Novinky
ak by tam boli minimalne zmeny,dopadlo by to ako facelift hondy crv.
tu je totalne d*drbane auto v exteriery..... :no: :no: :no: :no:
interier ale naopak vylepsili......
tu je totalne d*drbane auto v exteriery..... :no: :no: :no: :no:
interier ale naopak vylepsili......
Původní verze Grande Punta byla nádherná.Bohužel facelift se podle mého názoru moc nepovedl a celkem dost tomuto vozu ubral na kráse.
Nermůžu si pomoct, ale facelifty Fiatu moc nejdou... což dokázal už u faceliftu minulé generace punta a teď to jen opět potvrzuje...
Tiež som zatiaľ skôr sklamaný ako nadšený týmto faceliftom, ale naživo to možno bude lepšie, možno...
Sklamaný som ale aj úrovňou článku, podľa mňa je zase o ničom... nechcem mudrovať, ale Ladislav Čermák - autor tohto a aj iných podľa mňa nepodarených článkov z Frankfurtského autosalónu asi nebol ten pravý človek pre tento autosalón... :no:
Sklamaný som ale aj úrovňou článku, podľa mňa je zase o ničom... nechcem mudrovať, ale Ladislav Čermák - autor tohto a aj iných podľa mňa nepodarených článkov z Frankfurtského autosalónu asi nebol ten pravý človek pre tento autosalón... :no:
Jj pan Cermak nema moc kvalitni clanky...
Můžete být ve své kritice konkrétnější? Co konkrétně se vám a vašemu předřečníkovi na mých článcích nezdá?
To je snad jasný, ne? Pište tak, abyste se zalíbil všem a nechoďte příliš do hloubky. Do hloubky choďte u E63, tam nemáte co pokazit a já vás podpořím! >😁 :yes:
O DSG ani slovo,vypadá to,že ho ani facelift nemá.
Já mám naopak dojem, že právě Fiatu facelifty jdou. Podívej se na Cromu nebo Multiplu. I tento se mi líbí. Sice pohřbil původní GP, ale přinesl téměř nové auto. To je podle mne dnes správná cesta ke snižování nákladů - prodloužit co nejvíce život jednoho modelu.
Zda se mi, ze timto pocinem Fiat celkem zasadne vykradl ikonu Fiat 500....maskou urcite...
máš naprostou pravdu! to je naprosto zásadní vykradení a Fiat by měl asi žalovat sám sebe 8-s Mimochodem, taky vykradli název předchozí generace... 😉
Kdyz uz si hrajou na to, ze petistovka je stylovka, tak by to tak meli taky nechat a ne lepit drzku petisovky na vsechny ty kramy, ktere produkuji....
No název, když mi někdo řekne že má doma Evo tak si řeknu že šťastlivec jezdí ostrým Lancerem a ejhle on má doma Punto :-!
radsej nech uz niekto vyskusa tie nove motory a napise o nich,ci su naozaj take revolucne,alebo ci je to nic moc.Horim nedockavostou. :-!
Psal jsem o tom na blogu: ve skutečnosti to Grande Puntu po faceliftu sluší a nová palubovka je perfektní. Trochu mě mrzí snad jen zadní světla, která nejsou špatná, ale původní mi vyhovovala víc.
A proti článkům pana Čermáka nic nemám...
A proti článkům pana Čermáka nic nemám...
Já teda nevím, ale předek 500ky tam nikde nevidím... Spodní nárazník s F 500 nemá společného vůbec nic (F 500 tam má kulatá světla pro denní svícení a pro dálku + může tam mít ještě malinké mlhovky). F 500 má potkávací světla kulatá, GP Evo má světla kapkovitého tvaru. F 500 má na přední kapotě prolis, tady žádný nevidím. Jediné co mají některé F 500 a má i tohle GP je ve předu chromová lišta... Božinku... no celá F 500... Takže všechny auta s chromovou lištou ve předu jsou od teď odvozeny designem z F 500.. Pane bože... >😒]
Sežeň dalšího, který tam nevidí rysy 500ky a já se ti omluvím, že nejsi slepoň.
Skrátka: nové Grande Punto vyzerá dobre. Fiat preladil z trochu umierneného a decentného výrazu na športovejšiu notu a sluší mu to. Kto si ho spredu mýli s F500, nech ide k očnému.
Trošičku by som ale pomenil interiér, tá tubusová móda mi je protivná.
