Jo, domácí značka... Postoj italů k Fiatu stojí za zamyšlení... Představuji si, jak na nějakém italském serveru vypisují italští zoufalci ty své výplody - Punto, auto socek, a podobně... 31 procent... to velmi oceňuji :yes::yes:
Fiat jde nahoru a to je dobre, GP je super auto, Stilo bude pecka , 500 vyjede za rovnejch 500 dni a bude to delo. Alfa se prodava taky, oproti lonsku za prvni kvartal o necely procento vic, takze 159 neni rana vedle. Lancka se drzi a urcite nezklame. Takze jen tak dal!!!!
Jo, Grande Punto je krasavec a Fiatu přeje úspěch snad každý... :yes: Btw. - nevíte někdo, jak to vypadá s očekávanými ostrými verzemi Punta? Původně jsem myslel, že chtějí dělat 1,6T se 160k, ale nedávná informace o 1,4T se 150k mě mate - 10 koní by byl mezi oběma verzemi příliš malý rozdíl... Nevíte tedy někdo, jak to bude? Díky za případnou odpověď! :yes:
Myslim, ze definitivni motor verze GT Sporting bude prave 1,4 turbo, na co by delali sestnactistovku? Cim lehci motor, tim pro jizdni vlastnosti lepe. Jsem jednoznacne za 1,4...tedy skoro jednoznacne, doufam, ze to foukadlo nebude mit prodlevu nastupu turbodmychadla jako cernou diru...
Atmosfericka 1,8 by byla prilis tezka na predek, proto si myslim byl zvolen koncept maloobjemoveho preplnovaneho dabla. Slusel by mu hydraulicky posilovac, vyhozeni vsech elektronickych serepeticek apod. Navic porad jeste ve skrytu duse doufam v opravdu ostrou mutaci verze S2000 pro rally, tzn. 4x4 atmosfericky dvoulitr, zcela nove vyvazeni... ;-)
Fiat: značka, která dává jako první technologie "vyvolených" do konzumních výrobků pro široké masy... Která se z velké části zasadila o motorizování poválečné evropy... Tak právě tato značka v posledních deseti letech utrpěla těžké zranění v prodejích i image. Jakkoli nevěřím v úspěch nové Cromy, tak Gr.Punto a snad i Sedici je výtahem z temné hrobky zpět na výsluní zájmu. Panda je nejkrásnějším a nejdokonalejším vozem pidikategorie, a je prostě sexy :-) Stilo bude muset podstoupit reinkarnaci z germánské ježibaby s chladným ksichtem na krásnou a chytrou alternativu v nižší střední. Z tvůrčího dna vede už jenom jediná cesta: a to je ta vzhůru. Fiat stoupá pomalu, ale jistě :yes: Velice mě zklamal vzhled a styl jinak velice kvalitní Cromy. Dobrá technika i pohodlí, ale ten odpudivý styl brčkem nafouklé ropuchy... G Punto je jiné kafe :-) Tak běž Natašo, běž... :yes:
Souhlas! Croma jako vysledek spoluprace s GM je slepou cestou...jak jsem uz jednou psal, kategorie, kterou vlastne nikdo nechce! Sedici je pekne a v malych seriich bude i prodejne, GP je tahounem celeho Fiatu! A rozkosna Panda? Prodejni vysledky mluvi sami za sebe.
jsem zvědavý na nástupce Stila... Snad bude blíž filozofii G Punta než Cromě :-! Croma je typickým příkladem jak vzhled znehodnotí obsah. Panda je dělo ;-):yes:
jsem si vzpomněl: Panda byla tuším Auto Roku... :yes: Ten Fiat už těch titulů nasbíral :-) 124, 128, 127, Uno, Tipo, Punto, Bravo/Brava, Panda... :yes:
Jojo, Fiat jde dobrou cestou. Pokud se Stilo povede a není důvodu tomu nevěřit a povedou se i další modely (o 500 taky nepochybuji) jako Delta, 166... Tak je fiat opět druhý v evropě, což bude jen dobře. Na VW ztrácí dost, ale nedostižné to taky není. otázka 10 let. Tak držím palečky a těším se na 500, která mi dle všech nasvědčujících okolností bude právě za těch 500 dnů parkovat v garáži...
