Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ford Focus RS500: Na český trh míří 5 kusů, každý za 1.170.900,-Kč

Z pětisetkusové série se do českých dealerství dostane pouze pět Focusů RS500. Teoretická naděje na koupi stále žije.
Zpět na článek
26. 5. 2010 09:12
26. 5. 2010 09:35
26. 5. 2010 09:39
26. 5. 2010 09:57
26. 5. 2010 09:47
26. 5. 2010 09:52
neregistrovaný "RayBan"
26. 5. 2010 10:00
26. 5. 2010 09:56
26. 5. 2010 10:22
26. 5. 2010 10:42
26. 5. 2010 11:14
26. 5. 2010 11:29
26. 5. 2010 11:31
26. 5. 2010 11:41
26. 5. 2010 11:53
26. 5. 2010 12:05
26. 5. 2010 11:56
26. 5. 2010 15:49
neregistrovaný "yaroukh"
26. 5. 2010 18:54
neregistrovaný "yaroukh"
26. 5. 2010 19:42
26. 5. 2010 19:49
27. 5. 2010 04:36
neregistrovaný "yaroukh"
26. 5. 2010 14:35
26. 5. 2010 11:31
26. 5. 2010 11:39
26. 5. 2010 11:49
26. 5. 2010 11:59
26. 5. 2010 13:27
26. 5. 2010 14:39
26. 5. 2010 15:34
26. 5. 2010 16:35
26. 5. 2010 11:13
26. 5. 2010 11:16
26. 5. 2010 11:28
26. 5. 2010 11:33
26. 5. 2010 11:36
26. 5. 2010 11:44
26. 5. 2010 11:48
26. 5. 2010 11:50
26. 5. 2010 11:37
26. 5. 2010 11:42
26. 5. 2010 11:45
26. 5. 2010 11:49
26. 5. 2010 13:55
26. 5. 2010 14:13
26. 5. 2010 15:32
26. 5. 2010 16:36
26. 5. 2010 11:50
26. 5. 2010 11:57
26. 5. 2010 12:00
26. 5. 2010 12:07
26. 5. 2010 12:34
26. 5. 2010 12:48
26. 5. 2010 12:54
26. 5. 2010 13:05
26. 5. 2010 13:41
26. 5. 2010 15:15
26. 5. 2010 15:25
26. 5. 2010 12:35
26. 5. 2010 13:28
26. 5. 2010 15:31
26. 5. 2010 16:00
26. 5. 2010 18:00
26. 5. 2010 11:02
26. 5. 2010 11:38
26. 5. 2010 12:05
26. 5. 2010 12:08
26. 5. 2010 12:36
26. 5. 2010 15:46
26. 5. 2010 18:03
26. 5. 2010 18:26
26. 5. 2010 09:14
26. 5. 2010 10:22
26. 5. 2010 12:16
26. 5. 2010 12:28
neregistrovaný "Uhnak_GTi"
26. 5. 2010 12:39
26. 5. 2010 12:40
neregistrovaný "Lioo"
26. 5. 2010 12:58
26. 5. 2010 13:17
26. 5. 2010 13:19
26. 5. 2010 13:55
neregistrovaný "Lioo"
26. 5. 2010 13:56
neregistrovaný "Lioo"
26. 5. 2010 15:22
26. 5. 2010 20:03
26. 5. 2010 13:10
26. 5. 2010 14:14
neregistrovaný "Lioo"
26. 5. 2010 13:33
26. 5. 2010 14:12
neregistrovaný "Lioo"
26. 5. 2010 14:47
26. 5. 2010 14:51
neregistrovaný "Lioo"
26. 5. 2010 17:19
27. 5. 2010 04:47
neregistrovaný "yaroukh"
1. 6. 2010 09:44
neregistrovaný "Lioo"
27. 5. 2010 09:16
neregistrovaný "zirafak11"
27. 5. 2010 09:30
27. 5. 2010 09:40
26. 5. 2010 12:40
26. 5. 2010 14:24
26. 5. 2010 14:29
neregistrovaný "Lioo"
26. 5. 2010 19:21
26. 5. 2010 21:07
neregistrovaný "mario.b"
27. 5. 2010 09:10
neregistrovaný "zirafak11"
27. 5. 2010 12:32
27. 5. 2010 09:04
neregistrovaný "zirafak11"
27. 5. 2010 09:14
27. 5. 2010 12:35
28. 5. 2010 10:22
neregistrovaný "zirafak11"
1. 6. 2010 09:39
neregistrovaný "Lioo"
26. 5. 2010 20:55
27. 5. 2010 04:58
neregistrovaný "yaroukh"
27. 5. 2010 11:33
26. 5. 2010 20:56
26. 5. 2010 22:42
27. 5. 2010 00:16
27. 5. 2010 12:43
26. 5. 2010 21:31
26. 5. 2010 21:57
26. 5. 2010 22:49
26. 5. 2010 23:05
26. 5. 2010 23:07
26. 5. 2010 23:09
26. 5. 2010 23:18
26. 5. 2010 23:21
26. 5. 2010 23:42
26. 5. 2010 23:27
26. 5. 2010 23:37
26. 5. 2010 23:40
26. 5. 2010 23:46
26. 5. 2010 22:52
26. 5. 2010 23:01
27. 5. 2010 04:56
neregistrovaný "yaroukh"
27. 5. 2010 07:20
27. 5. 2010 08:17
27. 5. 2010 06:37
26. 5. 2010 09:12
Cena
Ikdyž tohle RS500 vypadá ještě líp než klasický, tak cena skoro 1,2 mil. je hodně nadsazená. Za tu cenu si to koupí leda Fordfanatik, ostatní daj přednost "konkurenci" :-)
Rozbalit vlákno
82
Avatar - white label
26. 5. 2010 09:35
Re: Cena
Souhlas, asi i "běžný" FocusII RS si (vzhledem k poměru ceny/"předku"/kvality zpracování) koupí také spíš jen "Fordfanda"...
Avatar - bubucci
26. 5. 2010 09:39
Re: Cena
Neboj se, že budou mít nouzi o to těch 500ks prodat.
Avatar - white label
26. 5. 2010 09:57
Re: Cena
Napsal jsem snad něco v tom smyslu? 8-s
Vzhledem k tomu kolik se prodalo "běžných" FoIIRS, s tím nebude žádný větší problém, stejně jako s těmi 5 kusy u nás...
Přesně jak píše Provocateur: "Ford má tu výhodu, že fandů má dost, takže kupce si to určitě najde. Ale já bych takovej blázen nebyl."
;-)
26. 5. 2010 09:47
Re: Cena
Ford má tu výhodu, že fandů má dost, takže kupce si to určitě najde. Ale já bych takovej blázen nebyl.
neregistrovaný "RayBan"
26. 5. 2010 09:52
Re: Cena
Předpokládám že všichni ostatní by měli hned běžet pro Golfa s motorem 1,4 ...
Avatar - white label
26. 5. 2010 10:00
Re: Cena
To se mi na tobě líbí, jak umíš "pohotově" srovnat "srovnatelné", kdybys měl 15, tak ještě možná přivřu oči... ;-)

P.S. Ono se eReSo velmi těžko srovnává i s Golfem GTI, a svým způsobem i s takovým Golfem R, ale srovnávat jej s 1,4kou, může jen motoristický "analfabet"... :*) 8-s
Avatar - iudex
26. 5. 2010 09:56
Re: Cena
Tiez si nemyslím, ze by nejaké RS500 zostali na sklade nepredané. Tu ide o exkluzivitu, za ktorú sa pripláca. Ostatne napr. Subaru to robí uz dlhé roky (speciálne limitované edície Imprezy, napr. Spec C, CS400 a i.) a vychádza mu to.
Avatar - Ricardo
26. 5. 2010 10:22
Re: Cena
Přesně tak, za tu cenu máš i sportovní auto a ne jen přemotorovanou splašenou nákupní tašku
Avatar - iudex
26. 5. 2010 10:42
Re: Cena
Tvojím prístupom by si mohol oznacit vsetky hot-hatche za "premotorované splasené nákupné tasky".
Vysoká cena je taká, za ktorú sa uz tovar na trhu nepredá, t.j. nie je dopyt po tovare za danú cenu. A tento sa bezpochyby predá. ;-)
P.S. Aké sportové auto s výkonom 350 koní kúpis za túto cenu? (a neuvádzaj mi bezné kupé typu BMW 3).
26. 5. 2010 11:14
Re: Cena
Nissan ano, Mustang mi vůbec nepřijde jako sportovní, Cmaro oproti Zetku taky ne.
Avatar - Enthusiastic.driver
26. 5. 2010 11:20
Re: Cena
Ale vem si případný potenciál Mustangu/Camara a další potenciál Focusu, který je limitován koncepcí. Za 150.000,- pořídíš z USA podvozek a brzdy a Mustang najednou bude zatáčet skoro jako MX-5 :-) No dobře, trošku hůř.