Trošičku by som ale pomenil interiér, tá tubusová móda mi je protivná.
Ještě řekni, že by mělo GP mít světlou výšku aspoň 20 cenťáků a všechny benziňáky patří na smeťák - a budu vědět kde bereš inspiraci. >😁
Jinak GP je elegantní autíčko a ani facelift ho zvenku moc nepokazil. Trochu mi vadí ta plastová "traverza", interiér v pohodě.
Jinak GP je elegantní autíčko a ani facelift ho zvenku moc nepokazil. Trochu mi vadí ta plastová "traverza", interiér v pohodě.
Kde preboha si prišiel na ten prvý odstavec? K malému autu benziňáčik sadne jak riťka na nočníček...
Kratším trasám nafta až tak nesedí.
Dieslík jazdím občas v služobnej Fabii, je pravda, že má ťah, ale ten hluk a vibrácie si už nedovolí snáď ani Zetor... pritom je sprevodovaná hodne na dlho, 50 km/h ideš na trojke...
Kratším trasám nafta až tak nesedí.
Dieslík jazdím občas v služobnej Fabii, je pravda, že má ťah, ale ten hluk a vibrácie si už nedovolí snáď ani Zetor... pritom je sprevodovaná hodne na dlho, 50 km/h ideš na trojke...
Mně se líbil původní vzhled i tento (Nejsem já šťastný člověk!). Já tam taky ze staré 500 nevidím nic. Pokud je tam vůbec něco z nové, nemám s tím problém. Že nemá patvarované mlhovky, ale jednoduše elegatní kulaté (časem prověřené), není přece odkazem na F500. Je dobře, že je maska blíže k F500 než k současné uniformě tlamy s předkusem (Ford, Citroen, ...).
Já na těch tubusech za volantem vidím prach už na fotkách z výstavy. Nechtěl bych je. V běžných autech stejně bude za chvilku přístrojový panel jedním velkým LCD displejem s možností přepínání vzhledu a uspořádání přístrojů. Dáte si třeba doprostřed mapu navigace. Maximálně za příplatek dostanete ručičkový rychloměr doprostřed palubky.
Já na těch tubusech za volantem vidím prach už na fotkách z výstavy. Nechtěl bych je. V běžných autech stejně bude za chvilku přístrojový panel jedním velkým LCD displejem s možností přepínání vzhledu a uspořádání přístrojů. Dáte si třeba doprostřed mapu navigace. Maximálně za příplatek dostanete ručičkový rychloměr doprostřed palubky.
Interiér je skutočne podarený, len neviem, prečo sa nezamysleli nad páčkami pod volantom. Dizajnovo strašné a na dotyk ako skrutkovač... Blé! :no:
Tohle je na provaz. Subjektivně nejkrásnější auto segmentu (přičemž na tom faktu se za celou jeho dosavadní "kariéru" nic nezměnilo) dostalo úder přímo od výrobce. Naprosto zprasený předek zcela zničil dokonale vyvážený vzhled. Bál jsem se faceliftu téhle perly, ukázalo se, že oprávněně. Samozřejmě ještě nejde o nejhnusnější vůz třídy, ale za samotný čin dávám Fiatu hodně dlouhý :no: Někdy facelifty zkrátka nechápu. Od Laguny II přes Passat B5 ke Grande Puntu. Hnus.
Vidíš, mně se F/L Laguny když vyšel taky nelíbíl, a teď bych tu před F/L už ani nechtěl :-! Ale jinak je asi skutečně víc F/L které spíš uškodí, než těch které pomůžou
Tak konkrétně Renault dle mého facelifty moc nezvládá, na druhou stranu mám dojem, že to je bohužel v souladu s avantgardním designem (dnes už většinou) minulých generací stávající modelové řady. Laguna II, Mégane II, Scénic II, všem těm facelift subjektivně hrubě uškodil. Ovšem konzervativní Laguna I, nebo Scénic I, tam byl přínosem. Bojím se, co provedou s aktuální Lagunou. Mám k ní respekt, věkem zraje a zepředu vypadá na dálnici jako TGV 😉 Aktuální Mégane lze naopak jen vylepšit, ten naopak dobou šediví.
I u stávajícího GP nebo Brava či 500 není žádný rozdíl mezí základní výbavou a lepšíma verzema, co se týče tvaru, materiálu a zpracování...