Dnes vyšla docela vydařená retuše Stila v A7. Derivovaná je z GP a dovádí jeho trochu dětinské tvary do svalnaté dospělosti. Kdyby se tohle podařilo, bude to opravdu něco velice promyšleného a proto příjemného pro oko a zřejmě i pro svezení. Fiat už zase dělá radost a boří nudu. :yes:
inak u 3 dver. GP som si vsimol ze nikdy nie su rovnake bocne dvere vzdy je tam ina fuga na lavej a pravej strane je to otrasne asi to meral geometer Calgoni
Jo, trochu to zmírni, brácho. FIAT je legenda... Mari to nahoře napsal pěkně :yes: Motorizoval Evropu, teda Fiat ;-) ... jenže tohle, to je už dávno pryč... 850coupe, 128 sport... zbývá jen vzpomínat... Dnes, dnes je svět jinde... Nebo bys snad jel do Chorvatska v Pandě? Líbí se ti, ale nejel bys v ní, viď... Jo, nebo, bude staronová pětistovka... ta ovšem už motorizovat Evropu nebude. Život je jinde. Lidi maj prachy a chtěj aby to na nich bylo vidět. Stilo vyjede a za první zatáčkou ho sejme GURU VI. To bude dokonalej koník sklonku desetiletí. Můžeš tomu věřit. Síla Fiatu je rámována třidou mini vozy a malé vozy... Panda - Punto. A to je málo... na takového giganta. P.S. Fiat... ani nevím, kde bych si ho měl koupit. Kde to sakra prodávaj?... Tohle, brácho, konfrontuj s dokonalostí prodeje VW :yes: Jo, to jsou ty pravé chrámy aut. Znám prodejnu, kde se prodával Fiat... asi půl roku, pak to zavřeli a dnes tam je Ford... zoufalé. WV má styl prodejen, všude září do tmy ty krásné stavby... brácho, chápeš, že ti někdo může prodávat auto a ty si v prodejně nebudeš připadat fakt jak v chrámu? Hele, tak mrkni do VW prodejny a pak napiš... uvidíš, že si zamiluješ třeba to POLO :yes::yes: A Fiatu držme palce... takovej velkej hráč a...
Tož nevím nevím ale Poloauto králem malých aut asi určitě nebude. Dyť tu máme heščí Fiestu od Henryho, od japončíků malýho ďáblíka Swiftíka, a Velký Puntik z Itálie je prostě nej. V červené italsky vášnívý, modrá je dobrá (a to dycky) a v černé (jak jsem již byl zmínil výše) babyM. A ani v tej nižší střední bych Fiata nezatracoval, pokud se mu povede (a já doufám že jo) tak může Fiat vstáti z popela jako ten bájnej pták, Fénix se tuším jmenuje. Tož tak. P.S. Panda je přece jen dámské městské vozítko, igdyž ve verzi 4x4 bacha na něj!!! A Puňtou do Chorvatska ve dvou klidně - dyk přeci stačí jen plavky, ručník, deka a pár drobností a maličkostí.
:yes: Problém je, že se vizuálně povedla Opelu Astra... já jí zatracoval a dnes (mimo zadních blinkrů) na ni koukám a oceňuji ten její šmrnc. Do toho přijede GURU VI... a tohle prostě Stilo těžko překoná. Punto dobrý... ale napíšem si za dva roky, co mu říkáme, jo? Panda výborná :yes:
Tož Punto má šmrnc, to se neokouká, tak jako se mi neokoukala Fábia v kombiku, i když ji u nás (i u vás) potkáš na každým rohu. A Stilo má šanci, teda pokud u Fiatu nepůjdou při zdi, pak by tu třeba mohla býti taková malá revoluce (jako kdysi první Fokus od Henryho). U Golfa VI bych spíše čekal evoluci ve stylu 1-2-3-4-5 a tudíž asi žádné překvapení. Jinak mým králem v nižší střední je (a asi ještě něký ten pátek bude) Focus II. Jo a s tou Astrou souhlas - live vypadá docela dost dobře, líp než na fotkách (což se taky o každým autu říci nedá). Tož tak.
