Jsem zvědav jak bude vypadat v realu. Interier vypada opravdu skvěle a ve sve třidě nema konkurenci jen jsem zvědav jak natom bude u levnějšich variant.
U levnějších variant bude tak míň čudliků, případně tam nebude kožený volant, apod., ale že by v tom byl nějak velký rozdíl, to asi ne...
I u stávajícího GP nebo Brava či 500 není žádný rozdíl mezí základní výbavou a lepšíma verzema, co se týče tvaru, materiálu a zpracování...
tu si dovolim nesuhlasit - teda co sa tyka Brava - tam praveze medzi zakladnymi verziami a lepsimi verziami su rozdiely fakt obrovske. Konkretne - ta parodia obkladu pristrojovky a "uzasny" volant posobi ako z "feldy". V top vybave je ovsem Bravo ina kava!
Italum to trva niekedy dlhsie, ale najdu sa, od cias Tipa som na Fiatky ani len nemrkol, ale tento vytvor co sa tyka interieru je velmi osobity a vyzera o chlp lepsie ako v Brave, exterier je celkom ok, problem cena ... >:D
Tiež som zatiaľ skôr sklamaný ako nadšený týmto faceliftom, ale naživo to možno bude lepšie, možno...
Sklamaný som ale aj úrovňou článku, podľa mňa je zase o ničom... nechcem mudrovať, ale Ladislav Čermák - autor tohto a aj iných podľa mňa nepodarených článkov z Frankfurtského autosalónu asi nebol ten pravý človek pre tento autosalón... :no:
To je snad jasný, ne? Pište tak, abyste se zalíbil všem a nechoďte příliš do hloubky. Do hloubky choďte u E63, tam nemáte co pokazit a já vás podpořím! >:D:yes:
Mne se Vase clanky take libi, jsem rad za Vase osobni pocity, ty jsou kolikrat dulezitejsi nez strohe technicke parametry! ;-) Jen tak dale a neposlouchejte individua typu "vetrelec"!!! >:D
Taky by mě zajímalo, co konkrétně vám nevyhovuje na článcích pana Čermáka? Mně se líbí, čtou se příjemně a jsou v nich obsaženy informace, které by třeba jiní pisatelé nezmínili.
Já mám naopak dojem, že právě Fiatu facelifty jdou. Podívej se na Cromu nebo Multiplu. I tento se mi líbí. Sice pohřbil původní GP, ale přinesl téměř nové auto. To je podle mne dnes správná cesta ke snižování nákladů - prodloužit co nejvíce život jednoho modelu.
no ja zas nevim - zadek vypada asi lip (na tech fotkach), ale ten predek, to nevim - je to docela velka zmena, asi to chce videt na zivo...mimochodem, multipla uz vetsi obluda ani byt nemohla >:-[] ...
máš naprostou pravdu! to je naprosto zásadní vykradení a Fiat by měl asi žalovat sám sebe 8-s Mimochodem, taky vykradli název předchozí generace... ;-)
Psal jsem o tom na blogu: ve skutečnosti to Grande Puntu po faceliftu sluší a nová palubovka je perfektní. Trochu mě mrzí snad jen zadní světla, která nejsou špatná, ale původní mi vyhovovala víc.
Já teda nevím, ale předek 500ky tam nikde nevidím... Spodní nárazník s F 500 nemá společného vůbec nic (F 500 tam má kulatá světla pro denní svícení a pro dálku + může tam mít ještě malinké mlhovky). F 500 má potkávací světla kulatá, GP Evo má světla kapkovitého tvaru. F 500 má na přední kapotě prolis, tady žádný nevidím. Jediné co mají některé F 500 a má i tohle GP je ve předu chromová lišta... Božinku... no celá F 500... Takže všechny auta s chromovou lištou ve předu jsou od teď odvozeny designem z F 500.. Pane bože... >:-[]
Skrátka: nové Grande Punto vyzerá dobre. Fiat preladil z trochu umierneného a decentného výrazu na športovejšiu notu a sluší mu to. Kto si ho spredu mýli s F500, nech ide k očnému.
Trošičku by som ale pomenil interiér, tá tubusová móda mi je protivná.
Kde preboha si prišiel na ten prvý odstavec? K malému autu benziňáčik sadne jak riťka na nočníček...
Kratším trasám nafta až tak nesedí.
Dieslík jazdím občas v služobnej Fabii, je pravda, že má ťah, ale ten hluk a vibrácie si už nedovolí snáď ani Zetor... pritom je sprevodovaná hodne na dlho, 50 km/h ideš na trojke...
Možná jsem měl trochu moc humoru po ránu. To byl odkaz na jistého diskutéra co se mu nelíběj benziňáky, přístroje v tubusech a obecně Renaulty. Vážně to samozřejmě myšleno nebylo...
Mně se líbil původní vzhled i tento (Nejsem já šťastný člověk!). Já tam taky ze staré 500 nevidím nic. Pokud je tam vůbec něco z nové, nemám s tím problém. Že nemá patvarované mlhovky, ale jednoduše elegatní kulaté (časem prověřené), není přece odkazem na F500. Je dobře, že je maska blíže k F500 než k současné uniformě tlamy s předkusem (Ford, Citroen, ...).
Já na těch tubusech za volantem vidím prach už na fotkách z výstavy. Nechtěl bych je. V běžných autech stejně bude za chvilku přístrojový panel jedním velkým LCD displejem s možností přepínání vzhledu a uspořádání přístrojů. Dáte si třeba doprostřed mapu navigace. Maximálně za příplatek dostanete ručičkový rychloměr doprostřed palubky.
Tohle je na provaz. Subjektivně nejkrásnější auto segmentu (přičemž na tom faktu se za celou jeho dosavadní "kariéru" nic nezměnilo) dostalo úder přímo od výrobce. Naprosto zprasený předek zcela zničil dokonale vyvážený vzhled. Bál jsem se faceliftu téhle perly, ukázalo se, že oprávněně. Samozřejmě ještě nejde o nejhnusnější vůz třídy, ale za samotný čin dávám Fiatu hodně dlouhý :no: Někdy facelifty zkrátka nechápu. Od Laguny II přes Passat B5 ke Grande Puntu. Hnus.
Vidíš, mně se F/L Laguny když vyšel taky nelíbíl, a teď bych tu před F/L už ani nechtěl :-! Ale jinak je asi skutečně víc F/L které spíš uškodí, než těch které pomůžou
Tak konkrétně Renault dle mého facelifty moc nezvládá, na druhou stranu mám dojem, že to je bohužel v souladu s avantgardním designem (dnes už většinou) minulých generací stávající modelové řady. Laguna II, Mégane II, Scénic II, všem těm facelift subjektivně hrubě uškodil. Ovšem konzervativní Laguna I, nebo Scénic I, tam byl přínosem. Bojím se, co provedou s aktuální Lagunou. Mám k ní respekt, věkem zraje a zepředu vypadá na dálnici jako TGV ;-) Aktuální Mégane lze naopak jen vylepšit, ten naopak dobou šediví.