No on ten Citroen je taky přeci jen o třídu výš... a nemalých průměrných 100 000 dražší... Nejsou to tedy přímí konkurenti... Čím menší auto, tíms e zadání hůře plní... Ztaím z toho taky nejsem nadšený.., ale počkám si na reál...
Panda má byýt hlavně praktické auto... a to se (zatím to tak vypadá) podařilo...
Stylovek má konce¨rn v této třídě víc než kdokoliv jiný... F 500, (dá se říct) Ypsilon, Mito už je větší a dražší, a nejspíš přijde ještě něco k Pandě. Takže myslím, že dobré.
Šlo mi spíš o design, než že bych C3 picasso s pandou srovnával jako auta stejné třídy. Designová řeč je velmi podobná, citroen ji v C3 zvládl lépe, dle mého.
No, není divu celkově je vývojový a designový potenciál Citroenu někde úplně jinde než u FIATu, který vaří z vody a vidlemi přehazuje furt jednu a tu samou hromádku - navíc čím dál tím menší. Porovnávat produkci současného FIATu s produktově plnoformátovou značkou, jako Citroen v poslední době je už asi nemá cenu. Když si člověk vezme, co je FIAT schopen nabídnout, vidí jenom žití z podstaty. Všchny modely jsou zastaralé a poslední dvouletku přežily jenom díky šrotovnému. Nedávno jsem porovnal portfolio Suzuki a FIATu a modelově je na tom japonská firma mnohem lépe, i když je to specialista na malá auta.
I když ona nová Panda rozhodně nepatří k autům, na které bych čekal s takovou netrpělivostí (to mně třeba daleko víc zajímá nová Honda Civic - o té je tady zpráv ale minimum...), počkám si naživo - jinak rozvor z 500ky a ještě delší kastle.....ono to bude sktečně nakonec to brazilské Uno a to je docela hrůza sama o sobě. No, ale počkejme, uvidíme naživo...
Za příspěvek :yes: - jako vždy v Tvém případě :-) ...
Souhlasím s tebou, že vývojově je na tom Fiat špatně (snad až na motory), ale designově má podle mně ještě stále co nabídnout (viz 500, Punto Evo, Bravo atd...) a i spojení designu Una s klasickými prvky Pandy by nemusel dopadnout až tak špatně... Spíš se bojím těch částí interieru z F500 ve spojení s nejnižšími výbavami Pandy - tohle spojení se mi prostě moc nezamlouvá... Bohužel přibude asi i vyšší cena oproti minulé Pandě, ke které nasvědčují téměř všechny aspekty - nárůst rozměrů, vyšší bezpečnost, přesunutí výroby na linku Alfy v Itálii atd... Rozhodně si ale nemyslím, že by to mělo být samotné Uno - vždyť Panda bude kratší, vyšší, bezpečnější a celkově (pravděpodobně) kvalitnější...
PS: Mluvil Jsi zde o Suzuki... Mrkni se na nejnovější Swift, tam taky designově žádné super nové auto nevymýšleli a rozhodně si nemyslím, že by výsledek byl až tak špatný...
No, já si právě nový Swift prolezl - překvapilo mně, že je o dost (samozřejmně v rámci možností) větší a když jsme to na autosalonu prohlíželi, tak nás napadlo že je to přístup a la Golf. Vizuální dojem stejný a prakticky nic není stejné. Na druhou stranu můžeš mít pravdu s tou Pandou, když bude větší a prostornější a zachová maximum designových atributů té stávající, rozhodně jí to neuškodí. Uvidíme na živo....
To už sem mohl Fiat začít rovnou dovážet nový brazilský Uno a vyšlo by to stejně. Kdybych nevěděl, co je nová a co stará generace, myslel bych si, že na fotce je červená Panda nová a oranžová stará. Nevím, možná se to někomu bude líbit, ale za sebe dávám :no::no::no::-!
Bohužel, fiat pradu... nenosí. Trochu asi zabolí absence klasické italské designové školy - lehkost, vzdušnost, možná i překvapí až příliš pohledově zatěžkaná sošnost, jistá hromotlukární váhová kategorie. Dinar to nahoře trefil dokonale. V tomto subsegmentu se styl tvoří těžce, ten začíná až nekde na úrovni MINIho či o třídu větší ájedničky. Avšak, jak je vidět, u Citroenu to vzali za ty správné konce - pojízdná bageta, auto se stylem subsegmentu a třídy v genech.
Jinak ovšem očekávejme příjezd Pandy s velkým těšením, přeci jen, prodejní čísla generace současné hovoří jasně - nejde o styl, jde o to, jakkoli dojet z místa "A" do nijak moc vzdáleného místa "B"... na styl jsou tu holt v této třídě jiní. Od září například ti, kteří budou mít na zádi kouzelné slůvko - LUPO.
... asi jsem úplně blbej, ale uniklo mi, na kterém autosalonu Fiat Pandu představil. Z příspěvků mi připadá, jako kdyby v ní každý už najel 10 000km a jeho děda jí měl doma už půl roku.
Moc se mi líbí třeba jak design nepředstaveného auta kritizuje třeba VWšeVWědoucí.
Tak si přečti, co tady GTI a nad nim Dinar píšou a projdi si všechny ty články (není jich málo) o nastupující Pandě (a taky brazilském Unu - taky jich není málo) a snad pochopíš, co tím oni pánové chtěli říct. GTI logicky vychází z toho, co nám bylo dost masově zatím prezentováno, ale že by apripri kritzoval, to jsem nějak v jeho příspěvku nenašel, asi to bude tím, že na rozdíl od výlevů jiných skutečných zdejších "mistrů slova" jeho příspěvky čtu rád, pozorně a s pochopením. Dovolil bych si citovat kousek jeho textu : "Jinak ovšem očekávajme příjezd Pandy s velkým potěšením, přeci jen, prodejní čísla současné generace hovoří jasně..." (konec citátu).
od této třídy nejde očekávat. Naopak určitá umírněnost kombinovaná s vizuální robusností nemusí být vůbec na škodu. Teď jde o to aby zvládli kvalitu a především cenu, pokud by nasadili cenu na dostřel třídy malých vozů tak mají smolíka (pád cen v posledním období ukazuje, že třeba Picanto může mít problém s prodejností vzhledem k malému cenovému odstupu od malých vozů a nižší střední a to i z vlastní stáje), když se vejdou někam na 150-160k tak proč ne.
No a fakt je ten, že tady udělá designový skvost skutečně jenom mostr nad mistry. Nakonec poslední móda uniformní masky na všech vozech jedné značky od prcka až po sedan je toho důkazem - viz KIA Picanto, která bude celkově asi dobrý auto, ale ten čumák vypadá, jako by někdo nasadil na náklaďák předek od tramvaje.