řeší se to tady poslední dobou furt.... prostě máš nějakej rozpočet na vývoj novinek a ten není neomezený. Čemu dáš přednost: dobře rozjetým USA a Brazílií, Číně (kde máš malý podíl a prodávají se tam obrovské kvanta aut) nebo Evropě, kde ti nosný trh krachuje a kde i v jiných zemích to jde do kopru? Tak to prostě je, pro Fiat je teď evropský trh ten nejméně důležitý....
Jako fandu mě to taky štve, jenže ta firma hlavně potřebuje být racionální a zhodnocovat prostředky vložené do vývoje.... ;-\
Jinak ta low-endová pixla nahoře by možná někoho oslovila i v Evropě.... Takový lepší, pozinkovaný logan ;-) Kombík se zvýšeným podvozkem by se zrovna v Česku spoustě lidí zamlouval.... (samozřejmě při předpokladu smysluplné ceny....)
No vida, tak Fiat má kombíka >:D Palio jezdí na podvozku Punta? Zcivilizovat a poevropštět exteriér, interiér určitě použít z Punta 2012. Motory jsou, dehet výborný, klasika benzín, LPG, multiair pro náročnější šoféry a šup s tím na trh. Takto by to udělala každá normální automobilka, ale ne Fiat ;-\
Fiat ma dokonca aj SUV, ale vyraba ho so Suzuki, co je ako japonska firma proste lepsi pocit kvality, tak si ludia radsej kupia Suzuki, aj ked su z rovnakej tovarne. No a potom ten dizajn sa nevyrovna Qaskajovi. Tiez z nejakeho dovodu neurobili Bravo kombi, ale pri sucasnom ich dizajne by to asi dopadlo ako s Cromou, ktoru uz aj prestali vyrabat bez nastupcu. Ked sa pred par rokmi rozhodli urobit seriozne nemecky vyzerajuce auto, tak vzniklo Stillo, ktore ako kombi malo tiez talianske linky - napr nizky bocny ponton a velke okna. presne ako "krasavica" Multipla.
Je, lebo bol od zaciatku vyvijany pre Fiat, kdezto Freemont bol az dodatocne upraveny. Hlavne mi islo o ten dizajn a ten ma Sedici od Giorgietto Giugiara :-!
Jakože výrobky fy Fiat nemusím, tak mne u tohoto modelu zaujala sympatická světlá výška, správný poměr průměrů pneumatiky a ráfku a sympatický design, oproštěný od "moderních" zrůdných fluidních a akčních patvarů, kelímků, vlnek, záhybů a tykadel...
Vidím, že asi potřebuješ psychiatra... Toho Fiata si rozhodně někoupím, i kdyby tu byl na trhu. Kupuji lepší vozy. Nicméně určitě mi nezabráníš vyjádřit vlastní názor, že tenhle Fiat se mi docela líbí.
Co se týká dieselu pod kapotou - no to je přece ZCELA SAMOZŘEJMÁ VOLBA, přece by si nikdo rozumný nekupoval zastaralý líný a přitom cukající zážehový motor s o dva litry na 100km větší spotřebou. :-!
BTW - když si tak čtu ten tvůj výstřik, troufnul bych si tipnout, že jezdíš nějakým rezavým rendlíkem z roku 1982. Jak je vidět, tak tě ten pocit méněcennosti docela sžírá...
No to ma pose...,ehm,podrž, mne sa páči Fiat, a brazílska verzia. Ako malé, lacné kombi do mesta a mimo mesto fakt zaujímavé :yes: Atmosférické motory, svetlá výška, akceptovateľný interiér...
Dosť zaujímavé.
U mňa Fiat :yes:
No a ako píše bob a webpaja, homologovať v EU a ... Inak v Rusku by bodovalo zrejme tiež. Lenže Fiat.
no vyyyborne to je paci sa mi to,,,avsak preco unas SK/CZ niesu rozsirene stanice e86? co mozne na velku skodu ze unas taketo nieco vobec nieje rozsirene skoda prevelka skoda
jojo, Fiat 500x, pětikilo na 50 možných způsobů, to je blízká budoucnost Fiatu. Jen si nemyslím, že to je až tak dobře. Ne že by to vypadalo zle, 500L se mi víc než zamlouvá.
Jenže Fiat má podle mě mnohem na víc. Uno, Brravo/Brava, Tempra, Croma... to jsou legendy evropského automobilového průmyslu 80. a devadesátých let... Pak přišla snaha dělat věci na německý způsob a pád z višně... :'-(
A od kdy podle tebe jdou prodeje Fiatu od 10 k 5? Právě s příchodem Stila. Nové Bravo už nedokázalo navázat na původní, velmi úspěšná a populární Bravo/Brava. Ztracený zákazník se získává zět velmi těžko.
Vypadá to skvěle, ale je jasné, že s tímhle designem to nebude žádný lowend. Cena bude nasazená hodně vysoko tak to zase nebude tahoun prodejů. Nechám se překvapit.
Vypadá to takhle pěkně, otázka je, co z toho vyleze, kdyby neexistovala 500, už by v tom ten retro odkaz vyloženě nebyl do očí, což beru jako plus. Zdynamizovaný tvar ve zvětšeném měřítku nepůsobí nijak naivně, mohl by se z něj stát takový lidový MINI Countryman. Nechme se tedy překvapit.
bohužel ne v Evropě. Proč s tím Paliem Fiat nepřijde i sem? Třeba ta Adventure verze, to je celkem bomba, na to by plno chalupářů slyšelo a koupili by to raději něž Dacii kterou mají dnes jako jedinou možnost za rozumné peníze v podobném stylu. Dnešní Dacie mají mimochodem taky kořeny v Jižní Americe.