Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Fiat Ducato: Více užitku

Poblíž testovacího areálu Fiatu v italském Baloccu jsme vyzkoušeli modernizované Ducato. Zaujalo novými prvky výbavy.
Zpět na článek
19. 9. 2014 07:38
19. 9. 2014 08:17
19. 9. 2014 16:35
19. 9. 2014 11:16
19. 9. 2014 11:18
19. 9. 2014 13:22
19. 9. 2014 07:38
Na hlavu...
Tým dizajnérom musí fakt už šibať, zakrátko budú predné svetlá nad čelným sklom. Kam ich hore pchajú? Sú vo výške späťákov väčšiny áut, a keď ide takáto potvora v kolóne za vami, pred očami sa človeku robia kruhy, jak oslňuje. Otrasné riešenie.
Rozbalit vlákno
10
Avatar - petrumr
19. 9. 2014 07:54
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 9. 2014 08:17
Re: Na hlavu...
Taky to nemám v provozu rád (když jedu nízkým autem), ale na druhou stranu chápu vysvětlení Fiat/PSA, že to je z důvodu ochrany světel na stavbě a v provozu. Prostě je lepší odřít nárazník než rozbít světlo.
19. 9. 2014 18:24
Re: Na hlavu...
Svetlo sa dá zapustť hlbšie do nárazníka...
Avatar - 3_diamanty
19. 9. 2014 08:19
Re: Na hlavu...
sucasna generacia ich ma tiez takto nepochopitelne vysoko [odkaz] ... a este ked si pan vodic zabudne vypnut dialkace ..... radost jazdit oproti alebo aj za takymto autom

obavam sa ze v dalsej generacii tam uz budu laserove vypalovacky kdesi v prednych stlpikoch.... tak budem radi ..... este je to v pohode
19. 9. 2014 12:55
Re: Na hlavu...
Ked jazdis za autom, urcite ti jeho celne svetla svietia do ksichtu.
Uz sa zobud, ty grafoman.
19. 9. 2014 16:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - aproximus
19. 9. 2014 08:37
Re: Na hlavu...
naprostý souhlas.
Avatar - 1975ak
19. 9. 2014 11:16
Re: Na hlavu...
MÁm stejné řešení i u Fiorína a moc se mi to líbí, není to stejné jak všechny jiné auta, holt italové umí dělat věci dizajnově jinak.
Avatar - 1975ak
19. 9. 2014 11:18
Re: Na hlavu...
Navíc existuje norma, jak vysoko a daleko od sebe musí být která světla, ale to by jsi měl znát z autoškoly.
19. 9. 2014 18:26
Re: Na hlavu...
Pred 23 rokmi sa v autoškole zásady stavby automobilov nevyučovali. ;-)
Avatar - KANKUNEN
19. 9. 2014 08:33
Auto 1000 nedokonalostí a ošizeností
Stojí mi v garáži a už nikdy auto z této trojičky PSA Fiat.
Rozbalit vlákno
10
Avatar - petrumr
19. 9. 2014 08:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 9. 2014 09:01
Re: Auto 1000 nedokonalostí a ošizeností
Ty seš fascinující úkaz.
Sem chodíš minimálně 10 let.
Od Fiatu si měk v zásadě všechno a jak vidím ještě máš... a VŠECHNO za těch 10 let bylo špatně.
Jestli ty nebudeš ten.... koncenrovej troll... >:-[]
Já bych i skoro řekl, že jo... Ono auto, co má v segmentu 20% (plus příbuzné modely, takže reálně to bude mnohem víc) takovej krumpl fakt asi nebude... milý vážený.
19. 9. 2014 09:16
Re: Auto 1000 nedokonalostí a ošizeností
Spousta renomovaných německých výrobců obytných aut využívá právě podvozky od Fiatu Ducato, tak mu zřejmě důvěřují natolik, aby si zachovali dobré jméno a nebude to jen z důvodu nižší ceny této platformy.
19. 9. 2014 09:52
Re: Auto 1000 nedokonalostí a ošizeností
Tak jistě u obytňáku za 2,0 mil. Kč už je nižší cena podvozku o 150 Eur jaksi putna. Zásadnější je výdrž, odolnost, nosnost, prostornost a tady prostě Ducato s využitím zkušeností Iveca kraluje.

