Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Fiat chystá nový mini vůz. Trepiuno to nebude

Rozvod s General Motors Fiatu na síle nepřidal, ale italský výrobce se nevzdává a plánuje malinký městský automobil.
Zpět na článek
20. 6. 2005 11:14
neregistrovaný "GTI"
20. 6. 2005 11:51
neregistrovaný "Moat"
20. 6. 2005 16:08
neregistrovaný "JP"
20. 6. 2005 16:47
neregistrovaný "GTI"
20. 6. 2005 22:28
neregistrovaný "JP"
20. 6. 2005 22:52
neregistrovaný "Marko"
25. 7. 2005 15:17
neregistrovaný "Lou"
20. 6. 2005 12:29
neregistrovaný "Marko"
20. 6. 2005 13:03
neregistrovaný "Yaroukh"
20. 6. 2005 15:36
neregistrovaný "GTI"
20. 6. 2005 16:39
neregistrovaný "125S"
20. 6. 2005 17:20
neregistrovaný "Marko"
20. 6. 2005 17:28
neregistrovaný "GTI"
20. 6. 2005 16:34
neregistrovaný "Essesant"
20. 6. 2005 17:18
neregistrovaný "Marko"
20. 6. 2005 17:39
neregistrovaný "Essesant"
20. 6. 2005 18:13
neregistrovaný "Marko"
20. 6. 2005 18:33
neregistrovaný "Essesant"
20. 6. 2005 12:51
neregistrovaný "Pavel"
20. 6. 2005 13:10
neregistrovaný "Cinquino Fifiani"
20. 6. 2005 14:02
neregistrovaný "anonym"
20. 6. 2005 14:17
neregistrovaný "Tempesti"
20. 6. 2005 16:14
neregistrovaný "tamin"
20. 6. 2005 21:46
neregistrovaný "Max"
21. 6. 2005 08:30
neregistrovaný "Tempesti"
22. 6. 2005 19:26
neregistrovaný "bobo"
22. 6. 2005 19:38
neregistrovaný "Pavel Vaníček"
22. 6. 2005 22:26
neregistrovaný "Enzo"
23. 6. 2005 22:18
neregistrovaný "Pavel Vaníček"
10. 7. 2005 14:53
neregistrovaný "Tipař"
neregistrovaný "GTI"
20. 6. 2005 11:14
FIAT PRÝ UMĚL MALÁ AUTA
Tak to se mi stává málokdy, abych popatřil auto a rozchechtal se na celé kolo. Já čekám na novou pětistovku. Tohohle čertíka, toho nechci potkat ani v noci.
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Moat"
20. 6. 2005 11:51
Re: FIAT PRÝ UMĚL MALÁ AUTA
Souhlasim, trepiuno mohlo mit aspon trochu styl, tohle vypada jako po narazu do zdi
neregistrovaný "JP"
20. 6. 2005 16:08
Re: FIAT PRÝ UMĚL MALÁ AUTA
To si pis, ze Fiat umel mala auta. Nezapomen na Cinquecento, nebo starou Pandu (nehlede na tu novou). To byly skvosty ve sve tride. Nevim, jak neco takoveho muze napsat nekdo, kdo tvrdi, ze nejlepsi je VW
neregistrovaný "GTI"
20. 6. 2005 16:47
Re: FIAT PRÝ UMĚL MALÁ AUTA
Dík za informaci. Já myslel, že FIAT vyrábí špagety... Já mám v sobě malé Fiaty už dlouho, dlouho... Topolino... a moc dobře vím, že jen Fiat uměl ze 600D udělat malej autobus. A tu už je výkon Nebo zmiňovaná 500, miláček Říma... pak 127 - to byla velká pecka. Fiat 850 sport... kamaráde, něco jako malé Porsche tady tehdy... První panda - geniální pojízdná krabice... P.S. Já ten nadpis přece myslel humorně...
