Novinky
ano, hypotetické vítězství Fábie nad Puntem ve sprintu do kopce je opravdu zásadní argument....
Člověk používající mozek se ale spíš podívá třeba na tohle, klikne "compare" [odkaz] a má celkem jasno (mimochodem, ve Škodovce potřebovali dva roky čas na to, aby na trh uvedli model který je míň bezpečný než GP. Bravo, opravdová špička Evropy....).
O vzhledu Punta a Fabie nemá cenu hovořit, na této planetě existuje jediný člověk (resp. nick), který by údajně preferoval Fábku....
Člověk používající mozek se ale spíš podívá třeba na tohle, klikne "compare" [odkaz] a má celkem jasno (mimochodem, ve Škodovce potřebovali dva roky čas na to, aby na trh uvedli model který je míň bezpečný než GP. Bravo, opravdová špička Evropy....).
O vzhledu Punta a Fabie nemá cenu hovořit, na této planetě existuje jediný člověk (resp. nick), který by údajně preferoval Fábku....
Přece nechceš porovnávat zcela konveční Punto s dokonalou karoserií Fabie?
Dottore, že ty sis zase po ránu přihnul z té Chivasky... 😉
Tohle bych tvrdil i po litru rajskýho plynu... >😁 😉 Čevená Fabia s bílou střechou, či ta pomerančová... nejhezčí auto ze třídy, postav se vedle Punto a lekneš se, jakou jiskru má Fabia jak nemastně působí Punto. Objektivně uznávám, že má již své roky za sebou...
No pro mne je Fábie bohužel tím nejošklivějším ve své třídě. Ať dělám co dělám, jen se i s odstupem času ve svém názoru utvrzuji... Barva a větší kola to mohou zlepšit, ale jinak Fábia - bohužel.. :no:
>😁 >😒] >😒] nemám slov pri zmienke dokonalosti dizajnu Fabie...a vôbec nie preto, že by ma tá ohava ohúrila >😒]
Proboha, na mě jdou mdloby a asi mě už hrabe... >😁 >😁
Nádherné "kapesní Maserati" alias Grande Punto s prapodivně tvarovanou jitrnicí alias Fabia...srovnávati je hřích.
Ale já vím, že to myslíš jen ironicky... 😉
P.S.: A pokud vím, ty rád konvenci, že? (ale i tak - Punto není ani tak konvenční, jako konkurence)
Nádherné "kapesní Maserati" alias Grande Punto s prapodivně tvarovanou jitrnicí alias Fabia...srovnávati je hřích.
Ale já vím, že to myslíš jen ironicky... 😉
P.S.: A pokud vím, ty rád konvenci, že? (ale i tak - Punto není ani tak konvenční, jako konkurence)
O tom kapesním maserati to právě je, lépe řečeno být nemá. Neboť kapesní maserati by uměl vyrobit každej ňouma. Že ty v subkompaktech hledáš náhražku Maserati je jen a jen tvůj problém. Cením spíše voko těch, co když chtěj kompakt koupí nejlepší, tedy Fabii a když chtěj getečko, koupí třeba Maserati.
Za prvé - Fabia není kompakt. A za druhé - z Tvého srovnání a popisu Fabia a Grande Punta jsem dosud v komatu... >😁
Vím, že dokážeš být někdy při smyslech, ale toto opravdu ne. Tobě se snad Fabia designově nelíbí, jen se ji zastáváš (což je zcela subjektivní a Tvoje věc), bez ohledu na to, jak vypadá...
Vím, že dokážeš být někdy při smyslech, ale toto opravdu ne. Tobě se snad Fabia designově nelíbí, jen se ji zastáváš (což je zcela subjektivní a Tvoje věc), bez ohledu na to, jak vypadá...
Já vím o dvouch..., ještě náš přisprostlý a hloupý daniel design (alias již 20. verze 501). 😄
Jinak... doporučuji hate-list... Fakt výborná věc... Nečtete bludy a jste v klidu. Na tuhle polámanou gramofonovou desku nemá smysl reagovat... Jen vidíte normální příspěvek, který si přečtete a pak na něj 6x šedě Autor GTI … skrytý příspěvek od uživatele z Vašeho hate-listu … Sice je to víc šedé než černé... Ale opravdu vřele doporučuji. Zachová to váše duševní zdraví a čistý úsudek s vědomím, že ne všichni v této zemi jsou úplní blbci. Tenhle spamer je jen jedna osoba. Naštěstí.
Jinak... doporučuji hate-list... Fakt výborná věc... Nečtete bludy a jste v klidu. Na tuhle polámanou gramofonovou desku nemá smysl reagovat... Jen vidíte normální příspěvek, který si přečtete a pak na něj 6x šedě Autor GTI … skrytý příspěvek od uživatele z Vašeho hate-listu … Sice je to víc šedé než černé... Ale opravdu vřele doporučuji. Zachová to váše duševní zdraví a čistý úsudek s vědomím, že ne všichni v této zemi jsou úplní blbci. Tenhle spamer je jen jedna osoba. Naštěstí.
>😁 Nezapomeň si pustit příspěvky alespoň v listopadu, bude výroční edice ZLATÉHO VENTILKU, a že bys zůstal bez ceny, tomu tu nevěří ani přemek... >😁 :yes:
jo ještě banánový král, na toho jsem zapomněl.... Mě 507 a GTI splývají v jedno, akorát GTI umí pravopis....