A navíc jak píš white label - nezávislé měření (nejen) v Autocaru ukázalo, že těch 300k bylo jen v techničáku a hlavách nadšených majitelů. Což pak už jen dokládá, že Mégane RS ve vyšších rychlostech Focusu ujíždí..
26. 5. 2010 11:31
Re: Cena
Mě přijde taková zbytečná práce koupit nejdřív auto a pak na něm půlku věcí předělat, aby se s tím dalo jezdit i u nás a ne jen rovně.
Zetko je opravu lepší volba, a raději než cpát peníze do ameriky, bych to zkusil u Nisma.

K focusu to píšu dole.
Avatar - Ricardo
26. 5. 2010 11:41
Re: Cena
Chápu tvůj postoj, sám nejsem velkým zastáncem "amerik". Ale nelze popřít, že to je nejlevnější a nejsnazší cesta k zábavnému, rychlému a stylovému autu. A možnosti úprav jsou širší a levnější než u čehokoliv jiného.
26. 5. 2010 11:53
Re: Cena
Mě osobně se Mustang líbí. Ale to auto je prostě v sérii naprosto strašné. Houpe se to jako loď, zadní náprava jako z Transitu a základní šestiválec je tak zdechlý, že člověku připadně, že mu půlka koní vychcípala.
Po vyladění bude určitě lepší, ale jak říkám, hodně času, hodně peněz. Na to musí být člověk fandou, aby to tomu autu odpustil.
Avatar - Enthusiastic.driver
26. 5. 2010 12:00
Re: Cena
jossalito, jossalito, budíček - jsme v roce 2010 :-) Základní V6 má aktuálně víc koní, než předešlá V8. A ten zbytek, možná to bude působit staromilsky, ale není právě ta "neposlušnost" a neotesanost auta nositelem charisma a zábavy? Mi totiž přijde, že právě ona anachronická konstrukce dělá zážitek z Mustangu plastickým a není to ten samozřejmý a plynulý posun vpřed, jaký nabízí třeba 370Z.. Podmínkou je manuál, s automatem to jde do kopru...
26. 5. 2010 12:05
Re: Cena
Já to nikomu neberu, že je právě takový Mustang pro někoho ztělesněním charismatu správného "sportovního" vozu.
Já to považuju za neposlušný žebřiňák, kterému se nic nechce a když ho člověk přinutí, tak to dává s nelibostí najevo formou pískaní gum, houpání karoserie a v mnoha případech odskakujícím případně vlajícím zadkem.
Tohle není můj sen. Jsem příliš evropský. ;-)
Avatar - Enthusiastic.driver
26. 5. 2010 11:44
Re: Cena
já bych řekl, že oni to měřili na klice ;) Na kolech má drtivá většina aut cca o 15-20% nižší výkon než na klice, takže by bylo velmi podivné, že Mégane a Golf, nebo co to tam tenkrát bylo, by měli zázračně na kolech větší výkon, než výrobcem udávaný výkon na klice.

Jinak s tím předěláváním věcí, spoustě lidí by to právě problém nečinilo, ale samozřejmě máš pravdu, zřejmě ještě větší část by to považovala za zybtečnou práci.

Ještě dodám s tím Zetkem. 370Z, přestože je lehčí a výkonnější než 350Z, tak mezigeneračně (o jaké překvapení) vyměklo. Naproti tomu Mustang je už od přírody natolik hrubé auto, že po aplikaci nějakých těch úprav by pro mě byl daleko přitažlivější.

