Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ford Focus: Technická data, nové fotografie

Nový Focus dostane 6 výkonových verzí 3 šestnáctistovek a 3 varianty dvoulitrového turbodieselu. Rozměry, výkony, hmotnosti přehledně na jednom místě.
Zpět na článek
18. 1. 2011 08:37
18. 1. 2011 08:46
18. 1. 2011 09:01
18. 1. 2011 09:20
18. 1. 2011 09:11
18. 1. 2011 09:18
18. 1. 2011 10:02
18. 1. 2011 16:07
18. 1. 2011 16:10
18. 1. 2011 16:15
18. 1. 2011 09:39
18. 1. 2011 09:57
18. 1. 2011 10:03
18. 1. 2011 09:22
18. 1. 2011 10:00
18. 1. 2011 10:30
18. 1. 2011 10:13
18. 1. 2011 12:53
18. 1. 2011 22:53
18. 1. 2011 19:15
18. 1. 2011 09:49
18. 1. 2011 09:52
18. 1. 2011 12:04
18. 1. 2011 09:53
18. 1. 2011 09:57
18. 1. 2011 09:59
18. 1. 2011 10:02
18. 1. 2011 10:07
18. 1. 2011 09:51
18. 1. 2011 10:02
18. 1. 2011 10:09
18. 1. 2011 10:10
18. 1. 2011 10:20
18. 1. 2011 16:23
18. 1. 2011 17:53
18. 1. 2011 20:19
19. 1. 2011 15:24
18. 1. 2011 10:04
neregistrovaný "petrof"
18. 1. 2011 10:10
18. 1. 2011 10:21
18. 1. 2011 15:33
18. 1. 2011 11:00
18. 1. 2011 11:21
18. 1. 2011 16:40
18. 1. 2011 19:21
18. 1. 2011 11:54
18. 1. 2011 12:18
18. 1. 2011 12:45
18. 1. 2011 15:14
18. 1. 2011 19:04
19. 1. 2011 18:59
18. 1. 2011 11:55
18. 1. 2011 11:59
18. 1. 2011 12:08
19. 1. 2011 15:25
18. 1. 2011 12:11
18. 1. 2011 12:18
18. 1. 2011 19:23
18. 1. 2011 21:25
18. 1. 2011 12:02
18. 1. 2011 13:05
19. 1. 2011 11:24
18. 1. 2011 18:58
18. 1. 2011 21:30
19. 1. 2011 15:27
18. 1. 2011 19:44
18. 1. 2011 21:39
18. 1. 2011 20:15
18. 1. 2011 21:09
18. 1. 2011 21:38
18. 1. 2011 21:43
18. 1. 2011 21:51
18. 1. 2011 22:13
18. 1. 2011 22:14
19. 1. 2011 08:15
19. 1. 2011 12:53
19. 1. 2011 17:02
19. 1. 2011 18:36
19. 1. 2011 19:15
19. 1. 2011 18:33
neregistrovaný "stranger"
19. 1. 2011 18:38
19. 1. 2011 18:58
neregistrovaný "stranger"
19. 1. 2011 19:17
19. 1. 2011 18:55
neregistrovaný "stranger"
19. 1. 2011 19:21
19. 1. 2011 21:34
neregistrovaný "stranger"
Avatar - miromen
18. 1. 2011 08:37
Kila dolu
Tak za pohotovostni hmotnost zaslouži Ford potlesk. :yes:
Rozbalit vlákno
12
18. 1. 2011 08:46
Re: Kila dolu
Tá hmotnosť potešila ;-) Naopak, batožinový priestor mňa osobne sklamal (v hatchbacku) :-(
18. 1. 2011 09:01
Re: Kila dolu
Ano, přesně tak, přidávám se. Hmotnost je OK, horší zrychlení jde na vrub prodlouženým převodům. A ten objem kufru u 5dv.....to je trošku málo a pro mě velké zklamání - s plnohodnotnou rezervou mám menší kufr, než měla s pln.rez, Fabia II....
Takže pro mě připadá do úvahy jedině kombík. Těším se na test jízdu :yes:
Avatar - miromen
18. 1. 2011 09:20
Re: Kila dolu
Tak kufr je opravdu litražně menši navic jsme v ČR ale mě osobně by stačilo těch 316 litru.
Avatar - kari.laz
18. 1. 2011 09:11
Re: Kila dolu
Bohužel to je asi tak jediné, co je na FF III pozitivního. ;-\
Avatar - miromen
18. 1. 2011 09:18
Re: Kila dolu
Tak tim bych si vubec nebyl jisty. V oddile jizda ho tipuji na krale třidy.
Avatar - kari.laz
18. 1. 2011 10:02
Re: Kila dolu
Předpokládat dobré jízdní vlastnosti se dá. Ale se závěrem si počkám na osobní svezení, propřípadě si udělám obrázek z nějakých testů, než budu mít možnost se s tím svést. FF máme ve firmě a jízda v nich mi nepřipadá zrovna jako požitek. Řazení je bída, Vnitřní utlumení je nulové, spotřeba taky nic moc (1,6 benzín). Interier je jeden velký tvrdý plast. Prostě žádné terno, vekterém by jsem chtěl trávit svůj čas. Jinak výbava je tak normální, to je v pohodě a spolehlivost zatím taky docela v pohodě. Nový FF III je ale designový krok mimo. Tak jsem zvědavý, jestli se tu vůbec objeví.
18. 1. 2011 16:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Krispos
18. 1. 2011 16:10
Re: Kila dolu
Tak služební auta jsou od toho, aby se huntovala.... alespoň u nás je to všeobecně rozšířený názor, že se služebním autem člověk musí jezdit jako dobytek...
18. 1. 2011 16:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
18. 1. 2011 09:39
Re: Kila dolu
možná jsem ulítlej, ale mě se líbí jak zvenku, tak uvnitř...zatím podle fotek teda. Pravda, trvalo mi to chvilku, když jsem ho viděl poprvé, byl jsem v rozpacích ;-)
Avatar - iudex
18. 1. 2011 09:57
Re: Kila dolu
Skús si predstaviť, aký to bude mať vplyv na jazdné vlastnosti, obratnosť, handling. Prepracovaný podvozok a nízka hmotnosť bude v triede smrteľnou kombináciou. :-)
Avatar - kari.laz
18. 1. 2011 10:03
Re: Kila dolu
Jak už jsem psal výše, tak na jízdní vlastnosti si počkám na osobní kontakt. Ale dobré jízdní vlastnosti se dají předpokládat.
18. 1. 2011 09:22
FOCUS, kuš
Už sem se k tomuto autu vyjadřoval.
opakuji snad jen:
Vzhled - >:D >:D >:D >:D
Motory - >:-[] , i dkyž konečně Ford aspoň dorovnal konkurenci

Mám jen jednu poznámku k té aerodynamice a hmotnosti. Podle papírových hodnot je 1,6 Ecoboost v jízdních paramtrech celkem poznatelně horší než T-Jet 150 v Bravu, přičemž 136 kW ekoboost je jen o chlup lepší (zrychlení - 0,2 s, v max už je přeci jen papírově vyšší). Kde udělali soudruzi chybu?

P.S. jinak to asi pojede výborně, ale proč si kupovat tohle, když můžu mít Giulliettu, Golf, Bravo, Astru a další...? Bravo Astra jsou min. hezčí a levnější a GandG jsou i dle testů objektivně lepší (ne že bych testy uznával). A všechny tyhle auta budou mít kufr.

Takže mi z toho vychází jediné. Když někdo pujde pro Focus, bere ho v kombíku. Je to o chlup menší Mondeo a v této specifikaci mi to auto dává i smysl. Hatch je mimo mísu, něco jako by sis šel koupit Hurvínka (no to bys asi neudělal za své peníze, že?, já teda ani náhodou) v době, kdy konkurence je dál a levněji.
;-) :yes:
Rozbalit vlákno
11
Avatar - iudex
18. 1. 2011 10:00
Re: FOCUS, kuš
Zabudol vôl, že teľaťom bol? Ktože to takmer kúpil Focusa (a s oveľa horším motorom, než má súčasný FoFo). ;-)
Ale súhlasím s Tebou v tom, že najväčší zmysel dáva kombi - ako píšeš, je to také malé Mondeo.
18. 1. 2011 10:30
Re: FOCUS, kuš
Iudex, na Slovensku netrénujete paměť?

