Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ford možná prodá také Volvo! Koupit by jej mohlo BMW

Před necelými dvěma týdny se objevily první chatrné spekulace o možném prodeji švédského Volva. Nyní tyto spekulace podpořil švédský deník Goteborg Posten, který se navíc odvolává na zdroj zevnitř automobilky Ford.
Zpět na článek
29. 5. 2007 09:50
neregistrovaný "_Teddy_"
29. 5. 2007 10:59
neregistrovaný "wector"
29. 5. 2007 13:30
neregistrovaný "yaroukh"
29. 5. 2007 14:04
neregistrovaný "_Teddy_"
29. 5. 2007 14:52
neregistrovaný "yaroukh"
29. 5. 2007 11:51
anonym
29. 5. 2007 13:27
neregistrovaný "yaroukh"
29. 5. 2007 20:55
neregistrovaný "Jyrki"
29. 5. 2007 09:57
anonym
29. 5. 2007 10:06
neregistrovaný "gutbayer"
29. 5. 2007 10:24
neregistrovaný "Vasa"
29. 5. 2007 10:26
neregistrovaný "Juha"
29. 5. 2007 11:35
neregistrovaný "mates"
29. 5. 2007 13:35
neregistrovaný "yaroukh"
29. 5. 2007 13:49
neregistrovaný "mates"
29. 5. 2007 13:58
neregistrovaný "Tom"
29. 5. 2007 14:00
neregistrovaný "mates"
29. 5. 2007 15:19
neregistrovaný "petrt"
29. 5. 2007 15:29
neregistrovaný "Tom"
29. 5. 2007 15:41
neregistrovaný "petrt"
29. 5. 2007 15:59
neregistrovaný "mates"
29. 5. 2007 16:07
neregistrovaný "VolvoS40"
29. 5. 2007 16:19
neregistrovaný "mates"
29. 5. 2007 18:02
neregistrovaný "VolvoS40"
29. 5. 2007 18:12
neregistrovaný "mates"
29. 5. 2007 18:54
neregistrovaný "VolvoS40"
30. 5. 2007 07:19
neregistrovaný "mates"
30. 5. 2007 09:20
neregistrovaný "VolvoS40"
30. 5. 2007 11:12
neregistrovaný "mates"
29. 5. 2007 13:57
neregistrovaný "Tom"
29. 5. 2007 13:59
neregistrovaný "mates"
29. 5. 2007 14:05
neregistrovaný "Tom"
29. 5. 2007 14:09
neregistrovaný "mates"
29. 5. 2007 14:14
neregistrovaný "Tom"
29. 5. 2007 14:18
neregistrovaný "mates"
29. 5. 2007 14:27
neregistrovaný "Tom"
29. 5. 2007 15:59
neregistrovaný "mates"
29. 5. 2007 16:52
neregistrovaný "Tom"
29. 5. 2007 18:08
neregistrovaný "mates"
29. 5. 2007 21:56
neregistrovaný "ZZ"
29. 5. 2007 14:53
neregistrovaný "yaroukh"
29. 5. 2007 15:01
anonym
29. 5. 2007 15:23
neregistrovaný "petrt"
29. 5. 2007 15:28
neregistrovaný "Tom"
29. 5. 2007 16:02
neregistrovaný "petrt"
29. 5. 2007 16:20
neregistrovaný "mates"
29. 5. 2007 18:17
neregistrovaný "petrt"
29. 5. 2007 18:25
anonym
29. 5. 2007 18:31
neregistrovaný "petrt"
30. 5. 2007 07:23
neregistrovaný "mates"
29. 5. 2007 16:03
neregistrovaný "mates"
29. 5. 2007 16:01
neregistrovaný "mates"
29. 5. 2007 15:29
neregistrovaný "Tom"
29. 5. 2007 10:33
neregistrovaný "luky"
29. 5. 2007 11:07
neregistrovaný "Homer"
29. 5. 2007 11:17
29. 5. 2007 11:27
29. 5. 2007 11:46
neregistrovaný "briza"
29. 5. 2007 11:57
29. 5. 2007 23:32
neregistrovaný "Libertarian"
29. 5. 2007 12:33
anonym
29. 5. 2007 13:32
neregistrovaný "yaroukh"
29. 5. 2007 13:52
neregistrovaný "Tom"
29. 5. 2007 13:58
anonym
29. 5. 2007 14:03
neregistrovaný "Tom"
29. 5. 2007 13:42
neregistrovaný "Tom"
29. 5. 2007 14:16
neregistrovaný "LS"
29. 5. 2007 14:24
neregistrovaný "HVM"
29. 5. 2007 14:46
neregistrovaný "Tom"
29. 5. 2007 15:11
neregistrovaný "HVM"
29. 5. 2007 15:50
neregistrovaný "Tom"
29. 5. 2007 14:46
neregistrovaný "Tomino"
29. 5. 2007 15:16
neregistrovaný "HVM"
29. 5. 2007 15:28
neregistrovaný "HVM"
29. 5. 2007 15:35
neregistrovaný "Tom"
29. 5. 2007 15:58
neregistrovaný "Tom"
29. 5. 2007 15:38
neregistrovaný "Tom"
29. 5. 2007 15:57
neregistrovaný "Tom"
29. 5. 2007 18:04
neregistrovaný "cuisine at home"
29. 5. 2007 15:21
neregistrovaný "Shortař"
29. 5. 2007 15:37
neregistrovaný "Tom"
29. 5. 2007 16:15
neregistrovaný "Drsoň"
29. 5. 2007 16:45
neregistrovaný "znalec"
29. 5. 2007 16:45
anonym
29. 5. 2007 19:53
29. 5. 2007 23:10
neregistrovaný "Pucmeloud"
29. 5. 2007 09:27
Prodat či neprodat?
