Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Český trh v červnu 2009: Bronz v kategorii malých vozů získal Ford Fiesta, celkově vede Fabia před Fusionem a Aveem

Nové generaci Fordu Fiesta se daří i v české kotlině, v červnovém žebříčku jí patří bronz. Celkově vede po polovině roku Fabia, nejlepším dovozovým autem je Fusion a o třetí příčku bude zuřit ještě lítý boj.
Zpět na článek
10. 7. 2009 11:05
10. 7. 2009 11:14
10. 7. 2009 13:54
10. 7. 2009 11:33
10. 7. 2009 12:41
10. 7. 2009 12:59
neregistrovaný "alcapooone"
10. 7. 2009 13:01
10. 7. 2009 13:10
10. 7. 2009 13:42
10. 7. 2009 14:32
10. 7. 2009 14:37
neregistrovaný "yaroukh"
10. 7. 2009 14:47
10. 7. 2009 14:48
10. 7. 2009 14:55
10. 7. 2009 15:08
10. 7. 2009 16:35
neregistrovaný "yaroukh"
10. 7. 2009 17:26
10. 7. 2009 17:29
neregistrovaný "yaroukh"
10. 7. 2009 17:59
10. 7. 2009 18:35
10. 7. 2009 20:14
11. 7. 2009 05:23
11. 7. 2009 06:07
10. 7. 2009 16:30
neregistrovaný "yaroukh"
10. 7. 2009 17:15
10. 7. 2009 14:37
10. 7. 2009 14:39
neregistrovaný "yaroukh"
10. 7. 2009 14:54
10. 7. 2009 15:06
neregistrovaný "fabius"
10. 7. 2009 15:14
10. 7. 2009 15:44
neregistrovaný "fabius"
10. 7. 2009 16:06
10. 7. 2009 16:52
10. 7. 2009 17:08
10. 7. 2009 17:13
10. 7. 2009 17:25
10. 7. 2009 17:33
10. 7. 2009 19:56
11. 7. 2009 10:31
11. 7. 2009 20:34
10. 7. 2009 17:26
neregistrovaný "mates"
10. 7. 2009 19:52
10. 7. 2009 15:35
10. 7. 2009 15:43
10. 7. 2009 16:37
10. 7. 2009 18:05
10. 7. 2009 18:37
10. 7. 2009 20:05
10. 7. 2009 21:23
10. 7. 2009 17:19
neregistrovaný "mates"
10. 7. 2009 20:08
11. 7. 2009 06:04
10. 7. 2009 13:58
10. 7. 2009 14:09
10. 7. 2009 14:26
10. 7. 2009 14:38
10. 7. 2009 14:39
neregistrovaný "yaroukh"
10. 7. 2009 14:52
10. 7. 2009 21:03
10. 7. 2009 21:02
10. 7. 2009 20:15
10. 7. 2009 20:21
10. 7. 2009 21:00
13. 7. 2009 15:05
10. 7. 2009 09:33
Chevrolet AVEO ???
To by ma teda zaujímalo, prečo si toľko ľudí kupuje Chevrolet Aveo? To im nezaleži na bezpečnosti? [odkaz]
Rozbalit vlákno
6
10. 7. 2009 09:41
Re: Chevrolet AVEO ???
V dobe krízy veľa ľudí už tento život nebaví, tak kúpia Aveo , že čo ak náhodou sa dačo pritrafí. :-!
10. 7. 2009 09:47
Re: Chevrolet AVEO ???
Dorá reakcia :-) ;-)
Normálne keď si pozriem tu tabuľku, začínam sa reálne obávať, že si ľudia začnú kupovať čínske autá. Samozrejme nezrovnávam Aveo s čínskymi autami, ale keď 1400 ľudom za pol roka, nevadí, že auto čo si kúpili ma v EURONCAP 1 apol hviezdičky, tak im asi nebude ani vadiť vyýsledok crash testu alá LANDWIND[odkaz]
10. 7. 2009 09:55
Re: Chevrolet AVEO ???
Testovany model je z roku 2006. Za 3 roky ho uz mohli upravit...
10. 7. 2009 10:18
Re: Chevrolet AVEO ???
Mohli, však uvidime, či sa faceliftnuté Aveo odvážia pustiť proti betónovej kocke.
10. 7. 2009 11:12
Re: Chevrolet AVEO ???
Většina lidí si kupuje Aveo jako levné přibližovadlo. Nechtějí sportovat, chtějí jen jezdit po městě, případně do práce, protože třeba bydlí na vesnici a nemají jinou možnost, než jet autem. A staré fáčko, případně felicie už jim shnily. Běžného řadového motoristu nezajímají testy Euro NCAP, chce jen relativně moderní auto, které bude spolehlivé a levné při koupi i co se provozních nákladů týče. Výsledky testů Euro NCAP sice cosi nasvědčují o bezpečnosti při střetu s pevnou překážkou, ale už nic neříkají o střetu s jedoucím (a třeba mnohem větším) vozidlem.
10. 7. 2009 13:36
Re: Chevrolet AVEO ???
Ja viem, že tu hrá prím cena, ale myslím, že v ponuke su oveľa lepšie kúsky za cenu velmi porovnateľnú ak nie takú istú.
10. 7. 2009 11:05
Omluva
Všem čtenářům a diskutérům - bohužel jsem dosud v této třídě ignoroval Hyundai Accent. Ne v žebříčku, tam je, ale v podílu dieselů, tedy na konci článku. SDA jej totiž řadí do nižší střední a počty aut podle paliv jsou tak v jiném sheetu. No, prostě, až teď jsem zjistil, že tohle auto je naprosto výjimečné, protože se (většinou) prodává s dieselem, takže by vlastně tuhle statistiku většinou vedlo. V červnu už se o něm zmiňuji, takže se pokusím na něj nezapomínat. Díky za pochopení a omlouvám se.
Rozbalit vlákno
2
10. 7. 2009 13:54
Re: Omluva
Musel jsem to uvést na pravou míru, abyste se v dalších měsících nedivili, proč má Accent najednou takové šílené podíly turbodieselů.... on je prostě má už delší dobu... :-) (například v dubnu asi 180 dieselů proti necelé dvacítce benzinů - to je podíl běžný spíš u terénních aut, u malých rozhodně ne).
10. 7. 2009 11:21
ČERVNOVÁ... SIESTA
Ford boduje, nemyslím výběhovým modelem za cenu solidního víkendu v eurometropoli, myslím Fiestou. Je to prodejní dvojka mezi regulerními mainstreamovými subkompakty. Úspěch je dán tím, že Fiesta vlastně vypadá z celé produkce fordu nejlépe. Je pohledově ostrá, svěží. Jinak je vše ve správných číslech. Snad jen registrujme nástup pola... to je samozřejmě nejlepší auto segmentu, tak mu přejmě také nejlepší čísla.

Číslem měsíce je číslo... 33, mazda 2, to jsou úspěchy...

