Tak to si přečti, vedle máš testík, Punto na jednadvojce -rázy od kol, špatné tlumení nerovností, kousavé brzdy, plechový zvuk při zavírání dveří, nepraktické detaily (otevírání kufru)... Ale tohle všechno se dá překousnout. Horší to bude v dlouhým táhlým... až te řízne Fabia na tříválcové jednadvojce. Fabia je o 65 kilo lehčí, pokud znáš jízdu se základem u těchto aut, víš co dělá jeden pasažér navíc.
Dottore, klid. Je vidět, že jsi ani jednoho z těch dvou tebou zmiňovaných drzků neřídil. Kvalitou sice punto na fábu nemá,nicméně v tom táhlym dlouhym bych na jednadvojku o třech hrncích nesázel... ;-)
Nic jsem nevytrhl, akcentoval jsem negativní zjištění testéra, která jsou shrnutá na závěr. O jedovatosti brzd a odskakujícím podvozku ostatně píši i na blogu, když jsem testoval subkompakty někdy na závěr 2007.
No vidis, ja jsem akcentoval pozitivni zjisteni testera. Kdyby tohle napsal o G-G-G-Go-Golfu, tak napises, ze ostry brzdy jsou super a ze si holt jako spravnej drzek musis zvyknout.
Ten tvuj "test" jsem taky cetl. Nicmene zakladni premisou, pro psani skutecne kvalitniho srovnani, je absence predpojatosti. Proto, kdyz cokoli napises, bude to jenom snuska nesmyslu, at se budes snazit sebevic.
Je vidět, že neznáš rozdíl mezi nástupem brzd u Punta a u Pola, resp u Fabie... velmi ti doporučuji si to zkusit, abys pochopil, co je dokonalý nástup brzd. Ostatně postačí přečíst ten můj tehdejší test, tam to máš všechno vělmi věrně popsáno.
Tebe, když posuzuješ auto nezajímají ta negativní zjištění? Vždyť přece a ně jde především.
Mas pravdu, nesrovnaval. Z toho co jsi napsal vyplyva, ze jsi necetl ani radek z meho predchoziho prispevku a pouze, misto inteligentni reakce, kopes kolem sebe jako decko ve skolce. Ooo, jak priznacne pro styl tve tridy "intelektu".
Tak nejak mam pocit, ze autor testu prave chtel objektivne posoudit auto tak, aby zhodnotil jeho kvality a nedostatky a nedostatky napsal tak, aby v konecnem dusledku nevyznely tak tragicky. Coz byl smysl, ktery jsi ty, tim svym nesmyslnym shrnutim naprosto zhatil a tim jsi urazil autora daneho textu. Stejny pripad, jako kdyz se Hugo snazi popsat vnitrni krasu zvonika a ty prijdes a reknes, ze je to stejne jenom nedomrdla obluda.
Opet dokazujes, ze pochopeni jakehokoli textu s hlubsim vyznamem, nez popis barvy auta, znamena pro tebe vyvinuti nadmerneho intelektualniho usili. Och, jaka skoda. Tak povrchni, tak strohe, tak hloupe.
Vyber si co chces, ja jsem ve sve reakci, take vybral co jsem chtel. Oba jsme brali ze stejneho clanku a presto, na zaklade meho vyberu si rodina pro auto pujde, na zaklade tveho ne. Asi bude nekde chyba. Ale dost uz bylo me snahy, dostat te do intelektualne vyssi pozice, kterou si tva skladba vet zaslouzi, ale ktere se ji nedostava. Opet jsem neuspel, takze se loucim. :-!
Jistě, testoval jsem to, co jsem schopen sám zjistit, a co na autech také při jízdě zjišťuji. To je všechno. Přečti a rozsekej tam má zjištění. Plejstejšnové orgie, fangio, to je úplně jiný svět, jednou to možná pochopíš.
Otázka ovšem je, jestli to někoho zajímá.
Bylo by lepší něco dělat, než psát jeden hloupější příspěvek za druhým. Vypadá to, že je tu někdo placený podle toho, kolik napíše příspěvků. Obsah ale nemají žádný.
Koukám, že ses probudil.. My už jsme tento test probrali minulý čtvrtek.
