Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Fiat sníží emise svých turbodieselů. Tvrdí, že jde o dobrovolnou akci

Koncern Fiat Chrysler chce svým zákazníkům nabídnout nižší emise v reálném světě. Jedná se o dobrovolný krok, ke kterému výrobce údajně nebyl donucen.
Zpět na článek
3. 2. 2016 16:28
3. 2. 2016 15:59
Podvodný softwar měl jenom Volkswagen, s tím nic nenaděláte.
Vylepšování a úmyslné podvádění jsou dva rozdílné pojmy.
Rozbalit vlákno
9
3. 2. 2016 20:04
Re: Podvodný softwar měl jenom Volkswagen, s tím nic nenaděl
mas to v hlavicce krapanek pomotane.
Avatar - Ja Prvni 123
3. 2. 2016 21:30
Re: Podvodný softwar měl jenom Volkswagen, s tím nic nenaděl
Zdá se, že pomotaný to máš ty.. ale je to tvůj problém.
3. 2. 2016 21:38
Re: Podvodný softwar měl jenom Volkswagen, s tím nic nenaděl
Nedělej tu ze sebe "užitečného" idiota. :-!
Avatar - Ja Prvni 123
3. 2. 2016 21:45
Re: Podvodný softwar měl jenom Volkswagen, s tím nic nenaděl
Jelito vlez mi na záda.. tady se tříbí skupina všiváků a magorů.. vyber si, kam patříš.
3. 2. 2016 21:47
Re: Podvodný softwar měl jenom Volkswagen, s tím nic nenaděl
hm a do ktere skupiny bys zaradil sebe?
3. 2. 2016 21:48
Re: Podvodný softwar měl jenom Volkswagen, s tím nic nenaděl
Tady se tříbí především ti, co vědí a ti, co si něco myslí. :-!

A ty tu hraješ jen roli užitečného idiota. :-!
3. 2. 2016 21:46
Re: Podvodný softwar měl jenom Volkswagen, s tím nic nenaděl
... nemyslel jsi spis "neuzitecneho" >:-[]
3. 2. 2016 21:48
Re: Podvodný softwar měl jenom Volkswagen, s tím nic nenaděl
Je to psychopat. 8-s
3. 2. 2016 22:42
Re: Podvodný softwar měl jenom Volkswagen, s tím nic nenaděl
ale to jsou zbytecne silna slova...
3. 2. 2016 16:28
Vylpšení emisí
Proč, když vše splňuej chtějí něco "vylepšovat"?
a nebo druhá otázka za předpokaldu, že splňuej proč nedal FCA nový software do nových vozů, když vyšly na trh? V řadě zemí by měly větší daňové zvýhodnění pdole množství CO2, které vypouštějí.
Rozbalit vlákno
34
3. 2. 2016 16:35
Re: Vylpšení emisí
jenze timhle zásahem se CO2 zvysi, alespoň v realnem provozu.
pri laboratornim testovani nejspis k zadne zmene ve vykazovanych emisich nedojde, a to ani u neskodneho CO2
3. 2. 2016 20:07
Re: Vylpšení emisí
... protoze fiat, uplne stejne jako vw, opel, renault a kdokoliv dalsi, detekoval emisni cyklus a jemu prizpusoboval mapovani motoru. mimo emisni cyklus na produkci nox v podstate *. tuhle vypoustenou mlhu okolo toho preprogramovani sw snad muze zbasin jenom opravdu naivni trouba.
Avatar - Ja Prvni 123
3. 2. 2016 21:31
Re: Vylpšení emisí
Lžeš... a blbý na tom je, že lžeš zcela vědomě... jseš tedy taky podvodník.
3. 2. 2016 21:43
Re: Vylpšení emisí
Jasně. Fiat plní, ale přesto všechno ještě nabídne úpravu jednotky.
Všichni ostatní mají problém prolézt, ale Fiat ještě s rezervou a ještě nabídne navíc "čistý vzdoušek". >:D
Jsi naivní. :-!
Avatar - Ja Prvni 123
3. 2. 2016 21:48
Re: Vylpšení emisí
Píšeš ty... Fiat řekl, že normy plní, ale je si vědom rozdílu mezi hodnotami při testu a v provozu.