neregistrovaný "JP"
20. 6. 2005 22:28
Re: FIAT PRÝ UMĚL MALÁ AUTA
Tak to sorry Tentokrat jsem mel asi opet horsi naladu a docela rychle me ten tvuj nadpis dokazal vytocit, obzvlast kdyz vim, ze jsi starsi nez ja a tech malych Fiatku jsi zazil vic. Nejak jsem nemohl pochopit, kde jsi vzal to "PRY umel vyrabet" A navic ses pak Fiatu v obsahu pod nadpisem nijak neospravedlnil
neregistrovaný "Marko"
20. 6. 2005 22:52
Re: FIAT PRÝ UMĚL MALÁ AUTA
autobus z Fiatu 600....Fiat 600 Multipla....brrrr, brrrr
neregistrovaný "Lou"
25. 7. 2005 15:17
Re: FIAT PRÝ UMĚL MALÁ AUTA
Stará Multipla - tak to mně hodně líbí, škoda, že je jich už tak malo. A doufam, že trepiuno bude, konečně pěkný retro autíčko..
neregistrovaný "Marko"
20. 6. 2005 12:29
Clanok na pravu mieru
V clanku je dost zasadna nepresnost. Trepiuno bude! A bude aj toto auticko. Trepiuno totiz spada do segmetu mini-triedy (a nijak sa nebije s Pandou - ta hra ulohu mini-MPV, kdezto Trepiuno je "cestovne" miniauto. Naviac bude asi za trosku vyssiu cenu - ako imidzovka. ). Toto tu je planovane pod kodom "Settecento" a spada to do micro-triedy. Takze este o triedu nizsie.
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "Yaroukh"
20. 6. 2005 13:03
Re: Clanok na pravu mieru
no s tim Trepiunem jsi me uklidnil; na fotkach vypadalo bozsky :o)
neregistrovaný "GTI"
20. 6. 2005 15:36
Re: Clanok na pravu mieru
O triedu nižšie jsou už jen tříkolky
neregistrovaný "125S"
20. 6. 2005 16:39
Re: Clanok na pravu mieru
A 1L.
neregistrovaný "Marko"
20. 6. 2005 17:20
Re: Clanok na pravu mieru
Ja som myslel o triedu nizsie od Trepiuna. To je este Smart a toto. Ale od tohto uz fakt iba trojkolky. Ale bacha! Ked to budes moc chciet, bangle si to precita a vybacha tym svojim kladivom novu Isettu
neregistrovaný "GTI"
20. 6. 2005 17:28
Re: Clanok na pravu mieru
neregistrovaný "Essesant"
20. 6. 2005 16:34
Re: na pravu mieru?
Ciao Marko, chtel sem se te zeptat kde beres podobne informace?
neregistrovaný "Marko"
20. 6. 2005 17:18
Re: na pravu mieru?
www.italiaspeed.com (Future models). Resp. citam zahranicne stranky a vela casakov (zvlast z krajin, ktore maju vlastny automob. priemysel - myslim tym centrali, ktore rozhoduju o buducnosti jednotlivych koncernovych znaciek), ale hlavne sa toho tyka moj part-time job (takze info maj aj z oblasti automotive-analytikov).
neregistrovaný "Essesant"
20. 6. 2005 17:39
Re: Na pravou miru
Rozumim. Kazdopadne jde o vice ci mene kvalifikovane spekulace a odhady expertu z oboru... Mel sem strach ze Fiat nejak nerizene unika. Bohuzel jedine co muzu rict, ze MicroFiat bude a Fiat ceka velky uspech na urcitych trzich(domaci trh patri mezi nejvice sklonovane v teto souvislosti) a predevsim porazeni Smart ForTwo a dominanci v segmentu mestskych miniaut. PS: Kazdopadne v claneku k nemuz se tady rozviji diskuze, je spusta zvlastnich informaci, ktere budou spise autorovou invenci nez nejakymi overenimi zpravami...
neregistrovaný "Marko"
20. 6. 2005 18:13
Re: Na pravou miru
Ano, moze ist o spekulacie, ale velmi casto su tieto info zalozene na internych info. "zvnutra" koncernov. Resp. info byvaju 100% - iba tie skice, computer-retuse, a celkovo dizajn byvaju uz viac, alebo menej spekulaciami. Ten clanok- ja neviem, ci tie info boli z original zdroja (o com skor pochybujem), alebo su prevzate odniekadial (co skor). Takze, jednak je tazko povedat, kto je povodnym autorom tych info, jednak su potom aj tie suvislosti tazko posuditelne. Ja len viem, ze bude aj Trepiuno, a pod nim aj toto.
neregistrovaný "Essesant"
20. 6. 2005 18:33
Re: Na pravou miru
hlavne vyrok typu: "stane na nové platformě, jejíž původ zatím není znám. Je možné, že Fiat spojí na vývoji platformy síly se strategickým partnerem, ale nabízí se i možnost, že platformu vyvine sám. To se vzhledem k jeho nepříznivé finanční situaci ovšem nejeví jako příliš reálné." bych zaradil mezi vyplody redakce. K dalsim spekulacim ohledne budoucnosti studie trepiuno mlcim jako hrob
neregistrovaný "Pavel"
20. 6. 2005 12:51
Hnus!