Jo a ještě jeden dodatek - škoda že se v Evropě neprodává Genesis, myslím, že by hodně zamíchal kartama :yes:
26. 5. 2010 11:56
Re: Cena
Zetko sice vyměklo, ale stalo se z něj pohodlné sportovní auto. Což asi uvítalo dost lidí. Komu ale přesto jeho nový charakter nevyhovuje, může si ho poštelovat a bude zase u drsného sporťáku jakým bylo první Zetko.
Se zbytekm souhlas.
neregistrovaný "yaroukh"
26. 5. 2010 15:49
Re: Cena
nj, trapný cinty o ježdění rovně tu chyběly >:D
neregistrovaný "yaroukh"
26. 5. 2010 18:54
Re: Cena
[odkaz]
Jedno z milionu reviews, kde se ke schopnostecm Mustangu vyjadřujou... Ale nepředpokládám, že to na tebe bude mít vliv. Takže až zase někdy přijde řeč na Ameriky, a ty budeš mít nutkání za každou cenu něco o těch autech říct, abys vypadal světaznale, klidně si zase na$er do huby a plácni něco o ježdění rovně. >:D
26. 5. 2010 19:42
Re: Cena
Věřím, že pro tebe je to nejlepší auto na světě, ale pro mne ne. Mám dost pádných argumentů a to mi dozajista stačí. Ty si dál listuj katalogy a americkými plátky rozplývající se nad "kvalitami" Mustangu, pro mě, jakožto evropana s evropským přístupem k autům, mi Mustang nemá co nabídnout. ;-)
26. 5. 2010 19:49
Re: Cena
hmm, NAŠTĚSTÍ nic jako "evropský přístup" neexistuje, a nezaměňoval bych to s kvalitou německého strojírenství. Zpátky do reality - většina Evropanů slintá na blbý jedničkový Bávo zatímco huntují nějaký VW vrak (ještě je pořád u nás průměr 13 let?), tak v americe dostaneš za pár peněz pořádnou porci všeho. Mustanga z videa si může koupit průměrný američan za stejnou dobu jako průměrný čech Fábku
neregistrovaný "yaroukh"
27. 5. 2010 04:36
Re: Cena
Ty tvoje pádný argumenty jsi předvedl: 5 let outdated bláboly, který jsi naposlouchal v zábavnym pořadu z dílny BBC. Máš ještě nějaký podobný?
Realitou nebo názory těch, kdo se pod svůj názor v reviews 'podepisujou', se zmást nenech. Nebo tímhle: [odkaz] případně tímhle: [odkaz]
(Obojí zahrnuje Mustangy před poslední modernizací, která schopnosti podvozku znovu posunula dál.)
Avatar - iudex
26. 5. 2010 11:31
Re: Cena
Vedel som, ze napíses 370Z. Ako vsak písal Jossalito, z uvedených je konkurentom iba Zetko (inak konkurencný server práve týchto dvoch porovnával na Nordschleife a boli velmi vyrovnaní). Mustang a Camaro este viac sú skor muscle cars na efekt, nez na reálne ostrú jazdu.
Avatar - Ricardo
26. 5. 2010 11:39
Re: Cena
Camaro podle toho, co jsem četl i viděl na videích, je vcelku schopné a hlavně hodně zábavné auto. Rozhodně zábavnější než nějaký Focus. A světe div se, na opměry amerických i evropských značek má Camaro (na rozdíl od Mustangu) velmi propracovaný podvozek :yes:
A pokud auto nezvládne 0-100 km/h pod nějakých 5 sekund, nemá symsl rychlost vůbec řešit... 370Z je rozhodně sportovnější i všestrannější než Focus Rs
Avatar - iudex
26. 5. 2010 11:49
Re: Cena
No o tom "rozhodne sportovejsom" Nissane by som to tak kategoricky netvrdil. Precítaj si jazdné porovnanie RS a Z370 z Nurburgringu: [odkaz]
Avatar - Ricardo
26. 5. 2010 11:59
Re: Cena
Kromě věty "Jet s eresem na hraně je mnohem snažší" a pochvaly akcelerace Focusu (který má turbomotor, tak by měl líp akcelerovat) jsem nenašel nic, co by dávalo Fordu převahu.
Avatar - iudex
26. 5. 2010 13:27
Re: Cena
Precítaj si este raz prvú vetu, ktorú si sám citoval. Nie je práve toto podstata sportového auta?
Pre mna je práve fakt, ked pri jazde premotorovanou predokolkou na najtazsom okruhu Európy povedia, ze je lahsie ovládatelná ako klasický sportiak s atmosférickým sestvalcom a pohonom zadných kolies, dokazom o kvalitách RS.
Avatar - Ricardo
26. 5. 2010 15:34
Re: Cena
Spíš jde o to, kde ty limity samotné leží. A snadno dosažitelné limity jsou výhoda spíš pro méně náročné řidiče, nemyslíš?
26. 5. 2010 16:35
Re: Cena
nejde o to jak dobře dosažitelný je limit, ale jak je čitelný popřípadě předvídatelný, a jak ti auto odpustí když ho lehce překročíš
Avatar - Pekelná Micinka
26. 5. 2010 17:32
Re: Cena
No ale předvídat limit zas musí řidič umět, jinými slovy, žádný auto není hloupýmu napověz, blbýho trkni.
Avatar - white label
26. 5. 2010 11:13
Re: Cena
Otázka je jestli těch 350PS nemá jen na papíře, Autocar měřil výkony současných ostrých HH ve srovnávací testu a zatímco Meganu RS, roccu R a Cupře R koně nadbývaly, Focusu RS dost podstatně chyběly, maslím proti "papírovému" výkonu...
26. 5. 2010 11:16
Re: Cena
Tady bych viděl problém právě v té přední nápravě a její schopnosti ten výkon přenést. Kdyby to měřili na klice, výkon by tam dozajista byl.
Avatar - Ricardo
26. 5. 2010 11:28
Re: Cena
Netvrdím, že se to za ty prachy neprodá, jen mi ta cena přijde přemrštěná. Pro Ford je samozřejmě jedině dobře, že se najdou blázni, co to koupí.
Za milion a čtvrt se dá koupit Nissan 370Z, Camaro, snad i Corvette, BMW Z4, nebo taky Audi TT Roadster quattro nebo Mazdu MX5... Dokonce i Boxster je jen 120 tisíc Kč dražší od tohoto pokusu RS.
Prostě to není dobrá nabídka a ono i to Trojkové kupé nebo šestiválcová 1er je mnohem lepší auto než Focus RS.
26. 5. 2010 11:33
Re: Cena
Ber to tak, že jde jen o pět set kusů. Ty se prodaj. Mají spíše sběratelskou cenu než tu reálnou. Tedy snad. >:-[]
Avatar - Ricardo
26. 5. 2010 11:36
Re: Cena
Já to beru a Fordu se nedivím. Být na jeho místě, s vědomím, že sportovní model posatvit nedokážu a 4x4 neumím a do Focusu ani dát nejde, šel bych stejnou cestou a doufal, že mi to trh "sežere i s navijákem"
Avatar - iudex
26. 5. 2010 11:44
Re: Cena
Ber to z ekonomického hladiska. Je to sen kazdého predajcu vyrobit nieco, co nestálo velkú dodatocnú sumu, predat celú vyrobenú sériu a zároven podporit i tak dobrý image svojho produktu.
Avatar - Ricardo
26. 5. 2010 11:48
Re: Cena
Proč opakuješ, co jsem právě napsal? >:D
Avatar - iudex
26. 5. 2010 11:37
Re: Cena
Ako som uz písal vyssie, reálne beriem iba 370Z. Camaro je mozno rýchle tak v priamom smere, Corvette stojí viac, TTS tiez a je pritom omnoho slabsie, o cene TTRS ci Z4M ani nehovoriac.
Ja nehovorím, ze je to super výhodný kauf, len ze s ohladom na exkluzivitu sa to i za túto cenu bez problémov predá a tiez pri porovnaní rovnako výkonnej konkurencie je stále cenovo v norme.
Avatar - Ricardo
26. 5. 2010 11:42
Re: Cena
Exklusivita matně černého Fordu je fakt velká >:D
Avatar - iudex
26. 5. 2010 11:45
Re: Cena
Skor by som vnímal výkon. 350 koní nemá momentálne myslím ziadny kompakt. Image jednotky vo svojej triede tú exkluzivitu vytvára.
A ten matný lak je originálny, nezaregistroval som, ze by to niekto iný ponúkal.
Avatar - Ricardo
26. 5. 2010 11:49
Re: Cena
Ono mít 350koňovou předokolku je podobná zvhrlost jako dělat 50koňovou zadokolku, proto se do toho myslím nikdo další nepouští...
26. 5. 2010 13:55
Re: Cena
Koľko km si v tom "matne" čiernom Forde najazdil Ty, že vynášaš takéto súdy? Tieto namachrované a mudrlantské rečičky naozaj zbožňujem 8-s
26. 5. 2010 14:13
Re: Cena
jinými slovy pro některé lidi nestačí auto ofóliovat a čipnout (větší tohle a větší tamto má cenu nižší než ta fólie) a dát na to znáček "7. z 9".
Avatar - Pekelná Micinka
26. 5. 2010 16:06
Re: Cena
Sedmá z devíti byla kost. To bych o tom i uvažoval... >:D
26. 5. 2010 16:36
Re: Cena
máš bod, žes to přečet' jak já myslel :yes:
Avatar - Enthusiastic.driver
26. 5. 2010 11:49
Re: Cena
Zase až tak bych FoFo RS nezatracoval... Každá benzínová hlava RS řídila, z něj byla naprosto unešena, takže to auto asi opravdu umí zapůsobit na city a vrýt se pod kůži. Minimálně to 3er a Z4 imho Focus zábavností přjede, i když hrabe špatnými koly. Třeba aktuální Z4 pro mne bylo snad největší automobilové zklamání, které jsem kdy zažil.
Avatar - Ricardo
26. 5. 2010 11:50
Re: Cena
poslední BMW bohužel nejsou vůbec přetáčivá, to je pravda :-(
26. 5. 2010 11:57
Re: Cena
A komu to vadí? >:D >:-[]
Avatar - Ricardo
26. 5. 2010 12:00
Re: Cena
Těm, co k BMW přešli od Audi, určitě ne. Ti, kdo nechtějí jen sportovní image ale i aspoň trochu sportovní vlastnosti, by to vadit mělo :-)
26. 5. 2010 12:07
Re: Cena
A kolik jich je? >:D >:-[]
26. 5. 2010 12:48
Re: Cena
to je smutný, ale pro zbytek jsou synonymem pro sport pásek z LEDek a velký kola >:-[]
26. 5. 2010 12:54
Re: Cena
Na tygří potahy si zapomněl. ;-)
26. 5. 2010 13:05
Re: Cena
jo to je fakt, ale ty byly v módě loni, letos jedou potahy na volant z beránka na dvanácti hodinách přelepený proužkem červený izolepy :-!
26. 5. 2010 13:41
Re: Cena
>:-[]
A tipy na příští rok nemáš?
Avatar - Pekelná Micinka
26. 5. 2010 16:37
Re: Cena
Ropou leštěná aligátoří kůže z Lousiany. Pro švorcáky - u rákosníků koženka za dveste. ;-)
Avatar - Ricardo
26. 5. 2010 15:15
Re: Cena
V minulosti skoro všichni majitelé BMW, dnes ti, co si kupují M5 E34/E28, M3 E30, M635i a další zajímavá auta, ačkoliv by měli i na ta nová.
26. 5. 2010 15:25
Re: Cena
Aha, takže to bude oscilovat někde u hranice těch 50 lidí. >:-[]
26. 5. 2010 12:35
Re: Cena
hmm, nová Corvette v základu za 1840 to je fakt skoro to samý jako Focus za 1150 >:D
Avatar - Ricardo
26. 5. 2010 15:31
Re: Cena
Tak známý si dovezl novou z USA 1,250 milionu Kč, nevím, jak to udělal, každopádně to nebylo přes Denkra apod. ale individuálně
26. 5. 2010 16:00
Re: Cena
někdy se "známým" řekne cena kterou jsou schopni unést >:D , já mám svoji taky z USA a pravda je taková, že byla půlroční, zabavená bankou, protože jinak US prodejci nejsou ochotni nové auto přes moře vůbec prodat. Druhá věc je že dovoz bez firmy se nemusí vyplatit, a třetí že pořád se platí 32% clo a dph takže dejme tomu že Vette za 46tis USD a pod MSRP je za nějakých 1,1M bez CLA a DPH tj. lehce pod melcek a půl
26. 5. 2010 18:00
Re: Cena
Nehovoriac o homologizácii, záruke, servisovaní, náhradných dieloch atď.
26. 5. 2010 11:02
Re: Cena
Myslím, že by těch 500 ks prodali i za půldruhého milionu. ;-)
Avatar - Ricardo
26. 5. 2010 12:05
Re: Cena
Kdyby ho pozlatili, tak i za tři >:D
26. 5. 2010 12:08
Re: Cena
>:-[] :yes:
Kde je Dedlift?
Avatar - Pekelná Micinka
26. 5. 2010 12:31
Re: Cena
Snaží se v bance zastavit tchýni. ;-) >:-[]
26. 5. 2010 12:36
Re: Cena
>:D :yes:
Musí pohnout, jen pět kusů!
26. 5. 2010 15:46
Re: Cena
>:D :yes:

myslím, že s touto protihodnotou bude mít problém vydyndat nějaké love i z Providentu >:-[]
26. 5. 2010 18:26
Re: Cena
Cenu naozaj netreba riešiť, kedže to je limitka. Pomer cena/výkon býva u týchto aút biedny. Napr. nedávny príklad Lexus LFA. Auto na technickej a výkonnostnej úrovni GT-R a cena 3-4 krát vyššia len preto, lebo limitka. Tiež 500 kusov mimochodom. Z tohto pohľadu je ešte cena RS500 skvelá. Ale nakoniec to aj tak všetci nakúpia buď do showroomov, alebo do garáže ako potencionálnu investíciu. Zmierte sa s tým, že toto RS-ko na ceste len tak neuvidíte. Ešte ma zaráža arogancia predajcov, ktorý zneuživajú kontakty a všetky RS500-ky si prasproste nahrabú pre seba. Tomu sa hovorí: "Náš zákazník, náš pán." Bude im ku cti, ak tie autá aspoň vystavia, že ich bude možné vidieť.
26. 5. 2010 09:14
mountune
osobne sa mi viac paci v bielej od mountune ako tento batmobil :-)
Rozbalit vlákno
1
26. 5. 2010 10:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Enthusiastic.driver
26. 5. 2010 10:32
Ford zklamal...
Vypadá úchvatně, chytá za srdce ještě víc, než standardní provedení, ale čekal bych od limitky víc, než jen speciální lak a "pseudozvýšení" výkonu, které Mountune za menší obulus poskytne každému stávajícímu majiteli RS taktéž. No jo no, co bych taky mohl očekávat od dnešní doby.

