Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ford C-Max: V USA je základem čtyřválec 2,5 l (124 kW)

Ford nabídne v americkém C-Maxu dva benzínové motory o stejném výkonu 124 kW. Je libo čtyřválec 2,5 l, nebo 1,6 T EcoBoost s vyšším točivým momentem?
Zpět na článek
22. 12. 2010 09:14
Avatar - iudex
21. 12. 2010 12:20
Zaujímavá alternatíva
Zaujímavý prístup, mať možnosť voľby pri rovnako výkonnom agregáte veľkú atmosféru a menšie priamovstrekové turbo. V EU je to úvaha čisto teoretická, ale myslím, že by sa našlo nemálo ľudí, ktorí by zvažovali voľbu atmosféry a oželeli nižšiu spotrebu a o chlp nižší krútiaci moment v prospech lineárnejšieho záťahu a predpokladanej väčšej spoľahlivosti.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Plautus
21. 12. 2010 12:26
Re: Zaujímavá alternatíva
Možno máš pravdu, ale ten záujem o atmosféru by bol v EÚ tak zanedbateľný, že Fordu ani nestojí za to, aby sem s ňou prišiel. Väčšinu predajov pokryjú aj tak naftové motorizácie a tá malá časť záujemcov, ktorá sa rozhodne pre benzíny, bude rada, že si môžu vybrať práve EcoBoost.
Avatar - iudex
21. 12. 2010 12:30
Re: Zaujímavá alternatíva
Veď píšem, u nás s našimi emisnými predpismi a cenami benzínu je to iba teória. Byť v Štátoch, má to zmysel riešiť.
P.S. Ja by som inak volil EcoBoost. Boli ale vyváženejšie dvojice, napr. svojho času koncernové 1,8T a 2,3 VR5. Tam bola pridaná hodnota valca navyše a s tým spojeného zvuku a pod. zaujímavejšia.
21. 12. 2010 14:05
Re: Zaujímavá alternatíva
Nebude o dost vetsi vaha u 2,5 versus 1,6 ecoboost? Ani nevim zdali stoji za to lepsi zvuk 2,5l ctyrvalce...kdyby to byl sesti....tak jo.
Spise me bude chybet to co v USA u Fordu funguje uz nejakou tu dobu a to je HD radio, a nebo jejich propracovane navigace s predpovedi pocasim, nebo s tim, ze si pustite zpravy (vyberete zdali sport , top, ekonomic) a hlas to precte. Nebo cteni smsek, nebo pripojenim telefonu a tim mit internet (wifi) v aute, napr pro lidi na zadnich sedadlech....snad to sem taky nekdy dojde.

Jinak v novem C maxu jsem sedel a jel....a u me dobry >:D zatim ale jen se zakladni 1,6
Avatar - Ada je zase tady
21. 12. 2010 17:11
Jeste zajimavejsi alternativa
Je vozidlo s motorem s vykonem 125kW a tocivym momentem 380nm uz od 1750RPM. Navic s polovicni spotrebou. VW s motorem 2.0TDI :-)
Rozbalit vlákno
12
21. 12. 2010 19:18
Re: Jeste zajimavejsi alternativa
To je skoro pravda, ale vezmi v potaz ten smrad, rachot a vibrace
Avatar - Ada je zase tady
21. 12. 2010 19:22
Re: Jeste zajimavejsi alternativa
To je asi nejblbejsi odpoved, kterou jsem od cloveka s nickem GTI kdy cetl. :no:
21. 12. 2010 19:31
Re: Jeste zajimavejsi alternativa
Není to spíše nick GTL ..jen to L je male l ...
21. 12. 2010 20:24
Re: Jeste zajimavejsi alternativa
čéče super voko :yes: :yes: >:D
21. 12. 2010 20:23
Re: Jeste zajimavejsi alternativa
To je možný, ale také je zcela jistě nejpravdivější ;-)
Avatar - Krispos
21. 12. 2010 20:51
Re: Jeste zajimavejsi alternativa
Smrad možná, ale ty ho v autě řešit nemusíš a rádobyzávpdnící, co se každému lepí na zadek, si aspoň užijou :-) Rachot není u nových aut problém, ale vibrace u dýzlu? Jaks na to přišel? :-)
Avatar - dicky
21. 12. 2010 23:37
Re: Jeste zajimavejsi alternativa
hale toto plati v evrope ale ve statech bys na us super kvalitni naftu ujel 40 tisic a pak by ses mohl s motorem vyfotit na vrakaci..........
jinak asi si tez adeptem ktereho bavi kupovat naftu kazde 2 roky o 10 kc drazsi...
j kdyby tyto benz. motory dodavali zde s paketem lpg spousta lidi by zvolila tuto variantu nez citliveho sloziteho cmoudila u ktereho bude za rok cena na 40 kc/litr a jeste budou do toho stale vice pridavat ekohnus..
Avatar - Ada je zase tady
22. 12. 2010 00:33
Re: Jeste zajimavejsi alternativa
Re GTL versus GTI. No tak to se omlouvám. Ten GTL bude jistě nějaký příznivec francouzských, nebo italských křápů, který si tímto pokleslým způsobem přisvojení identity léčí svůj mindrák...
22. 12. 2010 07:54
Re: Jeste zajimavejsi alternativa
Obavam se, ze si neprisvojil nici identitu... on je GTl a to ze neumis cist je prece jen a jen tvuj problem >:D
22. 12. 2010 19:42
Re: Jeste zajimavejsi alternativa
Přesná na solar plexus >:D :yes:
22. 12. 2010 19:43
Re: Jeste zajimavejsi alternativa
Z čeho usuzuješ, že jsem příznivcem francouzských nebo italských křápů ?
Avatar - Barrichello
22. 12. 2010 16:06
Re: Jeste zajimavejsi alternativa
porovnávat benzín s naftou může jen naprostý *
22. 12. 2010 09:14
Zapada velkostou???
"svoji velikostí (4520 x 1858 x 1684 mm) zapadá mezi typické americké minivany"
Tak tym ste ma teda pobavili :), typicky americky minivan je o pol metra dlhsi a kazdy ma V6. Toto v USA spada pod microvany, spolu s Mazdou5.
Rozbalit vlákno
0