Pokud by to Ford s posílením svých evropských prodejů myslel opravdu vážně, měl by se vybodnout na nesmyslné verze Vignale a šíleně ošklivý Ecosport a místo toho vyvinout následující generace svých modelů pro Evropu, (hlavně Focus a Mondeo) opět v evropském vývojovém centru, přesně dle evropských nároků a vkusu, se zábavnými jízdními vlastnostmi, nízkou hmotností, maximálně efektivním využitím obestavěného prostoru a opravdu líbivým designem. To by viděli, jak by pak jejich prodeje v Evropě zase šly nahoru! :-)
Good luck Ford... Ka cko nenadviazalo na predch. Ka , Fiesta uz potrebuje nahradu vonkajsi design este drzi ale vnutri je to plastova spust , zadne dvere mlatia ako pri S. Favorit a v celku interier uz zaostava za novou Fabiou. Aj ked predaje Fiesty su stale uzasne hlavne koli vzhladu a jazdnym vlastnostiam tam sa Fabia nechyta. Focus je OK predaje su dobre interier zase slabsi. Mondeo ma skoro 3 rocne oneskorenie na EU trhu
interier zase trosku zaostava Microsoft a Sony to nie je zrovna to s cim by dobehli Passat. Ked to tak zhrniem nema im kto kreslit interiery nemyslim ze tam maju Japonskeho designera...Alebo setria ako u Dacie neviem .
Tvoje dobrá rada je úplně na h... Dokud Ford vyvíjel auta zvlášť pro Evropu byl pořád v Evropě ve ztrátě. Proto udělali současnou strategii která se vyplácí. Ty jim ovšem poradíš vrátit se zpět a prodělávat. Předpokládám že jsi známy kapitán autoprůmyslu.Mimochodem evropské firmy přizpůsobují auta i design asijským trhům a amrický ford je bude přizpůsobovat Evropě. >:D
Ale jejich prodeje letí nahoru! V 2015 to bylo +8,3% (1.039.155/2015, 959.197/2014, 8,3% + 79.958 ). Je pravda, že celá Evropa udělala +9%, ale výsledek Fordu není špatný.
Článek mluví o ziskovosti, a ta nemusí mít s počtem prodaných aut zas tak moc společného.
Poněkud mě udivuje, že Tvá diskuze zaměřuje jen na počet prodaných aut.
by teoreticky ( aj prakticky ) mohli v eu skoncit?
KA-cko? B-max? grand C-max? .... ine uz asi nie
novy ecosport mi teda aspon v eu pride ako krok vedla... ale ten pravdepodobne neskonci kedze jeho priorita je stejne skor juzna amerika a ine casti sveta... nie europa
takze suma sumarum... zliznu si to asi miniauta a nejake to mpv....
Předchozí generace se mi fakt děsně líbily, Focus, Fiesta - nádherný autíčka a dokonce sem je i plánoval ale to co udělali teď? sice to úspěch docela má ale hlavně ta nová maska a celej předek auta to je pro mě tak ošklivý až jim to neodpustím a o Ford sem teď úplně ztratil zájem.
ale no tak. Naopak, nové mondeo nebo Focus sou pecky. Proti VW je to na hony vzdáleno. Sice co se týká potěšení z jízdy, tak proti prvním Focusům je to už trochu jinde, ale pořád je to top ve třídě.
Hmm VW není překrásné , ale ani obludné..prostě klasika , nadčasový německý deisgn,
To bohužel nyní Fordu moc chybí..
Navíc např. Focus i Mondeo na svou velikost mají bídně obestavěný vnitřní prostor a malé zavazadelníky.. ;-\
A nejsou levné..
Pod to se mužu jedině podepsat. Mondeo je i přes svuj věk nadherne auto a osobně jej považuji za třidně nejhezči vuz. Ale je fakt že potřebuje větši kola. Sam mam doma Focus FL a jak reakce znamych tak okoli jsou na vzhled velice pozitivni. Ten AM look děla sve. Jako byvali majitel Golfa 6 ač se mi libil ale nic vic musim uznat že co se vzhledu tyče bez šanci a u G7 ještě vic ta se dle mě moc nepovedla. Jeden majitel G7 už mi to očumoval , zřejmě se mu Focus nelibil. >:D
No a jizdně Focus prostě třidni TOP. Vzhledem k tomu že jsem poznal jizdně všechny generace Focusu mužu řict že ten posledni ma jasně nejlepši podvozek. Bohužel co se ovladacich prvku tyče tak zde je největši změna oproti hlavně prvni generaci. Ale pořad se nema zač stydět vzhledem ke konkurenci.