Tým dizajnérom musí fakt už šibať, zakrátko budú predné svetlá nad čelným sklom. Kam ich hore pchajú? Sú vo výške späťákov väčšiny áut, a keď ide takáto potvora v kolóne za vami, pred očami sa človeku robia kruhy, jak oslňuje. Otrasné riešenie.
Taky to nemám v provozu rád (když jedu nízkým autem), ale na druhou stranu chápu vysvětlení Fiat/PSA, že to je z důvodu ochrany světel na stavbě a v provozu. Prostě je lepší odřít nárazník než rozbít světlo.
sucasna generacia ich ma tiez takto nepochopitelne vysoko [odkaz] ... a este ked si pan vodic zabudne vypnut dialkace ..... radost jazdit oproti alebo aj za takymto autom
obavam sa ze v dalsej generacii tam uz budu laserove vypalovacky kdesi v prednych stlpikoch.... tak budem radi ..... este je to v pohode
Ty seš fascinující úkaz.
Sem chodíš minimálně 10 let.
Od Fiatu si měk v zásadě všechno a jak vidím ještě máš... a VŠECHNO za těch 10 let bylo špatně.
Jestli ty nebudeš ten.... koncenrovej troll... >:-[]
Já bych i skoro řekl, že jo... Ono auto, co má v segmentu 20% (plus příbuzné modely, takže reálně to bude mnohem víc) takovej krumpl fakt asi nebude... milý vážený.
Spousta renomovaných německých výrobců obytných aut využívá právě podvozky od Fiatu Ducato, tak mu zřejmě důvěřují natolik, aby si zachovali dobré jméno a nebude to jen z důvodu nižší ceny této platformy.
Tak jistě u obytňáku za 2,0 mil. Kč už je nižší cena podvozku o 150 Eur jaksi putna. Zásadnější je výdrž, odolnost, nosnost, prostornost a tady prostě Ducato s využitím zkušeností Iveca kraluje.
Ale tak troll Kankunen má jasno. Myslím, že se tímto svým příspěvkem celkem odkopal...
Ty budeš kopat za Fiat i kdyby byl z hnoje. Alfu jsem doporučil tatíkovi, protože psali ty krásné řečičky o výstupní kontrole a v testech jen samá chvála. První shořela po roce a ta druhá v rámci záruky měla asi jednu závadu na 100 km. Furt jenom v Alfa servisu.
Užitkáče si nejde vybírat v rámci přátelských vztahů, no hlavně je to ošizené u všech. První Boxer fungoval celkem dobře (ovšem italský pozink chytá rez rychleji než hřebík v soli), ale tento současný je katastrofa. Umí opravdu jezdit za 7,5, když nejezdíš dálnice, je tam motor z Tranzita i se slavným EGR ventilem 2x měněným. Podvozek se postupně mění od 60 tisíc, systém rezervy zarezl už po roce, otevírání oken v druhé řadě nefunguje, protože se rozlámaly titěrné plastové zácvaky, sedadla nejdou složit jako u Tranzita. Ucha dveří jsou světle šedé a zašpinil by je i doktor. Trčí do interiéru tak, že v širokém autě je málo místa. Vše je uděláno z tenoučkého plechu a tak kolem zadních pantů plech praská, panty navíc umí zatuhnout, když je nemažeš. Probořený je i doraz bočních dveří, protože mikroplech to nevydržel. Uchyt zámku zadních dveří je z tak tenké a měkké kulatiny, že se časem prodře. Stačí se zeptat někoho z PPLky a řekne ti to samé. Zkus na mě vytáhnout argumenty jako v servise, jezdíte po špinavých cestách, jezdíte moc rychle, při zavírání dveří si musíte pomoct druhou rukou a nemlátit s tím, v interiéru je moc prachu. Navíc jízda v Tranzitu je méně uskákaná.
Tak aspoň si se snažil to napsat slušně. :yes:
Text ale významově nemá smysl komentovat. Je to dodávka. Něco z toho může být pravda (o pár drobných problémech taky vím), něco může být opravdu tím, že je uživatel čuně. Tím bych to uzavřel.
Nejsem Guglit.
Stačilo by udělat pár věcí pořádně a bylo to ok. Jsou to věci na které se jenom podíváš a víš, že je to špatně. Od VW jsem zatím nikdy nic neměl, nelíbí se mi industriální design.
mi přijde hodně neFiat, a nový Ducta se mi oproti nový Daily nelíbí, interier na dodávku docela dobrej, jen ten leskej plast uprostřed na palubce asi v provozu moc dlouho takto hezkej nezůstane. Takže osobně kdybych měl vybrat dodávku, vyhrála by italská sestra Ducata.
Jsem ale zvědav, jak to bude vypadat přestavěný na karavan, kde to ještě zbaculatí a ty světla už budou opticky jak to co má Citroen úplně nahoře.