Zapráší se po tom jak po teplých houskách a já na to ani omylem mít nebudu, tak je to stejně jedno.. :-)
Rozbalit vlákno
3
Avatar - iudex
26. 5. 2010 11:41
Re: Ford zklamal...
Ked je u Teba nárast výkonu 32 kW/43 k pseudozvýsenie, tak neviem.
BTW kolko ci pýta BMW za podla Teba pseudozvýsenie výkonu pri Z4 35is oproti 35i (z 225 na 250 kW)? ;-)
Avatar - Enthusiastic.driver
26. 5. 2010 11:52
Re: Ford zklamal...
No jenže pokud se nepletu tak BMW krom zvýšení výkonu udělalo i úpravy podvozku a poladilo režim sport+ u převodovky ;)

EDIT: jestli se to projevilo i v reálu ovšem nevím >:D
26. 5. 2010 16:13
Re: Ford zklamal...
hmm, BMW a jejich zpoplatněném odstranění omezovače do 250 >:D těm tak pěstí :no:
26. 5. 2010 12:16
skvělé auto
Podle mě je to skvělé auto. A výkon je přemrštěnej v nížších rychlost. I proto je výkon na 1.,2. přiškrcenej. V pružném zrychlení kolem 100km/h si povodí nejednu silnou čtyrkolku.
Rozbalit vlákno
0
26. 5. 2010 12:27
1,17 mil. za nejlepší předokolku na světě je rozhodně vynika
how
Rozbalit vlákno
9
26. 5. 2010 12:37
Re: 1,17 mil. za nejlepší předokolku na světě je rozhodně vy
Jdeš pro něj? :-)
neregistrovaný "Lioo"
26. 5. 2010 12:41
Re: 1,17 mil. za nejlepší předokolku na světě je rozhodně vy
najlepsiu v com ? 0.4 s na 100 km/h rozdiel? >:D >:D >:D
26. 5. 2010 12:59
Re: 1,17 mil. za nejlepší předokolku na světě je rozhodně vy
On už standardní Focus RS je nejlepší předokolkou na světě...
neregistrovaný "Lioo"
26. 5. 2010 14:04
Re: 1,17 mil. za nejlepší předokolku na světě je rozhodně vy
lol to si si precital niekde na prvej stranke casopisu ze Focus Rs je najlepsia predokolka na svete, tak to budes vsade pisat?

vidim ze prvy krat si to mal problem precitat, tak to napisem este raz:

V com je Focus Rs najlepsia predokolka na svete?

vysvetlivky: stabilita v zakrutach/podvozok, akceleracia an rovinke, radenie atd.
26. 5. 2010 14:16
Re: 1,17 mil. za nejlepší předokolku na světě je rozhodně vy
proveď důkaz sporem a řekni která předokolka je celkově lepší než FoFo :-!
neregistrovaný "Lioo"
26. 5. 2010 14:22
Re: 1,17 mil. za nejlepší předokolku na světě je rozhodně vy
ok porovnam:

na rovinke ma fofo trochu rychlejsiu stovku, ale na okruhu je fofo to iste ako Megane Rs, dokonca v niektorych testoch Megane Rs mal lepsi cas ako fofo. Vzhlad, fofo ma lepsi predok(zadok naprd), Megan Rs vyzera lepsie z boku a zozadu. V Podstate takmer to iste az na tu zelenu farbu a fofo stoji o 200. tis viac ako Megane RS.
Tymto padom ked neberiem hlad na 0.2 s rozdiel v sprinte, je Megane Rs lepsie auto, lebo dokazal urobit to iste za rapidne menej prachov.
26. 5. 2010 14:36
Re: 1,17 mil. za nejlepší předokolku na světě je rozhodně vy
no někde níž, když jsem psal o Fábii RS - tak ta se taky prodávala loni v základu za 205 tisíc a najednou je tady top verze o 150% dražší. Některé věci jsou prostě drahé. Na Mégane nenajdu nic čemu bych říkal zadní náprava což je rozhodně důvod pro nižší cenu. Jízdní vlastnosti jdou nastavit pomocí odklonů, záklonů a sbíhavosti a zde taky FoFo má lepší předpoklady díky RevoKnuckle, takže když to vezmu čistě technicky, tak opravdový řidič má ve výsledku možnost vytáhnout z FoFo výrazně víc než z Méganu.
neregistrovaný "Lioo"
26. 5. 2010 14:49
Re: 1,17 mil. za nejlepší předokolku na světě je rozhodně vy
ok, ale s momentalnymi nastaveniami ma zadnu napravu fofo takmer identicku s meganom. Mozes povedat ze jeden lepsie predpoklady kvoli Revo, ale obe su porovnavane vo viacerych testoch a nikde nebol zaznamenany znatelnejsi rozdiel, cize sice ma predpoklady lepsie, ale sprava sa rovnako. Cize podtrzeno secteno pre vodica ponukaju obe auta to iste a tym myslim pre skuseneho vodica. Neviem videl si aspon jedno miesto kde kritizovali zadnu napravu megana?

PS; suhlas, megan Rs je trochu moc drahy, ale fofo je za to co ponuka predrazeny este viac podla mna.
26. 5. 2010 15:25
Re: 1,17 mil. za nejlepší předokolku na světě je rozhodně vy
no tak jako cena 1150 je mimo samozřejmě, jsem z těch co by si koupili skladové STičko kolem 1M.

Podle mě prostě Focus má společné např. s Imprezama to, že je připraven na další práci zatímco u Méganu mi ten potenciál chybí, možná subjektivně, ale chybí
neregistrovaný "Uhnak_GTi"
26. 5. 2010 12:28
Za toto 1.170.900,-Kč ????? Nikdy !!! Jednoznacne STI alebo
ktoré maju system pohonu na na míle vzdilený od predohrabu zo samosvorom, focus moze mat aj milion ps ..na mokru, sotoline snehu ...sú rýchlejsie a z vacsím potenciálom :yes: navyse cenovo je to tak isto ..nieje co riesit...
Je to pekny focus bezpochyby skvele auto ale za ten peniaz je dost aut prevysujucich daleko jeho schopnosti
Rozbalit vlákno
0
26. 5. 2010 12:39
No-né
A sakra já jich chtěl 6! >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Lioo"
26. 5. 2010 12:40
Megane RS
Sorry ale Fofo za 1.2 mil je lol. Hodi sa max na preteky na rovinke, lebo vo viacerych testoch na okruhoch klasicky Focus Rs dosahuje slabsie casu ako o 50 koni slabsi a o 200.000 lacnejsi Megane RS.

Je to pekne, ale sialene predrazene. Ja beriem Megane RS.
Rozbalit vlákno
20
26. 5. 2010 12:58
Re: Megane RS
Megane RS. Je motokára a neplnohodnotné rychlé auto, jako Focus RS.
26. 5. 2010 13:17
Re: Megane RS
Ty jsi mi odborník, kolik si v novém Meganu najezdil, jaká motokára, jak že není to auto plnohodnotné rychlé auto, proč myslím, že Focus RS je v tom líp, kolik jsi najezdil Focusem RS ??? :no:
26. 5. 2010 13:19
Re: Megane RS
preco si to myslis?
neregistrovaný "Lioo"
26. 5. 2010 13:55
Re: Megane RS
hikeen, si lamer. Mylis si Megane II RS s Mehane III RS. Su to dve uplne rozdielne auta. Byt Tebou, najprv si o tom nieco precitam a potom kritizujem..
neregistrovaný "Lioo"
26. 5. 2010 13:56
Re: Megane RS
*Megane
26. 5. 2010 15:22
Re: Megane RS
mluvil jsem o RS R26.R, který lze srovnávat.

Megane RS ten současný má 250koní. to je sice slušné a to je přeci jen o něco méně. motor Focuse lze vyladit až k 400koním. Ať už se to zdá někomu smysluplné...

Ve vysokých rychlostech i těch 400koní na přední kola není problém. Výkon auta není jen o 0-100.
26. 5. 2010 20:03
Re: Megane RS
a R26.R mal nejakych 230 koni a to uz sa da zrovnavat?

nikto tu inak nevravel o R26.R ale o RS Megane 250, ktory je s Focusom RS viac nez zrovnatenlny aj napriek tomu vykonovemu deficitu...o tom sa pisalo v povodnom prispevku ;-)
26. 5. 2010 13:10
Re: Megane RS
a když vezmeš Fábii RS budeš to mít za půlku! :-!