Byť mateřský Ford shání peníze kde může,tak tady bych byl velmi opatrný a hlavně se díval do budoucnosti... Odpověď by zněla:NE
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "_Teddy_"
29. 5. 2007 09:50
Re: Prodat či neprodat?
No to je tazke. Investorom uz dochadza trpezlivost, a pod dozornou radou Ford-u sa zrejme trasu stolicky. GM sa uz ako-tak pozbieral, preto ani u Fordu uz toto obdobie nesmie trvat dlho! Ford musi tieto straty dako vykryt, a dalsie pozicky dostane uz len za nevyhodnych podmienok (holt, vyssie riziko). Je teda jasne, ze potrebuju hotovost, a ziskat ju mozu len dalsim predajom - a vyzera to ze otazka neznie "predat?", ale "co predat?": Volvo, alebo Jaguar?
29. 5. 2007 10:01
Re: Prodat či neprodat?
Se slzami v očích bych to viděl na Jaguar... :'-(
neregistrovaný "wector"
29. 5. 2007 10:59
Re: Prodat či neprodat?
Otázka zní, kdo by Jaguar chtěl, mám obavu, že by to skkončlo nějakym kupcem z Číny.
29. 5. 2007 11:28
Re: Prodat či neprodat?
Radši to BMW
neregistrovaný "yaroukh"
29. 5. 2007 13:30
Re: Prodat či neprodat?
Investorům? Nemyslel jsi spíš akcionáře? Jejich trpělivost ovšem určitě není tím, co by pro rodinu Fordů hrálo při rozhodování hlavní roli.
neregistrovaný "_Teddy_"
29. 5. 2007 14:04
Re: Prodat či neprodat?
Akcionar je len jeden typ investora. Dolezitejsim investorom su v tomto pripade banky a financne spolocnosti, ktore Fordu poskytli prostriedky na preklenutie tohto obdobia. A za tie sa Ford musel zarucit niecim, co ma trvalu hodnotu napriek problemom v ktorych Ford momentalne je!

Ako akcionar mozes teraz kupit akcie Fordu ktory je v problemoch a dufat, ze sa z nich vyhrabe, a ty zarobis majland. Ak ti to nevyjde, stratis co si investoval. Ale ak Ford potrebuje hotovost na prekrytie straty, financna spolocnost mu ich poskytne len za takych podmienok, aby v ziadnom pripade o svoje peniaze neprisla. Nic takeho, ze "...tu mate teda 300mil$, a uvidime, ako sa vam bude darit, mozno na tom zarobime a mozno prideme o vsetko..."! Akcionar zarobi alebo prerobi podla hodnoty akcii. Banka (ktora poskytla prostriedky Fordu v poslednom obdobi) len zarobi, aj keby hned Ford isiel do bankrotu. A ak zistia, ze to s firmou nevyzera dobre, pritlacia a budu chciet svoje peniaze naspat. Preto ver tomu, ze nalada investorov je pre manazment Fordu sakramenstky dolezita, a pri rozhodovani o dalsich krokoch hra velmi velku rolu...
neregistrovaný "yaroukh"
29. 5. 2007 14:52
Re: Prodat či neprodat?
Já vím, co je to akcionář; jen že akcionářům se říká "akcionáři".
Banka Fordu půjčila peníze na úrok, a Ford také něřím ručí. Tím to ale končí. Pocity banky mohou být rodině Fordů někde. A to platí i o tom "pritlacia a budu chciet svoje peniaze naspat"; každá půjčka má termín splatnosti, před ním můžeš tlačit jak chceš, ale výsledkem bude tak leda víšco...
anonym
29. 5. 2007 11:51
Re: Prodat či neprodat?
Ford se dívá do budoucnosti. Za dva, pět let bude obrovská konkurence od automobilek v Číně.Proto se zbavuje byť dobrých automobilek, do kterých však musí nalévat více peněz.
29. 5. 2007 12:04
Re: Prodat či neprodat?
Konkurence byla,je a bude...Nejdříve bylo vyhrožováno auty z Japonska,pak z Koree a nyní se máme bát Číny? ;-\
neregistrovaný "yaroukh"
29. 5. 2007 13:27
Re: Prodat či neprodat?
do takové množiny ovšem Volvo rozhodně nepatří
neregistrovaný "Jyrki"
29. 5. 2007 20:55
Re: Prodat či neprodat?
