Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nový Fiat Panda: Vše co už víme

Třetí generace oblíbené Pandy se blíží, bude větší a lépe vybavená.
Zpět na článek
11. 8. 2011 09:52
11. 8. 2011 10:08
11. 8. 2011 10:40
11. 8. 2011 12:09
11. 8. 2011 13:09
13. 8. 2011 08:56
13. 8. 2011 13:26
11. 8. 2011 11:47
11. 8. 2011 19:35
11. 8. 2011 12:29
11. 8. 2011 16:50
11. 8. 2011 19:48
Avatar - Dinar
11. 8. 2011 09:52
Styl
C3 picaso se mi líbí, je to takové hravé, ale myslím, že citroren zadání zvládl lépe.
Rozbalit vlákno
8
11. 8. 2011 10:08
Re: Styl
No on ten Citroen je taky přeci jen o třídu výš... a nemalých průměrných 100 000 dražší... Nejsou to tedy přímí konkurenti... Čím menší auto, tíms e zadání hůře plní... Ztaím z toho taky nejsem nadšený.., ale počkám si na reál...

Panda má byýt hlavně praktické auto... a to se (zatím to tak vypadá) podařilo...

Stylovek má konce¨rn v této třídě víc než kdokoliv jiný... F 500, (dá se říct) Ypsilon, Mito už je větší a dražší, a nejspíš přijde ještě něco k Pandě. Takže myslím, že dobré.
Avatar - Dinar
11. 8. 2011 10:40
Re: Styl
Šlo mi spíš o design, než že bych C3 picasso s pandou srovnával jako auta stejné třídy. Designová řeč je velmi podobná, citroen ji v C3 zvládl lépe, dle mého.
11. 8. 2011 12:09
Re: Styl
No, není divu celkově je vývojový a designový potenciál Citroenu někde úplně jinde než u FIATu, který vaří z vody a vidlemi přehazuje furt jednu a tu samou hromádku - navíc čím dál tím menší. Porovnávat produkci současného FIATu s produktově plnoformátovou značkou, jako Citroen v poslední době je už asi nemá cenu. Když si člověk vezme, co je FIAT schopen nabídnout, vidí jenom žití z podstaty. Všchny modely jsou zastaralé a poslední dvouletku přežily jenom díky šrotovnému. Nedávno jsem porovnal portfolio Suzuki a FIATu a modelově je na tom japonská firma mnohem lépe, i když je to specialista na malá auta.

I když ona nová Panda rozhodně nepatří k autům, na které bych čekal s takovou netrpělivostí (to mně třeba daleko víc zajímá nová Honda Civic - o té je tady zpráv ale minimum...), počkám si naživo - jinak rozvor z 500ky a ještě delší kastle.....ono to bude sktečně nakonec to brazilské Uno a to je docela hrůza sama o sobě. No, ale počkejme, uvidíme naživo...
11. 8. 2011 13:09
Re: Styl
Na to, že tě to vpodstatě nezajímá, ses tady docela rozjel ....?;-)
13. 8. 2011 08:56
Re: Styl
Za příspěvek :yes: - jako vždy v Tvém případě :-) ...
Souhlasím s tebou, že vývojově je na tom Fiat špatně (snad až na motory), ale designově má podle mně ještě stále co nabídnout (viz 500, Punto Evo, Bravo atd...) a i spojení designu Una s klasickými prvky Pandy by nemusel dopadnout až tak špatně... Spíš se bojím těch částí interieru z F500 ve spojení s nejnižšími výbavami Pandy - tohle spojení se mi prostě moc nezamlouvá... Bohužel přibude asi i vyšší cena oproti minulé Pandě, ke které nasvědčují téměř všechny aspekty - nárůst rozměrů, vyšší bezpečnost, přesunutí výroby na linku Alfy v Itálii atd... Rozhodně si ale nemyslím, že by to mělo být samotné Uno - vždyť Panda bude kratší, vyšší, bezpečnější a celkově (pravděpodobně) kvalitnější...
PS: Mluvil Jsi zde o Suzuki... Mrkni se na nejnovější Swift, tam taky designově žádné super nové auto nevymýšleli a rozhodně si nemyslím, že by výsledek byl až tak špatný...
13. 8. 2011 13:26
Re: Styl
No, já si právě nový Swift prolezl - překvapilo mně, že je o dost (samozřejmně v rámci možností) větší a když jsme to na autosalonu prohlíželi, tak nás napadlo že je to přístup a la Golf. Vizuální dojem stejný a prakticky nic není stejné. Na druhou stranu můžeš mít pravdu s tou Pandou, když bude větší a prostornější a zachová maximum designových atributů té stávající, rozhodně jí to neuškodí. Uvidíme na živo....
Avatar - jenik1
11. 8. 2011 11:47
Re: Styl
Už to nebude ono. Jestliže bude stejný rozvor jako u současné Pandy a nová bude delší, bude vypadat divně. :-(
11. 8. 2011 19:35
Re: Styl
Možná ne až tak divně, jako když postavili Octávii na podvozek Golfa. A jakou udělala díru do světa.
Avatar - euro89
11. 8. 2011 12:29
Design za 5:-(
To už sem mohl Fiat začít rovnou dovážet nový brazilský Uno a vyšlo by to stejně. Kdybych nevěděl, co je nová a co stará generace, myslel bych si, že na fotce je červená Panda nová a oranžová stará. Nevím, možná se to někomu bude líbit, ale za sebe dávám :no: :no: :no: :-!
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Guttalax
11. 8. 2011 13:16
Re: Design za 5:-(
Taky se mi nelíbí- něco jako hnus Soul :no: :no: :no:
11. 8. 2011 19:33
Re: Design za 5:-(
Tak mne sa Soul naopak velmi paci...zvlast ten zadok :-) , ale toto.... :no: :no: :no: . Za mna inac nemozem.
11. 8. 2011 16:50
FIAT PRADA
Bohužel, fiat pradu... nenosí. Trochu asi zabolí absence klasické italské designové školy - lehkost, vzdušnost, možná i překvapí až příliš pohledově zatěžkaná sošnost, jistá hromotlukární váhová kategorie. Dinar to nahoře trefil dokonale. V tomto subsegmentu se styl tvoří těžce, ten začíná až nekde na úrovni MINIho či o třídu větší ájedničky. Avšak, jak je vidět, u Citroenu to vzali za ty správné konce - pojízdná bageta, auto se stylem subsegmentu a třídy v genech.