Bavíš se o předchozí generaci, která byla zmršená zásadně jen v interiéru. V bílé barvě se mi to auto i líbilo. Do Fordu mě přivedly v té době dumpingové ceny a možná spíš než Focus, tak C-max, ale to auto se projvilo vzhledem ke koncepci jako prostoreově nedostatečné. A ano motor měl Focus tragický. Co mě na tom autě lákalo byla cena, protože Focus byl ať se to komu líbí nebo ne, první normální automobilkou co přišla se snížením cen v nižší střední. A při vší úctě, psal sem to milionkrát a nikdy nic jiného.

Focus se mi do výběru dostal jen podle ceníku, proto sem se šel na něj podívat: jako každý sem měl ve výběru více aut. Focus neprošel ze známých důvodů i přesto, že byl o nemalých 120 000 Kč levnější než podobně vybavené Bravo (to v té době prostě pod 480 000 nebylo, přičemž Focusy u prodejců už v té době byly s odpovídající výbavou za 360 - 390 000) , ale se zásadně lepším motorem. Vždy, když něco řeším, dávám si do konfrontace několik variant a Focus byla varianta ekonomická (tedy auto jako nejnutnější minimum + jiné investice jinam). Ale to auto bylo fak tak špatný, že to prostě nešlo.

P.S. I když mám nejraději Fiat a jeho produkty, nemusím ve svým životě kupovat jen Fiat a pokud by Fiat nepřišel s adekvátním produktem a někdo jiný ano, proč nezměnit značku? Nebyl bych ani první ani poslední. Já jen doufám, že se to snad nidky nestane a nebo co nejpozději. Už sem ve svým životě vlastnil i auta jiných značek (chvilku Ford, dlouho Mazdu).

P.S. 2 Mám jen jedinou značku, co bych nikdy za své nekoupil a to je VW. Do konce mi principielně ani nevadí koncern jako takový a některé modely (spíše dříve) bych snesl.
Avatar - KANKUNEN
18. 1. 2011 10:03
Re: FOCUS, kuš
Proč tam cpeš to Bravo nechápu. Image Fiatu je rez a porucha a po pěti letech při prodeji o ceně rozhoduje množství paliva v nádrži. Bravo je snad vylepšené Stilo a Focus je úplně nový. Pravda je, že Bravo zvenku vypadá líp a benziňáky jsou špička.
18. 1. 2011 10:13
Re: FOCUS, kuš
Děkuji za nahrávku.
Image. Já ti nevím, ale...když se zamyslím...problém s korozí tak nějak v poslední době... co vím... řešili u Kii na Ceedu, kde v záruce měnili dveře.... a ještě jedno problémové auto mě tak napadá..., když pominu potenciální průser Dacii.... FOCUS!!!! Ano... v poslední dekádě už obecně mimo uvedené rezl jenom Focus. Zlepšení přišlo až s novou generací..., když se ale ještě uvidí, jak an tom ty auta budou za tři roky..., takže vá poznámka...v době, kdy už ani Opely nereznou... je tak nějak mimo mísu..., i když v článku o Focusovi to asi ani neplatí. takže ano.. DOUFEJME, ŽE FOCUS UŽ REZNOUT NEBUDE!!!!

A jinak tohle tesat do kamene: Bravo je snad vylepšené Stilo a Focus je úplně nový. Pravda je, že Bravo zvenku vypadá líp a benziňáky jsou špička.

V první věte blábol nevětšího kalibru v druhé svatá pravda. Jackyl and Hyde :yes:
Avatar - KANKUNEN
18. 1. 2011 11:49
Re: FOCUS, kuš
Nejde o rez, ale o letité vnímání značky, aby si Fiat polepšil jméno, tak by jeho auta musely fungovat bezvadně minimálně deset let.
Třeba kdyby se Alfa začala prodávat pod VW, tak by se její image okamžitě vylepšila, protože němci si už ohlídají kvalitu. Ve skutečnosti by se na to ani žádný němec nemusel podívat.
Jo a jak to je? Já žiju v tom, že v rámci úspor se použila u Brava platvorma ze Stila.
18. 1. 2011 12:03
Re: FOCUS, kuš
Je to tak, Bravo je prevlecene Stilo. S novymi motory ovsem (jestli lepsimi, to se uvidi casem...).
Avatar - Ronault.
18. 1. 2011 12:23
Re: FOCUS, kuš
A co je na tom špatného? Bravo ze Stila, Golf VI vlastně je jen facelift V, platforma stejná, P307 vychází z P308, C4 taky vychází z předešlé atd. až třeba k extrémům typu Exeo.
18. 1. 2011 12:53
Re: FOCUS, kuš
Tak tak víc netřeba dodávat... Nemá cenu to dál rozebírat... :yes:
18. 1. 2011 22:53
Re: FOCUS, kuš
bravo sice pouziva platformu stila, ale zase stilo bolo v dobe prichodu celkom solidne auto ( samozrejem s plusmi aj minusmi). V sucasnosti sa "nenosi" nieco uplne rozkopat a vyrobit "uplne" nove auto
18. 1. 2011 16:37
Re: FOCUS, kuš
Kde udelali soudruzi chybu? U Fiatu maji asi kratsi (nevhodne) zprevodovani, proto jim to tak zere... 8-s

Soudruzi od Fiatu ted totiz resi jine veci, pod heslem... ‚Nejsme Číňané‘. [odkaz]

>:D >:D >:D >:D >:D >:-[] 8-s
Avatar - Ji/Ri
18. 1. 2011 19:15
Re: FOCUS, kuš
Zapoměl jsi na C4.... to je kára! :yes:
Avatar - Barrichello
18. 1. 2011 09:30
Vypadá moc dobře
:yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - igor77
18. 1. 2011 11:36
Re: Vypadá moc dobře
to jo - ha, ha, ha >:D
18. 1. 2011 09:49
Hodnoceni
Tak už si skoro můžeme představit, jak bude vypadat první test focuse. Omáčku vynechám, ale zkusím odhadnout plusy a mínusy při závěrečném hodnocení hatchbacku:

PLUSY:
+ nejlepší jízdní vlastnosti ve své třídě
+ perfektní ovladatelnost, agilita
+ relativně nízká hmotnost
+ prostornost v interiéru, pocit vozu o kategorii výše
+ výborná aerodynamika

MINUSY
- malý zavazadelník
- oproti konkurentům nevýrazný design
- vyšší ceny
- méně přehledná karoserie - zvláště výhled vzad

Podstatě lépe hodnocená bude varianta combi:-)
Rozbalit vlákno
7
Avatar - miromen
18. 1. 2011 09:52
Re: Hodnoceni
Tak nevýrazný design tam jistě nebude.
18. 1. 2011 12:04
Re: Hodnoceni
Presne, ten design je vyrazne hnusny.
Avatar - misoo
18. 1. 2011 09:53
Re: Hodnoceni
no vyzera to tak, ze prve dva (najdolezitejsie!) plusy si mozes dat prec... ;-\
Avatar - miromen
18. 1. 2011 09:57
Re: Hodnoceni
A ja myslim že ne. Už jsem taky na nějake testy narazil a ty byli ohledně jizdy velmi pozitivni.
Avatar - misoo
18. 1. 2011 09:59
Re: Hodnoceni
no to by bolo supr, sem s linkami :-) :yes:
Avatar - miromen
18. 1. 2011 10:02
Re: Hodnoceni
Teď ne protože od PC mizim tak snad později. ;-)
Avatar - kari.laz
18. 1. 2011 10:07
Re: Hodnoceni
Tak jestli bude ten pocit z vozu o kategorii výše působit jak ve stávajícím FoFo, kde je interier konkurenceschopný tak pro logana, tak ti nevím.
Avatar - misoo
18. 1. 2011 09:51
prvy test
[odkaz]

