Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Spy Photos: Fiat 500 Cabrio úplně bez maskování

Ještě než Fiat odhalí konečnou podobu Fiatu 500 Cabrio na oficiálních fotografiích, máme pro vás špionážní snímky zcela odkrytého testovacího auta.
Zpět na článek
16. 2. 2009 13:07
neregistrovaný "507--"
16. 2. 2009 12:21
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
16. 2. 2009 12:26
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
16. 2. 2009 10:51
16. 2. 2009 10:59
16. 2. 2009 11:03
16. 2. 2009 11:02
16. 2. 2009 11:05
16. 2. 2009 11:16
16. 2. 2009 11:29
16. 2. 2009 11:35
16. 2. 2009 14:30
16. 2. 2009 12:38
16. 2. 2009 12:57
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
16. 2. 2009 16:03
16. 2. 2009 18:56
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
16. 2. 2009 13:00
16. 2. 2009 16:03
16. 2. 2009 11:06
16. 2. 2009 11:19
16. 2. 2009 11:25
16. 2. 2009 14:29
16. 2. 2009 16:07
16. 2. 2009 17:31
16. 2. 2009 17:31
16. 2. 2009 18:55
16. 2. 2009 19:30
16. 2. 2009 20:49
16. 2. 2009 20:54
16. 2. 2009 21:14
16. 2. 2009 21:17
16. 2. 2009 21:28
16. 2. 2009 21:42
16. 2. 2009 21:46
16. 2. 2009 21:50
16. 2. 2009 22:47
16. 2. 2009 22:52
16. 2. 2009 22:59
16. 2. 2009 23:02
16. 2. 2009 23:05
16. 2. 2009 23:07
17. 2. 2009 13:04
17. 2. 2009 13:01
16. 2. 2009 21:00
16. 2. 2009 10:59
16. 2. 2009 12:24
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
16. 2. 2009 12:38
16. 2. 2009 12:42
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
16. 2. 2009 16:12
16. 2. 2009 16:55
neregistrovaný "maluch"
16. 2. 2009 17:33
16. 2. 2009 20:34
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
16. 2. 2009 14:30
16. 2. 2009 16:13
16. 2. 2009 17:33
16. 2. 2009 19:31
16. 2. 2009 12:45
16. 2. 2009 12:52
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
16. 2. 2009 13:48
16. 2. 2009 15:23
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
16. 2. 2009 12:50
16. 2. 2009 15:26
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
16. 2. 2009 16:38
16. 2. 2009 16:58
16. 2. 2009 17:06
neregistrovaný "maluch"
16. 2. 2009 17:19
16. 2. 2009 18:17
neregistrovaný "maluch"
17. 2. 2009 13:23
17. 2. 2009 13:57
17. 2. 2009 16:31
17. 2. 2009 16:36
16. 2. 2009 09:42
OT: TEST FIAT G. PUNTO
Tak to si přečti, vedle máš testík, Punto na jednadvojce -rázy od kol, špatné tlumení nerovností, kousavé brzdy, plechový zvuk při zavírání dveří, nepraktické detaily (otevírání kufru)... Ale tohle všechno se dá překousnout. Horší to bude v dlouhým táhlým... až te řízne Fabia na tříválcové jednadvojce. Fabia je o 65 kilo lehčí, pokud znáš jízdu se základem u těchto aut, víš co dělá jeden pasažér navíc.
Rozbalit vlákno
43
Avatar - Pierro
16. 2. 2009 09:46
Re: OT: TEST FIAT G. PUNTO
Dottore, klid. Je vidět, že jsi ani jednoho z těch dvou tebou zmiňovaných drzků neřídil. Kvalitou sice punto na fábu nemá,nicméně v tom táhlym dlouhym bych na jednadvojku o třech hrncích nesázel... ;-)
16. 2. 2009 09:55
Re: OT: TEST FIAT G. PUNTO
Naštěstí jsem jel oba, já bych na fabii vsadil.
Avatar - Pierro
16. 2. 2009 09:56
Re: OT: TEST FIAT G. PUNTO
že ty mě tu mlžíš... ;-)
16. 2. 2009 09:59
Re: OT: TEST FIAT G. PUNTO
Co bych ti mlžil? Byl by to sice tvrdej boj... >:D leč, fabia by horizont pokřila nejspíše dříve.
Avatar - Pierro
16. 2. 2009 10:47
Re: OT: TEST FIAT G. PUNTO
že ty si tak trochu mlžíš do svého vrecka... ;-)
16. 2. 2009 09:58
Re: OT: TEST FIAT G. PUNTO
cit: "Kvalitativně není autu z uživatelského pohledu mnoho co vytknout." To znamena, ze je super a temer bez chyb, ne?

Vytrhavani textu z kontextu umim taky.
16. 2. 2009 10:01
Re: OT: TEST FIAT G. PUNTO
Nic jsem nevytrhl, akcentoval jsem negativní zjištění testéra, která jsou shrnutá na závěr. O jedovatosti brzd a odskakujícím podvozku ostatně píši i na blogu, když jsem testoval subkompakty někdy na závěr 2007.
16. 2. 2009 10:03
Re: OT: TEST FIAT G. PUNTO
No vidis, ja jsem akcentoval pozitivni zjisteni testera. Kdyby tohle napsal o G-G-G-Go-Golfu, tak napises, ze ostry brzdy jsou super a ze si holt jako spravnej drzek musis zvyknout.

Ten tvuj "test" jsem taky cetl. Nicmene zakladni premisou, pro psani skutecne kvalitniho srovnani, je absence predpojatosti. Proto, kdyz cokoli napises, bude to jenom snuska nesmyslu, at se budes snazit sebevic.
16. 2. 2009 10:11
Re: OT: TEST FIAT G. PUNTO
Je vidět, že neznáš rozdíl mezi nástupem brzd u Punta a u Pola, resp u Fabie... velmi ti doporučuji si to zkusit, abys pochopil, co je dokonalý nástup brzd. Ostatně postačí přečíst ten můj tehdejší test, tam to máš všechno vělmi věrně popsáno.

Tebe, když posuzuješ auto nezajímají ta negativní zjištění? Vždyť přece a ně jde především.
16. 2. 2009 10:22
Re: OT: TEST FIAT G. PUNTO
Mas pravdu, nesrovnaval. Z toho co jsi napsal vyplyva, ze jsi necetl ani radek z meho predchoziho prispevku a pouze, misto inteligentni reakce, kopes kolem sebe jako decko ve skolce. Ooo, jak priznacne pro styl tve tridy "intelektu".

Tak nejak mam pocit, ze autor testu prave chtel objektivne posoudit auto tak, aby zhodnotil jeho kvality a nedostatky a nedostatky napsal tak, aby v konecnem dusledku nevyznely tak tragicky. Coz byl smysl, ktery jsi ty, tim svym nesmyslnym shrnutim naprosto zhatil a tim jsi urazil autora daneho textu. Stejny pripad, jako kdyz se Hugo snazi popsat vnitrni krasu zvonika a ty prijdes a reknes, ze je to stejne jenom nedomrdla obluda.
16. 2. 2009 10:29
Re: OT: TEST FIAT G. PUNTO
To dělá každý solidní testér, já naštěstí mohu z testu vybrat do svého příspěvku to, co považuji pro potenciálníhoi kupce za rozhodné.