Pobereš ten rozdíl?
= patříš mezi magory nebo všiváky?

Magor to prostě nechápe... všivák chápe, ale nebrání mu to do zblbnutí obhajovat sprostej podvod chlebodárce...
3. 2. 2016 21:51
Re: Vylpšení emisí
Já patřím mezi ty, kteří moc dobře ví, že vyhoněná dieselová malorážka není schopna plnit vůbec nic. To je prostá fyzikální chemie. :-!
4. 2. 2016 07:29
Re: Vylpšení emisí
A čo s tým rozdielom urobí vzhľadom k faktu, že bežná prevádzka sa na testovací cyklus ani trochu nepodobá? Zatiaľ si tu za magora len ty....
4. 2. 2016 08:25
Re: Vylpšení emisí
Hele říkám si jestli to není kvůli tomu, že vidí jak na to zákazníci v USA slyší. Tak je to prostě jen marketingový tah, aby ukázali jak mají "čistý" motory a třeba jim to pomůže v USA zaujmout pozice na trhu, který ztratil VW.
3. 2. 2016 21:47
Re: Vylpšení emisí
nelzu, rikam pravdu... a podvodnik nejsem.
Avatar - Ja Prvni 123
3. 2. 2016 21:50
Re: Vylpšení emisí
Tvoje slova: ... protoze fiat, uplne stejne jako vw, opel, renault a kdokoliv dalsi, detekoval emisni cyklus a jemu prizpusoboval mapovani motoru. mimo emisni cyklus na produkci nox v podstate *.

Lež.
A vědomá.. s cílem opatření prospěchu.
Chápu prospěch VW.. nechápu prospěch tvůj.. ale je mi to jedno.
Je to tvuj život.
3. 2. 2016 21:53
Re: Vylpšení emisí
VW to udělal v USA. Ano. A tam neprošel.
Ale tady je to jedno. Projde i bez "falšovací sekvence". Ta mu jen dopomůže k ještě lepším výsledkům.
Teď ji odstraňuje a? Stejně projde. :-!
3. 2. 2016 21:54
Re: Vylpšení emisí
hele, co bych z toho mel, kdybych lhal, premyslej trochu... jedna a jedna jsou totiz dve. u vw, renaultu, opelu, fiatu a u kohokoliv dalsiho. jestli auta jezdi na benzin nebo naftu je mi fuk a zadna automobilka me nezivi.
Avatar - Ja Prvni 123
3. 2. 2016 22:04
Re: Vylpšení emisí
No.. tak pak už zbývá jen, že jsi magor.. a prostě ten rozdíl nechápeš.

Dobrá - zkusím to ještě jednou, ale už fakt naposled:

Kdybys napsal, že všechny diesely jsou zdrojem emisí.. ani bych nepípnul. To je prostě fakt.
Že všichni výrobci dělají testy tak, aby prošli normou je taky fakt...

Ale jen němečtí, povýšení gauneři měli tu drzost nainstalovat za tím účelem softwarový "udělátko".. a ještě tu nehoráznou drzost postavit na tom marketingový program a získat tak obchodní výhodu.

Mercedes, abych zůstal v Německu, prohlásil, že VW poškodil značku "made in Germany"... takže jsou to podobní neužiteční idioti jako já...

Tvoje opakovaná prohlášení, že podvodný sw mají všechny značky jsou vědomá lež.
Nevím, proč to děláš... ale je mi to jedno.
Jelito je prostě hlupáček...
Ale proč se do té skupiny řadíš ty? Na to si odpověz sám... mně je to fakt srdečně ukradený.
Ale ty se na sebe díváš každej den do zrcadla...
;-)
3. 2. 2016 22:08
Re: Vylpšení emisí
Udělali to. Ale v USA. Tady jsme v Evropě. A tu se hraje jiná hra, kterou VW plní.