P.S. Lepší už to nebude. Vyškrábni konto a udělej si radost. Je z čeho vybírat :yes:
Rozbalit vlákno
13
10. 7. 2009 12:00
Re: ČERVNOVÁ... SIESTA
Dokedy chces sam seba klamat tym vypredajom? Esta dalsie 2-3 roky? Fusion nie je ziaden vypredaj za dupmingovu cenu. Je to normalne auto, ktore Ford chrli z liniek. Ziadne vyprazdnovanie skladov. Nastupcu tohto modelu (akasi "Fiesta B-max") Ford este ani nepredstavil, tak aky to ma byt potom vypredaj?

Jo, to u VW sa predava vybehovy model furt, ako tak pozeram na cisla Pola. Medzirocne porovnanie -44.2%, to tazko oznacit za daky "nastup" novej verzie. Alebo sa este stale to nove Polo do CR nedovaza? Noveho Pola-chtivi klienti asi stale nedockavo stoja pred autosalonmi, a spisuju poradovniky... :-)
10. 7. 2009 12:28
Re: ČERVNOVÁ... SIESTA
Zde v Česku je Fusion za akční nabídku - od 239 tisíc korun.

Máš pravdu, to nahoře jsou čísla pola předchozího, nové POLO za začalo teprve prodávat. Počítej že na konci roku už tu budeme mít realistická čísla prodejů... Bude to jasná dovozní jednička. Zaslouženě.
Avatar - Emel
10. 7. 2009 12:46
Re: ČERVNOVÁ... SIESTA
Počkáme a uvidíme - i když se mi Polo líbí, na jedničku mezi importy to nevidím, v dané třídě rozhodne cena, za kterou se bude prodávat auto v použitelné výbavě.
10. 7. 2009 12:58
Re: ČERVNOVÁ... SIESTA
V dnešní době to je hlavně o cenách, ale i tak bude Polo hodně vysoko.
10. 7. 2009 13:07
Re: ČERVNOVÁ... SIESTA
:yes:
Avatar - Emel
10. 7. 2009 14:34
Re: ČERVNOVÁ... SIESTA
Samozřejmě, Top 5 je téměř jistota. 207, Clio, Polo, Fiesta... k tomu nízkonákladová Thalia, Fusion a Aveo... no, osobně mi z toho vychází nějaké 3-4. místo pro Polo.
10. 7. 2009 14:57
Re: ČERVNOVÁ... SIESTA
Z importu tipuju první, nebo druhý a vzhledem k jeho ceně oproti ostatním je to daleko větší úspěch.
10. 7. 2009 13:06
Re: ČERVNOVÁ... SIESTA
Ohrozit ho může jen Fiesta. Jistě, cena bude hrát velkou roli.
Avatar - Emel
10. 7. 2009 14:28
Re: ČERVNOVÁ... SIESTA
Ohrozit ho mohou i mnozí další, zejména ale Fusion. Po pravdě, jedinou šancí pro Polo je, že Fusion do té doby skončí...
10. 7. 2009 15:37
Re: ČERVNOVÁ... SIESTA
A s nim aby skoncila nejlepe i Fiesta. >:D ;-) Modelova situace ve virtualni realite z Wolfsburgu s nazvem "VW total KdF-Wagen".
10. 7. 2009 13:28
Re: ČERVNOVÁ... SIESTA
"akcni nabidka" je dnes take carovne zaklinadlo na zvysenie predaja, ktore uz vidim pomaly vsade: akcna ponuka na zahradne stolicky v baumaxe (20 stoliciek len za cenu devatnastich!), akcna ponuka na topanky (kup jednu topanku, druhu dostanes zadarmo!), alebo akcna ponuka na verejnych zachodoch (2x si utri prde| s jednym papierom!).

Pritom to nie je nic ineho len reakcia na dopyt: ked sa vyrobok nepredava, a skusili sme uz vsetko ostatne, nastava cierna mora kazdeho obchodnika: v stave krajneho zufalstva musi znizit ceny! Aby tuto hrozu dako prezil, zabali to do "akciovej zlavy"...

Pokial ide o auta, skoro v kazdom autosalone najdes daky obrovsky transparent s napisom "akcna cena!". Ale neda sa z toho dedukovat, ze ide o vypredaj tovaru, ktoreho vyroba uz konci. Ani u Fusion-u to tak nie je. Urcite nie po "akcnej cene" ktora trva uz hadam zo 2 roky...

Co sa tyka noveho Pola: rozhodne je to krok spravnym smerom, v porovnani s predoslou generaciou. Obavam sa len, ze ho bude zrazat k zemi vysoka cena. Dovozna jednotka v CR na konci roka? Kludne sa stavim o flasu XO cognaku ze nebude...
Avatar - iudex
10. 7. 2009 14:57
Re: ČERVNOVÁ... SIESTA
Pridávam so stávky flasu Cabernetu Sauvignon výber z hrozna... samozrejme na to, ze Polo jednotka nikdy nebude...
10. 7. 2009 13:27
Re: Fiesta evropska jednicka
"Je to prodejní dvojka mezi regulerními mainstreamovými subkompakty."

Je davno evropska jednicka. Brzo bude i svetova.

Za domaci ukol si nastuduj kolik se proda toho Pola v Cine nebo US.
Avatar - miromen
10. 7. 2009 11:33
zaslouženě
Fiesta s ibizou je to nejlepši v B segmentu a tak je fiesta pravem jednim z nejprodavanějšich aut jak u nas tak v evropě. U ibizi je problem v koncernovych špatnych motorech. Osobně nevidim duvod pro pořizeni pruměrneho pola.
Rozbalit vlákno
22
10. 7. 2009 12:41
Re: zaslouženě
Cituji: U ibizi je problem v koncernovych špatnych motorech.

No já ti nevím, ale jeden zdejší diskutér zde už několikrát napsal PRAVDU, že koncernová 1,2 HTP je nejlepším základním motorem ve třídě. A to platí jak pro Fabii, pro Ibizu a tak také pro Polo, tedy pro nejlepší auta segmentu. tedy, tvoje rouhání je pro mne nepochopitelné a troufám si říct, že pramení z neznalosti a že ještě miromenku stále nejsi ten správný bejček, eurodrzek. Tak vyškrábni pokladničku, rozbij prasátko a šup do autosalonu Seatu a projeť těch 60 splašených koní z nejlepšího základního motoru na trhu... tvoje výkřiky nejsou nic jené, než známka a signál tvé neznalosti a nedostatečnosti.
neregistrovaný "alcapooone"
10. 7. 2009 12:59
Re: zaslouženě
>:D >:-[] :yes:

1,2 H*vnoToPojede nech si strčia za klobúk tak isto aj 1,4 85k este smojho pola z roku 97 >:D cely blok vyzera tak isto aj vnútri len tam je naviac tých 35koní do tejto koncernovej nizšej strednej by mali dávať do základu 1,2 tsi za 320 tis.K dalej 1,4 tsi v rôznich výkonových variáciách to by bola paráda >:D
10. 7. 2009 13:01
Re: zaslouženě
Jo a abych nezapomněl...
A musí mrskat jazyky... ;-)
10. 7. 2009 13:10
Re: zaslouženě
Pravděpodobně se domníváš, Wolffe, že Punto na základu jede na motoru z Quattroporte... je přece známou věcí, navíc zde mnohokrát skloňovanou, že v dlouhém táhlém má v základech navrch Fabia nad Puntem. Nebo, že ty by ses tu obonanovával proto, žes to zatím nedokázal přijmout jako fakt?
10. 7. 2009 13:13
Re: zaslouženě
"1.2 HTP je nejlepším základním motorem ve třídě." >:D >:D >:D >:D >:D

"A ten 1.4 63 kw v Ibize, pane, ten je nejlepším výkonným motorem ve třídě. Chcete-li zažít opravdové vzrušení, tak jedině auto emoción by Grupo Volkswageno."