Jinak GTI i 507 na hate-listu mám, ale stejně se mi zobrazují.... co už, nějak s tím přežiju....
Jinak GTI i 507 na hate-listu mám, ale stejně se mi zobrazují.... co už, nějak s tím přežiju....
jak ti GTI může způsobit újmu na duševním zdraví? To jeho dětské okopávání kotníků je roztomilé a zábavné 😄
Kéž by to uměl každý trávit jako ty. A kéž by tu měl každý tolik kamarádů jako ty, diskuzní práskač, bulvarista, co si lže i do vlastní kapsy a vyznavač Moskvy. Dokonalá konfigurace... 8-s >😁 :no:
No ja se tu teda taky moc nezapojuju, ale uz vic jak 2 roky te tu ctu a tak trapne zahledene kecy, to uz stoji za prispevek. Ty musis mit dusevni problemy, kamarade, neustale vsechny presvedcovat o sve pravde, kterou ti tu nikdo nezere, krome par vlezdo...alpinistu, to uz stoji za navstevu lekare...tobe musel nekdo nekdy seredne ublizovat...
to je ale nuda 😉 a mé největší sympatie mají tři státy. Jeden je na jihu od Moskvy, poměrně malý, agresivní, na pobřeží Středozemního moře. Druhý je dáááleko na východě až tam kde vychází slunce. A ten třetí je na jih odněj.
Ale jen pokračuj bavím se nad tebou skvěle :yes: 😉
edit: příští vydání mého blogu ignoruj! Ricardo si u mě objednal Pobědu (to je auto značky GAZ milý GTI) 😉 :-!
Ale jen pokračuj bavím se nad tebou skvěle :yes: 😉
edit: příští vydání mého blogu ignoruj! Ricardo si u mě objednal Pobědu (to je auto značky GAZ milý GTI) 😉 :-!
No, to bude počteníčko... >😁 Až si u tebe někdo objedná lejno, piš o lejnu... Zapomínáš, že není důležité jak reaguješ, důležité je, co píšeš, pokud nejsi pod tlakem. A to jsi tu předvedl dokonale již několikrát - Uječená stížnost na našeho kolegu směrem do redakce. To je nepřípustné, i kdyby tu psal, že obcoval s tvou matkou, neb pořádek se nauč si zjednávat sám, nikoliv pomocí třetí autority. A to, žes tu schopný vypisovat intimity z manželství tvého kamaráda, zdejšího diskutéra jen podtrhuje tvůj lidský nevyzrálý obzor. Rozkmitaný autozáběr, akcentovaný nevzdělaně směrem, kde lišky dávají dobrou noc je pak na dokreslení tvé obecně lidské orientace. Ano, to je tvůj diskuzní profil, donašeč, vynašeč. Ještě, že máš pouze na to, aby ti to bylo jedno... člověk by musel zkamenět, kdyby měl o tomhle s tebou ještě diskutovat :-!
zábavné jako vždy GTI 😉
A intimity z manželství? Bože ty sis opravdu myslel, že píšu o Pjerově osobním životě? Chlapče chlapče začínám si o tebe dělat starost >😁
P.S.: tvého ocáska bych odstřelil stále a stále a stále. 😉
A intimity z manželství? Bože ty sis opravdu myslel, že píšu o Pjerově osobním životě? Chlapče chlapče začínám si o tebe dělat starost >😁
P.S.: tvého ocáska bych odstřelil stále a stále a stále. 😉
Každý si to vedle přečetl. Ano, takovouhle diskuzní praxi jsi sem zatáhl ty :no: to je neodpustitelné. Křečovitými výmysly, že sis dělal legraci to už nezachráníš. Ani to práskačství. Hrozné, tatro. Máš ty vůbec nějaké vnitřní, charakterové korekce?
mám.. to že ty nechápeš o čem byla řeč je tvůj problém. To sdělení bylo určeno pro lidi, kteří s Pjerem komunikují na jiné úrovni a ví co a jak. Prostě nestrkej čenich tam kam nepatří, a když už tak nekomentuj 😄
p.s.: jinak díky, že mi přisuzuješ zásluhy o Matelkův ban .. holt mám zde velkou moc >😒]
p.s.: jinak díky, že mi přisuzuješ zásluhy o Matelkův ban .. holt mám zde velkou moc >😒]
Ano, toto jsou tvé diskuzní postoje. To sdělení o kolegovi jsi nenapsal do soukromé zprávy nýbrž na veřejnou diskuzi. V tom bys měl činit rozdíl. měl bys vůbec více přemýšlet. Udivuje mě tvá zabedněnost. Myslím, lidská zabedněnost.
Jak by se líbilo tobě, kdyby tu o tvém životě někdo vypisoval intimnosti?
Jak by se líbilo tobě, kdyby tu o tvém životě někdo vypisoval intimnosti?
opakuji znovu pro natvrdlé.. žádné intimnosti jsem zde nevypisoval >😁 >😁
Neměl bys za vším vidět sex 😉
Neměl bys za vším vidět sex 😉
Cos vypsal je vedle. Příště se ovládej a než něco napíšeš přemýšlej, jak to může působit jednak na adresáta, jednak vůči ostatním diskutérům. Život je o odpovědnosti. A to i zde.
jo vypsal jsem, že manželka mu doma nedá.. net. Jen zvrácená mysl loudila by za tím hledala sex, když se zde kolega Pjero neobjevil několik dní. Jinými slovy jsem z kolegy Pjera udělal podpantofláka, byť jeho manželka je neobyčejně milá žena. Je to tak zvané pošťouchnutí přítele (věděl jsem, že to čte, neb jsem s ním celou dobu komunikoval). Pochopili to všichni až na tebe. Asi to bude způsobené nějakou disfunkcí na tvé straně.