ses *, ja bych ve foxu taky nejel a a ani v polu HTP, a kdyz myslis ze Golf IV je na podvozek lepsi nez Stilo 3D pak vim ze si je oba urcite neridil, ten rozdil vnima vic lidi v okoli. Leon, Actavie, A3 vse jsem ridil a Stilo 3D je v zatackach lepsi. Obvzlast "lehka" TDI to je podvozkove zoufalstvi. :no:
Jestli tím okolím myslíš psychiatrickou léčebnu, neboť ten příspěvek snad ani jinde vzniknout nemohl, tak si tam musíte pěkně notovat. Až tě z těch depresí dostanou, zkus to jinak... a hlavně, skunku, slušně :no:
Džošúo, hlavně v klidu... Publikovanému procentuálnímu údaji přikládám obzvláštní význam – snad si každý "maloměstský světák" uvědomí, že držet 40% podíl na českém trhu není pro tuzemskou automobilku nic neobvyklého. Zkuste se zamyslet na situací v Itálii. Vážně se domníváš, že každý Ital zná prodejní místa VW? Natož Škody Auto! Píšu, protože o koncernu WV taky nemám valné mínění. Jestli má AUDI náskok díky technice, pak VVV je napřed díky marketingu, žádné světově ojedinělé kvality však nedosahuje. Taky nechápu něčí předpojatost veprospěch jednoho výrobce. Vždyť jako racionálně smýšlející kupec bych měl vše hodnotit především kriticky a stanu-li se zákazníkem, nezbývá než doufat ve stálost firmy kvůli servisní podpoře. Nekriticky vzhlížet k jedné značce je jednání, ke kterému podněcuje reklama a které těsně hraničí s hloupostí. Každému co jeho jest, ale když vidíš jen to co chceš...
před jejíma schopnostma se může sklonit většina SUV. Když člověk zváží že ony mají protiprokluz, uzávěrky dif atd a proti nim stojí jednoduše konstruovaný trpaslík a ještě je porazí... :-):yes: V jednoduchosti je krása a síla
Jo, přesně. V Autotipu je dokonalej testík - porovnání GOLFŮ - 1.4 GT TSI, 2.0 FSI, GTI a GT TDI. Tak to je počteníčko :yes: Z hlediska motorizací doporučuji číst všem, co uvažujou i o Škodě... neboť tam máš odpověď na otázky co tě napadaj... zda naftu nebo benzín... A závěr? Tak především tě tam dostane do kolen pokřik - BRAVO TSI :-) ... zní to povědomě, co? :-) ...no a ten pokřik je fakt trefnej, protože ten motor (dle testu) je dokonalost sama... Tak přečti. :yes: Tak BRAVO TSI ;-):yes:
Až dodnes tě považoval za člověka, který sice má rád VW, ale autům rozumí je uznalý a má nezaujatý názor na věc i pokud jde o jiné značky a dokáže ocenit, když se i někomu jinému (mimo koncern VW) něco povede. Vidím, že jsem se mýlil, ty jsi zblblej a meleš na diskuzi o Fiatech cosi nesrozumitelného o chrámech s prodejci VW. Naštěstí nejsou všichni zaslepení jako ty. Já jsem, bohužel, jeden chrám taky navštívil, pořídil tu tvou modlu -VW GolfV TDI 77k PD jako firemní. Není to špatné, ale ani dobré - podvozek sice jistý ale *a záda z toho pěkně bolí a olej dolejváme 0,5l každých ca 7000 km (olej 700,-Kč/l). No a pak tu máme 3 roky Stilo 1,9 JTD - tam se zpočátku lecos ***o, ale vše odstranili na záruku a teď má 150 tis. a v pohodě. Takže auta naprosto srovnatelná, každé má své pro a proti, tak nevím, k čemu se tu pořád modlíš - více objektivity.
