Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Fiat Grande Punto Abarth: nové logo, staré jméno

Ženevský stánek Fiatu se letos ponese ve znamení značky Abarth.
Zpět na článek
27. 2. 2007 09:25
neregistrovaný "Kubas"
27. 2. 2007 09:36
neregistrovaný "wolff"
27. 2. 2007 09:41
neregistrovaný "Seremed"
27. 2. 2007 10:19
neregistrovaný "Riman"
27. 2. 2007 10:40
neregistrovaný "Vavris"
27. 2. 2007 11:02
neregistrovaný "wolff"
27. 2. 2007 12:27
neregistrovaný "Jan Ackermann"
27. 2. 2007 20:45
neregistrovaný "wolff"
28. 2. 2007 11:49
anonym
28. 2. 2007 15:05
neregistrovaný "Jan Ackermann"
29. 3. 2007 14:54
neregistrovaný "zase jeden mudrak"
27. 2. 2007 11:41
neregistrovaný "pierro"
27. 2. 2007 12:16
neregistrovaný "Džejár"
27. 2. 2007 15:03
neregistrovaný "falešný sob"
27. 2. 2007 11:32
neregistrovaný "wolff"
27. 2. 2007 12:24
neregistrovaný "sword"
27. 2. 2007 12:35
neregistrovaný "FRS"
27. 2. 2007 13:15
27. 2. 2007 13:29
neregistrovaný "jahonzik"
27. 2. 2007 13:39
neregistrovaný "Kubas"
27. 2. 2007 15:23
27. 2. 2007 15:14
anonym
27. 2. 2007 15:24
27. 2. 2007 20:51
neregistrovaný "wolff"
27. 2. 2007 14:01
neregistrovaný "Zdenda_Ch"
27. 2. 2007 15:57
neregistrovaný "Jan Ackermann"
27. 2. 2007 16:06
27. 2. 2007 23:29
neregistrovaný "SuBi"
neregistrovaný "Kubas"
27. 2. 2007 09:25
jsem spokojen :-)
Takhle nějak jsem si HH z GP představoval... Znak se škorpiónem považuji za fajn nápad, stejně jako barevnou kombinaci bílé s červenými prvky - tak nějak tomu bývalo i u starších sportovních Fiatů... Teď jen doufat, že se povede interiér. Stilo Abarth bylo velkým krokem vedle (to snad uznají i ti nejzarytější Fiaťáci), tak doufejme, že GP si škorpióna svými jízdními výkony zaslouží mnohem víc :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "wolff"
27. 2. 2007 09:36
Jojo
uznají... >:-[] :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Seremed"
27. 2. 2007 09:41
abrth
vostrý
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Riman"
27. 2. 2007 10:19
Sympatické
Sympatické je, ze uvádzajú výkon 110 kw standardne a s 98 okt. 114 kW. Je to opacný prístup ako VW, ktoré uvádza pri FSi-ckach 85 kW, resp. 110 kW standardne, ale ak tankujes 95 okt., tak menej... Co sa mi od Fiatu zda serioznejsie ako u VW :yes:
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "Vavris"
27. 2. 2007 10:40
Re: Sympatické
Jo, tohle byla presne prvni vec, ktera me v souvislosti s timhel napadla.. :)

Jinak.. Auticko je povedene :yes: :yes:
neregistrovaný "wolff"
27. 2. 2007 11:02
Re: Sympatické
No na tom samouřejmě něco pravdy je... Já to tady tvrdím už asi 5 let od doby, kdy vyjela Fabie ze 74 kW 1,4, která ani náhodou an moji 76 kW 1,6 nemá v žádném parametru, byť by teoreticky měly být ty auta an tom stejně. Bohužel tomu tak prostě není...a nevím o nikom, kdo by dobrovolně do toho auta tankoval 98 a víc...
neregistrovaný "Jan Ackermann"
27. 2. 2007 12:27
Re: Sympatické
souhlasím s tím že je to sympatické od fiatu, ale mám pocit, že někde byly výsledky zkoušky, kde se ukázalo, že rozdíl výkonu (podle použití benzínu s různým OČ)u takhle malého motoru s atmosférickým plněním je zanedbatelný, ne-li téměř neměřitelný. A taky si myslím, že 1,4 s krouťákem max 126 Nm jednoduše nemůže mít na Tvoji 1,6 s krouťákem do 145? Nm i kdyby se na zadní mlhovku stavěla, to dá rozum ;-) U turba je zřejmě rozdíl výraznější, takže FIAT :yes:
neregistrovaný "wolff"
27. 2. 2007 20:45
Re: Sympatické
No nao, v praxi ano,a le papír snese všechno. Jinak s tím souhlasím... Ale myslím, že 1 - 2 kW ty 3 oktany udělat mohou... Záleží kus auta od kusu..
