Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ford: V roce 2020 budou v USA jezdit 2/3 nových aut se čtyřválcovými motory

Automobilka Ford předpokládá, že už za sedm let přejde Amerika na čtyřválcové motory. Realita nebo (ne)nápadné promo pro řadu přeplňovaných čtyřválců Ecoboost?
Zpět na článek
25. 5. 2013 09:51
Mezi čtyřválci...
...je jasná volba 1,4 16V/63 KW
Mezi přeplňovanými čtyřválci je jasná volba TSI :-)
Rozbalit vlákno
17
25. 5. 2013 10:59
Re: Mezi čtyřválci...
TSI = Totálně Schitská Investice.
TSI opravdu lepší motor tě napadnout nemohl a ještě k tomu velice spolehlivá 1.4 nebo 1.2. >:D
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
26. 5. 2013 10:46
Re: Mezi čtyřválci...
TDI = Totálně Debilní Investice ;-)
Avatar - iudex
25. 5. 2013 11:05
Re: BAN pre Adama Nováka!
Nikdy to nebolo vtipné, ale teraz to už začína byť otravné: dajte tomuto nicku BAN!
Avatar - CHerokee
25. 5. 2013 12:39
Re: BAN pre Adama Nováka!
:yes: souhlasím, je jasné, že je placený za ty spamy
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
25. 5. 2013 12:45
Re: BAN pre Adama Nováka!
A co takhle začít uvažovat nad novým BMW i3 [odkaz] 125kW okamžitejch, 50Kč/100km, záruka 3 roky, žádnej servis 10 let - žádný svíčky, řemeny, oleje, vačky, válce a spalovací serepetičky co akorát živí automechaniky a autosoustružníky - holt kvalitní novej bawor z odolnýho karbonu, z nový továrny v 11.2013 za 595.000 pro ty co na to ovšem "mají" a všem ostatním prostředníček ... :-)
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
25. 5. 2013 13:30
Re: BAN pre Adama Nováka!
hele jenom 63kW za 200Kč/100km ?? a užs někdy zauvažoval nad RTU kitem?? >:-[] [odkaz]
[odkaz]
Avatar - Ada je zase tady
25. 5. 2013 21:55
Re: BAN pre Adama Nováka!
Pod kapotu osobního vozu patří diesel. Už to začínají chápat i v U.S.A.
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
25. 5. 2013 22:27
Re: BAN pre Adama Nováka!
Pod kapotu osobního patří druhý zavazadlový prostor [odkaz] a NIKOLI JEDOVATÝ DUNÍCÍ VIBRUJÍCÍ SMRADLAVÝ DIESEL >:D
25. 5. 2013 22:30
Re: BAN pre Adama Nováka!
:yes:
Ádo fakt se zbláznil
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
26. 5. 2013 10:44
Re: BAN pre Adama Nováka!
Na elektrický fáro prostě nemáš co dědku :-) [odkaz]
25. 5. 2013 22:28
Re: BAN pre Adama Nováka!
Servizor ter weis tor diesels :no: . Petrols ferstoe wer duredc, Ádo jerto gooder credko is diesels >:-[] >:-[] >:-[]

