu 500 s motorem 1,4. Jak si po 50000 sám provedl výbrus, jak mu odešel alternátor, jak pěkně začal reznout. Jen to potvrzuje to, že je to jenom nevkusný předražený kýč.
Panda je super, ta si své ovace zaslouží. Ale ten kýčovitý kýbl 500 je prostě děs a bída.
7. 6. 2010 09:43
Re: Bravo Fiat
Tak to je přesný - stručný, jasný, pravdivý. :yes:
7. 6. 2010 10:32
Re: Bravo Fiat
s tou koroziou mam a ja problem na fiate fiorino...spozoroval so to pri kompletnom umyvani po zime. Voz mal v tej dobe 15 mesiacov a cca 28000 km, takze treba dufat, ze o dalsie 3 roky nebude uplne hnily
7. 6. 2010 10:38
Re: Bravo Fiat
zato muze sopka, z Islandu, jednoznacne :-!
7. 6. 2010 12:06
Re: Bravo Fiat
sakra, na to som nemyslel >:D >:D
7. 6. 2010 10:57
Re: Bravo Fiat
Pořádně si to auto umyj... to, co považuješ az korozi je pouze prach.. a špína.. >:-[]
7. 6. 2010 12:10
Re: Bravo Fiat
prave,ze to auto bolo poriadne umyte....mimochodom servis aj importer "podla teba prach" taktiez povazuje za koroziu a vozidlo dali prelestit (bezplatne), problem je v tom, ze efekt prelestenia je minimalny a na niektorych miestach to vyzera az desivo. Ked budem mat chvilu ca na vecer, tak to nafotim a prilozim foto k recenzii
Avatar - kari.laz
7. 6. 2010 13:29
Re: Bravo Fiat
Ono tam byl hlavně problém s tím, že tam někde chyběl gumový špunt. Někde prostě vypadl a pak tam tekla voda. Takže protikorozní opatření to má tím, že tam je dutina ucpaná špuntem, aby se tam nedostala voda, ale jakmile upadne, tak je konec. Navíc i na podvozku byla koroze a výfuk byl zralý na výměnu. Prostě panda super a tohle je navoněná bída.
7. 6. 2010 14:29
Re: Bravo Fiat
blbost sa stat moze, ale skus sa dotahovat s predajcom, ktory ta ma na haku, ze korozia na vozidle,ktore ma v tejto chvili 1,5 roka nie je normalna. Vozidlo nebolo havarovane ani doskrabane (lak)
7. 6. 2010 14:53
Re: Bravo Fiat
Pokud na tom laku bude koroze, dovozce to zcela jistě bude resit. Prijde mi krajne nevhodne az skoro nefer tady rozepisovat hlasky ve stylu mam na aute korozi.. a pod... Klidne se muze stat (i na RR), ale dokud to nemas poresene, tak tady nevypisuj kraviny.
Vzhledem k tomu, že o tom něco vím, tak si klidně dovolim rict, ze to koroze nejspis nebude... To uz by totiz ten plech musel byt fest uhnily )pak by nebyl ani problem s pripadnou reklamaci), nebot plechy koroduji v tomto pripade nejvice ze spodu plechu, pripadne ze stredu... Takze nech je to posoudit, skutecne rozlestit. Pokud to nepude, je zde zaruka na lak.. Pujde - li to odstranit jiste to odstrani, nepujde- li vrati penize a nebo daji nove auto. Jedna so nelacinejsi auto an trhu, z Tureckeho zavdou, jedno z prvnich, je mozne ze se mohla nejaka chybkla stat. Osobne si to nemyslim..ale psal bych sem az ybch si ybl uplne jisty.
7. 6. 2010 16:09
Re: Bravo Fiat
wolff, evidentne mas rozum na vsetko. Opakujem este raz. Vozidlo je na niektorych castiach posiate cervenymi bodkami /zatial male/ a na niektorych miestach /konkretne na dvoch/ su celkom slusne tehlovo cervene flaky o velkosti 2x2 mm. Videl to predajca /nafotil a zaruku posudzoval importer/ a vozidlo prelestili. Po prelestenie cast zmizla a niektore /okrem dvoch vacsich flakov/ je vidno malo, resp. musis hladat. Tyka sa to iba niektorych casti vozidla /dvere batozinoveho priestoru a vnutorna cast prahov/. Na prednej kapote, ktora ma sramy od odletujucich kamienkov tento problem nenajdes.