Tady je resumé:
Každému, kdo se o pohonné jednotky zajímá, musí bejt zcela jasné za jakých okolností vznikaly skvosty jako HTP a 1,4TDI (příšernost, nejhoší motor, co jsem kdy jel), že za tím nestál progresivní vývoj s použitím hi-teh technologií, ale jen a pouze záměr přiblížit se v co nekratší možné době a co nejlevněji konkurenci, která měla díky maloobjemovým jednotkám obrovský náskok.
Byly dvě možnosti koupit v licenci motor od renomované společnosti (např. Fiat, což učinilo mnoho konkurentů Opel,Saab, Suzuki atd.) nebo jít vlastní cestou, to znamenalo ovšem vycházet ze stávajícího portfolia. Tzn. ubrat válce z objemnějších jednotek a získat tak nižší objem, za cenu tříválce. Nikdo nemůže tvrdit, že takovýto postup by byl zvolen při konstrukci zcela nového motoru, nesmysly některých, že se nadala použít stejná hlava apod. netřeba komentovat (zcela logické).
Těžko považovat za věrohodné pisálkovství jakéhosi testera z místního webu, 1.2 Fire sice má menší točivý moment, ovšem jeho rozložení je lepší než u HTP, to je stále dokola, má plochou křivku, tj. max. toč. moment je konstantní v širokém spektru otáček narozdíl od skokové HTP s Mount-Everestem na křivce. Chce to najezdit trochu více kilometrů, jde snadno do otáček, spotřeba šest litrů zcela běžná. Pocitově je zcela lepší než HTP. (Motor s 2040km je syrový)(Myslím, že mnoho z nás se mělo možnost svézt s HTP a viděli jsme tu skutečnost)
Celkově tento test působí účelově (bodování, nesmysly o brzdách atd.) a vůbec nechápu smysl jeho uveřejnění, domnívám se že alternativ jako jsou Fabia, Polo atd. je dost.
Nejvíc mě zaráží, že místní redakce nezařadí do testu také Fabii 1.2 HTP (44kw) v základu, abychom se pokochali a viděli, jak má vypadat pořádné auto.
Pěkná tryzna... >:D Pravdou ovšem je, že ta Fabia by to Puntu v tom dlouhým týhlým natřela. Je lehčí o "jednoho pasažéra",... někdy si to vyzkoušej, co udělá v těchto autech osoba navíc... ;-)
P.S. Ty brzdy, no, tak to je, vyzkoušej Punto a Fabii a pak zde napiš v kterém autě se ti brzdí lépe. Jistě, ve Fabii.
Pokud jsi to zkusil, pak potvrdíš zkušenost testéra - brzdy Punta se těžce dávkují, jsou příliš jedovaté, naproti tomu u Fabie (POLO) mají ideální možnost odstupňování, nástupu. Nebo s tím snad nesouhlasíš?
Na ostrý nástup bŕzd sa dá ľahko zvyknúť, chce to proste cit v nohe. Drevorubač rýchle ničí brzdy, a zároveň vyprázdňuje nádrž, aj keď je na kopci prvý.
Vskutku ostré a účinné brzdy mám v Sceénicu, tie v GP som neskúsil, ale môžem zodpovedne prehlásiť, že brzdy Fabie, to je čajíček. Zaslúžila by si lepšie.
GTI opět tu lžeš - G Punto je o 10kg lehčí než srovnatelná Fabia (44kW) a dokonce o 20kg lehčí než 51kW verze, takže tu prosím nešiř bludy :no:
Viz technika na Škoda Auto - [odkaz]
A katalog G Punta:
[odkaz]
Fabia 1,2 HTP 44kW: 1040kg
Fabia 1,2 HTP 51kW: 1050kg
FIAT Grande Punto 1,2 48kW 5dv: 1030kg
Hmm, vychazi z clanku, mozna urovne vybav nebo tak neco. Nebral bych ani jedno z toho jako smerodatnou hodnotu. Normalnim smrtelnikum je to vlastne uplne fuk. Stejne v tom bude hrat roli, kdo bude mit vetsi tasku :) Protoze pokud si nekdo pujde koupit Fabii/GP, urcite si ji nepujde koupit s tim, ze GP/Fabii natrhne sedinku v prvnim kopci.