anonym
28. 2. 2007 11:49
Re: Sympatické
Nevím, jaké byly zkoušky, ale já u své 1.6TS přešel dobrovolně z 95 na 98 plnotučných už před skoro 2 lety a výsledek, nelkupujte 98, za 26,90. Bez měření, pocitově, byl rozdíl ihned velmi silně znatelný. Tam, kde se autu na 95 oktanů nechtělo pod 1800 ot., tam si dnes nevšimnu ani když mám 1500 ot. A do otáček jde jako pila. Prostě je to znát a nepřímo ověřený nárůst zrychlení a pružnosti mám taky. Jo a s potřeba o nějakého necelého půl litru dolů, ale to není podstatné... ;-)
neregistrovaný "Jan Ackermann"
28. 2. 2007 15:05
Re: Sympatické
ok, osobní zkušenost platí. Já jen kibicuju :-) a jezdím na naftu.
neregistrovaný "zase jeden mudrak"
29. 3. 2007 14:54
Re: Sympatické
presne, cela 98cka je o pocite. Z fyzikalneho hladiska to nie je mozne. Oktanove cislo znamena odolnost voci samovznieteniu a ten narast vykonu je az pri vysokych otackach. proste pchas svoje korunky do vacku naftarov.
Ak chces vyssi vykon, treba vacsi objem (alebo turbo).
Mam Fiat Stilo SW 1.4 16V a viem, ze nikdy s nim nevyprasim ziadnu 1.6t 16V.
27. 2. 2007 11:18
FALESNI KRALOVE
Ztraceny a skoro zapomenuty kral se vraci. Byl pryc mnoho let. Trun za tyto leta ale opusteny nezustal. Stridali se na nem falesni snazivci, strkali se, bodali se do zad, podlezali, prolhali si misto na trunu, na kterem vsak nikdy moc dlouho nezustali. Predstirat se nikdy moc dlouho neda a nesmi. Zvony ohlasuji konec doby bez jisteho vladare. GTI, ST, VTR, RS, FR a podobni pokleknete, prichazi pravy a nefalsovany kral ABARTH. Damy a panove falesni kralove jsou mrtvi, at zije kral.
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "pierro"
27. 2. 2007 11:41
Re: FALESNI KRALOVE
mariánku, dej si studenou sprchu!.... >:-[] >:-[]
Avatar - Dinar
27. 2. 2007 12:22
Re: FALESNI KRALOVE
...pak froté ručník a drbat a drbat. >:-[] >:-[]
27. 2. 2007 11:46
Re: FALESNI KRALOVE
Potlesk pro Abarth. Ale ze si dali na cas ;-) Vizualne je to jednoznacne nejpovedenejsi hot hatch ve tride... Podvozek GP je i ve standartu moc sikovny, jen kdyby mu tak chteli dat pro Abarth hydraulicky posilovac ;-) 110kw je solidni porca aby to hezky jezdilo. A ze fiat turba umi! Navic tech Abarthu byde solidni plejada: krom limitky S2000 budou i dalsi benziny i silna nafta. :yes: Jen aby to netrvalo zbytecne dlouho.
neregistrovaný "Džejár"
27. 2. 2007 12:16
Re: FALESNI KRALOVE
Fiat vždycky uměl skvělé motory, jen škoda, že zbytek auta většinou pokulhával ;-)
Avatar - Dinar
27. 2. 2007 12:34
Re: FALESNI KRALOVE
Vypadá dobře, i ta trendy bílá mu sluší. Co se týká motoru, přeplňovaná 1,4 je přesně to, co tyhle malé HH potřebují. V britské verzi Autocaru jej už zkoušeli a moc nadšení nevyvolal, ale pokud bude podvozek, logicky, srovnatelný s Corsou OPC, pak by nemělo mít Punto Abarth při dobré ceně problém. Na hydraulické řízení nejspíš nedojde, jestli mu tedy zůstane stávající elektrické, pak se dá celkem úspěšně dohadovat, že řízení bude jeho největší slabina. Ale jsou to jen dohady, uvidíme, co předvede v reálu. Každopádně za tohohle rychlíka má Fiat :yes:
neregistrovaný "falešný sob"
27. 2. 2007 15:03
Re: FALESNI KRALOVE
se snažíš napodobit toho blba GTIho co?
neregistrovaný "wolff"
27. 2. 2007 11:32
Ale dá se souhlasit
GTI i ti dá... >:D
Rozbalit vlákno
0
27. 2. 2007 12:12
Italský temperamet
Krásný design,zajímavý výkon,další auto pro radost z jízdy... :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "sword"
27. 2. 2007 12:24
takže...
ten základný motor 1.4T je z novej Bravy?to som potom zvedavý či GP bude alebo nebude drahšie ako Brava...inak GP dávam :yes: a teším sa na leto ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - SpiderJ
27. 2. 2007 12:33
Cuore Italiano,Qualita Italiana?!!!!