Nyní si už jen kálíš do kopyt. Zde není co vysvětlovat, stalo se, že jsi nepochopitelně ulétl. Příště buď obezřetnější.
příště se hlavně starej o své věci a nepleť se do cizích hovorů, kterým ani za mák nerozumíš 😉 Příště buď obezřetnější.
Na tom hovoru nebylo nic k nepochopení. K nepochopení naopak byla tvá nevyzrálost. Přesto vyjadřuji naději, že tu takové faux pas už neuděláš.
Na věřejné diskuzi Tatro nejsou tvé věci, jsou jen diskuzní (veřejné) příspěvky. Na tom příště stav svá slova.
Na věřejné diskuzi Tatro nejsou tvé věci, jsou jen diskuzní (veřejné) příspěvky. Na tom příště stav svá slova.
na veřejné diskuzi je pro mne důležitý názor těch co se to týká. Tys v tom okruhu nebyl, tudíž tvůj názor je pro mne zajímavý jako mravenčí pšiknutí. Končím tuto nudnou diskuzi
Veřejná diskuze není diskuze mezi tvými kamarády. Vypadá to, žes ještě jednou nohou v časopise Mateřídouška, Tatro. Veřejná diskuze je pro všechny, kteří se jí účastní. Příště se chovej jako dospělej chlap, nebo se o to aspoň pokoušej.
Kazdy si to precetl, ale jediny ty, mily troubo, jsi to vzal vazne. To jen opet dokazuje, co jsem ti psal. Absolutne nejsi schopen pochopit zadny z prispevku, mistnich inteligentnejsich diskuteru. Mel by ses opet zacit navazet do deti a stavet sve babovicky s petsetsedmym ocaskem a ne poustet se do debat s dospelymi.
Zdejší bazalkovou komunitu bych chtěl ujistit, že si opravdu, a v tom s vámi souhlasím, nepůjde nikdo koupit Fabi v základu jen proto, že to Puntu v tom dlouhým táhlým natře.
Ale.
Je prostě dobře vědět, že když už pojedeš ve fabii 1.2 HTP a náááhodou bude pod kopcem našteovanej horkokrevnej jezdec na horním testovaném Puntu, ty jen pravým kopytem přidáš plyn a tomu puntíčku ukážeš záda... To je je všechno. Nemusíte kolem toho kropit slzy na celej svět, někdo je vždycky lepší...
Fabia je lehčí o jednoho pasažéra... tak si to vyzkoušej.
Ale.
Je prostě dobře vědět, že když už pojedeš ve fabii 1.2 HTP a náááhodou bude pod kopcem našteovanej horkokrevnej jezdec na horním testovaném Puntu, ty jen pravým kopytem přidáš plyn a tomu puntíčku ukážeš záda... To je je všechno. Nemusíte kolem toho kropit slzy na celej svět, někdo je vždycky lepší...
Fabia je lehčí o jednoho pasažéra... tak si to vyzkoušej.
Započítáváš i čas, který musí jezdec HTP věnovat cpaní vaty do uší před nájezdem do dlouhého táhlého, aby pro něj takový závod neměl trvalé následky jako kdysi u c. a k. dělostřelců?
To je nějaká novinka, že HTP je hlučný motor. Jel jsi v tom? Neposuzuješ to měřítkem BMW 7?
BTW: O pružném zrychlení nerozhoduje jen hmotnost a výkon motoru, ale i zpřevodování, použitý rozměr kol/pneumatik atd. Podle tech. dat má Punto 1.2 lepší zrchlení 0-100 km/h než obě verze Fabie HTP, naopak silnější tříválec Fabie poráží Fiata v maximální rychlosti. Vzhledem k prakticky stejným hmotnostem a výkonům lze usuzovat, že Fiat je zpřevodován víc "nakrátko".
No, hlavně sebou Punto šmejká pasažéra navíc, a to u takovýchto motorizací platí... na horizontu.
Ale ne... Píšeš nepravdu a víš to. :no: Nepleť tu prosím hlavy těm pár diskutujícím, kteří ještě neví, jak to chodí. Respektutji, že nemáš rád Fiat, ale zkus být alesoň fair. ;-\
Nemůžeš srovnávat tabulkovou hodnotu u Fabie HTP a reálnou (zváženou) u Punta. Kdyby byla v testu Fabia se srovnatelnou výbavou, taky by vážila víc než je napsáno v katalogu... V reálu váží KAŽDÉ auto VŽDYCKY víc než je v papírech...
Nemůžeš srovnávat tabulkovou hodnotu u Fabie HTP a reálnou (zváženou) u Punta. Kdyby byla v testu Fabia se srovnatelnou výbavou, taky by vážila víc než je napsáno v katalogu... V reálu váží KAŽDÉ auto VŽDYCKY víc než je v papírech...