Koukám, Uve je katalogový kovboj... >:D musíš vycházet z reálu - [odkaz]
Tady jde o převážené auto s výbavou. Tohle, uznávám, nerozhoduje při plejstejšnové jízde, ale, Uve, na silnici v tom dlouhým táhlým, tam těch pětašedesát kilo v Puntu navíc těžce pocítíš, to si piš ;-)
Ale poklade, já sem aspoň hodím podložený čísla základních verzí ;-) Testovaný punto bylo v základu - příplatková metalíza a kola 65kg opravdu nedají... Hoď sem mrkacího smajlíka, jako že OK a smáznem ten tvůj přehmat co? :yes:
Víš ono když se bavíme o váze.. Kolik má Punto nádrž...? No tak ať je legrace, tak ho zvážíme s plnou, ne? To je 50 Kg... Nevím nečtu ty trotlovi příspěvky, ale předpokládám, že se hádá o váze... Bych skoro i věřil, že pokud by to vážili (jako že o tom pochybuju), tak podobnou radost trotlovi by udělat mohli, ne?
ano, hypotetické vítězství Fábie nad Puntem ve sprintu do kopce je opravdu zásadní argument....
Člověk používající mozek se ale spíš podívá třeba na tohle, klikne "compare" [odkaz] a má celkem jasno (mimochodem, ve Škodovce potřebovali dva roky čas na to, aby na trh uvedli model který je míň bezpečný než GP. Bravo, opravdová špička Evropy....).
O vzhledu Punta a Fabie nemá cenu hovořit, na této planetě existuje jediný člověk (resp. nick), který by údajně preferoval Fábku....
Tohle bych tvrdil i po litru rajskýho plynu... >:D;-) Čevená Fabia s bílou střechou, či ta pomerančová... nejhezčí auto ze třídy, postav se vedle Punto a lekneš se, jakou jiskru má Fabia jak nemastně působí Punto. Objektivně uznávám, že má již své roky za sebou...
No pro mne je Fábie bohužel tím nejošklivějším ve své třídě. Ať dělám co dělám, jen se i s odstupem času ve svém názoru utvrzuji... Barva a větší kola to mohou zlepšit, ale jinak Fábia - bohužel.. :no:
O tom kapesním maserati to právě je, lépe řečeno být nemá. Neboť kapesní maserati by uměl vyrobit každej ňouma. Že ty v subkompaktech hledáš náhražku Maserati je jen a jen tvůj problém. Cením spíše voko těch, co když chtěj kompakt koupí nejlepší, tedy Fabii a když chtěj getečko, koupí třeba Maserati.
Za prvé - Fabia není kompakt. A za druhé - z Tvého srovnání a popisu Fabia a Grande Punta jsem dosud v komatu... >:D
Vím, že dokážeš být někdy při smyslech, ale toto opravdu ne. Tobě se snad Fabia designově nelíbí, jen se ji zastáváš (což je zcela subjektivní a Tvoje věc), bez ohledu na to, jak vypadá...
Já vím o dvouch..., ještě náš přisprostlý a hloupý daniel design (alias již 20. verze 501). :-)
Jinak... doporučuji hate-list... Fakt výborná věc... Nečtete bludy a jste v klidu. Na tuhle polámanou gramofonovou desku nemá smysl reagovat... Jen vidíte normální příspěvek, který si přečtete a pak na něj 6x šedě Autor GTI … skrytý příspěvek od uživatele z Vašeho hate-listu … Sice je to víc šedé než černé... Ale opravdu vřele doporučuji. Zachová to váše duševní zdraví a čistý úsudek s vědomím, že ne všichni v této zemi jsou úplní blbci. Tenhle spamer je jen jedna osoba. Naštěstí.
>:D Nezapomeň si pustit příspěvky alespoň v listopadu, bude výroční edice ZLATÉHO VENTILKU, a že bys zůstal bez ceny, tomu tu nevěří ani přemek... >:D:yes:
Kéž by to uměl každý trávit jako ty. A kéž by tu měl každý tolik kamarádů jako ty, diskuzní práskač, bulvarista, co si lže i do vlastní kapsy a vyznavač Moskvy. Dokonalá konfigurace... 8-s >:D:no:
No ja se tu teda taky moc nezapojuju, ale uz vic jak 2 roky te tu ctu a tak trapne zahledene kecy, to uz stoji za prispevek. Ty musis mit dusevni problemy, kamarade, neustale vsechny presvedcovat o sve pravde, kterou ti tu nikdo nezere, krome par vlezdo...alpinistu, to uz stoji za navstevu lekare...tobe musel nekdo nekdy seredne ublizovat...
to je ale nuda ;-) a mé největší sympatie mají tři státy. Jeden je na jihu od Moskvy, poměrně malý, agresivní, na pobřeží Středozemního moře. Druhý je dáááleko na východě až tam kde vychází slunce. A ten třetí je na jih odněj.