Jinak ovšem očekávejme příjezd Pandy s velkým těšením, přeci jen, prodejní čísla generace současné hovoří jasně - nejde o styl, jde o to, jakkoli dojet z místa "A" do nijak moc vzdáleného místa "B"... na styl jsou tu holt v této třídě jiní. Od září například ti, kteří budou mít na zádi kouzelné slůvko - LUPO.

BRAVWO :yes:
Rozbalit vlákno
0
11. 8. 2011 19:48
Sorry, pánové
... asi jsem úplně blbej, ale uniklo mi, na kterém autosalonu Fiat Pandu představil. Z příspěvků mi připadá, jako kdyby v ní každý už najel 10 000km a jeho děda jí měl doma už půl roku.

Moc se mi líbí třeba jak design nepředstaveného auta kritizuje třeba VWšeVWědoucí.
Rozbalit vlákno
1
13. 8. 2011 13:33
Re: Sorry, pánové
Tak si přečti, co tady GTI a nad nim Dinar píšou a projdi si všechny ty články (není jich málo) o nastupující Pandě (a taky brazilském Unu - taky jich není málo) a snad pochopíš, co tím oni pánové chtěli říct. GTI logicky vychází z toho, co nám bylo dost masově zatím prezentováno, ale že by apripri kritzoval, to jsem nějak v jeho příspěvku nenašel, asi to bude tím, že na rozdíl od výlevů jiných skutečných zdejších "mistrů slova" jeho příspěvky čtu rád, pozorně a s pochopením. Dovolil bych si citovat kousek jeho textu : "Jinak ovšem očekávajme příjezd Pandy s velkým potěšením, přeci jen, prodejní čísla současné generace hovoří jasně..." (konec citátu).
Avatar - Ham.
11. 8. 2011 22:23
Designové skvosty
od této třídy nejde očekávat. Naopak určitá umírněnost kombinovaná s vizuální robusností nemusí být vůbec na škodu. Teď jde o to aby zvládli kvalitu a především cenu, pokud by nasadili cenu na dostřel třídy malých vozů tak mají smolíka (pád cen v posledním období ukazuje, že třeba Picanto může mít problém s prodejností vzhledem k malému cenovému odstupu od malých vozů a nižší střední a to i z vlastní stáje), když se vejdou někam na 150-160k tak proč ne.
Rozbalit vlákno
1
13. 8. 2011 13:35
Re: Designové skvosty
No a fakt je ten, že tady udělá designový skvost skutečně jenom mostr nad mistry. Nakonec poslední móda uniformní masky na všech vozech jedné značky od prcka až po sedan je toho důkazem - viz KIA Picanto, která bude celkově asi dobrý auto, ale ten čumák vypadá, jako by někdo nasadil na náklaďák předek od tramvaje.