Jako evropan budu mit radost pokud se Volvo vymani z americkeho podruci a BMW neni vubec spatny novy majitel! Ja jsem jednoznacne pro a pro me za me at Ford shnije v pekle a s nim vsechny americke automobilky.
anonym
29. 5. 2007 09:57
Jaguar
Podle meho nazoru by Ford mel prodot tuto automobilku, diky ni ma ty ztraty
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "gutbayer"
29. 5. 2007 10:06
JEN NE BMW
JEN NE BMW!!!!! :-( Nic není vzdálenější, než Volvo a BMW... Tedy ne že by jakákoli jiná automobilka byla výhra... 8-s Ach jo...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Vasa"
29. 5. 2007 10:24
Kéž by prodal i Mazdu
I když se Mazdě daří skvěle, bylo by to ještě lepší.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Juha"
29. 5. 2007 10:26
Kupujte je
Kupujte si Jaguary a nebude problém. Nikdo je totiž nechce, na cestě nejsou.
Rozbalit vlákno
41
neregistrovaný "mates"
29. 5. 2007 11:35
Re: Kupujte je
Chce je kde kdo, ale ne kazdy na to ma "koule" :-!
neregistrovaný "yaroukh"
29. 5. 2007 13:35
Re: Kupujte je
kdyby se u AMT kontrolovaly jenom koule, tak to bych už příští měsíc ušetřil za lítačku :-) :yes:
neregistrovaný "mates"
29. 5. 2007 13:49
Re: Kupujte je
Jasne ;-) Ja to myslim tak, ze diky stupidnimu marketingu si spousta lidi, ktery maji na premiovku mysli, ze Jag je jeste nekde dal s cenou a uz spoustu let neni pravda. Posledne to tu psal petrt, ten kdyby mel poneti o cenach, tak loni nekoupil Mondeo a skocil do Jaga :yes: Jinak teda jeste gratulace k tem koulim >:-[]
neregistrovaný "Tom"
29. 5. 2007 13:58
Re: Kupujte je
Osobně si myslím, že stupidní marketingu je pouze jedním z důvodů ;-)
neregistrovaný "mates"
29. 5. 2007 14:00
Re: Kupujte je
Ale tim nejhlavnejsim.
neregistrovaný "petrt"
29. 5. 2007 15:19
Re: Kupujte je
S type pod milioooooon.... pohádka. :yes: Superb ve stejné výbavě je dražší, to je síla co?
neregistrovaný "Tom"
29. 5. 2007 15:29
Re: Kupujte je
A přesto si 99% lidí raději koupí Superb ;-\ Kde je problém?
neregistrovaný "petrt"
29. 5. 2007 15:41
Re: Kupujte je
To fakt nevim. V technice asi těžko. Ale kdyby stál Lex taky pod mega viděl bych to stejně. Asi je to v lidech...
neregistrovaný "mates"
29. 5. 2007 15:59
Re: Kupujte je
:yes: Presne tak! V lidech a v mistnim zastoupeni. Protoze oni sice udelali super ceny, ale zase to podali jako bazarovy vyprodej ;-\
neregistrovaný "VolvoS40"
29. 5. 2007 16:07
Re: Kupujte je
Uprimne kdyz jsem se na podzim rozhodoval o novem aute tak jsem i premyslel nad X-Typem a nemel jsem zadny problem s lidmi ale spis s chapanim toho auta- to auto mne proste nicim neoslovilo. Jinak si myslim ze koncern BMW a Volvo by nebyla spatna volba- oba dva jsou ve svych segmentech dobri a muzou se ve spouste veci vyborne doplnovat
neregistrovaný "mates"
29. 5. 2007 16:19
Re: Kupujte je
Myslel jsem lidi obecne i kdyz par typku z prazskyho AMT nemam vazne rad. Tvoje rozhodnuti chapu. Proste te to neoslovilo, hotovo. Cenim, ze tu nepises veci o Mondeich atd. jako nekteri, kteri treba toho X-Typa ani nepotkali na silnici. :yes:
neregistrovaný "VolvoS40"
29. 5. 2007 18:02
Re: Kupujte je
Toho snad musel videl kazdy i po Pardubicich se jeden pohybuje ;-). Proti Mondeu nic nemam koneckoncu jsem jedno mel a nikdy jsem nemel duvod si stezovat :-!. A ty kecy o fordovych packach v Jagu mne nechavaji klidnym- ti co to tvrdi by se meli treba podivat do A6 a pak do Golfa take tam najdou neco spolecneho. Na druhou stranu X-Type patril prave s Volvem, Lexusem IS a Sabem 9-3 mezi ty auta nad kterymi jsem premyslel a subjektivne mne sedl nejmene- ale to nevylucuje ze to neni dobre auto- po pravde nechapu proc je tak malo uspesny
neregistrovaný "mates"
29. 5. 2007 18:12
Re: Kupujte je
Dobry zaklad pro vyber :yes: :yes: To auto bylo od zacatku naprosto chybne marketingove usazeny na trh. A pak to zazdili lowcost verzema s naftou. Meli zustat u dvou benzinovych V6 s AWD a postupne pridat nejakou peknou naftu, nebo dve, taky s AWD. To kombi nicemu nevadilo, mohlo klidne existovat taky. To ze nakonec stopli coupe a R verzi, tak to nevim jestli nebyla chyba, ale v kontextu se spatnym zacatkem asi ne. Jo a taky v Pardubicich jednoho potkavam ;-)
neregistrovaný "VolvoS40"
29. 5. 2007 18:54
Re: Kupujte je
Taky byvas u Pernikaru? Ja tam jezdim za mladou :-!. Ja jsem premyslem u X-Typu prave nad tou low cost verzi 2litry benzin ale oni ji uz nemeli a 2,5 mi prislo zbytecne moc navic jsem do auta nechtel dat vic nez mega a v te cene se solidni vybavou meli jen naftaky a ty mne zrovna moc neberou. A tak jsem skoncil jak jsem skoncil a jsem spokojen ( tedy kdyby mi GTI netvrdil ze S40 je auto pro zenske- to mne pak berou vsichni certi) :*)
neregistrovaný "mates"
30. 5. 2007 07:19
Re: Kupujte je
Jo byvam ;-) Ta 2,1 benzin byla OK, byla to V6, ale predokolka. Coz teda clovek nepochopi. S40 je naprosto OK, teda jen ten plynovy pedal je na me nejak stranou.