Ale jen pokračuj bavím se nad tebou skvěle :yes:;-)
edit: příští vydání mého blogu ignoruj! Ricardo si u mě objednal Pobědu (to je auto značky GAZ milý GTI) ;-):-!
No, to bude počteníčko... >:D Až si u tebe někdo objedná lejno, piš o lejnu... Zapomínáš, že není důležité jak reaguješ, důležité je, co píšeš, pokud nejsi pod tlakem. A to jsi tu předvedl dokonale již několikrát - Uječená stížnost na našeho kolegu směrem do redakce. To je nepřípustné, i kdyby tu psal, že obcoval s tvou matkou, neb pořádek se nauč si zjednávat sám, nikoliv pomocí třetí autority. A to, žes tu schopný vypisovat intimity z manželství tvého kamaráda, zdejšího diskutéra jen podtrhuje tvůj lidský nevyzrálý obzor. Rozkmitaný autozáběr, akcentovaný nevzdělaně směrem, kde lišky dávají dobrou noc je pak na dokreslení tvé obecně lidské orientace. Ano, to je tvůj diskuzní profil, donašeč, vynašeč. Ještě, že máš pouze na to, aby ti to bylo jedno... člověk by musel zkamenět, kdyby měl o tomhle s tebou ještě diskutovat :-!
zábavné jako vždy GTI ;-)
A intimity z manželství? Bože ty sis opravdu myslel, že píšu o Pjerově osobním životě? Chlapče chlapče začínám si o tebe dělat starost >:D
P.S.: tvého ocáska bych odstřelil stále a stále a stále. ;-)
Každý si to vedle přečetl. Ano, takovouhle diskuzní praxi jsi sem zatáhl ty :no: to je neodpustitelné. Křečovitými výmysly, že sis dělal legraci to už nezachráníš. Ani to práskačství. Hrozné, tatro. Máš ty vůbec nějaké vnitřní, charakterové korekce?
mám.. to že ty nechápeš o čem byla řeč je tvůj problém. To sdělení bylo určeno pro lidi, kteří s Pjerem komunikují na jiné úrovni a ví co a jak. Prostě nestrkej čenich tam kam nepatří, a když už tak nekomentuj :-)
p.s.: jinak díky, že mi přisuzuješ zásluhy o Matelkův ban .. holt mám zde velkou moc >:-[]
Ano, toto jsou tvé diskuzní postoje. To sdělení o kolegovi jsi nenapsal do soukromé zprávy nýbrž na veřejnou diskuzi. V tom bys měl činit rozdíl. měl bys vůbec více přemýšlet. Udivuje mě tvá zabedněnost. Myslím, lidská zabedněnost.
Jak by se líbilo tobě, kdyby tu o tvém životě někdo vypisoval intimnosti?
Cos vypsal je vedle. Příště se ovládej a než něco napíšeš přemýšlej, jak to může působit jednak na adresáta, jednak vůči ostatním diskutérům. Život je o odpovědnosti. A to i zde.
jo vypsal jsem, že manželka mu doma nedá.. net. Jen zvrácená mysl loudila by za tím hledala sex, když se zde kolega Pjero neobjevil několik dní. Jinými slovy jsem z kolegy Pjera udělal podpantofláka, byť jeho manželka je neobyčejně milá žena. Je to tak zvané pošťouchnutí přítele (věděl jsem, že to čte, neb jsem s ním celou dobu komunikoval). Pochopili to všichni až na tebe. Asi to bude způsobené nějakou disfunkcí na tvé straně.
na veřejné diskuzi je pro mne důležitý názor těch co se to týká. Tys v tom okruhu nebyl, tudíž tvůj názor je pro mne zajímavý jako mravenčí pšiknutí. Končím tuto nudnou diskuzi
Veřejná diskuze není diskuze mezi tvými kamarády. Vypadá to, žes ještě jednou nohou v časopise Mateřídouška, Tatro. Veřejná diskuze je pro všechny, kteří se jí účastní. Příště se chovej jako dospělej chlap, nebo se o to aspoň pokoušej.