...bravo, takový model umí jen Fiat. toto kabrio se srdcem na dlani bude sce spíše výsadou žen, nicméně design je dokonalý... :yes:
jsem zvědav, jak vyzní se shrnutou střechou. 😉
Tady to bude podle mě v pořádku a myslím, že to půjde i stylověji, než u Mini... 😄
Jak by to mohlo jít stylověji? Tys neviděl MINI cabrio, to je sen každýho mladýho kluka. V cabriu fantastický auto. F500 už i podle náčtrku půjde jinou cestou.
Já teda nevím, ale můj sen je Chrysler 300 v kabriu a ne nějaký podvyživený dřistek... 😄 A to jsem mladý dost 😉
Pozri si napríklad rozdiel medzi stiahnutou a natiahnutou strechou napríklad u 2CV. Pri plnom bočnom dieli vpodstate žiadna zmena, čo sa estetiky týka... 😉
:yes:
😉
On tam puvodne byl lehce kriticky prispevek, se vzpominkou na C3 Pluriel, nebo jak se to pise - s tim, ze podobny umi jen FIAT, ale pak sem si to rozmyslel a dal ti trochu za pravdu. Petikule je totiz fakt pekny auto.
v jednej osobe tu spriada pri každej príležitosti neprajné ódy na FIAT a hľadá falošné argumenty vo váhe modelov s 1,2 prckami pod kapotou, ale toto je "milá" líška iná dizajnová liga, to je liga, čo ti dodá punc štýlovosti, punc aký vo svojej koncernovej nore iba ťažko nájdeš... 😉
Pokiaľ ide o VW, myslím, že New Beetle ako štýlové retro svojho predchodcu nesiaha reinkarnácii Fiatu 500 ani po kotníky...
Nepůjde o žádnéí cabrio, bohužel to bude pětistovka s větším asi plátěným šíbrem, což je tedy snad vůbec nejhorší možná varianta. Výrobce ale takhle alespoň nemusí dodělávat drahé bezpečnostní prvky, k ochraně hlavy (vystřelováky a tak) vždyť ponechá boční plechy, no a ty se zase můžeš utěšovat, že narozdíl od toho, co tam ten malej šíbr skutečně má, tobě tam aspoň může pěkně zatejkat.
Někdo tu nahoře masturbuje nad tím, že z profilu nepoznáš, jestli jde o cabrio, či zda o regulerní model. No, je vidět, že pojem cabrio má uněkterých jedinců opravdu zajímavý význam.
Takže jedna malá rada - Cabrio si kupuj zásadně tak, aby bylo z každého úhlu poznat, že máš kabrio. >😁 Bože, co tu člověk nemusí všechno psát... Platí jenom jedna výjimka. Je z jiného světa. Z úplně jiného světa... targa, nemusím psát kde se fasuje.
Někdo tu nahoře masturbuje nad tím, že z profilu nepoznáš, jestli jde o cabrio, či zda o regulerní model. No, je vidět, že pojem cabrio má uněkterých jedinců opravdu zajímavý význam.
Takže jedna malá rada - Cabrio si kupuj zásadně tak, aby bylo z každého úhlu poznat, že máš kabrio. >😁 Bože, co tu člověk nemusí všechno psát... Platí jenom jedna výjimka. Je z jiného světa. Z úplně jiného světa... targa, nemusím psát kde se fasuje.
Hele GTI jak to děláš, že chvilku tě na hate-listu mám a chvilku ne, asi se nějak s klukama hrabete v nastavení systému serveru, když se na tom nicku střídáte a snažíte se blábolením vyprovokovat co nejvíc reakcí, ne?
Jinak to, že tady celé ráno žvaníte o Grande Puntu a až teď sem vyblejete něco co zase haní F500 mě tak nějak vede k myšlence, že pod nickem GTI má jeden člověk naučeno blábolit o Fábii, ale už neumí setřít F500. Tak musí počkat až ho na směně vystřídá ten, který zas umí žvanit na jiné téma, ne? 😉
Každopádně na ten hate-list si tě zase honem zkusím dát a snad už mi to konečně ty tvoje blitky začne filtrovat. A opravdu to doporučuji i ostatním, jinak se nicků GTI a 507 nezbavíme.
Jinak to, že tady celé ráno žvaníte o Grande Puntu a až teď sem vyblejete něco co zase haní F500 mě tak nějak vede k myšlence, že pod nickem GTI má jeden člověk naučeno blábolit o Fábii, ale už neumí setřít F500. Tak musí počkat až ho na směně vystřídá ten, který zas umí žvanit na jiné téma, ne? 😉
Každopádně na ten hate-list si tě zase honem zkusím dát a snad už mi to konečně ty tvoje blitky začne filtrovat. A opravdu to doporučuji i ostatním, jinak se nicků GTI a 507 nezbavíme.
Hlavně si správně nastav tu celtu nad hlavou... >😁 :no: Ty si to zatím trénuj ve vaně, vezmi tatínkův deštník, pusť studenou sprchu a dělej vrrrrrum. No, takhle nějak to bude vypadat v tom cabriu za deště... >😁 :yes:
Kabriolet je celkem široký pohled, který dnešní automobilový design smrsknul do jen jedné roviny - tudor s (v lepším případě) plátěnou střechou, v tom horším s skládací kovovou, která postrádá lehkost plátěné. Nemusím připomínat, že konstrukce, kterou nám nabzí fiat byla běžně používána u malých vozidel (styl 500, kachna, ale třeba i Twingo), takže se zrovna u tohohle auta jedná o nejlepší možný přístup, jak z hlediska historického, tak i praktického. Kabriolety konstrukce fordoru nám bohužel vymřely úplně, tak buďme rádi, že si někdo vzpomněl, že se kabria dají dělat i jinak, než je dnes obvyklé.
