Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Fiat Chrysler Automobiles: Zpoždění nových modelů

Koncern Fiat Chrysler Automobiles opět mění plány v uvádí modernizovaných a nových modelů a to především u svých severoamerických značek.
Zpět na článek
4. 6. 2015 14:01
4. 6. 2015 14:39
4. 6. 2015 14:45
4. 6. 2015 14:57
4. 6. 2015 14:41
4. 6. 2015 14:43
4. 6. 2015 18:40
4. 6. 2015 23:20
4. 6. 2015 15:03
4. 6. 2015 14:55
4. 6. 2015 15:02
4. 6. 2015 15:20
4. 6. 2015 19:24
4. 6. 2015 20:10
4. 6. 2015 20:19
4. 6. 2015 21:22
5. 6. 2015 10:11
4. 6. 2015 20:12
4. 6. 2015 23:18
5. 6. 2015 07:32
5. 6. 2015 09:44
5. 6. 2015 08:12
5. 6. 2015 00:04
5. 6. 2015 10:09
4. 6. 2015 14:01
Bariku,
tak vzhůru do toho. ;-)
Rozbalit vlákno
17
Avatar - Barrichello
4. 6. 2015 14:11
Re: Bariku,
nemaj prachy no, to je celý >:D

proto tak zoufale hledaj někoho, s kým se spojit...

A čím déle budou v prodeji zastaré modely, tím víc bude jejich prodej padat tím méně peněz budou mít >:D

Jinak nemam co bych k tomu dalšího řekl, vše už sem tu napsal. >:D
4. 6. 2015 14:39
Re: Bariku,
Tak já snad jen dodám, že [odkaz]

Nebo, že [odkaz]
Avatar - Barrichello
4. 6. 2015 14:43
Re: Bariku,
Já ty čísla viděl. Nic zázračnýho na tom nevidím.....
4. 6. 2015 14:45
Re: Bariku,
To mě nepřekvapuje. >:D
Avatar - Barrichello
4. 6. 2015 14:50
Re: Bariku,
Tak pokud ti prodeje drží pikapy a Jeepy, tak to asi není dobré pro budoucí vývoj + 200ka Chrysler, nebýt tohohle modelu je ve ztrátě i značka Chrysler, která čítá stále 3 modely i 6 let od té doby co tam fiat vstoupil. Tomu se říká modelová ofenziva :o))

A pokud se nutně potřebuješ s někým spojit a odkládáš uvedení u xy modelů, tak asi nemáš peníze že.

A 4% nárůst? No a? Kdyby to bylo 10%, ztakleskám, ale 2-4%, to není žádný zázrak. GM mělo 3% no a co.
4. 6. 2015 14:57
Re: Bariku,
No a nic, já jen že FCA má z hlavních hráčů největší růst a trvale zvyšuje svůj podíl na trhu. Kromě toho všechny nové modely (kterým jsi předpovídal propadák) táhnou prodeje. Ono není zas všechno tak černé, jak píšeš. Prakticky všechny kroky, co udělal Sergio v Severní Americe, vyšly a prodeje v USA teď zachraňují celému FCA zadek.
Avatar - Barrichello
4. 6. 2015 16:06
Re: Bariku,
No protože ty staré modely sou 5-8 let staré a to už je i na ameriku poměrně hodně.

Maj štěstí, že se lidem ta 200ka a Cherokee líbí, tady v Evropě by s tím neuspěli, je docela smutné, že amíci maj dneska takhle pokřivený vkus no, ale co nadělám.

Uvidíme co udělá s prodeji nové Malibu, to bude těžký konkurent.

Jinak velké suv už se pomalu zas začínaj propadat, tak pozor aby to nesmetlo i hořící Grandčíro a Durango....zvláště někdy v obodobí 017 kdy už budou zastaralí.

A uvidíme, co udělá nové CTS-V s Chargerm Hellcat, který stále nestíhaj vyrábět, možná že už pak stíhat budou.

Duo Compass a Patriot už taky musí docela mlít z posledního, to už je taky pěkně stará věc, zvláště Patriot...
Avatar - Barrichello
4. 6. 2015 14:17
Re: Bariku,
Možná jen že nechat modely dodge až na konec, když zančka dodge má trvalou ztrátu za celých letošní rok (oproti 1-5/2014) je docela úsměvné, btw ztráta za květen byla 22%. to je skoro čtvrtina, joooo Avenger ukončený a Dart steží pokryje to co se prodalo Avengeru,přitom ale Dart měl být náhrada za Caliber....

A Caravan setrvale padá....holt éra minivnaů končí a všichni kupují crossovery a suv.

