Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ford potvrdil jednání s indickou automobilkou Tata Motors

Americký Ford ústy svého viceprezidenta Lewise Bootha potvrdil, že indická automobilka Tata Motors je preferovaným partnerem pro finální fázi jednání o prodeji automobilek Jaguar a Land Rover.
Zpět na článek
3. 1. 2008 15:51
neregistrovaný "Hugo_z_hor"
3. 1. 2008 15:54
neregistrovaný "Hugo_z_hor"
3. 1. 2008 16:21
neregistrovaný "briza_kteremu_ten_ididotsky_syst"
3. 1. 2008 17:06
neregistrovaný "tata joe"
3. 1. 2008 20:03
3. 1. 2008 18:47
neregistrovaný "__Teddy__"
3. 1. 2008 19:06
neregistrovaný "13456"
3. 1. 2008 19:08
neregistrovaný "SOUMAR"
3. 1. 2008 20:14
neregistrovaný "DD"
3. 1. 2008 20:17
neregistrovaný "DD"
3. 1. 2008 21:36
3. 1. 2008 22:09
neregistrovaný "urraco"
3. 1. 2008 23:02
neregistrovaný "loo feng"
4. 1. 2008 08:15
neregistrovaný "mates"
4. 1. 2008 17:49
neregistrovaný "__Teddy__"
4. 1. 2008 18:27
neregistrovaný "mates"
4. 1. 2008 19:01
7. 1. 2008 08:41
neregistrovaný "mates"
4. 1. 2008 03:39
4. 1. 2008 08:16
neregistrovaný "mates"
4. 1. 2008 08:25
4. 1. 2008 10:43
neregistrovaný "mates"
4. 1. 2008 14:47
4. 1. 2008 18:30
neregistrovaný "mates"
4. 1. 2008 19:06
7. 1. 2008 08:42
neregistrovaný "mates"
neregistrovaný "Hugo_z_hor"
3. 1. 2008 15:51
TATAGUAR
A je to tady. TATAGUAR >:D >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Hugo_z_hor"
3. 1. 2008 15:54
TATAR OVER
No to je ještě lepší :*)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "briza_kteremu_ten_ididotsky_syst"
3. 1. 2008 16:21
Hmm,
Byvala britska kolonie vraci uder. :-O
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "tata joe"
3. 1. 2008 17:06
Re: Hmm,
tak tak uz v biblii sa pise: .. a posledni budu prvi..
neregistrovaný "__Teddy__"
3. 1. 2008 18:47
len to nie...
Ja dufam, ze toto je skor daky oneskoreny silvestrovsky zart! Taky klenot ako Jaguar predat do ruk TATA Motors??? Viezol som sa v dvoch podivnych samohyboch s tym nakysnutym T-eckom na kapote, a vacsi srot som fakt este nevidel. Logan je oproti tomu Rolls-Royce...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "13456"
3. 1. 2008 19:06
No jo, ASIE
jednou nas tady sežerou všechny :-!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "SOUMAR"
3. 1. 2008 19:08
TATU
TATA Motors??Asi chtěj dosáhnout toho , co se zpívá v songu NAS NEDOGOŇJAT. >:D >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "DD"
3. 1. 2008 20:14
koniec Legendy
Tak, aspon sa konecne vyfarbili...takze az ma omrzi moj Range Rover, tak dalsi offroad bude Mercedes G alebo Nissan Patrol, to su este slusne znacky aut...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "DD"
3. 1. 2008 20:17
koniec Legendy pokr.
Uz teraz je kvalita aut znacky Land Rover miziva oproti Japoncom a Mercedesu, co bude ked sa dostanu pod TATA??? Momentalne montuju so Defendra motor z Fordu Transit, potom budu z coho davat motor? Z Hindustanu ??? ;-\ Zas na druhej strane India je velky trh, skoro 1 mld. ludi a na kvalite tam urcite nezalezi... >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - T613
3. 1. 2008 21:36
naděje?