Řiká prodejni rady při poledni mirně podnapilý generální prodejce VW Group. ;-)
Avatar - miromen
10. 7. 2009 13:34
Re: zaslouženě
Tak myslim že ta 1.4 u vw neni špatny motor i když papirově to tak nevypada a řekl bych že si nemaj co vyčitat s 1.4 od forda.
10. 7. 2009 14:44
Re: zaslouženě
Nova Fiesta ma novou 1.4 71 kW Duratec, to je minimalne o generaci lepsi motor. ;-)

TEST: Ford Fiesta 1,4 Duratec - Na vrchole triedy?
[odkaz]
Avatar - miromen
10. 7. 2009 16:03
Re: zaslouženě
Jak už jsem psal ty motory si nemaji co vyčitat nevim v čem je 1.4 od fordu minimalně o jednu generaci lepši jak pišeš. Ja jsem z ruznych testu vyčetl že je ford o chlup dynamičtějši zato meně pružnějši a o něco vic si papne. Zvuk u obou podobně přijemny se "sportovnějšim" nadechem.
10. 7. 2009 19:06
Re: zaslouženě
Ale fakta mluvi jinak, nova 1.4 Fordu je jak uspornejsi tak daleko vykonnejsi i dynamictejsi. Proste po vsech strankach lepsi motor.

TEST: Ford Fiesta 1,4 Duratec - Na vrchole triedy?
"Testovaný benzínový agregát 1,4 Duratec so šestnásťventilovou technikou ponúka na svoj objem primeraný výkon 96 konských síl pri 5 750 ot./min. Krútiaci moment vrcholí na hodnote 128 Nm pri 4 200 ot./min. Výrobca udáva priemernú spotrebu v meste na úrovni 7,5 l/100km, mimo mesta 4,6 l/100km. Kombinovaná spotreba by mala dosiahnuť hodnotu len 5,7 l/100km. My sme v priemere jazdili za 5,9 litra benzínu na 100 km, čo je vzhľadom na to, že sme agregát nešetrili, celkom slušná hodnota. Pri umiernenej jazde mimo mesta ustálenou rýchlosťou okolo 100 km/h nie je problém dosiahnuť spotrebu 5,4 litra, ostrejšia jazda si vyžiada približne o 2 litre paliva viac. V mestskej premávke sa spotreba držala pod hranicou 7l/100km.

V praxi sa agregát prejavuje na svoj objem celkom svižne a dokáže rýchlo reagovať na povely akcelerátora, zrýchlenie na stovku trvá 12,2 sekundy. Krátke odstupňovanie prvých štyroch prevodových stupňov nahráva slušnej dynamike v nižších rýchlostiach, so zaradeným piatym prevodovým stupňom je možné ísť mestskou 50-kou, ale aj maximálnou rýchlosťou 175 km/h."

U Seatu Ibiza jde o motor z predesle generace VW. ;-)

Realna kombinovana spotreba 1.4 Seatu Ibiza je nad 7 litry benzinu na sto kilometru. 1.4 Fiesta realna kombinovana 5,9 litru. To je zatracene rozdil. ;-)
Avatar - miromen
10. 7. 2009 19:27
Re: zaslouženě
Četl jsem několik jak psanych tak internetovych testu kde byli tyto motory proti sobě a co si pamatuju tak vždy měl navrch motor od vw grupe jak v pružnosti tak v o něco menši spotřebě. Takže jestliže je to novy motor od fordu tak oproti te 1.4 od vw groupe ktera je staršiho data je to ostuda.

[odkaz]
11. 7. 2009 14:06
Re: zaslouženě
V tom testu, od tebe, neni konkretne vubec napsano, ze stary 1.4 od VW ma v necem navrch proti motoru Fiesty 1.4.

A to je periodikum, ktere ma koncern VW jako sponzora.

A v nem Fiesta 1.4 porazila VW Polo 1.4 i Seat Ibiza 1.4 (vsechny stejne koncernove stare VW 1.4). Ta Fabia 1.4 vyhrala jen z povinnosti ke sponzoru. ;-)

Tak ze "nezaujaty" vitez v Auto Motor und Sport je Fiesta.

Budu se opakovat, ale Fiesta ma lepsi 1.4. Tecka. ;-)
Avatar - white label
11. 7. 2009 14:29
Re: zaslouženě
Jasně, to je přece logické a platí to obecně..., co vyhraje Ford,
to je naprosto čisté, co ne, je krajně podezřelé... :*) >:D
11. 7. 2009 14:56
Re: zaslouženě
Nevidim na tom nic podezdreleho, kdyz je to verejne prezentovano koncernem VW. To jsou cira fakta, nad kterymi nema cenu vic nez se jen pousmat.
Oni u Fordu nenosi zavodnici na kombinezach cervenou nasivku jako krava "Auto Motor und Sport" jako borci u Audi Sport. ;-) Tak ze brecis na spatnem hrobe.
Avatar - white label
11. 7. 2009 15:09
Re: zaslouženě
To si trochu pleteš..., "brečíš" tady akorát ty, jak je to hrozně "nespravedlivé"..., stačí když si to po sobě aspoň jednou přečteš...
viz (14:06). :*) ;-)
11. 7. 2009 17:19
Re: zaslouženě
Radeji to precti znova sam.
Avatar - miromen
11. 7. 2009 14:48
Re: zaslouženě
Ono stači proklikat tabulkou a naměřene hodnoty bys viděl.Možna že si je viděl ale nějak se ti asi o nich nechtělo psat. Ja jel jak fiestou tak ibizou a rozhodně bych volil ibizu. Lepši sedadla,volant,poloha za nim lepši podvozek prostě pro mě co rad řidim auta lepši volba. A ten odkaz byl jen jako přiklad o naměřenych hodnotach motoru ktery dokazuje že tyto dva motory si nemaji co vyčitat a těch testu jak už jsem psal proběhlo podstatně vic a vždy to dopadlo opět tak jak jsem psal 1.4 od vw groupe mirně horši dynamika o něco lepši pružnost a menši spotřeba. Je zajimave že fordovy papirove hodnoty jsou ve většině připadu přikrašlene kdežto hodnoty vw groupe spiše zdrženlive. A to se tyka hlavně spotřeby a udavaneho zrychleni.

[odkaz]
11. 7. 2009 17:13
Re: zaslouženě
Jo jiste, nejdrive "namerene" hodnoty z "Auto Motor und Sport" a ted kdyz to nevyjde tak VWhit.