Testů aut jiź proběhlo několik a vycházejí docela blbě. A rozhodně nejde o nějakou konspiraci. Jen změřili to, jak to doopravdy je. Že se ti to nelíbí? Vítej v reálném světě. :-!
Avatar - Ja Prvni 123
3. 2. 2016 22:16
Re: Vylpšení emisí
Jelito, ale podvodník zůstane podvodníkem, i když "to udělal v USA".

Když ukradneš tatranku v sámošce, tak budeš zlodějem, i když přijdeš do Lídlu...

S tebou to ani nezkouším, jestli pochopíš ten rozdíl, mezi využitím blbě napsané normy... a podvodem.

A už toho bylo dost.

Howgh.
3. 2. 2016 22:22
Re: Vylpšení emisí
Tady nikdo nic neukrad. Ale ten co "krade" se to teď pokouší vrátit. :-!
3. 2. 2016 22:41
Re: Vylpšení emisí
uz jsem to tu pakrat psal, tak znovu v kostce - delam v automotive a vim jaka praxe zde panuje. vsichni vi vsechno, pres lidi, dodavatele a benchmarking. sw dal dohromady bosch a neprodaval ho jenom vw. jedna a jedna jsou totiz dve.

ano, marketing dieselu v usa si na tomto postavil vw. a byla to pekna hloupost. tam za to zaplati. to jsem take opakovane rikal, nicmene rovnez opakovane jsem tu jasne deklaroval, ze ani systemy s adblue nejsou resenim na nesmyslne normy (a o tom uz zase nejake hlubsi znalosti mam).

ze se detekuje merici cyklus ridicimi jednotkami (nejen u dieselu nejen u aut bez adblue) je leta verejnym tajemstvim. k cemu to asi tem ridicim jednotkam je? z pleziru, aby si udelaly v pameti carku, ze auto nekdo meril? myslis, ze takovouto neucelnou kravinu nekdo v automotiv dela jen tak z legrace? samozrejme, ze je to tam proto, aby byl upraven chod motou tak, aby vysledek byl v souladu s normou. takze znovu opakuju, delaj to tak vsichni. uplne vsichni a nejen u dieselu. a nedela se to jen kvuli nox.

p.s. v ramci automotive bych si dokonce dovedl predstavit, ze nejvyssi vedeni automobilek a dodavatelu to skutecne treba ani nevedelo. to bych si predstavit i dovedl ;-)
4. 2. 2016 07:49
Re: Vylpšení emisí
Jsou to jen tvoje fantasmagorie
4. 2. 2016 08:42
Re: Vylpšení emisí
Přestaň se ztrapňovat. Minule ti to nestačilo? O technice víš naprostý kulový, ale řečí kolem toho máš jak opice blech.

