Tak to se mi stává málokdy, abych popatřil auto a rozchechtal se na celé kolo. Já čekám na novou pětistovku. Tohohle čertíka, toho nechci potkat ani v noci.
To si pis, ze Fiat umel mala auta. Nezapomen na Cinquecento, nebo starou Pandu (nehlede na tu novou). To byly skvosty ve sve tride. Nevim, jak neco takoveho muze napsat nekdo, kdo tvrdi, ze nejlepsi je VW
Dík za informaci. Já myslel, že FIAT vyrábí špagety... Já mám v sobě malé Fiaty už dlouho, dlouho... Topolino... a moc dobře vím, že jen Fiat uměl ze 600D udělat malej autobus. A tu už je výkon Nebo zmiňovaná 500, miláček Říma... pak 127 - to byla velká pecka. Fiat 850 sport... kamaráde, něco jako malé Porsche tady tehdy... První panda - geniální pojízdná krabice... P.S. Já ten nadpis přece myslel humorně...
Tak to sorry Tentokrat jsem mel asi opet horsi naladu a docela rychle me ten tvuj nadpis dokazal vytocit, obzvlast kdyz vim, ze jsi starsi nez ja a tech malych Fiatku jsi zazil vic. Nejak jsem nemohl pochopit, kde jsi vzal to "PRY umel vyrabet" A navic ses pak Fiatu v obsahu pod nadpisem nijak neospravedlnil
V clanku je dost zasadna nepresnost. Trepiuno bude! A bude aj toto auticko. Trepiuno totiz spada do segmetu mini-triedy (a nijak sa nebije s Pandou - ta hra ulohu mini-MPV, kdezto Trepiuno je "cestovne" miniauto. Naviac bude asi za trosku vyssiu cenu - ako imidzovka. ). Toto tu je planovane pod kodom "Settecento" a spada to do micro-triedy. Takze este o triedu nizsie.
Ja som myslel o triedu nizsie od Trepiuna. To je este Smart a toto. Ale od tohto uz fakt iba trojkolky. Ale bacha! Ked to budes moc chciet, bangle si to precita a vybacha tym svojim kladivom novu Isettu
www.italiaspeed.com (Future models). Resp. citam zahranicne stranky a vela casakov (zvlast z krajin, ktore maju vlastny automob. priemysel - myslim tym centrali, ktore rozhoduju o buducnosti jednotlivych koncernovych znaciek), ale hlavne sa toho tyka moj part-time job (takze info maj aj z oblasti automotive-analytikov).
Rozumim. Kazdopadne jde o vice ci mene kvalifikovane spekulace a odhady expertu z oboru... Mel sem strach ze Fiat nejak nerizene unika. Bohuzel jedine co muzu rict, ze MicroFiat bude a Fiat ceka velky uspech na urcitych trzich(domaci trh patri mezi nejvice sklonovane v teto souvislosti) a predevsim porazeni Smart ForTwo a dominanci v segmentu mestskych miniaut. PS: Kazdopadne v claneku k nemuz se tady rozviji diskuze, je spusta zvlastnich informaci, ktere budou spise autorovou invenci nez nejakymi overenimi zpravami...
Ano, moze ist o spekulacie, ale velmi casto su tieto info zalozene na internych info. "zvnutra" koncernov. Resp. info byvaju 100% - iba tie skice, computer-retuse, a celkovo dizajn byvaju uz viac, alebo menej spekulaciami. Ten clanok- ja neviem, ci tie info boli z original zdroja (o com skor pochybujem), alebo su prevzate odniekadial (co skor). Takze, jednak je tazko povedat, kto je povodnym autorom tych info, jednak su potom aj tie suvislosti tazko posuditelne. Ja len viem, ze bude aj Trepiuno, a pod nim aj toto.
hlavne vyrok typu: "stane na nové platformě, jejíž původ zatím není znám. Je možné, že Fiat spojí na vývoji platformy síly se strategickým partnerem, ale nabízí se i možnost, že platformu vyvine sám. To se vzhledem k jeho nepříznivé finanční situaci ovšem nejeví jako příliš reálné." bych zaradil mezi vyplody redakce. K dalsim spekulacim ohledne budoucnosti studie trepiuno mlcim jako hrob
No to je HNUS! Vypadá to, jako kdyby Fiat zapomněl na všechna ta krásná autíčka, co kdy vyráběl a místo toho olízl mozek Korejským designerům. Smart je hezčí. Slisujte tuhle škatuli a věnujte úsilí nové retro500!
Strasne nieco, to sa asi zase Fiat uchylil k spolupraci z PSA, lebo je to uplne podobne auto ako C1 a Peugeot 107. Mali by radsej vytiahnut 30r. stare plany od F-500 a zacat ju zase vyrabat na novsom podvozku a novymi motormy, spravili by lepsie, ako zase nieco vyvyjat.
že od padesátejch do konce sedmdesátejch let dělal fiat bezva malý auta s motorem vzadu:600,500,850 a 126 je škoda, že trepiuno má mít motor v předu když je to retro pětistovka, ale lepší než tohle.Až sem z toho dostal pásovej opar.
Ja by som sa o Fiat čo sa týka malých áut vôbec nebál, je to zase len počítačová retuša skutočnosť bude úplne inde. Nerozumiem prečo nekritický obdivovatelia jedného nemenovaného koncernu neustále navštevujú stránky o talianskych autách a neustále nás tu "ohurujú" svojimi "objektívnymi" názormi.
Fiat jednoducho musel krachnut,jeho auta su drahe a nekvalitne a nemozno pri nich hovorit ani o image.Ved aj Seicento bolo strasne predrazene,jeden cas bol rozdiel medzi nim a 5dverovym Saxom len asi 30 tisic a kvalita...,takto to daleko nedotiahnu a aj tento novy model s 1.3 Multijetom bude zase riadne drahy a male auta maju byt hlavne lacne,nie?
A co třeba Panda? Taky má 5dveří a cenu od 180tisíc. Ostatně prodeje svědčí o tom, že předražená určitě není. Na podzim se uvidí, jaké a za kolik bude nový Punto, s ním nové motory...
Prosimte placas nesmysly. Vem si cenik projed si ho a pak napis znova a strizlivej. Jedinej drahej model mel Fiat Stilo kdyz slo na trh, museli slevit z bohaty vybavy a ted je to jedno z nejlevnejsich aut v nizzsi strdeni.
No možná druhá generace Punta byla v době uvedení na trh poměrně drahá. Tam bylo navýšení ceny oproti předešlé generaci asi 50000 Kč a to si myslím Puntu II zlomilo vaz v prodejnosti. Doufám, že se s další generací Punta fiat už poučil. Čekal bych tak základ za 250 000 Kč.