Trezures is dorweses volt bys tor petrols ;-)
25. 5. 2013 22:40
Re: BAN pre Adama Nováka!
Jak si už vzpomínal dědeček který celý život jezdil na dopravě ... Benzín je do auta a nafta do traktoru! ale u nás si každý rádoby "podnikatel" nakoupí auto za milion a aby ustrnout dá si to v naftě - pro mě a mnoho lidí sou maximálně tak k smíchu .. jezdit na naftu má totiž opravdu jen traktor a náklaďák .. ale ne osobní auto .....
25. 5. 2013 23:06
Re: BAN pre Adama Nováka!
Jsi dědeček si stěžuje v hospodě, bydlíte v Plzeňském kraji ;-)
Avatar - Ozzman
25. 5. 2013 23:46
Re: BAN pre Adama Nováka!
Co je ti na tom k smíchu? Každej at si jezdí s tím, co mu vyhovuje ne? Tak si tankuj benzín a nech ty s dieslama být. Áda je svéráz a budí se v noci hrůzou z budoucnosti plné spolehlivých Rendlů >:D To je případ sám pro sebe
Avatar - chalan66
26. 5. 2013 00:28
Re: BAN pre Adama Nováka!
Diesel je pre dlhé trate, v meste len pre DEBILOV !! V dnešnej dobe v meste benzín a dúfam že v blízkej budúcnoste ELEKTROMOBIL a aj v luxusnejšej triede ( TESLA ) :-!
27. 5. 2013 22:40
Re: BAN pre Adama Nováka!
elektromobil ne, to je slepá cesta, dobrá akorát tak k přetěžování rozvodné sítě a ničení životního prostředí kvůli bateriím... Budoucnost je ve vodíku, pokud se vyřeší problém se skladováním - dá se vyrábět z přebytků energie a posléze skladovat, do auta se dočerpá během pár minut a ne půl dne a pokud se oželí účinnost, jde spalovat v tepelných motorech. Bohužel je třeba vyřešit pár problémů... A taky jeho spalováním vznikají skleníkové plyny >:D
Avatar - Hammunasakra
25. 5. 2013 11:12
NErada to opakuji...
...ale soumrak nad 6tiválci už nastal :-|
PS: 6 a 8 (příp. 12) válců bude do budoucna spíš (jen) "variantou vyvolených" - naprostá většina ostatních se bude MUSET spokojit se 4 (a 3mi) válci - jak vidno i v zemi velkým (objemem i počtem válců) motorům zaslíbené..
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
25. 5. 2013 12:31
NESMYSL, ELEKTRO JEDE FORD ee
FORD nedělá elektromobily a tak zavírá továrny
zpravy.e15.cz/…rumysl-a-energet… />
A tak je všem inteligentům zřejmé že masírovat chcípající benzíno-dieselovou story je naprosto zbytečné, protože nastupuje éra ulic neznečišťujících ELEKTROMOBILŮ