podla tohoto testu je novy focus sice pekne utlmeny, tichy a prepracovany, ale stratil hravost a svoje typicke jazdne vlastnosti ktore robili focusa focusom. pre mna osobne velmi velke sklamanie :-( :'-(
Rozbalit vlákno
8
Avatar - iudex
18. 1. 2011 10:02
Re: prvy test
Ano, presne tento test som sem chcel postnúť. Vo svetle mimoriadne nízkych hmotností ma až zaráža komentár o strate mrštnosti na úkor kultivovanosti jazdy a komfortu. Holt Focus ide smerom k väčšinovej klientele, ktorá viac, ako mimoriadnu agilitu ocení väčšiu kultivovanosť a komfort. ;-\
Avatar - kari.laz
18. 1. 2011 10:09
Re: prvy test
Halvně jde o globální model, kde se musel udělat určitý kompromis mezi jednotlivými trhy.
Avatar - KANKUNEN
18. 1. 2011 10:10
Re: prvy test
Mi to připadá rozumné, do práce a na dovču se jezdí po rychlostních zkouškách málokdy. Možná by nebylo na škodu nabízet pro pár nadšenců sportpaket s tvdším naladěním.
Avatar - misoo
18. 1. 2011 10:20
Re: prvy test
ano, struny od eibachu boli vzdy pre focus ako original prislusenstvo, ktore vylepsili pruzenie. no naladenie podvozku to bohuzial neovplyvni... 8-s
18. 1. 2011 16:23
Re: prvy test
Jo ale v tom testu je Focus s 2.0 TDCi Titanium X, a to je nejtezsi Focus, dulezite faktum!
Avatar - misoo
18. 1. 2011 17:53
Re: prvy test
soferoval som hadam vsetky focusacke motorizacie vratane na predok najtazsieho ST a ta obratnost tam stale je daleko lepsia ako u konkurencie (okrem bmw1), takze myslim si ze u inych motorizacii to nebude o moc lepsie... 8-s
18. 1. 2011 20:19
Re: prvy test
Nevis o cem mluvis, rozdil mezi tezkym starym T2.5 nebo naftou 2.0 TDCi a lehcimi 1.6 TiVCT/1.6 EB pozna kazdy.

A vybava, jako velmi vysoka Titanium X, prida take dost kilo !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!… />
Avatar - misoo
19. 1. 2011 15:24
Re: prvy test
no neviem neviem, nepisal som ze tam neni rozdiel, urcite tam je, ale kazda motorizacia si na podvozku zachovava svoj "focusacky charakter" ktory aj pri ST pripadne 2,0tdci neni horsi ako konkurencia.
nechcem sa ta dotknut, ale soferoval si viacere motorizacie a porovnaval s konkurenciou ? :-)
neregistrovaný "petrof"
18. 1. 2011 10:04
zpověď fordomila
Ano přiznávám jsem fordomil a důvody jsou jak racio tak iracio.Ale pořád si myslím, že jsem schopen si zdůvodnit i koupi jiné značky(a taky jsem ji už měl).Když jsem poprvé viděl fotky posledního focusu tak jsem byl velmi rozpačitý hlavně z interieru.Dnes už jsem blízko rozhodnutí, že do něj přece jen zase půjdu (samozřejmě kombi), protože:
motory - dostatečný výběr
dizajn - po počátečním šoku se mi líbí čím dál víc
ceny - příští rok budou určitě minimálně na úrovni konkurence
konkurence - zatím nic co by mě donutilo opustit FORD :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - iudex
18. 1. 2011 10:10
DVE ČÍSLA
Len pre zaujímavosť dve čísla (pohotovostné hmotnosti) bez ďalšieho komentára:
Opel Astra 5d 1,4 16v - 1360 kg
Ford Focus 5d 1,6 Ti-VCT - 1195 kg.
;-)
Rozbalit vlákno
5
Avatar - misoo
18. 1. 2011 10:21
Re: DVE ČÍSLA
:-) :yes: (aj ked nevieme presnu metodiku merania (s/bez naplni, vodica...))
18. 1. 2011 10:53
Re: DVE ČÍSLA
Ano, s někým jsem tu před týdny řešil pohotovostní hmotnost FIII (to ještě údaje nebyly nikde k dispozici). Podle C-maxu jsme odvodili 1200 - 1250kg a dokonce tu nakonec máme o celých 5 kilo míň >:D ;-)
18. 1. 2011 12:06
Re: DVE ČÍSLA
A G6 1,4 TSI - 1255 kg.
Avatar - iudex
18. 1. 2011 15:33
Re: DVE ČÍSLA
Tiež veľmi slušná hodnota. :yes:
18. 1. 2011 16:40
Re: DVE ČÍSLA
Focus lepsi :yes:
18. 1. 2011 11:00
FO(RD)CUS
Klišoidní pohledy na kompaktní mainstream, včetně (super)mainstreamu se koncentrují do zcela přežitých, povrchních úvah:

- Wolfsburgská šeď a nuda
- korejskej zázrak na sedm
- francouzská prémie
- italská emoce

Ani jedno z toho neplatí. Důkazem toho je Focus. Ten má totiž ze všeho něco, a podle toho to taky ovšem vypadá.

Jak tedy nahlížet na kompakty? No především nezatěžkán předznačenou bezobsažnou charakteristikou, hledat odpověď na to, zda daný vůz splňuje evropská uživatelská kriteria v technice, v designu a v ceně.

Prvotní je design. Na něm je nejcennější svébytná osobitost, jakýsi vizuální charakter, který má člověk vtisknutý v mozku a který se v náznacích objevuje v každé další modelové generaci. Ve zkratce tomu říkejme tradice, klasika. Kdo je králem předmětnéhgo třídního designu netřeba jistě psát, zmínit se ovšem musíme o Kii, ta jak je zřejmé rychle pod taktovkou Petera Schreyera pochopila, co to chce. Nemusí nás nutně třeba vizáž Kii oslovovat, jedno však upřít nemůžeme, ona má svůj designový jazyk, má svůj designový charakter.

Tak co má nový Focus? No popravdě, propadák to není a nebude. I když upadající záď je zde až možná již za hranicí estetické únosnosti (u hatchbacku) je právě záď tím, co přitáhne voko. Fiestoidně tvrdě připomíná předznačenou příslušnost ke značce, a tuhle markantu dále rozvíjí. Diskuzním objektem je samozřejmě příď, tam je můj pohled nekompromisní, tunerské mlhovky, trojúhelníkové nozdry, no tohle není obličej z těch na který bych chtěl každé ráno zírat v garáži se zalíbením.

Estetika vnitřku je k velké diskuzi, já nevím, zda to kýčovité obšívání sedadel je v základu a lze se mu tedy za příplatek vyhnout, či snad se má jednat o nějaká extras... jakýsi nepodarek kopírování sedadel Volva. Každopádně vnitřek, jakkoli jiskrný je pro mne nepřijatelný. Zde dávám velmi zřetelně pozitivní příklad v podobě kokpitu Golfu.

Technika, jízda? V jízdě sekunduje Focus Golfovi, je to hravý vůz, a pokud máš na to si s autem hrát, pak v tom tě focus jistě uspokojí.