Dodnes si pamatuji na můj rozhovor s vývojářem řídících jednotek do aut jednoho jejich velkého (největšího?) výrobce.
První věc, co mi řekl, že tu "čiptuning" nedělají. Co mě naprosto překvapilo, byl fakt, že jednotky dodávali rovnou se softwerem. Já si tehdá myslel, že jim pošlou hotové prázdné, a SW si do toho nahraje automobilka sama. Ale chybaaa. Od automobilky jim jen přijde požadavek na výkon toho konkrétního motoru a realizace SW je čistě v jejich režii.
Nikoliv v režii automobilky! Pro tebe jistě zcela objevné překvapení. Pro mě tehdá bylo. :-!
4. 2. 2016 10:52
Re: Vylpšení emisí
Já jsem v jedné své minulé profesi řídící jednotky normálně flashoval. Bylo to pro účely testování, souviselo to s určitou periferní součástku motoru (vůbec to nesouviselo s mapováním motoru, apod.) ale to jsme odzkoušeli třeba deset vývojových verzí SW a navíc různé verze pro různé zákazníky. Základ SW byl vždy totožný, dodělávali se jenom drobnosti s ohledem na konkrétní aplikaci. Samozřejmě jsme také testovali konkurenční výrobky a konkurence naše. Samozřejmě zákazník vždy věděl, co a proč modifikujeme. V případě této periférie to nikterak nenaráželo na nějaké konkrétní krkolomné legislativní požadavky, nicméně jedna věc je zcela ložená - řešení SW u VW (v jakékoliv konkrétní modifikaci) samozřejmě znají a používají dodavatelé (všichni) a používají všichni zákazníci (automobilky). Proč? Protože to tak funguje. Je to jednoznačné a logické vyústění faktů, které o automotive znám. A to prosím nejsou fantasmagorie (jak se Pogo dětinsky naivně domnívá), to jsou reálné pracovní zkušenosti.
4. 2. 2016 12:54
Re: Vylpšení emisí
Drž se dál lhaní a přestaň prosím používat slova jako logika.
4. 2. 2016 13:15
Re: Vylpšení emisí
Ty si dál žij ve svém infantilně naivním konspiračním světě a to, jak to doopravdy funguje, nech popsat těm, kdo se v tom pohybují. :-!
4. 2. 2016 14:29
Re: Vylpšení emisí
Konspirační teorie tady šíříš ty, kuny.. Jsem, že se v tom vašem vylhaném dospělém světě nepochybuju.
4. 2. 2016 14:40
Re: Vylpšení emisí
Jsi obyčejný lhář, který nic neví. A to ti tady říkám na rovinu.
Klidně se dál ztrapňuj, ale já vím.

Ty si nanejvýš něco myslíš. :-!
4. 2. 2016 15:42
Re: Vylpšení emisí
Mě zajímají fakta, tebe a kunyho nějaké fantas konspirační teorie.
1. VW podváděl, použil podvodný soft a ke všemu se přiznal.
2. Všechny ostatní automobilky razantně popřely použití podvodného softu. Nikdo jim nic neprokázal.
3. Bosch dodal VW soft pro účel testování. Nic jiného mu nikdo neprokázal.

K dnešnímu dni je tedy jen jeden podvodník - VW. Ty a další obdivovatelé podvodníků tady už od září píšete, že podvádí i ostatní. Stejně tak tady pořád blábolíte, že Bosch dodal podvodný soft i ostatním automobilkám. Už půl roku čekám na nějaké důkazy. Bosch byl vyšetřován, automobilky taky a pořád nic.
4. 2. 2016 17:10
Re: Vylpšení emisí
Přestaň si tu ty jeden lháři vymýšlet!

Testů aut již proběhlo několik, mnohdy s prapodivnými výsledky. "Vysvětlení" automobilek těch výsledků je úplně směšné. To, že se automobilka k něčemu přímo nepřizná, neznamená, že je automaticky "čistá".
Ty to u jen tupě věříš a děláš ze sebe užitečného idiota, který není ochoten použít vlastní hlavu, protože by se mu zhroutila, jak domeček z karet, jeho představa o své "bezchybné" modle, které bezmezně věří.
Už to tady několikrát padlo. Když někdo zabije, je vrahem. Nestane se z něj vrah až poté, co mu to dokážou.

