Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ford Focus WRC ST 525 a WRC-S: oslava úspěchů v rallye

Ford se rozhodl oslavit úspěchy v seriálu WRC a připravil pro své fanoušky dvě omezené série modelu Focus. Provedení WRC ST 525 vychází z modelu ST a verze WRC-S je verze s turbodieselem, která se představila již v červnu na autosalonu v Barceloně.
Zpět na článek
8. 10. 2007 17:35
9. 10. 2007 01:08
neregistrovaný "oz"
9. 10. 2007 05:00
neregistrovaný "Lancer (nechtelo se mi logovat)"
9. 10. 2007 10:58
neregistrovaný "Honza."
9. 10. 2007 11:22
9. 10. 2007 12:04
neregistrovaný "dCi"
9. 10. 2007 13:21
9. 10. 2007 15:59
8. 10. 2007 17:41
neregistrovaný "Kubajsu"
9. 10. 2007 01:29
anonym
9. 10. 2007 09:40
neregistrovaný "sepo"
12. 10. 2007 09:31
neregistrovaný "destiny"
8. 10. 2007 17:35
WRC-S
Limitovaná edice WRC-S budiš, WRC-S v naftě budiš, ale do označení WRC dát jen 100kW z dvoulitrového turbodieslu? Trochu málo Antone Pavloviči ;-\
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "oz"
9. 10. 2007 01:08
Re: WRC-S
yop ten motor je teda "tazka vyzva"..shopping do Tesca ale zvladne asi bravurne
neregistrovaný "Lancer (nechtelo se mi logovat)"
9. 10. 2007 05:00
Re: WRC-S
Je to opravdu malo. Cekal bych alepson nejaky poradny motor, vzdyt moderni deisly toho dokazi opravdu hodne. Ale tohle je zklamani - to i stara koncernova 1.9 TDI mela vyssi vykon, jestli si dobre pamatuju, a to se o nejake moderne mluvit rozhodne neda... A opticky tuning taky :no: To zavani dalsim vyprazdnovanim preplnenych skladu s priplatkovou vybavou, kterou nikdo nechce...
neregistrovaný "Honza."
9. 10. 2007 10:58
Re: WRC-S
pamatuješ špatně, žádná sériová koncernová 1,9TDI neměla víc než 100kw. Z toho dvoulitru je vymačkat víc - cca kolem 150kw a 400Nm (chip tuning ALPINE starého dvoulitru), ale to by emise byly větší a dnešní svět chce být zelený ať si o tom můžeme myslet své.
Avatar - VDC
9. 10. 2007 11:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "dCi"
9. 10. 2007 12:04
Re: WRC-S
Populárně učipovaná pak měla klidně 150- 200kW. Točák woe hladce dosáhl 400Nm. Spotřeba klesla pod 4 litry, čas 0-100 pod 8 vteřin, životnost pneumatik pod 2000 km a životnost plic šoféra nekuřáka pod 35let. A pokud člověku nevadilo každý večer umývat vrata od garáže z černé do původní barvy (jestliže původní samozřejmě nebyla černá), nevadila mu celodenní mlha a spousta mrtvol ve zpětném, pokud se dokonce smířil (pokud chtěl auto využívat klasické 3 roky) s ročním nájezdem 500 km (výdrž sady pneumatik tedy hravě přesáhla plnou životnost samotného vozu, viz výše), pak bylo 1,9TDI vyloženě závodním srdcem každého koncernového speciálu. :-!
9. 10. 2007 13:21
Re: WRC-S
? Uchází mi pointa tvého příspěvku 8-s A jestli si myslíš, že z "moderního" common railu dCi bez filtru lezou vzadu zelené smějící se obláčky štěstí, tak to žiješ asi v jiném světě.
9. 10. 2007 15:59
Re: WRC-S
Přesně tak, byla to série Volkswagen Golf TDI(PD)
150 koní 4000rpm a 320Nm v 1900rpm, top speed: 216 Km/h, 0-100 Km/h: 8,6 sec.
více zde [odkaz]
neregistrovaný "Kubajsu"
8. 10. 2007 17:41
Nic moc
Tak abych pravdu řekl, tak jsem čekal něco víc, než ST s optickým tuningem... :-(
Rozbalit vlákno
0
anonym
9. 10. 2007 01:29
Tohle zvladne kazdy!!!!
oblepit auto nalepkami dat mu velkouzasnolepi nazev WRC to zvladnou vsichni! Jediny co chapu je omezeny pocet kusu, taky kolik blaznu by si koupilo takove auto :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "sepo"
9. 10. 2007 09:40
...
;-\
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "destiny"
12. 10. 2007 09:31
Booooze proooc?
Tak moc jsem se tesil, ze prijde dustojny nastupce Focusu RS. A kdyz jsem videl clanek, ze prichazi WRC ST 525, me srdce zaplesalo. Samozrejme jen na par okamziku, nez jsem zjistil, co je to zac... Jasne, STcko je uzasne auto, ale pod WRC ST bych si vazne predstavil neco jeste ostrejsiho... O WRC-S snad ani nema smysl mluvit. Diesel? Proc ne? Ale 100 kW je vazne malo. A nebo naopak - proc neudelat "STcko" pro obycejny lid? Ale pak to proste nejde nazvat WRC-S.
:-(
Rozbalit vlákno
0