Tvoji zkusenost s obemi auty potrhuje i recenze, kterou Seat prezentuje primo na svych strankach.

Jo tak kdyz to pise primo Seat na strankach pardon vlastne Autohit na strankach Seatu. Tak je zarucena pravda jako ty "zdrzenlive" papirove hodnoty u VW koncernu.

Delas si z lidi srandu?

Zatim jsi neukazal jediny nezavisly test, tak ukaz nejaky dalsi. Pokud ho nemas, pak ja si dovolim tvrdit to "same" co ty:

Ja jel jak Fiestou tak Ibizou a rozhodne bych volil Fiestu. Lepsi volant, podvozek, rizeni i motory, proste pro me co rad ridim auta lepsi volba. A muj odkaz byl jen jako priklad jednoho nezavisleho media i autora, ktere neni nijak propojene s Fordem, pokud je mi znamo.

Podobnych testu se da najit vice, kazdy si je najde uz dale v pohode sam. Stejne jako tech 364 majitelu Fiesty v cervnu proti 100 majitelum Ibizi, a i bez toho, aby musel Ford CR davat podobne testy na sve vlastni stranky jako Seat CR. Coz samo o sobe uz dost naznacuje zajiste hodne o nestrannosti takoveho srovnavaciho testu.
Avatar - miromen
11. 7. 2009 17:22
Re: zaslouženě
Tak to je masakr. Ty si zde nedal ani jeden dukaz o naměřenych hodnotach dale tvrdiš že autohit atd je od vw groupe a nepodals tu ani jeden jediny dukaz o kvalitach 1.4 motoru od forda ktery neni buhvi co. Psat tu čeho se proda vic a čeho miň tak to je už uplny nesmysl. Jo a stěmi vozy jsem jel a bohužel pro tebe IBIZA je lepši kus auta. V tom v čem je ford dobry a patři na vrchol v tom ho dokazal seat překonat. Sedni si někdy do sedadel ibizi a do fiesty už nevlezeš.
Avatar - white label
11. 7. 2009 22:42
Re: zaslouženě
To je taky sranda, on tady teď "mrtvejvejtah(a)" hrozně rád argumentuje prodeji Fordu, naposledy taky např. u Mondea proti Laguně, ale je zajímavé, že třeba u Golfu už s touto argumentací tolik "nepracuje"..., proč asi...? ;-) >:D
Avatar - woody-alien
12. 7. 2009 00:24
Re: zaslouženě
Hlavně tedy v evropským měřítku, kde je dominance Golfu až "neslušná"... :-)
Avatar - white label
12. 7. 2009 00:48
Re: zaslouženě
Ano, myslel jsem evropské prodeje... ;-)
Avatar - miromen
11. 7. 2009 17:36
Re: zaslouženě
Nebo nevěřiš ani FORDANUM? Sice je tam fabie ale stejny motor jak ibiza a navic fabie ma proti ibizi horši parametry. Takže ibiza je oproti fabii uspornějši a živějši.

[odkaz]

[odkaz]
10. 7. 2009 13:42
pan GTI
Pane neznámý GTI.

Mohu se zeptat, kde si přečtu, nebo kde uvidím ten obecně známý fakt, tu skutečnost, který opravdu každý ví, tu pravdu pravd, že to v dlouhém táhlém Fabie HTP v základu se 44 kW natře 48 kW Grande Puntu? Jako zajímalo by mne to. Prosím pošlete mi odkaz na ten test, nebo alespoň video, nebo cokoliv, kde je to dokázané. mne to tedy uniklo, neboť Vaše ctěné blogy nečtu (minimálně ne tak poctivě, jak by jste si jistě přál). Klidně do toho vemu v potaz 51 kW HTP motor, který však není tím úplným základem...

A jinak, abych nebyl pes. Sem ochoten a dávám Vám nabídku, kterou předpokládám, že při vaši velikosti neodmítnete. Jsem ochoten vzít na náš společný test jedno GP s motorem 1,2 ve výbavě Dynamic. Předpokládám, že pro Vás nebude problémem sehnat Fabii v základu a pak není problém na brněnském okruhu vyzkoušet, které z těch dvou aut bude opravdu tím pravým vítězem v dlouhém táhlém. Zajistil bych i tu Fabii, ale myslím, že pro Vás to nebude problém a tuhle starost případně nechám na Vás. Pak můžete a to také nechám na Vás, neboť psaní Vám jde dobře, napsat objektivní blogový příZpěvek na téma: Jaký základ ve třídě malých aut je nejrychlejší v dlouhém táhlém v rukách Eurodrzka (o vás si nedovolím pochybovat a myslím, že v nejisrknné atmosféře na okruhu se snad budu moci prohlásit za Eurodrzka i já).

P.S. Do mostu to máte o něco blíže než já, ale sem ochotný dojet i na mostecký okruh, pokud ho zařídíte. já mám o vítězi tohoto kládní představu, ale nebudu v rámci objektivity vítěze předjímat.

Děkuji.

P.S.2 Jinak ano, GP nemá motor z Ferrari a ani z Maserati (jedna líheň), ale 1,4 T-Jet se 120 koníky je velmi velmi poctivý motor an tuto třídu aut. POdobný motor v této třídě jaksi za rozumné peníze těm nejlepším ve třídě bohužel stále tak nějak už nějaký pátek chybí... ;-)
Rozbalit vlákno
43
10. 7. 2009 14:32
Re: pan GTI
Sklapni už, trápny si jak kýbel gitu... :-! :no:
neregistrovaný "yaroukh"
10. 7. 2009 14:37
Re: Zavří hubu, chvostoskoku
Tohle je fér výzva, takže nevim, proč se do toho vůbec $ereš. :no:
10. 7. 2009 14:47
Re: hmm
Taky myslím... Mimoto se se mnou každý kdo chce domluví a tu nabídku opravdu myslím vážně. Dvě základní verze a okruh. A dají se udělat různá měření.. třeba i spotřeba při jízdě na pilu.. u kterého auta je větší a podobně. Vážně myšlený návrh. Já to měření mohu provést i sám,a le jaksi by to nemělo tu správnou vypovídací hodnotu. Když se přidá GTI, případně jiný chytrý pán spektra fanoušků koncernu, bude to přeci jen mít mnohem větší váhu i pro tyto fanoušky... Fabii seženu na toto měření stejně snadno jako to Punto.., ale jak říkám, nebylo yb to ono... A pokud ta fabie bude skutečně lepší, zde přísahám, že bduu HTP opravdu uctívat jakožto ikonu základních motorů v dnešní nabídce nových malých aut. Nemám s tím problém...
10. 7. 2009 14:48
Re: hmm
Asi má IQ vyšší, než ty s wolffem dohromady, pak je to normální.
10. 7. 2009 14:55
Re: hmm
No tak Wolff udělal férovou nabídku,nebo snad ne.Co na ní vydíš nefér.Zkusí se dvě základní verze ve stejných podmínkách aa je to.Na tom není nic špatného.Nebo ukaž co je na to neinteligentního a špatného.
10. 7. 2009 15:08
Re: hmm
Mě je fuk, jakou udělal nabídku o to mě vůbec nejde. Mě stačí ty jeho ubrečený a zcestný romány, co soudnej člověk nemůže číst a každej začíná slovy "mám tě zablokovanýho, ale udělám zcela výjmečně vyjímku a reaguji".