Ty tu jen opět vaříš z šutrů, kdy se chytáš podvodu VW v USA a snažíš se ho přenést sem. A já jsem ti tu několikrát psal, že nikdo zde VW nedokázal důvodný podvod v tom smyslu, že by bez něj neprošel přes emisní normy.
Tam má VW takové rezervy, že první, kdo se musí a bude muset sakra ohánět, je tvůj Renault, který z podstaty toho co dělá s 1.6 dci, nemůže nikdy ani vzdáleně, splnit limit v reálném provozu u tohoto konkrétního motoru.
První svolávačka tohle jen dokresluje, jen ty si myslíš, že to má úplně jiný důvod a konstruuješ vlastní důvody.
Konspirace a bezmezně hloupá důvěra v tvoji modlu, tě připravily o zbytky soudnosti a schopnost, byť jen náznakem použít vlastní mozek. :-!
4. 2. 2016 18:22
Re: Vylpšení emisí
Jaká svolávačka ty kašpárku? jaké vlastní důvody? Vrať se do reality dokud je čas.
4. 2. 2016 18:34
Re: Vylpšení emisí
Do té tvojí reality? Kde je tvůj čisťoučký Renault ten, který nám tu reálně zasírá ovzduší násobně víc, než cokoliv od VW?

Taková realita se ti nelíbí, co? Ale je to ta pravá realita. :-!
4. 2. 2016 19:22
Re: Vylpšení emisí
Když tě zajímají fakta tak proč píšeš pohádky?

1. Nic jako podvodný soft neexistuje. Soft je soft a dělá přesně to co je mu naprogramováno, především pak to že upravuje mapování a charakteristiky motoru v závislosti na různých podmínkách. Proto tam RJ je, jinak stačí rozdělovač s karburátorem a seřizovat předstih. Že ta inkriminovaná funkce není závadná už homologační autority potvrdily. VW pouze potvrdil že takovou funkci jejich soft má a že byla použita do x aut.

2. Logicky, jelikož podvodný soft neexistuje, těžko by se k němu někdo mohl hlásit. A automobilky navíc mohou deklarovat co chtějí, to je úplně jedno.

3. Bosch to samozřejmě všem automobilkám dodával zcela bežně, a to z důvodů viz první bod. Když je v pořádku, rád to prodám.