Prodejny Koncernu jsou dokonalé. V každém větším městě narazíš na překrásnou prodejnu VW... o tom jsem psal a tohle pro mne je vztah k zákazníkům. Dostupný servis a kvalitní prodejní místo. Píšeš, žes koupil jednoho Golfa, tak jsi to poznal sám. Stilo je dobré auto. Chybí mu tu prodeje... Jistě, že jsou to porovnatelná auta... jedno z nich však bude úspěšnější... Tak například v Česku vede jednoznačně GOLF. P.S. Vážím si tvého soudu o mé osobě... věř, zblblej nejsem ;-):yes:
Jestli on ten prodejní chrám tak trochu nemaskuje ten průšvih na place uvnitř. ;-) A propo prodeje, to je fakt téma. Už několikráte se zde psalo o vlivu mateřských firem, nesčíslněkráte i o reklamní masáži, mnohokráte o vlivu velkého německa na malé české poměry, spoustakráte o pochybné mýtu, že koupí VW jsi koupil prémiovku za cenu mainstreamu (i když je to spíše obráceně - mainstream za cenu chudé prémiovky) ;-)
Jen pro úplnost, ačkoliv nerad objevuju Ameriku. Recenze v Autotipu a jemu podobných tiskovinách bývají nezřídka taky dobře "zaplacené". V Česku vítězí Škoda a její koncernoví soukmenovci, v Itálii pak ve stéjných kategoriích dominuje Fiat a jeho poddaní, v Anglii prozměnu nedají dopustit na Fordy a Francouzi si též potrpí na domácí produkci.Inu jiný kraj jiný mrav. Pro objevení pravých kladů nezbývá než vozy podrobit soukromému testu dle osobních kriterií.
Fakticky mě potěšila zpráva o hospodaření automobilky Fiat. Byla doba, kdy jsem měl o ni "strach" a čekal jsem zda se jim podaří vybřednout z bahna. Ovšem nemohu si pomoct, ale Croma se mi vůbec nelíbí, GP ani ano/ani ne (zvláštní pocit při pohledu na něj). Fiaty, které se mi líbily z novodobější historie byly jednoznačně první Punto (průlom v roce 1993), Brava (dle mého názoru geniální zadní světla), první Multipla (dvojitá přední maska), nová Panda (univerzální vozítko), pravděpodobně i Sedici (ovšem toho jsem ještě neviděl na vlastní oči a z fotek nerad usuzuji reálný stav). :yes:
Gti já tě obdivuji, jak dokážeš ten VW nas.at všude i tam kam se nehodí. Mezi nama, Golf se prodává stále hůř a hůř a kdyby Astra neměla pověst špatnýho auta, tak se prodává mnohem líp než Golf. Líp než Golf se prodává i Focus II, ačkoliv to taková Pecka jako Focus I není. 307 svojí "kvalitou" zkazila renomé všem následovníků na hodně dlouho a totéž platí o C4. Pokud nový Golf bude stejně "povedený" jako ten současný (ačkoliv s tím nebudeš souhlasit, tak se to auto prodávalo spíše ze setrvačnosti, než z důvodu, že by ho lidé chtěli), tak nevidím důvod, aby se tak za ty 2 roky neprodávalo nástupce Stila stejně jako Golfů (neříkám víc, vzhledem k tomu, že má Golf silnou základnu v Německu a 80 mil. skopových hlav je 80 mil. skopových hlav. Punto to dokázalo, tak nevidím důvod, aby to nedokázal nástupce Stila. A nevím, furt tady každý žehrá na Cromu, ale málokdo ji viděl v reálu, kde vypadá skutečně líp než jezevčík (Pro GTI-ho rozuměj Apoštol, nebo Guru a nebo Passat variant, už se v těch tvých blábolech někdy nevyznám)
Takže asi tak... A AR i Lancia je na vzestupu taky.
