Novinky
Jen bych chtěl upřesnit, že v MkIV nebyl v základní výbavě ani jeden airbag. My jsme takové provedení vlastnili. Přikládám odkaz na bazarový model, který airbagy neobsahuje.
[odkaz]
[odkaz]
fiestu mk IV z roku 1996. Jo, tu co se v Japonsku vyráběla jako Mazda 121. Měla motor Ford 1.😁 a bylo to STRAŠNÝ auto. Že ten motor je jedna z nejhorších pohonných jednotek všech dob můžu klidně podepsat a odpřísáhnout na červenou, to bylo peklo. Vůbec to nejelo (kamarád mi do kopců běžně ujížděl se stodvácou), v zimě to VŮBEC nestartovalo (nový žhavičky, seřízení čerpadla, dvakrát žhavení, pokusy o roztažení - nic nepomáhalo, auto nechytlo). Pravda, moc to nežralo (asi pět litrů). No a krom motoru - světlej interiér z velmi tvrdých plastů, kterej se furt špinil, kulatá palubka s nulou odkládacích ploch, pedály nehorázně blízko u sebe, sedadla namáčklý na dveře (furt jsem se bouchal loktem a to nejsem žádnej obr), pidizrcátka. No prostě strašný auto, i na svojí třídu. :no:
já zase 1.6 turbo [odkaz] - dokonce stejnou barvu, jen volant na druhé straně. Pánovi v Belgii, co jí měl krátce přede mnou se zdálo, že má malý výkon. Tak do ní hrábnul a místo 133 PS tam dal 150.
Fakt hodně legrace. A Recara sedačky, kožený volant, skoro nic nevážila a neměla kaťák. Peugeoty 205 GTI, UNA turbo nebo BMW 320 se tenkrát vůbec nechytaly.
No a jednoho rána, ani ne po roce, přijdu do garáže a někdo jí asi potřeboval víc než já.
Fakt hodně legrace. A Recara sedačky, kožený volant, skoro nic nevážila a neměla kaťák. Peugeoty 205 GTI, UNA turbo nebo BMW 320 se tenkrát vůbec nechytaly.
No a jednoho rána, ani ne po roce, přijdu do garáže a někdo jí asi potřeboval víc než já.
Co se Focusu týče, dnes jsem vyhrabal starý časopis Top gear a byla tam reklama na faceliftovaný Focus II v kombíku, na krásných kolech a modrošedé barvě, tak jsem si jen posteskl, jak mohli po tak pěkném autě udělat takový paskvil :no: