Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ford 1,6 EcoBoost Turbo: Nový motor s přímým vstřikováním v roce 2010

Ford rozšíří továrnu Bridgend ve Walesu, aby mohla od roku 2010 vyrábět nový úsporný motor 1,6 EcoBoost Turbo.
Zpět na článek
29. 10. 2008 10:14
29. 10. 2008 10:43
29. 10. 2008 11:13
29. 10. 2008 11:16
neregistrovaný "Darth_Vader"
29. 10. 2008 12:01
29. 10. 2008 12:06
neregistrovaný "Darth_Vader"
29. 10. 2008 12:17
29. 10. 2008 12:33
neregistrovaný "Darth_Vader"
29. 10. 2008 13:01
29. 10. 2008 13:04
neregistrovaný "Darth_Vader"
29. 10. 2008 13:10
29. 10. 2008 13:12
29. 10. 2008 13:17
neregistrovaný "Darth_Vader"
29. 10. 2008 13:27
29. 10. 2008 13:32
neregistrovaný "Darth_Vader"
29. 10. 2008 13:52
29. 10. 2008 14:02
29. 10. 2008 13:03
29. 10. 2008 13:06
neregistrovaný "Darth_Vader"
29. 10. 2008 13:13
29. 10. 2008 13:18
29. 10. 2008 13:29
29. 10. 2008 18:59
neregistrovaný "babo"
30. 10. 2008 15:19
30. 10. 2008 15:59
neregistrovaný "babo"
8. 11. 2008 20:10
29. 10. 2008 13:19
neregistrovaný "Darth_Vader"
29. 10. 2008 13:49
29. 10. 2008 13:59
neregistrovaný "Darth_Vader"
29. 10. 2008 15:25
29. 10. 2008 16:53
neregistrovaný "Darth_Vader"
29. 10. 2008 14:15
29. 10. 2008 14:12
29. 10. 2008 15:30
29. 10. 2008 19:01
neregistrovaný "babo"
30. 10. 2008 14:53
30. 10. 2008 15:14
neregistrovaný "babo"
30. 10. 2008 15:15
29. 10. 2008 12:58
29. 10. 2008 13:11
neregistrovaný "Darth_Vader"
29. 10. 2008 13:15
29. 10. 2008 13:21
neregistrovaný "Darth_Vader"
29. 10. 2008 13:55
29. 10. 2008 14:00
neregistrovaný "Darth_Vader"
29. 10. 2008 14:04
29. 10. 2008 14:04
29. 10. 2008 14:12
neregistrovaný "Darth_Vader"
29. 10. 2008 14:02
29. 10. 2008 13:58
29. 10. 2008 14:14
29. 10. 2008 14:26
29. 10. 2008 15:17
29. 10. 2008 22:25
neregistrovaný "babo"
30. 10. 2008 09:15
30. 10. 2008 15:15
neregistrovaný "babo"
29. 10. 2008 14:10
29. 10. 2008 14:11
neregistrovaný "Darth_Vader"
29. 10. 2008 14:17
29. 10. 2008 14:23
29. 10. 2008 14:21
29. 10. 2008 14:29
29. 10. 2008 14:31
neregistrovaný "Darth_Vader"
29. 10. 2008 14:42
29. 10. 2008 14:36
29. 10. 2008 14:41
29. 10. 2008 14:46
neregistrovaný "Darth_Vader"
29. 10. 2008 14:50
29. 10. 2008 14:55
neregistrovaný "Darth_Vader"
29. 10. 2008 14:50
29. 10. 2008 15:14
29. 10. 2008 15:22
neregistrovaný "Darth_Vader"
29. 10. 2008 14:48
29. 10. 2008 18:47
neregistrovaný "babo"
29. 10. 2008 19:17
29. 10. 2008 22:35
neregistrovaný "babo"
29. 10. 2008 23:20
30. 10. 2008 10:42
neregistrovaný "babo"
30. 10. 2008 14:22
30. 10. 2008 15:18
neregistrovaný "babo"
30. 10. 2008 15:21
30. 10. 2008 16:00
neregistrovaný "babo"
29. 10. 2008 15:56
29. 10. 2008 10:20
neregistrovaný "Darth_Vader"
29. 10. 2008 14:10
neregistrovaný "Darth_Vader"
29. 10. 2008 14:15
neregistrovaný "Darth_Vader"
29. 10. 2008 14:21
neregistrovaný "Darth_Vader"
29. 10. 2008 14:33
neregistrovaný "Darth_Vader"
29. 10. 2008 14:44
neregistrovaný "Darth_Vader"
29. 10. 2008 14:51
neregistrovaný "Darth_Vader"
30. 10. 2008 10:43
neregistrovaný "babo"
29. 10. 2008 14:34
29. 10. 2008 14:25
neregistrovaný "Darth_Vader"
29. 10. 2008 14:41
neregistrovaný "Darth_Vader"
29. 10. 2008 14:16
neregistrovaný "Darth_Vader"
29. 10. 2008 14:22
neregistrovaný "Darth_Vader"
29. 10. 2008 14:29
neregistrovaný "Darth_Vader"
29. 10. 2008 14:33
29. 10. 2008 14:35
neregistrovaný "Darth_Vader"
29. 10. 2008 14:38
neregistrovaný "Darth_Vader"
29. 10. 2008 14:50
neregistrovaný "Darth_Vader"
29. 10. 2008 14:59
neregistrovaný "Darth_Vader"
29. 10. 2008 15:19
neregistrovaný "Darth_Vader"
29. 10. 2008 15:34
neregistrovaný "Darth_Vader"
29. 10. 2008 14:31
29. 10. 2008 22:20
neregistrovaný "babo"
30. 10. 2008 09:19
30. 10. 2008 15:11
29. 10. 2008 15:21
29. 10. 2008 15:01
neregistrovaný "Darth_Vader"
29. 10. 2008 15:12
neregistrovaný "Darth_Vader"
29. 10. 2008 15:48
neregistrovaný "Darth_Vader"
29. 10. 2008 19:27
30. 10. 2008 16:06
29. 10. 2008 12:30
29. 10. 2008 14:53
neregistrovaný "Darth_Vader"
29. 10. 2008 15:13
29. 10. 2008 15:17
neregistrovaný "Darth_Vader"
29. 10. 2008 15:25
29. 10. 2008 15:29
neregistrovaný "Darth_Vader"
29. 10. 2008 15:42
29. 10. 2008 15:44
29. 10. 2008 15:47
neregistrovaný "Darth_Vader"
29. 10. 2008 15:49
29. 10. 2008 15:51
neregistrovaný "Darth_Vader"
29. 10. 2008 15:55
29. 10. 2008 15:57
neregistrovaný "Darth_Vader"
29. 10. 2008 15:44
neregistrovaný "Darth_Vader"
29. 10. 2008 15:34
29. 10. 2008 15:39
neregistrovaný "Darth_Vader"
29. 10. 2008 15:42
29. 10. 2008 22:46
neregistrovaný "babo"
Avatar - Dinar
29. 10. 2008 10:14
Hosana!
Ford bude mít opět nějaký použitelný benzinový motor. Sice to vypadá, že stejně jako s dvojspojkovou převodovkou, to skončí na půl cesty (jeden motor) a o pár let později než by bylo třeba, ale i tak, sláva! :-)
Rozbalit vlákno
81
29. 10. 2008 10:43
Re: Hosana!
Přesně tak, Ford s benzínovými motory "trošku" zaspal.
Avatar - iudex
29. 10. 2008 11:13
Re: Hosana!
Neviem, co máte vsetci s ponukou benzínovch motorov Fordu. Focus má napr. 6 benzínových motorov od 59 do 166 kW (a to nerátam RS s 221 kW!), nemyslím, ze by si niekto nevybral. A ze sa nevybral cestou priameho vstrekovania ako VW nie je ziadna chyba, sám VW priznal stahovaním FSI motorov, ze to bola slepá vývojová cesta. Ja naopak kvitujem, ze na to po vzore Japoncov idú cestou variabilného casovania ventilov. Je ale pravdou, ze trend velí downsizing, a tento trend este nezachytili.
neregistrovaný "Darth_Vader"
29. 10. 2008 11:16
Re: Hosana!
Jedine pouzitene benziny u Forda jsou by Volvo :-!
Avatar - iudex
29. 10. 2008 12:01
Re: Hosana!
No 2,5 T od Volva je vskutku asi najlepsí motor vo Focuse ;-), nie som si vsak istý s tým povodom motorov. Nemá naopak Volvo motory 1,6 16v, 1,8 16v a 2,0 16v od Fordu? 1,6 16v vyvíjal Ford spolu s Yamahou, pokial si pamatám, a napr. 2,0 vyvíjal Ford spolocne s Mazdou.
neregistrovaný "Darth_Vader"
29. 10. 2008 12:06
Re: Hosana!
JJ ty motory ma Volvo od Fordu- taky za moc nestoji ( i kdyz ten 2,0 se da)
29. 10. 2008 12:17
Re: Hosana!
1) Problém motoru 2,5 T od Volva vidím v tom, že při plus mínus stejných výkonech jako třeba 2,0 TFSI od VW žere cca o 2 litry více.

2) S motorem 2,0 107kW nemám žádnou zkušenost, ale Mondeo nebo Focus s ním určitě nepojedou tak dobře jako třeba Passat nebo Octavia s motorem 1.8 TFSI 118kW

3) Za naprostou katastrofu považuji u Mondea motor 2,3 s automatem, který má ve městě spotřebu okolo 14 litrů, rozdíl proti obdobně výkonnému Passatu 1,8 s DSG cca 3 litry, co k tomu dodat...

4) Co Ford a šestiválce?
neregistrovaný "Darth_Vader"
29. 10. 2008 12:33
Re: Hosana!
Uvedom si jak dlouho uz je 2,5T na trhu- kolik ti zere 2,0 TFSI? Ja s 2,5T v S80 jezdim za 11 a to se mi zda hodne v pohode ;-)
Avatar - Pierro
29. 10. 2008 13:01
Re: Hosana!
A jestlipak Vadere ty náhodou za volantem nejezdíš v klobouku... ;-)
neregistrovaný "Darth_Vader"
29. 10. 2008 13:04
Re: Hosana!
Kdyz vezu tchyni jak v sobotu tak ano- jinak ee ;-)
Avatar - Pierro
29. 10. 2008 13:10
Re: Hosana!
já dávám přednost rádyjovce... >:D
Avatar - Dinar
29. 10. 2008 13:12
Re: Hosana!
A máš rádyjovku ještě s prutovkou nebo už modernu s ploutvičkou? >:D
neregistrovaný "Darth_Vader"
29. 10. 2008 13:17
Re: Hosana!
Jak znam Pjera tak ho podezrivam ze keca- jezdi totiz v bekovce ;-)
Avatar - Pierro
29. 10. 2008 13:27
Re: Hosana!
Rádyjofka jedině s prutofkou. A v zimě kulíšek - hadofka a vaťák k tomu... ;-) Jakej byl víkend??
neregistrovaný "Darth_Vader"
29. 10. 2008 13:32
Re: Hosana!
Tak se mi zda ze Seat by mel davat radiovku s prutovkou jako zakladni vybavu :-!
Avatar - Dinar
29. 10. 2008 13:52
Re: Hosana!
Tak to pozor, doba se mění, a dneska rádyjovka jedině s ploutvičkou panéé! Kdo nemá naviploutev ten je ztracenej. ;-)
Avatar - Pierro
29. 10. 2008 14:02
Re: Hosana!
no jo, to jsou ty "Bangle Boys"... >:D
Avatar - Dinar
29. 10. 2008 13:03
Re: Hosana!
2,5T vůbec není špatný motor, ale simson má pravdu, mondeo s tímto motorem passatu 2,0 TFSI neujede a má spotřebu větší víc než o litr. Ale uznávám, že to je pro to auto důstojná motorizace, a pro S80 ideální. ;-)
neregistrovaný "Darth_Vader"
29. 10. 2008 13:06
Re: Hosana!
Mas SZ ;-)
Avatar - Pierro
29. 10. 2008 13:13
Re: Hosana!
Myslíš že pětiválec nepřekoná dvoulitrovou TFSI v Passatu??
Avatar - Dinar
29. 10. 2008 13:18
Re: Hosana!
Asi záleží v čem, s jakou převodovkou atd., když jsem ale jezdil srovnávačku 325i vs. konkurence, tak mondeo 2,5T nemělo lepší naměřená zrychlení než passat 2,0 TFSI a můžeš si být jist, že tam žádní fanoušci volkswagenu netestují. ;-)
Avatar - Pierro
29. 10. 2008 13:29
Re: Hosana!
já to taky tak nemyslel. Naopak 2,0 TFSI je jeden z nejpříjemnějších motorů pro běžného řidiče. Volví dvaapůlka mi však nepřišla o nic horší... ;-) maximálně ta spotřeba byla o něco vyšší...
neregistrovaný "babo"
29. 10. 2008 18:59
Re: Hosana!
objektivne ma 2.5T trochu vacsiu turbodieru a je hlavne tazsia. Ale aj 2.5T je prijemny motor
30. 10. 2008 15:19
Re: Hosana!
2.5T trochu vacsiu turbodieru.... je videt ze jsi s tim fakt nikdy v realu nejel. :no:

T5 ma uplne plochy nabeh, zadna turbo dira krom u tebe na ramenou se nekona. >:D :no:
neregistrovaný "babo"
30. 10. 2008 15:59
Re: Hosana!
chcel som napisat turbolag (a ten proste mierne vyssi u 2.5T je ako u 2.0 TFSI, aj ked oboje su znacne lepsie ako v ASTRA OPC napr.)a uz som nejak navrhol, ze Ty nereaguj na moje prispevky a Ty na moje a bude klud.

