Neopakuj sa ! to je "moje motto". :-)
Som zvedavý, koľkokrát sa tu táto informácia zopakuje. Že vraj sú redaktori podplatení VW. >:D
P.S. 350 mil. dáva Belehrad, ďalších 400 mil. cez investičnú banku dáva opäť Belehrad. Takže Fiat investuje závratných 100 mil. eur. Štandartná talianská investícia.
To je ještě daleko, většina zapomene....klasický italský přístup. Jinak Srbům bych přál lepšího "parťáka" než Italy. Na druhou stranu, Zastava 1100, kterou jsme kdysi měli (samozřejmně rodiče) nebylo až zas tak špatný auto. Ono je vůbec zajímavý, jak ten FIAT šel dolů. V sedmdesátých letech to byla opravdu ještě konkurence pro každého v Evropě, dneska jsou pro smích všem a povyk nad "úžasnou" pětistovkou a "nedostižnou" Pandou nad tím nic nezmění.
Na druhou stranu je třeba připomenout, že třeba poslední Punto vyvíjeli společně s Opelem (Corsa) a pětistovku s Fordem (nové Ka). Bravo je přebouchané Stilo (což ale zas tak špatné auto nebylo - mám na mysli výhradně konstrukční základ), Sedici je převzatá Suzuki. Když teď nemají parťáka na podobnou spolupráci, nedivím se, že Punto jenom (a podruhé, což je dost vyjímečné...) faceliftovali a Bravu ohlásili v typicky italském stylu nástupce a la QQ.....
Áno, Taliani sa do problémov dostali samy. Je to historicky dané už z minulosti. Rozdrobenosť a sociálne nezhody -„Sever proti juhu“, korupcia... Život ako na horskej dráhe – raz ľavica, raz pravica.
Základ života – užívať si život. Jednoduchý zárobok: to čo história dala – pamiatky, turisti a talianska kuchyňa. Očakávali, že z histórie a pôvodného vývoja a výskumu budú žiť donekonečna. No súčasná ekonomická situácia (kríza Talianska začala už v 80-tych rokoch a kolaps oddialila zamatová revolúcia) očakáva, že na svojom udržaní a rozvoji sa bude neustále pracovať, zdokonaľovať, čo nie je pravou povahovou črtou celého Talianska.
Akokoľvek dizajn kórejcov neakceptujem, ich agresívna politika predaja a mnohokrát gýčovitý (ľúbivý dizajn pre veľkú časť populácie) je ukážkou toho ako sa v Európe dá úspešne postupovať i od zlej povesti.
Dá se říct, že s Tebou v mnoha věcech souhlasím. Za sebe můžu jenom říct, že mě v poslední době nic moc nevytrhlo ze "zimního spánku". Nějak mi chybí nové "trháky", které by alespoň za začátku výroby pohnuly trhem - nabídka je nějaká sterilní, byť se mi např. líbí avizovaná nová Škodovka apod. Na druhou stranu jezdím od dubna loňského roku v multijetovém Bravu, mám za sebou jednu výměnu olejů + filtrů a naježděných 52 tis. km, a protože auto jenom jezdí a kromě nafty nechce nic, jsem spokojený a o další se nezajímám. Nic nevrže, olej a pneumatiky to nežere a nafty taky nechce moc. Nevím, jestli mám štěstí na dobrý kus, ale klidně bych si po osobní zkušenosti Fiata koupil znovu. Myslím totiž, že hlavně spolehlivost by měla dělat autu "image" a tam problém v mém případě není. Jinak je "modelová ofenzíva" Fiatu & spol. plánována od roku 2013 (?) a to se mi jeví jako dost pozdní nástup! Korea Vám vyfoukne pozice, pokud to už dávno neudělala - new i30 je opravdu na fotkách hezká!
Ne a ne a ne. Něco co by nahradilo Tempry SW a Marey Weekend a na co všichni majitelé těhle starých aut čekají. Třeba nějakou Lineu SW nebo tak něco. Já to prostě nechápu. :no:
Tak tohle taky nechápu..., že dosud není levné combi na bázi linei... to auto mohlo mít mega úspěch, páč i Linea je celkem pěkné auto, byť bohužel je zabité v současné době nabídkou verzí a bohužel má silnou konkurenci. Ale levný kombík, co by ani nebyl příliš malý, yb měl naději naúspěch... S dobrou reklamou... :yes:
Já osobně bych dnes Lineu asi měl, pokud by její technika odpovídala standardu třídy. Což bohužel věci jako bubnové brzdy vzadu sem nepřekousl... Jinak se mi vždy líbila... A ani to, že je to sedan mi nevadilo. Přijde mi to auto lepší než konkurenti (zejména Fluence, zejména do doby, kdy byla možnost volba T-Jetu). Renault ale uměl Fluence lépe opozicovat a využil společné rodiny s Megane).