Ale tak troll Kankunen má jasno. Myslím, že se tímto svým příspěvkem celkem odkopal...
Avatar - KANKUNEN
19. 9. 2014 10:20
Re: Auto 1000 nedokonalostí a ošizeností
Ty budeš kopat za Fiat i kdyby byl z hnoje. Alfu jsem doporučil tatíkovi, protože psali ty krásné řečičky o výstupní kontrole a v testech jen samá chvála. První shořela po roce a ta druhá v rámci záruky měla asi jednu závadu na 100 km. Furt jenom v Alfa servisu.
Užitkáče si nejde vybírat v rámci přátelských vztahů, no hlavně je to ošizené u všech. První Boxer fungoval celkem dobře (ovšem italský pozink chytá rez rychleji než hřebík v soli), ale tento současný je katastrofa. Umí opravdu jezdit za 7,5, když nejezdíš dálnice, je tam motor z Tranzita i se slavným EGR ventilem 2x měněným. Podvozek se postupně mění od 60 tisíc, systém rezervy zarezl už po roce, otevírání oken v druhé řadě nefunguje, protože se rozlámaly titěrné plastové zácvaky, sedadla nejdou složit jako u Tranzita. Ucha dveří jsou světle šedé a zašpinil by je i doktor. Trčí do interiéru tak, že v širokém autě je málo místa. Vše je uděláno z tenoučkého plechu a tak kolem zadních pantů plech praská, panty navíc umí zatuhnout, když je nemažeš. Probořený je i doraz bočních dveří, protože mikroplech to nevydržel. Uchyt zámku zadních dveří je z tak tenké a měkké kulatiny, že se časem prodře. Stačí se zeptat někoho z PPLky a řekne ti to samé. Zkus na mě vytáhnout argumenty jako v servise, jezdíte po špinavých cestách, jezdíte moc rychle, při zavírání dveří si musíte pomoct druhou rukou a nemlátit s tím, v interiéru je moc prachu. Navíc jízda v Tranzitu je méně uskákaná.
19. 9. 2014 10:38
Re: Auto 1000 nedokonalostí a ošizeností
Tak aspoň si se snažil to napsat slušně. :yes:
Text ale významově nemá smysl komentovat. Je to dodávka. Něco z toho může být pravda (o pár drobných problémech taky vím), něco může být opravdu tím, že je uživatel čuně. Tím bych to uzavřel.
Avatar - KANKUNEN
19. 9. 2014 11:28
Re: Auto 1000 nedokonalostí a ošizeností
Nejsem Guglit.
Stačilo by udělat pár věcí pořádně a bylo to ok. Jsou to věci na které se jenom podíváš a víš, že je to špatně. Od VW jsem zatím nikdy nic neměl, nelíbí se mi industriální design.
19. 9. 2014 12:01
Re: Auto 1000 nedokonalostí a ošizeností
Cajk.
19. 9. 2014 16:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 9. 2014 10:59
Re: Auto 1000 nedokonalostí a ošizeností
no to máš blbý, mě stojí častěji v posteli
19. 9. 2014 13:22
Design
mi přijde hodně neFiat, a nový Ducta se mi oproti nový Daily nelíbí, interier na dodávku docela dobrej, jen ten leskej plast uprostřed na palubce asi v provozu moc dlouho takto hezkej nezůstane. Takže osobně kdybych měl vybrat dodávku, vyhrála by italská sestra Ducata.
Jsem ale zvědav, jak to bude vypadat přestavěný na karavan, kde to ještě zbaculatí a ty světla už budou opticky jak to co má Citroen úplně nahoře.
Rozbalit vlákno
0