a tie urazky si nechaj
8. 11. 2008 20:10
Re: Hosana!
Ty nevis co je turbolag kdyz si myslis ze T5 nejaky ma ;-)
neregistrovaný "Darth_Vader"
29. 10. 2008 13:19
Re: Hosana!
OctII mne da sice s problemy ale da :no:
Avatar - Dinar
29. 10. 2008 13:49
Re: Hosana!
Tady je ale trochu problém ve srovnávání, protože mondeo má ten motor s jiným výkonem a úplně jinak zpřevodovaný. V S80 je 2,5T brána jako základ (tu 2,0 sociál pomíjím) a musí být rozdíl mezi ní a 3,2kou. Takže je udušená na jen 200 koní, ale zas má kratší stálý převod, takže ve zrychlení stačí S80 i mondeu s 220 koňmi, ale na maximálku dá jen něco přes dvě stě. Váha bude srovnatelná, mondeo je macek, passat má o takových 150kilo míň, a to se počítá.
neregistrovaný "Darth_Vader"
29. 10. 2008 13:59
Re: Hosana!
Tak to s temi rozdily nevim - Mondeo jsem s timhle motorem nejel- ale verim ti ;-) .
Avatar - Dinar
29. 10. 2008 15:25
Re: Hosana!
Zkoušel jsi maximálku?
neregistrovaný "Darth_Vader"
29. 10. 2008 16:53
Re: Hosana!
Tacho neco pres 230
29. 10. 2008 14:15
Re: Hosana!
Já jezdím s motorem 2.0 TFSI v Golfu GTI DSG a ten rozdíl +2 litry jsem měl na podobné trase v půjčeném Fordu Focus ST při docela ostrém způsobu jízdy s oběma auty. Nijak přesné měření to ale nebylo. Nevím také jak by dopadlo srovnání při dlouhodobém používání bez využití maximálního výkonu.
Pokud jde o motor VW 2.0 TFSI tak já za jeho hodně silnou stránku považuju právě relativně "malý" nárůst spotřeby při vyšším zatížení (ve srovnání s jinými turbomotory).
Avatar - iudex
29. 10. 2008 14:12
Re: Hosana!
Ad 1.: No je dost pochopitelné, ze 5valec 2,5l bude zrat viac ako 4valec 2,0, ze.
Ad. 2.: Opat dost samozrejmé, ze motor so 107 kW a 190 Nm nepojde tak dobre ako motor so 118 kW a 250 Nm (+ 11 kW a + 60! Nm).
Ad. 3.: Tu je treba súhlasit, 2,3 v Mondeu je snad najhorsí benzín na trhu, je to tragédia.
Ad. 4.: Nemyslím, ze by Ford mal problém dat 3,0 V6 z predoslého Mondea, prípadne ho jemne vyladit. Nevidím tu ale prínos oproti vydarenému 2,5T. Naviac ten turbomotor má podstatne vacsí potenciál na zvýsenie výkonu (preco to Ford nespraví, je druhá vec).
Avatar - Dinar
29. 10. 2008 15:30
Re: Hosana!
Ad 1-3) máš srovnání motorů, které v daných modelech stojí proti sobě, tím co říkáš jen sám potvrzuješ tu fordí motorovou bídu, a o tom jaksi tato debata je.
Ad 4) určitě by Ford neměl problém s 3,0 V6, ale ten motor je stejně jako ostatní, dnes už parametrově mimo, proto je opravdu lepší ta 2,5T. Tedy opět potvrzení zmíněné bídy. ;-)
neregistrovaný "babo"
29. 10. 2008 19:01
Re: Hosana!
a ten V6 3.0 co mali aj v ST220 bol z ASTONU, ak sa nemylim... A koniec koncov uz V6 na prednej naprave na FWD, aby to aj dobre jazdilo musi zakonite znemanat pomerne vysoku tvrdost podvozku, co tiez nie je pre kazdeho
30. 10. 2008 14:53
Re: Hosana!
no nebyl z Astonu, v Astonu byl V12 o k kterém se říká že je složený ze dvou durateců V6 ;-) Jinak si myslím že V6ka byla do Mondea tak akorát, za T5ku bych ji asi nedal.
neregistrovaný "babo"
30. 10. 2008 15:14
Re: Hosana!
stare mondeo a V6 to slo... ST220 uplne idealne :-) Do toho noveho prerasteneho uz tazko povedat... To uz v stahovacom kombiku a 2.2 TDCI asi radsej
30. 10. 2008 15:15
Re: Hosana!
6-valec se do Mondea vrati prave v provedeni EcoBoost.
Avatar - Dinar
29. 10. 2008 12:58
Re: Hosana!
Tos to tomu zas nandal, motory Fordu obhajuješ existencí jednoho s variabilním časováním. Tvé tvrzení, že motory FSI byly slepou vývojovou cestou, vyznívá v kontextu tohoto článku poněkud komicky. Podívej se, o čem je, jeho nadpis nezní "Nový 1,6 VCT od Volkswagenu", ale "Nový přímovstřik s turbem od Fordu". Řekl bych, že je celkem jasné, co bylo slepou uličkou, pokud se to tak dá nazvat, protože srovnání přímovstřiku a var. časování docela kulhá, časováním dostaneš točivější motor a větší výkon ve vyšších otáčkách, přímovstřikové motory jsou snahou o vyšší výkon v celém rozsahu otáčkového spektra, má to být způsob zvýšení výkonu prostřednictvím efektivnějšího spalování. Mít Ford dvoulitr na úrovni 2,0 FSI mohl si oblíznout všech deset. Ale hlavně, FSI jsou základem pro TFSI resp. TSI, což je cesta jak dělat moderní benzíny, variabilní časování samo o sobě nestačí, parametrů přeplňovaných motorů variabilním časováním dosáhnout nelze. Zajímavé ale je, že se přímovstřik s turbem a časováním objevuje i v kombinaci viz. např. v 1,8 TFSI, který má var. časování sacích ventilů. ;-)
neregistrovaný "Darth_Vader"
29. 10. 2008 13:11
Re: Hosana!
Ono u Fordovym motoraru je vic veci divnych- tu 1,6VCT skoro vubec neprosazuji, 1,8SCi mela jen rok existence, podileli se na vyvoji 2,7HDi a motor dosud neni nasazen ani v jednom z vozu co v soucasne dobe Ford a jeho koncernovi bratri a sestry vyrabi a pritom by se treba do Volva docela hodil a verim ze ani v Mondeu nebo M6 by nedelal ostudu
Avatar - Dinar
29. 10. 2008 13:15
Re: Hosana!
Právě, je to guláš, 1,8 přímovstřik, pak 1,6VCT, zas jiná filozofie, teď do nového auta použijí tu hrůzu 2,3 moc to na nějakou ucelenou motorářskou "strategii" nevypadá. ;-)
neregistrovaný "Darth_Vader"
29. 10. 2008 13:21
Re: Hosana!
Pritom ta 1,8SCi nebyla zla- zajimalo by mne proc ji odpiskali :no:
Avatar - Pierro
29. 10. 2008 13:55
Re: Hosana!
nemá ta 2,3 náhodou rodokmen sahající ke sieře resp. ke scorpiu??
neregistrovaný "Darth_Vader"
29. 10. 2008 14:00
Re: Hosana!
Ja si myslim ze ne- podle mne to je upravena 2,3 z minule M6 ne?
Avatar - iudex
29. 10. 2008 14:04
Re: Hosana!
Myslím, ze nie, M6 mala 2,3 s variabilným casovaním, skor bude pravda v tom povode od Sierry.
Avatar - Pierro
29. 10. 2008 14:04
Re: Hosana!
já právě taky netuším... :-|
neregistrovaný "Darth_Vader"
29. 10. 2008 14:12
Re: Hosana!
Prave prase aby se v tech Fordackych motorech a jejich vyvoji vyznalo :no:
Avatar - iudex
29. 10. 2008 14:02
Re: Hosana!
Tiez mám pocit, ze to tak bude.
Avatar - iudex
29. 10. 2008 13:58
Re: Hosana!
No nemám pocit ze moj príspevok bol nejakou fanatickou apologetikou Fordu, len poukazujem na fakt, ze niet nejakého extra dovodu obúvat sa do Fordu a tvrdit, ako majú naho..o motory v porovnaní s iným mainstreamom. A áno, tvrdím, ze priamy vstrek sa neukázal ako ideálna cesta na znizovanie spotreby a zvysovanie výkonu. To NEPLATÍ pre spojenie priameho vstreku a prepĺnania, iba pre hladké priamovstreky. Inu i sám Ford to s priamovstrekom skúsil (1,8 SCi) a onedlho i zabalil, rovnako ako VW s FSI motormi, ktoré s velkou pompou uviedol a velmi potichúcky stiahol (nereálna spotreba, 98 okt. benzín). Pre povrchných citatelov este raz: nehovorím o TFSI ani iných kombináciách priamovstreku a preplnania, to je naopak podla mna budúcnost benzínových motorov.
Avatar - Dinar
29. 10. 2008 14:14
Re: Hosana!
O tvém fanatismu jsem nic nepsal, to sis přidal sám. Přímovstřik vs. časování jsi proti sobě stavěl, tedy odpovídám, že jednak je to hloupost (neporovnatelné) a pak, že všechny TFSI mají přímý vstřik, takže opravdu nechápu tvé věty o slepých uličkách. Kdyby to byla slepá ulička budou motory třeba s přeplňováním, ale bez přímého vstřiku, což se neděje, příklon k přímovstřiku je obecný, viz. i špičkové šesti a osmiválcové atmosféry. Ale o to přece v naší debatě ani tak nejde, že, hlavní je napsat něco jako VW se nepovedlo, VW špatně atd. Jenže skutečností je, že VW (potažmo koncern) má dnes plnou paletu přímovstřikových benzinů s růz. formami přeplňování i bez, kdy se prakticky každý z nich řadí na špičku své objemové kategorie. Ford viz. další vlákna této diskuse se motá v kruhu, aktuálně nabízí mezi čtyřválci jeden motor, který by se parametry dal brát jako atkuální, a nyní oznamuje, že za dva roky (možná rok a půl) představí nový motor, který je, světe div se, principielně stejný jako motory vysmívaného VW, který je v tu dobu bude mít v nabídce už nějakých pět let. ;-)
Avatar - iudex
29. 10. 2008 14:26
Re: Hosana!
Opat mi vkladás do úst vety, co som nevyslovil. Nehovorím, ze VW je spatný, VW je zlý, naopak uznávam kvalitu TFSI motorov a ocenujem ich (ostatne TFSI, resp. TSI motory sú motormi roka v roznych objemových kategóriách). Porovnávam priamovstrekové hladké (NEPREPLNANÉ) motory s nepriamovstrekovými benzínmi s variabilným casovaním ventilov. Neviem, co je na tom podla Teba "neporovnatelné" a "hlúpost". Ved konkrétne dvaja predstavitelia týchto filozofií 1,6 Ti-VCT od Fordu a 1,6 FSI od VW sú plne porovnatelné parametrami (zhodne po 85 kW, krútiak presne neviem, ale rozdiel max. 3 Nm a i reálnou spotrebou). Co je na týchto motoroch neporovnatelné, to mi vysvetli. Alebo ked Ta tak irituje príklad VW a Fordu, dosad si iné automobilky, napr. Alfu s priamovstrekom a Hondu s VTEC (1,8, 2,0). Ja opat nevidím rozdiely. Ty áno?
Avatar - Dinar
29. 10. 2008 15:17
Re: Hosana!
Nevkladám ti vety, napsals: "A ze sa nevybral (Ford) cestou priameho vstrekovania ako VW nie je ziadna chyba, sám VW priznal stahovaním FSI motorov, ze to bola slepá vývojová cesta." Znova ti opakuju, že všechny aktuální (nové) motory VW mají přímý vstřik, tak, kde je ta slepá vývojová cesta? Navíc, tě znova upozorňuju na tento článek, Ford se míní ubírat stejným směrem jako VW, tedy PŘÍMOVSTŘIK a turbo. Tvé tvrzení, výše, je tedy zcela mimo.