neregistrovaný "VolvoS40"
30. 5. 2007 09:20
Re: Kupujte je
Jasne ale to byla jedina motorizace kterou jsem si mohl v klidu dovolit a navic ja proti predokolkam nic nemam. Mne na ni prave fascinovala ta V6. Jinak koukal jsem na stranky importera- co tam delaji zamestnanci ze tam maji na sklade takove skvosty co by se uz davno vsude jinde prodaly?
neregistrovaný "mates"
30. 5. 2007 11:12
Re: Kupujte je
Na to je jedina odpoved - AMT 8-s
neregistrovaný "Tom"
29. 5. 2007 13:57
Re: Kupujte je
Ze socky rovnou do Jagu, to by byla změna >:D >:-[] ;-)
neregistrovaný "mates"
29. 5. 2007 13:59
Re: Kupujte je
Udelal jsem to kdysi taky. Z Focusu ;-)
neregistrovaný "Tom"
29. 5. 2007 14:05
Re: Kupujte je
>:D >:-[] :yes: ;-)
neregistrovaný "mates"
29. 5. 2007 14:09
Re: Kupujte je
To jsou ty koule, vis ;-) Jinak gratuluju! Koukal jsem vcera , ze Simir uz nejezdi BMW a MB a skocil do Lexe v kombiku >:D >:D >:-[] >:-[] >:-[] :-!
neregistrovaný "Tom"
29. 5. 2007 14:14
Re: Kupujte je
>:D >:-[] :yes: Občas na to koukám (zvuková kulisa při jídle) ;-) Docela jsem se bavil, jak ten "product placement" hezky funguje - v každém díle musí být záběr na Land Cruiser, včera jsem zahlédl i Avensis.. Jaguar by se měl pochlapit a taky něco zaplatit, jinak budou padouši furt jezdit s jeho auty >:-[] ;-)
neregistrovaný "mates"
29. 5. 2007 14:18
Re: Kupujte je
Vsak to taky tak je. Jsi padouch, mas XJ >:D Navrhuju Simira prejmenovat na ZZimira >:-[]
neregistrovaný "Tom"
29. 5. 2007 14:27
Re: Kupujte je
Tak jo >:D >:-[] ;-) No jo, ZZ bude mít teďka frňák nahoře ;-)
neregistrovaný "mates"
29. 5. 2007 15:59
Re: Kupujte je
No hlavne kdyz nic jinyho, to je pak bepeZZpecnej >:-[] >:-[]
neregistrovaný "Tom"
29. 5. 2007 16:52
Re: Kupujte je
Vo tom nic nevim, ale ani vědět nechci.. to je mezi Váma dvěma >:D >:-[] ;-)
neregistrovaný "mates"
29. 5. 2007 18:08
Re: Kupujte je
Kdyby dvema.... Tech co by mohlo vypravet je vic >:-[] >:-[]
neregistrovaný "ZZ"
29. 5. 2007 21:56
Re: Kupujte je
A víš, proč tu formuli dojel? Měla totiž motor Jaguar >:-[]
neregistrovaný "yaroukh"
29. 5. 2007 14:53
Re: Kupujte je
asi bych byl první tejden nesvůj a hledal bych u stropu madlo >:D
anonym
29. 5. 2007 15:01
Re: Kupujte je
A v Jagu bys ho nasel, uplne stejny ajko v modeu, stejne tak stejny packy pod volantem, vypinaci svetel atd. atd...
neregistrovaný "petrt"
29. 5. 2007 15:23
Re: Kupujte je
Ježiš, tohle miluju. Taky se dá říct že v Mondeu mám díly z Jaga, což mě těší >:-[]
neregistrovaný "Tom"
29. 5. 2007 15:28
Re: Kupujte je
>:D >:-[] :yes: ;-)
neregistrovaný "petrt"
29. 5. 2007 16:02
Re: Kupujte je
Tohle jsou nemocný lidi. Já kldyž sednu do auta tak když vše je jak má být víc to nezkoumám a jedu. Že bych něco prověřoval, to teda ne. To jsou kecy lidí co na autosalonu sednou do Lamba a pak řeknou že by si to stejně nekoupili páč to má klíček jak passat. Ne že na to nemaj, ale že to má klíček jak passat. Lžou sami sobě. Znám dva majitele Lamba a ti kdyby si to nepřečetli tak to ani nevědí, taky možná proto že v passatu nikdy nejeli >:D >:D >:D
neregistrovaný "mates"
29. 5. 2007 16:20
Re: Kupujte je
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: Koorva chlape, ty mi mluvis primo z duse!!!!!!