Co mi chybí? Chybí mi stylový, dotažený, jedinečný Focus. Chybí mi fordovská obdoba golfu, chybí mi jednoznačná designová informace, kterou bych přijal a nesl v sobě jako fordovské DNA. Nic z toho není, je jen pokus vytvořit vůz, který bude akceptovat celá zeměkoule. A to je pro mne od Fordu málo.
Rozbalit vlákno
20
18. 1. 2011 11:21
Re: FO(RD)CUS
Ještě že to chybí jen tobě >:D
Avatar - KANKUNEN
18. 1. 2011 11:54
Re: FO(RD)CUS
GTI, přece Ford nemůže kopírovat Golfa, kdo by chtěl kopii.
Po úspěchu Fiesty, to zkouší i s Focusem, který není v duchu klasiky.
Nech to na lidech co se jim líbí, ať si koupí.
18. 1. 2011 12:18
Re: FO(RD)CUS
Ale já nechci přece aby Ford kopíroval golfa, a i když vím, že ten Golf holt všem kdysi vyfoukl tu jedině možnou a správnou karoserii kompaktního hatchbacku, pak stále doufám, že někdo ještě dokáže udělat toho "antigolfa" :-)
Avatar - KANKUNEN
18. 1. 2011 12:45
Re: FO(RD)CUS
A přitom Ford měl našlápnuto pěkně Focusem 1, cesta byla, ale pak zase udělali další model příliš klasický a je po cestě. Jednou tak a pak zase tak. Chce to určit si pár priorit a jít cestou evoluce a ne revoluce.
Avatar - Typhoon
18. 1. 2011 19:04
Re: FO(RD)CUS
"Po úspěchu s Fiestou to zkouší i Focusem..." Pokud je mi známo, právě Fiesta na českém trhu nezabrala. Že by stejný osud čekal i na Focuse3?
Mně osobně by to bylo jedno. Ještě nedávno jsem měl FF2FL v hledáčku pro koupi nového auta. Nakonec mám něco jiného a jsem rád. Kromě toho, nevím jak u vás v okolí, ale u nás mají fordovské servisy tu nejhorší pověst.
19. 1. 2011 18:59
Re: FO(RD)CUS
Fiesta na českém trhu nezabrala? a proč je jedno z nejprodávanějších aut ve své třídě v čr? :-)
Avatar - white label
19. 1. 2011 19:11
Re: FO(RD)CUS
Jo, současná Fiesta je dlouhodoběji úspěšná i u nás. Po nástupu nového Pola už to sice není tak jednoznačné, jako před tím, ale pořád se to určitě za úspěch považovat dá...
18. 1. 2011 11:55
Re: FO(RD)CUS
S tím se dá souhlasit. Novému focusu chybí duše, nemůžu si pomoct. Takových aut, jako je tato nová generace, už je hodně - technika výborná, ale auto už není ničím vyjimečný. Pořád však dobrá volba.
Avatar - iudex
18. 1. 2011 11:59
Re: FO(RD)CUS
No o duši pri dnešných bežných autách, notabene pri hatchbackoch najpredávanejšej nižšej strednej triedy ťažko uvažovať. To sa dá pri kupéčkach či kabriách, kde sú emócie v popredí, nie pri veľkosériových rodinných autách, ktoré majú uspokojiť nároky 95% obyvateľstva. Jednoducho nový Focus je škaredý a dizajnovo nevydarený, a to hovorím ako priaznivec Fordu.
Avatar - misoo
18. 1. 2011 12:08
Re: FO(RD)CUS
no ale prave preto sme (zatial) fanusikmi fordu, ze su nam dizajnove veci ukradnute, dolezite je ako auto jazdi predsa ! :yes: ;-)
Avatar - woody-alien
18. 1. 2011 19:29
Re: FO(RD)CUS
Ale když se bojíš k autu přiblížit, jak je ošklivý, tak je ta jízda nanic. :'-( >:D
Avatar - misoo
19. 1. 2011 15:25
Re: FO(RD)CUS
v tom pripade to musi byt skaredost auta o nieco mensia ako strach z priblizenia sa k nemu ! :-)
18. 1. 2011 12:11
Re: FO(RD)CUS
Tak předchozí generace po faceliftu (tedy ta nynější) podle mě duši má. Je to designově svérazné auto se specifickým výborným řízením a podvozkem, které baví hlavně muže. Focus si kupovali lidé, kteří chtěli v nižší střední něco jiného než byl běžný průměr.
18. 1. 2011 12:18
Re: FO(RD)CUS
Ano, souhlasím.
Avatar - Ji/Ri
18. 1. 2011 19:23
Re: FO(RD)CUS
počkejme si na živo.... Golf je taky na obrázkách nudná krabice a na živo...taky >:D >:D >:D
18. 1. 2011 20:26
Re: FO(RD)CUS
Tys mi zase dal! :-) Způsob tvého vyjadřování mě přivádí v úžas!! :-) Jenom pořád nevím, jestli si z toho děláš s prominutím ř-i-ť, nebo jestli jsi opravdu takový psychopat!! :-) PS slůvko "předznačený" mě začíná strašit ve snech!! :-)
18. 1. 2011 12:02
zklamání
Mírně řečeno - nepovedené auto. Ve srovnání např. s Astrou je Focus jen ošklivé káčátko. Od Fordu jsem čekal něco víc, ale tohle je jen designová splácanina, která vypadá hůř než minulá generace. Leon a Golf, tedy auta která budou mít brzy nástupce vypadají mnohem lépe než tenhle hocus Focus, škoda :no:
Rozbalit vlákno
4
18. 1. 2011 13:05
Re: zklamání
suhlasim
Focus bsom doposial povazoval za dobre auto. Nevlastnil som ho, no tych par s ktorymi som jazdil boli celkom OK. Designom tohto kuska ale pokazli co sa dalo!
Ja viem, casy su tazke a aj Golf, etalon triedy, je dnes take nemastne/neslane auto. Posluzi, odveze, ale prilis nepotesi. Dokonca aj GTI vyzera ako unisex balenie samponu...

design Focusu?
Ok, maju plus za tu zvazujucu strechu v hatchbacku, vyzera pekne dynamicky, ale je jasne ze aj tak 80% zakaznikov bude kupovat skrinu (kombi).

Ale ta predna maska??? Potiahnut tie pozdlzne linie kapoty cez blatnik az dole po spojler bola chyba, strasliva chyba. Vyzera to teraz ako....ako...kde som to videl? Aha, uz viem... typicky malajzijsky tuzingovy Tiburon. Prosto, neproporcne diery, nezmyselne hrany. To sa kde boli inspirovat, pani? Nerobil to nahodou Li-Pu z BanglaBangers karboskou o pol tretej rano?

Ak teda Ford planuje s focusom zvysit predaj v strednej indii, Bihare, Bangladezi a u indickej mensiny v anglicku, spravili to super. Mam ale pocit ze design tohto auta bude tradicnych europskych zakaznikov kupujucich nizsiu strednu triedu skor odradzat, ako lakat. Ved vyber je dnes tak siroky...

PS- uz volali z Volva, zistili ze im na XC-70 ukradli zadne svetla! Mali by ste ich uz odmontovat, svedi ich budu chciet nazad!

PS2 - zabudol som dodat, ze k tej stredovej konzole by mali rozdavat trikoder a kontakt na kapitana Pickarda z hviezdnej lode Enterprise, aby to bolo spravne tematicke.