PS: kdo že z vás už investoval??
finance.yahoo.com/echarts?…… />auto.cz/…si-dve-miliardy-… />auto.cz/…etos-vydelala-uz… />autorevue.cz/…i-dne-tesla-spla… />
Rozbalit vlákno
13
Avatar - CHerokee
25. 5. 2013 12:43
Re: NESMYSL, ELEKTRO JEDE FORD ee
To je taky pěkný reklamní blábol. A kde bychom tu elektřinu vyrobili? Elektrická auta vzhledem k současným způsobům výroby elektřiny (spalování uhlí a jádro) nemají jinou budoucnost než jako alternativa.
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
25. 5. 2013 12:56
Re: NESMYSL, ELEKTRO JEDE FORD ee
Zdá se, že víte jen to co "ONI CHTĚJÍ VĚDĚT" a málo studujete... Nejsem chodící enciklopedie, abych každýmu doplňovala znalosti. Od toho je Wikipedia.cz ;-)
Avatar - CHerokee
25. 5. 2013 13:02
Re: NESMYSL, ELEKTRO JEDE FORD ee
To tedy nejste, encYklopedie. Wikipedie není zdrojem validních informací. Málo studuji, jak se to vezme, zrovna začínám s doktorátem :-) .
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
25. 5. 2013 13:08
Re: NESMYSL, ELEKTRO JEDE FORD ee
Y svět neřeší, to je jen česká záležitost. A doktorát nedoktorát, ve škole se nedozvíte vše podstatný, WiKi byl jen příklad, samozřejmě že k tomu máš celý internet
Avatar - CHerokee
25. 5. 2013 13:35
Re: NESMYSL, ELEKTRO JEDE FORD ee
Já spíše odborné časopisy a knihy. Internet je dobrý doplněk.
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
25. 5. 2013 13:41
Re: NESMYSL, ELEKTRO JEDE FORD ee
... "Já spíše odborné časopisy a knihy" ... To si snad děláš pr.el .. 8-s Tam najdeš leda to co "ONI" chtějí aby stádo našlo ... a navrch k tomu to jsou záměrně zpožděný informace, ty jeden rádobydoktorante
Avatar - CHerokee
25. 5. 2013 13:54
Re: NESMYSL, ELEKTRO JEDE FORD ee
To může říct jen ten, kdo nikdy moc nestudoval. Právě na internetu jsou často bláboly pro masy. Vytržené informace z kontextu, tak, aby zaujaly. Validní informace, které je však třeba mezi sebou konfrontovat, se člověk většinou dozví z tištěných médií.
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
25. 5. 2013 14:15
Re: NESMYSL, ELEKTRO JEDE FORD ee
jak jsem řekla, na internetu je všechno, víc a dřív než v knihách. Umění je z toho si vzít to dobrý a oddělit realitu od fikce, zjistit pravdu. A nejlépe s předstihem >:D
Avatar - CHerokee
25. 5. 2013 14:23
Re: NESMYSL, ELEKTRO JEDE FORD ee
Nemyslím si, že odborníci publikují své poznatky a studie nejdříve na internetu.
25. 5. 2013 18:27
Re: NESMYSL, ELEKTRO JEDE FORD ee
Jediný rozdíl je, že tisknout a distribuovat informace v tištěné podobě je dražší. V obou podobách najdeš jak kvalitní, tak brak. Nakonec kořeny Internetu jsou ve sdílení vědeckých prací. Pro mne je významným zdrojem například acm.org. Mimo prestižní magazíny se děje spousta zajímavých věcí a elektronická podoba umožňuje snadnější vyhledávání podkladů. Knihy jsou mnohem podstatnější díla, která často rozvíjí nějakou menší, dříve publikovanou práci.
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
25. 5. 2013 13:37
Re: NESMYSL, ELEKTRO JEDE FORD ee
tohle svět řeší: [odkaz] SolarCity Corporation (SCTY) -NasdaqGM ;-) elektriky spousta [odkaz]
Avatar - chalan66
26. 5. 2013 00:38
Re: NESMYSL, ELEKTRO JEDE FORD ee
Benzín a hlavne diesel je prežitok !! Máš možno pravdu že výroba el, auomobilov bude nárocnejsia na výrobu elektriky, ale výroba nafty a benzínu je zďaleka neekologickejšia , čiže špinavšia a spalovanie nafty a benzínu tiež neprispieva nážmu zdraviu a životnému prostrediu. Pri el autách to druhé odpadá !!! Čiže je tu pridaná hodnota !! Ďalej lividácia spalovacích aut je ekologicky, finančne náročná, lebo sú tam oleje a iné tekutiny na chod motora!! Pri el. autách je len likvidácia batérie čo je o 65% menej ekologických rizík menej ako u spalovacích aut . Hold ropná loby je stále silná !!! :-! >:D
27. 5. 2013 22:48
Re: NESMYSL, ELEKTRO JEDE FORD ee
Co je špatného na jádru? V současnosti je to spolu s vodní energií nejekologičtější způsob výroby, s velkou stabilitou a výkonem (Dukovany a Temelín dokážou pokrýt cca 30% spotřeby Česka)
Ale jinak souhlasím, bateriové elektromobily jsou slepá cesta, dlouhá doba dobíjení a zátěž rozvodné sítě jasně hovoří proti širšímu využití.
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
25. 5. 2013 12:35
JO A MIMOCHODEM
"Dieselová auta vyvolávají rakovinu, jejich spaliny jsou na seznamu karcinogenů"
novinky.cz/…270401-dieselova
Rozbalit vlákno
28
Avatar - CHerokee
25. 5. 2013 12:44
Re: JO A MIMOCHODEM
Spalování uhlí, na základě kterého vzniká elektřina, způsobuje daleko širší škálu onemocnění nejen dýchacích cest. Nenechte si tež vše namluvit...
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
25. 5. 2013 12:52
Re: JO A MIMOCHODEM
Nikoli, DIESELOVÝ SPALINY z výfuků automobilů dýcháte každý den na ulici ve městě, drží se při zemi a každý den je dieselové automobily doplňují. Jsou to tak malinké saze, že projdou dýchacím ústrojím i sliznicí rovnou do krve ... To co vylítne z elektrárny 150 metrovým komínem ase rozptýlí a vítr odfoukne do krajiny / přírody, pole, louky, lese - přecijenom nesmrdí přímo člověku pod nosem na ULICI ... Pokud to ovšem není elektrárna VODNÍ, VĚTRNÁ, FOTOVOLTAICKÁ, KONCENTRAČNÍ ČI ATOMOVÁ ;-)
Avatar - CHerokee
25. 5. 2013 12:57
Re: JO A MIMOCHODEM
Slečno či paní, vy pracujete pro Mittal? Já jsem z Ostravy. A to jsou přesně jejich bláboly, kterými se obhajují. Nicméně nejhorší ovzduší není tam, kde je doprava, ale tam, kde je průmysl - u nás na severní Moravě a v severních Čechách. Vzhledem k tomu, že jsem z lékařské rodiny, tak znám i studie, které dokládají vlivy na zdraví... doprava se pohybuje v řádech %.