neregistrovaný "petrt"
29. 5. 2007 18:17
Re: Kupujte je
Hele, vim že ted tu bude spousta lidí prskat a smát se mi, ale má nová zkušenost- poslední 2 měsíce mám díky jednomu známému možnost půjčit si třeba na víkend cokoliv od VW co májí zrovna cz zastoupení ve skladu. A využívám to. Měl jsem touarewg, passat, golf, touran a eos. A dost se mi líbilo že jak si jednou jakýkoliv model osaháš je to v ostatních stejné- na stejném místě, stejný ovladač. Jen trochu jiný desing. Jasně že touareg v kůži vypadá jinak než golf v základu, ale skoro vše je na stejném místě, radio se stejně ovládá, climatrinic je stejný... Docela dobrý. U forda nevim, ale třeba renault to tak nemá.
anonym
29. 5. 2007 18:25
Re: Kupujte je
Takže je to dobrý pro lidi, který maj na každou činnost jiný auto.
OK.
Ale kupujou si takový lidi vůbec ještě VW?
neregistrovaný "petrt"
29. 5. 2007 18:31
Re: Kupujte je
No je to fakt že v praxi to moc využití nemá, ale mě se to docela líbí. Je zajímavé jak dvě stejné věci na dvou různých místech můžou vypadat jinak. Ale jediné auto která bych si od VW asi koupil je ten eos, fakt paráda.
neregistrovaný "mates"
30. 5. 2007 07:23
Re: Kupujte je
U Fordu a Jagu az na drobnosti taky stejny. To je treba vec , ktera me tocila u Caddy. Kazdy auto uplne, ale totalne, jiny. O vikendu jsem si byl zajezdit s BMW, mel jsem 335d, 330d cabrio, 745d a 650i. Taky celkem dobry, ale ta shoda uz tam neni takova.
neregistrovaný "mates"
29. 5. 2007 16:03
Re: Kupujte je
To je ten rozdil mezi lidma. Ti, kteri vedi (modri), tak ti rikaji, ze Jag ma neco z Fordu (coz neni duvod ke studu). No a ti ostatni, hlavne nekteri, tak ti rikaji, ze jejich napr. Skodovka je plna dilu z OOOO. To bude tim naskokem diky technice >:-[] >:-[]
neregistrovaný "mates"
29. 5. 2007 16:01
Re: Kupujte je
Ty svetla plati jen pro X-Type. Ostatni to maj na ovladaci blinkru ;-) Jedine, ze by to pochazelo z Escorta, ten to taky tak mel >:D
neregistrovaný "Tom"
29. 5. 2007 15:29
Re: Kupujte je
>:D :yes:
neregistrovaný "luky"
29. 5. 2007 10:33
nissan a renault
Je to tak rok dva, co Renault zhodnotil neúspěch Vel Satisu a chtělo Volvo nebo Saab. Nic se nědělo, ale možná bude... Nic proti BMW, mám ho rád, ale ne jen mnichovská značka má finanční možnosti. Zajímavý by bylo posílení koncernu R-N na amerckm trhu, kde má Nissan už takhle dost. Když se přídá ještě Volvo, který v USA a Kanadě taky letí...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Homer"
29. 5. 2007 11:07
Ať radši prodaj Jaguar
Ten je nejvíc ztrátovou značkou. Takovouhle značku si může vydržovat jenom společnost, která neví co s přebytečnýma miliardama. Ale to Ford rozhodně není. Vovlo bych neprodával, to má dost silnou pozici na severoamerickým trhu.
Rozbalit vlákno
0
29. 5. 2007 11:17
BMW + VOLVO
pre Volvo je partnerstvo so silnym BMW jednoznacne lepsie, ako keby ho mal kupit potratovy Renault/Nissan :no: Image a kvalita Volva by bola nenavratne prec...Aj samotny menezment Volva by si viac prial spojenectvo s Bavormi :yes: Volvo by tak ziskalo pristup k tomu najlepsiemu co automobilovy priemysel ponuka - motory, prevodovky, podvozky BMW :yes: A stupol by tym aj image Volva :yes: a celemu koncernu predaje, cim by Mnichovcania deklasovali arcirivala zo Stuttgartu...V kazdom pripade vsak BMW nedovoli aby S60, S80 priamo konkurovali 3er, 5er :-! co je vsak mozno na skodu veci :no:

Najidealnejsie by teda bolo keby sa Volvo osamostatnilo, bolo financne aj technologicky silne, predaje aj image by stupali, isli by tvrdo po krku Audi, MB, BMW...Volvo by s S90 vstupilo do lux.triedy :-! je to vsak iba zbozne prianie nas - inVOLVOvanych ;-)
Rozbalit vlákno
5
29. 5. 2007 11:27
Re: BMW + VOLVO
Taky to nějak podobně vidím BMW+Volvo :yes:
Avatar - DoubleSix
29. 5. 2007 11:34
Re: BMW + VOLVO
Aby zůstalo Volvo samostatné, to by ho musel koupit nějaký finančně silný fond. Ale i ten fond se bude snažit navýšit cenu té firmy na trhu s výhledem velkého zisku při prodeji části akcií.
Asi bych také na místě Fordu prodal Jaguar. Je to ztrátové, image Fordu to nezvyšuje, ...
Mazdu bych určitě neprodával. Ta je zisková.