Kazdy si to precetl, ale jediny ty, mily troubo, jsi to vzal vazne. To jen opet dokazuje, co jsem ti psal. Absolutne nejsi schopen pochopit zadny z prispevku, mistnich inteligentnejsich diskuteru. Mel by ses opet zacit navazet do deti a stavet sve babovicky s petsetsedmym ocaskem a ne poustet se do debat s dospelymi.
Zdejší bazalkovou komunitu bych chtěl ujistit, že si opravdu, a v tom s vámi souhlasím, nepůjde nikdo koupit Fabi v základu jen proto, že to Puntu v tom dlouhým táhlým natře.
Ale.
Je prostě dobře vědět, že když už pojedeš ve fabii 1.2 HTP a náááhodou bude pod kopcem našteovanej horkokrevnej jezdec na horním testovaném Puntu, ty jen pravým kopytem přidáš plyn a tomu puntíčku ukážeš záda... To je je všechno. Nemusíte kolem toho kropit slzy na celej svět, někdo je vždycky lepší...
Fabia je lehčí o jednoho pasažéra... tak si to vyzkoušej.
Započítáváš i čas, který musí jezdec HTP věnovat cpaní vaty do uší před nájezdem do dlouhého táhlého, aby pro něj takový závod neměl trvalé následky jako kdysi u c. a k. dělostřelců?
Posuzuju to měřítkem svého ucha a např. Pandy 1.2. Nejde ani tak o celkovou výši hlučnosti v dB, ale mnohem spíš o charakter toho zvuku, který je u tříválce již kvůli koncepci nepříjemný. O vibracích (opět koncepční problém) nemluvě.
BTW: O pružném zrychlení nerozhoduje jen hmotnost a výkon motoru, ale i zpřevodování, použitý rozměr kol/pneumatik atd. Podle tech. dat má Punto 1.2 lepší zrchlení 0-100 km/h než obě verze Fabie HTP, naopak silnější tříválec Fabie poráží Fiata v maximální rychlosti. Vzhledem k prakticky stejným hmotnostem a výkonům lze usuzovat, že Fiat je zpřevodován víc "nakrátko".
Ale ne... Píšeš nepravdu a víš to. :no: Nepleť tu prosím hlavy těm pár diskutujícím, kteří ještě neví, jak to chodí. Respektutji, že nemáš rád Fiat, ale zkus být alesoň fair. ;-\
Nemůžeš srovnávat tabulkovou hodnotu u Fabie HTP a reálnou (zváženou) u Punta. Kdyby byla v testu Fabia se srovnatelnou výbavou, taky by vážila víc než je napsáno v katalogu... V reálu váží KAŽDÉ auto VŽDYCKY víc než je v papírech...
Jak by to mohlo jít stylověji? Tys neviděl MINI cabrio, to je sen každýho mladýho kluka. V cabriu fantastický auto. F500 už i podle náčtrku půjde jinou cestou.
Neříkám, že je Mini ošklivé (v kabriu jsem ho viděl), ale 500 je o poznání lepší (alespoň v mém vnímaní ;-) ). Ale zase na Mini oceňuji "motokárový" podvozek, něco jiného je pohledný, avšak stárnoucí design...
Pozri si napríklad rozdiel medzi stiahnutou a natiahnutou strechou napríklad u 2CV. Pri plnom bočnom dieli vpodstate žiadna zmena, čo sa estetiky týka... ;-)
On tam puvodne byl lehce kriticky prispevek, se vzpominkou na C3 Pluriel, nebo jak se to pise - s tim, ze podobny umi jen FIAT, ale pak sem si to rozmyslel a dal ti trochu za pravdu. Petikule je totiz fakt pekny auto.
v jednej osobe tu spriada pri každej príležitosti neprajné ódy na FIAT a hľadá falošné argumenty vo váhe modelov s 1,2 prckami pod kapotou, ale toto je "milá" líška iná dizajnová liga, to je liga, čo ti dodá punc štýlovosti, punc aký vo svojej koncernovej nore iba ťažko nájdeš... ;-)
Nepůjde o žádnéí cabrio, bohužel to bude pětistovka s větším asi plátěným šíbrem, což je tedy snad vůbec nejhorší možná varianta. Výrobce ale takhle alespoň nemusí dodělávat drahé bezpečnostní prvky, k ochraně hlavy (vystřelováky a tak) vždyť ponechá boční plechy, no a ty se zase můžeš utěšovat, že narozdíl od toho, co tam ten malej šíbr skutečně má, tobě tam aspoň může pěkně zatejkat.