Zaruka je na uplne prehrdzavenie a nie na povrchovu koroziu - stanovisko servisu a importera, takze pokial to neprepichnes prstom, tak to maju na haku.

O tychto skutocnostiach existuju servisne zaznamy.

Kraviny tu zatial vypisujes len ty
Avatar - kari.laz
7. 6. 2010 16:18
Re: Bravo Fiat
Proč je nevhodné a nefér zde psát o tom, že mu rezne auto? Protože je to Fiat?
O fiatu se nesmí napsat nic špatného?
Nebo snad na fiatu je každá závada konstrukčním řešením?
To tvoje napomenutí je trošku mimo mísu.
7. 6. 2010 18:43
Re: Bravo Fiat
Ne to jsi úplně mimo mísu.
Za a) by měl mít jistotu, že to rez je a upřesnit kde. Pak nemám nic proti.
Za b) tento problém se může případně objevit kdekoliv. Fér by bylo, dkyby to spal až po tom, co mu udělají příapdnou záruční opravu, případně potvrdí, že to rez je. Protože pak si každý bdue pamatovat.. hele tady jednomu rezl novej Fiat...,a le už nebude znát případné okolnosti věcí kolem...

Tak proto.

Já osobně volím cestu řešení problémů přímou cestou a ne rozepisováním kravin na netu...
Capisto?

Fiat enní svatej.. je to podnik jako každej jinej..., spíš si tedy myslím, že jsou lepší než mnozí ostatní..., takže sem přesvědčen, že pokud tam nějaký prhblém bude... Bou ho řešit. Závod v Burse je prostě rel. nový a chyba se stat mohla.....i když znovu opakuji...moc tomu nevěřím...
7. 6. 2010 20:02
Re: Bravo Fiat
wolff, uz som to pisal vyssie. Po dohadovani to servis zdokumentoval(nafotil) a zaslal na posudenie importerovi (samotny servis sa nemal k uznaniu, ze to nie je OK). Importer nariadil prelestenie, co aj bolo vykonane a vysledok je popisany v prispevku vyssie. Tam najdes aj popisane aj stanovisko importera.

BOLA A STALE TO JE KOROZIA, snad je to uz napisane jasne.

PS: nejako som si nevsimol v mojich prispevkoch kydanie na fiat a stale pisem o konkretnom vozidle (jeden nepodareny kus) a ty uz tu kopes nohami ako male dieta.