LandRover - také by se dalo uvažovat o prodeji. Tady by se asi našlo hodně zájemců.
neregistrovaný "briza"
29. 5. 2007 11:46
Re: BMW + VOLVO
No, BMW potrebuje do sveho portfolia nejakou mainstreamovou znacku. Tak proc ne Volvo? Ze neni Volvo mainstream? Co neni, muze byt.
Avatar - Dinar
29. 5. 2007 11:57
Re: BMW + VOLVO
Tohle spojení vůbec není nelogické, výsledkem by mohly být ultimativnější a purističtější modely BMW, které by lépe odrážely nástup nové vlny sportovně stavěných Audi a konkurenci důstojněšímu a na komfort více zaměřenému Mercedesu by pak obstarávalo Volvo. ;-)
neregistrovaný "Libertarian"
29. 5. 2007 23:32
Re: BMW + VOLVO
:yes: To by bylo labůžo!
anonym
29. 5. 2007 12:33
Podle meho to je Kachna
Podle meho to je Kachna. Zachvili nekdo napise ze Ford US proda Ford EU take tomu budete take verit.
Prodeji brani jedna zasadni vec a to je schoda dilu, Volvo neni Aston.A tet mluvim o dilech ktere pouziva Ford od Volva.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "yaroukh"
29. 5. 2007 13:32
Re: Podle meho to je Kachna
to není nic nepřekonatelného (viz Rover)
neregistrovaný "Tom"
29. 5. 2007 13:52
Re: Podle meho to je Kachna
Díly nejsou problém.. nový kupec by jiště při koupi měl dokonale zajištěno, že "díly budou".. stejně, jako to nyní zajištěno kupec Chrysleru..
anonym
29. 5. 2007 13:58
Re: Podle meho to je Kachna
Hmm nejde jenom o nahradni dily ale hlavne nove pripravovane spolecne motory dalsi soucasti do kontrukce novych modelu at u Volva tak Fordu, jedine ze by dalo technologie motoru BMW Fordu potom bych to chapal ale to je blblost asi ze. Proste je to Kachna.
neregistrovaný "Tom"
29. 5. 2007 14:03
Re: Podle meho to je Kachna
Podobné "problémy" se v historii již mnohokrát museli řešit.. prostě se udělá dohoda, že vývoj poběží dál minimálně po jednu automobilouvou generaci nebo tak něco.. pokud jsi vlastník a opravdu chceš prodat a já jsem kupec, který opravdu chce koupit - určiě se nějak dohodneme, ne? ;-) Tím ale nepopírám, že prodej a zajistění všech věcí okolo prodeje by bylo v případě Volva daleko komplikovanější než u Astonu
neregistrovaný "Tom"
29. 5. 2007 13:42
Volvo bych ..si nechal..
LAND ROVERU: být Fordem, tak se raději hned zbavím Land Roveru - sice je zrovna chvilkově ziskový (stějně to ale nestojí ani za zmínku), jenže dlouhodobě z něj moc peněz nekouká.. nyní není v krizi = šup s ním na trh a zbavit se ho, dokud do něj nemusím zbytečně lít další peníze a dokud má aspoň nějakou cenu. JAGUAR: už měl být dávno prodán.. mezitím tam Ford nalil tolik peněz, že raději zvolil strategii "buď se chytne XF nebo smrt". VOLVO: nechal bych si ho, protože má svou pozici jak v Evropě, tak v Severní Americe.. navíc až se Ford zbaví Jagu nebo až prostě Jag zajde (Matesy promiň), tak by Volvo mohlo plnit funkci plnohodnotné luxusní značky (tedy více do luxusu + přidat vlajkovou loď S100). MAZDA: tu Ford nedá, díky ní má přístup na japonský trh a také může využívat a učit se japonské výrobní a technologické postupy. LINCOLN: další z "mrtvých" značek držených na kapačkách.. něco se prodá v USA, ale co s ní jinak? Ford se jí nyní snaží implementovat do Číny - * proč? Nechápu, že tam raději nešel Volvem. MERCURY: tahle značka a důvody, proč ji Ford má je mimo mou úroveň chápání.. Mercury, značka, která působí pouze na US trhu, prodává řadové Fordy pouze s jinou značkou, její prodeje jsou dlouhodobě těžce tragické (věří se tomu těžko, ale proti Mercury je US Volkswagen lídr trhu..).. Mercury je tak nesmyslná, až se mi líbí >:-[] /// Abych to shrnul, být Fordem, tak bych si ponechal pouze Ford, Mazdu a Volvo
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "LS"
29. 5. 2007 14:16
Re: Volvo bych ..si nechal..
:yes:
neregistrovaný "HVM"
29. 5. 2007 14:24
Re: Volvo bych ..si nechal..
