Fiat v pondělí na dva týdny přerušil výrobu ve všech svých pěti automobilových továrnách v Itálii a jedné továrně vlastněné společně s francouzským koncernem PSA. Důvodem je výrazný propad nových objednávek.
To máš pravdu, jiní s tím už začali dřív. Když to udělala škodovka, část místního osazenstva se mohla umlátit radostí. Opel taky přece oznámil nutnost snížení produkce kromě razantního uzavírání továren. I Francouzi konstatovali, že existuje nadvýroba. Navíc - asi dojde k razantním změnám v portfoliu vozů a přesunu priorit v rámci jednotlivých řad. Je otázka, jak dalece se budou dál "nosit" malá levná auta. Větší zájem bude o "větší" levná auta. U škodovky je to patrné v tom, že fábie (bez ohledu na vzhled a skutečné či domnělé "nedostatky") nejsou nejvyráběnějším modelem už těď. Šrotovné bylo vata na jeden rok. Spoléhat se na něj byl nerozum, ale dalo se rozumně využít k přechodu na jinou strukturu výroby z hlediska skladby a prostředky z něj na restrukturalizaci. Myslím si, že řadou místních chytrých tak kritizovaný projekt Entry A má zrovna u škodovky větší perspektivu než Up s okřídleným šípem na kapotě.
Nevidím na tom nič radostné, takže také veci nechávam prejsť radšej mimo mňa...dôležité je, aby mali ľudia prácu, tým pádom zárobok a následne môžu uspokojovať svoje potreby, medzi ktorými môžu byť i automobily...
Ak ľudia prídu o prácu v automobilkách, bude pre nich potrebné hľadať uplatnenie v iných sférach, čo pri nasýtenosti, nielen automobilového, trhu je dnes dosť ťažké.
Inak súhlasím bez výhrad s tým, čo si napísal, každopádne je potrebné hľadať riešenia, medzi ktoré patrí i úprava modelového portfólia automobiliek.
ale taliani majú viac krát 14dňovú dovolenku , normálne aj cez leto 2krát do roka celozávodnú aj to budú omielať aj španielov aj francuzov to nie ako u nás v SR padla im vhod kríza lebo aj bez nej už končili len teraz nemuseli vyplácať , robia to beztrestne ako " u dilinou"