A rozptýlí se prd...zkuste vyjít ve Vítkovících někdy ven v zimě. Uvádíte tu celu řadu továren, ale hádejte jakým způsobem se vyrábí přes 70 % elektřiny u nás? :-) . Ale vy to víte...a moc dobře.
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
25. 5. 2013 13:03
Re: JO A MIMOCHODEM
Jistě, zachránit nejde všechno, Ostravu lituju, odstěhujte se, to je odepsanej kraj. Já řeším problém dýchání spalin dieselových v městech kde by se bez nich žilo líp. Ostravu nepočítám, to je region sím pro sebě, rázovitý. Co chcete jinýho slyšet
Avatar - CHerokee
25. 5. 2013 13:06
Re: JO A MIMOCHODEM
Odepsaný možná co se týká životního prostředí a z mého hlediska politicky, ale jinak důležitý z hlediska hospodářského.

Moderní diesel motory na zdraví lidí opravdu nemají velký vliv.
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
25. 5. 2013 13:15
Re: JO A MIMOCHODEM
Achjo vy holt žijete na Ostravsku a tak si to nemůžete dovolit naplno přiznat že. Hospodářství na Ostravsku je umělé politické dílo, a konec konců čert ho vem, svět opravdu Ostrava nezajímá ať se vám to líbí nebo ne. A spalování jedovatýho DIESELU oficiálně dle WHO i už z principu, zplodin, ropy, závyslosti, milionu zbytečných a drahých součastek v tom autě je umělý nesmysl z politické historie posledních min 50 let. Holt tak to na světě chodí, chudí se mají špatně a bohatí dobře :-) Přeloženo: chudí budou jezdit dieselama a masírovat si sebevědomí jak jsou vychytaný a bezpečný a bohatí přejdou o level výš ;-)
Avatar - CHerokee
25. 5. 2013 13:46
Re: JO A MIMOCHODEM
WHO je do velké míry politický orgán. Benzín je rovněž z ropy. A zplodiny mají velmi podobný charakter jako u dieselu. Moderní technologie a katalysátory rizika a dopad na člověka minimalizují. Zvláště v EU jsou velmi přísná emisní pravidla, vlastně nejpřísnější na světě.

O dějinách a současnosti hospodářství na severní Moravě se nemusíme tady bavit. Je o tom sepsána celá řada odborných děl moderní historiografie. Nejsem odborník na regionální historii, ale malou část té literatury samozřejmě ze svých studií znám.

Ropa je neobnovitelný zdroj. Pravda. Elektřina se vyrábí z uhlí a to je taky neobnovitelný zdroj. Pak tu máme jádro, které ustupuje, ale palivo do elektráren je zase neobnovitelným zdrojem. Nehledě na problematiku ukládání jaderného odpadu. Takže elektřina je ještě špinavější než spalovací motory a nepochybně má větší dopad na zdraví lidí.

