Ale podle mě špatně vyjednali finanční výpomoc na rozběh automobilky, nebo je někdo účelně potopil.
Jestli si dobře vzpomínám, tak něco nedodrželi a následně ztratili nárok na státní půjčku?
Přece jen zadržení poloviny rozpočtu na rozjezd projekt je podle mě likvidační.
Tak jen doufám, že to zase nespadne do ruky číňanům a neuvidíme stejný příběh jako se SAABem, byla by to škoda.
který v příštích deseti letech nemá šanci na obchodní úspěch, a tím nemyslím konkrétní model Karma, ale projekt výroby lux. osobních elektromobilů, nebude dotovat nikdo... Pomalu se od Fiskeru dají ruce pryč a zůstane tu jen pomníček velkohubých prohlášení o cesách ke světlým zítřkům pod vedením proroků typu Obamy.
Ten motor z corvety je dobrá šance jak karmu zachránit, auto je povedené a nějaký maloseriový výrobce by se po odkoupení technologie od Fiskeru mohl tímhle nějak živit.
To je síce tiež veľký problém ... ale ak by bola lacná elektrina, tak by nevadili ani 2 tonové bežné autá s ťažkými batériami ....oplatilo by sa to ...
to si pis ze hlavnim problemem jsou baterie a jejich vaha a cena, pac dobijet dnes elektromobil stoji velice velice malo, na verejnych dobijeckach casto funguji pausaly kde za par stovek mesicne muzes dobijet jak se ti zlibi, treba nonstop jeden elektromobil za druhym ;-) kdo ma vlastni solarni, vodni nebo vetrnou elektrarnu, tak dokonce muze na kazdem nabite kW i vydelat, proto taky vetsina firem co si poridila na strechy fabryk solar, ma zaroven zapujceny nebo koupeny nejaky elektromobil ;-)
elektřina je levná dnes. Otázka je kolik bude stát až bude napájet miliardu automobilů, letadel, lodí, vojenských aut a vlaků atd. Zájem státních institucí po celém světě na elektrizaci obyvatelstva je logický - naprostou většinu jaderných a elektráren vůbec vlastní státní podniky.
miliardu automobilu? a kdo by tu miliardu automobilu provozoval? a elektricke vlaky nebo lode jezdi snad bezne jiz dnes
tak jako se vyvyji elektro prumysl, tak se vyvyji i usporna opatreni ohledne elektriny a vyvyji se i metody jak ziskavat vice elektriny, vcetne toho aby nebylo potreba elektrinu zbytecne rozvadet na vetsi dalky, takze nez tu bude alespon 10-15% automobilu na elektrinu, tak to vsechno davno bude vyresene, tohle jsou vsechno horizonty desitek let, nic z toho se najednou neobjevi za noc, tak nevim co plasite lidi >:D
stačí trocha vody a auto lehne popelem, nedoporučuje se používat při záplavách a v dešti :-)
Tady je jasně vidět, jak Evropa a USA ztrácí dech. USA ani EU nedovedou vyrobit konkurenceschopný elektromobil ani s extrémními dotacemi a přitom v Číně se prodávají elektromobily za komerční ceny úplně v pohodě. Sice vypadají jako kopie Smarta, ale jinak OK.