P.S. a uvidíš že do půl roku tady bude nejrychlejší, a ještě kombík
neregistrovaný "Lioo"
26. 5. 2010 14:14
Re: Megane RS
hehe :)za pulku ano, ale fabia je trochu ina kategoria. To uz mozes rovno zvazovat mazda 3 mps Leon Cupra R, ktore su lacnejsie
Avatar - iudex
26. 5. 2010 13:33
Re: Megane RS
Extra pre Teba este raz: tu más jedno z porovnaní na okruhu RS a "klasického sporitaka" 370Z: [odkaz]
Len na okraj dodávam, ze RS500 má este 43 koní naviac. :-!
neregistrovaný "Lioo"
26. 5. 2010 14:12
Re: Megane RS
co to ma spolocne s Meganom? o tom tam nepisu.
Avatar - iudex
26. 5. 2010 14:47
Re: Megane RS
Píses o údajnej nedostatocnej potencii Focusu na okruhu. Preto som hodil porovnávacku eresa so silnejsím a tu castokrát spomínaným "plnohodnotným sportiakom" na najtazsom okruhu, kde si vedie RS minimálne rovnako dobre ako tá o cca. 30 koní výkonnejsia zadokolka.
neregistrovaný "Lioo"
26. 5. 2010 14:51
Re: Megane RS
ano pisem o tom ze na okruhoch Focus dosahuje tie iste casy ako Megane, dokonca niekedy slabsie, napriek tomu ze ma "50" koni naviac.
26. 5. 2010 17:19
Re: Megane RS
"tie iste casy" on ten Megan jezdi Nürburgring za 7.59s ?... >:D >:D >:D [odkaz] >:D
neregistrovaný "yaroukh"
27. 5. 2010 04:47
Re: Megane RS
poněkud to kazí ten paket (pokud jsem to s moji near-zero znalostí němčiny pobral správně)
neregistrovaný "Lioo"
1. 6. 2010 09:44
Re: Megane RS
mrkni najazdene casy podla modelov...
Avatar - white label
1. 6. 2010 09:50
Re: Megane RS
Neblbni, liftovi se na compu zobrazují jen parametry a časy Fordu, ostaní značky má trvale na "hejtu"... :-O ;-) >:-[]
neregistrovaný "zirafak11"
27. 5. 2010 09:16
Re: Megane RS
Niektorym ludom to ale tazko vysvetlis.Ja to beriem ako cisty Ford komplex niektorych a snahu silou-mocou ho odpisovat.Osobne jazdim ST a modelom RS som mal moznost sa zviest par krat ako spolujazdec,ale vsetkym kritikom odporucam aspon toto zvezenie a urcite ich vyjadrenia prestanu byt az take odpisujuce/ak teda budu aspon kusok objektivny/ :-)
Avatar - iudex
27. 5. 2010 09:30
Re: Megane RS
Viem, cím jazdís, obcas Tvoje auto v TT vídavam.
Hm, eresom by som sa tiez rád zviezol aspon ako spolujazdec. :-)
27. 5. 2010 09:40
Re: Megane RS
Neřekl bych, že je zde RS odepisováno. Spíše bych to nazval zklidňováním přehnané glorifikace RS. Každému, kdo se trochu zajímá o auta musí být jasné že se Fordu povedl výborný počin, který také výborně funguje.
26. 5. 2010 12:40
RS
Mám Megana RS z 250PS a je to tak tak s přenosem, nevím proč dělají Focuse s 350PS, možná na zrychlení v přímem směru ve vyšší rychlosti lépe potáhne, ale v zatáčkách na tom bude stejně nebo hůř díky těžšímu auto a to nemluvě o té dívné barvě, která je podle mě dost nesportovní. :-!
Rozbalit vlákno
12
Avatar - www.skodaoctavia.cz
26. 5. 2010 13:39
Re: RS
Tak barva je naprosto úžasná.
26. 5. 2010 14:24
Re: RS
černá to snad ani není barva :-! ale náhodou tomu docela padne....

ale vážně - celkem by mě zajímalo jaký lak to má pod tou fólií. Nebo už fólie nemá životnost tři pět let a pak nemusí dolů?
neregistrovaný "Lioo"
26. 5. 2010 14:29
Re: RS
na tu zelenu nema ;-)
Avatar - white label
26. 5. 2010 19:21
Re: RS
Pod matnou folií je černý lesklý lak...
neregistrovaný "mario.b"
26. 5. 2010 21:07
Re: RS
ta černá matná vypadá jak oprava po havárce :-).
jinak slušný auto za slušný peníz. u mě ale vyhrává
Leon Cupra a Civic Type-R - jejich výkony jsou na předokolku akorád dost :yes: :-)
neregistrovaný "zirafak11"
27. 5. 2010 09:10
Re: RS
Cierna panther metaliza.
Dnesne,moderne,polepove folie uz zivotnost neriesia a po 10 tich rokoch to auto,ako aj kazde ine moderne bude na srotovisku >:D
27. 5. 2010 12:32
Re: RS
hmm, černou panther jsem měl kdysi na Mondeu, ta je parádní!