PS1: aj ked mimo temu, ale niektore z problemovm, ktore postihli moj kus sa objavili uz aj na dalsich fiorinach vo firme, aj ked klop klop korozia to nie je
Avatar - kari.laz
7. 6. 2010 14:54
Re: Bravo Fiat
To je smutný, když auto má po roce a půl korozi a navíc to prodejce nechce uznat.
7. 6. 2010 13:01
Re: Bravo Fiat
Kolikáté je to už italské auto, kterému museli v testu měnit celý motor? >:D
Avatar - kari.laz
7. 6. 2010 13:26
Re: Bravo Fiat
Na tom vůbec nezálaží, kolikáté to je. Prostě se to stalo a nebyla to jediná závada. Mě fiat nevadí a jak jsem psal Panda je super malé auto, ale tahle navoněná bída je spílána do oblak, ale skutek utek.
7. 6. 2010 13:43
Re: Bravo Fiat
Když to tak čtu... Nespletl sis tu F 500 s novou Fábií? ta má ty problémy s tím, že je tam hlavní nosník použit jako trativod s tím, že je tam jen jedna malá dírka, která se během chvilky zacpe? nepleteš si to celé? Hmm...?
7. 6. 2010 13:46
Re: Bravo Fiat
No ještě dodej, že "teče vlastně do všech Fábií" a pak se tady potrhám smíchy. Osobně sem neviděl ani jednu, do které by teklo. A to jich jezdí opravdu mraky.
Avatar - kari.laz
7. 6. 2010 14:36
Re: Bravo Fiat
Problém je v tom, že u fabie se jedná o konstrukční řešení, kde je to tak dělané a má to patřičnou antokorozní ochranu, jenže u toho fiatu je hlavní antikorozní ochrana ten špunt.
7. 6. 2010 14:40
Re: Bravo Fiat
než napíšeš zase případně další hovadinu, raději si liskni... Možná tě ta puberta a stupidní názory přejdou... A pokud ne... jojo.. buď v klidu.. ty F 500 nemáš a nikdy mít nebudeš... nech starosti s korozí těm ubohým majitelům...
Avatar - kari.laz
7. 6. 2010 14:56
Re: Bravo Fiat
Koukám, že jsem uhodil hřebíček na hlavičku, že by povolovaly nervy a pravdu jsi neunesl?
7. 6. 2010 15:05
Re: Bravo Fiat
No jäsne uhodl si...
Natíráme F 500 Antirezinem... Tak sem z toho zdrcenej.. to víš.. je to pěkně drahý...
Avatar - kari.laz
7. 6. 2010 15:08
Re: Bravo Fiat
Stačí tam v tom nosníku pořádně přilepit ten špunt, aby nevypadl a nemusíš to natírat
7. 6. 2010 15:14
Re: Bravo Fiat
>:D >:D >:D >:-[]
neregistrovaný "exctenar"
7. 6. 2010 13:48
Re: Bravo Fiat
Jj, soused má Pandu už několik let, měl i první a naprosto perfekt,tahá za tím vozík, jezdí po necestách,hezky řečeno a problémy nula.Super! :yes:
neregistrovaný "exctenar"
7. 6. 2010 13:45
Re: Bravo Fiat
Těch zajímavostí od str. 54 po 58 posl. čísla AT je víc...prům. spotřeba 6,7 na tak malé auto...za to mi aktuálně jezdí M6 v naftě s DPF,který se regeneruje po 150-200 km a považuji ji za velkou!Výměna předních kotoučů u malého auta po 84,5 tkm + destiček za 9,3 tis není úplně zadara, manžeta hřídele v 84 tis další 4,4 tis...ale jedno auto nic neznamená.Náhoda, nic víc.Ovšem mít to,možná budu trochu budu méně klidný,nebo to střelím,protože zmíněná havárie motoru v 55 tkm je prostě fatální průser.Jinak se mi auto líbí.Jo,také poloměr zatáčení 11,7 m není do města ideál,pro prdítko "do města".Pak se mohou lidé v tomto kontextu přít nad různými tituly Vůz roku(2008) atd..směšné >:D
7. 6. 2010 14:37
Re: Bravo Fiat
hmm, snad jen (na ostatní nemá smysl reagovat, opět jsou to jen nesmysly), že i kdyby ta F 500 měla při své velikosti ještě horší poloměr otáčení (platí jen pro 1,4), tak furt se s tím autem bdue 100 x lépe manévrovat ve městě než s tou mazdou...
Avatar - kari.laz
7. 6. 2010 14:44
Re: Bravo Fiat
No to je jenom z části pravda. Pokud parkuju s peugeotem 205 a s peugeotem 607, tak jednoznačně lépe se zatočím s 607. Prostě má lepší rejd. Potřebuju větší díru, ale jinak je to manévrování s tím snažší. ikdyž auto bude malé sebevíc a bude mít hodně velký poloměr otáčení, tak se s tím budou stejně problémy při manévrování.
7. 6. 2010 14:47
Re: Bravo Fiat
To je v rukách...., ale přít se o to nebudem... Pokud má někdo problém pochopit to, že u 1,4 vsadil Fiat na lepší řešení stability podvozku než na rejd ve meste, pak O.K.
U velkých aut je velký rejd nevyhnutelnost. U malých příjemnost. Obávám se, že v F 500 toho mám najeto asi opravdu víc než většina zdejších diskutérů a rozhodně se vší zodpovědností mohu říct, že ač je to 1,4 (která ten rejd má orpavdu horší), nikterak to to auto nelimituje. tečka.
Avatar - kari.laz
7. 6. 2010 14:59
