Souhlas..je to hnusné SUV.
Když bude levnější než Captur má šanci..! >:D
Ten design je otřesný a interier v UFO stylu..nic co by lákalo.
OPEL MOKKA to je jiná káva ... ;-)
Ford nějak pořád nechápe (nebo nechce chápat), že Evropští zákazníci jsou mnohem náročnější na design a kvalitu interiéru, než mimoevropské trhy. Projevilo se to už v případě Focusu III (to již bylo napraveno důkladnou modernizací) a u Ecosportu to samozřejmě nebude jiné. Ecosport s neuvěřitelně vysokým pontonem karoserie, téměř vodorovnou kapotou v kontrastu s těmi maličkými kolečky prostě Evropany nemůže přetáhnout od krásného Capturu a velmi elegantní 2008. I Mokka vypadá mnohem lépe. Ecosport by tak v Evropě měl šanci jedině v případě, pokud by byl k mání za mimořádně výhodné ceny. A to evidentně není... :-O
Ford uz ciastocne si uznal chybu, ze toto auto ponukat Europanovi bola chyba. To auto je ako dakedy VW Fox. Som si myslel, ze to nakoniec vzdaju s predajom v Europe, ze radsej vyvinu nejake dalsie SUV male pre Europu. Snad uz vyvijaju nieco lepsie. To mohli radsej ponukat stary Fusion, ako lowcost SUV dalej.
Eko sport,B-max... proste tie auta su v prvom rade predrazene, Captur aj P2006 zacinaju na 12 tis. euro, ak Eco zacina cez 20 tis. a ma konkurovat Capturu, tak nema sancu
Toto by neslo ani za cenu dustera, jednoducho je to odporne hlavne zvonku, ciastocne aj dnu. Navyse ceny budu nerealne. Mali sa poucit z B-Maxu.
Ako sa pisalo, stacilo trochu zmodernizovat Fusion a primerane ho zdrazit a mali by male SUV s obrovskymi predajmi, ved ten Fusion bol cely taky crossoverovy...
Proč nad cenu Dustera. Ford EcoSport je určen pro rozvíjející se trhy a je to přímý konkurent Dustera. Jen Duster z Indie se do Evropy nevozí. Ecosport ano.
je proste očividné, že u Dustera hraje hlavnú rolu value for money, takže v približne rovnakej resp. o trochu vyššej cenovej hladine by mohol fungovať aj tento ecosport. A cena vyššia vzhľadom k tomu, že tej výbavy v tom forde máš predsa len o čosi viac.
Áno, presne tak, podobný problém ako Fox. Slabo poeurópštený model. Som minulý týždeň v takomto fialovomodrom sedel a jednoducho zaspali dobu alebo čakali, že sa z toho Európa poskladá. Bolo to tak na úrovni starej SX4-ky, len si teda za dovybavený Titanum pýtali 23 tis. eur, čo je asi pálka aj pre Rakúšanov.
Podľa mňa Ecosport u nás potenciál má/mal len podcenili trh. Uvidíme čo prinesú vylepšenia. Hlavne aby zmizol ten stredový panel, to je už prežitok.
Asi budem za hlupaka, ale toto sa uz u nas predava?
edit : prave som to mrkol cez ofiko stranky u nas a nemecku a u nas zatial nie. V Nemecku na to maju teraz nejaku akciu zlavu cca 3000 Eur. Ale aj tak to potom v plnke s motorom 1,0 EB vychadza cca 19 tis. Eur co je nejak vela.
U nás sa možno ani nebude, neviem. Sedel som v tom na viedenskom autosalóne. Aj také Mitsubishi Attrage, SpaceStar, či Suzuki Celerio bohvie či ku nám prídu. Úspech im bohužiaľ neveštím, ale to sa dalo čakať.
Suzuki celerio bude aj u nas, to je jasnacka, v DE je za 10900 EUR s klimou, radiom, handsfree a pod. Ked pozriem na ceny Suzuki v DE a na SK, moze to byt u nas kludne za osem plus ako nastupca splashu...
Ecosport by radsej ani nemali ponukat, nie je to ani eco, ani sport...
ale je fakt ze tu "brazilu" citit skutocne az sem .... propomina mi to nieco na sposob juhoamerickych aut ako hyundai hb20 alebo vw gol pripadne fiat palio ... v eu s tym moc asi vody nenamutia....
