Diskuse

Fiat Ducato: Více užitku

19.9.2014

Poblíž testovacího areálu Fiatu v italském Baloccu jsme vyzkoušeli modernizované Ducato. Zaujalo novými prvky výbavy.

 

  • 10 Reagovat !

    foto Klaudius

    Klaudius 19.09.2014  07:38

    Na hlavu...

    Tým dizajnérom musí fakt už šibať, zakrátko budú predné svetlá nad čelným sklom. Kam ich hore pchajú? Sú vo výške späťákov väčšiny áut, a keď ide takáto potvora v kolóne za vami, pred očami sa človeku robia kruhy, jak oslňuje. Otrasné riešenie.
    • 21 Reagovat !

      foto petrumr

      petrumr 19.09.2014  07:54

      « Re: Na hlavu...

      starý to mělo stejně, ale jak se na to dívám, bude lepší přístup na žárovky.
    • 20 Reagovat !

      foto offf

      offf 19.09.2014  08:17

      « Re: Na hlavu...

      Taky to nemám v provozu rád (když jedu nízkým autem), ale na druhou stranu chápu vysvětlení Fiat/PSA, že to je z důvodu ochrany světel na stavbě a v provozu. Prostě je lepší odřít nárazník než rozbít světlo.
      • 00 Reagovat !

        foto Klaudius

        Klaudius 19.09.2014  18:24

        « Re: Re: Na hlavu...

        Svetlo sa dá zapustť hlbšie do nárazníka...
    • 16 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 19.09.2014  08:19

      « Re: Na hlavu...

      sucasna generacia ich ma tiez takto nepochopitelne vysoko [odkaz] ... a este ked si pan vodic zabudne vypnut dialkace ..... radost jazdit oproti alebo aj za takymto autom

      obavam sa ze v dalsej generacii tam uz budu laserove vypalovacky kdesi v prednych stlpikoch.... tak budem radi ..... este je to v pohode
      • 11 Reagovat !

        foto Makovnik

        Makovnik 19.09.2014  12:55

        « Re: Re: Na hlavu...

        Ked jazdis za autom, urcite ti jeho celne svetla svietia do ksichtu.
        Uz sa zobud, ty grafoman.
    • 10 Reagovat !

      foto aproximus

      aproximus 19.09.2014  08:37

      « Re: Na hlavu...

      naprostý souhlas.
    • 11 Reagovat !

      foto 1975ak

      1975ak 19.09.2014  11:16

      « Re: Na hlavu...

      MÁm stejné řešení i u Fiorína a moc se mi to líbí, není to stejné jak všechny jiné auta, holt italové umí dělat věci dizajnově jinak.
    • 00 Reagovat !

      foto 1975ak

      1975ak 19.09.2014  11:18

      « Re: Na hlavu...

      Navíc existuje norma, jak vysoko a daleko od sebe musí být která světla, ale to by jsi měl znát z autoškoly.
      • 00 Reagovat !

        foto Klaudius

        Klaudius 19.09.2014  18:26

        « Re: Re: Na hlavu...

        Pred 23 rokmi sa v autoškole zásady stavby automobilov nevyučovali. ;-)
  • 03 Reagovat !

    foto KANKUNEN

    KANKUNEN 19.09.2014  08:33

    Auto 1000 nedokonalostí a ošizeností

    Stojí mi v garáži a už nikdy auto z této trojičky PSA Fiat.

    • 20 Reagovat !

      foto petrumr

      petrumr 19.09.2014  08:41

      « Re: Auto 1000 nedokonalostí a ošizeností

      já zase každý den s tím jezdím(jumper) a nevidím na něm žádný mínus. Tyhle auta mají jezdit a né stát v garáži. Já jezdím město za 7.4. :-!
    • 30 Reagovat !

      foto wolff

      wolff 19.09.2014  09:01

      « Re: Auto 1000 nedokonalostí a ošizeností

      Ty seš fascinující úkaz.
      Sem chodíš minimálně 10 let.
      Od Fiatu si měk v zásadě všechno a jak vidím ještě máš... a VŠECHNO za těch 10 let bylo špatně.
      Jestli ty nebudeš ten.... koncenrovej troll... >:-[]
      Já bych i skoro řekl, že jo... Ono auto, co má v segmentu 20% (plus příbuzné modely, takže reálně to bude mnohem víc) takovej krumpl fakt asi nebude... milý vážený.
      • 20 Reagovat !

        foto Rads

        Rads 19.09.2014  09:16

        « Re: Re: Auto 1000 nedokonalostí a ošizeností

        Spousta renomovaných německých výrobců obytných aut využívá právě podvozky od Fiatu Ducato, tak mu zřejmě důvěřují natolik, aby si zachovali dobré jméno a nebude to jen z důvodu nižší ceny této platformy.
        • 10 Reagovat !

          foto wolff

          wolff 19.09.2014  09:52

          « Re: Re: Re: Auto 1000 nedokonalostí a ošizeností

          Tak jistě u obytňáku za 2,0 mil. Kč už je nižší cena podvozku o 150 Eur jaksi putna. Zásadnější je výdrž, odolnost, nosnost, prostornost a tady prostě Ducato s využitím zkušeností Iveca kraluje.

