Ford EcoSport se špatně prodává, evropská verze dozná lehkých změn
Vozy SUV jsou v Evropě velmi oblíbené, což samozřejmě zaregistrovala řada značek. Mezi nimi je i Ford, který sice v Evropě nabízí model Kuga, ten je však ve srovnání s novou „městskou“ vlnou poměrně velký. Řešením měl být EcoSport, veřejnost jej však s otevřenou náručí nepřijala.
Na velkém rozmachu městských SUV se v posledních době založil například Renault Captur, Peugeot 2008 nebo Opel Mokka, konkurenční Ford EcoSport však potřebnou vlnu zájmu nevzbudil. O tomto faktu ostatně vypovídají prodejní výsledky - JATO Dynamics uvádí, že od dubna do listopadu loňského roku se pro EcoSport rozhodlo 11.275 zákazníků, což je ve srovnání s 149.701 kusy Renaultu Captur propastný rozdíl. Berme však v potaz, že je Captur v prodeji delší dobu pokrývá větší část evropského trhu. Ford EcoSport se totiž aktuálně prodává pouze ve Velké Británii, Německu, Francii, Španělsku, Itálii, Portugalsku, Švýcarsku a Irsku.
Ford EcoSport doznal před vstupem na evropský trh řady změn, především pak v oblasti pevnosti karoserie. To nicméně nestačilo, a proto v rámci další modernizace přijde o rezervní kolo na víku zavazadelníku (bude však dodáváno bez příplatku) a nové plasty v interiéru navodí více „fiestovskou“ atmosféru. Jak se novinky projeví na zájmu zákazníků, ukáže až čas.