P.S.: A kde má ta Tvoje opěvovaná Fabie verzi kabrio?
P.P.S.: Když chcu vyhrávat dlouhý táhlý, tak na to mám jediný recept - 6,1l HEMI. Hádat se o kilogramy nákupních tašek je celkem zbytečnost.
P.S.: A kde má ta Tvoje opěvovaná Fabie verzi kabrio?
P.P.S.: Když chcu vyhrávat dlouhý táhlý, tak na to mám jediný recept - 6,1l HEMI. Hádat se o kilogramy nákupních tašek je celkem zbytečnost.
To co ty u malých cabrioletů považuješ za praktické, tedy to ponechání části střechy, považuji já za potvrzení nesmyslnosti takovýchto řešení. Efekt moderního cabria se dostavuje jen tam, kde se celá střecha schová dozadu, auto se otevře světu, přičemž buďto zůstvá jen malý rám, či pokud bez rámu, pak vystřelovačky nad hlavy. To co bude mít F500 dělá vlastně kdejaký výrobce - velmi dimenzivaný (ovšem skleněný) šíbr, který je tedy z hlediska bezpěčnosti rozhodně výhodnější.
Fabia cabrio? Spad jsi z višně? 8-s
P.S. Maluchu, ne každý, jako ty má na 6.1l HEMI. Ty jsi výjimka, věř, že na silnicích je to právě tak - čím nižší výkon, tím tvrdší boje... >😁 😉
Fabia cabrio? Spad jsi z višně? 8-s
P.S. Maluchu, ne každý, jako ty má na 6.1l HEMI. Ty jsi výjimka, věř, že na silnicích je to právě tak - čím nižší výkon, tím tvrdší boje... >😁 😉
Pokud si ale kupuji kabriolet, tak hodnotím hlavně jiné parametry než bezpečnost, např. styl. U velkého skleněného šíbru nemáš tu možnost nechat jej stáhnout a užívat si větru ve vlasech. Pokud hodnotíš jako hlavní kritrium bezpečnost, tak diskutovat pod článkem Fiatu je blbost, protože potom existuje jen jedna značka aut - Volvo.
Když už se ale ta bezpečnost nakousla - pokud jsi připoutaný, tak Tě boční rámy ochrání dobře a budou vypadat mnohem líp než nějaký košík na jahody (znalci VW ví 😉 ).
S tou fábií máš pravdu. Nejlíp uříznout střechu oktávce. O jménu výsledného auta není třeba diskutovat 😄
P.S.: Za cenu apoštola v plné palbě můžeš mít Chrysler 300C 5.7 HEMI. A s tím už se dá taky něco dělat (a aspoň to vypadá jako AUTO :-! )
Když už se ale ta bezpečnost nakousla - pokud jsi připoutaný, tak Tě boční rámy ochrání dobře a budou vypadat mnohem líp než nějaký košík na jahody (znalci VW ví 😉 ).
S tou fábií máš pravdu. Nejlíp uříznout střechu oktávce. O jménu výsledného auta není třeba diskutovat 😄
P.S.: Za cenu apoštola v plné palbě můžeš mít Chrysler 300C 5.7 HEMI. A s tím už se dá taky něco dělat (a aspoň to vypadá jako AUTO :-! )
No s tím 300C se dá dobře stát u benzínky. :-!
Pri tom voze ti už spotreba bude ukradnutá...
Ne nebude. Žiješ v utvělé představě, že ten kdo má peníze, tomu nezáleží na spotřebě. Není to pravda.
člověku, který si koupí takový motor, nezáleží na spotřebě. S tou počítá
Počítá snad. Ale to, že je velmi častým návštěvníkem benzínek, to je to, co ho fakt štve.
No tak rek bych, ze clovek co si dovoli koupit Hemi V8 urcite neskonci jen u jednoho auta, ale na poskakovani po meste ma neco jinyho. Takovy blazen snad neni nikdo. Potom, jestli narika na spotrebu, tak mu to patri >😁 >😁 >😁
Znám osobně člověka, který není žádná holá perdel, v garáži má aut více vč. 3 sporťáků, ale co ho odrazuje od koupě takového relativně normálního auta (rozuměj na celoroční ježdění), je desivá spotřeba ve městě.
teraz si ukázal, že konštrukcii automobilov nerozumieš, lepšie by bolo, keby si sa vyjadroval pod článkami týkajúcimi sa tvojich apoštolov a guru, ale toto nemá fakt úroveň, nestrácaj čas plácaním na ostatné značky, ktoré máš v nemilosti a radšej sa ukájaj, tak ako si napísal, isto ti to padne vhod a mnohým z nás sa tiež uľaví, keď nebudeme čítať tie žvásty, si pako :no: :no:
A co šptného napsal?
Ty zase žiješ v představě, že HTP je uřízlá jednašestka, což je mnohem větší nesmysl, než považovat tuto pětistovku za plnohodnotné cabrio. :-! Ty "konstruktére".