Někdo tu nahoře masturbuje nad tím, že z profilu nepoznáš, jestli jde o cabrio, či zda o regulerní model. No, je vidět, že pojem cabrio má uněkterých jedinců opravdu zajímavý význam.
Takže jedna malá rada - Cabrio si kupuj zásadně tak, aby bylo z každého úhlu poznat, že máš kabrio. >:D Bože, co tu člověk nemusí všechno psát... Platí jenom jedna výjimka. Je z jiného světa. Z úplně jiného světa... targa, nemusím psát kde se fasuje.
Hele GTI jak to děláš, že chvilku tě na hate-listu mám a chvilku ne, asi se nějak s klukama hrabete v nastavení systému serveru, když se na tom nicku střídáte a snažíte se blábolením vyprovokovat co nejvíc reakcí, ne?
Jinak to, že tady celé ráno žvaníte o Grande Puntu a až teď sem vyblejete něco co zase haní F500 mě tak nějak vede k myšlence, že pod nickem GTI má jeden člověk naučeno blábolit o Fábii, ale už neumí setřít F500. Tak musí počkat až ho na směně vystřídá ten, který zas umí žvanit na jiné téma, ne? ;-)
Každopádně na ten hate-list si tě zase honem zkusím dát a snad už mi to konečně ty tvoje blitky začne filtrovat. A opravdu to doporučuji i ostatním, jinak se nicků GTI a 507 nezbavíme.
Hlavně si správně nastav tu celtu nad hlavou... >:D:no: Ty si to zatím trénuj ve vaně, vezmi tatínkův deštník, pusť studenou sprchu a dělej vrrrrrum. No, takhle nějak to bude vypadat v tom cabriu za deště... >:D:yes:
presne tak, si úbožiak na entú, obyčajný magor :no::no: a defraudant pojmu GTI, ktorý aspoň niečo v automobilovom svete znamená, ale v tvojom prípade sú to začínajúce písmená pre iné slová...každý si môže vybrať tie svoje slová pre G, T, aj I :no:
Kabriolet je celkem široký pohled, který dnešní automobilový design smrsknul do jen jedné roviny - tudor s (v lepším případě) plátěnou střechou, v tom horším s skládací kovovou, která postrádá lehkost plátěné. Nemusím připomínat, že konstrukce, kterou nám nabzí fiat byla běžně používána u malých vozidel (styl 500, kachna, ale třeba i Twingo), takže se zrovna u tohohle auta jedná o nejlepší možný přístup, jak z hlediska historického, tak i praktického. Kabriolety konstrukce fordoru nám bohužel vymřely úplně, tak buďme rádi, že si někdo vzpomněl, že se kabria dají dělat i jinak, než je dnes obvyklé.
P.S.: A kde má ta Tvoje opěvovaná Fabie verzi kabrio?
P.P.S.: Když chcu vyhrávat dlouhý táhlý, tak na to mám jediný recept - 6,1l HEMI. Hádat se o kilogramy nákupních tašek je celkem zbytečnost.
To co ty u malých cabrioletů považuješ za praktické, tedy to ponechání části střechy, považuji já za potvrzení nesmyslnosti takovýchto řešení. Efekt moderního cabria se dostavuje jen tam, kde se celá střecha schová dozadu, auto se otevře světu, přičemž buďto zůstvá jen malý rám, či pokud bez rámu, pak vystřelovačky nad hlavy. To co bude mít F500 dělá vlastně kdejaký výrobce - velmi dimenzivaný (ovšem skleněný) šíbr, který je tedy z hlediska bezpěčnosti rozhodně výhodnější.
Fabia cabrio? Spad jsi z višně? 8-s
P.S. Maluchu, ne každý, jako ty má na 6.1l HEMI. Ty jsi výjimka, věř, že na silnicích je to právě tak - čím nižší výkon, tím tvrdší boje... >:D;-)
Pokud si ale kupuji kabriolet, tak hodnotím hlavně jiné parametry než bezpečnost, např. styl. U velkého skleněného šíbru nemáš tu možnost nechat jej stáhnout a užívat si větru ve vlasech. Pokud hodnotíš jako hlavní kritrium bezpečnost, tak diskutovat pod článkem Fiatu je blbost, protože potom existuje jen jedna značka aut - Volvo.
Když už se ale ta bezpečnost nakousla - pokud jsi připoutaný, tak Tě boční rámy ochrání dobře a budou vypadat mnohem líp než nějaký košík na jahody (znalci VW ví ;-) ).