PS: Máš snad pocit, že GTI je člověk, co pojede do Žabovřesk závodit s nějakým magorem ve Fábii? To si může myslet opravdu jen člověk rozumu mdlého a ještě větší idiot si myslí, že tím pádem v tom závodě vyhrál a ještě tady jásá.
neregistrovaný "yaroukh"
10. 7. 2009 16:35
Re: hmm
> Mě je fuk, jakou udělal nabídku o to mě vůbec nejde.

Nezajímá tě podstata věci, zajímá tě, že ti wolff z nějakýho důvodu leží v žaludku. Proč mě to nepřekvapuje?
Sice je fér, žes to nakonec přiznal, ale v tomhle threadu jsou tvoje antipatie IRELEVANTNÍ.

> Máš snad pocit, že GTI je člověk, co pojede do Žabovřesk závodit
Určitě nejsem sám, kdo si myslí, že GTI rozhodně nikam nepojede. Postavit se tváří v tvář svejm Marlboro-land blábolům v reálu, to opravdu nevypadá na GTIho styl. (Pomyslete na ty dlouhý roky poučování všech úplně o všem.)

Jenže to rozhodně nedělá z wolffa magora.
10. 7. 2009 17:26
Re: hmm
Tak jednodušeji... Wolff mi neleží v žaludku v žádnym případě. Pro mě je to takovej Luděk Sobota před 25 lety. Naopak tobě a spol leží v žaludku právě ten GTI a jak vidíte šanci mu to "nandat", tak je hned demonstrace. Tímhle způsobem to asi nebude to pravý.

Pokud se budu chtít s někym někde veřejně konfrontovat, tak si k tomu nevyberu člověka o kterym na 100% vím, že ho to maximálně pobaví u netu. Jedině snad z pozdějšího pohledu "měl si šanci, tak teď mlč, já jsem vyhrál".

Druhá a velmi zásadní věc je, že ta vhozená rukavice přijde od osoby, co prohání Audi na D1, lítá 200... atd. Tu ohranou písničku už asi znáš, takže by ten člověk měl mít nějakou marku a ne punc blázna z více serverů.

A toho "magora" dělá ze sebe wolff jenom sám, čímž netvrdím, že by byl zlým člověkem a nic osobního k němu necítím. Možná někdy trochu lítost...
neregistrovaný "yaroukh"
10. 7. 2009 17:29
Re: hmm
Takže k věci nic?
10. 7. 2009 18:35
Re: hmm
Luděk Sobota před 25 lety >:D >:D
11. 7. 2009 06:07
Re: hmm
:yes:
Navtech super... :yes:
neregistrovaný "yaroukh"
10. 7. 2009 16:30
Re: hmm
1) Uměl bys vysvětlit, co je "trapnýho" na tom, když někdo vyzve druhýho k tomu, aby ukázal, že si netahá ty svoje odrhovačky z prstu? (Nemluvě o tom, jak velkorysou nabídku wolff přednesl - byl ochotnej zařídit defuckto všechno.)

2) Uměl bys vysvětlit, jak svědčí reakce ve znění "Sklapni už, trápny si jak kýbel gitu.." o vysoké inteligenci?

Evidentně ti nějaký city blokujou smysl pro fair-play. To je dost ubohý. :no:
10. 7. 2009 17:15
Re: hmm
:yes:
Nemusel by do Žabovřesk (mimoto, nevím kde tam by chtěl závodit, snad kolem kolejí na Zeleného). mimoto nenabízím závody, jen sem nabídl možnost porovnání porovnatelného s tím, že ať sám pak vyvodí výsledek, neboť čísla by mluvila jasnou řečí.

Jinak sem nabídl i Most, ale tam nemám možnost zařídit okruh, což pro něj, když je skoro odtama by neměl být problém. Ale asi marná snaha...:-( Tak třeba někdy... a nebos e ještě rozhoupe a nebo opět sklopí krovky a přispěchá jako vždy... Se vtipným decentně útočným OT (v lepším případě to přejde mlčením)...
10. 7. 2009 14:37
Re: hmm
Když už si na zahraničním serveru, chovej se tady aspoň slušně, ano...
neregistrovaný "yaroukh"
10. 7. 2009 14:39
Re: hmm
>:D :yes:
Avatar - iudex
10. 7. 2009 14:54
Re: hmm
No ono pán s nickom GTI akosi nerád uzatvára stávky a vykonáva dokazy... Sám som mu dal verejný návrh na uzavretie stávky, a odbil to ako tradicne argumentom off topic. :no:
neregistrovaný "fabius"
10. 7. 2009 15:06
Re: hmm
Dobré odpoledne,nejsem GTI :-),leč samotného mne to zajímá....takže k dispozici Fabie 51 KW,ale zase kombík,takže se to vyrovná.Ale nejsem eurodrzek ;-) ,ale třeba budu....
10. 7. 2009 15:14
Re: hmm
Jasně díky. Ale chce to fakt dva stejné vozy s obdobným počtem km (cca kolem 10 0000 - 20 000 km). to není problém sehnat. Jen se dle reakcí zdejšího GTI funclubu bojím, že na tuto nabídku nepřistoupí a nepůjdou ji naproti. Je mi to líto. Samotného by mne to zajímalo. Obecně však mohu říct můj názor, že pokud by jakékoliv z těch dvou aut enbylo rychlejší než je délka auta, nemá to faktický význam... Ale realita třeba ukáže... Jak sem spal sem ochoten udělat pro to maximum, bude-li zájem z druhé strany. leč to tak zatím nevypadá... Bohužel jsou zde lidé, kteří mají tu svoji psanou pravdu...
neregistrovaný "fabius"
10. 7. 2009 15:44
Re: hmm
Tak jinak,fabie 1,2 HTP 44 KW junior,r.v. 2003 najeto cca 33000 km,je to 2. auto v rodině.....a děda se o něj stará ;-),a nabídka vrkuboje je také zajímavá.Škoda jen,že nejsem zapřísáhlí fanda Škody :-| ,mohla by to být zajímavá zkušenost...Takže kdyby náhodou,a nebylo nic lepšího k dispozici,tak do toho půjdu.Okruh nemám možnost sehnat,ale zase mi jedno,kam pojedu ;-)
10. 7. 2009 16:06
Re: hmm
Třeba se to bdue hodit... ale přiznám se, že bez účasti VW fans by to nemělo tu správnou šťávu... Ale kdyžtak si an mne pozanč kontakt: wolff@email.cz :yes:
Viděl bych to an srpen. Okruh by měl jit v Brně zajistit. V mostě je to podle mne také jen otázka peněz. Jinak v okolí Brna je i hodně celkem opuštěných silnickde by se to dalo prubnout do dlouhého táhlého (stará Hitlerova dálnice)...
10. 7. 2009 16:52
Re: hmm
A co chcete dokázat? Že obě auta budou supět na plný plyn a jedno bude o pár metrů napřed? Opravdu vypovídající zkušenost pro někoho kdo si koupí tyhle auta. Režim těch motorů bude při běžném užívání uplně někde jinde.

Jinak snad jen když už píšu. Jak funguje u Fiatu stahování okének "jedním dotekem"?
10. 7. 2009 17:08
Re: hmm
Tak předně... Jasně sem napsal, že pokud jedno auto nebude o délku celého auta napřed nemá to smysl. (brněnská okruh má dlouhých táhlých celkem dost)
Za další souhlasím s tím, ale jeden člověk tady má neustále potřebu dělat z HTP ten nejlepší základní motor ve své třídě. Sám napsal, že třeba tomu základnímu Puntu ukáže v dlouhým táhlým záda, že to každý ví. Já tvrdím, že to každý neví, neboť je to nesmysl a navrhl sem způsob jak to dokázat. Mimoto taky klidně budu tvrdit, že jako druhotný jev bude mít to Punto při jízdě na pilu z logiky věci nižší spotřebu. Hodně místních eurodrzků a bejčků vzhledem k současné ekonomické situaci bude i tato informace zajímat, které z těchto základů je lepší. Ráčíte-li si všimnout, já s nějakým srovnáním GP a Fabie nezačal, jen sem navrhl (vzheldem k tomu, že to každý ví) provést malý důkaz tohoto tvrzení... a najednou je tady cítit jistá panika ze strany VW funs.

Ad stahování okének funguje výborně na všech Fiatech co mám. Jak u řidiče, tak u spolujezdce. Má s tím někdo problém?
10. 7. 2009 17:13
Re: hmm
Tak jestli podle toho že jedno auto o něco ujede v kopci lze soudit o něco kvalitě kvalitu motoru tak bych spíš doporučoval se věnovat tuningu a koupit kšiltovku.)

Stahování okének: Fiat nemá 2 polohové spínače stahování. Jak to tedy funguje? Prodejce Fiatu na autosalonu mě to nedovedl vysvětlit.
10. 7. 2009 17:25
Re: hmm
Krátký dotek popojede to, dlouhý dotek jede to samo. Při dalším doteku se to zastaví. Funguje to báječně.(snad sem to popsal správně dlouho sem okýnka nestahoval)

Ad kšiltovka.. No to by si měl raději poradit někomu jinému, který tady o jistém motoru mluví jako etalonu základu nad který není právě s tímto argumentem, že ukážeš druhému autu záda v dlouhém táhlém. Ale obávám se, že vzhledem k jeho věku by tunérská kšiltovka na bok nebyla to pravé ořechové. Jinak by mne zajímaly ty hmatatelné parametry, podle kterých hodnotíš úroveň motoru ty. Já se řídím podle projevu motoru (ten je u HTP hrozný), podle výkonu (tady tedy taky nic moc), podle spotřeby (ani tady HTP není tím pomyslným etalonem) a výdrží, případně servisovatelností (a tady s klasickým motorem 1,2 fire od Fiatu jaksi prohrává ten HTP na plné čáře)... Takže se sakra ptám co dělá z HTP tím nejlepším (základem) motorem ve třídě? Ale nemusíš odpovídat... asi bysme dělali zbytečný OT. Uvědom si prosím, že celá moje nabídka vznikla z jedné nevinné věty... volně napsané jako... HTP základ ukáže v dlouhém táhlém základu v Puntu... Ať se daří... P.S. Stahování okýnek lze vyzkoušet... i na salonu (když je prodejce lama a neví)
10. 7. 2009 17:33
Re: hmm
Tak tohle mě řekl i prodejce, dlouhý stisk, ale to přece není automatika. Když to držím víc jak 1s (nevím jak je to dlouho u Fiatu) tak to už mám okno skoro dole.

Tak nevím kde se vzala ta "pravda" o servisovatelnosti co tu píšete.
Nevím co si kdo představuje pod kvalitou motoru. U mě je to vhodnost k jízdě bez častého řazení a bez nutnosti točit motor jak při závodech a v neposlední řadě spotřeba. Byl bych i zvědav na výsledek tohohle testu a to mě kšiltovka vyloženě nesluší:)

PS: A s tou zaslepeností si nemáte s GTI co vyčítat:)
10. 7. 2009 19:56
Re: hmm
No z tebe je byť se to snažíš maskovat cítit koncern fanda (nezlob se), neboť já si nejsem vědom, že bych napsal cokoliv fanatického ale zkusím k věci. Krátkým dotekem myslím letmý dotek, tedy takový jaký si třeba použil při svém prvním mileneckém dotyku tvé milované.... a ten dlouhý je myšlený úplně normální dotek jako by si mačkal jakýkoliv jiný čudlík... Není potřeba ten dotek odpočítávat... tedy je to vše intuitivní, byť nemáš klasický dvoukolébkový (dvoupolohový) spínač. Funguje to bezvadně, je potřeba vyzkoušet... Pékud by si měl velký zájem skočím dolů do auta pro manuál a opíšu to přesně technicky... >:-[] :yes:
11. 7. 2009 10:31
Re: hmm
Tak to že zrovna tady jsi ještě nenapsal nic fanatického neznamená že to neděláš skoro pravidelně:) I když pasáž o servisovatelnosti je vlastně dost na hraně:)

Fanda koncernu nejsem, jen se musí uznat že opravdu dělají jedny z nejlepších aut na světě a umí to i prodat. A tenhle fakt někomu leží dost v žaludku.