Kristova noho, to si fakt myslia ze toto budu konzervativny europsky fordisti kupovat? Ved Kia je dnes viac "Ford", ako Ford samotny :D
Avatar - das_autos
18. 1. 2011 20:33
Re: zklamání
Ty kuku ze slovače,ty jsi snad snědl všechnu moudrost.Citace z testu "Nižší spotřebě má napomoci aktivní mřížkou chladiče, která ovlivňuje proudění vzduchu do motorového prostoru. To zlepšuje aerodynamiku vozu. Podle automobilky je nový Focus prvním vozem ve třídě s touto funkcí." z toho důvodu bych chápal velkou tlamu.Inovace si žádá invativní řešení.Vzpomeňte na Focus I v r.98,jak jsme na něj čuměli jak kdyby přílít z kosmu.Jak vypadal proti tomu Megane I,P 306,Toyota Corolla.Byli to proti němu šedý myši a stejně to je dneska s FOFO III,možná Civic trochu vybočuje.
19. 1. 2011 11:24
Re: zklamání
A co? Za to ze Ford okopiroval to co ma BMW asi 7 rokov ho mam akoze obdivovat? (aktivna mriezka chladica) Aj keby to bol ich vynalez, to nie je ospravedlnenie domrseneho designu predneho otvoru. Keby to nechali ako to ma Fiesta, jednoliaty bez tych hnusnych predelov vytvarajucich dva trojuholniky, tak OK... ale uznaj, na Fiestu sa da pozerat a je to fajn auto, ale toto...
Avatar - das_autos
19. 1. 2011 12:33
Re: zklamání
Toto je po dlouhý době konečně nějaký auto,který trochu vybočuje z řady a plivat na něj jenom kvůli pár fotkám je nesmysl.Focus I měl inovativní desing a pak se ho snažili ostatní automobiky více či méně okopírovat.Focus III je to samí.
18. 1. 2011 12:08
Ovace před jízdou?
Minulé Focusy byly jedna tragedie (co se týče běžných verzí, RS, ST neznám). Focus teď KONEČNĚ dostal rozumné motory a to už od prvního v nabídce, což je milé, že tu není žádný 5ti kvaltový šnek vhodný leda do Fabie, co žere i v malém Fusionu. Kvalita interiéru by měla být ok, design je věc názoru. Mě se nijak extra nelíbí. Zamrzí zavazadelník jak ve Fabii 2, když chci aspoň dojezdovku. Stačí 400 litrů, ale ne 300 - pokud teda máte hezkou ženu >:D ;-)
Rozbalit vlákno
5
18. 1. 2011 12:33
Re: Ovace před jízdou?
Čím byly podle tebe minulé Focusy tragické?
18. 1. 2011 12:47
Re: Ovace před jízdou?
Nejspis spatny znak na kapote. >:-[]
18. 1. 2011 12:56
Re: Ovace před jízdou?
No Marea to není >:D
18. 1. 2011 14:42
Re: Ovace před jízdou?
Nejsem zatvrzelý fanda jedné značky, ani jednoho národa ;-) 1. Focus měl interiér, jak korejec, špatné motory a komfortním bych ho taky nenazval. 2. Focus byl už uvnitř dál, velká kola, slušné odhlučnění, ale motory zůstaly hrozné - nic extra pořád....3. Focus se mi nelíbí, ale má šanci na to být velmi dobrým autem.(Bezkufrák německým důchodcům stačí a mladým západoevropanům na bassovou tubu taky)
18. 1. 2011 15:17
Re: Ovace před jízdou?
Ale ale... Focus 1 byl ve své době naprostou revolucí a poprask, který tenkrát způsobil, byl obrovský. A byl to právě Focus, který donutil ostatní výrobce znovu přemýšlet. Motory nebyly v době vzniku vůbec špatné, naopak. Druhá generace přinesla lepší diesely, s benzíny to hlavně ke konci už nebylo nijak slavné, to je fakt. A co myslíš "velkými koly", to mi zůstává záhadou.
Tak jako tak byl ale Focus vždy vynikajícím autem (bez přehánění). Nazvat ho tragédií je volovina nejhrubšího zrna (bez urážky).
18. 1. 2011 13:50
Designu nerozumím...
Není sice už tak beztvarý, jako druhá generace, ale zadní světla u hatchbacku jsou prostě vrcholhem hnusu. Vypadají jako rozplizlý mořský živočich, nebo ještě něco horšího :-) Předek až příliš připomíná Fiestu. Nedám dopustit na jedničku, i když tam mi u hatche vadila příliš prázdná zadní stěna, léty jsem si ale zvykl :-)
Rozbalit vlákno
10
18. 1. 2011 14:35
Re: Designu nerozumím...
Zvykneš si i teď, neboj ;-)
Avatar - woody-alien
18. 1. 2011 19:27
Re: Designu nerozumím...
Ale kdepak, všechno není jenom otázka zvyku. Tady už fantasmagorie designérů dosáhly vrcholu. Obzvlášť hatch je příšernej. Ten zadek, to je hrůza všech hrůz. Proti tomuhle "globálu" je FoFo II po F/L vrchol elegance.

A to se velmi "těším" na vnitřek. Stejně jako se pohledem vyhýbám Fiestě (jakto že jsem si nezvykl ?), čeká mě to samé i u Focuse.

Všem kdo myslí, že přeháním, říkám, že na milované dítě musíš být přísný. ;-\
Avatar - kaa
18. 1. 2011 19:46
Re: Designu nerozumím...
Zlatá slova. Mě osobně se chce zvracet. :'-(
Avatar - white label
18. 1. 2011 19:52
Re: Designu nerozumím...
Tak, tak...
Avatar - Andromeda
18. 1. 2011 20:18
Re: Designu nerozumím...
Jsi opravdu přísný.Naživo např. Cmaxík není vůbec špatný(mluvím za sebe,byl v bílé na 17-kách ve vezi Titanium) a vnitřek mne take neiritoval.Mně se C-Max líbí.
Avatar - white label
18. 1. 2011 21:06
Re: Designu nerozumím...
C-max vypadá rozhodně mnohem líp, než Focus III HB, ale o C-Maxu nevidím ve woodyho příspěvku ani zmínku... :-O
Avatar - Andromeda
18. 1. 2011 21:17
Re: Designu nerozumím...
Bral jsem ho pouze jako zástupce řady,proto ona zkratka např.,a že před premierou dostával taky co proto.Interiery budou téměř totožné...Je možné,že reálné dojmy mohou být pozitivnější.
Avatar - woody-alien
18. 1. 2011 22:20
Re: Designu nerozumím...
Jsem přísný a musím být. Tolik jsem se těšil, že do nového, krásného až oči bolí ;-) Focuse přijdou i nový motory, interiér se vyvaruje hrůzných postříbřených plastů a vezme si přehlednost a uspořádání z Golfa, šmrcne to Frantíkovskou elegancí a já....já uchvácen tím vším hned po té, co ho na zkušební jízdě protáhnu nějakou moc pěknou silničkou, seznám že bez něj nemůžu být a půjdu vybrakovat konto. ;-)

