Novinky
Toto je dle meho nazoru idelani misto na zkopirovani tiskove zpravy 😉
Prdni sem něco od Volva, Deadfik si udělá svejch 27 vláken >😁
Nemuzu- jeste by se za mne hosi z Vulva Auto Czech zlobili ze jim beru praci informovat o jejich triumfech novinare a potencionalni zakazniky a navic ze jim zhorsuju image- protoze ani oni nejsou tak pitomi aby spamovali diskuse tisk. zpravami- chapou totiz ze to lidi akorat nasere 😉
XC60 sem z Belgie, nebo kde to dělaj, valej desítky kamionů. Snad je tato tisková zpráva potěší... >😁
Nektere zdejsi diskutujici potesi jen zprava ze Kuga vyhrala DTM 😉
Nebyt Forda tak davno Volvo nebylo >😁
Kdyby nebolo Forda tak Volvo patri BMW a byl by klid 😉
To tezko, BMW by Volvo davno zavreli. Na co by jim byla konkurence? Kvuli tvemu zboznemu prani? >😁 >😁
Kdyby BMW zavřelo Volvo, tak bych byl aspoň v klidu a neměl z něho díru v rozpočtu. S tim souhlasim
Doktora na tebe 😉
Kdyby ten muj křáp prošel testem, jako ten passat, tak skončí v tabulce na 160 místě z dvaceti. ;-\
Takova stava se stava i u Volva- ale max jednou za 10 let ;-\ . Stejne jako u BMW ( X6 zene vymenili za novou nez aby ji neustale spravovali) nebo u MB. Proste smula na kombinaci zmetku a neschopneho servisu Volva v CR
Nasere to jen lidi jako tebe, coz neni skoda >😁
Mne to nesere ja se vzdycky po tom co tady predvedes citim skvele- jako kdybych koukal na nejakou mimoradne povedenou komedii- napr. na fotbalove zapasy Rumunu 😉
Fajn, tak ze kdyz ti to nevadi, tak neposuzuj co jine zajima a co ne, to kazdy posoudi sam jestli v tiskove zprave je neco k danemu tematu nebo ne 😉
PS priste neopruzuj kdyz ti to tak vadi 😉
PS priste neopruzuj kdyz ti to tak vadi 😉
To je fakt >😁 Na to jak podle nekterych zde ma Ford spatne benzinove motory, se prodavaji Fordy v EUROPE velmi dobre..... a prodeje rozhodne nedelaji jen TDCi.
FORD OF EUROPE OPĚT ZVYŠUJE PODÍL NA TRHU
* Tržní podíl Fordu na 19 tradičních evropských trzích v srpnu vzrostl o 0,4 procentního bodu, na 8,0 %
* Za prvních osm měsíců letošního roku prodal evropský Ford na svých 51 trzích již 1 253 600 vozidel
PRAHA, 24. září 2008 – Ford of Europe v srpnu dosáhl na 19 nejvýznamnějších trzích Evropy zvýšení podílu o 0,4 procentního bodu, přestože automobilový trh jako celek pokračoval v oslabování. V srpnu činil tržní podíl Fordu 8,0 procent, za prvních osm měsíců roku 2008 pak zůstává na stabilní hodnotě 8,6 procenta.
Od ledna do konce srpna prodal evropský Ford již 1 253 600 vozidel, což představuje zlepšení o 0,4 procenta (5 500 vozů). Slabší výsledky na devatenácti tradičních trzích byly vyváženy pokračujícím růstem v Rusku, kde Ford zaznamenal zvýšení prodejů o více než 36 procent, na 11 900 vozů.
„S potěšením konstatujeme, že náš tržní podíl neustále roste i přes celkově nižší objemy prodejů, způsobené poklesem celého trhu,“ řekl Ingvar Sviggum, viceprezident Ford of Europe pro marketing, prodej a služby.
Na devatenácti evropských trzích Ford prodal 72 300 vozidel, tedy o 14,5 procenta méně. Největší zájem byl o modely Focus (18 000 kusů), Fiesta (14 900) a Transit (9 400). Ve Francii se vozy Fiesta, S-MAX a C-MAX staly nejúspěšnějšími dováženými modely ve svých třídách.
I přes nepříznivé ekonomické klima v Německu a Velké Británii si zde Ford vedl poměrně dobře. Německo s 18 000 prodanými automobily bylo v srpnu pro Ford největším trhem. Ve Velké Británii Ford prodal celkem 12 600 automobilů a zaznamenal tak největší tržní podíl (16,1 😖 od roku 2003.
Během dosavadních osmi měsíců prodal Ford of Europe na 19 nejvýznamnějších trzích 1 013 400 vozidel, přičemž jedenáct z těchto trhů zaznamenalo růst. Prodeje na všech jednapadesáti hlavních trzích se vyšplhaly o 0,4 % vzhůru, na 1 253 600 vozů.
Největší zájem o vozy Ford panoval ve sledovaném období ve Velké Británii, kde si některý model značky pořídilo 280 400 zákazníků. Modrý ovál tak získal na tamním trhu podíl 16,4 procenta. Následuje druhé Německo s 157 700 prodanými vozy (nárůst o 5,5 😖 a Francie s 98 100 kusy (plus 10,4 😖. Ve Španělsku si Ford dokázal udržet vedoucí postavení na trhu, z nějž pro sebe získal podíl 9,6 procenta – o 0,2 procentního bodu více než v roce 2007.
FORD OF EUROPE OPĚT ZVYŠUJE PODÍL NA TRHU
* Tržní podíl Fordu na 19 tradičních evropských trzích v srpnu vzrostl o 0,4 procentního bodu, na 8,0 %
* Za prvních osm měsíců letošního roku prodal evropský Ford na svých 51 trzích již 1 253 600 vozidel
PRAHA, 24. září 2008 – Ford of Europe v srpnu dosáhl na 19 nejvýznamnějších trzích Evropy zvýšení podílu o 0,4 procentního bodu, přestože automobilový trh jako celek pokračoval v oslabování. V srpnu činil tržní podíl Fordu 8,0 procent, za prvních osm měsíců roku 2008 pak zůstává na stabilní hodnotě 8,6 procenta.
Od ledna do konce srpna prodal evropský Ford již 1 253 600 vozidel, což představuje zlepšení o 0,4 procenta (5 500 vozů). Slabší výsledky na devatenácti tradičních trzích byly vyváženy pokračujícím růstem v Rusku, kde Ford zaznamenal zvýšení prodejů o více než 36 procent, na 11 900 vozů.
„S potěšením konstatujeme, že náš tržní podíl neustále roste i přes celkově nižší objemy prodejů, způsobené poklesem celého trhu,“ řekl Ingvar Sviggum, viceprezident Ford of Europe pro marketing, prodej a služby.
Na devatenácti evropských trzích Ford prodal 72 300 vozidel, tedy o 14,5 procenta méně. Největší zájem byl o modely Focus (18 000 kusů), Fiesta (14 900) a Transit (9 400). Ve Francii se vozy Fiesta, S-MAX a C-MAX staly nejúspěšnějšími dováženými modely ve svých třídách.
I přes nepříznivé ekonomické klima v Německu a Velké Británii si zde Ford vedl poměrně dobře. Německo s 18 000 prodanými automobily bylo v srpnu pro Ford největším trhem. Ve Velké Británii Ford prodal celkem 12 600 automobilů a zaznamenal tak největší tržní podíl (16,1 😖 od roku 2003.
Během dosavadních osmi měsíců prodal Ford of Europe na 19 nejvýznamnějších trzích 1 013 400 vozidel, přičemž jedenáct z těchto trhů zaznamenalo růst. Prodeje na všech jednapadesáti hlavních trzích se vyšplhaly o 0,4 % vzhůru, na 1 253 600 vozů.