P.S. K těm Passátním chrámům víry... No já bych nechtěl kupovat auto v jakési podivné stavbě se skla a oceli, která je energetického hlediska to nejhorší co může být a v baráku, kde třeba tomu autu ani nerozumí. Mimochgodem i Fiat má podobně rozhlehlé prodejny (dokonce i u nás),a le já svoje další auto budu kupovat v malinké prodejničce, kde vím, že tomu autu rozumnějí a přistupu... To jen tak na okraj...
wolff ako som uz neraz pisal by mal dostat Nobelovu cenu on je najmudrejsi na svete co sa tyka aut on vsetko vie dopredu a s tych jeho reci vyjde vzdy vitazne FIAT. Za prve 3 mesiace 2006 predala skupina VW 738 854 ks aut skupina FIAT 318 531 ks aut tak sa prebud
Stůj nohama na zemi, neobhajuju Fiat, ale zamysli se nad těma suchejma číslama. V každý zemi vítězí většinou domácí producenti - v Itálii Fiat, ve Francii PSA a Renault, ve Švédsku Volvo a třeba v Německu VW. Musíš však brát velikost jednotlivých trhů, tou velikostí vede na míle daleko Německo a pokud tam je VW jedničkou pak je jasné, že i když paběrkuje v Itálii nebo v Anglii, pak mu prodané kusy Helmutům a Gertrůdám stačí na to pomyslné vítězství. Je škoda, že redakce v době nabízených možností neudělá alepoň jednou za rok přehled jednotlivých evropských zemích a prodejů v nich. Možná by to byla ale práce. Opisování tiskových zpráv je někdy přeci jen ta jednodušší činnost. ;-) Co redakce, dáte ty výsledky ? ;-)
Ale jistě, o tom žádná. Jen věřím tomu, že Fiat a ostatní budou autu tipu Golf ukrajovat z toho koláče... Ať nejsem jen proti VW, tak to přirovnám k tomu, jak se průměrné audi a průměrnému BMW podařilo pořádně odkrouhnout podíl Mercedesu... To je podobné. Nikdo není neomylný.
No a co, VW ma sirsi portfolio a tak prodava aut vice, ale ty auta jsou jedno jako druhy - nudny, sedy, bez emoci....Jedine auto dobre prodavajici dle planu u VW je possrat, ostatni jsou pod plany :-)
Bezte si magori plkat o VW nekam jinam, nebavite me!
No probud se hlavne Ty DR.BUBU!!!!Srovnavat giganta,ktery je na trhu na 1 nebo 2miste s automobilkou ktera splha z 10mista,je docela divne ne??Nezapomen ze VW ma mnohem vice modelu nez Fiat.Takze SLAVA FIATu
:-) Pro informaci: GURU - GOLF, APOŠTOL - PASSAT ;-) Vyjede nové Stilo a vyjede - zlomový - GURU IV. Věř, že ten Golf bude opravdu zlomovej... VW musí tvrdě trhnout oponou... dorůstá další generace, které je potřeba vysvětlit postoj ke GOLFU v rámci nižší střední třídy. Uvidíš, že Golf bude opět tím středobodem... souboj s oplem (Kadett) a následně s Astrou ustoupil tak trochu do pozadí s rostoucí oblibou Focusu. V Česku tedy tipuji Stilo v prodejích někde za Golfem, Focusem, Astrou... Jinak vnímám stávající Stilo jako velmi povedené auto... které prostě zde nikdo nedokázal prodat... Jestli ja Lancia na vzestupu, tak jsem moc rád... zatím registruju jen malůvky. p.S. Proč myslíš, že v Německu jsou všichni skopové hlavy? Tedy, jestli tě chápu, naznačuješ, že tam jsou všichni obyvatelé méněcenní...
