Ford rozšířil nabídku modelů S-Max, Galaxy a Mondeo o dieselový čtyřválec 1,6 TDCi (85 kW). Ten se u těchto modelů stane základní dieselovou variantou.
No nevím. 1.6 Ecoboost 118 kW stojí v Trendu 499 tisíc, 1,6 TDCi 85 kW stojí 650 tisíc. I když opomenu ostatní věci, tak kdyby brala 1.6. Ecoboost o 3 litry na 100 km více, tak než dorovnám rozdíl 150 tisíc Kč v pořizovací ceně, ujedu 150 tisíc km.
No on totiž u Mondea 1,6 TDCI ještě není v akci...teprve bude..mrkni na ceník u S- MAXE , tam je rozdíl mezi 1,6TDCi a 1,6 Ecoboost "jen" 50 tis.
ale i tak ....mít 160 koní a nebo 115 koni to už je sakra rozdíl (při téměř stejném točáku) ....... no každý si musí vybrat....hlučnější pomalejší a drahší.....s menší spotřebou a nebo naopak >:D
Citát z článku "jeho hlavnou výhodou by mala byť spotreba" hovorí za všetko. Lebo dať do veľkého a ťažkého MPV 1,6ku je už trochu silná káva; ostatne maximálka v Galaxy 178 km/h a zrýchlenie radšej neuvedené napovedajú veľa. A aj podmieňovací spôsob k spotrebe zrejme nie je náhodný.
Ešte v Mondeu to akceptujem, ako ekvivalent ku konkurenčnému Passatu 1,6 TDI a spol. je to plne v norme, ale v MPV, to už snáď nie. 8-s
Tak šetřit je potřeba.....flotilové emise musí jít dolů..ať se uspokojí naši zlatí europoslanci a jejich normy. Ono vem si Oktavku a jeji základní motor 1,4...ani nevím jestli ho tam furt cpou nebo ne...zdechlina nonplus ultra..a stejnak se najdou lidi co to koupí. Tak proč by ne v mpv :-)
Ja som práve na Forde oceňoval to, že neponúka ako základ motorovej palety zdochliny, ako to dlhodobo robí Škoda, napr. ma v tomto ohľade potešil nový Focus so 105 k jedna-šestkou ako základ; obdobne je nadštandard 1,25 16v - 60 kW vo Fieste. 1,6 TDCI ja sám osebe veľmi vydarený motor, na Focus či C-Max super, na Mondeo ako-tak, ale na Galaxy je to ostuda. ;-\
No jestli se nemýlím....tak Galaxy má v základu 2,0 benzin....tam sice máš vyšší výkon...ale malý krouták.....a spotřebu raději komentovat nebudu......tak to se mě jeví jako základ lepší už ten menší diesl ...hmm? :-)
Myslím si, že přichází správná doba, kdy se někdo rozumný, uznávaný a dostatečně silný rozhodne podat žalobu na EU a její nesmyslné limity a ještě nesmyslnější metodiku měření. Všechny automobilky staví motory a převodovky tak, aby vyšly co nejlépe v laboratorním nesmyslném testu. V praxi to ale pak vypadá úplně jinak a na dálnici už každé nové auto žere jako kráva. Navíc finanční úřad neuznává do nákladů palivo, které překročí normovanou spotřebu o více než 10%. Všem by prospělo výrazně změnit metodiku měření tak, aby opravdu odpovídala provozním podmínkám a změnit normy tak, aby nesmyslně neprodražovaly auta (kvůli emisím jsou drahá na výrobu díky nutnosti použití nesmyslně vyspělých technologií i tam, kde to nemá logiku), ale i palivo (kvůli biosložkám). Obávám se, ale, že obyvatelstvo EU už se stalo takovým stádem, které ví, že proti molochu nemá cenu bojovat, že se to nikdy nestane... :no::no::no:
Dobrý den, mám dotaz ohledně držáků vstřiků. Za necelý půl rok mi už tento držák praskl podruhé a pokaždé na jiném vstřiku. Sice není tak drahý je to otázka 3 stovek ale odnese to také vymezovací kroužek vstřiku což pro mě znamená vytahnout vstřik vyměnit těsnící podlozku, vymezovací kroužek a zase to cele složit. Neporadil by mi někdo jak tomuto praskání zamezit nebo mu předejít a důvod proč ty držáku praskají?