To ovládání oken furt nechápu.
Když ťuknu tak sjede až dolu a když chci jen o určitou čáast tak držím a jede než pustím?
11. 7. 2009 20:34
Re: hmm
Tak sem to byl kvůli tobě vyzkoušet. Standardně to aspoň na mém autě funguje tak, že: Zmáčkneš normálně tlačítko a okno samo jede dolu. Pokud ho zmáčkneš znovu ve stejném směru jako si ho zmáčkl před tím (tedy buď dolu nebo na horu) okno se zastaví (okno však můžeš zastavit zmáčknutím tlačítka pro jakýkoliv směr, ale uděláš li to do protisměru, tak znovuzmáčknutí tlačítka do protisměru opět uvede okno do automatického chodu). Od tohoto momentu s ním libovolně můžeš krátkými dotyky pohybovat nahoru a dolu aniž by se samo jakým koliv směrem to okno rozjelo. Pokud však chceš znovu toto okno uvést do samočinného pohybu bez nutnosti držet čudlík musíš ten čudlík přidržet o něco déle. Funguje to spolehlivě, nikdy sem nad tím neměl potřebu přemýšlet až ty si mě donutil se nad tím víc zamyslet a vyzkoušet to. Popís je doufám srozumitelný. Kdyby si měl ještě nějaké dotazy, prosím přes SZ.
neregistrovaný "mates"
10. 7. 2009 17:26
Re: hmm
Myslim, ze myslenka by chtela dopilovat. Kde je zaruka, ze ten jehoz jmeno se nesmi vyslovit, pojede s GP stejne na plnej knedlik jako s Fabii? Zname to. Fabie po jednom kole vyplivne motor v pitlane a cas bude mit jen o 0,001 horsi nez GT3 a GP prijede se studenyma gumama s casem o 5 minut horsim nez byl cas posledniho amatera na dni otevrenych dveri. Chtelo by to nejakyho mistniho "Stiga", ktery by nezavisle provedl onen test.
10. 7. 2009 19:52
Re: hmm
Nad tímhle sem přemýšlel. Za prvé si nemyslím, že by sme se tam sešli sami dva...to by asi nemohl čekat nikdo, spíše by to bylo takové odpolední autosession (to by asi nemuselo být až tak zlé), za druhé si myslím, že GTI je natolik velký fanoušek automobilsmu jako takového, že by přečkal veškerou zášt ke všemu neněmckému a šlápl by na krk i tomu Puntu. Jinak samo výsledky by se asi průměrovaly a kdyby se nevlezl do mého času v 107% mého času, pak by ten čas neplatil... Něco podobného už bylo v F1 a fungovalo to.
10. 7. 2009 15:35
Re: hmm
Myslím, že GTI tuto nabídku "přehlídne" ale i tak bych tě chtěl poprosit o srovnání. Případně kdyby si chtěl tyto dvě auta testovat někde v okolí Brna, tak můžu zajistit i videokamery i s možnosti uchycení na karoserii a širokoúhlým záběrem 170° Dej prosím vědět ;-)
10. 7. 2009 15:43
Re: hmm
Jasně... a já vezmu polní kuchyni a maskérku >:D
10. 7. 2009 18:37
Re: hmm
Tebe nevezmou. Moc do toho krafeš >:D >:D
10. 7. 2009 20:05
Re: hmm
Nojo, producent... ale mě stačí ve středu Televarieté s Bohdalkou, to je lepší, než čumět, jak se někde na okruhu honí fábie s puntem. Taky bych si z toho fofru mohl vykroutit krk. ;-)
10. 7. 2009 21:23
Re: hmm
Stačilo by , keby GTI prišiel so svojim /manželkin/ Mistrom elegance s načipovaným HTP a natrel by to aj Wolffovemu Bravu, tomu ver! >:D
neregistrovaný "mates"
10. 7. 2009 17:19
Re: hmm
To je slovo do pranice ;-) Ja vam zaplatim benzin. Pojedete doufam na benzin? >:D
10. 7. 2009 20:08
Re: hmm
Nemusíš... takovou krávovinu zasponzoruje i Ein Kessel Buntes ;-)
11. 7. 2009 06:04
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
10. 7. 2009 13:58
hmm
Nové Polo nás české ceny, kolik je tu už nových kusů, vůbec netuším. Novináři ho ještě nemají ani na testy, takže to berme tak, že červnové registrace jsou ještě staré generace. Jinak co se Fusionu týče, má pravdu GTI - jedná se o akční výběhovku, Ford sice nástupce ještě nepředstavil (věřme, že bude podobný studii Iosis Max), ale učiní tak nejspíš ještě letos, protože větší C-Max má přijít s novým focusem příští rok. Takže - těšme se na Frankfurt.
Rozbalit vlákno
7
10. 7. 2009 14:09
Re: hmm
Hlavně si teď dávej bacha při jízdě výtahem, nebo v pisáreckym tunelu >:D
Avatar - Emel
10. 7. 2009 14:26
Re: hmm
Fusion má stabilní prodeje už poměrně dlouhou dobu a není to pouze nízkou cenou, jak se GTI pokouší naznačit. Navíc není úplně jisté, jestli příchod novinky bude znamenat zároveň konec Fusionu.

Fusion nabízí solidní prostor, solidní výbavu, solidní jízdní vlastnosti a solidní reputaci Fordu (oproti korejské konkurenci) za solidní cenu. Zkrátka, obecný recept na prodeje je stále stejný... nabízej co nejlepší auto za co nejméně peněz, platí to u Pandy stejně jako u Fusionu :-).
neregistrovaný "yaroukh"
10. 7. 2009 14:39
Re: hmm
To je ale kur*a dlouhá výběhovka. :-)
10. 7. 2009 14:43
Re: Ford Fusion
On se ten Fusion tak dobre prodava, ze u Fordu nikam nespechaji a klidne ho nechaji ve vyrobe jak budou potrebovat.

Pekna paralela je u vybehoveho Pola, tam se ceka na novu generaci jako jak Nemci na posily u Stalingradu. >:D A to skoro doslovne.

Pomerem hodnoty cena/uzita hodnota je mozna "vybehovka" u Fordu lepsi jak "moderni soucasna" VW Fabie.
Avatar - iudex
10. 7. 2009 14:52
Re: Ford Fusion
No u mna je výbehovka nieco, co má nástupcu, ktorý sa bud uz paralelne predáva (GP vs. Punto Classic, Clio III vs. Clio Storia, O I. vs. O II.), alebo je uz predstavený svetu a do predaja sa dostane kazdú chvílu. Tak preto, aby dovozca motivoval zákazníkov kúpit si generacne (technicky/morálne) starsie auto, znízi podstatne cenu výbehovky. U Fusionu ale nic také nevidím. Preto ho povazujem za regulérne auto a jeho predajné úspechy by som neznizoval radením do jednej ligy s Puntom Classic a spol.
10. 7. 2009 19:46
To fakt HTP?
Neviem odkial si to zobral, že HTP je najlepší základný motor...Napríklad tu na serveri Auto.cz som našiel toto:,,Korejský čtyřválec směle překonává silnější variantu boleslavského tříválce HTP, dynamikou se blíží spíše Fabii 1,4 16V (63 kW), ale spotřeba (ta papírová i ta reálná) přitom zůstává pod úrovní tříválců.,,
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Katikakus
10. 7. 2009 20:38
Re: To fakt HTP?
Ztracis cas, tady argumenty nefunguji. Nejlepsi je toho blba ignorovat. :-!
10. 7. 2009 20:43
Re: To fakt HTP?
Však tě nejmenoval, ne? >:D :yes:
Avatar - Katikakus
10. 7. 2009 20:59
Re: To fakt HTP?
Je dobre, ze vis, o kom je rec :-!
10. 7. 2009 21:01
Re: To fakt HTP?
Hlavně žádná křeč! Uvolněte se prosím... ;-)
Avatar - Katikakus
10. 7. 2009 21:38
Re: To fakt HTP?
Souhlas. Kdyz nejde o zivot, tak o nic nejde.
Na krec to spis vypada o kousek niz ;-)
" >:D :yes: "
10. 7. 2009 21:47
Re: To fakt HTP?
A zkoušel si vijágru? >:D :yes:
Avatar - Katikakus
10. 7. 2009 22:35
Re: To fakt HTP?
Jako celkem mlady bejcek mam na ni jeste dost casu, a i kdyby jo, tak jako spravny svorcak na ni nemam. :-(
Tady jsou jini adepti - jak jsem psal - o kousek niz, tam to senilitou primo srsi >:-[] ;-)
10. 7. 2009 23:45
Re: To fakt HTP?
Máš recht, je to pořád levnější, než lítat v Brně na velodromu s puntem...
10. 7. 2009 20:15
maskérka
Bylo by dobré, kdyby jeden místní kuchař s maskérkou vysvětlil jednomu zdejšímu eurodrzkovi, že Fabie se základním motorem není tím pravým nástrojem na předjížděcí manévry (a už je jedno proti komu) v dlouhém táhlém a to zejména z jednoho základního důvodu. Je to jeden s nejslabších základních motorů v nabídce vůbec a rozhodně to není motor určený na jakékoliv dokazování čehokoliv. Myslím, že pan kuchař to pochopil správně.. tak teď ještě by to mohl rozšířit mezi své pravověrné... pak bysme už byli všichni pro příště ušetření číst jakékoliv nesmysly na téma HTP a nejlepší... protože on není nejlepší ani z pohledu základní motorizace a ani z jakéhokoliv jiného pohledu. Dobrou chuť a dobrý večer všem.
Rozbalit vlákno
1
10. 7. 2009 20:21
Re: maskérka
Jsem rád, že si, jako pravověrný konečně pochopil, že tvoje snaha o znesvěcení závodního okruhu je naprosto zbytečná.
10. 7. 2009 21:00
SOPLENOZNÍ ŽALMY
Ti první jezdí, těm druhým než žalmy kanou z usoplených brad... >:D Tedy pánové, takhle jsem se už dlouho nepobavil. Kolegovi Navtechovi tímto vyslovuji jednak upřímný dík za podporu jednak svůj neskonalý obdiv za glosování roku :yes: "IQ, Luděk Sobota, maskérka, Kessel Buntes..." to jsou perly nad perly. Smekám.