To co zde všichni píšete psala většina lidí taky po té co se dozvěděli o prodeji Nové Huti Ostrava indické společnosti Mittal. A co se nestalo? Prudce se zvedla produktivita, a také kvalita služeb! Drazí kolegové Indové nikdy nebyla kolonií ve stylu afrických držav. Bylo s ní vždy zacházeno stejně jako s Austrálií, či Kanadou. Indičtí podnikatelé jsou tvrdí kapitalisté, kteří ví co dělají, nejsou to rozmazlení ruští nebo čínští miliardáři, ale mají tvrdou britskou školu (také jich tam hodně manažerů vystudovala). Firma Tata je obrovský průmyslový komplex, s obrovskými zisky. Že nemá vývojové kapacity? Proboha, ty se dají koupit! Firmy Porsche, Lotus a mnoho dalších to dělá denně! Jak se nejlépe uchytit na trhu s luxusními automobily? Koupit nějakou luxusní značku v úpadku. Vyrazíme stávající management, zvýšíme produktivitu, najmeme nejlepší designerské a vývojářské firmy. Motory se dají také koupit, přece jen jejich vývoj je stále dražší a pokud bude ochotná Tata pustit chlup..
Zkrátím to: pochybuji, že by koncern s mnohaletou průmyslovou tradicí utratil několik miliard za to, aby zhoršil dílenské zpracování. Právě naopak! Tata bude chtít vydělat mnoho miliard. Vše záleží pouze na tom, kolik peněz budou ochotni investovat a jak dlouho budou ochotni čekat na plody.. a Indové jsou hodně trpěliví. Takže držme Jaguáru palce a buďme rádi, že je nekoupili Číňané.
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "urraco"
3. 1. 2008 22:09
Re: naděje?
Konečně názor někoho, kdo do toho vidí. Indové to určitě nekupují proto aby prodělali. Určitě nebudou chtít obě značky předělat na lidové, lidovou značku mají. A naučte se značku TATA znát, protože hned po Číňanech přijdou Indové a za nějakých 10 let to bude jedna z běžných značek i tady. A hlavně kdo si alespoň 1 do roka prolistujete aktuální autokatalog víte, že kousky jako TATA Safari nebo malá Indica už nejsou tak úplně marná auta, design je víc než OK, jen technicky zatím nic moc ale to přijde. TATA je možná to nejlepší co mohlo Jaguar a LR potkat. (nicméně je to dovršení tragedie britského automobilového průmyslu, která začla na sklonku 60. let - je to memento pro všechny ostatní!)
neregistrovaný "loo feng"
3. 1. 2008 23:02
Re: naděje?
mas bod,pohybujem sa v tejto oblasti a co si napisal o tata je presne. velmi presne,
neregistrovaný "mates"
4. 1. 2008 08:15
Re: naděje?
Uz jsem ti to tu psal nedavno, GRATUJULU K MOZKU! :yes: A taky k ocim, ktere vidi dal nez na spicku usmolenyho nosu. To co tu vypotila ta sbirka *cenzored* nad tebou nema snad ani smysl komentovat. Z toho co se zatim vi, je TATA nejlepsi moznou variantou a troufam si tvrdit, ze lepsi, nez nejaky evropsky vyrobce. Doufam, ze nezklamou.
neregistrovaný "__Teddy__"
4. 1. 2008 17:49
Re: naděje?
Pocuj, uz si niekedy videl dake auto z TATA-Motors? Viezol si sa v nom? Ja ano. A tvrdim, ze su to mega-krapy este o dve triedy horsie ako tie cinske kopiraky...

Co myslis, aky rozvoj caka Jaguar v rukach nekompetentnych amaterov? Naco si asi tak TATA chce Jaguar kupit? Aby mohli do nich pumpovat prachy a vyrabat so stratou? To asi sotva. Chcu len ziskat prestiznu znacku, a vsetko know-how ktore tam najdu vyuziju pri vyrobe svojich "aut"...
neregistrovaný "mates"
4. 1. 2008 18:27
Re: naděje?