Ty zase žiješ v představě, že HTP je uřízlá jednašestka, což je mnohem větší nesmysl, než považovat tuto pětistovku za plnohodnotné cabrio. :-! Ty "konstruktére".
nezmysly tu zase plácaš ty, lebo naozaj je HTP odrezaná 1.6 >😒]
to nevysvetlíš, strata času, sú to zadubenci a zaslepenci
Nidko mi tady nepodal důkaz (jak by mohl, když neesistuje), že HTP je uřízlá jednašestka.
Motory mají pouze a jen stejné dvě veličiny - zdvih a vrtání. Nic jiného.
Pár hlupákům a samozvaným konstruktérům to stačí k tomu, aby si tuto teorii mysleli a utišili tak svoji technicizdní stránku osobnosti.
Motory mají pouze a jen stejné dvě veličiny - zdvih a vrtání. Nic jiného.
Pár hlupákům a samozvaným konstruktérům to stačí k tomu, aby si tuto teorii mysleli a utišili tak svoji technicizdní stránku osobnosti.
jediný bohorovný hlupák si tu ty...odborník na všetko od TS po HTP >😒] najnebezpečnejšou ľudskou vlastnosťou je pocit vlastnej neomyľnosti, ktorou sa tu prezentuješ >😒]
a zabudol si na objem hrnkov, ten je úplne totožný 😉 :-!
Aha, takže od zdvihu a vrtání se odvozuje co? Žeby objem?
Aha. Ale to už jsme tam, kde tvůj "konstruktérský" mozek nestíhá.
Bože Bože. Prej odborník. 8-s
Aha. Ale to už jsme tam, kde tvůj "konstruktérský" mozek nestíhá.
Bože Bože. Prej odborník. 8-s
nehrám sa na konštruktéra, ale pravdou je, že trojvalce koncernu vychádzajú z väčších súrodencov :-!
práve o tom to je, zachovanie zdvihu a vŕtania, ponechanie stávajúcich hrnkov, načo "vymýšľať" (rozumej rátať, nastavovať, konštruovať) nové hodnoty, a dostať sa k objemu o 1, či 25 ccm nižšiemu alebo vyššiemu, stále by to bola 1,2 HTP, ale teprve potom by bola skutočne fungl nová :yes:
nie každý trojvalcový motor o objeme 1200 ccm musí mať predsa rovnaké vŕtanie a zdvih, ale ak je prevzatý objem hrnku zo štvorvalca, tak sa hold tomu nevyhneš 8-s
práve o tom to je, zachovanie zdvihu a vŕtania, ponechanie stávajúcich hrnkov, načo "vymýšľať" (rozumej rátať, nastavovať, konštruovať) nové hodnoty, a dostať sa k objemu o 1, či 25 ccm nižšiemu alebo vyššiemu, stále by to bola 1,2 HTP, ale teprve potom by bola skutočne fungl nová :yes:
nie každý trojvalcový motor o objeme 1200 ccm musí mať predsa rovnaké vŕtanie a zdvih, ale ak je prevzatý objem hrnku zo štvorvalca, tak sa hold tomu nevyhneš 8-s
Pravou je především to, že pístový spalovací motor je pořád pístový spalovací motor a vychází zase z ...
Hele, než vyjela první HTP 1.2, zkoušené dřívější modifikace měly i jiný zdvih a vrtání. Dále netřeba pokračovat. Aspoň myslím.
Hele, než vyjela první HTP 1.2, zkoušené dřívější modifikace měly i jiný zdvih a vrtání. Dále netřeba pokračovat. Aspoň myslím.
práve teraz si potvrdil to, čo som napísal, iný zdvih a vŕtanie, ale objem hrnkov i pri tých prvších modifikáciách bol predpokladám rovnaký...jednoducho skúšali, ladili, ale nakoniec aj tak prišli na to, že najefektívnejšie sú pôvodné "hrnce" s pôvodným zdvihom a vŕtaním ako mala 1,6, z ktorej vyšli...ďalej netreba pokračovať, hovorí to za všetko :-!
Ne, nebyl. Jednalo se o jiné objemy. Předpokládáš, jako obvykle, blbě.
Už raději nic nepiš, co věta to nesmysl. Jen potvrzuješ, že prostě jen hádáš.
Už raději nic nepiš, co věta to nesmysl. Jen potvrzuješ, že prostě jen hádáš.
nezmysel? práve naopak, to ma ešte viac utvrdzuje v tom, že keď sa im nezdaril motor s iným zdivhovým objemom, tak pristúpili k poslednému možnému riešeniu, pretože tak ako sme už písali, času bolo málo a z čoho najrýchlejšie niečo vyvinieš?, no predsa z niečoho, čo už existuje...
Už jsem to tu psal. Jde o poměr mezi zdvihem a vrtáním. Ten poměr je řekněme ideální. Použije se pouze tento poměr - jedinné číslo. Nic víc nic míň. Celá konstrukce motoru je odlišná. Žádné "řezání jednašesky" se nekonná.