Přirovnat punta ke Quasimodovi, jako to nyní děláš ty, to bych si i přes ty nedostaky opravdu nedovolil...
16. 2. 2009 10:34
Re: OT: TEST FIAT G. PUNTO
Opet dokazujes, ze pochopeni jakehokoli textu s hlubsim vyznamem, nez popis barvy auta, znamena pro tebe vyvinuti nadmerneho intelektualniho usili. Och, jaka skoda. Tak povrchni, tak strohe, tak hloupe.

Vyber si co chces, ja jsem ve sve reakci, take vybral co jsem chtel. Oba jsme brali ze stejneho clanku a presto, na zaklade meho vyberu si rodina pro auto pujde, na zaklade tveho ne. Asi bude nekde chyba. Ale dost uz bylo me snahy, dostat te do intelektualne vyssi pozice, kterou si tva skladba vet zaslouzi, ale ktere se ji nedostava. Opet jsem neuspel, takze se loucim. :-!
16. 2. 2009 10:11
Re: OT: TEST FIAT G. PUNTO
Pani Nikdo "testoval" kompakty?
Opravdu, už je to k smíchu... :-!
16. 2. 2009 10:26
Re: OT: TEST FIAT G. PUNTO
Jistě, testoval jsem to, co jsem schopen sám zjistit, a co na autech také při jízdě zjišťuji. To je všechno. Přečti a rozsekej tam má zjištění. Plejstejšnové orgie, fangio, to je úplně jiný svět, jednou to možná pochopíš.
16. 2. 2009 13:14
Re: OT: TEST FIAT G. PUNTO
Otázka ovšem je, jestli to někoho zajímá.
Bylo by lepší něco dělat, než psát jeden hloupější příspěvek za druhým. Vypadá to, že je tu někdo placený podle toho, kolik napíše příspěvků. Obsah ale nemají žádný.
16. 2. 2009 15:58
Re: OT: TEST FIAT G. PUNTO
Samozřejmě, že to někoho zajímá, zajímá to ty kolegy, kteří ten blog četli. Pokus se uhádnout kolik jich bylo.
16. 2. 2009 10:21
Re: OT: TEST FIAT G. PUNTO
Koukám, že ses probudil.. My už jsme tento test probrali minulý čtvrtek.
Tady je resumé:

Každému, kdo se o pohonné jednotky zajímá, musí bejt zcela jasné za jakých okolností vznikaly skvosty jako HTP a 1,4TDI (příšernost, nejhoší motor, co jsem kdy jel), že za tím nestál progresivní vývoj s použitím hi-teh technologií, ale jen a pouze záměr přiblížit se v co nekratší možné době a co nejlevněji konkurenci, která měla díky maloobjemovým jednotkám obrovský náskok.

Byly dvě možnosti koupit v licenci motor od renomované společnosti (např. Fiat, což učinilo mnoho konkurentů Opel,Saab, Suzuki atd.) nebo jít vlastní cestou, to znamenalo ovšem vycházet ze stávajícího portfolia. Tzn. ubrat válce z objemnějších jednotek a získat tak nižší objem, za cenu tříválce. Nikdo nemůže tvrdit, že takovýto postup by byl zvolen při konstrukci zcela nového motoru, nesmysly některých, že se nadala použít stejná hlava apod. netřeba komentovat (zcela logické).

Těžko považovat za věrohodné pisálkovství jakéhosi testera z místního webu, 1.2 Fire sice má menší točivý moment, ovšem jeho rozložení je lepší než u HTP, to je stále dokola, má plochou křivku, tj. max. toč. moment je konstantní v širokém spektru otáček narozdíl od skokové HTP s Mount-Everestem na křivce. Chce to najezdit trochu více kilometrů, jde snadno do otáček, spotřeba šest litrů zcela běžná. Pocitově je zcela lepší než HTP. (Motor s 2040km je syrový)(Myslím, že mnoho z nás se mělo možnost svézt s HTP a viděli jsme tu skutečnost)
Celkově tento test působí účelově (bodování, nesmysly o brzdách atd.) a vůbec nechápu smysl jeho uveřejnění, domnívám se že alternativ jako jsou Fabia, Polo atd. je dost.

Nejvíc mě zaráží, že místní redakce nezařadí do testu také Fabii 1.2 HTP (44kw) v základu, abychom se pokochali a viděli, jak má vypadat pořádné auto.
16. 2. 2009 10:32
Re: OT: TEST FIAT G. PUNTO
Pěkná tryzna... >:D Pravdou ovšem je, že ta Fabia by to Puntu v tom dlouhým týhlým natřela. Je lehčí o "jednoho pasažéra",... někdy si to vyzkoušej, co udělá v těchto autech osoba navíc... ;-)

P.S. Ty brzdy, no, tak to je, vyzkoušej Punto a Fabii a pak zde napiš v kterém autě se ti brzdí lépe. Jistě, ve Fabii.
16. 2. 2009 10:33
Re: OT: TEST FIAT G. PUNTO
Myslíš, že bych zde něco plácal, pokud bych to nezkusil? >:D
16. 2. 2009 10:47
Re: OT: TEST FIAT G. PUNTO
Pokud jsi to zkusil, pak potvrdíš zkušenost testéra - brzdy Punta se těžce dávkují, jsou příliš jedovaté, naproti tomu u Fabie (POLO) mají ideální možnost odstupňování, nástupu. Nebo s tím snad nesouhlasíš?
16. 2. 2009 10:58
Re: OT: TEST FIAT G. PUNTO
Na ostrý nástup bŕzd sa dá ľahko zvyknúť, chce to proste cit v nohe. Drevorubač rýchle ničí brzdy, a zároveň vyprázdňuje nádrž, aj keď je na kopci prvý.
Vskutku ostré a účinné brzdy mám v Sceénicu, tie v GP som neskúsil, ale môžem zodpovedne prehlásiť, že brzdy Fabie, to je čajíček. Zaslúžila by si lepšie.
16. 2. 2009 11:21
Re: OT: TEST FIAT G. PUNTO
Nejsi zvyklý citlivě dávkovat. Reference je v mainstreamu VW.
16. 2. 2009 11:40
Re: OT: TEST FIAT G. PUNTO
Počuj, ty rozmýšľaš hlavou, alebo inou časťou tela? Ešte raz si prečítaj, čo som napísal ja a čím si oponoval ty...