VW vyvinul přímovstřikové motory a k nim v další generaci přidal přeplňování, protože přeplňovanému motoru stačí k podobným výkonům nižší objem, proto se 2,0FSI nahrazuje 1,8 TSI a 1,6 FSI 1,4TSI. Vím je to nepochopitelné, ale jen pro toho, kdo nechce chápat. Žádné tiché odcházení od něčeho, jde pořád o to samé, motor 2,0FSI žije, stejné vrtání jen menší zdvih a je z něj 1,8 TSI. A nejde jen o čtyřválce, V6 mají přímovstřik stejně jako V8, nikdo nic neopouští, naopak. :-!
neregistrovaný "babo"
29. 10. 2008 22:25
Re: Hosana!
presne tak. Keby niekto napisal, ze VW nevie atmosfericke 4valce, to uz by bola ina rec. 2.0 FSI som vzdy pokladal za zdochlinu, najprv ma ani nenapadlo, ze tam ide 98 oktan (dost logicke pri priamom vstrekovani, to je na kvalitny benzin citlive). No a potom som si uvedomil, ze kazdy majitel je skrob, lebo s 98 oktanom to nejde az tak zle (ale kazdy tam lial proste 95 a potom je to mrtvola).

Preplnovane 4valce ktore ale maju taktiez priamy vstrek su naozaj vo VW proste absolutna spicka.
Avatar - iudex
30. 10. 2008 09:15
Re: Hosana!
OK: VW nevie atmosférické 4valce. :-!
neregistrovaný "babo"
30. 10. 2008 15:15
Re: Hosana!
:-)
29. 10. 2008 14:10
Re: Hosana!
že odbočuji... Včera mě "školil" chlapík s X5 a tim benzínem mezi Kolnem a Frankfurtem v těch dlouhých táhlých, jestli znáš... Netušil jsem, že tam bude rozdíl minimálně třídy. I v rychlosti kolem 200 mi utíkal, jak Jarmila Kratochvílová. O zrychlení z 80 ani nemluvim a to tam měl ty 20 palcový salámy. ;-) Musím určitě vyzkoušet!
neregistrovaný "Darth_Vader"
29. 10. 2008 14:11
Re: Hosana!
S jakym benalem? 35i?
29. 10. 2008 14:17
Re: Hosana!
Já myslim, že tam je jen 3.0i. Označení jsem neviděl, ale měl 2 chromový koncovky, nečoudila i ty koncovky byly čistý. Předpokládám, že V8 má 4 trubky.
Avatar - Dinar
29. 10. 2008 14:23
Re: Hosana!
V8 má hranatý, ale kulatý rovný má v zbytek, z toho teď nepoznáš, jestli nafta nebo benál, 3,0i by ti neujela, ani nová 3,0d by nebyl takový rozdíl, takže buď 35d nebo 35i.
Avatar - Dinar
29. 10. 2008 14:21
Re: Hosana!
Tak počkej, to je fakt jiná liga, ty máš nějakých 225 stutgartských dehtovalachů a on 300 mnichovských benzokrevníků. >:D Sice něco naženeš lepší aerodynamikou, i když ten tvůj autobus taky nebude kdovíjaký Cx majstr. ;-)
29. 10. 2008 14:29
Re: Hosana!
Koukal jsem... V8 má ovál, 35i tam nedávaj. Nečoudilo mu to a koncovky byly čistý. Cx mám určitě lepší, ale to nehraje roli. ML 350 má taky 270 PS a neujede mi, nebo mu dojde benzín. O to víc mi nejde do hlavy ten rozdíl. Fakt si se mnou dělal, co chtěl a ještě z toho měl očividně srandu.
neregistrovaný "Darth_Vader"
29. 10. 2008 14:31
Re: Hosana!
35i do X5 nedavaj? Nechapu proc v X6 nema tenhle motor chybu :yes:
29. 10. 2008 14:42
Re: Hosana!
Jak je vidět, tak to stačí. Asi nějaká marketing myšlenka :-)
Avatar - Dinar
29. 10. 2008 14:36
Re: Hosana!
Aha, hm, tak pak 35d.
29. 10. 2008 14:41
Re: Hosana!
No tak by si snad aspoň "čoudnul" ne? >:D A ten rozjezd by nebyl takovej attak.
neregistrovaný "Darth_Vader"
29. 10. 2008 14:46
Re: Hosana!
A nemohl to byt nejaky testovaci kousek z Mnichova?
29. 10. 2008 14:50
Re: Hosana!
Těžko. Seděla tam kravatička ve žluťoučký kůžičce a blbě se ušklíbala >:D
neregistrovaný "Darth_Vader"
29. 10. 2008 14:55
Re: Hosana!
Treba v Mnichove testujou kravataci ;-)
Avatar - Dinar
29. 10. 2008 14:50
Re: Hosana!
Nečoudnul, copak motory s DPF čoudnou? Ne fakt, ten třílitr je skvělej, ale klasika, točit a točit, 500 Nm dole, jako ty, nemá.
29. 10. 2008 15:14
Re: Hosana!
Nevim jestli čoudí, mě teda jo. Ale nemam PDF, protože se za něj připlácelo asi 25 litrů a na to nejsem dostatečně ekologickej. V německu je snad v základu. Do toho by Kateřina, Bursík a Drápalík měli šlápnout >:-[]
neregistrovaný "Darth_Vader"
29. 10. 2008 15:22
Re: Hosana!
Drapalik slape do Hybridu ;-) Uz od detstvi jezdi v hybridech >:-[]
Avatar - Dinar
29. 10. 2008 14:48
Re: Hosana!
Tak jsem na to mrknul, oni do X5 dávají tu geniální přímovstřikovou 3,0i a do X6 twinturbo. Nevím, pro pětku mi ta nová 3,0i přišla jako opravdu dokonalá volba, ale v X5 bych viděl spíš to twinturbo, přece jen nějakých 300 kilo rozdíl a tvar cihly, s tím by ta X5 neměla byť slabšímu dýzlu výrazně ujíždět.
neregistrovaný "babo"
29. 10. 2008 18:47
Re: Hosana!
Cx hra prave dost velku rolu vo velych rychlostiach, Navtechu... To tam fakt musel mat husty motor
29. 10. 2008 19:17
Re: Hosana!
Tim spíš... oproti X5 mám určitě trochu navrch a o to mi při kupování taky šlo, protože jsem už nechtěl pro svoje potřeby další SUV. Nejvíc mě štvalo, že při akceleraci po nějakym zůžení z 80 vystřelil, jako raketa. To nemyslim, jako že bych neznal ostatní, jak přibližně jezdí, nebo se chovaj, ale to je celý, proč to nechápu. Hlavně jsme jeli delší dobu spolu a on se tím evidentně bavil. Třeba tam měl nějaký škádlítko od Hammana, co já vim:) Budu asi muset tuzingovat >:D
