Škoda, že Ford nezverejnil už exaktné technické údaje a dynamické parametre, je teda pravdepodobné, že auto v najbližšej dobe v predaji nebude. Potom bude tiež zaujímavá cena.
Byl bych překvapenej, pokud se na stovku dostane za déle než 5sec a jízdně? U Fordu se dá očekávat, že by neměl být horší než špička HH.
Jinak vzhled u mě spolu s CTR nejagresivnější v rámci konkurence, jen je FFRS díky koukatelnějšímu základnímu tvaru pro mě tvarově lepší ;-)
Presne tak, F RS je dizajnovo pomerne expresívny, radím ho na jednu úroveň s pomerne kolotočárskym A AMG, najmä v priamom porovnaní s ultrakonzervatívnym sleeperom GR. Avšak pri porovnaní s CTR zrazu pôsobí Focus uhladene a pomerne civilne a oproti CTR vyzerá o triedu lepšie (hlavne na rozdiel od Civicu nevyzerá, že vznikol len prilepovaním jednotlivých dielov na karosériu civilného modelu).
Ad dynamika: ak má 300k Golf stovku za 5,1s, je reálny predpoklad, že Focus tú hranicu 5s podlezie, tipujem to niekde medzi AMG (4,6s) a tým Golfom, to ale bude závisieť aj od finálneho výkonu, ktorý stále nevieme.
Tohle překvapení se Fordu jednoznačně povedlo, nechybí mi žádná zmiňovaná agresivita navíc. Naopak vnímám FFRS jako vyvážený a jednoznačně ukazující co v něm je.
Jestli bude navíc jezdit tak, jak si myslím, že by mohl...je tu nová ikona. Ukazující jak moc Mitsu chybovalo s pomalým vyklízením pozic.
A45 AMG nemá v nabídce manuál, takže těch 4,6 bych bral s rezervou. U GR stahuje dvojspojka čas o 0,2 s u TTS o 0,3 s. Pokud bude mít FoRS minimálně 320 koní, tak s manuálem by se možná mohl dostat až na těch dost optimistických 4,9, což je hodnota (lehčího) TTS s manuálem a 310 PS.
Přitom s dvojspojkou umí TTS stejný čas, jako A45 AMG také s dvojspojkou, a to i přes výkonový deficit celých 50! koní.
Tak předně design je věcí vkusu, takže to beru jako tvůj názor, i když se ve tvém příspěvku nikde neobjevilo "podle mě". RS vypadá civilně nenadchne ani neurazí, je konzervativní, jediný, co je na něm, podle mě, "echt" hnusný, jsou zadní lampy, ale to je problém všech nových fordů. Za mě, aspoň podle fotek, Type-R je vítěz. Můj názor ;-) Berme to jako internetový kecy, dokud to člověk nevidí v reálu, tak naše tyto diskuze jen zbytečně zabírají prostor na webu, já se za pár dní přesvědčím o tom, zda jsem své "plky" odhadl správně.
Líbí se mi, že neni tak moc "ujetý" jako RS 2. generace. Auto vypadá parádně v této barvě, "plivance" od Honda klubu na "tuzingové" úpravy Focusu jsou velmi úsměvné v porovnání s obrovskými křídly ostrého Civicu, který vynáší do nebes. Bravo Ford, jak jsem FoFo RS 2 moc nemusel, tohle se mi opravdu líbí. Decentní, agresivní, výkon jistě chybět nebude... spolu s Erkovými Volkswagny je to jeden z nejhezčích HH současnosti.... i když by mi asi postačilo MRS... :-)
No hlavně nám Ford ukázal, jak je to ve skutečnosti s vysokým výkonem na předku. Namísto keců o diferáku a jiných blablabla raději přidal další dva diferáky a lidi konečně můžou vyměnit své Cosworthy.
No, ja sem v nedávné diskuzi o Hondě četl, že 4x4 nepotřebuje a třeba s takovym RS3 (4x4) si na mokru hravě poradí, takže předek je vlastně lepší :D:D Ford to asi halt neumí no >:-[]
...vyrobcov - urobit auto tak, aby vypadalo ako po nejakom uz tuningu a dat tuningovym firmam moznost "retuningovat" auto na "spravnu" uroven. :-)
Tu to vidim jednoznacne na jednoduchu amputaciu toho cudneho sedeho plastu prec, dat vypln celej masky jednotnu - napriklad uz pre Audi typicke "vcelie plastvy" vyrobit za par supov decentny znacik RS a umiestnit ho na spravne miesto. :yes:
Ad Audi a ich R8 benzinove: Nech sa na mna nehnevaju, ale inspirovat sa zrovna az kolotociarskou ABT upravou 1.gen - za toto maju u mna :no:
Takto ma robotu MTM, ktory z niektorych "nedokonalych" modelov robi modely lepsie nez priamo fabrika ! - nahradit tie nasavace vpredu pod svetlami a vyduchy vzadu pod svetlami takymi, s horizontalnymi lamelami a vsetko bude zrazu o X % lepsie !
