Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ford Fiesta: 35 let a 15 milionů vyrobených vozů

Ford Fiesta slaví a hned dvakrát. Vyrábí se již 35 let a za tu dobu jich vzniklo patnáct milionů v pěti generacích s dalšími dvěma radikálními modernizacemi.
Zpět na článek
16. 8. 2011 16:45
16. 8. 2011 17:36
16. 8. 2011 18:06
18. 8. 2011 15:53
16. 8. 2011 20:06
23. 8. 2011 11:09
16. 8. 2011 20:06
16. 8. 2011 23:20
17. 8. 2011 02:15
23. 8. 2011 11:11
16. 8. 2011 16:45
SIESTA
Fiesta je pojem. Největší designová pecka, to byly zadní lampy tohoto modelu - [odkaz] neboť ty lampy tvořily roh karoserie a staly se tak její dokonalou součástí, byl to doslovný designový blesk z čistého nebe.
Rozbalit vlákno
3
16. 8. 2011 17:36
Re: SIESTA
Ano! Fordu patri :yes: . A nie len za Fiestu, s ktorou sa pustili odvazne a uspesne do noveho dizajnoveho smeru. Velmi, velmi sa mi paci i Mondeo :yes: :yes: :yes: . Skoda len, ze tam sa im tak nepodaril interier ako vo Fieste a za vsetky stare Focusy maju za mna tiez :yes: . Na novy si este zvykam :-| .
Avatar - Nerez
16. 8. 2011 18:06
Re: SIESTA
Tak tak, gratulace Fordu. Fiesta, nejen nová ale i minulá byla a je velice dobré auto.
Co se Focusu týče, dnes jsem vyhrabal starý časopis Top gear a byla tam reklama na faceliftovaný Focus II v kombíku, na krásných kolech a modrošedé barvě, tak jsem si jen posteskl, jak mohli po tak pěkném autě udělat takový paskvil :no:
18. 8. 2011 15:53
Re: SIESTA
...paskvil? Paskvil byl Focus II.
16. 8. 2011 20:06
Výbava
Jen bych chtěl upřesnit, že v MkIV nebyl v základní výbavě ani jeden airbag. My jsme takové provedení vlastnili. Přikládám odkaz na bazarový model, který airbagy neobsahuje.
[odkaz]
Rozbalit vlákno
1
23. 8. 2011 11:09
Re: Výbava
Díky za upřesnění. Vycházel jsem z tiskové zprávy Fordu, která standardní airbag u Mk IV uváděla, ale platil tedy nejspíše pouze pro vyspělé západní země. Český trh byl donedávna ve výbavách značně specifický, že...
Avatar - Stejsn
16. 8. 2011 23:20
Měl jsem
fiestu mk IV z roku 1996. Jo, tu co se v Japonsku vyráběla jako Mazda 121. Měla motor Ford 1.8D a bylo to STRAŠNÝ auto. Že ten motor je jedna z nejhorších pohonných jednotek všech dob můžu klidně podepsat a odpřísáhnout na červenou, to bylo peklo. Vůbec to nejelo (kamarád mi do kopců běžně ujížděl se stodvácou), v zimě to VŮBEC nestartovalo (nový žhavičky, seřízení čerpadla, dvakrát žhavení, pokusy o roztažení - nic nepomáhalo, auto nechytlo). Pravda, moc to nežralo (asi pět litrů). No a krom motoru - světlej interiér z velmi tvrdých plastů, kterej se furt špinil, kulatá palubka s nulou odkládacích ploch, pedály nehorázně blízko u sebe, sedadla namáčklý na dveře (furt jsem se bouchal loktem a to nejsem žádnej obr), pidizrcátka. No prostě strašný auto, i na svojí třídu. :no:
Rozbalit vlákno
2
17. 8. 2011 02:15
Re: Měl jsem
já zase 1.6 turbo [odkaz] - dokonce stejnou barvu, jen volant na druhé straně. Pánovi v Belgii, co jí měl krátce přede mnou se zdálo, že má malý výkon. Tak do ní hrábnul a místo 133 PS tam dal 150.
Fakt hodně legrace. A Recara sedačky, kožený volant, skoro nic nevážila a neměla kaťák. Peugeoty 205 GTI, UNA turbo nebo BMW 320 se tenkrát vůbec nechytaly.

No a jednoho rána, ani ne po roce, přijdu do garáže a někdo jí asi potřeboval víc než já.