GTI sorry za ten pejrativ, faktem je, že mi německý národ připadá zdegenerovanější více než národy ostatní v okolí,ale to sem nepatří. Omlouvám se.
Co se týká postavení Fiatu a VW u nás...opakuješ se. Souhlasím,ale sám víš že s kvalitou aut to nemá nic společného.
Co se týká ekonomické situace VW a Fiatu, tak fakt je ten, že to co si Fiat odbyl předloni a předpředloni VW teprve čeká. Fiat propouštěl před těma dvěma rokama, nyní nabírá. VW to teprve čeká (brání se tomu všemi zuby). Sám píšeš, že nový GOLF VI (tam ses spletl, napsal si IV) musí být zlomový. A co když nebude? Co bude pak? Mám pocit, že VW právě z tohoto má obavy a to velký. Proto taky urychlují vývoj. Stilo se povede a prodávat se hůř než současné ani nemůže. Takže v současné době, byť by se to nezdálo, má Fiat celkem hodně dobrou pozici. Ale jednoduché to nebude. Ale vzal to za správný konec a začal se věnovat i marketingu, který dříve narozdíl od VW podceňoval.
hej, zlomene delo s tvarmi nemeckej samohybky z WWII, to bude to tvoje guru ku ktoremu sa modlis. tie auta nemaju srdce a vyzeraju nooo... hnusne, novy passsssat pripomina praveku obludu a buduci golf tiez asi nebude vybocovat z rady... najde si svojich, o tom niet pochyb, ale odpadlikov bude dost, to mi ver.
Naopak, pro vsechny posmevacky musim bohuzel napsat, ze to, co jsem o G VI. zatim cetl nasvedcuje tomu, ze nova generace, ac se samozrejme bude v zakladnich rysech odvolavat na predchudce bude tvarove podstatne vyraznejsi a odvaznejsi. Proc? Jelikoz mini a midiMPV zacinaji klasickym hatchum ukrajovat vyrazne z kolace a je nacase tyto vozy odlisit. To s cim prisla Honda ve forme noveho Civicu bude jevem cim dal tim castejsim, viz prvni skici P308, soucasna vs. puvodni Astra, Xsara vs. C4 apod. Co se tvaru tyce, nejvetsim preslapem vyjma soucasneho petidvaroveho Stila je Focus II., ktery genialitu podvozku a vyborne motory nedokazal obleci do odpovidajiciho kabatku. Snad jen vedomi, ze se FII. diky svym kvalitam prodava vice nez dobre oddalilo nutnost vyraznejsiho faceliftu.
musim souhlasit s WOLFFEM,to co si prozil Fiat v min.letech,VW teprve ceka!!!Bude propoustet a jeho ekonomicka situace sice nebude tak hroziva,ale trzby budou klesat.Kouknete na gigant jako byl a pisu-BYL-GM!!!!!Dnes se snazi rozprodat a setrit kde se da!U VW nejvetsi propadak Phaeton!Kdyz sel na trh Golf V,reditel VW pan P.,mel hooodne nahnuto,nebot Golf V se neprodaval tak jak bylo v ocekavani,rusila se trismenńa prac.doba,auto dostavalo ruzne vybavy zadara a slevy hned na zacatku prodeje i v zapadnich zemi,coz neni obvykle a GTI ver,ze toto vim,nebot s VW firma kde delam velice uzce spolupracuje a vyrabi dily nejen pro Golf.Dokonce Golf plus byl vetsi trhak nez samotny Golf V,ale toto do p..ele neni diskuze o studenejch VW ale o krasnych autech z bella italia.Tak uz GTI tu neprud a jdi na jine forum
Taky věřím v zestup Fiatu, očekávám, že ho brzy koupí nějaká německá automobilka (nebude to první případ)-asi se už auta jmenovat Fiat nebudou- s tím renomé to nikdo nekoupí (teda krom Italů, a pár znalců kvality v jiných zemích), ale vedle korejských aut to bude solidní alternativa pro 2. vůz v rodině.