Uz dokazal "opravit" minulu gen. RS3 ( pozrite si na jeho strankach fotku zadneho narazniku s 2!!! ovalnymi koncovkami po stranach tak, ako to RS modely maju mat ! ) a aj RSQ3 ( ta ista uprava ! )
A nielen to: "Chybu" Audi - neponukat RS8 napravil svojou S8 Talladegou ! Proste ON robi dnes niektore RS modely "spravnejsie" nez priamo fabrika ! :yes:
Ok, trochu som sa nechal uniest, ale hadam mi to odpustite ;-)
Co som chcel napisat, napisal som - mozno prave vdaka prilisnej odvahe niektorych automobiliek zazijeme novu vlnu "retuningu" - teda "umravnovania" niektorych prehnanych vytvorov automobiliek ako takych... >:D
S tou maskou nesouhlasim, tak jak je se mi libi a beru to jako neco zajimave co za me funguje na GT-R a funguje to i tady. ;-)
[odkaz]
Takze rozhodne nemenit. :yes:
:-)
Ok, tvoj nazor. Mne tam vadia tie "vyrastky" po bokoch - keby to len naväzovalo zo spodnej linije z predneho spojlera a vytvaralo taky lichobeznik, ktory sa smerom hore zuzuje - a v nom by bola SPZ-ka, tak by sa mi to pacilo viac. - teda ze by tie kraje masly neboli "zaslepene" tym sedym plastom. - taka malickost... ;-)
Presne. HH je prave o tom kazdodenim kompromisu, pouzitelnosti a zaroven schopnostech potrapit na okresce kdekoho (a dnes vlastni i v primce).
Podle me je 5 dveri ideove jediny spravny pocet na HH. :-)
A jak pise AUDIRS6 nize, takova RS3 sedan by byla podle me uplna pecka. Nejlepsi/nejhezci audi :yes:
Ne, u ostrého hh typu FoRS už vůbec nedává 5dv. smysl. Podívej se na všechny předchozí FoRS a vůbec všechny dosavadní RS od Fordu. Mrkni na předchozí CTR, CRS, MRS, podívej se na původní GGTI, nebo P205 GTi atd..., vše tři dveře!
A pro kupé bych taky moc rád nechal jeden pár dveří, bohužel dnešní móda tzv. 4/5 dv. kupé na to má odlišný názor. CLS, CLA, CC, GC, A5sb, A7... a vlastně i taková X6, X4, GLE Coupé... 8-s
Takže kdo chce dva páry dveří má dnes tolik možností, že si vůbec nemůže stěžovat. Kdo chce pár jen jeden, má to čím dál těžší.
Ty si postesknes za dobou minulou, plnou 3dv HH, me se libi doba soucasna kde ma clovek bud na vyber (treba M135i) nebo ma k dispozici rovnou jen tu praktickejsi variantu. Me to k myslence jednoduse sedi. "Sportak" na kazdej den a klidne jako jedine auto v rodine co i fakt bude na kazdej den a taky fakt bude schopno fungovat jako jedine auto v rodine (rodina => dospeli i deti).
Pokud si můžeš u kompaktního hh vybrat mezi 3dv. a 5dv. je to ideální, ale to už se dneska nabízí spíš výjimečně. U prémie je to tebou vzpomínané M135i a Audi S3, přičemž RS3 je jen 5dv. a M2 bude zřejmě pouze 2dv., jestli bude nějaký silnější nástupce 1M nevím.
A z kompaktního mainstreamu se dá vybírat počet dveří (u hh) už snad jen u koncernu - Golf GTI/R a Leon Cupra. Zapomněl jsem na něco?
Tak tu sa asi najviac ideovo rozchádzame. Presne tento prístup je podľa mňa najhorší možný, lebo spája nevýhody dvojdveráka (nepraktickosť, zle dostupné zadné sedadlá) s nevýhodami sedanu (menej elegantný dizajn ako kupé s plynule klesajúcou strechou). Niečo v štýle "nevadí, že je krátky, hlavne že je tenký". >:-[]
Ale kuš s tvojou plynule klesajúcou obsesiou... :*) >:-[]
Na co mi jsou vzadu dveře (u tak malého auta/sedanu), když si tam za mně stejně nikdo nesedne, protože se tam slušně! nevleze. U prémie dává další pár dveří smysl až u vyšší střední třídy.
Na takomto, ale s obycajnejsim motorom, sa mi kedysi riadne dolamal kamarat... :-!
Trosku reskejsi vyjazd zo zatacky s kaluzou na vonkajsej strane a........ 8-s:-(
Tomuhle určitě ne. Je to dvoudveřový sedan jak poleno. Copak vážně nevíš, že první M3(E30) byla jen jako dvoudveřový sedan (a kabrio). Tenhle sedan ovlivnil (siluetou střechy a Bé sloupkem) všechny další, už kupé, M3, které přišly v dalších g. po něm.
Dřív to bývala poměrně běžná kar. varianta a bývaly i třídveřové kombíky.
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Tak joooo, pradoooon. Niesom cielovka ani FoRS a ani RS3, len som hodil moj pohlad na dizajn, noooo.... ;-)
Kym nebudem mat potrebu, alebo iny problem, koli ktoremu by sa mi zdalo manevrovanie so skoro 5m autom nepohodlne, tak ani o tom uvazovat nebudem. :-!