Největší zájem o vozy Ford panoval ve sledovaném období ve Velké Británii, kde si některý model značky pořídilo 280 400 zákazníků. Modrý ovál tak získal na tamním trhu podíl 16,4 procenta. Následuje druhé Německo s 157 700 prodanými vozy (nárůst o 5,5 😖 a Francie s 98 100 kusy (plus 10,4 😖. Ve Španělsku si Ford dokázal udržet vedoucí postavení na trhu, z nějž pro sebe získal podíl 9,6 procenta – o 0,2 procentního bodu více než v roce 2007.
A je to tady BRAWO :yes: :yes: :yes:
Deadlift je KING :-! >😁 😉
Deadlift je KING :-! >😁 😉
Co bych neudal pra kamarada s VolvoFORDEM >😁
Porad mne nenapada co v mem Volvu bude puvodem z Forda ;-\ ale verim ze mi to ted vysvetlis 😉
Treba podvozky 😉
Trefa roku moje S80 ma stejny podvozek jako Ford Fiesta nebo snad Kuga >😁
Ne jako Mondeo 😉
A to ze nove Mondeo prislo na trh az po S80 ti nevadi? Nebo mi tu vysvetlis ze ma podvozek po jine generaci MKI nebo snad dokonce MKII . Mel by jsi nejdriv zkusit S80 nez tu zacnes kecat takove blbosti- srovnatelne s tim ze X-Type je rebrandovane Mondeo 😉
Mas skoro pravdu ma podvozek ze stareho Mondea a noveho Mondea 😉 Ford EUCD platform a Ford D3 platform!!!
A blbosti placas ty ani nevis v cem jezdis smutne !!!!! :no: :no: :no:
A blbosti placas ty ani nevis v cem jezdis smutne !!!!! :no: :no: :no:
Au to boli 😉. Ted jsi mimo ty kamo 😉 . Stav se u Volva a nech si to vysvetlit a pak mne tady poucuj o tom ze S80 ma podvozek z minuleho Mondea. Ono to je totiz trosku jinak kamo 😉
Nerekl bych >😁 [odkaz]
Lituji te, pokud veris VSE nejakemu prodejci ktery za mesic bude prodavat misto Volva u VW nebo jeste hur u Dacie >😁
Lituji te, pokud veris VSE nejakemu prodejci ktery za mesic bude prodavat misto Volva u VW nebo jeste hur u Dacie >😁
A umis si ten odkaz prelozit nebo s nim chces pomoct 😉 . Nejak tam nevvidim ze by to byl puvodni podvozek z Mondea- dokonce ani chronologicky to nevychazi . Nemluve o tom ze tam zminuji ze Volvo ji ma postatne modifikovanou
Volvo ji ma modifikovanou, ano, ALE MA JI.
Podstatne jen kecas.
Hlavne mi a sobe preloz nejdrive nadpis..
Ford EUCD platform
The Ford EUCD platform (for "European C/D-class") is Ford's global midsize car automobile platform.
nepise se tam VOLVO EUCD platform.
>😁 >😁
Smula co.
Podstatne jen kecas.
Hlavne mi a sobe preloz nejdrive nadpis..
Ford EUCD platform
The Ford EUCD platform (for "European C/D-class") is Ford's global midsize car automobile platform.
nepise se tam VOLVO EUCD platform.
>😁 >😁
Smula co.
A kde je ze to je puvodne platforma Mondea ty genie- prvni Ford co to mel byl S-Max navic 😒br />
but much engineering was done by Volvo Cars
To ti nejak v zapalu boje uslo co? Pa a pusu Frajere 😉
To ti nejak v zapalu boje uslo co? Pa a pusu Frajere 😉
EUCD and C1 share many suspension, brake, and electrical systems.
but much engineering was done by Volvo Cars
Znamena ze hodne vyvoje dalalo Volvo z duvodu planovane zastavby motoru.
Ale neznamena to ze zaklad EUCD vznikl u Volva, vznik u FORDU.
Ale platforma je prace hlavne Fordu, a nic to nemeni na tom fakt, ze byla drive nazena u Mazdy a Volva.
Drive byla nasazaena i u Volva a Mazdy nova platforma C1 - Focus MKII, C-MAX.
but much engineering was done by Volvo Cars
Znamena ze hodne vyvoje dalalo Volvo z duvodu planovane zastavby motoru.