Nějak mě přešla chuť, když to vidím.... ;-\

Mimochodem C-Max už jsem viděl a ano, nevypadá zle. Dovnitř jsem ale jenom nakoukl a zase prchal. Raději.
Avatar - Andromeda
19. 1. 2011 12:19
Re: Designu nerozumím...
Tak to nejspíše "zraješ a makáš na sobě" >:-[] .Vážně - exterier i vnitřek vzbuzují vášně, je to klasické:buď a nebo.Zatím vedou ty negativní dojmy.Rozumím tomu, když srdeční záležitost šlápne vedle, ale zkus mu dát čas ;-) .
Avatar - white label
18. 1. 2011 16:59
Re: Designu nerozumím...
souhlas..., mně u jedničky vadila jen kvalita interiéru
Avatar - Krispos
18. 1. 2011 14:56
Spoluprace s Volvem...
... prinesla na poli motoru sve ovoce, ale ten design.... ten prostě nezkousnu.
Rozbalit vlákno
1
19. 1. 2011 19:48
Re: Spoluprace s Volvem...
neviem ako to myslis kedze vsetky ecoboosty su povodne fordacke motory osadene turbom a priamim vstrekovanim
Avatar - twistedTSD
18. 1. 2011 15:23
ten design je děs
moc nevěřím, že si na to ještě zvyknu 8-s
Rozbalit vlákno
0
18. 1. 2011 18:58
Naživo
Pracuju v Německu v budově přímo naproti továrně v Saarlouis a okolo továrny už se na zkušebních SPZ-kách prohání první kusy novýho Focusu. Před pár dny jsem ho potkal v protisměru. Na první pohled koutkem oka jsem tipoval faceliftovaný Mondeo, pak mi ale něco nesedělo a podíval jsem se pořádně a hele - nový Focus. Zepředu naživo nevypadá vůbec špatně, svojí šířkou budí dojem pořádný "přilepenosti" na silnici. Zezadu jsem ho pořádně neviděl, míjeli jsme se v zatáčce, takže jsem neměl čas na to čumět půl hodiny do zrcátka :-) A jedna zajímavost, které jsem si na fotkách nevšiml - má protiběžné stěrače...
Rozbalit vlákno
2
18. 1. 2011 21:30
Re: Naživo
Zepředu naživo nevypadá vůbec špatně, svojí šířkou budí dojem pořádný "přilepenosti" na silnici. Souhlasim! :yes: :yes: :yes:
Avatar - misoo
19. 1. 2011 15:27
Re: Naživo
toto z fotiek nevidno, ak je to fakt tak, tak potom supr :-) :yes:
18. 1. 2011 19:44
focus III
som dlhorocny focusak II s 1.6 TIVCT a to,co mi na tom mojom focuse chyba, vyzera ze ten novy do dobehol a naopak, co mi vyhovuje, ten novy straca:
DIZAJN, radsej menej ako mal FF II ako vsehochut a vsemix ako FF III
JAZDA, elekticky posilnovac, akesi trapne pribrzdovanie kolesa v zakrute, kto toto potrebuje??? Celkovo ale verim, ze nepride o svoj jazdny prejav, ktory je bez nadsazky najlepsi - aspon doteraz...
KOMFORT, tu je najvacsia slabina FF II, mizerne odhlucnenie, nepohodlne sedadla, lacne materialy... ocakavam a aj z prveho testu je zrejmy vyrazny pokrok.
KUFOR, to kde sa podelo tych cca 70 litrov? to nemyslia vazne...
CENA a cenova politka fordu by ho mohla pochovat...
Celkovo sa ale tesim, niet nad osobnu skusenost.
P.
Rozbalit vlákno
1
18. 1. 2011 21:39
Re: focus III
Také mám v garáži focus II s 1,6 v combi, tak mě tato nové "generace" zajímá víc než dost a mohu celkem souhlasit s tvým příspěvkem. O jízdních vlastnostech a obratnosti se nemá cenu dlouze bavit, zatím jsem vyzkoušel v nižší střední vše možné a na focuse nikdo nemá,od rychlosti 70-80 km/hod a výš začíná na okreskách ta pravá zábava:-). Benzín 1,6 je celkem pružný, není to tragédie ani raketa, ale od 3000 tis. otáček výš už je docela slyšet, což ubírá na komfortu, ale zase má docela příjemný zvuk a na dálnici hodně chybí 6. stupeň (nad 140 km/hod už to není dlouhodobě moc příjemná jízda). Sedadla mi nepříjdou nepohodlná, je to takový obyčejný průměr. Interiér ve vyšší výbavě vypadá obstojně (automatická klima, loketní opěrka, lepší řadicí páka), průšvih jsou však platové výplně dveří a celkem plechový zvuk při "bouchnutí" dveřma. Tady má VW dost navrch.
Jo, a kdybych kupoval novou generaci focuse, tak jedině opět combi, protože hatch je fakt špatnej:(
18. 1. 2011 19:56
kolikaty clanek?
Focus se moc nepovedl, na tom se tu shodnou skoro vsichni. Zato publicity dostava vic nez vrchovane, dokola autoCZ mesice omila clanky o necem, v cem jeste nejeli. Ze by byl focus takova slava, auto desetileti???
Mozna, ze ten design je tak revolucni, ze je treba si na nej zvyknout, resp. akceptovat tu hruzu. No a pak se jich par proda.
Rozbalit vlákno
11
Avatar - Typhoon
18. 1. 2011 22:17
Re: kolikaty clanek?
Poblicity hodně, fůra fotek, ale ukázat kufr, to ne. Vlastně se jim ani nedivím, přece nebudou děsit potenciální zákazníky.
19. 1. 2011 09:32
Re: kolikaty clanek?
Ford sazi na design :-!
Avatar - miromen
19. 1. 2011 09:48
Re: kolikaty clanek?
Jaka hruza si stary dědek ? Trochu života do toho umirani. Ono je taky na co čekat koukni na test C-Maxe prostě Ford umi.
19. 1. 2011 14:25
Re: kolikaty clanek?
C-max je ok, focus hruza. Nemusim byt starej dedek cece, aby se mi nelibil seriovy tuzing.
Avatar - miromen
19. 1. 2011 15:44
Re: kolikaty clanek?
Někdo to nazyva tuzingem a někdo odvažnou modernou. Ještě že všechny automobilky nedělaji konzervativnějši design ktery ma sice taky něco do sebe ale je to přece jen nudnějši pokoukana.
Avatar - white label
19. 1. 2011 16:15
Re: kolikaty clanek?
Okecat se dá všechno, ale tohle se opravdu nepovedlo. V reálu to může být o něco lepší, ale nevěřím. že tento design bude (evropský) trh zcela akceptovat...
Avatar - miromen
19. 1. 2011 16:32
Re: kolikaty clanek?
Ano Evropa je konzervativnějši ale např. Fiesta dokazuje že ne až tolik(naštěsti). Ja třidim vzhled na libi/nelibi a je mi jedno jestli je vzhled usedlejši nebo odvažnějši. Pravě proto nemam problem s designem Passatu B7 nebo Golfem ktereho vlastnim. Na druhou stranu se mi libi pravě např. tento novy Focus ikdyž uvidime jaky bude real. Jedine co mi na něm nesedi je vzhled zadnich lamp knk. ten vystřeleny jazyček do bočniho profilu. A to same u mě plati o interieru. Dnes vybirat auto v nižši středni tak jdu opět k VW a teď i k Fordu max. k AR prohlidnout Julii. Jinak mě žadna novinka neoslovila (Astra,C4).
Avatar - white label
19. 1. 2011 18:19
Re: kolikaty clanek?
Souhlas, ale myslím, že ta Fiesta nezašla ani zdaleka tak daleko, jako tento Focus III HB. Nejnásilnější jsou ta zadní světla a přední nárazník...
Avatar - Ronault.
19. 1. 2011 19:14
Re: kolikaty clanek?
Taky pociťuju ten problém s přídí. Beru, záď překombinovali, je to jistá forma designového jazyka, ale ta příď je vyloženě kýčovitá, přitom dle fotek ST se to dá udělat evidentně vkusněji bez těch falešných vstupů.
19. 1. 2011 21:57
Re: kolikaty clanek?
Souhlasim, no v pripade focusu mi vadi zadni svetla, predni naraznik+interier. Predni naraznik by se dal vyresit jinym od tuningove firmy. Ten zbytek tezko.
Odvazny design trikrat ano, ale pokud mozno pohledny.
18. 1. 2011 20:15
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Typhoon
18. 1. 2011 20:24
Re: desna barva
Takovou jsem jsem měl na Pionýrovi! Dodělal jsem k tomu tenké černé linky, paráda.
18. 1. 2011 21:09
Ty motory
to je downsizing at it's worst, snad to Focus zachrání dobrým podvozkem. Jinak mě dojala ta pestrá nabídka benzínových motorů. Můžu mít 1,6 nebo 1,6, nebo 1,6 a nebo 1,6. Opravdu super, třeba z hlediska povinného ručení :-). Ale na ten design si snad najali ty kašpary, co malovali před 10 léty korejská auta, ne? Není to sice tak hnusné, jako Fabia II, ale předešlým generacím FoFo to nesahá ani po bláto na dezénu gum. Zvlášť ten předek je odpudivý. Sakra, to se fakt dyzajnéři zbláznili? Už minulý týden mě ohromila skvělá "nová" jedničková řada u BMW a teď tohle...
Rozbalit vlákno
5
18. 1. 2011 21:38
Re: Ty motory
...předešlým generacím FoFo to nesahá ani po bláto na podrážce... prestan uz hulit 8-s

Dyzajneri se zblaznili u FF II, ktery byl skoro stejne hnusne usedly jako Golf. :no:

Tenle Focus je SUPER! Komu se nelibi tak at si polibi. >:D
18. 1. 2011 21:43
Re: Ty motory
Dovolim si nesouhlasit ;-\
Avatar - Typhoon
18. 1. 2011 22:13
Re: Ty motory
Už jsem si políbil.
18. 1. 2011 22:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Starfighter
18. 1. 2011 21:13
Prohřešky
Začnu asi tím největším, tím jsou zadní světla. Potom tady máme předek...I když před spatřením fotek s Focusem ST, který má dokonalý kapří výraz :no: bych nikdy neřekl, že budu příď hodnotit ještě jako celkem ucházející, spíš ani ryba (že by kapr?) ani rak. Dále volant, který se zdá jako jeden z nejpovedenějších, co lze v současných autech nalézt. Rozhodně pěkné je i podsvícení budíků, to se Fordu povedlo. Bohužel se mu také neomylně povedlo minout ve stupnici tachometru limity 50/90/130, ale co to je proti vykrojení ruční brzdy, kdy se musíte ptát proč? Objem kufru je sám o sobě také zajímavý údaj.
Doufám, že to jsou "jen" pihy na kráse, a Focus se ve své nejexcelentnější disciplíně posune zase o kousek dál.
Rozbalit vlákno
0
18. 1. 2011 21:46
Tenhle Focus je SUPER!
Komu se nelibi tak at si polibi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!… />
[odkaz]