S tou fábií máš pravdu. Nejlíp uříznout střechu oktávce. O jménu výsledného auta není třeba diskutovat :-)
P.S.: Za cenu apoštola v plné palbě můžeš mít Chrysler 300C 5.7 HEMI. A s tím už se dá taky něco dělat (a aspoň to vypadá jako AUTO :-! )
No tak rek bych, ze clovek co si dovoli koupit Hemi V8 urcite neskonci jen u jednoho auta, ale na poskakovani po meste ma neco jinyho. Takovy blazen snad neni nikdo. Potom, jestli narika na spotrebu, tak mu to patri >:D >:D >:D
Znám osobně člověka, který není žádná holá perdel, v garáži má aut více vč. 3 sporťáků, ale co ho odrazuje od koupě takového relativně normálního auta (rozuměj na celoroční ježdění), je desivá spotřeba ve městě.
teraz si ukázal, že konštrukcii automobilov nerozumieš, lepšie by bolo, keby si sa vyjadroval pod článkami týkajúcimi sa tvojich apoštolov a guru, ale toto nemá fakt úroveň, nestrácaj čas plácaním na ostatné značky, ktoré máš v nemilosti a radšej sa ukájaj, tak ako si napísal, isto ti to padne vhod a mnohým z nás sa tiež uľaví, keď nebudeme čítať tie žvásty, si pako :no::no:
A co šptného napsal?
Ty zase žiješ v představě, že HTP je uřízlá jednašestka, což je mnohem větší nesmysl, než považovat tuto pětistovku za plnohodnotné cabrio. :-! Ty "konstruktére".
jediný bohorovný hlupák si tu ty...odborník na všetko od TS po HTP >:-[] najnebezpečnejšou ľudskou vlastnosťou je pocit vlastnej neomyľnosti, ktorou sa tu prezentuješ >:-[]
nehrám sa na konštruktéra, ale pravdou je, že trojvalce koncernu vychádzajú z väčších súrodencov :-!
práve o tom to je, zachovanie zdvihu a vŕtania, ponechanie stávajúcich hrnkov, načo "vymýšľať" (rozumej rátať, nastavovať, konštruovať) nové hodnoty, a dostať sa k objemu o 1, či 25 ccm nižšiemu alebo vyššiemu, stále by to bola 1,2 HTP, ale teprve potom by bola skutočne fungl nová :yes:
nie každý trojvalcový motor o objeme 1200 ccm musí mať predsa rovnaké vŕtanie a zdvih, ale ak je prevzatý objem hrnku zo štvorvalca, tak sa hold tomu nevyhneš 8-s
Pravou je především to, že pístový spalovací motor je pořád pístový spalovací motor a vychází zase z ...
Hele, než vyjela první HTP 1.2, zkoušené dřívější modifikace měly i jiný zdvih a vrtání. Dále netřeba pokračovat. Aspoň myslím.
práve teraz si potvrdil to, čo som napísal, iný zdvih a vŕtanie, ale objem hrnkov i pri tých prvších modifikáciách bol predpokladám rovnaký...jednoducho skúšali, ladili, ale nakoniec aj tak prišli na to, že najefektívnejšie sú pôvodné "hrnce" s pôvodným zdvihom a vŕtaním ako mala 1,6, z ktorej vyšli...ďalej netreba pokračovať, hovorí to za všetko :-!
nezmysel? práve naopak, to ma ešte viac utvrdzuje v tom, že keď sa im nezdaril motor s iným zdivhovým objemom, tak pristúpili k poslednému možnému riešeniu, pretože tak ako sme už písali, času bolo málo a z čoho najrýchlejšie niečo vyvinieš?, no predsa z niečoho, čo už existuje...
