Zaujímavý prístup, mať možnosť voľby pri rovnako výkonnom agregáte veľkú atmosféru a menšie priamovstrekové turbo. V EU je to úvaha čisto teoretická, ale myslím, že by sa našlo nemálo ľudí, ktorí by zvažovali voľbu atmosféry a oželeli nižšiu spotrebu a o chlp nižší krútiaci moment v prospech lineárnejšieho záťahu a predpokladanej väčšej spoľahlivosti.
Možno máš pravdu, ale ten záujem o atmosféru by bol v EÚ tak zanedbateľný, že Fordu ani nestojí za to, aby sem s ňou prišiel. Väčšinu predajov pokryjú aj tak naftové motorizácie a tá malá časť záujemcov, ktorá sa rozhodne pre benzíny, bude rada, že si môžu vybrať práve EcoBoost.
Veď píšem, u nás s našimi emisnými predpismi a cenami benzínu je to iba teória. Byť v Štátoch, má to zmysel riešiť.
P.S. Ja by som inak volil EcoBoost. Boli ale vyváženejšie dvojice, napr. svojho času koncernové 1,8T a 2,3 VR5. Tam bola pridaná hodnota valca navyše a s tým spojeného zvuku a pod. zaujímavejšia.
Nebude o dost vetsi vaha u 2,5 versus 1,6 ecoboost? Ani nevim zdali stoji za to lepsi zvuk 2,5l ctyrvalce...kdyby to byl sesti....tak jo.
Spise me bude chybet to co v USA u Fordu funguje uz nejakou tu dobu a to je HD radio, a nebo jejich propracovane navigace s predpovedi pocasim, nebo s tim, ze si pustite zpravy (vyberete zdali sport , top, ekonomic) a hlas to precte. Nebo cteni smsek, nebo pripojenim telefonu a tim mit internet (wifi) v aute, napr pro lidi na zadnich sedadlech....snad to sem taky nekdy dojde.
Jinak v novem C maxu jsem sedel a jel....a u me dobry >:D zatim ale jen se zakladni 1,6
Smrad možná, ale ty ho v autě řešit nemusíš a rádobyzávpdnící, co se každému lepí na zadek, si aspoň užijou :-) Rachot není u nových aut problém, ale vibrace u dýzlu? Jaks na to přišel? :-)
hale toto plati v evrope ale ve statech bys na us super kvalitni naftu ujel 40 tisic a pak by ses mohl s motorem vyfotit na vrakaci..........
jinak asi si tez adeptem ktereho bavi kupovat naftu kazde 2 roky o 10 kc drazsi...
j kdyby tyto benz. motory dodavali zde s paketem lpg spousta lidi by zvolila tuto variantu nez citliveho sloziteho cmoudila u ktereho bude za rok cena na 40 kc/litr a jeste budou do toho stale vice pridavat ekohnus..
Re GTL versus GTI. No tak to se omlouvám. Ten GTL bude jistě nějaký příznivec francouzských, nebo italských křápů, který si tímto pokleslým způsobem přisvojení identity léčí svůj mindrák...
"svoji velikostí (4520 x 1858 x 1684 mm) zapadá mezi typické americké minivany"
Tak tym ste ma teda pobavili :), typicky americky minivan je o pol metra dlhsi a kazdy ma V6. Toto v USA spada pod microvany, spolu s Mazdou5.