Ostatní alternativní zdroje elektrické energie hrají v podmínkách většiny evropských zemí naprosto marginální úlohu a jsou spíše předmětem politiky části Zelených. Druhá část si už uvědomila, že větrné vrtule zabíjejí ptactvo a mění proudění vzduchu, že fotovoltaiky pokrývají příliš velkou část povrchu a s použitým materiálem se pak neví, co dál...

Nepovažuju se za chudého, přesto do práce denně jezdím v moderním dieselu
;-) po racionální úvaze. Elektrická auta nejsou prozatím budoucností. Kdyby si to automobilky myslely, už by se v nich 20 let jezdilo.
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
25. 5. 2013 13:55
Re: JO A MIMOCHODEM
řekl jste to skoro přesně "Nejsem odborník ... " ale doktor :-) nemá smysl se s Vámi dál hádat, žijte si dál jak chcete. Ale možná byste alespoň mohl vyměnit popelnici >:D
roznovan.cz/~kubis/leaf.php
Avatar - CHerokee
25. 5. 2013 14:07
Re: JO A MIMOCHODEM
Děkuji. Doktor nejsem. Vystudovaný učitel, studuji doktorát při práci. Já se nehádal, ale diskutoval. A voňavý benzín případně tolerovanou naftu za elektřinu rozhodně měnit nehodlám.
Avatar - Ozzman
25. 5. 2013 23:57
Re: JO A MIMOCHODEM
Doktor, kterej o vlivu životního prostředí na člověka, rizikových faktorech a regionální geografii ví naprosté prd >:-[] O významu Ostravska se nemá cenu přít. Pro Českou republiku má jistý přínost, netvrdím že v téhle době nějak závratný, ale kdyby jsme se měli pídit do jádra věci, tak jediné nadprůměrné kraje jsou Praha a Střední čechy, takže zbytek ČR hodme do koše? nebo slovákům? Takhle to nefunguje. (Jsem od Prahy, ne Ostravák jen pro upřesnění). Proto také dochází k revitalizaci průmyslových center. Funguje to na západě od nás běžně.

K těm dieslům WHO a škodlivosti. podíl výfukových exhalací způsobených spalovacím motorem v automobilech na výskytu onemocnění rakovinného bujení, onemocnění dýchacích cest a jiných podružných nemocí je strašně malé a vůči jiným rizikovým faktorům zanedbatelné a to jest potvrzeno statisicky. Prosím přečtěte si nějakou demografickou práci na incidenci a úmrtnost těchto nemocí, potom zde mudrujte pane doktore. LAJCKY ŘEČENO: musel by jste si doma místo televize každý večer pouštět Turbodízl v pokoji.... Toto varování je určené spíše pro jiné oblasti, než jsou města Evropské unie.

Jsou oblasti s vyším výskytem, ale především nejvíce těchto exhalací ve městech způsobuje těžký průmysl, spalovny, teplárny, elektrárny a jiné průmyslové podniky. Ona né každá taková spalovna má vysoký komín. A jen tak na okraj, říká vám něco "dálkový přenos emisí" ? Přesně tohle způsobí vysoké komíny. Exhalace se přenesou jak jste sám napsal.. a tam poté škodí a to ve velké míře. V 60-80 letech velký problém v Evropě a opravdu za to nemhla dízlová auta...