Se značkami Lincoln - Mercury je to docela těžké. Jen tak je Ford zavřít nemůže, protože by nevyplatil dealery. Můj návrh zní takto: zatím bych si nechal všechny značky. Jag pevně svázat s LR a po výběhu X-TYPEu sunout Jag a RR na úroveň Porsche a Maserati. LR mohou být vyvýjeny spolu s US. fordy - Escape/Freelander, Expedition/Disco. Tímto se uvolní místo pro další značky. Z Volva se může časem vyvinout plnohodnotná prémiová značka (S100). Na americkém trhu bych okopíroval strategii GM. GM má (bude mít) vedle sebe americky založené "lepší" značky - Pontiac, Buick a GMC a značky s evropským flairem - Saturn(Opel) a Saab. Takže bych směřoval Mazdu na místo Mercury (tj. mezi Ford a Lincoln) a Volvo na místo Lincolnu. Tyto US. značky bych zatím nechal tak jak jsou - Mercury cílí na ženy a vesměs jsou obě značky jen rebadgeovanými fordy, takže to zas tak moc nestojí. Poté, co se FoMoCo zmátoří, bych zvážil, jak se Mazda s Volvem etablovaly na nových místech a buď bych dál rozvíjel rozdělení na US./non US., nebo nechal Lincoln-Mercury vyhladovět k smrti, abych se vyhnul vyplácení dealerům.
Takže zatím nic neprodávat.
neregistrovaný "Tom"
29. 5. 2007 14:46
Re: Volvo bych ..si nechal..
Problémů se zavřením jsem si vědom, také jsem to nenavrhoval ;-) Buď bych je prodal nebo (jak říkáš) nechal rychle vyhladovět. Rebadging něco stojí, navíc musíš marketingově vytvářet tři odlišné značky a jejich filosofie.. to se pak těžko bojuje s efektivností v podání Toyoty. IMHO - sdílení technologií ano, rebadging ne. /// Co se týče luxusních značek (ne superluxusních), věřím, že dlouhodobý úspěch je možný pouze, pokud nabízíš široké portfolio modelů - přežijí pouze silní: MB, BMW, Audi, Lexus.. pochopilo to i Porsche, proto ovládlo VW a bude snažit co nejvíce rozšířit modelovou řadu.. Maserati to také chápe, proto začíná sdílet technolgie s Alfou - časem nemůže nepřijít SUV či crossover (budou k tomu donuceni trhem).. proto nevidím možnost dlouhodobého přežití značky LR, která nabízí pouze SUV/off-roady či Jaguaru, který nabízí jen "osobáky".. /// Co se týče GM - IMHO ještě tvrdě narazí a budou nuceni redukovat počet značek v koncernu.. Pontiac, Buick, GMC, Hummer - všechny to mají nahnuté.. Hummer bude za 10 let tak "politicky nekorektní", že to dál nebude možné.. Buick - zákazníci vymřou (dnes ho stejně kupují až na výjimky pouze "důchodci").. proč mít GMC (stejý problém jako u LR), když máš "plnoformátové" Caddy? Pontiac je na tom asi nejlépe, otázka, jak za 10 let "poletí" sporotvní auta v jeho pojetí /// Nechci se furt opakovat, ale IMHO je současným ideálem koncern Toyota, který dokazuje, že dvě hlavní celosvětové značky stačí..
neregistrovaný "HVM"
29. 5. 2007 15:11
Re: Volvo bych ..si nechal..
S tou Toyotou máš pravdu. Jenomže když eliminuješ u Forda nebo u GM nějakou značku, tak ztratíš loyální zákazníky, kteří by si v koncernu (zprofanované slovo) nic jiného nevybrali. Upřímně, sám nevím, jestli se Ford podaří zachránit. U GM si to představit umím docela dobře a podle mého se zase dotáhne na Toyotu. Důležitější než luxusní značky je teď ozdravit Ford a Chevy. U GM už naštěstí pochopili, že Camry nezničí s rancem přinejlepším průměrných modelů. Sám bych nejdřív okopíroval modelovou paletu Toyoty. Ta má Avalon, Ford Taurus/Crown Vic. To jsou úplně zbytečné náklady na marketing (u milion let staré Victorie je asi nemístné zmínit náklady). Až ozdraví tyto dvě značky (s Chevroletem to vydím docela nadějně - nová Gamma, DeltaII, EpiII a Zeta do konce dekády + globalizace značky), tak pak bude čas na to rozhodnout se, jestli jít dál jen s Mazdou a Volvem (Caddym a Saturnem), nebo jestli se věnovat i těm zbylým značkám.
neregistrovaný "Tom"
29. 5. 2007 15:50
Re: Volvo bych ..si nechal..
Být to na mě, tak oželím těch pár loajálnch zákazníků a pustím se do toho - Caddy také musel najít odvahu udělat revoluci a jistě tím i pár zákazníků ztratil, ovšem celkově získal hodně moc (stačí srovnat Caddy a Lincoln) - nyní je to značka, která dokáže přežít a dokonce i vydělávat (jen ta Evropa je zatím dost tragická).. samo jsou teprve v půli cesty a dokud se neprosadí v Evropě, tak nemají vyhráno. GM se z krize celkem oklepalo a to to s nimi vypadalo fakt zle. O Ford se bojím, přijde mi, že to jsou takový "ňoumové co kupí chybu za chybou".. když mají prachy, tak utrácí.. když nemají prachy, tak prodávají.. žádná dlouhodobá kmoncepce.. /// Bude velice zajímavé, jak se bude globalizovat Chevrolet - osobně se na to dost těším (bude to zážitek pro mě a nic lehkého pro ně.. ale jiná cesta asi není). Saturn podle mě plně splyne s Oplem (kromě jména).. /// Chrysler dostane od nového majitele čočku.. pokud budou úspěšný, tak ho IMHO někomu střelí.. pokud úspěšný nebudou, tak zavřou krám.. Chrysler je na tom nejtragičtěji
neregistrovaný "Tomino"
29. 5. 2007 14:46
Prodat!