...ale tu asi končíš ako každý pokrytec, ako inak...
neregistrovaný "507--"
16. 2. 2009 13:07
Re: OT: TEST FIAT G. PUNTO
Mikynko, a ukáž mi moderné európske auto, ktorému je čo veľa vytknúť.
16. 2. 2009 13:43
Re: OT: TEST FIAT G. PUNTO
Tu otazku jsi polozil naprosto vazne, nebo je to vtip? Proc mas porad nutkani vkladat se do konverzaci, kterym nerozumis? Ja sa pýtam, prečo?
16. 2. 2009 10:41
Re: OT: TEST FIAT G. PUNTO
GTI opět tu lžeš - G Punto je o 10kg lehčí než srovnatelná Fabia (44kW) a dokonce o 20kg lehčí než 51kW verze, takže tu prosím nešiř bludy :no:
Viz technika na Škoda Auto - [odkaz]

A katalog G Punta:
[odkaz]

Fabia 1,2 HTP 44kW: 1040kg
Fabia 1,2 HTP 51kW: 1050kg
FIAT Grande Punto 1,2 48kW 5dv: 1030kg
16. 2. 2009 10:48
Re: OT: TEST FIAT G. PUNTO
Hmm, vychazi z clanku, mozna urovne vybav nebo tak neco. Nebral bych ani jedno z toho jako smerodatnou hodnotu. Normalnim smrtelnikum je to vlastne uplne fuk. Stejne v tom bude hrat roli, kdo bude mit vetsi tasku :) Protoze pokud si nekdo pujde koupit Fabii/GP, urcite si ji nepujde koupit s tim, ze GP/Fabii natrhne sedinku v prvnim kopci.
16. 2. 2009 10:52
Re: OT: TEST FIAT G. PUNTO
Spíš se obávám, že se redakce ukoukla a dala tam hmotnost 1,3 JTD 75k, když tak koukám do té techniky...
16. 2. 2009 10:55
Re: OT: TEST FIAT G. PUNTO
Nekoukej do katalogů, ale na silnici >:D
16. 2. 2009 10:57
Re: OT: TEST FIAT G. PUNTO
Ajo, mas recht to sedi.
16. 2. 2009 10:54
Re: OT: TEST FIAT G. PUNTO
Koukám, Uve je katalogový kovboj... >:D musíš vycházet z reálu - [odkaz]

Tady jde o převážené auto s výbavou. Tohle, uznávám, nerozhoduje při plejstejšnové jízde, ale, Uve, na silnici v tom dlouhým táhlým, tam těch pětašedesát kilo v Puntu navíc těžce pocítíš, to si piš ;-)
16. 2. 2009 11:00
Re: OT: TEST FIAT G. PUNTO
Ale poklade, já sem aspoň hodím podložený čísla základních verzí ;-) Testovaný punto bylo v základu - příplatková metalíza a kola 65kg opravdu nedají... Hoď sem mrkacího smajlíka, jako že OK a smáznem ten tvůj přehmat co? :yes:
16. 2. 2009 11:04
Re: OT: TEST FIAT G. PUNTO
UWE, nic proti tobě, nic proti katalogům :-) zde bych ovšem spíše věřil redakci a v testu převáženému Puntu...
16. 2. 2009 11:07
Re: OT: TEST FIAT G. PUNTO
Prej převáženému - myslel jsi doufám, že ho někam převezli, nikoliv vážili na váze, to by mě opravdu rozesmálo, kdyby redakce vážila auta >:D

Holt ty věříš někomu, a já nevěřím tobě ;-)
16. 2. 2009 11:10
Re: OT: TEST FIAT G. PUNTO
Víš ono když se bavíme o váze.. Kolik má Punto nádrž...? No tak ať je legrace, tak ho zvážíme s plnou, ne? To je 50 Kg... Nevím nečtu ty trotlovi příspěvky, ale předpokládám, že se hádá o váze... Bych skoro i věřil, že pokud by to vážili (jako že o tom pochybuju), tak podobnou radost trotlovi by udělat mohli, ne?
16. 2. 2009 11:15
Re: OT: TEST FIAT G. PUNTO
Okej, Fabia s hladovým okem vs Punto s plnou nádrží, 15" kolama fmetle je teda o jednoho podvyživeného pasažera těžší >:D
16. 2. 2009 11:17
Re: OT: TEST FIAT G. PUNTO
Mě věřit nemusíš, redakci věřit můžeš.
16. 2. 2009 11:18
Re: OT: TEST FIAT G. PUNTO
Dobře, tak nevěřím tobě a redakci ;-)
16. 2. 2009 11:20
Re: OT: TEST FIAT G. PUNTO
Jsně, je to všechno spiknutí... >:D
16. 2. 2009 11:25
Re: OT: TEST FIAT G. PUNTO
Ne, jenom někdo udělal chybu a druhej datel to vzal jako pravdu, takže čoveče voni se spikli proti tobě. Držim palce, ať se z toho vymaníš;-)...

No nic, tohle je opravdu silně OT, nebral bych to na lehkou VÁHU...
Avatar - Plautus
16. 2. 2009 12:34
Re: OT: TEST FIAT G. PUNTO
isto ho vážili s tebou v kufri >:D >:-[]
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
16. 2. 2009 12:21
Re: OT: TEST FIAT G. PUNTO
Kamkoli příjdeš, flušeš na Fiat. I v diskusi, která se váže na model, kterému se VW ani nesnilo... ;-)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
16. 2. 2009 12:26
Re: OT: TEST FIAT G. PUNTO
Příště udělám výtah z testu zase já, a to z testu Fabie 1,2 HTP (ono to bude stát za to i s 1,4 TDi... >:D :no:
16. 2. 2009 10:51
Mňo....
ano, hypotetické vítězství Fábie nad Puntem ve sprintu do kopce je opravdu zásadní argument....

Člověk používající mozek se ale spíš podívá třeba na tohle, klikne "compare" [odkaz] a má celkem jasno (mimochodem, ve Škodovce potřebovali dva roky čas na to, aby na trh uvedli model který je míň bezpečný než GP. Bravo, opravdová špička Evropy....).

O vzhledu Punta a Fabie nemá cenu hovořit, na této planetě existuje jediný člověk (resp. nick), který by údajně preferoval Fábku....
Rozbalit vlákno
42
16. 2. 2009 11:24
Re: Mňo....
Prečo, prečo Punto a nie Fabiju????!!!!! >:D
16. 2. 2009 11:02
Re: Mňo....
Přece nechceš porovnávat zcela konveční Punto s dokonalou karoserií Fabie?
Avatar - Pierro
16. 2. 2009 11:05
Re: Mňo....
Dottore, že ty sis zase po ránu přihnul z té Chivasky... ;-)
16. 2. 2009 11:16
Re: Mňo....
Tohle bych tvrdil i po litru rajskýho plynu... >:D ;-) Čevená Fabia s bílou střechou, či ta pomerančová... nejhezčí auto ze třídy, postav se vedle Punto a lekneš se, jakou jiskru má Fabia jak nemastně působí Punto. Objektivně uznávám, že má již své roky za sebou...
Avatar - Pierro
16. 2. 2009 11:29
Re: Mňo....
No pro mne je Fábie bohužel tím nejošklivějším ve své třídě. Ať dělám co dělám, jen se i s odstupem času ve svém názoru utvrzuji... Barva a větší kola to mohou zlepšit, ale jinak Fábia - bohužel.. :no:
16. 2. 2009 11:35
Re: Mňo....
Kokso, toto musí byť polliter borovičky najmenej...
Avatar - Ronault.
16. 2. 2009 14:30
Re: Mňo....
Podle mě fridexů >:D
Avatar - Plautus
16. 2. 2009 12:38
Re: Mňo....
>:D >:-[] >:-[] nemám slov pri zmienke dokonalosti dizajnu Fabie...a vôbec nie preto, že by ma tá ohava ohúrila >:-[]
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
16. 2. 2009 12:57
Re: Mňo....
Proboha, na mě jdou mdloby a asi mě už hrabe... >:D >:D

Nádherné "kapesní Maserati" alias Grande Punto s prapodivně tvarovanou jitrnicí alias Fabia...srovnávati je hřích.