K eletrkomobilům. Zkuste si uvědomit pár věci. za 1. Z čeho elektřinu získáte? za 2. Jak se elektromobil vyrobí a zčeho? Jaká energie je potřebná k slévání kovů?? Elektrická to určitě nebude.... :-) I kdyby jste poháněl podink větrnou nebo solární elektrárnou.. kdo vyrobí fotovoltaické panely? kdo vyrobí trubíny na větrnou elektrárnu? Není to jen o ježdění v hybridech. Nejsem ekolog, ale z přednášek si něco pamatuji, ale v incidenci a úmrtnosti se vyznám celkem slušně.
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
26. 5. 2013 10:27
Re: JO A MIMOCHODEM
Samý KECI HOŠANI, každopádně tady máte skutky:
Ford Motor Company(NYSE:F) [odkaz]

Tesla Motors Inc(NASDAQ:TSLA) [odkaz]

My chceme si žít v celkem čistých maloměstech navíc s čistými elektromobily. Vy si klidně žijte ve smradlavý Praze nebo jedovatý Ostravě, ale každopádně jdete s JEDOVATÝM DIESELEM doháje, a když ne podobrým, tak vás tam prostě pošlem. [odkaz]
Avatar - Ozzman
26. 5. 2013 14:35
Re: JO A MIMOCHODEM
Děkuji za konstruktivní odpověď na můj příspěvek, opravdu doktor každým coulem >:D
26. 5. 2013 16:48
Re: JO A MIMOCHODEM
Vidím, že jsi nedokážeš, tak Ozzman :no: ,
Berenika ANTIDIESEL :yes:
Avatar - Ozzman
26. 5. 2013 18:58
Re: JO A MIMOCHODEM
Prosimtě napiš to už aspon ve svém rodném jazyce:D Týhle češtině není rozumět:D
26. 5. 2013 19:19
Re: JO A MIMOCHODEM
Prewioruies to Ozzman jet hriodiesels wet :no: weis tor jerto gooder credko is. Trezures is dorweses volt bys tor :no: :no: Ozzman :no: :no:

Wortues wet tois huard dolg Berenika ANTIDIESEL :yes:
Boardes is tower kokaserto sestropiutre is to >:-[] >:-[] >:-[]