je to len klam alebo su tie kola fakt take male? facelift tu asi nepomoze.... skuste ponukat v eu fiat palio tiez ho faceliftujte a vsadim sa ze dopadne v eu rovnako neuspesne... toto auto proste nie je pre europu... skoda ... inak mne az take skarede nepride... naopak celkom sympaticke auticko od forda... len moc neuropsky posobiace... tu je nas problem.... skoda
Přidávám se k názoru, že z hlediska designu to není tragédie. Zjevně jsme s Topperem v menšině, a to už něco znamená ;-) . Někdy dříve jsem četl něco jako první dojmy z jízdy s tímto vozem, a ty dojmy (jakkoli novinářům plně věřit si netroufám) byly opravdu na mašli: pamatuji si zmínky o nepřirozené poloze za volantem vč. nemožnosti seřídit si sedačku pro osoby nad 180 cm, velmi špatné sedačky (! - najděte jiné auto v Evropě, kde by se tester zmínil o velmi špatných sedačkách), mizerná kvalita plastů a jejich nedbalé smontování provázené mnoha pazvuky... Navrch vysoká hlučnost motoru v kabině, velmi tvrdé pérování, prostě příliš mnoho přešlapů u jednoho modelu. Tak pokud toto je pravda (byť mohlo jít o těžce zkoušený exemplář), pak se neúspěchu tohoto vozu zde v Evropě nedivím.
Tenhle problém EcoSportu mě navádí na otázku, nakolik se na neúspěchu podílí zjevné přecenění schopností inženýrů Fordu v levných centrech v BR a IND, a nakolik pak neustálé zkracování vývojových cyklů modelů pod přirozenou hranici. Díky Forde, díky tobě konkurence ví: tudy ne.... alespoň v příštích 10 letech.
Mne to naživo tiež až tak tragické nepríde po dizajnovej stránke, no ten vysoký pontón karosérie vyzerá ozaj trochu divne a nepomáhajú ani väčšie disky.
V tomto prípade je to jasné, vyzerá to hrozne a preto sa to v eu nepredáva, viď inú správu o navýšení výroby fofo a fiesta po fejslifte. O ford záujem v eu stále je, ale nie o každú mexickočínsku zrudu. Tomuto ošklivému káčatku fejslift nepomôže.
No na poctivých techno argumentoch to moc postavené nemám to je fakt, ale myslím, že dizajn je najväčší problém, pretože nepredávať dobre v eu malý kros je dnes naozaj umenie. Cactus je otvorene testovaný v zmysle keď ho miluješ nerieš a predávať sa bude jak teplé rožky, ale je možné, že vzhľadom na pôvod a všetky ford súvislosti, bude problém ešte väčší (ako sa píše vyššie), tak potom to v eu skončí ešte skôr.
Ze to auto vyzera "zvlastne", to tu uz napisali ini, tak to nebudem opakovat. Ale ktory genius preboha prisiel s nazvom modelu "EcoSport"?
Samotne slova "ekonomicky" a "sportovy" su prakticky protiklady ktore sa vzajomne vylucuju. Navyse to znie skor ako stupen vybavy, nez nazov modelu. To ako keby sa Octavia nevolala Octavia, ale "GreenLine"...
Dik, presne tohle jsem chtel napsat. A ted si predstav, ze mas EcoSport EcoBoost >:D
Jen bych dodal Octavia RS GreenLine, GTI BlueMotion... Prius SuperSport ... :-!
Tady to kazdy vedel, ze to nebude mit uspech. Navrhuji Fordu dat sem clanek pred uvedenim na trh, co si o tom lidi mysli. O strategii One Ford uz vedi nas nazor.
Strategie One Ford funguje docela dobre u Mondea nebo Focusu, u Kugy uz to pokulhava a tento skvost jde prodat snad jedine za cenu, jakou mival (evropsky!) Fusion, vlastne asi za min, protoze tohle je osklivy, Fusion byl aspon zajimavej. Proc ho vlastne prestali vyrabet, by drtil prodeje do ted...
No ja by som povedal, ze ani u Mondea a Focusu ta strategia velmi nefunguje. Tym ze z nich Ford spravil globalne modely, stratili nieco zo svojej "DNA". Uz to nie je ten Focus a Mondeo, co boli jednu-dve generacie dozadu. Teraz je to o kompromise...
Navyse uviest "nove" Mondeo na europsky trh s rocnym meskanim oproti zamoriu, to je teda tazky fail. Za ten cas zovsednelo, a vlastne hned pri uvedeni uz je zrele na facelift.
Mondeo je o vyrobnych nakladoch, zatvorenie zavodu v Belgicku im stalo za to. Skoda, ze tou globalizaciou trpi dizajn a hlavne jazda - niekedy bol ford synonymom sportoveho zvazenia, teraz je to skor pohodlne s nadpriemernymi jazdeckymi schopnostami, DNA znacky sa vytraca...
Přesně jsi to vystihl, nová generace Fordů už prostě není co bývaly jejich předchůdci. Ty auta hodně ztratily ze své fordovsko-evropské DNA, kvůli které je evropští řidiči milovali....