Ale já vím, že to myslíš jen ironicky... ;-)

P.S.: A pokud vím, ty rád konvenci, že? (ale i tak - Punto není ani tak konvenční, jako konkurence)
16. 2. 2009 16:03
Re: Mňo....
O tom kapesním maserati to právě je, lépe řečeno být nemá. Neboť kapesní maserati by uměl vyrobit každej ňouma. Že ty v subkompaktech hledáš náhražku Maserati je jen a jen tvůj problém. Cením spíše voko těch, co když chtěj kompakt koupí nejlepší, tedy Fabii a když chtěj getečko, koupí třeba Maserati.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
16. 2. 2009 18:56
Re: Mňo....
Za prvé - Fabia není kompakt. A za druhé - z Tvého srovnání a popisu Fabia a Grande Punta jsem dosud v komatu... >:D

Vím, že dokážeš být někdy při smyslech, ale toto opravdu ne. Tobě se snad Fabia designově nelíbí, jen se ji zastáváš (což je zcela subjektivní a Tvoje věc), bez ohledu na to, jak vypadá...
16. 2. 2009 11:06
Re: Mňo....
Já vím o dvouch..., ještě náš přisprostlý a hloupý daniel design (alias již 20. verze 501). :-)

Jinak... doporučuji hate-list... Fakt výborná věc... Nečtete bludy a jste v klidu. Na tuhle polámanou gramofonovou desku nemá smysl reagovat... Jen vidíte normální příspěvek, který si přečtete a pak na něj 6x šedě Autor GTI … skrytý příspěvek od uživatele z Vašeho hate-listu … Sice je to víc šedé než černé... Ale opravdu vřele doporučuji. Zachová to váše duševní zdraví a čistý úsudek s vědomím, že ne všichni v této zemi jsou úplní blbci. Tenhle spamer je jen jedna osoba. Naštěstí.
16. 2. 2009 11:19
Re: Mňo....
>:D Nezapomeň si pustit příspěvky alespoň v listopadu, bude výroční edice ZLATÉHO VENTILKU, a že bys zůstal bez ceny, tomu tu nevěří ani přemek... >:D :yes:
16. 2. 2009 11:21
Re: Mňo....
jo ještě banánový král, na toho jsem zapomněl.... Mě 507 a GTI splývají v jedno, akorát GTI umí pravopis....

Jinak GTI i 507 na hate-listu mám, ale stejně se mi zobrazují.... co už, nějak s tím přežiju....
Avatar - T613
16. 2. 2009 11:25
Re: Mňo....
jak ti GTI může způsobit újmu na duševním zdraví? To jeho dětské okopávání kotníků je roztomilé a zábavné :-)
16. 2. 2009 14:29
Re: Mňo....
Neurážaj deti ! :-!
16. 2. 2009 16:07
Re: Mňo....
Kéž by to uměl každý trávit jako ty. A kéž by tu měl každý tolik kamarádů jako ty, diskuzní práskač, bulvarista, co si lže i do vlastní kapsy a vyznavač Moskvy. Dokonalá konfigurace... 8-s >:D :no:
16. 2. 2009 17:31
Re: Mňo....
Podľa seba súdim teba?
16. 2. 2009 18:55
Re: Mňo....
No ja se tu teda taky moc nezapojuju, ale uz vic jak 2 roky te tu ctu a tak trapne zahledene kecy, to uz stoji za prispevek. Ty musis mit dusevni problemy, kamarade, neustale vsechny presvedcovat o sve pravde, kterou ti tu nikdo nezere, krome par vlezdo...alpinistu, to uz stoji za navstevu lekare...tobe musel nekdo nekdy seredne ublizovat...
Avatar - T613
16. 2. 2009 19:30
Re: Mňo....
to je ale nuda ;-) a mé největší sympatie mají tři státy. Jeden je na jihu od Moskvy, poměrně malý, agresivní, na pobřeží Středozemního moře. Druhý je dáááleko na východě až tam kde vychází slunce. A ten třetí je na jih odněj.
Ale jen pokračuj bavím se nad tebou skvěle :yes: ;-)
edit: příští vydání mého blogu ignoruj! Ricardo si u mě objednal Pobědu (to je auto značky GAZ milý GTI) ;-) :-!
16. 2. 2009 20:49
Re: Mňo....
No, to bude počteníčko... >:D Až si u tebe někdo objedná lejno, piš o lejnu... Zapomínáš, že není důležité jak reaguješ, důležité je, co píšeš, pokud nejsi pod tlakem. A to jsi tu předvedl dokonale již několikrát - Uječená stížnost na našeho kolegu směrem do redakce. To je nepřípustné, i kdyby tu psal, že obcoval s tvou matkou, neb pořádek se nauč si zjednávat sám, nikoliv pomocí třetí autority. A to, žes tu schopný vypisovat intimity z manželství tvého kamaráda, zdejšího diskutéra jen podtrhuje tvůj lidský nevyzrálý obzor. Rozkmitaný autozáběr, akcentovaný nevzdělaně směrem, kde lišky dávají dobrou noc je pak na dokreslení tvé obecně lidské orientace. Ano, to je tvůj diskuzní profil, donašeč, vynašeč. Ještě, že máš pouze na to, aby ti to bylo jedno... člověk by musel zkamenět, kdyby měl o tomhle s tebou ještě diskutovat :-!
Avatar - T613
16. 2. 2009 20:54
Re: Mňo....
zábavné jako vždy GTI ;-)
A intimity z manželství? Bože ty sis opravdu myslel, že píšu o Pjerově osobním životě? Chlapče chlapče začínám si o tebe dělat starost >:D
P.S.: tvého ocáska bych odstřelil stále a stále a stále. ;-)
16. 2. 2009 21:14
Re: Mňo....
Každý si to vedle přečetl. Ano, takovouhle diskuzní praxi jsi sem zatáhl ty :no: to je neodpustitelné. Křečovitými výmysly, že sis dělal legraci to už nezachráníš. Ani to práskačství. Hrozné, tatro. Máš ty vůbec nějaké vnitřní, charakterové korekce?
Avatar - T613
16. 2. 2009 21:17
Re: Mňo....
mám.. to že ty nechápeš o čem byla řeč je tvůj problém. To sdělení bylo určeno pro lidi, kteří s Pjerem komunikují na jiné úrovni a ví co a jak. Prostě nestrkej čenich tam kam nepatří, a když už tak nekomentuj :-)
p.s.: jinak díky, že mi přisuzuješ zásluhy o Matelkův ban .. holt mám zde velkou moc >:-[]
16. 2. 2009 21:28
Re: Mňo....
Ano, toto jsou tvé diskuzní postoje. To sdělení o kolegovi jsi nenapsal do soukromé zprávy nýbrž na veřejnou diskuzi. V tom bys měl činit rozdíl. měl bys vůbec více přemýšlet. Udivuje mě tvá zabedněnost. Myslím, lidská zabedněnost.