S tou fólií nevím nevím, možná v garáži bez slunečního osvitu...
neregistrovaný "zirafak11"
27. 5. 2010 09:04
Re: RS
Asi by si sa mal konecne previest aj v nejakom ozaj RS aute,pretoze ja som sa v tomto akoze Megane RS mal moznost zviest ako sofer a poviem ti,ze som bol velmi sklamany.Motoricka,urevana pila,ktora prakticky vobec nejde,riadenie mrtve a nebyt spickovych pneu Dunlop Sport maxx TT,absolutne by som nevedel,co sa deje s kolesami.Auto totalne bez emocii a nejakeho sportoveho zazitku.
Kladne vsak hodnotim brzdy a velmi milo som bol prekvapeny,ze konecne aj Francuzi zacali robit celkom slusne podvozky.Focus RS im je vsak veelmi vzdialeny a logo RS si skutocne zasluzi :-)
27. 5. 2010 09:14
Re: RS
Copak je RS nějaká univerzální značka, která definuje jakékoliv auto do jednoho standartu ? Tohle není smažák s hranolkama.
27. 5. 2010 12:35
Re: RS
no z mé osobní zkušenosti Sport Maxx jsou výborné co se týče směsi, ale právě ony to řízení umrtvují (mají hodně živou bočnici, aby pneumatika měla stále velkou styčnou plochu - za to se ovšem platí relativním posunem běhounu proti ráfku)
neregistrovaný "zirafak11"
28. 5. 2010 10:22
Re: RS
Snad hovorime o rovnakych Maxx-kach,pretoze tieto novinky s podoznacenim TT maju bocnicu vystuzenu kevlarom a je skutocne tuha a nedeformuje sa ani ozaj vo vysokych rychlostiach.Stycna plocha je zväcsena o 8-10% a to ma tiez svoje pozitiva si myslim.
U mojho ST mi s nimi pripada riadenie hodne zive a komunikativne. :-)
neregistrovaný "Lioo"
1. 6. 2010 09:39
Re: RS
lol urevana pila? sorry ale nesedel si v inom auto ako o ktorom sa pise? sam som v nom sedel a 100% recenzii pise o tom ze zvuk je skor mierny. Riadenie mrtve? lol, mas recht, na fabku sa nechyta :))))
26. 5. 2010 13:31
Nebudu přispívat do hádky
jednak bych mohl být nařčen s předpojatosti a byla by to pravda (co taky jiného čekat od člověka co má už třináctého forda ;-) ) Ale jednu hlášku tady hodím. Mám kamaráda co má standardní RS a ten mi onehda říkal: Člověče je to nějaký divný lítal jsem v brně po okruhu a honil se s Porsche a Ferrari a já ti musel vždy po třech kolech do boxu, nestihaly brzdy, trochu divné u auta za mega ne? A já mu na to odpověděl: No pokud ti nevadí že ty auta se kterýma ses honil mají za mega jen ty brzdy tak je to fakt divné. ;-)
Rozbalit vlákno
15
26. 5. 2010 13:40
Re: Nebudu přispívat do hádky
Zrovna okruh v Brně je na ty brzdy poměrně náročný, kolik okruhů se může chlubit převýšením přes 70 m? V Mostu by možná vydržel těch kol i pět. >:-[]
26. 5. 2010 13:52
Re: Nebudu přispívat do hádky
>:D >:D >:D Dám mu tip. ;-)
26. 5. 2010 14:40
Re: Nebudu přispívat do hádky
Brno zas tak náročné na brzdy není, průměr řekl bych. Na Hockenheimu by nedal ani jedno ostré kolo :-!
26. 5. 2010 15:08
Re: Nebudu přispívat do hádky
Tak já to bral v reálném dosahu našinců. Neříkám, že brněnský okruh je nejnáročnější na světě.
A ty myslíš původní verzi Hockenheimu nebo tu moderní zkrácenou?
26. 5. 2010 15:31
Re: Nebudu přispívat do hádky
zkrácenou, brždění do té vracečky v půlce už zlikvidovalo hodně big brake kitů o kterých výrobci prohlašovali že jsou "the best of the best"
26. 5. 2010 16:32
Re: Nebudu přispívat do hádky
Na konci paraboliky? No nevypadá to tak nebezpečně. :-|
26. 5. 2010 16:40
Re: Nebudu přispívat do hádky
to nebezpečný není - je tam úniková zóna kam dohlídneš, ale je to ve skutečnosti tak strašný zpomalení, že to fakt prověří. (v mém autě se bavíme o nějakých 280->70 km/h) zkus si někdy fullstop 160-0 a zeptej se brzd jak se jim to líbilo a jestli mají chuť dál pokračovat >:D ;-)
26. 5. 2010 19:45
Re: Nebudu přispívat do hádky
Své brzdy mám rád. >:-[]
Nepotřebuju si z nich udělat zvlněné Tesco pánvičky. :-)
26. 5. 2010 14:29
Re: Nebudu přispívat do hádky
...jestli má iniciály D.J. tak jsem na toho Focuse koukal.
Btw. né náhodou si všichni měníme brzdovou kapalinu, ono to jenom tím vydrží o dost víc :-!
26. 5. 2010 21:04
Re: Nebudu přispívat do hádky
JJ D.J.
26. 5. 2010 15:32
Re: Nebudu přispívat do hádky
To sedi, Nürburgring za 7.59... papa... Porsche a Ferrari. >:D
[odkaz]
26. 5. 2010 19:05
Re: Nebudu přispívat do hádky
[odkaz]
Klid lifte...
26. 5. 2010 19:15
Re: Nebudu přispívat do hádky
[odkaz]
Pro FoFo Mk.II jsem našel "pouze" 8:26. Není na tom videu náhodou krapet upravené RS....
Avatar - Pekelná Micinka
26. 5. 2010 19:41
Re: Nebudu přispívat do hádky
Já jsem spokojen, 18 let starý auto... 7:46.36 :yes:
27. 5. 2010 12:38
Re: Nebudu přispívat do hádky
hmm, stejně když vezmeš sice starý, ale 550tikoňovej supersport s motorem uprostřed vs Focus, tak to je fakt masakr
26. 5. 2010 15:05
Fordova fajn masírka
Tak ho tady máme. Za cenu konkurující zdatně vozům s mnohem "přilnavějším" podvozkem. Jistě - jako masírka - pro ty, co chtějí "oslnit" nabušeným fordem - výborný stroj. Ale přiznejme si - kolik z těch, kteří již teď vlastní RS či pořídí tenhle stroj, nebo, abychom byli objektivní, STI či EVO - dokáže tyhle stroje "vyždímat" na limit jejich možností, pročež jsou tyto stroje stvořeny? Moc jich nebude. Ti, kteří se k těm limitům alespoň občas vzdáleně přibližují(mnohdy k limitům vlastním, ne vozu) si asi pořídí spíš "něco", co hrabe aktivně na všechny čtyři. Ať už budeme tvrdit cokoliv - dvě hnaná kola, byť s aktivním diferenciálem, zkrátka tolik síly dobře nepřenesou. Ale na rychlý odpich v křižovatce či dálničněokreskové obluzování standartní motoristické populace to bude bohatě stačit - a vo vo vo tooomm tooo je Ne?
Rozbalit vlákno
24
26. 5. 2010 15:36
Re: Fordova fajn masírka
WTCC, BTCC neznas? Boze. 8-s
26. 5. 2010 16:01
Re: Fordova fajn masírka
Ach můj Bože, oni tam zasa... no a kolik si Ach můj Bože myslíš, že těch, kteří tohle lítají, si skutečně pořídí tyhle vozy a ne kity? Jestli jsi skutečně přesvědčen, že si je koupí lidé, kteří s nimi pak budou brázdit tyto soutěže, tak si nejsem zcela jist homologačními podmínkami, ale možná se pletu. Spíš - a to mne oprav, to skončí skutečně v garážích těch, kteří se na okruhu ukáží tak leda v Mostě na nějaké akcičce - ale možná se skutečně pletu. Alespoň vím o jednom, který RS vlastní a uvažuje o koupi tohohle - a je to hokejista a neřekl bych, že jezdí nějakou z těhle soutěží.....
26. 5. 2010 16:08
Re: Fordova fajn masírka
no pravda je taková, že jak se tady jezdí Octavia Cup, tak např. v Británii je tolik Ford XY Cupů, že to není vůbec nepodstatná skupina zákazníků - a protože dokážou realizovat úspory z rozsahu, každý se pak dostane k té technice za super ceny!
26. 5. 2010 16:18
Re: Fordova fajn masírka
ale prostředí v GB bude asi trošku jiné než to naše. Navíc si fakt myslím, že většina účastníků v těchto závodech bude "kitařů" a ne origo vlastníků něčeho z 5OOkusové série. Ty kitovky jsou výrazně levnější než tyhle série, takže by asi byli sami proti sobě. I když pokud by v civilu pak jezdili v tomhle , tak to je jiná káva....
26. 5. 2010 16:45
Re: Fordova fajn masírka
no tak nemyslím, že bys musel mít RS500 abys mohl závodit, ale povědomí a vztah ke "své" automobilce bude o několik levelů výš - a nebudou to ty lidi brát jako masírku.
26. 5. 2010 17:07
Re: Fordova fajn masírka
BTCC FORD FOCUS ST ma podvozek prevzaty ze serioveho RS, proc tolik prace s necim co podle nekterych je nanic. Evidentne je videt na prikladu BTCC AON Focusu ST, ze to funguje dobre. Cas mirne poladeneho (lepsi brzdy, jina kola) Focusu RS se zakladnim motorem tedy 305PS na Nürburgringu zajel za 7.59, to jako asi dukaz nestaci, upozornuji, ze to je vyrazne rychleji nez to zvladl nekterymi vyse vyzdvihovany Megan R26.R.
[odkaz]
Avatar - Pekelná Micinka
26. 5. 2010 16:08
Re: Fordova fajn masírka
To je ta hrůza, kde vedle BMW jezdí Deawolety a Leony? Horší závody už nemohly existovat.
26. 5. 2010 16:11
Re: Fordova fajn masírka
proč? když pominu že se WTCC dost výrazně mění (příchod turbomotorů a změna pravidel) tak jsou to pořád poměrně levné závody plné tvrdých bitev na špičkových okruzích. Nevidím důvod se tomu vysmívat.
Avatar - Pekelná Micinka
26. 5. 2010 16:45
Re: Fordova fajn masírka
Protože tam jezdí Chevrolet a Seat. BMW jsou OK. Nelíbí se mi závody, kde jezdí dehetovej hothatch, auta značky, co musí prodávat cizí modely a k tomu BMW. Navíc je jasný, že na "ulici" vrcholný model Leona nemá na vrcholný BMW a jestli nějaký model nabízí Deawoo to ani netuším. Je to stejná zábava, jako Porsche Carerra Cup a podobný jednodruhový závody. Stejný auta = nuda. Ještě že existuje Fia GT, ALMS, British GT a další. BTCC je o něco lepší. Problém je v tom, že mají asi tak konkrétní specifikace, že se a
26. 5. 2010 16:50
Re: Fordova fajn masírka
a to tam jezdila Lada, btw. BMW půjde do DTM, takže bych předpokládal že to tam zabalí.

"jednodruhové" závody jsou zase nejlepší sport, protože odhalují co je v rukách a v hlavě. Ty co jsi jmenoval mají zase tendenci k přefiltrování ve qualdě podle toho jak kdo na sezónu potunil, a pak už nic
Avatar - Pekelná Micinka
26. 5. 2010 16:52
Re: Fordova fajn masírka
No asi je to o úhlu pohledu. Mě se líbí auta, když chci vidět závody lidí, koukám na cyklistiku, třeba teď zrovna na Giro d'Italia. Ne že by ti závodníci nebyli důležití, ale ten zážitek je z toho auta, ne z toho maníka, co vevnitř cvičí. Mě by se líbil šampionát, kde by mohla jezdit jen úplně tovární auta, namontovala by se akorát klec, a smělo by se vyndat některý čalounění z interiéru a zbytečné hořlavé díly, třeba koberečky z kufru, nebo nevím. A namontování hasícího zařízení. Další limit by byl akorát v počtu válců a objemu motoru, celkový hmotnostní limit, aby někdo nestavěl "dragster". A ještě omezení v podobě typu karoserie. Tak aby nám zde nejezdily "malokombíky" (hothatch) proti plackám. Takže by byla kategorie sedany a kategorie coupé. Jezdilo by se na normální palivo. ;-) Automobilky by tak byly motivované dělat lepší silniční auta, resp. by se lépe prodávali různé omezené série, které by ale musely být dostupné přes normální dealerství pro obyčejného zákazníka (tj. i pro toho co nechce závodit). To by byla paráda, třeba osmiválce 4 - 6 litru...
26. 5. 2010 17:51
Re: Fordova fajn masírka
To bych rekl, ze zcela splnuje treba ted novy Mustang Boss 302, ktery udajne Ford pripravuje, ale nekteri vyse mozna konecne, ale dost opozdene pochopi, ze Mustang je ikona sportovnich seriovych aut uz od prvni generace.