Re: Bravo Fiat
To si trochu protiřečíš, když říkáš, že to má sice menší rejd, ale auto to nelimituje. Auto to limituje, ale je pravda, že to není nic dramatického při například parkování je zapotřebí udělat maximálně jeden manévr navíc. Každopádně to prostě je mínus, ať chceš, nebo ne
7. 6. 2010 15:07
Re: Bravo Fiat
Jeste se mi nestala situace, kdy bych musel zaradit jiny kvalt jen kvuli tomu, ze sem se kvuli rejdu nevesel. V podstate dlouho ybch vzpominal, kde a kdy sem ten rejd (úplný) vůbec využil)...
neregistrovaný "exctenar"
7. 6. 2010 16:04
Re: Bravo Fiat
Poloměr rejdu je viz. odkaz
[odkaz]
a má vliv především na směrovou stabilitu při mezních stavech a pro dobré jízdní vlastnosti.
Poloměr zatáčení,a o tom byla řeč, je něco zcela jiného.Pro úplnost je stopový a obrysový(druhý je větší)
[odkaz]
Avatar - kari.laz
7. 6. 2010 16:25
Re: Bravo Fiat
JJ, u nás na vsi se vždycky říkalo rejd poloměru otáčení. je to holt přenesený slang, ale děkuji za upřesnění a objasnění.
neregistrovaný "exctenar"
7. 6. 2010 15:37
Re: Bravo Fiat
neregistrovaný "exctenar"
7. 6. 2010 15:59
Re: Bravo Fiat
wolffffe, kup si č.11 a přečti si to.Pokud jsou to výmysly,podej trestní oznámení na redakci za pomluvu.Napsal jsem,že jedno auto nic neznamená.Je to pro tebe srozumitelné sdělení nebo ne?Dopr....fix....
BTW: nevím,čím jsi jako řidič jezdil v letech 1983-1989 ty,pokud jsi už uměl číst,psát a počítat,ale já dvěma fungl novými fiaty(jeden a pak druhý).Největší poruchou bylo: jeden měl rozbité čelní sklo od BUSU, na druhém zase v záruce vyměněno gufero-bylo namontováno opačně,takže tekl olej. Moje soukr. zkušenost s Fiatem i socialistickou opravnou Mechnika Prostějov naprosto perfektní.Je těžké to pochopit?Asi jo...
Moc ty své fiaty prožíváš, dej si ručník.Studený.Kam,je na tobě :-! Ale věděl bych, je to v Postřižinách. >:D
Avatar - kari.laz
7. 6. 2010 14:41
Re: Bravo Fiat
Nemám to tu nyní u sebe, aby jsem mohl vyjmenovat všechny ty závady, co jsou tam uvedeny. Těch závad tam je prostě hodně. Plus další mínusy, jako poloměr otáčení a opotřebené kotouče. Prostě to asi nebude takový trhák, za jaký to je považovaný.
Mě se to navíc ještě ani nelíbí. Přijde mi to jak hodně nevkusný rádoby módní doplněk.
neregistrovaný "exctenar"
7. 6. 2010 15:48
Re: Bravo Fiat
Design je věc názoru,to je tenký led.Mladší dcera po tom docela toužila, ale starší(já to už ani nemusel řešit)jí to zatrhla.V bezohledném česku,kdy tě podjíždějí na dálnici paka zprava, je tohle auto(ale obecně každé malé) o hubu.Mně se líbí, stejně jako Mini.Poruchy:sešlo se toho na jedno auto docela hodně,ale tuhle anketu bych bral spíš jako nezávazné čtení a ne moc vážně.Problém je nejspíš s motorem-písty(ne jenom jeden) se v důsl.přehřátí dobře natavily a byl jen kousek k totální havárii motoru.To byl asi největší problém-dlouhodobě špatná dávka paliva,konečně i spotřeba tomu trochu odpovídá.SW chyba?Nejspíš.Tam je zákazník bezmocný, ať si koupí cokoliv.faktem je, že stát se to u Škody, bylo by tu milion příspěvků o sh*itech.Určitě jo.Škodu nemám.
Avatar - kari.laz
7. 6. 2010 16:34
Re: Bravo Fiat
To je ten důvod, proč jsem to sem napsal. Já jsem Škodu nikdy neměl (pokud nepočítám Š105) a neměl jsem nikdy ani koncern VW. Ale jakmile se objeví maličkost, do které by se dalo rýpnout, tak toho polovina zde diskutujících využije. Najednou se objeví nějaká chybka na Fiatu a Wolf by se mohl přeskočit, když si dovolí to někdo rozvést.
Já jsem dokonce chvíli jezdil i fiatem 127, mělo to karburátor weber a bylo to super.
add článek AT: Ono se jedná sice spíše opravdu jen o článek v časopisu, ale i tak to auto muselo těch 100000 najet ty závady, co se v testech objevují se taky reálně staly. Nedá se to brát jako konkrétní chybu na jednotlivá auta, ale jako doporučení, co za závadu se může objevit to je dobré.
7. 6. 2010 17:21
Re: Bravo Fiat
No já si myslím a to by mělo být hlavní ponaučení celého příběhu..., že tak ani nějak nezáleží na tom Fiatu (on ostatně rezl a reznout bude už v katalogu, že?) a na F 500 už vůbec ne (všichni přece tady spolehlivě vědí, že je to vejbuch tisíciletí a ti kupci musí být fakt tupci) a nebo snad na nějakém Wolfovi, nebo jak si to psal toho člověka...