neregistrovaný "babo"
29. 10. 2008 22:35
Re: Hosana!
No bud mal V8 a vymenil si koncovku vyfuku za okruhlu (presne aby mohol takto ludom robit zle) :-)
30i - no musel by genialne kvaltovat, aby tak vystrelil po tej 80-ke to asi nebud ono
Mohlo by to byt 30sd( 286k 580Nm), alebo naozaj tve seriove turba 35d (ale parametre rovnake, ako 30sd). No a ak tu 35d este posteklil vymenou software... :-) Jo tuzing, pekne to tam nachpiuj, nech Ti ta rakva lieta ;-) :-!
29. 10. 2008 23:20
Re: Hosana!
Lítá i tak. Tebe bych si dal k snídani a ještě bych si při tom dělal pedikůru >:D
neregistrovaný "babo"
30. 10. 2008 10:42
Re: Hosana!
ze brzda provozu nie si mi je dost jasne, ale na mna???? hahaha, leda ve snu. Ja som si kupil uz Escorta (jasne ze nie Cosrowth RS, ten je drahy), takze si strateny :-) :-)
30. 10. 2008 14:22
Re: Hosana!
Na tebe mi stačí Punto >:D Modrá blecha už je pryč... ;-\
neregistrovaný "babo"
30. 10. 2008 15:18
Re: Hosana!
na escort nema nic >:D
30. 10. 2008 15:21
Re: Hosana!
Rozhodne ne Civic ;-)
neregistrovaný "babo"
30. 10. 2008 16:00
Re: Hosana!
ale znizim Ta v CLIU, aby si vedel :-!
29. 10. 2008 15:56
Re: Hosana!
V tom co přináší variabilní časování ventilů a přímovstřik máš trochu chaos.Přímovstřik má hlavně přinést úsporu paliva,spalování daleko chudší směsi než s vstřikováním do sacího potrubí.Variabilní časování nezvyšuje výkon pouze ve vysokých otáčkách (to přineslo už použití víceventilové techniky),ale co nejvyšší výkon (v rámci atmosférického plnění) v co nejširším spekru otáček,při nízkých otáčkách i snížení sacích ztrát,plným ptevřením škrtící klapky a regulací plnění válce poze sacím ventilem.
neregistrovaný "Darth_Vader"
29. 10. 2008 10:20
Tiskova zprava
Toto je dle meho nazoru idelani misto na zkopirovani tiskove zpravy ;-)
Rozbalit vlákno
77
29. 10. 2008 13:50
Re: Tiskova zprava
Prdni sem něco od Volva, Deadfik si udělá svejch 27 vláken >:D
neregistrovaný "Darth_Vader"
29. 10. 2008 14:10
Re: Tiskova zprava
Nemuzu- jeste by se za mne hosi z Vulva Auto Czech zlobili ze jim beru praci informovat o jejich triumfech novinare a potencionalni zakazniky a navic ze jim zhorsuju image- protoze ani oni nejsou tak pitomi aby spamovali diskuse tisk. zpravami- chapou totiz ze to lidi akorat nasere ;-)
29. 10. 2008 14:12
Re: Tiskova zprava
XC60 sem z Belgie, nebo kde to dělaj, valej desítky kamionů. Snad je tato tisková zpráva potěší... >:D
neregistrovaný "Darth_Vader"
29. 10. 2008 14:15
Re: Tiskova zprava
Nektere zdejsi diskutujici potesi jen zprava ze Kuga vyhrala DTM ;-)
29. 10. 2008 14:17
Re: Tiskova zprava
Nebyt Forda tak davno Volvo nebylo >:D
neregistrovaný "Darth_Vader"
29. 10. 2008 14:21
Re: Tiskova zprava
Kdyby nebolo Forda tak Volvo patri BMW a byl by klid ;-)
29. 10. 2008 14:24
Re: Tiskova zprava
To tezko, BMW by Volvo davno zavreli. Na co by jim byla konkurence? Kvuli tvemu zboznemu prani? >:D >:D
29. 10. 2008 14:31
Re: Tiskova zprava
Kdyby BMW zavřelo Volvo, tak bych byl aspoň v klidu a neměl z něho díru v rozpočtu. S tim souhlasim
neregistrovaný "Darth_Vader"
29. 10. 2008 14:33
Re: Tiskova zprava
Doktora na tebe ;-)
29. 10. 2008 14:38
Re: Tiskova zprava
Kdyby ten muj křáp prošel testem, jako ten passat, tak skončí v tabulce na 160 místě z dvaceti. ;-\
neregistrovaný "Darth_Vader"
29. 10. 2008 14:44
Re: Tiskova zprava
Takova stava se stava i u Volva- ale max jednou za 10 let ;-\ . Stejne jako u BMW ( X6 zene vymenili za novou nez aby ji neustale spravovali) nebo u MB. Proste smula na kombinaci zmetku a neschopneho servisu Volva v CR
29. 10. 2008 14:48
Re: Tiskova zprava
Však to tak beru, ale proč to kuwa vyšlo zrovna na mě? >:D
neregistrovaný "Darth_Vader"
29. 10. 2008 14:51
Re: Tiskova zprava
To mi je jedno- hlavne kdyz to nevyslo na mne ;-)
neregistrovaný "babo"
30. 10. 2008 10:43
Re: Tiskova zprava
vyslo to aj na kolegu celkom... Volvo v byvalej bajecnej spolahlivosti teda nic moc :-(
Avatar - Dinar
29. 10. 2008 14:34
Re: Tiskova zprava
Ty se fakt orientuješ. >:-[] >:-[]
29. 10. 2008 14:20
Re: Tiskova zprava
Nasere to jen lidi jako tebe, coz neni skoda >:D
neregistrovaný "Darth_Vader"
29. 10. 2008 14:25
Re: Tiskova zprava
Mne to nesere ja se vzdycky po tom co tady predvedes citim skvele- jako kdybych koukal na nejakou mimoradne povedenou komedii- napr. na fotbalove zapasy Rumunu ;-)
29. 10. 2008 14:32
Re: Tiskova zprava
Fajn, tak ze kdyz ti to nevadi, tak neposuzuj co jine zajima a co ne, to kazdy posoudi sam jestli v tiskove zprave je neco k danemu tematu nebo ne ;-)