Fiat v USA za květen taky pokles 20%.....

Celý to drží RAM a Jeepy no.

Pro ilustraci u GM měl v květnu meziroční ztrátu jen Cadillac a to jen - 1,9%.
Avatar - Ham.
4. 6. 2015 14:41
Re: Bariku,
Koho zajímá Amerika :-) hlavně, že za 14 dní tady bude s plnou parádou nová Alfa.
4. 6. 2015 14:43
Re: Bariku,
No jo, on už se blíží ten slavný termín. To jsem teda zvědavej.
4. 6. 2015 18:40
Re: Bariku,
Tak koho zajímá, měla by zajímat je, protože by se dalo čekat že tyto typicky Americký značky budou mít doma slušný prodeje. Přitom je to pořád ohraná písnička drcená Japoncema a Korejcema.
Avatar - Barrichello
5. 6. 2015 11:08
Re: Bariku,
protože v osobákách FCA v USA tvrdě spíš, krom Dartu a 200ky neuvedli nic nového, zbytek ej jen vylpšení původní produktů Cerberusua Daimleru.

A Dart v USA zrovna moc kladně nepřijali.

GM je na tom v osobákách daleko lepší, má pestřejší nabídku a daleko víc konkurenceshopnou.
Avatar - 3_diamanty
4. 6. 2015 19:07
Re: Bariku,
mna americky trha nahodou zaujima viac ako nasa super naslapana europa ;-) ktora je uz celosvetovo na chvoste ... co sa tyka zaujmu a priorit mnohych vyrobcov.... ;-)

ta alfa mozno bude paradna... ale z biedy znacku nevytrhne... chcelo by to viac dostupnejsich a mensich modelov...... velke sedany v eu uz dnes stejne nefrcia .... mame tu uz dobu SUV a crossoverov .. alfa na to casom pride... len aby nebolo neskoro...
4. 6. 2015 23:20
Re: Bariku,
Přesně tak, historická chvíle a zřejmě nejsuprovější letošní automobilová novinka je už na spadnutí :-) :yes: :yes: :yes:
Avatar - Aoyagi
4. 6. 2015 15:03
Re: Bariku,
Challenger a Charger se prodávají jak rohlíky, ne?
Avatar - Barrichello
4. 6. 2015 16:07
Re: Bariku,
Moc ne.....ani 300ka. Maj meziroční pokles. Dobře se prodávájen verze Hellcat.
Avatar - wakantanka
5. 6. 2015 10:25
Re: Bariku,
Myslím, že je potrebné sa na celý problém pozrieť viac zoširoka. Fiat síce do Chrysleru vstúpil dávnejšie ale faktické ovládnutie prebehlo len toť nedávno. Vďaka tomu aj stál vývoj spoločných platforiem a na nich nadväzujúcich modelov. Machione na to ide podľa mňa celkom logicky. Oživuje a rozbieha značky, ktoré síce nebudú predávať milióny kusov ale pri zdieľaní koncernovej techniky mu zarobia peniaze a zdvihnú image vnímania koncernu ako celku nielen u verejnosti ale aj u bánk a investorov. Nehovoriac o tom, že tzv. prémiové značky zaplatia náklady na vývoj a ryžovať sa bude potom keď sa daná technika posunie do mainstreamu. Ja v tomto počínaní vidím silnú inšpiráciu u VW akurát adaptovanú na iné podmienky.
4. 6. 2015 14:55
No jo
Plácají to jak jen to jde. Tak snad to nějak ustojí. Půl roční (reálné) zpoždění nic neznamená a řekl bych, že Americký trh na toto není tak citlivý jak evropský, ale takový to do roku 2020 nesáhneme na portfolio Dodge a pod... to není dobrá cesta.
8-s
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Aoyagi
4. 6. 2015 15:02
Chrysler
Vrátí se někdy v dohledné době Chrysler do Evropy?
Rozbalit vlákno
1
4. 6. 2015 15:38
alfa
to mě dostalo. člověk se dočte, že novinky od alfy přijdou dokonce dříve než se čekalo. já je teda čekal tak pět let zpátky a i to bylo pozdě.
Rozbalit vlákno
14
Avatar - 3_diamanty
4. 6. 2015 19:24
Re: alfa
hlavne by to chcelo uz nieco konecne zacat seriozne aj predavat a vyrabat.... alfa je fakt asi znacka snov... pri ktorej len snivame ale realne nikde nic ..... maju XY studii a krasnych konceptov na kazdom jednom autosalone ale v praxi nemaju vo vyrobe jedno poriadne nove auto.... uz aj tie sucasne modely su takpovediac pomaly zastarale....kto si dnes uz preboha kupi dvojdverove MiTo v zaplave dalsich ovela novsich noviniek... okrem italie nepredajna hracka.... v alfe to vidim na roky tvrdej prace...... nechcem byt pesimista ale na nejake nadsenie ohladom noveho velkeho sedanu je este priskoro, ten alfu nespasi .... chce to aspon dalsie 3 modelove rady a SUV ... inak znacka asi neprezije... a dopadne casom ako lancia.... aj ked pevne dufam ze v tomto sa mylim .. alfy by bola skoda ;-\
4. 6. 2015 20:04
Re: alfa
je mi to až líto. alfa má zástupce ve dvou v evropě nejprodávanějších kategoriích, malých a kompaktních hatchích. ale nic prodá v evropě ani ne 60 tisíc za rok.