Kdo videl nove ST nazivo. jine auto uz nechce!!!!!!!!!!!!!!! :yes:
Rozbalit vlákno
17
Avatar - white label
18. 1. 2011 22:01
Re: Tenhle Focus je SUPER!
"Kdo videl nove ST nazivo. jine auto uz nechce!!!!!!!!!!!!!!!" >:D
Doufám, že už máš minimálně jednu předobjednávku...
Našel jsem nakonec jedinou věc, která na něm vypadá lépe, než na předchozím STéčku..., je to barva kol... >:-[]
Avatar - woody-alien
18. 1. 2011 22:28
Re: Tenhle Focus je SUPER!
Jen jestli jsi hledal pořádně... >:D

Každopádně ses nejspíš zařadil do fronty těch "líbačů". Jak tak čtu diskuzi, to bude řádná fronta....jako před léty. >:-[]
Avatar - white label
18. 1. 2011 22:56
Re: Tenhle Focus je SUPER!
Možná jsem jen trochu opomněl ty zadní světla... >:D
Avatar - Ronault.
18. 1. 2011 23:04
Re: Tenhle Focus je SUPER!
Myslíš woody-alain světla? Jestli myslíš TA světla..., tak to je jiná.

>:-[] >:-[] (To by bylo abys jenom ty mne opravoval >:D )

Ale uznávám, že "ty světla", to je taková typická severomoravština, stejně jako dva piva >:D
Avatar - white label
18. 1. 2011 23:06
Re: Tenhle Focus je SUPER!
Myslel jsem původně TY zadní lampy, ale pak mi to připadalo trochu archaické, tak jsem (jen) to poslední slovo přepsal... ;-) >:-[]
Avatar - Ronault.
18. 1. 2011 23:08
Re: Tenhle Focus je SUPER!
To se mi stává velmi často, že změním podstatné jméno a pak zpětně zapomenu upravit předložku či zájmeno. :-)
Avatar - white label
18. 1. 2011 23:11
Re: Tenhle Focus je SUPER!
Takže si MiTo nakonec sežral... >:D
Ale "dva piva" tady u nás neříká snad nikdo, to je polsky? >:-[]
Avatar - Ronault.
18. 1. 2011 23:17
Re: Tenhle Focus je SUPER!
Sežral, ale stejně tě to neomlouvá!

Vy jste nějaká divná část Moravy! 8-s

Narazil jsem na to dokonce i v Práglu. Hlavně to zní pěkně dvučně "dva piva". To "dvě piva" zní tak nějak přitepleně >:D 8-s
Avatar - woody-alien
18. 1. 2011 23:20
Re: Tenhle Focus je SUPER!
Nemáte si dávat "dva" nebo "dvě" piva. Takový troškaření. ;-\ >:D
Avatar - Ronault.
18. 1. 2011 23:27
Re: Tenhle Focus je SUPER!
Tak kolik bys toho chtěl vypít ke snídani? :-O >:D
Avatar - woody-alien
19. 1. 2011 12:09
Re: Tenhle Focus je SUPER!
Zvonil budík, bylo ráno
v hlavě mé byl kámen snad a pod ním tma.
KDYŽ JSEM SNÍDAL DŽBÁNEK PIVA
ještě zdálo se, že divnou příchuť má.... ;-)
Avatar - white label
18. 1. 2011 23:47
Re: Tenhle Focus je SUPER!
To je proto, že normálně jsou dvě děvčice a dva ogaři, ale dvě lesby a dvě buzny... >:-[]
Avatar - Ronault.
18. 1. 2011 23:48
Re: Tenhle Focus je SUPER!
>:D >:D >:D
19. 1. 2011 12:50
Re: Tenhle Focus je SUPER!
Je neuvěřitelné, kam až dojde diskuse k Fordu Focus. K sexuálním minoritám :-)
Avatar - white label
19. 1. 2011 16:13
Re: Tenhle Focus je SUPER!
Máš pravdu, ale ono až taková minorita nebude, ty 4% to je především mediální masáž, takže se klidně přidej k nám dvěma... >:D
Avatar - Ronault.
18. 1. 2011 23:02
Re: Tenhle Focus je SUPER!
Docela jsem si ulevil, když napsal, že si máme políbit svou vlastní zadnici, když i představím, že líbám jeho zadnici, což je nebezpečné kvůli přenosu orálně fekálně přenosných infekcí (hepatitida A třebas), tak při představě kolik tisíců lidí by líbalo jeho zadnici, to ještě člověk chytne nějaký ten herpes... 8-s
Avatar - Andromeda
19. 1. 2011 11:50
Re: Tenhle Focus je SUPER!
Tak to je profesionální reformace - pardon - deformace v praxi >:-[] ...
19. 1. 2011 08:15
Skvělé
Pořád propíraný desig......a přitom přední část rozvíjí jen Focus RS, který je tady tak "zbožňován"....a to se týká ať svetel....tak přední masky...tak předního narazníku..stačí si dát dvě fotky vedle sebe a odmyslet si barevnost narazníku nového Focuse (celou vnitřní tlamu zařernit) a jsme tam...
Dále krásně dynamický stoupá směrem vzad...oproti tomu perfektně klesající střecha...a není tomu auto co vytknout.

Ve stejné duchu přístrojovka...rozložením zpracováním a materiály připomíná Infiniti.

Motory technologicky na velmi dobré úrovni a podvozek jakbysmet. K tomu skvělá váha a parádní dynamika je zajištěna

Možnosti rozsáhlé bezpečnostní a komfortní výbavy jaké ještě zdaleka nejsou standartem v této třídě.

Tudíž jediný konkurent bude Golfík, leč ten si jde svou cestou a bude vyhovavat jiné klientele.....ikdyž věřím, že část zákazníků nový Focus stejnak Golfu ukrade...budou chtít změnu..a tu se u VW jen tak nedočkají.

A propo....nový C-Max se tady propíral..jak je ošklivý. Přitom na živo..je to velmi pěkné dynamické MVP
Rozbalit vlákno
7
Avatar - woody-alien
19. 1. 2011 11:50
Re: Skvělé
Tvůj názor, já ti ho neberu. Ale mluvil jsem se známým, prodejcem Fordu, a můžu říct, že se na novýho Focuse tváří všelijak. A když říká, že někdy se lidem hodně těžko ten design vysvětluje, tak já mu docela věřím. S tím C-Maxem bych i souhlasil, tedy co se exteriéru týče.
19. 1. 2011 12:53
Re: Skvělé
Chápal jsem new edge design - tedy zezačátku. Ani ne tak implantaci na Mondeo I, ale třeba první káčko, na které nedám dodnes dopustit. Bohužel to skončilo beztvarými krabicemi (předchozí Fiesta, Fusion, Focus II) a teď zase blbnou s kinetickým designem - všechno vypadá stejně. Ovšem zadní partie Grand C-Maxe, to je teprve síla :-)
19. 1. 2011 17:02
Re: Skvělé
však právě...každý má svůj názor...a každý preferuje něco jiného....mě jen vadí jak se tu něco haní aniž by to kdo pořádně viděl :-) Ať si každý koupí co se jeho srdci (rozumu, peněžence ) líbí nejvíce . S C-Maxu jsem byl příjemně překvapený a tak soudy o ošklivosti hnusu a nevzhlednosti nového Focusu přenechám až taky po řádném dojmu na živo :-)
Avatar - woody-alien
19. 1. 2011 18:11
Re: Skvělé
Souhlas, ale bojím se, bojím...
19. 1. 2011 18:36
Re: Skvělé
Neboj...není čeho...jen co na fotkách působí "nepatřičně" mluvme o přídí, je svislé barevné rozdělení předního narazníku. Jinak je velmi podobný tomu u RS , jen ten to má celé černé. I tvar mlhovek je velmi podobný....světla prošli evolucí..atd...ale dynamika tam bude stejně pěkná.
viz. [odkaz]
versus
[odkaz]
Avatar - white label
19. 1. 2011 18:47
Re: Skvělé
Ale tvé srovnání běžné verze FoIII, s vrcholnou verzí RS (minulé genrace) spíš dokazuje, že designéři opravdu přestřelili a FoIII předesignovali.
Už FocusII RS byl často kritiziván za až příliš tunerský design, ovšem k verzi RS to nebylo zdaleka tolik od věci, jako tady u zcela běžné verze...
19. 1. 2011 19:15
Re: Skvělé
Ani ne..moje srovnání je...že si rozvíjeli design předešlé generace...a vzali vrchol a to RSko....jediné co fakt tady všem vadí je to barevné dělení předního narazníku. A pak ještě jiný tvar zadních lamp nežjsme byli zvyknuvší :-)
Ale stejné otázky vyvolávali zadní lampy u první genereace FoFo.