Petrolserito engeine tor hoidro 5 000 000 Km
[odkaz]
(Benzínové motor tachometru natočeno neuvěřitelných 5 milionů kilometrů!) :-! :-!
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
25. 5. 2013 14:02
Re: JO A MIMOCHODEM
Kdo zabil elektromobil ? [odkaz]
25. 5. 2013 14:49
Re: JO A MIMOCHODEM
"z mého hlediska politicky" - nejen z Vašeho. Zcela objektivně.
Avatar - chalan66
26. 5. 2013 00:46
Re: JO A MIMOCHODEM
Nehnevaj sa , ale si zaujatý a neakceptuješ názo iných s tými tvojími obhajobami spalovacích motorov !! Máš v logu HARLEY, čo samo o sebe vypovedá do akej skupiny patríš !! Nie nemám nič proti Harleákom a ani motorkárom , ale byť zabrzdený a neakceptovať realitu a pokrok ( k lepšiemu životnému prostrediu a tichším mestám !) je spiatočníctvo. Jasné že zvuk Harleja je nepredstavitelný eko trolejbus, ale autá , to je o inom! Žiadny prevod, zrýchlenie bez prerušenie a nutnosi radenia, žiadne mazivá a tak ďalej ......
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
26. 5. 2013 10:40
Re: JO A MIMOCHODEM
Je nám co po nich! HARLEJÁCI OBTĚŽUJÍ OKOLÍ HLUKEM SVÝCH KRÁMŮ. A půjdou podobně jako HUMMER [odkaz]
Avatar - Ada je zase tady
25. 5. 2013 22:00
Re: JO A MIMOCHODEM
Budoucnost patří dieselu. Protože má ze spalovacích motorů nejvyšší kompresi a tedy nejvyšší energetickou účinnost. V příštím desetiletí ale bude auto s dieselovým motorem jezdit především na CNG. :-!
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
25. 5. 2013 22:22
Re: JO A MIMOCHODEM
Clovece, nevim jaks na tu kravinu prisel ale DIESEL ma účinnost jen 40 procent [odkaz] a v příštím desetiletí pošlem DIESELy do háje stejně jako to udělali v tomhle v USA, hádej proč? [odkaz]
25. 5. 2013 22:43
Re: JO A MIMOCHODEM
Jsi dědeček má pravdu! Jsou to základy fyziky. Budoucnost patří dieselu, protože diesel opravdu patří jen do kamen a do motorů které pohánějí stroje, které mají mít vysoký kroutící moment, ale rychlost je až někde vzadu. Proto je v lodích, náklaďácích, traktorech a lokomotivách lokálek. A i v těch aplikacích v lodích a lokomotivách se používá jen jako diesel agregát, což je další možné využití dieselového motoru (ale málokdy jako stacionárního stálého zdroje, protože je to drahá alternativa). ;-)
25. 5. 2013 23:00
Re: JO A MIMOCHODEM
Testovací vozy parní lokomotiva černý kouř z komína, také mi to líto, podobně zastaralými dieselovými motory nejvyšší kompresí, zřejmé diesel mít více kouře při spalování černé uhlí, takže diesel neumí čištění prachových částic ve vzduchu. >:D
27. 5. 2013 22:32
Re: JO A MIMOCHODEM
Ádo, kolikrát ti má člověk vysvětlovat, že diesel na CNG NEEXISTUJE?
Jinak zvyšování komprese nad 15:1 nemá z hlediska účinnosti velký smysl - a hodnota 15:1 je hodnota, které mohou dosáhnout i zážehové motory (i když ne benzínové)
Avatar - flyboyeda
25. 5. 2013 13:53
6 válec ford bude jezdit na 4 válce,protože
jsou to tak úžasně motory že jim dva válce budou vynechávat
Rozbalit vlákno
9
Avatar - CHerokee
25. 5. 2013 13:55
Re: 6 válec ford bude jezdit na 4 válce,protože
:yes:
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
25. 5. 2013 13:57
Re: 6 válec ford bude jezdit na 4 válce,protože
prdte na válce, přichází BAWOR !! >:D hybrid.cz/…a-revoluce-se-bl
Avatar - CHerokee
25. 5. 2013 14:02
Re: 6 válec ford bude jezdit na 4 válce,protože
>:D s trochou nadsázky... hybridy pro hybridy, vůni benzínu pro řidiče.
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
25. 5. 2013 14:22
Re: 6 válec ford bude jezdit na 4 válce,protože
?? BMW i3 [odkaz] je čistý elektromobil, stejně jako NISSAN LEAF nebo TESLA MODEL S [odkaz]
Avatar - CHerokee
25. 5. 2013 14:24
Re: 6 válec ford bude jezdit na 4 válce,protože
A jezdí na hodně smradlavou elektřinu... vyrobenou spalováním fosilních paliv. Takže to je úplně to samé :-)
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
25. 5. 2013 14:40
Re: 6 válec ford bude jezdit na 4 válce,protože
:-) ale vůbec ne, nevěřte všemu co dávají v televizi ;-) [odkaz]
Avatar - CHerokee
25. 5. 2013 15:20
Re: 6 válec ford bude jezdit na 4 válce,protože
A co tam dávají? Já na ni moc nekoukám. Ale solární energie je jen velká bublina a tvoří jen zanedbatelnou část produkce.

A jen tak mimochodem, Vám se líbí louky a lány pokryté solárními panely? Dražší elektřina? Poškozená příroda a ekologický problém v blízké budoucnosti při řešení otázky - co provést s tunami vysvícených solárních panelů?
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
25. 5. 2013 20:34
Re: 6 válec ford bude jezdit na 4 válce,protože
No jasný a proto od války perfektne discipinovan pragmaticky Němci zavrhli veškerej atom a investujou do DESERTECu .... Musíte víc studovat, víte o tom málo [odkaz]
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
25. 5. 2013 14:02
Re: 6 válec ford bude jezdit na 4 válce,protože
[odkaz]
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
25. 5. 2013 14:10
1903 FORD : 2003 TESLA
1903 Ford Motor Company [odkaz]
2003 Tesla Motors [odkaz]

TESLA MODEL S [odkaz]