A nove GT 5.0 nebo Boss 302 nema a nebude mit problem uspesne souperit treba s ikonou, jako je treba BMW M3.
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - Pekelná Micinka
26. 5. 2010 18:56
Re: Fordova fajn masírka
No Mustang to je jiný kafe, než Focus... Měl bych problém vybrat, Mustang, Camaro, Challenger.. Pěkný jsou všechny. Škoda, že se nevyrábí retro Plymouth Roadrunner GTX '72. To bych měl snadný rozhodování.. Jistý návrh tu již byl. Škoda, že značka zanikla. :-( [odkaz]
26. 5. 2010 19:25
Re: Fordova fajn masírka
na "nějakou" M3ku už stačí Shelby GT 500 ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
26. 5. 2010 19:32
Re: Fordova fajn masírka
Výkonem snad ano, ale pochybuji, že by manévrovatelností.
26. 5. 2010 18:34
Re: Fordova fajn masírka
hele jako amící tak závodí a dobře se baví, v podstatě jak píšeš, řekne se co musí ven a co dovnitř a zbytek je série

Ve skutečnosti automobilky pak udělají auto rovnou lepší aby bylo "sériové" - jednou tuším BMW dalo zcela závodní sání do 3er protože se jim pak hodilo v DTM nebo v čem, já mám v autě přípravu na chlazení brzd - stačí jenom propojit, pod panely B-sloupku je příprava na vzpěru a 6ti bodový pásy atd. atd.
Avatar - Pekelná Micinka
26. 5. 2010 19:03
Re: Fordova fajn masírka
No, tak to je správně - zábava pro jezdce, pro lidi na okruhu i u televize. Chci vidět závody aut, co si můžu jít koupit k dealerovi a smí se s nimi na silnici. Oplastovaný monstra, který ještě musí živit sponzoři a na silinici se s nima nesmí a leckdy by se ani nedalo jezdit, ty mě skoro nezajímají. Úplným extrémem v tomhle směru je americká lidová zábava - NASCAR. Světla jen namalovaný a ještě od současnýho nebo minulýho roku to je nějak upravený kvůli tomu, že to jezdí jen proti směru ručiček... To je h.no šampionát. ;-)
26. 5. 2010 19:18
Re: Fordova fajn masírka
>:D to je už léta, že vnější strana co jezdí na ovále delší štreku má větší kola, jinak samozřejmě NASCAR má taky něco do sebe - v těch rychlostech se nesmí udělat chyba a zatáčky jsou tak klopený, že když nejedeš 120 tak se to auto sesune dolů. Na tom se mi spíš nelíbí že tam pořád jezdí safety car takže výsledek je lotérka.

..ale já mám rád motorsport obecně, dokážu se bavit jak u závodu sekaček (naposledy Terra Cup v Kochánkách) tak u Dragsterů nebo Kamionů
Avatar - Pekelná Micinka
26. 5. 2010 19:28
Re: Fordova fajn masírka
Aha. NASCAR vysílají často na Sport5 a odtamtud tu informaci mám, tak možná je to nějaká další změna, nebo jsem špatně poslouchal. Jenže chybu nesmíš udělat ani na oválu, ani v F1, rozdíl je jen v následcích. Viz Brno o víkendu. Údajně (z toho co se mi doneslo) je tam průser, protože se utrhlo i sedadlo s jezdcem a zřejmě i nádrž...
26. 5. 2010 19:58
Re: Fordova fajn masírka
...je to na autofun.cz a není to moc příjemný pohled :'-(
Avatar - Pekelná Micinka
26. 5. 2010 20:02
Re: Fordova fajn masírka
To ano, viděl jsem to. Píši, co jsem přeneseně slyšel.
Avatar - Pekelná Micinka
26. 5. 2010 19:10
Re: Fordova fajn masírka
ehm... chtěl jsem dodat, že se do WTCC nepřihlásí týmy s jinými značkami.
26. 5. 2010 17:09
Re: Fordova fajn masírka
Videl jsi nekdy BTCC? Boze. 8-s
Avatar - Pekelná Micinka
26. 5. 2010 17:30
Re: Fordova fajn masírka
To se týkalo WTCC.
Avatar - Pekelná Micinka
26. 5. 2010 16:35
Kdo bude rychleji u hypermarketu a zpět
Nudíte se? Kupte si medvídka mývala. Nebo si pořiďte RS500 a pak přemýšlejte, proč jste si nekoupili 370Z, které aspoň sportovně vypadá. Nebo proč je Scirocco R sexy i když je to VW a vaše auto vypadá, jako když prochází lakovacím procesem. ;-)
Rozbalit vlákno
8
26. 5. 2010 17:20
Re: Kdo bude rychleji u hypermarketu a zpět
Produkce VW je tu pro ***e, který mají potřebu se ukazovat se svojí károu před místní dýdžinou, Focus RS je tu pro ty, kdo to myslí se sportovní jízdou opravdu vážně... ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
26. 5. 2010 17:23
Re: Kdo bude rychleji u hypermarketu a zpět
No jeje, to je mi myšlenka...
26. 5. 2010 17:25
Re: Kdo bude rychleji u hypermarketu a zpět
hodně podobná té tvojí... ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
26. 5. 2010 17:29
Re: Kdo bude rychleji u hypermarketu a zpět
Aspoň nekastuju lidi podle auta.. ;-\
26. 5. 2010 17:33
Re: Kdo bude rychleji u hypermarketu a zpět
Musíš to brát trochu s nadsázkou, natürlich... :-)
Avatar - white label
26. 5. 2010 18:02
Re: Kdo bude rychleji u hypermarketu a zpět
Tak mi potom s nadsázkou (natürlich...) vysvětli, proč je skoro v každém testu FoII RS zmínka o jeho "pozérském" designu a proč podobné poznámky, třeba u Zetka, nebo rocca R, nejsou...? :-O :*) ;-)
26. 5. 2010 18:10
Re: Kdo bude rychleji u hypermarketu a zpět
V jakým testu? Pošli odkaz na nějaký článek. Nebo to mám brát jen jako tvoje "plácnutí do vody"... Teda pokud to není test v časopise Fauvéforfans >:D
26. 5. 2010 19:21
Re: Kdo bude rychleji u hypermarketu a zpět
RS pro Ford nadšence. Pro někoho, kdo to myslí se sportovní jízdou vážně jsou řidičsky zajímavější alternativy.
26. 5. 2010 17:15
FOCUS vs. MEGANE R26
část 1 - v maximálce vede jasně Focus
[odkaz]

část 2 - v provedení a každodenní použitelnosti také vede jasně Focus
[odkaz]

Takže když to shrneme, Renault musel postavit téměř závodní auto, ale v běžném provozu zcela nepoužitelné (odlehčená konstrukce, velmi omezená vnitřní výbava), aby vůbec stačil na Ford Focus RS...
>:D
Rozbalit vlákno
43
26. 5. 2010 19:24
Re: FOCUS vs. MEGANE R26
Taky si nezapomeň poslechnout, co tam řikaj.
Ty auta jsou zaměřením dosti rozdílná.
Avatar - Ricardo
26. 5. 2010 20:24
Re: FOCUS vs. MEGANE R26
Ale hothatch by měl být sportovní, téměř závodní auto a ne navoněná kabelka se silným motorem, nemyslíš? :-)
Avatar - Pekelná Micinka
26. 5. 2010 20:55
Re: 2
Souhlas. Ačkoli bych z tohoto dua vybral taky Focuse. A je to přesně jak píše figurka, Megane je určením vyloženě sportovní náčiní. Focus RS je víc kompromisní, což někomu může, někomu nemusí. Mě to nevadí, ale já byl vždy víc na GT, než na "rallye sporty" Docela mě mrzí, že Citroen nedělá nějakou ostřejší verzi C4, to by stálo za to.
neregistrovaný "yaroukh"
27. 5. 2010 04:58
Re: 2
Jenže použitelnost v každodenním provozu je pro hot-hatch "must". To není o nějakém názoru, to je prostě definice hot-hatche.
Avatar - Pekelná Micinka
27. 5. 2010 11:33
Re: 2
Tak pak je otázka co je pro koho ještě použitelné, viz třeba klimatizace. Pro většinu asi povinnost, pro někoho nadbytečnost.
Avatar - white label
26. 5. 2010 20:56
Re: 2
Hothatch by neměl být jen "navoněná kabelka se silným motorem", ale také ne, "téměř závodní auto"... ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
26. 5. 2010 21:11
Re: Northwich
Hot Hatch, by dle mého měl být hatch vybavený silným motorem, resp. s výkonem tak o 25 procent vyšším než má nejsilnější motorizace modelu, sportovnější podvozek, účinější brzdy, sníženou hmotností, tak cca o 10%, lehce vylepšenou aerodynamikou a opticky sportovnějšími detaily. V interiéru bych nejraději neviděl žádné ústupky funkčnosti, sportovnější sedačky. Nic by nemělo přinášet větší únavu při delším řízení. Pak by měl být ke koupi ještě sport paket (volant, jednodušší čalounění atd.) Tak bych to dělal já.
Avatar - white label
26. 5. 2010 21:25
Re: Northwich
Jj, taky proč ne... :yes: ;-)
Avatar - Ricardo
26. 5. 2010 22:42
Re: Northwich
V zásadě souhlasím. Já bych ocenil i možnost mít hot hatch bez klimatizace, což nabízí myslím jen Renault (a okruhová 130i :-) ). Naopak takový Golf GTI si dovedu představit jako vcelku stylové auto na nákupy. To je myšleno bez urážky, mít na to ty prachy, tak bych si ho klidně za tímto účelem pořídil (nebo BMW X1, jak jsem psal v jiné diskusi).
Avatar - Pekelná Micinka
26. 5. 2010 23:06
Re: Northwich
To je ta otázka, o kterou běží... Má být hot hatch jen vrcholnou a sportovnější verzí modelu, nebo to má být sportovní vůz vycházející z nějakého modelového základu?