Už jsem to tu psal. Jde o poměr mezi zdvihem a vrtáním. Ten poměr je řekněme ideální. Použije se pouze tento poměr - jedinné číslo. Nic víc nic míň. Celá konstrukce motoru je odlišná. Žádné "řezání jednašesky" se nekonná.
máš pravdu, v tej predstave žijem a žiť budem, pretože to tak je, že ty nechápeš (alebo si naivný) pojmu "vychádzať z" a "úplne nový", to je tvoj problém...to ako si to napísal doslovne teraz ty, som vtedy na začiatku diskusie myslel akurát tak zo srandy (obrazne povedané to tak je), že je to urezaná jednašestka, problém je v tom, že odobratím jedného valca zo štvorvalca vznikol trojvalec, ktorý ďalej upravovali, ale toto si ty nikdy nenecháš vysvetliť, lebo "konštruktér - motorár" zo Škodovky ti povedal, že je to zbrusu nový motor >:D predsa Škoda a VW ako také sú pre vás nedotknuteľné ikony plné svetaborných inovácií a žiadny z konštruktérov nebude špiniť do hniezda vlastnej automobilky...pravda je však taká, že chýbali "zdatné" maloobjemové motory, času bolo málo, a preto sa za základ pre malý benzín vzala kostra jednašestky a vznikla jednadvojka HTP, a z jednadeviny TDI, takým istým spôsobom vznikla jednaštvorka TDI :-!
a čo napísal špatného? toto:
"Výrobce ale takhle alespoň nemusí dodělávat drahé bezpečnostní prvky, k ochraně hlavy (vystřelováky a tak) vždyť ponechá boční plechy, no a ty se zase můžeš utěšovat, že narozdíl od toho, co tam ten malej šíbr skutečně má, tobě tam aspoň může pěkně zatejkat."
To napíše iba diletant. Podľa toho to znamená, že stačí kúpiť 500-ku so strechou, doma zoberiem pílku, odpílim strechu, krajčírke dám ušiť plátno a jazdím >:D veď vlastne to bude ľahšie ako urezať ten jeden valec, to vyžadovalo isto viacej úprav, pretože sa jednalo o srdce auta >:D >:-[] pekne :no: ibaže ja som schopný pochopiť, že to tie úpravy vyžaduje, tak ako to vyžadovali tie motory, pretože trojvalec sa správa trochu inak ako štvorvalec, ale vy nerozumiete tomu, že auto bez strechy sa správa inak ako auto so strechou a to nemám na mysli to zatekanie :-!
Hele, už mám těch tvým óbrnesmyslů fakt dost. Pro mě si obyčejný hlupák, který možná ví tak něco u kynutí knedlíků, ale o motorech ví ono pověstný Ebenovo Velký kulový.
Ty "konstruuješ" motory přidáním a odebráním válců => vycházejí ze sebe. Jo, stejně bych mohl napsat, že vlastně HTP je půl jakéhokoli řadového V6 motoru. Hodně jednoduchý pohled na motory. Pohled hodný prosťáčka. :-!
PS: Z toho, co jsi napsal k pětistovce, je lautr to samý, nad čím tady lámu hůl já a ty to nejsi schopen pochopit. Ty nejsi schopen pochopit, že HTP je jiný motor, někdo tady zase není schopen pochopit, že toto není uřízlá střecha z normální pětsitovky. Jdi do sebe. Diletante.
ty si fakt veľmi ťažký primitív...ak tu niekto naruší tvoje orgie vlastnej neomylnosti a všetkéhovedenia je to hlupák a v konečnom dôsledku si tu za hlupáka jedine ty >:-[]
Chlapečku, tady nejde o nějaké orgie, ale o fakta, ke kterým mám dost pádných argumentů. Bohužel vaše zabedněnost a pocit všehoznalství je donebevolající a proto zde píšu to, co nejste schopni pochopit. Tady si za hlupáka ty, ale vzhledem k tvému vzdělání nemám pocit, že bys to byl schopen vůbec pochopit. :-!
len si zanadávaj, tiež som si upustil ventil, keď som čítal tvojho takykamaráta, človeku sa niekedy trochu uľaví...nakoniec sa tu všetci dozvieme, že HTP si konštruoval ty sám, nie?! :-!
jo, už to tak bude, dneska udělám konečne z V8 radový štvorvalec, stačí urezať štyri valce a spravíme z toho šupom R4-ku...tvoj pohľad na mňa je takýto, ja viem...ibaže ty si taký zadubený, že si nedáš vysvetliť nič, vidíš iba seba a svoj názor, nebudem ti ho brať, ži v ilúzii, svet bude pre teba krajší a ľahší, tak ako doteraz :-!
Jaký názor? Co tu chceš vysvětlovat? A hlavně komu?
Na 100% tu tvrdím, že ty nejsi motorář a nic (oproti mě) o tom nevíš. Ale máš velkou potřebu se k tomu vyjadřovat.
Stříliš mimo, ale pro tebe je důležité hlavně vystřelit. Možná se někdy i trefíš.