PS priste neopruzuj kdyz ti to tak vadi ;-)
neregistrovaný "Darth_Vader"
29. 10. 2008 14:41
Re: Tiskova zprava
Ty mne nechapes ja se na tva komicka cisla tesim stejne jako na grotesky bratri Marxu nebo na Paroubka ve zpravach ;-)
29. 10. 2008 14:51
Re: Tiskova zprava
No a co ja s tim, to je mi u pr... >:D Svet se netoci kolem tebe >:D
29. 10. 2008 14:12
Re: Tiskova zprava
To je fakt >:D Na to jak podle nekterych zde ma Ford spatne benzinove motory, se prodavaji Fordy v EUROPE velmi dobre..... a prodeje rozhodne nedelaji jen TDCi.

FORD OF EUROPE OPĚT ZVYŠUJE PODÍL NA TRHU

* Tržní podíl Fordu na 19 tradičních evropských trzích v srpnu vzrostl o 0,4 procentního bodu, na 8,0 %
* Za prvních osm měsíců letošního roku prodal evropský Ford na svých 51 trzích již 1 253 600 vozidel

PRAHA, 24. září 2008 – Ford of Europe v srpnu dosáhl na 19 nejvýznamnějších trzích Evropy zvýšení podílu o 0,4 procentního bodu, přestože automobilový trh jako celek pokračoval v oslabování. V srpnu činil tržní podíl Fordu 8,0 procent, za prvních osm měsíců roku 2008 pak zůstává na stabilní hodnotě 8,6 procenta.

Od ledna do konce srpna prodal evropský Ford již 1 253 600 vozidel, což představuje zlepšení o 0,4 procenta (5 500 vozů). Slabší výsledky na devatenácti tradičních trzích byly vyváženy pokračujícím růstem v Rusku, kde Ford zaznamenal zvýšení prodejů o více než 36 procent, na 11 900 vozů.

„S potěšením konstatujeme, že náš tržní podíl neustále roste i přes celkově nižší objemy prodejů, způsobené poklesem celého trhu,“ řekl Ingvar Sviggum, viceprezident Ford of Europe pro marketing, prodej a služby.

Na devatenácti evropských trzích Ford prodal 72 300 vozidel, tedy o 14,5 procenta méně. Největší zájem byl o modely Focus (18 000 kusů), Fiesta (14 900) a Transit (9 400). Ve Francii se vozy Fiesta, S-MAX a C-MAX staly nejúspěšnějšími dováženými modely ve svých třídách.

I přes nepříznivé ekonomické klima v Německu a Velké Británii si zde Ford vedl poměrně dobře. Německo s 18 000 prodanými automobily bylo v srpnu pro Ford největším trhem. Ve Velké Británii Ford prodal celkem 12 600 automobilů a zaznamenal tak největší tržní podíl (16,1 %) od roku 2003.

Během dosavadních osmi měsíců prodal Ford of Europe na 19 nejvýznamnějších trzích 1 013 400 vozidel, přičemž jedenáct z těchto trhů zaznamenalo růst. Prodeje na všech jednapadesáti hlavních trzích se vyšplhaly o 0,4 % vzhůru, na 1 253 600 vozů.

Největší zájem o vozy Ford panoval ve sledovaném období ve Velké Británii, kde si některý model značky pořídilo 280 400 zákazníků. Modrý ovál tak získal na tamním trhu podíl 16,4 procenta. Následuje druhé Německo s 157 700 prodanými vozy (nárůst o 5,5 %) a Francie s 98 100 kusy (plus 10,4 %). Ve Španělsku si Ford dokázal udržet vedoucí postavení na trhu, z nějž pro sebe získal podíl 9,6 procenta – o 0,2 procentního bodu více než v roce 2007.
neregistrovaný "Darth_Vader"
29. 10. 2008 14:16
Re: Tiskova zprava
A je to tady BRAWO :yes: :yes: :yes:
Deadlift je KING :-! >:D ;-)
29. 10. 2008 14:18
Re: Tiskova zprava
Co bych neudal pra kamarada s VolvoFORDEM >:D
neregistrovaný "Darth_Vader"
29. 10. 2008 14:22
Re: Tiskova zprava
Porad mne nenapada co v mem Volvu bude puvodem z Forda ;-\ ale verim ze mi to ted vysvetlis ;-)
29. 10. 2008 14:25
Re: Tiskova zprava
Treba podvozky ;-)
neregistrovaný "Darth_Vader"
29. 10. 2008 14:29
Re: Tiskova zprava
Trefa roku moje S80 ma stejny podvozek jako Ford Fiesta nebo snad Kuga >:D
Avatar - Dinar
29. 10. 2008 14:33
Re: Tiskova zprava
Z kugy určitě ne, to bys měl S80upersport. ;-)
neregistrovaný "Darth_Vader"
29. 10. 2008 14:35
Re: Tiskova zprava
No jo porad >:-[]
29. 10. 2008 14:34
Re: Tiskova zprava
Ne jako Mondeo ;-)
neregistrovaný "Darth_Vader"
29. 10. 2008 14:38
Re: Tiskova zprava
A to ze nove Mondeo prislo na trh az po S80 ti nevadi? Nebo mi tu vysvetlis ze ma podvozek po jine generaci MKI nebo snad dokonce MKII . Mel by jsi nejdriv zkusit S80 nez tu zacnes kecat takove blbosti- srovnatelne s tim ze X-Type je rebrandovane Mondeo ;-)
29. 10. 2008 14:45
Re: Tiskova zprava
Mas skoro pravdu ma podvozek ze stareho Mondea a noveho Mondea ;-) Ford EUCD platform a Ford D3 platform!!!

A blbosti placas ty ani nevis v cem jezdis smutne !!!!! :no: :no: :no:
neregistrovaný "Darth_Vader"
29. 10. 2008 14:50
Re: Tiskova zprava
Au to boli ;-). Ted jsi mimo ty kamo ;-) . Stav se u Volva a nech si to vysvetlit a pak mne tady poucuj o tom ze S80 ma podvozek z minuleho Mondea. Ono to je totiz trosku jinak kamo ;-)
29. 10. 2008 14:52
Re: Tiskova zprava
Nerekl bych >:D [odkaz]

Lituji te, pokud veris VSE nejakemu prodejci ktery za mesic bude prodavat misto Volva u VW nebo jeste hur u Dacie >:D
neregistrovaný "Darth_Vader"
29. 10. 2008 14:59
Re: Tiskova zprava
A umis si ten odkaz prelozit nebo s nim chces pomoct ;-) . Nejak tam nevvidim ze by to byl puvodni podvozek z Mondea- dokonce ani chronologicky to nevychazi . Nemluve o tom ze tam zminuji ze Volvo ji ma postatne modifikovanou
29. 10. 2008 15:16
Re: Tiskova zprava
Volvo ji ma modifikovanou, ano, ALE MA JI.