Pocuj kamosko, uz ti nekto povedal nieco o tom bazmeku co mas az na vrcholku svojej tupej schranky? Vies k cemu sa pouziva? Ak ano, tak prestan trepat take chujoviny, smaz co jsi napisal a zacni od znovu, bratcek *smajlik se vztycenym prostrednikem*
Avatar - T613
4. 1. 2008 19:01
Re: naděje?
Zapomínáš na jedno TATA dělá své vozy pro africký a asijský trh, a tomu musí odpovídat cena. A ceně samozřejmě odpovídá kvalita. A to know how se dá koupit samostatně u různých firem.. jednou z nich je dokonce Porsche. Ano Tata chce prestižní značku, proč? Protože potřebuje vlajkovou loď. Proč BMW koupilo RR, a VW Bentley? Především kvůli prestiži. Všichni tady zapomínáte na jedno. V Indii je obrovské množství miliardářů, a žádných zbohatlíků, ale majitelů IT firem. A tihle lidé chtějí luxus, a jsou zvyklí na evropský luxus. Na prodej je britská značka tak proč ji nekoupit, když UK je takový menší idol?
neregistrovaný "mates"
7. 1. 2008 08:41
Re: naděje?
To co psal ten nad nami je neco jako:" jezdil jsem brazilskym Fiatem, uz nikdy nesednu do Ferrari...", proste blabol.
4. 1. 2008 03:39
Fiat
Jeste porad je ve hre varianta nasledneho prodeje, pripadne joint-venture LR fitu po prodeji Tate. LR by se do portfolia Fiatu naramne hodil. Technologie by mohli sdilet jak Italove, tak Indove, kteri by na nmohli vyrabet nektere modely LR, stejne jako Fiat by mohl vyrabet nektere modely Jaguaru napriklad... Na kolik je podobny odhad odvazny uvidime jiz brzo ;-)
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "mates"
4. 1. 2008 08:16
Re: Fiat
Ano, to ma logiku a vubec by to nemuselo byt spatne :yes:
4. 1. 2008 08:25
Re: Fiat
Tomu rozumim... predstava Jagu postaveneho na bazi Q4 a nebo naopak F 430 se ti asi nepříčí, že? ;-)
neregistrovaný "mates"
4. 1. 2008 10:43
Re: Fiat
Zase az tak podrobne jsem ve svych uvahach nezachazel, ale FIAT Group ma co nabidnout a uspesna kooperace je jiste mozna.
Avatar - T613
4. 1. 2008 14:47
Re: Fiat
Z evropských automobilek mi Fiat do mé "rovnice" zapadal nejlépe. Ještě mi tam hrálo Porsche, ale to se spíše bude soustředit na ovládnutí VW Group.
Záleží co bude Tata s Jagem a LR udělat. U LR asi mít problém nebude, ale co s Jagem? Nechat ho konkurovat silné trojce, nebo ho radši šoupnout nad ně a konkurovat automobilkám jako je Masserati a Bentley? Ale nejsem Marko, abych se v tom vyznal. A že bych Markův názor na tohle rád znal ;-)
neregistrovaný "mates"
4. 1. 2008 18:30
Re: Fiat
S Markem dlohodobe sdilime stejny nazor, ze Jag nepatri nad D3, ale paralelne vedle nich. Nad nimi misto neni a primo konkurovat, to nevim, jestli je na to cas i penize.
Avatar - T613
4. 1. 2008 19:06
Re: Fiat
Snad se léčba podaří. Držme jim palce.
P.S.: Komu vlastně patří Daimler?
neregistrovaný "mates"
7. 1. 2008 08:42
Re: Fiat
Pokud vim, tak Jagu. Marko tu onehda psal o tom, ze Daimler by mel dal zastupovat klasiku a XJ by melo byt moderni.