mimochodem někdy kolem roku 2000 se alfa držela k bmw v prodejích tak cca 1:4, dneska je to 1:30.

ale obecně si myslim, že ta mezera ve střední a vyšší střední je už moc dlouhá a zákazníci se zabydleli jinde a o ty ochotný jít někam jinam než do němců bojuje i volvo nebo jaguar.

ale fakt to nechápu. jakej je problém vzít základ od chrysleru a nechat to borce v itálii vyladit na sportivo a dát tomu pěknou italskou karosériii?

osobně bych si alfu ale nekoupil. džulijeta je fakt nepředstavitelně stísněná v rámci segmentu, golf je proti tomu megaprostorná limuzína.
4. 6. 2015 20:10
Re: alfa
No a divíš se? Stačí se na ty auta mrknout, obvzlášť na přední partie. K tomu nulový marketing Alfy potažmo Fiatu v Čechách, k tomu řídkou dealerskou síť a podle různých autofór nízkou úroveň autorizovaných servisů (nemám zkušenost) a je na průšvih zaděláno... ;-\
Avatar - Ja Prvni 123
4. 6. 2015 20:19
Re: alfa
No, a teď si představ, že jsou lidi, co jim to takhle vyhovuje...
;-)
Jasně - na převážení bedýnek s rajčatama si Jůlinku nikdo nekoupí.
4. 6. 2015 21:22
Re: alfa
Wow, nekoupil bych si Alfu, protože je stísněná. Já zapomněl, že Alfa byla vždycky na takovýto český chataření s pivem, kolo na střechu a psa do kufru.
8-s
Avatar - wakantanka
5. 6. 2015 10:11
Re: alfa
Vieš Topper, tvoj problém je že sa na svet dívaš veľmi zjednodušenou optikou chalana z Ťahanovského sídliska, ktorý napriek pokročilému veku stále žije s rodičmi, chodí do práce a bavia ho autá. Neber to ako nejaký útok, ale sám musíš uznať že je to tak. Lenže svet nekončí pri Prešove či Bratislave, tam naopak na západ práve začína. Zamestnanosť a kúpyschopnosť na úplne inej úrovni a množtvo rôznych ľudí, ochotných zaplatiť aj za malé šmrncovné auto cenu 2-izbového bytu u nás značný. Ja na tvoje konštatovanie o Mi-te položím otázku inú. Kto si to na Slovensku kúpil keď to bola novinka a koľko sa ich asi tak nových predalo? Ja sa Alfou nechám prekvapiť, príde čochvíľa sedan, verím že onedlho z neho odvodené kombi. Následovať má SUV. Každý tu pindá na Machioneho, ale v podstate zatiaľ do čoho sa pustil to má úspech. Ten chlap a team okolo neho očividne veľmi dobre vie čo robí/ia a ja im držím palce.
Avatar - Ada je zase tady
4. 6. 2015 19:35
Re: alfa
Alfa na tom bude dobře, až ji od správce konkursní podstaty koupí VW a zachrání tuhle slavnou evropskou značku. Bude to ovšem trvat a bude to bolet. Nejprve se musí do Alfy nasadit pořádné dieselové motory a výrazně pořešit nedostatečná kvalita.