Co se týká navrhovaného souboje takříkajíc "šourek na šourek" tam bych byl, být bazalkář velmi opatrný. Koneckonců na diskuzi jsme tohle již snad definitivně uzavřeli. Souboj by mi připadal potřebný asi tak jako to zkoušet s Caymanem a Renaultem mégane coupe...

Nkonec, hele, v dlouhým táhlým může bejt nahoře první jenom jeden. V duelu fabia x punto holt tam dříve bude Fabia, v duelu Cayman - mégane ten cayman... ovšem, co jako by teda fakt zajímalo mně, to by byl souboj Fiata Bravo na stopadesáti ubřezanejch koních s třílitrovou audinou, čtyřkou. V jednom renomovaném periodiku jsem totiž četl, že si ty audiny dávaj ti v Bravech k snídani. I s chlupama... >:D ;-) No... a pak, že neplatí - padni komu padni...

Vo jednom zmindrákovaným bravistovi bych věděl, teď ještě zbejvá najít toho eurodrzka v třílitrový audině. Héj, je tu někdo, kdo si Wolffa vezme na svědomí?... 8-s ;-) :yes:

P.S. BRAVO FABIA 1,2 HTP :yes:
Rozbalit vlákno
14
10. 7. 2009 21:07
Re: SOPLENOZNÍ ŽALMY
Mě neděkuj za podporu, ale na takový kraviny, co jsou podobný stání s balónem před práznou brankou na MS ve fotbale, se prostě musí kopnout. To by mě svědomí a Nedvěd neodpustil.
10. 7. 2009 21:15
Re: SOPLENOZNÍ ŽALMY
:-) :yes:
Avatar - iudex
10. 7. 2009 21:40
Re: SOPLENOZNÍ ŽALMY
Vidím, ze sa radi vzájomne skrabkáte za usami... a pradiete si pri tom,
Avatar - Katikakus
10. 7. 2009 21:45
Re: SOPLENOZNÍ ŽALMY
Doufejme, ze zustane pouze u tech usi ;-)
10. 7. 2009 21:49
Re: SOPLENOZNÍ ŽALMY
Nojo, my se máme rádi a stačí nám net. Ty bohužel musíš jet do Brna prohánět s wolffem fábii s puntem na okruh >:D >:D
Avatar - iudex
10. 7. 2009 21:45
Re: SOPLENOZNÍ ŽALMY
No Ty mozes (a opakovane to robís) pouzit jednu jeho "perlu", ale na Teba moze on vytiahnut tolko Tvojich perál, ze by z toho bol i náhrdelník Zofie Bosniakovej...
10. 7. 2009 21:51
Re: SOPLENOZNÍ ŽALMY
Kdo je ta Žofka? Nemáš na ní telefón? Mohla by mě navlíkat korálky na... :-!
11. 7. 2009 09:26
Re: SOPLENOZNÍ ŽALMY
Cekal bych vic "kulovite" vyjadreni...
Avatar - T613
11. 7. 2009 18:22
Re: SOPLENOZNÍ ŽALMY
to víš, být eurodrzkem není lehký
11. 7. 2009 20:12
Re: SOPLENOZNÍ ŽALMY
Me by spis nez mereni pindouru zajimal opravdu vysledek ;-)
11. 7. 2009 20:16
Re: SOPLENOZNÍ ŽALMY
No mě tak trochu taky.. proto sem to navrhl... a myslel sem to vážně.. bohužel jeden nejmenovaný.. jak si i ty trefně poznamenal..má jen jako zbraň svůh pravopis a sloh, ale koule, koule chlapa.. to už mu chybí...
11. 7. 2009 20:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
11. 7. 2009 21:57
Re: SOPLENOZNÍ ŽALMY
Ten výsledek utkání je jednoduchý. Oba aktéři by se museli před jízdou zvážit a tomu lehčímu přidat do auta závaží. A tak nějak předpokládám, že u obhájce Fabie by ruply tlumiče.
11. 7. 2009 06:01
břežanský kastrát
Bohužel jediný, kdo tady dokázal opravdu, ale opravdu svoji VELKOU malost si GTI opět a jen ty... Ano Fabie je "skoro" jako to Porsche... Nu což není se čemu divit...už to skoro 20 let vypadá, že je to beztak jeden koncern... Takže Bravo VW, Bravo Porsche, Bravo GTI, Bravo Fabie...

P.S. Myslel sem si GTI, že nějaké koule máš, ale ty jsi jen...automobilový kastrát z Břežan... :-O
Rozbalit vlákno
1
11. 7. 2009 14:30
Re: břežanský kastrát
Dockame se 911 s HTP 1.2 boxer H6? >:D "Na okruhu to pojede i 9R6 LMP2" rika GTi.
11. 7. 2009 06:04
znesvěcení okruhu
...by se Navtechu nekonalo... dyť Fabie.. Fabie je vlastně takové malé Porsche.. Jinak na okruhu nejen v Brně se jezdí i s většíma zvěrstvama (byť jich moc už není) než je Fabie v základu... (ona taková pěkně vytuněná 44 kW fabie s 18 palcovými koly je učiněný trhač asfaltu)... >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Emel
13. 7. 2009 15:05
Souboj
Nerozumím sice narážce na Cayman vs. Megane, nicméně jsem přesvědčen, že Fabia s nejslabším HTP by si oproti většině konkurence moc dobře nevedla. Diskutovali jsme to dokonce u 1,2 63kW u Agily... pamatujte na jednoduchou poučku, čím větší výkon a krouťák, tím lépe.
Rozbalit vlákno
0