To ze VW trivalce se jsou odvozene od svych vetsich kolegu pisou i oficialni materialy, tak nevim, co tady proboha porad resite, navic pod F500..
máš pravdu, v tej predstave žijem a žiť budem, pretože to tak je, že ty nechápeš (alebo si naivný) pojmu "vychádzať z" a "úplne nový", to je tvoj problém...to ako si to napísal doslovne teraz ty, som vtedy na začiatku diskusie myslel akurát tak zo srandy (obrazne povedané to tak je), že je to urezaná jednašestka, problém je v tom, že odobratím jedného valca zo štvorvalca vznikol trojvalec, ktorý ďalej upravovali, ale toto si ty nikdy nenecháš vysvetliť, lebo "konštruktér - motorár" zo Škodovky ti povedal, že je to zbrusu nový motor >😁 predsa Škoda a VW ako také sú pre vás nedotknuteľné ikony plné svetaborných inovácií a žiadny z konštruktérov nebude špiniť do hniezda vlastnej automobilky...pravda je však taká, že chýbali "zdatné" maloobjemové motory, času bolo málo, a preto sa za základ pre malý benzín vzala kostra jednašestky a vznikla jednadvojka HTP, a z jednadeviny TDI, takým istým spôsobom vznikla jednaštvorka TDI :-!
a čo napísal špatného? toto😒br /> "Výrobce ale takhle alespoň nemusí dodělávat drahé bezpečnostní prvky, k ochraně hlavy (vystřelováky a tak) vždyť ponechá boční plechy, no a ty se zase můžeš utěšovat, že narozdíl od toho, co tam ten malej šíbr skutečně má, tobě tam aspoň může pěkně zatejkat."
To napíše iba diletant. Podľa toho to znamená, že stačí kúpiť 500-ku so strechou, doma zoberiem pílku, odpílim strechu, krajčírke dám ušiť plátno a jazdím >😁 veď vlastne to bude ľahšie ako urezať ten jeden valec, to vyžadovalo isto viacej úprav, pretože sa jednalo o srdce auta >😁 >😒] pekne :no: ibaže ja som schopný pochopiť, že to tie úpravy vyžaduje, tak ako to vyžadovali tie motory, pretože trojvalec sa správa trochu inak ako štvorvalec, ale vy nerozumiete tomu, že auto bez strechy sa správa inak ako auto so strechou a to nemám na mysli to zatekanie :-!
a čo napísal špatného? toto😒br /> "Výrobce ale takhle alespoň nemusí dodělávat drahé bezpečnostní prvky, k ochraně hlavy (vystřelováky a tak) vždyť ponechá boční plechy, no a ty se zase můžeš utěšovat, že narozdíl od toho, co tam ten malej šíbr skutečně má, tobě tam aspoň může pěkně zatejkat."
To napíše iba diletant. Podľa toho to znamená, že stačí kúpiť 500-ku so strechou, doma zoberiem pílku, odpílim strechu, krajčírke dám ušiť plátno a jazdím >😁 veď vlastne to bude ľahšie ako urezať ten jeden valec, to vyžadovalo isto viacej úprav, pretože sa jednalo o srdce auta >😁 >😒] pekne :no: ibaže ja som schopný pochopiť, že to tie úpravy vyžaduje, tak ako to vyžadovali tie motory, pretože trojvalec sa správa trochu inak ako štvorvalec, ale vy nerozumiete tomu, že auto bez strechy sa správa inak ako auto so strechou a to nemám na mysli to zatekanie :-!
Hele, už mám těch tvým óbrnesmyslů fakt dost. Pro mě si obyčejný hlupák, který možná ví tak něco u kynutí knedlíků, ale o motorech ví ono pověstný Ebenovo Velký kulový.
Ty "konstruuješ" motory přidáním a odebráním válců => vycházejí ze sebe. Jo, stejně bych mohl napsat, že vlastně HTP je půl jakéhokoli řadového V6 motoru. Hodně jednoduchý pohled na motory. Pohled hodný prosťáčka. :-!
PS: Z toho, co jsi napsal k pětistovce, je lautr to samý, nad čím tady lámu hůl já a ty to nejsi schopen pochopit. Ty nejsi schopen pochopit, že HTP je jiný motor, někdo tady zase není schopen pochopit, že toto není uřízlá střecha z normální pětsitovky. Jdi do sebe. Diletante.
Ty "konstruuješ" motory přidáním a odebráním válců => vycházejí ze sebe. Jo, stejně bych mohl napsat, že vlastně HTP je půl jakéhokoli řadového V6 motoru. Hodně jednoduchý pohled na motory. Pohled hodný prosťáčka. :-!
PS: Z toho, co jsi napsal k pětistovce, je lautr to samý, nad čím tady lámu hůl já a ty to nejsi schopen pochopit. Ty nejsi schopen pochopit, že HTP je jiný motor, někdo tady zase není schopen pochopit, že toto není uřízlá střecha z normální pětsitovky. Jdi do sebe. Diletante.
ty si fakt veľmi ťažký primitív...ak tu niekto naruší tvoje orgie vlastnej neomylnosti a všetkéhovedenia je to hlupák a v konečnom dôsledku si tu za hlupáka jedine ty >😒]
Chlapečku, tady nejde o nějaké orgie, ale o fakta, ke kterým mám dost pádných argumentů. Bohužel vaše zabedněnost a pocit všehoznalství je donebevolající a proto zde píšu to, co nejste schopni pochopit. Tady si za hlupáka ty, ale vzhledem k tvému vzdělání nemám pocit, že bys to byl schopen vůbec pochopit. :-!
jo, už to tak bude, dneska udělám konečne z V8 radový štvorvalec, stačí urezať štyri valce a spravíme z toho šupom R4-ku...tvoj pohľad na mňa je takýto, ja viem...ibaže ty si taký zadubený, že si nedáš vysvetliť nič, vidíš iba seba a svoj názor, nebudem ti ho brať, ži v ilúzii, svet bude pre teba krajší a ľahší, tak ako doteraz :-!