Ale neznamena to ze zaklad EUCD vznikl u Volva, vznik u FORDU.
Ale platforma je prace hlavne Fordu, a nic to nemeni na tom fakt, ze byla drive nazena u Mazdy a Volva.
Drive byla nasazaena i u Volva a Mazdy nova platforma C1 - Focus MKII, C-MAX.
Nebyla by o tom nejak tiskova zprava 😉 .
Jinak tohle je pri vsi ucte stejna diskuse jako zda bylo driv vejce nebo slepice- ja tvrdim ze kdyz to neni identicka platforma jako u Mondea tak se muzeme max bavit ze v te platformy vychazi ale neni to ta platforma
Jinak tohle je pri vsi ucte stejna diskuse jako zda bylo driv vejce nebo slepice- ja tvrdim ze kdyz to neni identicka platforma jako u Mondea tak se muzeme max bavit ze v te platformy vychazi ale neni to ta platforma
Je to ta patforma.
Platform Ford EUCD je totiz to same jako platform Volvo P24.
To same platform Ford D3 je to same jako platform Volvo P2.
To same akorad jiny nazev.
Je logicke ze Ford jako jeho cetralni EU vedeni a vyvoj jasne rika co kde zacne a skonci.
Tak ze zacatek je u Fordu, a je jedno jestli se ti to libi nebo ne.
Jeste takova zajimavost, vecina vedeni konstrukteru kteri dnes delaji u Volva tam prisli z vyvoje Fordu. To same vedeni Volva je Fordovske.
Ale to by jsi musel sledovat personalni PR Fordu a Volva.
Ale ty nemas PR rad, ja zapomel >😁 Tak ze nic. :no:
Platform Ford EUCD je totiz to same jako platform Volvo P24.
To same platform Ford D3 je to same jako platform Volvo P2.
To same akorad jiny nazev.
Je logicke ze Ford jako jeho cetralni EU vedeni a vyvoj jasne rika co kde zacne a skonci.
Tak ze zacatek je u Fordu, a je jedno jestli se ti to libi nebo ne.
Jeste takova zajimavost, vecina vedeni konstrukteru kteri dnes delaji u Volva tam prisli z vyvoje Fordu. To same vedeni Volva je Fordovske.
Ale to by jsi musel sledovat personalni PR Fordu a Volva.
Ale ty nemas PR rad, ja zapomel >😁 Tak ze nic. :no:
Přidej! >😁 :yes:
Tohle pro nasrani tebe a kology staci 😉
Dělej si co chceš, jestli chceš tim kopírováním na sebe upozornit, tak si posluž. Fordem mě rozhodně nenadchneš. Případe...
O to mi rozhodne nejde pripade >😁 Auto.cz nectou je omezenci jako ty, to asi nevis.
Ty si kup raci dalsi SnobMercedes >😁 >😁
Ty si kup raci dalsi SnobMercedes >😁 >😁
Tys to pořád nepochopil, hošíku, to, že Ford nemá aktuální benzíny, je pro každého, kdo rád řídí, akorát k na.rání. Mondeo může být xkrát perfektní auto, dá se mu odpustit i to jak vypadá, ale když jediný benzinový motor, který je v něm použitelný žere deset litrů s lehkou nohou a auto s ním v normální výbavě stojí přes milion, tak to je průser, a proto se všichni ti zaříkači fordích koní honí dneska na usmolených 140 dehtových grošácích. Jenže na ty stačí i podvozek z laguny. Měl bys pochopit, že krvácet na diskusích pro nějakou značku, je akorát k smíchu. Ale ty jsi asi rád, když se ti smějou, jinak se tyhle "zprávy z Fordova" vysvětlit nedají. 😉
Ale daji vecine zakazniku staci "usmolenych 140 dehtových grošáku".
"Jenže na ty stačí i podvozek z laguny."
To se pletes, nestaci, Hosiku 😉
"Jenže na ty stačí i podvozek z laguny."