Pokud ty považuješ to že někdo využívá možnosti dané normy resp. její předepsané metodiky za podvod, pak podvádí naprosto všichni. Tu někdo menší nádrží, jiný odpojeným příslušenstvím, další speciálnímy pneu a rozhozenou geo atd atd. Vyšetřovat můžeš koho chceš, to je legitimní nástroj, ale zatím neexistuje jediný závěr takového vyšetřování. Resp jeden ano, ten konstatoval že na us trhu nebyl řádně popsán emisní systém, nic víc nic míň, žádný pohádky o podvodném softu se nekonají.
4. 2. 2016 19:40
Re: Vylpšení emisí
Tyhle pohádky můžeš povídat těm vašim koncernovým ovečkám.
6. 2. 2016 14:55
Re: Vylpšení emisí
Jsem rád že nemáš námitek a přijímáš skutečnost. :yes:
3. 2. 2016 23:48
Re: Vylpšení emisí
No úplně popravdě, emisní cyklus detekoval SW napsaný Boschem a protože od Bosche všichni berou ŘJ tak se jejich motory chovají plus mínus stejně. V USA už na to kápli a Bosch vyšetřují. U nás se o tom moc nepíše, ale nyní je jasné, proč hned na začátku kauzy se Bosch distancoval od VW s odkazem, že je to jejich odpovědnost, to je určitě pravda (za auto odpovídá výrobce auta), ale jestliže nakazili celý automotive (třeba jako Takata dodávala vědomě vadné airbagy řadě automobilek), tak Bosch skončí ve velkém průšvihu.
[odkaz]
[odkaz]
4. 2. 2016 10:58
Re: Vylpšení emisí
Samozřejmě... Ono ohánět se nějakým dokumentem, že SW není určený do reálného provozu a pak k němu jenom Volkswagnu prodat 11 milionů licencí (to je jen to, co se ofiko přiznalo), tak to chce hodně hroší náturu, abych si dokázal obhájit, že jsem netušil, co s tím VW dělá, a proto jsem neupozornil úřady (ohlašovací povinnost známe, že?). K tomu jen dodávám, pro doplnění - ŘJ nedodává jen Bosch, tu dodává i konkurence a samozřejmě to jsou to výrobky s totožnou funkčností. V bledě modrém to platí i opačném gardu - Bosch toto řešení samozřejěm nedodává jen pro VW, stejně tak ostatní konkurence. Tak to prostě v automotive chodí.
4. 2. 2016 12:54
Re: Vylpšení emisí
U nás (resp. v evropě) se o tom nepíše především proto že ta verze softu byla homologační autoritou označena jako nezávadná, a kde není problém není koho vyšetřovat.
3. 2. 2016 16:33
vzhledem k tomu, ze fiat sazi na LNT
jedina realna moznost jak snížit jedovaty NOx je, ze se z katalyzatoru bude poctive vyhánět zachyceny NOx, coz se doted nejspis nedělalo. to ale povede ke zvyseni spotreby, protože se musí zvýšit bohatost smesi na takovou miru, aby se z motoru stál generator prudce jedovatého CO, který z katalyzatoru vyzene zachyceny NOx a výsledkem je pak neskodny N2 a CO2.
kazdopadne je s podivem, ze to fiat (podobne jako napr. renault) dosud nedelal, resp. to delal jenom jen když zjistil, ze je v laboratori..
Rozbalit vlákno
0
3. 2. 2016 16:46
To je ale náhodička,
jen tak z prosté lásky k bližnímu svému učiní už tak čisťounké diesely, které vypouští lepší vzduch než je v Antarktidě, ještě čistšími a nyní navíc bude vypouštěný vzduch jemně parfémovaný Chanelem No 5. :-)
Rozbalit vlákno
0
3. 2. 2016 20:04
vw (koncern), renault, opel, fiat, kdo dal?
no jasne, fiat vsechno bezezbytku plni, ale dobrovolne si tam zajedte oni vam to zdarma preprogramujou, aby to jejich neplneni nebylo tak okate...
Rozbalit vlákno
4
Avatar - AUDIRS6
3. 2. 2016 20:24
Re: vw (koncern), renault, opel, fiat, kdo dal?
Vsetci kámo, všetci... >:-[] 8-s :*) :-O :-( :'-( .......
3. 2. 2016 20:40
Re: vw (koncern), renault, opel, fiat, kdo dal?
pochopitelne >:-[]
4. 2. 2016 10:40
Re: vw (koncern), renault, opel, fiat, kdo dal?
No pokud jdeme podle toho jak moc normu NOx prekracuji, tak dalsi je Mazda. Potom uz myslim jdou vozy s SCR, ktere ale SCR vypinaji, aby sporili s mocovinou = Audi
4. 2. 2016 11:04
Re: vw (koncern), renault, opel, fiat, kdo dal?
Tahle logika není úplně v pořádku, stejné motory se stejným SW produkují řádově jiné koncentrace NOX - tzn. záleží spíše na konkrétním kuse, jak se "povedl", nedá se usoudit podle těch tabulek, jak si stojí jednotliví výrobci, tam by muselo být minimálně 25 měření od každého motoru (aby se dal statisticky zhodnotit).
Avatar - Ja Prvni 123
3. 2. 2016 21:34
Kvičíte tady marně....
vaše germánské modly se ukázaly být podvodníky... a tím spustili řetězec událostí.. a ostatní automobilky se, dost pochopitelně, snaží minimalizovat obchodní dopady podvodů těch grázlů.

A to kejhání tady na tom prostě nic nezmění...

:-!
Rozbalit vlákno
1
3. 2. 2016 21:46
Re: Kvičíte tady marně....
Kejháš hodně hlasitě. :-!
Avatar - Ja Prvni 123
3. 2. 2016 22:19
Tak na dobrou noc... zítra musím pracovat.
[odkaz]

:-!
Rozbalit vlákno
0