Vytrhavani textu z kontextu umim taky.
Ten tvuj "test" jsem taky cetl. Nicmene zakladni premisou, pro psani skutecne kvalitniho srovnani, je absence predpojatosti. Proto, kdyz cokoli napises, bude to jenom snuska nesmyslu, at se budes snazit sebevic.
Tebe, když posuzuješ auto nezajímají ta negativní zjištění? Vždyť přece a ně jde především.
Tak nejak mam pocit, ze autor testu prave chtel objektivne posoudit auto tak, aby zhodnotil jeho kvality a nedostatky a nedostatky napsal tak, aby v konecnem dusledku nevyznely tak tragicky. Coz byl smysl, ktery jsi ty, tim svym nesmyslnym shrnutim naprosto zhatil a tim jsi urazil autora daneho textu. Stejny pripad, jako kdyz se Hugo snazi popsat vnitrni krasu zvonika a ty prijdes a reknes, ze je to stejne jenom nedomrdla obluda.
Přirovnat punta ke Quasimodovi, jako to nyní děláš ty, to bych si i přes ty nedostaky opravdu nedovolil...
Vyber si co chces, ja jsem ve sve reakci, take vybral co jsem chtel. Oba jsme brali ze stejneho clanku a presto, na zaklade meho vyberu si rodina pro auto pujde, na zaklade tveho ne. Asi bude nekde chyba. Ale dost uz bylo me snahy, dostat te do intelektualne vyssi pozice, kterou si tva skladba vet zaslouzi, ale ktere se ji nedostava. Opet jsem neuspel, takze se loucim. :-!
Opravdu, už je to k smíchu... :-!
Bylo by lepší něco dělat, než psát jeden hloupější příspěvek za druhým. Vypadá to, že je tu někdo placený podle toho, kolik napíše příspěvků. Obsah ale nemají žádný.
Tady je resumé😒br />
Každému, kdo se o pohonné jednotky zajímá, musí bejt zcela jasné za jakých okolností vznikaly skvosty jako HTP a 1,4TDI (příšernost, nejhoší motor, co jsem kdy jel), že za tím nestál progresivní vývoj s použitím hi-teh technologií, ale jen a pouze záměr přiblížit se v co nekratší možné době a co nejlevněji konkurenci, která měla díky maloobjemovým jednotkám obrovský náskok.
Byly dvě možnosti koupit v licenci motor od renomované společnosti (např. Fiat, což učinilo mnoho konkurentů Opel,Saab, Suzuki atd.) nebo jít vlastní cestou, to znamenalo ovšem vycházet ze stávajícího portfolia. Tzn. ubrat válce z objemnějších jednotek a získat tak nižší objem, za cenu tříválce. Nikdo nemůže tvrdit, že takovýto postup by byl zvolen při konstrukci zcela nového motoru, nesmysly některých, že se nadala použít stejná hlava apod. netřeba komentovat (zcela logické).
Těžko považovat za věrohodné pisálkovství jakéhosi testera z místního webu, 1.2 Fire sice má menší točivý moment, ovšem jeho rozložení je lepší než u HTP, to je stále dokola, má plochou křivku, tj. max. toč. moment je konstantní v širokém spektru otáček narozdíl od skokové HTP s Mount-Everestem na křivce. Chce to najezdit trochu více kilometrů, jde snadno do otáček, spotřeba šest litrů zcela běžná. Pocitově je zcela lepší než HTP. (Motor s 2040km je syrový)(Myslím, že mnoho z nás se mělo možnost svézt s HTP a viděli jsme tu skutečnost)
Celkově tento test působí účelově (bodování, nesmysly o brzdách atd.) a vůbec nechápu smysl jeho uveřejnění, domnívám se že alternativ jako jsou Fabia, Polo atd. je dost.
Nejvíc mě zaráží, že místní redakce nezařadí do testu také Fabii 1.2 HTP (44kw) v základu, abychom se pokochali a viděli, jak má vypadat pořádné auto.
P.S. Ty brzdy, no, tak to je, vyzkoušej Punto a Fabii a pak zde napiš v kterém autě se ti brzdí lépe. Jistě, ve Fabii.
Vskutku ostré a účinné brzdy mám v Sceénicu, tie v GP som neskúsil, ale môžem zodpovedne prehlásiť, že brzdy Fabie, to je čajíček. Zaslúžila by si lepšie.
...ale tu asi končíš ako každý pokrytec, ako inak...
A katalog G Punta😒br /> [odkaz]
Fabia 1,2 HTP 44kW: 1040kg
Fabia 1,2 HTP 51kW: 1050kg
FIAT Grande Punto 1,2 48kW 5dv: 1030kg
Tady jde o převážené auto s výbavou. Tohle, uznávám, nerozhoduje při plejstejšnové jízde, ale, Uve, na silnici v tom dlouhým táhlým, tam těch pětašedesát kilo v Puntu navíc těžce pocítíš, to si piš 😉
Holt ty věříš někomu, a já nevěřím tobě 😉
No nic, tohle je opravdu silně OT, nebral bych to na lehkou VÁHU...