To se pletes, nestaci, Hosiku 😉
Jenže ty s těma usmolenejma dehtama jezdí pořád v levym, jako kdyby měli ST22O a to po celý EU.
A to ti vadi 😉 >😁 Ty jsi ale pripad.
Proč bych měl bejt případ? Že tyhle zamindrákovaný fordisti tvořej kolony a brzdí plynulou dopravu?
Ano VASE velicenstvo v Mercedesu >😁 Uz vime proc jsou v CR kolony na D1 >😁 >😁 >😁 Vtipe >😁
Nechovej se jako závistivej pitomec, už tak jsi dost velkej.
Napodobne >😁 PS neni co zavidet. Mam raci lepsi BMW. Nez Mercedes.
Neni důležitý, co máš radši, ale v čem jezdíš. Já si nekupuju auta, aby mi někdo záviděl, ale abych v něm jezdil a vyhovovalo mým potřebám.
Co mas radsi v tom take vecinou jezdis 😉 A to take vecine vyhovuje 😉
Kazdy rozhodne nema potrebu mit Mercedes. A to je dobre.
Kazdy rozhodne nema potrebu mit Mercedes. A to je dobre.
Proč ty nemáš potřebu mít Mercedes je asi jasný.
Nejsem snob >😁
No vidíš, to já zase jo. Někdy si stravenkama vytírám i ďouru.
Duvod proc si nekoupit Forda- Deadlift by sem zase hodil tiskovou zpravu o uspechu FoMoCo a chlubil by se nasim perim. Duvod proc si nekoupit VW- to same jak u Fordu jen v podani GTI :no:
Ja bych si klidne koupil FordovoVolvo i presto ze ho mas ty 😉 Auta nemuzou za sve "majitele" 😉 A vubec nechapu proc exibujes pod clankem o Fordu, kdyz Ford nemas rad.
Ja mam rad Fordy- Focus je vyborne auto- ale kdyz ho vidim a vzpomenu si na tve trapne PR kecy tak si rikam - nikdy :no:
To jsem rad, takove auto je pro tebe skoda >😁
Opravdovemu potencionalnimu majiteli Fordu PR navadi naopak ho zajima. Protoze chce vedet co kupuje.
Ale to ty nejsi.
Opravdovemu potencionalnimu majiteli Fordu PR navadi naopak ho zajima. Protoze chce vedet co kupuje.
Ale to ty nejsi.
Takze jak chapu tva slova ty jsi poveren Fordem CR mu tady delat PR
Ford EU vydal tuto zpravu, a ty ji cist nemusis. A ja jen poukazuji na spojeni dobrych vysledku prodeje s nazorem na motory FORDu.
Nerikej ostatnim o cem smeji psat. Ja ti take nerika ze to musis cist.
Ja take nectu tve blaboly o nezavislem vyvoji Volva.
Narozdil od tebe ja jsem schopen to necim podlozit, ty jen kecas tve dojmy.
Nerikej ostatnim o cem smeji psat. Ja ti take nerika ze to musis cist.
Ja take nectu tve blaboly o nezavislem vyvoji Volva.
Narozdil od tebe ja jsem schopen to necim podlozit, ty jen kecas tve dojmy.
No a na to aky je VW oproti Fordu * tak sa predava este lepsie : [odkaz] a cast "Společnost Volkswagen, jejíž součástí je rovněž česká Škoda Auto, je největším výrobcem automobilů v Evropě. Firma v prvních třech čtvrtletích letošního roku zvýšila prodej o 3,9 procenta na 4,8 milionu vozů. Její podíl na světovém trhu s automobily tak vzrostl o půl procentního bodu na 10,1 procenta. " 😉
Tohle neni clanek o VW 😉
Navic srovnavas prodeje Fordu v Evrope s VW na svetovem trhu. >😁 Trochu blbost ne.
Navic srovnavas prodeje Fordu v Evrope s VW na svetovem trhu. >😁 Trochu blbost ne.