Absence klimatizace kvůli hmotnosti?
27. 5. 2010 00:16
Re: Northwich
klimatizace sice žere výkon a přidává hmotnost, ale zase dost výrazně šetří síly řidiči, takže bez urážky bys takový hot hatch neocenil (ale dostál by svému jménu)
Avatar - Pekelná Micinka
27. 5. 2010 11:31
Re: Northwich
Když se vypne tak stále ubírá výkon?
27. 5. 2010 12:43
Re: Northwich
no ber to tak, že když je venku zima, tak se nejezdí kvůli pneumatikám, takže se jezdí když je venku teplo a v autě vedro - tzn. předpokládám klimu neustále "on" a na max. (logicky když má mít 350 koní, produkuje 700koní odpadního tepla, který je díky chlazení zepředu unášeno na kabinu, dovnitř popř. zespod, takže je to fakt sauna - no a těď k tomu ta fajnová černá....)
26. 5. 2010 21:31
Re: Northwich
Z tohoto důvodu také ve svém osobním hodnocení nepovažuji jak FoFo RS, tak R26.R, ale také STi za "klasické" HH.
RS vnímám jako mega hatch se vším, co si pod tím lze představit. Ze světa "dospělích" aut řekněme 911 Turbo. R26.R jako hardcore hatch opět se vším, co si pod tím lze představit. A opět mě napadá přirovnání ve vyšší lize ke GT3RS. STi zde zmiňuji "jen" díky koncepci hatchback, jinak v něm vidím vlastní ligu, mimo HH, včetně obou výše zmíněných. Přirovnání ? Možná GT-R. Proti předešlím generacím u hatche zase trochu zmizel faktor zábavnosti, ale účinnost a efektivnost je na danou kategorii neuvěřitelná.
Klasické Hatche ? GTI, Type-R, ST. Podobné, ale každé trochu jiné.
Ale každopádně nemyslím, že by jsme měli rozdílné pohledy, jen mě bavilo se takhle večer zamyslet.
Avatar - white label
26. 5. 2010 21:39
Re: Northwich
Jo, souhlas..., patříš k nemnoha zdejším nickům se kterými zde zcela pravidelně nemohu nesouhlasit... ;-) :-)
26. 5. 2010 21:57
Re: Northwich
Škoda je, že lidé by byli schopni přinést obohacující názor, ale ztratí se to v zaslepenosti, nebo neochotě pochopit, nebo akceptovat názor někoho jiného. Ale i tak je to tady zábava.
Příjemný večer.
26. 5. 2010 22:49
Re: Northwich
Tady to není zábava, tady je to fundovaný rozbor daného vozu. Já bych si taky připlatil 2 milióny a koupil něco jinýho.
Avatar - Pekelná Micinka
26. 5. 2010 23:01
Re: Northwich
Tak ještě jednou... To černý BMW je jen koncept! >:-[]
26. 5. 2010 23:05
Re: Northwich
Ty vole ty si děsnej šťoural, no tak si připlatim tři mega, ne? Kde je problém?
Avatar - Ronault.
26. 5. 2010 23:07
Re: Northwich
Že nemáš ty tři mega? >:-[]
26. 5. 2010 23:09
Re: Northwich
K čemu tři mega, když vim o tom autě všechno? >:D
Avatar - Pekelná Micinka
26. 5. 2010 23:13
Re: Northwich
Jestli víš všechno, tak na správných místech za ty informace určitě něco málo utržíš. >:D
26. 5. 2010 23:18
Re: Northwich
Nesnažím se vyčnívat, někdo by mě mohl obdarovat rendlíkem
Avatar - Ronault.
26. 5. 2010 23:21
Re: Northwich
Darovanému rendlíku do historie servisních úkonů nekoukej.
Avatar - Pekelná Micinka
26. 5. 2010 23:35
Re: Northwich
Proč? Výměna žárovky... 3x pravá, v únoru, březnu a dubnu a 2x levá, v dubnu a v květnu. K tomu to samé přední kola. Jinak k tomu bezplatná kontrola předních brzd. >:-[]
Avatar - Pekelná Micinka
26. 5. 2010 23:24
Re: Northwich
Nevím, v Mnichově rendlíky nedělaj.
26. 5. 2010 23:27
Re: Northwich
Když nevíš, tak mlč!
Avatar - Pekelná Micinka
26. 5. 2010 23:32
Re: Northwich
Aha, to jsem nevěděl. Tak to u mě mnichovští klesli, jestli montujou rendlíky. A pak že se všechny ty X a M dobře prodávaj..
26. 5. 2010 23:37
Re: Northwich
Preclíky, ty rendlíku! >:D Rendlík do Munchen nesmí
Avatar - Pekelná Micinka
26. 5. 2010 23:42
Re: Northwich
Nesmíš s ponožkama do postele. Jinak spíš v garáži. Tak bacha na medvěda. A na Švédy!
26. 5. 2010 23:46
Re: Northwich
Ty budeš asi pěkně nadranej, ty spíš bez fuseklí? Kde žiješ?
Avatar - Pekelná Micinka
26. 5. 2010 23:51
Re: Northwich
To víš, šetřím na Sandero, tak na fusky už nezbejvá. Holt revoluce něco stojí no... >:D
Avatar - Ronault.
26. 5. 2010 22:52
Re: Northwich
Taky bych vyjádřil souhlas, napsáno moc trefně.

Ať jsou RS a R.26 R předokolky, hatchbacky, tak to zaměření je jiné. R.26R je ostřejší náčiní, limitovanější edice, i když je slabší, porovnání mi nepříjde na místě.
26. 5. 2010 23:01
Re: Northwich
Pořád jsou to předokolky, kde máš pocit, jak když se kloužeš po střeše a snažíš se něčeho chytit.
Avatar - Pekelná Micinka
26. 5. 2010 23:16
Re: Northwich
Hezky si to napsal, zejména že R26 je Hardcore Hatch. To by byl hezký mediální obrat. Třeba se to vžije.
neregistrovaný "yaroukh"
27. 5. 2010 04:56
Re: Northwich
Téměř závodní rozhodně ne. Neoddělitelnou částí definice hot-hatche je bezproblémová použitelnost při každodenním užívání.
Avatar - Pekelná Micinka
27. 5. 2010 11:43
Re: Northwich
No jo, tak bezproblémový bude pro mladýho bejka, ale jakmile někde upustí a přijdou děti, tak se definice bezproblémovosti značně změní.
Avatar - Amerika
27. 5. 2010 07:20
Re: Northwich
Zase nějakej chytrák. Pokud bereš auto podle rychlosti tak nevím, kam to s tebou spěje. Focus vede v použitelnosti. To asi jo. Každopádně si zajeď na nějaký okruh a Mégane vypráská toho tvýho Focusa... Doporučuji si přečíst Speed myslí, že to bylo číslo 8/2009. Tam je sroevnání Méganu R26.R, Golfu GTI a Focusu RS na Severní smyčce...
Auta jsou dost rozdílná. Jeden je spíše Rodinný H-H druhý náčiní na okruh nebo, když jseš sám... Pravý H-H nemá být pohodlný, ale zábavný, lehký, a přiměřeně výkonný. Nevím, jak u tebe, ale u mě vede jasně Mégane. To je podle mě správný H-H.
27. 5. 2010 08:17
Re: Northwich
Nesouhlas. Naopak, denní použitelnost s možností přiměřeného sportovního vyžití.
Avatar - KANKUNEN
27. 5. 2010 06:37
Skoro super
Mít to tak pohon jediný pořádný pohon, tak by si v Subaru mohli dát facku.
Rozbalit vlákno
0