Já si prostě myslím a to je potřeba si otevřeně říct a v tomto textu zdůraznit, že rozhodující na celém dojemném příběhu je to, že si vy, kluci ušatí, náramně rozumíte...

Už vůbec nevadí, že jeden o voze a druhej o koze, ale tak nějak oba máte v podstatě rádi ten Fiat (hlavně pro tu jeho lidksou nedokonalost..)-- zvlášť tedy je důrazně potřeba napsat, že s koncernem vy jako vůbec, ale vůbec nic, ale ten šmejd jeden polská, pardon italská, F 500, Vám tam s těma závadama neštimuje a do toho ten rozezlenej Wolf, nebo kdo... >:-[] >:-[] P.S. Pokud je výměna brzdových destiček v cca 80 000 km (nebo dky jste to psali) na autě s kotoučema v předu a vzadu běhhem 100 000 kilometrové testu, tak na rovinu říkám.. Ten zlej Wolf je totální, ale totální letadlo.
Avatar - Plautus
7. 6. 2010 17:31
Re: Bravo Fiat
Kašli na to, týždeň, či dva dozadu som tu pri nejakej diskusii čítal, že Fiat nie je auto (šlo samozrejme o provokáciu, s akými sa tu človek stretne takmer denne, ak sem príde). Pre mňa nie je autom Škoda, a, žiaľ pre ňu, nikdy pre mňa plnohodnotným autom nebude... Síce som žiadnu nevlastnil (to však neznamená, že som so žiadnou nejazdil), ale mám na to svoje dôvody, ak si niekto myslí, že neobjektívne, tak sa o tom nemienim už ďalej prieť, mne jednoducho žiadny model od Škodovky ako celok nevyhovuje... :-)
Avatar - Plautus
7. 6. 2010 17:23
FIAT mini autá jednoducho vie
a je to úplne v poriadku, každý by mal predsa robiť to (alebo sa o to aspoň snažiť), čo mu ide najlepšie a následne rásť, ak to dokáže pretaviť v ďalší úspech. To tunajšie prenie sa o kvalite a nekvalite vozidiel od istých značiek je k ničomu, a hlavne nie je najobjektívnejšie. Osobne sa stretávam v poslednej dobe na cestách s odstavenými vozidlami z dôvodu poruchy, či prehriatia motora, od rôznych výrobcov. Niekedy je na vine technický stav vozidla, inokedy nedbalosť majiteľa, pri novších vozidlách bude mať na tom istý podiel i "flákarina" vo výrobe. Nemyslím si, a skúsenosti z ciest ma o tom tiež presviedčajú, že talianske autá v poruchách nijako nedominujú ako sa tu podaktorí snažia naznačiť. Tvrdím jedno, pose.rie sa čokoľvek, i "prémiové" vozítko, z už vyššie popísaných okolností alebo ich náhodnej či menej náhodnej súhry.
Ak máte čas, prečítajte si, resp. pozrite i video, týka sa i 500-vky, o ktorej sa tu diskutuje:
[odkaz]
500 Abarth som skúšal zhruba pred rokom a je to skutočne zábava, takže sa vôbec nečudujem, že sa autor nechal uniesť.
Rozbalit vlákno
0