Jak by se líbilo tobě, kdyby tu o tvém životě někdo vypisoval intimnosti?
Avatar - T613
16. 2. 2009 21:42
Re: Mňo....
opakuji znovu pro natvrdlé.. žádné intimnosti jsem zde nevypisoval >:D >:D
Neměl bys za vším vidět sex ;-)
16. 2. 2009 21:46
Re: Mňo....
Cos vypsal je vedle. Příště se ovládej a než něco napíšeš přemýšlej, jak to může působit jednak na adresáta, jednak vůči ostatním diskutérům. Život je o odpovědnosti. A to i zde.
Avatar - T613
16. 2. 2009 21:50
Re: Mňo....
jo vypsal jsem, že manželka mu doma nedá.. net. Jen zvrácená mysl loudila by za tím hledala sex, když se zde kolega Pjero neobjevil několik dní. Jinými slovy jsem z kolegy Pjera udělal podpantofláka, byť jeho manželka je neobyčejně milá žena. Je to tak zvané pošťouchnutí přítele (věděl jsem, že to čte, neb jsem s ním celou dobu komunikoval). Pochopili to všichni až na tebe. Asi to bude způsobené nějakou disfunkcí na tvé straně.
16. 2. 2009 22:47
Re: Mňo....
Nyní si už jen kálíš do kopyt. Zde není co vysvětlovat, stalo se, že jsi nepochopitelně ulétl. Příště buď obezřetnější.
Avatar - T613
16. 2. 2009 22:52
Re: Mňo....
příště se hlavně starej o své věci a nepleť se do cizích hovorů, kterým ani za mák nerozumíš ;-) Příště buď obezřetnější.
16. 2. 2009 22:59
Re: Mňo....
Na tom hovoru nebylo nic k nepochopení. K nepochopení naopak byla tvá nevyzrálost. Přesto vyjadřuji naději, že tu takové faux pas už neuděláš.

Na věřejné diskuzi Tatro nejsou tvé věci, jsou jen diskuzní (veřejné) příspěvky. Na tom příště stav svá slova.
Avatar - T613
16. 2. 2009 23:02
Re: Mňo....
na veřejné diskuzi je pro mne důležitý názor těch co se to týká. Tys v tom okruhu nebyl, tudíž tvůj názor je pro mne zajímavý jako mravenčí pšiknutí. Končím tuto nudnou diskuzi
16. 2. 2009 23:05
Re: Mňo....
Veřejná diskuze není diskuze mezi tvými kamarády. Vypadá to, žes ještě jednou nohou v časopise Mateřídouška, Tatro. Veřejná diskuze je pro všechny, kteří se jí účastní. Příště se chovej jako dospělej chlap, nebo se o to aspoň pokoušej.
Avatar - T613
16. 2. 2009 23:07
Re: Mňo....
už ses vymluvil? nebo budeš ještě pokračovat?
17. 2. 2009 13:04
Re: Mňo....
To je normalni blazen, nevidi slysi, jen kope :-! Myslim, ze to dale nema smysl.
17. 2. 2009 13:01
Re: Mňo....
Kazdy si to precetl, ale jediny ty, mily troubo, jsi to vzal vazne. To jen opet dokazuje, co jsem ti psal. Absolutne nejsi schopen pochopit zadny z prispevku, mistnich inteligentnejsich diskuteru. Mel by ses opet zacit navazet do deti a stavet sve babovicky s petsetsedmym ocaskem a ne poustet se do debat s dospelymi.
Avatar - T613
16. 2. 2009 21:00
Re: Mňo....
jinak to lejno se prodává v cenách až 70tis USD ;-)
16. 2. 2009 10:59
DLOUHEJ TÁHLEJ
Zdejší bazalkovou komunitu bych chtěl ujistit, že si opravdu, a v tom s vámi souhlasím, nepůjde nikdo koupit Fabi v základu jen proto, že to Puntu v tom dlouhým táhlým natře.

Ale.

Je prostě dobře vědět, že když už pojedeš ve fabii 1.2 HTP a náááhodou bude pod kopcem našteovanej horkokrevnej jezdec na horním testovaném Puntu, ty jen pravým kopytem přidáš plyn a tomu puntíčku ukážeš záda... To je je všechno. Nemusíte kolem toho kropit slzy na celej svět, někdo je vždycky lepší...

Fabia je lehčí o jednoho pasažéra... tak si to vyzkoušej.
Rozbalit vlákno
6
16. 2. 2009 13:02
Re: DLOUHEJ TÁHLEJ
Započítáváš i čas, který musí jezdec HTP věnovat cpaní vaty do uší před nájezdem do dlouhého táhlého, aby pro něj takový závod neměl trvalé následky jako kdysi u c. a k. dělostřelců?
16. 2. 2009 16:10
Re: DLOUHEJ TÁHLEJ
To je nějaká novinka, že HTP je hlučný motor. Jel jsi v tom? Neposuzuješ to měřítkem BMW 7?
17. 2. 2009 09:02
Re: DLOUHEJ TÁHLEJ
Posuzuju to měřítkem svého ucha a např. Pandy 1.2. Nejde ani tak o celkovou výši hlučnosti v dB, ale mnohem spíš o charakter toho zvuku, který je u tříválce již kvůli koncepci nepříjemný. O vibracích (opět koncepční problém) nemluvě.
16. 2. 2009 13:09
Re: DLOUHEJ TÁHLEJ
BTW: O pružném zrychlení nerozhoduje jen hmotnost a výkon motoru, ale i zpřevodování, použitý rozměr kol/pneumatik atd. Podle tech. dat má Punto 1.2 lepší zrchlení 0-100 km/h než obě verze Fabie HTP, naopak silnější tříválec Fabie poráží Fiata v maximální rychlosti. Vzhledem k prakticky stejným hmotnostem a výkonům lze usuzovat, že Fiat je zpřevodován víc "nakrátko".
16. 2. 2009 16:09
Re: DLOUHEJ TÁHLEJ
No, hlavně sebou Punto šmejká pasažéra navíc, a to u takovýchto motorizací platí... na horizontu.
17. 2. 2009 08:59
Re: DLOUHEJ TÁHLEJ
Ale ne... Píšeš nepravdu a víš to. :no: Nepleť tu prosím hlavy těm pár diskutujícím, kteří ještě neví, jak to chodí. Respektutji, že nemáš rád Fiat, ale zkus být alesoň fair. ;-\
Nemůžeš srovnávat tabulkovou hodnotu u Fabie HTP a reálnou (zváženou) u Punta. Kdyby byla v testu Fabia se srovnatelnou výbavou, taky by vážila víc než je napsáno v katalogu... V reálu váží KAŽDÉ auto VŽDYCKY víc než je v papírech...
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
16. 2. 2009 12:24
500...
...bravo, takový model umí jen Fiat. toto kabrio se srdcem na dlani bude sce spíše výsadou žen, nicméně design je dokonalý... :yes:
Rozbalit vlákno
14
Avatar - T613
16. 2. 2009 12:38
Re: 500...
jsem zvědav, jak vyzní se shrnutou střechou. ;-)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
16. 2. 2009 12:42
Re: 500...
Tady to bude podle mě v pořádku a myslím, že to půjde i stylověji, než u Mini... :-)
16. 2. 2009 16:12
Re: 500...
Jak by to mohlo jít stylověji? Tys neviděl MINI cabrio, to je sen každýho mladýho kluka. V cabriu fantastický auto. F500 už i podle náčtrku půjde jinou cestou.
neregistrovaný "maluch"
16. 2. 2009 16:55
Re: 500...
Já teda nevím, ale můj sen je Chrysler 300 v kabriu a ne nějaký podvyživený dřistek... :-) A to jsem mladý dost ;-)
16. 2. 2009 17:33
Re: 500...
Otázka je, jak vzdálená bude jednou tvá realita od tvých snů.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
16. 2. 2009 20:34
Re: 500...
Neříkám, že je Mini ošklivé (v kabriu jsem ho viděl), ale 500 je o poznání lepší (alespoň v mém vnímaní ;-) ). Ale zase na Mini oceňuji "motokárový" podvozek, něco jiného je pohledný, avšak stárnoucí design...
16. 2. 2009 14:30
Re: 500...
Pozri si napríklad rozdiel medzi stiahnutou a natiahnutou strechou napríklad u 2CV. Pri plnom bočnom dieli vpodstate žiadna zmena, čo sa estetiky týka... ;-)
16. 2. 2009 16:13
Re: 500...
Nějak sis to poplet´, cabrio není o tom, že zboku vypadá jako výchozí ostřechovaný model. Přemýšlej, Klaudie.
16. 2. 2009 17:33
Re: 500...
Ale o tom ja nepíšem, bobišku...
Avatar - T613
16. 2. 2009 19:31
Re: 500...
klid nemá šajnu o čem se bavíme ;-)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
16. 2. 2009 12:52
Re: 500...
;-)
16. 2. 2009 13:48
Re: 500...
On tam puvodne byl lehce kriticky prispevek, se vzpominkou na C3 Pluriel, nebo jak se to pise - s tim, ze podobny umi jen FIAT, ale pak sem si to rozmyslel a dal ti trochu za pravdu. Petikule je totiz fakt pekny auto.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
16. 2. 2009 15:23
Re: 500...
Líbí se mi i vzpomínka na "kachnu", C3 Pluriel, ale slýchávám spekulace o opravdové reinkarnaci "kachny", takže se možná máme na co těšit... ;-)
Avatar - Plautus
16. 2. 2009 12:50
500 líšok
v jednej osobe tu spriada pri každej príležitosti neprajné ódy na FIAT a hľadá falošné argumenty vo váhe modelov s 1,2 prckami pod kapotou, ale toto je "milá" líška iná dizajnová liga, to je liga, čo ti dodá punc štýlovosti, punc aký vo svojej koncernovej nore iba ťažko nájdeš... ;-)
Rozbalit vlákno
4
16. 2. 2009 14:32
Re: 500 líšok
Pokiaľ ide o VW, myslím, že New Beetle ako štýlové retro svojho predchodcu nesiaha reinkarnácii Fiatu 500 ani po kotníky...
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
16. 2. 2009 15:26
Re: 500 líšok
Přesně tak! 500 je momentálně snad nejzdařilejší retro na trhu... :yes:
Avatar - Plautus
17. 2. 2009 07:55
Re: 500 líšok
bez akýchkoľvek pochýb :yes:
16. 2. 2009 14:34
Re: 500 líšok
:yes: maximálně souhlasím. Aje fakt že 1,2 v 500 jedede jako dábel. Nerad to přiznávám ale jede lépe než 1,4.
16. 2. 2009 16:38
F500 ŠÍBR
Nepůjde o žádnéí cabrio, bohužel to bude pětistovka s větším asi plátěným šíbrem, což je tedy snad vůbec nejhorší možná varianta. Výrobce ale takhle alespoň nemusí dodělávat drahé bezpečnostní prvky, k ochraně hlavy (vystřelováky a tak) vždyť ponechá boční plechy, no a ty se zase můžeš utěšovat, že narozdíl od toho, co tam ten malej šíbr skutečně má, tobě tam aspoň může pěkně zatejkat.