Alfa Romeo je jako Škodovka v roce 1990. Také má slavnou tradici, průměrný produkt, ale nemá peníze na vývoj a dnešní nekvalita je výsledkem nízké úrovně organizace, frustrovaných pracovníků a šetření na nepravých místech. Ovšem Škoda neudělala nikdy tu chybu a nesvěřila se pod křídla automobilky, jenž se sama potácí od 10 k nule. Pokud by to ale tenkrát Škodovka udělala stejně špatně jako Alfa, která spadla pod Fiat, vyráběla by chvíli rendlíkové šmejdy a dnes by již neexistovala. :no:
4. 6. 2015 20:12
Re: alfa
ad 1.) Jsem opravdu zvědav jak Alfa dopadne, snad ne jako Lancia...

ad 2.) Ano pokud by Škoda zvolila v 90. letech Renault, asi by začala vyrábět místo Felicie R19 Chamade a dneska by vyráběla třeba Twingo a to by bylo fakt škoda. Jinak rozhodně nesdílím tvůj názor na kvalitu současného Renaultu ...
4. 6. 2015 23:18
Re: alfa
Proboha, co to meleš za kraviny?! Podle čeho usuzuješ, že současná produkce AR má "nedostatečnou kvalitu"?! Slyšel jsi někde, že by třeba motory MultiAir měly nějaké problémy s rozvody, jako jednotky TSI? Musela Alfa v posledních letech dělat nějaké masové svolávací akce? Nebo jsi tuto značku vlastnil a měl jsi s tím vozem problém? Jestliže ano, se kterým a jaký?
Avatar - Ada je zase tady
5. 6. 2015 07:01
Re: alfa
Že by měly motory TDI problém s rozvody jsem neslyšel. Zato motory Multijet podobné problémy mají a není jich málo. Například v rodině během prvních 56 tis. km se ten motor rozsypal už dvakrát. Jo, je to zkrátka Fijat... :no:
5. 6. 2015 07:32
Re: alfa
Tak třeba některé verze 2.0 TDI byly velmi poruchové. A já naftu neřeším, neb si kupuju výhradně auta s benzinovými motory a nikdy rakovinomety :-) :yes:
5. 6. 2015 09:44
Re: alfa
Tak přesně :yes:

Ado je bláboly.
Avatar - martin.filak
5. 6. 2015 08:12
Re: alfa
To má znamenat, že VW má dobré dieselové motory, jo? >:D >:D >:D >:D
Avatar - Ja Prvni 123
4. 6. 2015 20:18
Teda chlapi, a není vám hanba, takhle si z Barika dělat sran
>:-[]
Rozbalit vlákno
0
5. 6. 2015 00:04
ech....
.... asi už nemá cenu to moc řešit... stejně jsou ty diskuse jen kopa hnoje... Když před rokem FCA rostlo v USA o víc než 10%, bylo to jen důsledek rostoucího trhu.... když teď roste o 4% (zatímco trh celkově klesá), je to prostě málo.... Tolik k logice věčného kritika :-)

Klesají prodeje velkých MPV v USA, ale už se tady jaksi nezmíní, že celá fabrika na Voyager je v odstávce kvůli velké rekonstrukci vrámci přípravy na nový model....

Největší perla ovšem je "mají štěstí, že se zákazníkům líbí nový Cherokee a CH200".... To je asi jako napsat "Barca měla štěstí, že dala v zápase 3 góly".... Ne, to je právě práce výrobce automobilů dělat co se lidem líbí.... štěstí je vyhrát ve sportce, ne vyrobit dobrý auto....

ale to je jedno, nemá vůbec smysl řešit USA (resp. NAFTA) - FCA totálně hoří jinde, a to v jižní americe.... Trhy se tam sypou o 20% a více dolů a FCA třeba v Brazílii klesá meziročně v některých měsících i o 35%! tzn. že měsíčně prodají jen v Brazílii o 30 tisíc aut míň než vloni.... To je 300.000 aut co jim bude chybět v letošních prodejích....

Důsledkem bude to, že po nějakých 6 letech poprvé FCA letos asi prodá míň než vloni.... Oproti tomu je posunutí launche nějakého modelu v USA o půl roku naprostá prkotina....
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Barrichello
5. 6. 2015 08:59
Re: ech....
Představ si, že dát 3 goly na zápas je štěstí, protože aby ti to tam přesně padlo, nevychtal to brankář, abys to přesně trefil nohou jak potřeuješ je o štěstí.

Technika, strategie a vypracování šancí je o drilu a tréninku a talentu, ale aby ti to tam padlo je právě o souhře štěstí.

Můžeš mít 15 tutovek na zápas, ale nepadnou tam.Jenže na kdyby se nehraje, protože to by taková Příbram mohla jeden zápas vyhrát 8:2 >:D Kdyby jí tam ty tuovky padly >:D A kdyby jí tam padlo všechno, mohla bej třetí v lize atd. >:D >:D
5. 6. 2015 10:09
Re: ech....
... zajímavé že některé týmy to štěstí mají skoro pořád, a některé nikdy.... náhoda, co?