AKCIE Tesla Motors, Inc. (TSLA) [odkaz]

Dieselová auta vyvolávají rakovinu, jejich spaliny jsou na seznamu karcinogenů [odkaz]

Ještě nějaké dotazy??
Rozbalit vlákno
13
Avatar - CHerokee
25. 5. 2013 14:26
Re: 1903 FORD : 2003 TESLA
Viděla jste někdy test Tesly? Případně tušíte z čeho jsou ty baterie a jak je zpracovat ekologicky po jejich životnosti? Nebýt americké podpory už by Tesla dávno zkrachovala.
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
25. 5. 2013 14:37
Re: 1903 FORD : 2003 TESLA
Padron, ale TESLA MOTORS nejenže nezkrachovala [odkaz] , ale dokonce "americkou podporu" už splatila a to ted ve středu [odkaz] a otázka BATERIE v dnešní době recyklací není problém, a za pár let už vůbec ne [odkaz]
Avatar - CHerokee
25. 5. 2013 14:40
Re: 1903 FORD : 2003 TESLA
Ano to je zpráva současná, ale před 5 lety tomu bylo jinak. Mimochodem po tom, co vyšly najevo podvody jejich konkurenta - Fiskeru. A baterie vyřešené nejsou... víceméně se vůbec netuší, co by se s jejich velkým množstvím mělo dělat. Na skládku je dát nejde a recyklovat taky ne. A jejich výroba není ekologická vůbec...
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
25. 5. 2013 14:48
Re: 1903 FORD : 2003 TESLA
?? jakých před 5ti lety? Vy do toho asi moc nevidíte že. 1) Fisker nebyla žádná konkurence se svým fůjhybridem ... 2) spíš měl průšvihy 3) Nemá nic s polečnýho s TESLOU a 4) dočasná recyklace baterií je vyřešená, k Vaší informaci myslím že už jich na planetě zemi momentálně jezdí v el-mobilech asi 100 tisíc :-)
Avatar - CHerokee
25. 5. 2013 15:26
Re: 1903 FORD : 2003 TESLA
No jeich auta v zimě měli dojezd v desítkách kilometrů. Vyřešili už to? Dokonce žalovali Clarksona a Top Gear, že odhalili jejich poruchovost. Fisker a Tesla nemají nic společného...no snad. Cílili na podobné zákazníky. Na tu recyklaci jsem zvědavý...

Mimochodem k těm elektro autům... [odkaz]
Avatar - Ada je zase tady
25. 5. 2013 22:04
Re: 1903 FORD : 2003 TESLA
Na ten článek si vždycky vzpomenu, když po 2 letech měním baterii v notebooku... :no:
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
25. 5. 2013 22:18
Re: 1903 FORD : 2003 TESLA
>:D vtipný, ale zcela mimo realitu ... [odkaz]
25. 5. 2013 22:49
Re: 1903 FORD : 2003 TESLA
Jsi dědeček si stěžuje v hospodě, bydlíte v Plzeňském kraji ;-)
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
26. 5. 2013 20:00
Re: 1903 FORD : 2003 TESLA
TESLA MODEL S : Záruka baterie 8 roků, 200.000 km [odkaz]%3Fq%3D[odkaz]%26biw%3D1152… "Neparkujte proto svůj Leaf - nebo jakékoli elektrické auto - v místech kde má být více než 48 nebo 55 stupňů.” Kompletní video (v angličtině, pochopitelně) najdete níže a zaznívá v něm i věta: „V normálních podmínkách se nemáte o co strachovat." ;-)
Avatar - flyboyeda
25. 5. 2013 20:43
Aby se EU nažrala
a automobilka zůstala celá >:D
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Hammunasakra
26. 5. 2013 06:23
Re: Aby se EU nažrala
..tak budou v USA jezdit 2/3 nových aut se 4válci? :-)
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
26. 5. 2013 10:47
Re: Aby se EU nažrala
ANEBO TAKY NE ;-\ [odkaz]
[odkaz]