          Ale tak troll Kankunen má jasno. Myslím, že se tímto svým příspěvkem celkem odkopal...
          • 01 Reagovat !

            foto KANKUNEN

            KANKUNEN 19.09.2014  10:20

            « Re: Re: Re: Re: Auto 1000 nedokonalostí a ošizeností

            Ty budeš kopat za Fiat i kdyby byl z hnoje. Alfu jsem doporučil tatíkovi, protože psali ty krásné řečičky o výstupní kontrole a v testech jen samá chvála. První shořela po roce a ta druhá v rámci záruky měla asi jednu závadu na 100 km. Furt jenom v Alfa servisu.
            Užitkáče si nejde vybírat v rámci přátelských vztahů, no hlavně je to ošizené u všech. První Boxer fungoval celkem dobře (ovšem italský pozink chytá rez rychleji než hřebík v soli), ale tento současný je katastrofa. Umí opravdu jezdit za 7,5, když nejezdíš dálnice, je tam motor z Tranzita i se slavným EGR ventilem 2x měněným. Podvozek se postupně mění od 60 tisíc, systém rezervy zarezl už po roce, otevírání oken v druhé řadě nefunguje, protože se rozlámaly titěrné plastové zácvaky, sedadla nejdou složit jako u Tranzita. Ucha dveří jsou světle šedé a zašpinil by je i doktor. Trčí do interiéru tak, že v širokém autě je málo místa. Vše je uděláno z tenoučkého plechu a tak kolem zadních pantů plech praská, panty navíc umí zatuhnout, když je nemažeš. Probořený je i doraz bočních dveří, protože mikroplech to nevydržel. Uchyt zámku zadních dveří je z tak tenké a měkké kulatiny, že se časem prodře. Stačí se zeptat někoho z PPLky a řekne ti to samé. Zkus na mě vytáhnout argumenty jako v servise, jezdíte po špinavých cestách, jezdíte moc rychle, při zavírání dveří si musíte pomoct druhou rukou a nemlátit s tím, v interiéru je moc prachu. Navíc jízda v Tranzitu je méně uskákaná.
            • 20 Reagovat !

              foto wolff

              wolff 19.09.2014  10:38

              « Re: Re: Re: Re: Re: Auto 1000 nedokonalostí a ošizeností

              Tak aspoň si se snažil to napsat slušně. :yes:
              Text ale významově nemá smysl komentovat. Je to dodávka. Něco z toho může být pravda (o pár drobných problémech taky vím), něco může být opravdu tím, že je uživatel čuně. Tím bych to uzavřel.

              • 00 Reagovat !

                foto KANKUNEN

                KANKUNEN 19.09.2014  11:28

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Auto 1000 nedokonalostí a ošizeností

                Nejsem Guglit.
                Stačilo by udělat pár věcí pořádně a bylo to ok. Jsou to věci na které se jenom podíváš a víš, že je to špatně. Od VW jsem zatím nikdy nic neměl, nelíbí se mi industriální design.
                • 00 Reagovat !

                  foto wolff

                  wolff 19.09.2014  12:01

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Auto 1000 nedokonalostí a ošizeností

                  Cajk.
                • 00 Reagovat !

                  foto Gilgit

                  Gilgit 19.09.2014  16:39

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Auto 1000 nedokonalostí a ošizeností

                  Ne, to skutecne nejsi, s tebou je to o hodne horsí. Ty jsi Kankunen.
    • 10 Reagovat !

      foto Doblo20

      Doblo20 19.09.2014  10:59

      « Re: Auto 1000 nedokonalostí a ošizeností

      no to máš blbý, mě stojí častěji v posteli
  • 00 Reagovat !

    foto lucky-24

    lucky_24 19.09.2014  13:22

    Design

    mi přijde hodně neFiat, a nový Ducta se mi oproti nový Daily nelíbí, interier na dodávku docela dobrej, jen ten leskej plast uprostřed na palubce asi v provozu moc dlouho takto hezkej nezůstane. Takže osobně kdybych měl vybrat dodávku, vyhrála by italská sestra Ducata.
    Jsem ale zvědav, jak to bude vypadat přestavěný na karavan, kde to ještě zbaculatí a ty světla už budou opticky jak to co má Citroen úplně nahoře.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Zranění zpěvačky Evy Pilarové (78): Komplikace po vážném úrazu!

Zranění zpěvačky Evy Pilarové (78): Komplikace po…

Jedním nešťastným pádem si přivodila hned dvě vážné zlomeniny! Eva Pilarová (78) si kromě levé kyčle polámala i…

Adobe chystá plnohodnotný Photoshop i pro iPad. Ještě to ale chvilku potrvá

Adobe chystá plnohodnotný Photoshop i pro iPad.…

Na mobilních zařízeních máme spoustu grafických editorů včetně několika od Adobe, bohužel ale ve značně…

 

iSport.cz

Divočina v Německu: Vettel 15 kol před koncem boural, slavil Hamilton

Divočina v Německu: Vettel 15 kol před koncem…

Startoval až ze 14. místa, ale stejně si nakonec dojel pro triumf. Lewis Hamilton ve Velké ceně Německa formule…

Zlatan v dešti

Zlatan v dešti "utopil" Dočkala a perlil: Mohl jsem…

Pověsti o něm nelhaly, zjišťuje americká MLS. Zlatan Ibrahimovic je král, umí to s míčem a má pořádnou…

 

Reflex.cz

Kopr v kuchyni: Je křehký i dominantní, milovaný i nenáviděný

Kopr v kuchyni: Je křehký i dominantní, milovaný i…

Koprovku buď milujete, nebo nesnášíte. Být vůči ní lhostejný prakticky nejde. Asi měsíc v roce koprovku bezmezně…

Kapela TH!S během posledního tajného koncertu pomáhala bourat stan Reflexu

Kapela TH!S během posledního tajného koncertu…

Poslední tajný koncert Reflexu se na Colours odehrál v režii kapely TH!S. Gang kolem herce a režiséra Vojty…