Novinky
Ne a ne a ne. Něco co by nahradilo Tempry SW a Marey Weekend a na co všichni majitelé těhle starých aut čekají. Třeba nějakou Lineu SW nebo tak něco. Já to prostě nechápu. :no:
Tak tohle taky nechápu..., že dosud není levné combi na bázi linei... to auto mohlo mít mega úspěch, páč i Linea je celkem pěkné auto, byť bohužel je zabité v současné době nabídkou verzí a bohužel má silnou konkurenci. Ale levný kombík, co by ani nebyl příliš malý, yb měl naději naúspěch... S dobrou reklamou... :yes😒br />
Já osobně bych dnes Lineu asi měl, pokud by její technika odpovídala standardu třídy. Což bohužel věci jako bubnové brzdy vzadu sem nepřekousl... Jinak se mi vždy líbila... A ani to, že je to sedan mi nevadilo. Přijde mi to auto lepší než konkurenti (zejména Fluence, zejména do doby, kdy byla možnost volba T-Jetu). Renault ale uměl Fluence lépe opozicovat a využil společné rodiny s Megane).
Já osobně bych dnes Lineu asi měl, pokud by její technika odpovídala standardu třídy. Což bohužel věci jako bubnové brzdy vzadu sem nepřekousl... Jinak se mi vždy líbila... A ani to, že je to sedan mi nevadilo. Přijde mi to auto lepší než konkurenti (zejména Fluence, zejména do doby, kdy byla možnost volba T-Jetu). Renault ale uměl Fluence lépe opozicovat a využil společné rodiny s Megane).
Som zvedavý, koľkokrát sa tu táto informácia zopakuje. Že vraj sú redaktori podplatení VW. >😁
P.S. 350 mil. dáva Belehrad, ďalších 400 mil. cez investičnú banku dáva opäť Belehrad. Takže Fiat investuje závratných 100 mil. eur. Štandartná talianská investícia.
Na druhou stranu je třeba připomenout, že třeba poslední Punto vyvíjeli společně s Opelem (Corsa) a pětistovku s Fordem (nové Ka). Bravo je přebouchané Stilo (což ale zas tak špatné auto nebylo - mám na mysli výhradně konstrukční základ), Sedici je převzatá Suzuki. Když teď nemají parťáka na podobnou spolupráci, nedivím se, že Punto jenom (a podruhé, což je dost vyjímečné...) faceliftovali a Bravu ohlásili v typicky italském stylu nástupce a la QQ.....
U nás se říká, kde nic není, tam ani smrt nebere.
Základ života – užívať si život. Jednoduchý zárobok: to čo história dala – pamiatky, turisti a talianska kuchyňa. Očakávali, že z histórie a pôvodného vývoja a výskumu budú žiť donekonečna. No súčasná ekonomická situácia (kríza Talianska začala už v 80-tych rokoch a kolaps oddialila zamatová revolúcia) očakáva, že na svojom udržaní a rozvoji sa bude neustále pracovať, zdokonaľovať, čo nie je pravou povahovou črtou celého Talianska.
Akokoľvek dizajn kórejcov neakceptujem, ich agresívna politika predaja a mnohokrát gýčovitý (ľúbivý dizajn pre veľkú časť populácie) je ukážkou toho ako sa v Európe dá úspešne postupovať i od zlej povesti.