..kéž by tohle auto bylo i v nesportovních verzích tak dobré jak vypadá...Fiatu by to pomohlo...i když obávám se, že Fiat vytlačí Kia, Hyundai atd... pověst o spolehlivosti mají podobnou, leč Korejci jsou levnější...Jinak Design???? Paráda... ;-) vyvolává spoustu emocí >:-[] viz příspěvek marianka >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "FRS"
27. 2. 2007 12:35
Ital
Taloše moc nemusim,ale tohle auto vypada veru schopne :yes:
Rozbalit vlákno
0
27. 2. 2007 13:15
CAPARTH
Bílá je úchvatná, celé je to dokonale nafoceno, předek velmi působivý, velká pochvala za zadní vytažené blatníky u té ostřejší verze. Ovšem celá záď je smutná, bez jiskry, bez stylu. A ty horní hrábě nebrat, to je snad jasné. P.S. Tady vidíš, jak dobrej je VW... malé nadupané motůrky, to je cesta... i u Fiatu. Bravo CAPARTH :yes:
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "jahonzik"
27. 2. 2007 13:29
Re: CAPARTH
To rika obdivovatel VW?? Koukni se na Golfa a pak prednasej o necem bez jiskry frajere. A nekomol jmena. Abarth je ikona, jmeno, vzor.
neregistrovaný "Kubas"
27. 2. 2007 13:39
Re: CAPARTH
Ale no tak, buďme soudní... Auto je to pěkné, ale ta záď je opravdu trošku fádní (obzvlášť v té bílé). A jinak se slovy "ikona" apod. bych byl velmi opatrný - ono je velký rozdíl mezi pravým Abarthem ze šedesátých let a Fiatem, který si na masku nalepí jeho logo... Až tohle GP rozdrtí všechny ostatní malé HH ve své třídě, tak se bavme o ikonách, vzorech a pravém Abarthu... Fiatu fandím, ale vzpomínka na Stilo Abarth (chudák starý Carlo, ještě že se toho nedožil...) mě nutí ke zdrženlivosti...
anonym
27. 2. 2007 15:14
Re: Technická
Na fotkách jsou pomotané dvě verze, ostrá s křídlem je verze pro rallye, závodní pro skupinu S2000, takže to ani brát nelze. Civilní verze je ta bez křídel. :-!
neregistrovaný "wolff"
27. 2. 2007 20:51
Re: Technická
nic ve zlým, ale opět musím podotknout jen staré známé.. Bože ty si trouba....
neregistrovaný "Zdenda_Ch"
27. 2. 2007 14:01
Proč ne?
Italové se vracejí do minulosti, to jim to ale trvalo...
Uvidíme jak obstojí v testech. Jen naladit podvozek a s ostrým startem ho vyzkoušet na kopci do Srní u Kašperských Hor. Možná bych s ním trhnul rekord... :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Jan Ackermann"
27. 2. 2007 15:57
úhel pohledu
poslední dobou si uvědomuji fakt, že všichni pořád fotí auta z úrovně přejetého divočáka - kdy naposledy jste takto na ulici viděli nějaké auto? Já před dvěma lety, když jsem v zimě sklouznul při nastupování skoro celý pod služební Fabku. Zajímavý pohled. Kdyby byla aspoň jedna fotka tohohle krasavce z výšky normálního člověka, tak by např. při pohledu zezadu vynikl krásný tvar blatníků, černé doplňky dole vůz opticky sníží, odlehčí, a na bílé barvě ve spojení se zatmavenými světly krásně vynikne barevné všeříkající logo. O nudě tady nemůže být řeč, záleží na úhlu pohledu.... :-)
Rozbalit vlákno
1
27. 2. 2007 16:06
Re: úhel pohledu
Ten tvůj pohled je velmi k úvaze... :yes: Přopomenul jsi mi tu překrásnou fotku pod článkem o Mercedes C-klasse, tu z nadhledu...
neregistrovaný "SuBi"
27. 2. 2007 23:29
paráda
Punto je jedno z nejhzčích současně prodávanejch aut (nejsem fanouškem Fiatu) a tohle vypadá víc než zajímavě, jsem zvědavej jak to pojede... myslim že i když třeba nepovede třídu tak to bude moc zajímavá varianta, která by neměla chybět na seznamu možností potencionálního kupce hot hatche.... uvidíme a já držim palce
Rozbalit vlákno
0