Podstatne jen kecas.

Hlavne mi a sobe preloz nejdrive nadpis..

Ford EUCD platform

The Ford EUCD platform (for "European C/D-class") is Ford's global midsize car automobile platform.

nepise se tam VOLVO EUCD platform.

>:D >:D

Smula co.
neregistrovaný "Darth_Vader"
29. 10. 2008 15:19
Re: Tiskova zprava
A kde je ze to je puvodne platforma Mondea ty genie- prvni Ford co to mel byl S-Max navic :
but much engineering was done by Volvo Cars
To ti nejak v zapalu boje uslo co? Pa a pusu Frajere ;-)
29. 10. 2008 15:28
Re: Tiskova zprava
EUCD and C1 share many suspension, brake, and electrical systems.

but much engineering was done by Volvo Cars

Znamena ze hodne vyvoje dalalo Volvo z duvodu planovane zastavby motoru.

Ale neznamena to ze zaklad EUCD vznikl u Volva, vznik u FORDU.

Ale platforma je prace hlavne Fordu, a nic to nemeni na tom fakt, ze byla drive nazena u Mazdy a Volva.

Drive byla nasazaena i u Volva a Mazdy nova platforma C1 - Focus MKII, C-MAX.
neregistrovaný "Darth_Vader"
29. 10. 2008 15:34
Re: Tiskova zprava
Nebyla by o tom nejak tiskova zprava ;-) .
Jinak tohle je pri vsi ucte stejna diskuse jako zda bylo driv vejce nebo slepice- ja tvrdim ze kdyz to neni identicka platforma jako u Mondea tak se muzeme max bavit ze v te platformy vychazi ale neni to ta platforma
29. 10. 2008 15:54
Re: Tiskova zprava
Je to ta patforma.

Platform Ford EUCD je totiz to same jako platform Volvo P24.

To same platform Ford D3 je to same jako platform Volvo P2.

To same akorad jiny nazev.

Je logicke ze Ford jako jeho cetralni EU vedeni a vyvoj jasne rika co kde zacne a skonci.

Tak ze zacatek je u Fordu, a je jedno jestli se ti to libi nebo ne.

Jeste takova zajimavost, vecina vedeni konstrukteru kteri dnes delaji u Volva tam prisli z vyvoje Fordu. To same vedeni Volva je Fordovske.

Ale to by jsi musel sledovat personalni PR Fordu a Volva.

Ale ty nemas PR rad, ja zapomel >:D Tak ze nic. :no:
29. 10. 2008 14:18
Re: Tiskova zprava
Přidej! >:D :yes:
29. 10. 2008 14:21
Re: Tiskova zprava
Tohle pro nasrani tebe a kology staci ;-)
29. 10. 2008 14:55
Re: Tiskova zprava
Dělej si co chceš, jestli chceš tim kopírováním na sebe upozornit, tak si posluž. Fordem mě rozhodně nenadchneš. Případe...
29. 10. 2008 14:58
Re: Tiskova zprava
O to mi rozhodne nejde pripade >:D Auto.cz nectou je omezenci jako ty, to asi nevis.

Ty si kup raci dalsi SnobMercedes >:D >:D
29. 10. 2008 15:03
Re: Tiskova zprava
Koupim, ale ty nepoužívej ty kyselý šmajly. Mohl by sis poprskat toho svýho escorta.
29. 10. 2008 15:09
Re: Tiskova zprava
Neboj >:D >:D >:D
Avatar - Dinar
29. 10. 2008 14:31
Re: Tiskova zprava
Tys to pořád nepochopil, hošíku, to, že Ford nemá aktuální benzíny, je pro každého, kdo rád řídí, akorát k na.rání. Mondeo může být xkrát perfektní auto, dá se mu odpustit i to jak vypadá, ale když jediný benzinový motor, který je v něm použitelný žere deset litrů s lehkou nohou a auto s ním v normální výbavě stojí přes milion, tak to je průser, a proto se všichni ti zaříkači fordích koní honí dneska na usmolených 140 dehtových grošácích. Jenže na ty stačí i podvozek z laguny. Měl bys pochopit, že krvácet na diskusích pro nějakou značku, je akorát k smíchu. Ale ty jsi asi rád, když se ti smějou, jinak se tyhle "zprávy z Fordova" vysvětlit nedají. ;-)
29. 10. 2008 14:38
Re: Tiskova zprava
Ale daji vecine zakazniku staci "usmolenych 140 dehtových grošáku".

"Jenže na ty stačí i podvozek z laguny."

To se pletes, nestaci, Hosiku ;-)
29. 10. 2008 14:46
Re: Tiskova zprava
Jenže ty s těma usmolenejma dehtama jezdí pořád v levym, jako kdyby měli ST22O a to po celý EU.
29. 10. 2008 14:48
Re: Tiskova zprava
A to ti vadi ;-) >:D Ty jsi ale pripad.
29. 10. 2008 14:53
Re: Tiskova zprava
Proč bych měl bejt případ? Že tyhle zamindrákovaný fordisti tvořej kolony a brzdí plynulou dopravu?
29. 10. 2008 15:02
Re: Tiskova zprava
Ano VASE velicenstvo v Mercedesu >:D Uz vime proc jsou v CR kolony na D1 >:D >:D >:D Vtipe >:D
29. 10. 2008 15:04
Re: Tiskova zprava
Nechovej se jako závistivej pitomec, už tak jsi dost velkej.
29. 10. 2008 15:06
Re: Tiskova zprava
Napodobne >:D PS neni co zavidet. Mam raci lepsi BMW. Nez Mercedes.
29. 10. 2008 15:12
Re: Tiskova zprava
Neni důležitý, co máš radši, ale v čem jezdíš. Já si nekupuju auta, aby mi někdo záviděl, ale abych v něm jezdil a vyhovovalo mým potřebám.
29. 10. 2008 15:39
Re: Tiskova zprava
Co mas radsi v tom take vecinou jezdis ;-) A to take vecine vyhovuje ;-)