No to je HNUS! Vypadá to, jako kdyby Fiat zapomněl na všechna ta krásná autíčka, co kdy vyráběl a místo toho olízl mozek Korejským designerům. Smart je hezčí. Slisujte tuhle škatuli a věnujte úsilí nové retro500!
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Cinquino Fifiani"
20. 6. 2005 13:10
Re: Fiat 500
Strasne nieco, to sa asi zase Fiat uchylil k spolupraci z PSA, lebo je to uplne podobne auto ako C1 a Peugeot 107. Mali by radsej vytiahnut 30r. stare plany od F-500 a zacat ju zase vyrabat na novsom podvozku a novymi motormy, spravili by lepsie, ako zase nieco vyvyjat.
neregistrovaný "anonym"
20. 6. 2005 14:02
Re: brrr
kdeže PSA. fiat šetří. tohle koupili kdesi v bambusovém hájku
neregistrovaný "Tempesti"
20. 6. 2005 14:17
to je lepší Piagio
nebo raději motorku....
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "tamin"
20. 6. 2005 16:14
No vzhledem k tomu
že od padesátejch do konce sedmdesátejch let dělal fiat bezva malý auta s motorem vzadu:600,500,850 a 126 je škoda, že trepiuno má mít motor v předu když je to retro pětistovka, ale lepší než tohle.Až sem z toho dostal pásovej opar.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Max"
20. 6. 2005 21:46
Re: No vzhledem k tomu
Ja by som sa o Fiat čo sa týka malých áut vôbec nebál, je to zase len počítačová retuša skutočnosť bude úplne inde. Nerozumiem prečo nekritický obdivovatelia jedného nemenovaného koncernu neustále navštevujú stránky o talianskych autách a neustále nás tu "ohurujú" svojimi "objektívnymi" názormi.
neregistrovaný "Tempesti"
21. 6. 2005 08:30
Re: No vzhledem k tomu
Já jsem obdivovatelem italského designu a například na značku Lancia nedám dopustit,tenhle fiátek se mi ale vážně nelíbí,tak doufám,že to napravěj...
neregistrovaný "bobo"
22. 6. 2005 19:26
bez titulku
Fiat jednoducho musel krachnut,jeho auta su drahe a nekvalitne a nemozno pri nich hovorit ani o image.Ved aj Seicento bolo strasne predrazene,jeden cas bol rozdiel medzi nim a 5dverovym Saxom len asi 30 tisic a kvalita...,takto to daleko nedotiahnu a aj tento novy model s 1.3 Multijetom bude zase riadne drahy a male auta maju byt hlavne lacne,nie?
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Pavel Vaníček"
22. 6. 2005 19:38
Re: bez titulku
A co třeba Panda? Taky má 5dveří a cenu od 180tisíc. Ostatně prodeje svědčí o tom, že předražená určitě není. Na podzim se uvidí, jaké a za kolik bude nový Punto, s ním nové motory...
neregistrovaný "Enzo"
22. 6. 2005 22:26
Re: bez titulku
Prosimte placas nesmysly. Vem si cenik projed si ho a pak napis znova a strizlivej. Jedinej drahej model mel Fiat Stilo kdyz slo na trh, museli slevit z bohaty vybavy a ted je to jedno z nejlevnejsich aut v nizzsi strdeni.
neregistrovaný "Pavel Vaníček"
23. 6. 2005 22:18
Re: bez titulku
No možná druhá generace Punta byla v době uvedení na trh poměrně drahá. Tam bylo navýšení ceny oproti předešlé generaci asi 50000 Kč a to si myslím Puntu II zlomilo vaz v prodejnosti. Doufám, že se s další generací Punta fiat už poučil. Čekal bych tak základ za 250 000 Kč.
neregistrovaný "Tipař"
10. 7. 2005 14:53
Re: bez titulku
Zaznělo tady že Fiat vyráběl vždycky nekvalitní auta. Jak my teda někdo vysvětlí že Fiat má nejvíc ocenění auto roku ze všech značek??