Někdo tu nahoře masturbuje nad tím, že z profilu nepoznáš, jestli jde o cabrio, či zda o regulerní model. No, je vidět, že pojem cabrio má uněkterých jedinců opravdu zajímavý význam.

Takže jedna malá rada - Cabrio si kupuj zásadně tak, aby bylo z každého úhlu poznat, že máš kabrio. >:D Bože, co tu člověk nemusí všechno psát... Platí jenom jedna výjimka. Je z jiného světa. Z úplně jiného světa... targa, nemusím psát kde se fasuje.
Rozbalit vlákno
43
16. 2. 2009 16:54
Re: F500 ŠÍBR
Hele GTI jak to děláš, že chvilku tě na hate-listu mám a chvilku ne, asi se nějak s klukama hrabete v nastavení systému serveru, když se na tom nicku střídáte a snažíte se blábolením vyprovokovat co nejvíc reakcí, ne?

Jinak to, že tady celé ráno žvaníte o Grande Puntu a až teď sem vyblejete něco co zase haní F500 mě tak nějak vede k myšlence, že pod nickem GTI má jeden člověk naučeno blábolit o Fábii, ale už neumí setřít F500. Tak musí počkat až ho na směně vystřídá ten, který zas umí žvanit na jiné téma, ne? ;-)

Každopádně na ten hate-list si tě zase honem zkusím dát a snad už mi to konečně ty tvoje blitky začne filtrovat. A opravdu to doporučuji i ostatním, jinak se nicků GTI a 507 nezbavíme.
16. 2. 2009 16:58
Re: F500 ŠÍBR
Hlavně si správně nastav tu celtu nad hlavou... >:D :no: Ty si to zatím trénuj ve vaně, vezmi tatínkův deštník, pusť studenou sprchu a dělej vrrrrrum. No, takhle nějak to bude vypadat v tom cabriu za deště... >:D :yes:
16. 2. 2009 21:34
Re: F500 ŠÍBR
...si sa zase ukázal ako obyčajný chudák... ;-\ :no:
Avatar - Plautus
17. 2. 2009 08:00
Re: F500 ŠÍBR
presne tak, si úbožiak na entú, obyčajný magor :no: :no: a defraudant pojmu GTI, ktorý aspoň niečo v automobilovom svete znamená, ale v tvojom prípade sú to začínajúce písmená pre iné slová...každý si môže vybrať tie svoje slová pre G, T, aj I :no:
neregistrovaný "maluch"
16. 2. 2009 17:06
Re: F500 ŠÍBR
Kabriolet je celkem široký pohled, který dnešní automobilový design smrsknul do jen jedné roviny - tudor s (v lepším případě) plátěnou střechou, v tom horším s skládací kovovou, která postrádá lehkost plátěné. Nemusím připomínat, že konstrukce, kterou nám nabzí fiat byla běžně používána u malých vozidel (styl 500, kachna, ale třeba i Twingo), takže se zrovna u tohohle auta jedná o nejlepší možný přístup, jak z hlediska historického, tak i praktického. Kabriolety konstrukce fordoru nám bohužel vymřely úplně, tak buďme rádi, že si někdo vzpomněl, že se kabria dají dělat i jinak, než je dnes obvyklé.
P.S.: A kde má ta Tvoje opěvovaná Fabie verzi kabrio?
P.P.S.: Když chcu vyhrávat dlouhý táhlý, tak na to mám jediný recept - 6,1l HEMI. Hádat se o kilogramy nákupních tašek je celkem zbytečnost.
16. 2. 2009 17:19
Re: F500 ŠÍBR
To co ty u malých cabrioletů považuješ za praktické, tedy to ponechání části střechy, považuji já za potvrzení nesmyslnosti takovýchto řešení. Efekt moderního cabria se dostavuje jen tam, kde se celá střecha schová dozadu, auto se otevře světu, přičemž buďto zůstvá jen malý rám, či pokud bez rámu, pak vystřelovačky nad hlavy. To co bude mít F500 dělá vlastně kdejaký výrobce - velmi dimenzivaný (ovšem skleněný) šíbr, který je tedy z hlediska bezpěčnosti rozhodně výhodnější.

