Ekonomika
by teoreticky ( aj prakticky ) mohli v eu skoncit?
KA-cko? B-max? grand C-max? .... ine uz asi nie
novy ecosport mi teda aspon v eu pride ako krok vedla... ale ten pravdepodobne neskonci kedze jeho priorita je stejne skor juzna amerika a ine casti sveta... nie europa
takze suma sumarum... zliznu si to asi miniauta a nejake to mpv....
KA-cko? B-max? grand C-max? .... ine uz asi nie
novy ecosport mi teda aspon v eu pride ako krok vedla... ale ten pravdepodobne neskonci kedze jeho priorita je stejne skor juzna amerika a ine casti sveta... nie europa
takze suma sumarum... zliznu si to asi miniauta a nejake to mpv....
Doporučují to tady zabalit a vrátit se do Ameriky, stejně to jsou krámy, které se jenom kazí. Já bych se bez Fordu a Hnujdaje klidně obešel.
Předchozí generace se mi fakt děsně líbily, Focus, Fiesta - nádherný autíčka a dokonce sem je i plánoval ale to co udělali teď? sice to úspěch docela má ale hlavně ta nová maska a celej předek auta to je pro mě tak ošklivý až jim to neodpustím a o Ford sem teď úplně ztratil zájem.
ale no tak. Naopak, nové mondeo nebo Focus sou pecky. Proti VW je to na hony vzdáleno. Sice co se týká potěšení z jízdy, tak proti prvním Focusům je to už trochu jinde, ale pořád je to top ve třídě.
Vtipné..jsou to škaredé obludy.
Modely Fordu před pár lety byly jiné kafe.
Modely Fordu před pár lety byly jiné kafe.
Na rozdíl od překrásných VW. 😉
Pod to se mužu jedině podepsat. Mondeo je i přes svuj věk nadherne auto a osobně jej považuji za třidně nejhezči vuz. Ale je fakt že potřebuje větši kola. Sam mam doma Focus FL a jak reakce znamych tak okoli jsou na vzhled velice pozitivni. Ten AM look děla sve. Jako byvali majitel Golfa 6 ač se mi libil ale nic vic musim uznat že co se vzhledu tyče bez šanci a u G7 ještě vic ta se dle mě moc nepovedla. Jeden majitel G7 už mi to očumoval , zřejmě se mu Focus nelibil. >😁
No a jizdně Focus prostě třidni TOP. Vzhledem k tomu že jsem poznal jizdně všechny generace Focusu mužu řict že ten posledni ma jasně nejlepši podvozek. Bohužel co se ovladacich prvku tyče tak zde je největši změna oproti hlavně prvni generaci. Ale pořad se nema zač stydět vzhledem ke konkurenci.
No a jizdně Focus prostě třidni TOP. Vzhledem k tomu že jsem poznal jizdně všechny generace Focusu mužu řict že ten posledni ma jasně nejlepši podvozek. Bohužel co se ovladacich prvku tyče tak zde je největši změna oproti hlavně prvni generaci. Ale pořad se nema zač stydět vzhledem ke konkurenci.
interier zase trosku zaostava Microsoft a Sony to nie je zrovna to s cim by dobehli Passat. Ked to tak zhrniem nema im kto kreslit interiery nemyslim ze tam maju Japonskeho designera...Alebo setria ako u Dacie neviem .
Mán dojem, že čo sa týka interiéru, tak Ford sa drží príslovia "Každý pes, jiná ves".
Článek mluví o ziskovosti, a ta nemusí mít s počtem prodaných aut zas tak moc společného.
Poněkud mě udivuje, že Tvá diskuze zaměřuje jen na počet prodaných aut.