U mě..čím víc koukám na 3tí generaci, tíám se mě víc líbí....ale třeba budu zklamán na živo a řeknu..mno ..nic .....moc >:D
neregistrovaný "stranger"
19. 1. 2011 18:33
No, nevím...
Jsem z to volaký rozpačitý. Jako fanda Focusu jsem se na trojku těšil. Po nevýrazné dvojce hlavně zepředu to facelift celkem napravil (předek), tak jsem myslel, že III bude ještě lepší, ale je nějaká mdlá, skoro jako ta první verze II. Uvnitř mám problém se zpracováním - velikostí a výrazností středovýho panelu. Působí to na fotkách dost pouťově. A dneska mě dorazila velikost kufru. II. velikost zvětšila na 385 a teď najednou o tolik dolů? Není to špatný údaj? Jestli je to pravda, tak to může hlavně v Česku Focus dost poškodit. Ještě snad to kombi... A co se týká toho předku, celkem se mi zamlouvá ten "elektrickej focus". Jestli do něj půjdu, nějak bych ho potřeboval naroubovat... I když to bude asi obtížný, s tím aktivním...
Rozbalit vlákno
19
19. 1. 2011 18:38
Re: No, nevím...
Ten kufr se mě taky nepozdává...škoda toho zmenšení....aspoň papírově při srovnávacích testech to bude vypadat mínusově. Uvídíme na reálném srovnání.

Elektrická tlama ala Aston je taky zajímavá.....jinak rovnou do verze ST...tam je nejzajimavější >:D
neregistrovaný "stranger"
19. 1. 2011 18:58
Re: No, nevím...
No nezlobil bych se, ale u dealera bych potřeboval uhádat 2/3 slevu, na víc asi nebude...
19. 1. 2011 19:17
Re: No, nevím...
Tak budeš muset počkat na několika let starou ježděnku... >:D já uhádal na mondeo 25% nebo 26 už nepamatuju a dál ani mrk (myslím auto do výroby s max. výbavou)
Avatar - white label
19. 1. 2011 18:42
Re: No, nevím...
Ta hodnota kufru bohužel není špatný údaj, taky mně to docela překvapilo, zvlášť vzhledem k faktu, že FoIII je celkově ještě delší, než FoII.
Poměrem délky k velikosti kufru tak třeba na Golfa hodně ztrácí.
Na druhou stranu z toho údajně dost těží hodně prostorná kabina, což je naopak argument pro FoIII...
neregistrovaný "stranger"
19. 1. 2011 18:55
Re: No, nevím...
Jestli z toho budou těžit lidi vzadu, tak budiž, ale aby to nebylo jako u O. Astra, kterej je dlouhej jak Lovosice, ale uvnitř míň místa než v Golfu.
Avatar - white label
19. 1. 2011 19:07
Re: No, nevím...
Podle testu AutoTipu a Autocaru by měla být kabina hodně prostorná, a to nejen vpředu..., takže prostorová "tragédie" podobná nové dlouhé Astře by se opakovat neměla, teda až na ten kufr...
19. 1. 2011 19:21
Re: No, nevím...
Nebo počítají že všichni do budoucna budou mít jen lepící sadu? I tak je to pomálu... Nebo počítají, že stejnak 5ti dvířko kupují jen mladí lidi do 2osob (a jako služebáky, kde lítá jen jeden člověk) a rodiny kombíka...ostatně takový trend pomalu v Evropě je. ...
Avatar - miromen
19. 1. 2011 19:39
Re: No, nevím...
Kufr bude u nas v ČR zřejmě problem protože hodnota ne o mnoho větši než je u aut třidy B je opravdu malo a vzhledem k velikosti auta zklamani ikdyž mě osobně by stačil. Takovy třidni prďola Golf to je dnes tak trochu vzacnost protože při usednuti dovnitř se člověku nechce ani věřit prostoru vzhledem k vnějšim rozměrum a k tomu kufr 350l. Navic Golf ma jeden z nejlepšich vysledku při crash testech. Tohle auto se prostě VW povedlo.
Avatar - white label
19. 1. 2011 20:13
Re: No, nevím...
Ano, srovnání tradičních (největších tří) třídních rivalů (v tomo směru) vypadá hodně překvapivě: délka/zavazadlový prostor -
Golf 4199 mm / 350 -1305 l
Focus 4358 mm / 316 -1101 l
Astra 4419 mm / 370 - 1235 l

Z výrazně nejkratšího Golfu, tak lze snadno udělat největší dvoumístné kombi ze všech tří vozů...
neregistrovaný "stranger"
19. 1. 2011 21:34
Re: No, nevím...
No jo, ale kdyby nevypadal tak bezpohlavně... nudně... uvnitř mi to nevadí, ale zvenku je hrozně unylej... a současnej šéfdizajnér v tomhle směru moc pokroku nezaručuje... asi takhle připravěj i sedmičku...
Auto vychytaný jako golf, ale trochu sexy, s podvozkem jako focus nebo giulietta, to zatím nikdo neudělal... ještě čekám, jak dopadne nová verze imprezy a facelift mazdy III.
Avatar - woody-alien
19. 1. 2011 21:50
Re: No, nevím...
No vidíš, a trochu výše v diskuzi píše miromen o třídění auto-designu na líbí-nelíbí bez ohledu na styl. A já s ním souhlasím. Zrovna tak jako se mi líbí gotická katedrála i barokní kostel, tak musím ocenit střízlivou eleganci Golfa (šestá reinkarnace mu opravdu hodně pomohla) a zároveň třeba šokantní explozi Focusu I. Navíc jako u většiny aut i u Golfa hodně záleží na sladění barvy, kol atd. Pokud všude vidíš dominující stříbrnou, začne to být únavný...
Avatar - white label
19. 1. 2011 22:58
Re: No, nevím...
No nevím, ale když pominu verze jako ST/RS (u Golfa GTI/R), tak naprosto běžný dvojkový Focus v základu s plecháčema taky není žádný playboy a rozdíl v charakteru podvozku základních verzí FoII a G6 je také (logicky) velmi malý.
Auto vzhledově mnohem spíš oživíš vhodným výběrem kol, barvou laku, konfigurací interiéru, případně volbou sportovních verzí (ST/GTI/GTD...) apod.
Avatar - white label
19. 1. 2011 22:48
Re: No, nevím...
Jo, tohle auto se prostě VW povedlo už v předešlé generaci tak, že nebylo ani co měnit a stačilo ho jen mírně poladit...
Avatar - Ronault.
19. 1. 2011 23:19
Re: No, nevím...
Hele hele hele, jen abys nekecal >:-[] >:D
Avatar - white label
20. 1. 2011 00:02
Re: No, nevím...
Nemůžu si pomoct, ale pravda musí jít z člověka aspoň občas ven... :-O >:D
Avatar - Ronault.
20. 1. 2011 00:16
Re: No, nevím...
Jen jestli se vy dva s Miromenem neutěšujete navzájem. Abych tady neprohlásil, které že to auto střední třídy v minulé generaci bylo nejlepší >:-[]
Avatar - woody-alien
20. 1. 2011 09:11
Re: No, nevím...
To bys nejdřív musel konzultovat s Ádou.... >:D
Avatar - Ronault.
20. 1. 2011 09:32
Re: No, nevím...
On taky se mnou nediskutoval a rovnou prohlásil Trabanta za nejlepší auto všech dob >:D
Avatar - white label
20. 1. 2011 10:14
Re: No, nevím...
Poměrem cena-výkon-koroze (karoserie), nebyl vůbec daleko od pravdy... >:-[]