Fabia cabrio? Spad jsi z višně? 8-s

P.S. Maluchu, ne každý, jako ty má na 6.1l HEMI. Ty jsi výjimka, věř, že na silnicích je to právě tak - čím nižší výkon, tím tvrdší boje... >:D ;-)
neregistrovaný "maluch"
16. 2. 2009 18:17
Re: F500 ŠÍBR
Pokud si ale kupuji kabriolet, tak hodnotím hlavně jiné parametry než bezpečnost, např. styl. U velkého skleněného šíbru nemáš tu možnost nechat jej stáhnout a užívat si větru ve vlasech. Pokud hodnotíš jako hlavní kritrium bezpečnost, tak diskutovat pod článkem Fiatu je blbost, protože potom existuje jen jedna značka aut - Volvo.
Když už se ale ta bezpečnost nakousla - pokud jsi připoutaný, tak Tě boční rámy ochrání dobře a budou vypadat mnohem líp než nějaký košík na jahody (znalci VW ví ;-) ).

S tou fábií máš pravdu. Nejlíp uříznout střechu oktávce. O jménu výsledného auta není třeba diskutovat :-)

P.S.: Za cenu apoštola v plné palbě můžeš mít Chrysler 300C 5.7 HEMI. A s tím už se dá taky něco dělat (a aspoň to vypadá jako AUTO :-! )
17. 2. 2009 00:38
Re: F500 ŠÍBR
No s tím 300C se dá dobře stát u benzínky. :-!
17. 2. 2009 07:43
Re: F500 ŠÍBR
Pri tom voze ti už spotreba bude ukradnutá...
17. 2. 2009 12:15
Re: F500 ŠÍBR
Ne nebude. Žiješ v utvělé představě, že ten kdo má peníze, tomu nezáleží na spotřebě. Není to pravda.
Avatar - T613
17. 2. 2009 13:23
Re: F500 ŠÍBR
člověku, který si koupí takový motor, nezáleží na spotřebě. S tou počítá
17. 2. 2009 13:43
Re: F500 ŠÍBR
Počítá snad. Ale to, že je velmi častým návštěvníkem benzínek, to je to, co ho fakt štve.
Avatar - T613
17. 2. 2009 13:57
Re: F500 ŠÍBR
možná, že ho víc štve smrad z dieselů nebo upištěná manželka. kdo ví :-!
17. 2. 2009 16:31
Re: F500 ŠÍBR
No tak rek bych, ze clovek co si dovoli koupit Hemi V8 urcite neskonci jen u jednoho auta, ale na poskakovani po meste ma neco jinyho. Takovy blazen snad neni nikdo. Potom, jestli narika na spotrebu, tak mu to patri >:D >:D >:D
17. 2. 2009 17:04
Re: F500 ŠÍBR
Znám osobně člověka, který není žádná holá perdel, v garáži má aut více vč. 3 sporťáků, ale co ho odrazuje od koupě takového relativně normálního auta (rozuměj na celoroční ježdění), je desivá spotřeba ve městě.
Avatar - Plautus
18. 2. 2009 06:03
Re: F500 ŠÍBR
z toho čo si napísal mi vychádza iba jedno...tie 3 športiaky si ten dotyčný asi kúpil na to, aby sa na ne pozeral. :no:
Avatar - Plautus
17. 2. 2009 07:58
Re: F500 ŠÍBR
teraz si ukázal, že konštrukcii automobilov nerozumieš, lepšie by bolo, keby si sa vyjadroval pod článkami týkajúcimi sa tvojich apoštolov a guru, ale toto nemá fakt úroveň, nestrácaj čas plácaním na ostatné značky, ktoré máš v nemilosti a radšej sa ukájaj, tak ako si napísal, isto ti to padne vhod a mnohým z nás sa tiež uľaví, keď nebudeme čítať tie žvásty, si pako :no: :no:
17. 2. 2009 12:17
Re: F500 ŠÍBR
A co šptného napsal?
Ty zase žiješ v představě, že HTP je uřízlá jednašestka, což je mnohem větší nesmysl, než považovat tuto pětistovku za plnohodnotné cabrio. :-! Ty "konstruktére".
Avatar - ethicon
17. 2. 2009 12:29
Re: F500 ŠÍBR
nezmysly tu zase plácaš ty, lebo naozaj je HTP odrezaná 1.6 >:-[]
Avatar - Plautus
17. 2. 2009 12:38
Re: F500 ŠÍBR
to nevysvetlíš, strata času, sú to zadubenci a zaslepenci
17. 2. 2009 13:09
Re: F500 ŠÍBR
Nidko mi tady nepodal důkaz (jak by mohl, když neesistuje), že HTP je uřízlá jednašestka.

Motory mají pouze a jen stejné dvě veličiny - zdvih a vrtání. Nic jiného.

Pár hlupákům a samozvaným konstruktérům to stačí k tomu, aby si tuto teorii mysleli a utišili tak svoji technicizdní stránku osobnosti.
Avatar - ethicon
17. 2. 2009 13:31
Re: F500 ŠÍBR
jediný bohorovný hlupák si tu ty...odborník na všetko od TS po HTP >:-[] najnebezpečnejšou ľudskou vlastnosťou je pocit vlastnej neomyľnosti, ktorou sa tu prezentuješ >:-[]
17. 2. 2009 13:36
Re: F500 ŠÍBR
Ty se věnuj tomu, čemu rozumíš a tohle přenech jiným. :-!
Avatar - Plautus
17. 2. 2009 13:51
Re: F500 ŠÍBR
a zabudol si na objem hrnkov, ten je úplne totožný ;-) :-!
17. 2. 2009 13:56
Re: F500 ŠÍBR
Aha, takže od zdvihu a vrtání se odvozuje co? Žeby objem?
Aha. Ale to už jsme tam, kde tvůj "konstruktérský" mozek nestíhá.

Bože Bože. Prej odborník. 8-s
Avatar - Plautus
17. 2. 2009 14:09
Re: F500 ŠÍBR
nehrám sa na konštruktéra, ale pravdou je, že trojvalce koncernu vychádzajú z väčších súrodencov :-!
práve o tom to je, zachovanie zdvihu a vŕtania, ponechanie stávajúcich hrnkov, načo "vymýšľať" (rozumej rátať, nastavovať, konštruovať) nové hodnoty, a dostať sa k objemu o 1, či 25 ccm nižšiemu alebo vyššiemu, stále by to bola 1,2 HTP, ale teprve potom by bola skutočne fungl nová :yes:
nie každý trojvalcový motor o objeme 1200 ccm musí mať predsa rovnaké vŕtanie a zdvih, ale ak je prevzatý objem hrnku zo štvorvalca, tak sa hold tomu nevyhneš 8-s
17. 2. 2009 14:49
Re: F500 ŠÍBR
Pravou je především to, že pístový spalovací motor je pořád pístový spalovací motor a vychází zase z ...
Hele, než vyjela první HTP 1.2, zkoušené dřívější modifikace měly i jiný zdvih a vrtání. Dále netřeba pokračovat. Aspoň myslím.
Avatar - Plautus
17. 2. 2009 14:52
Re: F500 ŠÍBR
práve teraz si potvrdil to, čo som napísal, iný zdvih a vŕtanie, ale objem hrnkov i pri tých prvších modifikáciách bol predpokladám rovnaký...jednoducho skúšali, ladili, ale nakoniec aj tak prišli na to, že najefektívnejšie sú pôvodné "hrnce" s pôvodným zdvihom a vŕtaním ako mala 1,6, z ktorej vyšli...ďalej netreba pokračovať, hovorí to za všetko :-!
17. 2. 2009 14:59
Re: F500 ŠÍBR
Ne, nebyl. Jednalo se o jiné objemy. Předpokládáš, jako obvykle, blbě.