Doufam, ze si BMW Volvo koupi, aspon by bylo zase v "Evrope", americani vsechno podelaj a casem by podelali i Volvo. :-|
Rozbalit vlákno
0
29. 5. 2007 15:05
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
15
neregistrovaný "HVM"
29. 5. 2007 15:16
Re: A Lincoln???
Licoln v PAG byl, teď je však spojený s Mercury. U Volva je problém, že mu současně zestárly hlavní modely - S80 a S60/V70/XC70. Jinak je na tom u Forda asi nejlépe.
29. 5. 2007 15:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
29. 5. 2007 15:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
29. 5. 2007 15:23
Re: A Lincoln???
nová S80 se už přeci prodává ;-)
29. 5. 2007 15:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
29. 5. 2007 15:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "HVM"
29. 5. 2007 15:28
Re: A Lincoln???
Já vím. Ale to, že se prodává půl roku neznamená, že v posledních letech nestárla a neklesaly jí prodeje.
neregistrovaný "Tom"
29. 5. 2007 15:35
Re: A Lincoln???
Tipuji, že nejlépe je na tom Mazda :-) Mazda jede v Japonsku, USA i v Evropě.. navíc to vypadá, že se chytly CX-7 a CX-9, který generují slušné zisky.. Že by to bylo tím, že v ním Ford vlastní pouze 30%?
neregistrovaný "Tom"
29. 5. 2007 15:58
Re: A Lincoln???
Když "tipuji", tak většinou vím.. akorát za tu informaci nestrčím ruku do ohně :-)
29. 5. 2007 15:27
Re: A Lincoln???
Lincoln v PAGu byl jen krátce, teď je spojen s Mercury což mu rozhodně neprospívá - v porovnání třeba s Cadillacem Lincoln to projíždí , zatímco v PAG by měl přístup k množtsví moderních technologií kreé by mu mohli pomoci při vývoji nových modelů ... ;-\
neregistrovaný "Tom"
29. 5. 2007 15:38
Re: A Lincoln???
Pokud se neproberou, tak je Lincoln mrtvej (můj názor)..
neregistrovaný "Tom"
29. 5. 2007 15:57
Re: A Lincoln???
Lincoln nemá co nabídnout.. prodává pouze převlečené Fordy, nemá přístup k nejnovějším technologiím (už není v PAG), Ford nemá prachy, mimo USA jsou jeho auta neprodejná.. situace je tak špatná, že nový největší Lincoln snad ani nedostane V8! Čeká na ránu z milosti..
neregistrovaný "cuisine at home"
29. 5. 2007 18:04
Re: A Lincoln???
jj tk nějak to vidim, byť mám lincolny rád ;-\ .... už jsme se tu o tom párkrát bavili, bylo by to jen omílání již několikrát vyčeného ... tak snad to dopadne dobře aby tu nejezdili jen auta jednoho výrobce ... aby všichni měli to samé stejné .. to už tu jednou málem bylo :-(
neregistrovaný "Shortař"
29. 5. 2007 15:21
Kachna
Nesmysl. Proč zrovna Volvo? To spíš Land Rover. Ten je v ideální pozici na prodej.
Rozbalit vlákno
0
29. 5. 2007 15:24
zase prodávat ?
no nevim možná to vidím blbě ale nechápu když ford vždy něco koupí nasype do toho haldu peněz a když už konečně to začíná vydělávat a vracet investice tak to prodá ... ;-\ :-|
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Tom"
29. 5. 2007 15:37
Re: zase prodávat ?
Jenže ono zas tak moc nevydělává a navíc to vypadá, že to zas tak dlouho vydělávat nebudu (to platí pro Volvo i pro LR).. dalším problém je, že Ford prostě potřebuje prachy, aby mohl provést x-tou restrukturalizaci..
Avatar - Falco
29. 5. 2007 19:49
Re: zase prodávat ?
Ono Volvo výdělává, ve ztrátě není, jenomže né tolik kolik Ford momentálně potřebuje...
neregistrovaný "Drsoň"
29. 5. 2007 16:15
Jen to prosím ne...
Prodejte to Japoncům... Korejcům... Vietnamcům... Číňanům... jen ne prosím BMW... :-(
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "znalec"
29. 5. 2007 16:45
Americani jsou *
nechapu, proc chteji Amici prodavat volvo, ktere je na vzestupu.. spoluprace s EVROPSKYM Fordem prinasi ovoce. Amici jsou * vcetne Mulallyho.. prinasi do koncernu jen ztratu a blby napady. To ze nedokazou vyvinout schopny motor, je videt postupne ztrate US-trhu ve prospech Japoncu. Pisu z vlastni zkusenosti!
Rozbalit vlákno
1
anonym
29. 5. 2007 16:45
Re: Americani jsou *
znalec= :yes: :yes: !
Avatar - Falco
29. 5. 2007 19:53
BMW + Volvo
Tohle spojení by se mi líbílo.... :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Pucmeloud"
29. 5. 2007 23:10
Skoda ze nema zajem VW
GTI by mel urcite radost z noveho "Guru" Passat V70...zvlaste ted, kdyz se plazi s uctou pred novym Mondeem >:D
Rozbalit vlákno
0