Kazdy rozhodne nema potrebu mit Mercedes. A to je dobre.
29. 10. 2008 15:45
Re: Tiskova zprava
Proč ty nemáš potřebu mít Mercedes je asi jasný.
29. 10. 2008 15:56
Re: Tiskova zprava
Nejsem snob >:D
29. 10. 2008 19:23
Re: Tiskova zprava
No vidíš, to já zase jo. Někdy si stravenkama vytírám i ďouru.
neregistrovaný "babo"
29. 10. 2008 22:20
Re: Tiskova zprava
:-) to bolo celkom dobre
Avatar - iudex
30. 10. 2008 09:19
Re: Tiskova zprava
Nie, bola to strata argumentácie.
30. 10. 2008 16:28
Re: Tiskova zprava
Měl by si to téma "snobismus vs. značka auta" rozvést. Evidentně v tom máš jasno.
8. 11. 2008 20:09
Re: Tiskova zprava
To by ti stejne moc nepomohlo ;-)
30. 10. 2008 15:11
Re: Tiskova zprava
:yes: , hmm píšu si, to je dobrá hláška >:D
Avatar - Dinar
29. 10. 2008 15:21
Re: Tiskova zprava
Smějí se ti, a budou se smát dál. :-) ;-)
29. 10. 2008 15:40
Re: Tiskova zprava
Od tebe mi to fakt neva >:D
29. 10. 2008 15:47
Re: Tiskova zprava
S tím se nedá než souhlasit :yes: K čemu je dobrý podvozek, když schází odpovídající konkurenceschopná motorizace.
Avatar - Pierro
29. 10. 2008 14:39
Re: Tiskova zprava
lifte nezklamals. už jsme se tu těšili na tiskovku... ;-)
neregistrovaný "Darth_Vader"
29. 10. 2008 15:01
Re: Tiskova zprava
Duvod proc si nekoupit Forda- Deadlift by sem zase hodil tiskovou zpravu o uspechu FoMoCo a chlubil by se nasim perim. Duvod proc si nekoupit VW- to same jak u Fordu jen v podani GTI :no:
29. 10. 2008 15:05
Re: Tiskova zprava
Ja bych si klidne koupil FordovoVolvo i presto ze ho mas ty ;-) Auta nemuzou za sve "majitele" ;-) A vubec nechapu proc exibujes pod clankem o Fordu, kdyz Ford nemas rad.
neregistrovaný "Darth_Vader"
29. 10. 2008 15:12
Re: Tiskova zprava
Ja mam rad Fordy- Focus je vyborne auto- ale kdyz ho vidim a vzpomenu si na tve trapne PR kecy tak si rikam - nikdy :no:
29. 10. 2008 15:36
Re: Tiskova zprava
To jsem rad, takove auto je pro tebe skoda >:D

Opravdovemu potencionalnimu majiteli Fordu PR navadi naopak ho zajima. Protoze chce vedet co kupuje.

Ale to ty nejsi.
neregistrovaný "Darth_Vader"
29. 10. 2008 15:48
Re: Tiskova zprava
Takze jak chapu tva slova ty jsi poveren Fordem CR mu tady delat PR
29. 10. 2008 16:05
Re: Tiskova zprava
Ford EU vydal tuto zpravu, a ty ji cist nemusis. A ja jen poukazuji na spojeni dobrych vysledku prodeje s nazorem na motory FORDu.

Nerikej ostatnim o cem smeji psat. Ja ti take nerika ze to musis cist.

Ja take nectu tve blaboly o nezavislem vyvoji Volva.

Narozdil od tebe ja jsem schopen to necim podlozit, ty jen kecas tve dojmy.
29. 10. 2008 19:27
Re: Tiskova zprava
No a na to aky je VW oproti Fordu * tak sa predava este lepsie : [odkaz] a cast "Společnost Volkswagen, jejíž součástí je rovněž česká Škoda Auto, je největším výrobcem automobilů v Evropě. Firma v prvních třech čtvrtletích letošního roku zvýšila prodej o 3,9 procenta na 4,8 milionu vozů. Její podíl na světovém trhu s automobily tak vzrostl o půl procentního bodu na 10,1 procenta. " ;-)
30. 10. 2008 15:13
Re: Tiskova zprava
Tohle neni clanek o VW ;-)
Navic srovnavas prodeje Fordu v Evrope s VW na svetovem trhu. >:D Trochu blbost ne.
30. 10. 2008 16:06
Re: Tiskova zprava
Ale vzdy sa to zvrtne na to aky je VW * a na Ford nema tak par cisel nezaskodi. Podla cisel ktore mam ja je to takto - 1-9.2008 : trhovy podiel v Zap Europe VW koncern 19,9 a Ford koncern 9,9, znacky v Zap Europe VW:Ford 10,6:8,3, registrovane vozidla v tis VW:Ford 1146:903,
8. 11. 2008 20:07
Re: Tiskova zprava
Otazka je vrehodnost tech VW cisel ;-)
29. 10. 2008 12:30
Ford Turbo
Značně souhlasím že Ford nemá už delší dobu co nabídnout, jediné dva motory jsou snad 1.6Ti-VCT a 2.5ST. Ale kdy všichni nabízejí Turbomotory jako Fiat, Renault, Opel, VW Group,PSA, Mini.... Ford ma 1.6Ti- VCT-........ 2.5ST a mezi nimi díru! kromě 2.0 107kw a 2.3...:-(
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Darth_Vader"
29. 10. 2008 14:53
Saab
Vsimli jste si toho banneru nahore Saab 9-3 jiz od 489 ooo Kc. Fakt nechapu- za chvili bude drazsi i Fabia :no:
Rozbalit vlákno
16
Avatar - Pierro
29. 10. 2008 15:13
Re: Saab
je to nějaký divný... :-O
neregistrovaný "Darth_Vader"
29. 10. 2008 15:17
Re: Saab
Saab si timhle ublizuje - z premie se stavi do pozice lidovky :no:
Avatar - Pierro
29. 10. 2008 15:25
Re: Saab
No je to tak. Podbízet se jako laciná plečka není hodno hrdého švéského vikinga... :-(
neregistrovaný "Darth_Vader"
29. 10. 2008 15:29
Re: Saab
Myslis ze tuhle cenu dotuje Srba nebo vyrobce?
Avatar - Pierro
29. 10. 2008 15:42
Re: Saab
Jestli výrobce, pak je asi na tom Saab hodně špatně. Jestli Srba, pak mi nějak uniká smysl toho co činí. Vždyť ty auta prodává za nákupní cenu... :-|
29. 10. 2008 15:44
Re: Saab
Otázka je, jestli to jsou nový auta, předváděčky nebo skladovky z loňska. Víš jak to je... strčíš tam hlavu a už jen myšlenka, že o tom uvažuješ, tak ti nacpe něco jinýho. Třeba Alfu >:D
neregistrovaný "Darth_Vader"
29. 10. 2008 15:47
Re: Saab
Podle mne to jsou auta do vyroby
29. 10. 2008 15:49
Re: Saab
Jestli chceš, tak se tam zastavim. Jezdim tam každej den okolo, ale dej mi svuj telefon >:D
neregistrovaný "Darth_Vader"
29. 10. 2008 15:51
Re: Saab
Ne diky ja jsem s Volvem spokojen a navic na Srbu nemam dobre reference
29. 10. 2008 15:55
Re: Saab
Třeba si jen pokecáte o Saabu >:D
neregistrovaný "Darth_Vader"
29. 10. 2008 15:57
Re: Saab
Az zvysej cenu klidne- dokud ze Saabu budou delat auto pro socky tak pak s nimi nebudu ztracet cas ;-)
neregistrovaný "Darth_Vader"
29. 10. 2008 15:44
Re: Saab
Na druhou stranu cim vic proda tim vic muze rejzovat na servise a tam jsou ted nejvetsi marze a zisky
29. 10. 2008 15:34
Re: Saab
Vždyť jsem tu psal, že mi od Srby někdo kolikrát volal a když jsem mu poděkoval, tak říkal, že tomu nebudu věřit. Taky jsem mu říkal, že mu věřim, ale je to pořád hodně.
neregistrovaný "Darth_Vader"
29. 10. 2008 15:39
Re: Saab
Za ty prachy to jde- jenze se timhle podbizenim degraduje znacka :no:
29. 10. 2008 15:42
Re: Saab
Asi už na ní nemaj co degraqdovat, ale ono to pújde do kytek všude ;-\
neregistrovaný "babo"
29. 10. 2008 22:46
Re: Saab
ja neviem, znacka sa nejak degradovala od kedy to kupil GM. niektore verzie dnes vyzeraju ako predrazeny opel...