Už raději nic nepiš, co věta to nesmysl. Jen potvrzuješ, že prostě jen hádáš.
Avatar - Plautus
17. 2. 2009 15:06
Re: F500 ŠÍBR
nezmysel? práve naopak, to ma ešte viac utvrdzuje v tom, že keď sa im nezdaril motor s iným zdivhovým objemom, tak pristúpili k poslednému možnému riešeniu, pretože tak ako sme už písali, času bolo málo a z čoho najrýchlejšie niečo vyvinieš?, no predsa z niečoho, čo už existuje...
17. 2. 2009 15:19
Re: F500 ŠÍBR
Už jsem to tu psal. Jde o poměr mezi zdvihem a vrtáním. Ten poměr je řekněme ideální. Použije se pouze tento poměr - jedinné číslo. Nic víc nic míň. Celá konstrukce motoru je odlišná. Žádné "řezání jednašesky" se nekonná.
17. 2. 2009 16:36
Re: F500 ŠÍBR
To ze VW trivalce se jsou odvozene od svych vetsich kolegu pisou i oficialni materialy, tak nevim, co tady proboha porad resite, navic pod F500..
17. 2. 2009 17:23
Re: F500 ŠÍBR
Ano, nepatří to sem.
Avatar - Plautus
18. 2. 2009 06:00
Re: F500 ŠÍBR
nepatrí veru, ale aspoň vidíš, že nie som sám, čo to tvrdí, aj keď nie som motorár, teda som diletant, hlavne, že ty nie si, nudla jedna :-!
Avatar - Plautus
17. 2. 2009 12:37
Re: F500 ŠÍBR
máš pravdu, v tej predstave žijem a žiť budem, pretože to tak je, že ty nechápeš (alebo si naivný) pojmu "vychádzať z" a "úplne nový", to je tvoj problém...to ako si to napísal doslovne teraz ty, som vtedy na začiatku diskusie myslel akurát tak zo srandy (obrazne povedané to tak je), že je to urezaná jednašestka, problém je v tom, že odobratím jedného valca zo štvorvalca vznikol trojvalec, ktorý ďalej upravovali, ale toto si ty nikdy nenecháš vysvetliť, lebo "konštruktér - motorár" zo Škodovky ti povedal, že je to zbrusu nový motor >:D predsa Škoda a VW ako také sú pre vás nedotknuteľné ikony plné svetaborných inovácií a žiadny z konštruktérov nebude špiniť do hniezda vlastnej automobilky...pravda je však taká, že chýbali "zdatné" maloobjemové motory, času bolo málo, a preto sa za základ pre malý benzín vzala kostra jednašestky a vznikla jednadvojka HTP, a z jednadeviny TDI, takým istým spôsobom vznikla jednaštvorka TDI :-!
a čo napísal špatného? toto:
"Výrobce ale takhle alespoň nemusí dodělávat drahé bezpečnostní prvky, k ochraně hlavy (vystřelováky a tak) vždyť ponechá boční plechy, no a ty se zase můžeš utěšovat, že narozdíl od toho, co tam ten malej šíbr skutečně má, tobě tam aspoň může pěkně zatejkat."
To napíše iba diletant. Podľa toho to znamená, že stačí kúpiť 500-ku so strechou, doma zoberiem pílku, odpílim strechu, krajčírke dám ušiť plátno a jazdím >:D veď vlastne to bude ľahšie ako urezať ten jeden valec, to vyžadovalo isto viacej úprav, pretože sa jednalo o srdce auta >:D >:-[] pekne :no: ibaže ja som schopný pochopiť, že to tie úpravy vyžaduje, tak ako to vyžadovali tie motory, pretože trojvalec sa správa trochu inak ako štvorvalec, ale vy nerozumiete tomu, že auto bez strechy sa správa inak ako auto so strechou a to nemám na mysli to zatekanie :-!
17. 2. 2009 13:16
Re: F500 ŠÍBR
Hele, už mám těch tvým óbrnesmyslů fakt dost. Pro mě si obyčejný hlupák, který možná ví tak něco u kynutí knedlíků, ale o motorech ví ono pověstný Ebenovo Velký kulový.

Ty "konstruuješ" motory přidáním a odebráním válců => vycházejí ze sebe. Jo, stejně bych mohl napsat, že vlastně HTP je půl jakéhokoli řadového V6 motoru. Hodně jednoduchý pohled na motory. Pohled hodný prosťáčka. :-!

PS: Z toho, co jsi napsal k pětistovce, je lautr to samý, nad čím tady lámu hůl já a ty to nejsi schopen pochopit. Ty nejsi schopen pochopit, že HTP je jiný motor, někdo tady zase není schopen pochopit, že toto není uřízlá střecha z normální pětsitovky. Jdi do sebe. Diletante.
Avatar - ethicon
17. 2. 2009 13:34
Re: F500 ŠÍBR
ty si fakt veľmi ťažký primitív...ak tu niekto naruší tvoje orgie vlastnej neomylnosti a všetkéhovedenia je to hlupák a v konečnom dôsledku si tu za hlupáka jedine ty >:-[]
17. 2. 2009 13:38
Re: F500 ŠÍBR
Chlapečku, tady nejde o nějaké orgie, ale o fakta, ke kterým mám dost pádných argumentů. Bohužel vaše zabedněnost a pocit všehoznalství je donebevolající a proto zde píšu to, co nejste schopni pochopit. Tady si za hlupáka ty, ale vzhledem k tvému vzdělání nemám pocit, že bys to byl schopen vůbec pochopit. :-!
Avatar - Plautus
17. 2. 2009 13:55
Re: F500 ŠÍBR
len si zanadávaj, tiež som si upustil ventil, keď som čítal tvojho takykamaráta, človeku sa niekedy trochu uľaví...nakoniec sa tu všetci dozvieme, že HTP si konštruoval ty sám, nie?! :-!
17. 2. 2009 14:01
Re: F500 ŠÍBR
Děláš tu ze sebe diletanta. Ze sebe. Ne z druhých. :-!
Avatar - Plautus
17. 2. 2009 14:00
Re: F500 ŠÍBR
jo, už to tak bude, dneska udělám konečne z V8 radový štvorvalec, stačí urezať štyri valce a spravíme z toho šupom R4-ku...tvoj pohľad na mňa je takýto, ja viem...ibaže ty si taký zadubený, že si nedáš vysvetliť nič, vidíš iba seba a svoj názor, nebudem ti ho brať, ži v ilúzii, svet bude pre teba krajší a ľahší, tak ako doteraz :-!
17. 2. 2009 14:04
Re: F500 ŠÍBR
Jaký názor? Co tu chceš vysvětlovat? A hlavně komu?
Na 100% tu tvrdím, že ty nejsi motorář a nic (oproti mě) o tom nevíš. Ale máš velkou potřebu se k tomu vyjadřovat.
Stříliš mimo, ale pro tebe je důležité hlavně vystřelit. Možná se někdy i trefíš.