Ale vzdy sa to zvrtne na to aky je VW * a na Ford nema tak par cisel nezaskodi. Podla cisel ktore mam ja je to takto - 1-9.2008 : trhovy podiel v Zap Europe VW koncern 19,9 a Ford koncern 9,9, znacky v Zap Europe VW:Ford 10,6:8,3, registrovane vozidla v tis VW:Ford 1146:903,
Značně souhlasím že Ford nemá už delší dobu co nabídnout, jediné dva motory jsou snad 1.6Ti-VCT a 2.5ST. Ale kdy všichni nabízejí Turbomotory jako Fiat, Renault, Opel, VW Group,PSA, Mini.... Ford ma 1.6Ti- VCT-........ 2.5ST a mezi nimi díru! kromě 2.0 107kw a 2.3...😒
Vsimli jste si toho banneru nahore Saab 9-3 jiz od 489 ooo Kc. Fakt nechapu- za chvili bude drazsi i Fabia :no:
je to nějaký divný... 😲
Saab si timhle ublizuje - z premie se stavi do pozice lidovky :no:
No je to tak. Podbízet se jako laciná plečka není hodno hrdého švéského vikinga... 😒
Myslis ze tuhle cenu dotuje Srba nebo vyrobce?
Jestli výrobce, pak je asi na tom Saab hodně špatně. Jestli Srba, pak mi nějak uniká smysl toho co činí. Vždyť ty auta prodává za nákupní cenu... 😐
Otázka je, jestli to jsou nový auta, předváděčky nebo skladovky z loňska. Víš jak to je... strčíš tam hlavu a už jen myšlenka, že o tom uvažuješ, tak ti nacpe něco jinýho. Třeba Alfu >😁
Podle mne to jsou auta do vyroby
Jestli chceš, tak se tam zastavim. Jezdim tam každej den okolo, ale dej mi svuj telefon >😁
Vždyť jsem tu psal, že mi od Srby někdo kolikrát volal a když jsem mu poděkoval, tak říkal, že tomu nebudu věřit. Taky jsem mu říkal, že mu věřim, ale je to pořád hodně.
2) S motorem 2,0 107kW nemám žádnou zkušenost, ale Mondeo nebo Focus s ním určitě nepojedou tak dobře jako třeba Passat nebo Octavia s motorem 1.8 TFSI 118kW
3) Za naprostou katastrofu považuji u Mondea motor 2,3 s automatem, který má ve městě spotřebu okolo 14 litrů, rozdíl proti obdobně výkonnému Passatu 1,8 s DSG cca 3 litry, co k tomu dodat...
4) Co Ford a šestiválce?
T5 ma uplne plochy nabeh, zadna turbo dira krom u tebe na ramenou se nekona. >😁 :no:
a tie urazky si nechaj
Pokud jde o motor VW 2.0 TFSI tak já za jeho hodně silnou stránku považuju právě relativně "malý" nárůst spotřeby při vyšším zatížení (ve srovnání s jinými turbomotory).
Ad. 2.: Opat dost samozrejmé, ze motor so 107 kW a 190 Nm nepojde tak dobre ako motor so 118 kW a 250 Nm (+ 11 kW a + 60! Nm).
Ad. 3.: Tu je treba súhlasit, 2,3 v Mondeu je snad najhorsí benzín na trhu, je to tragédia.
Ad. 4.: Nemyslím, ze by Ford mal problém dat 3,0 V6 z predoslého Mondea, prípadne ho jemne vyladit. Nevidím tu ale prínos oproti vydarenému 2,5T. Naviac ten turbomotor má podstatne vacsí potenciál na zvýsenie výkonu (preco to Ford nespraví, je druhá vec).
Ad 4) určitě by Ford neměl problém s 3,0 V6, ale ten motor je stejně jako ostatní, dnes už parametrově mimo, proto je opravdu lepší ta 2,5T. Tedy opět potvrzení zmíněné bídy. 😉
VW vyvinul přímovstřikové motory a k nim v další generaci přidal přeplňování, protože přeplňovanému motoru stačí k podobným výkonům nižší objem, proto se 2,0FSI nahrazuje 1,8 TSI a 1,6 FSI 1,4TSI. Vím je to nepochopitelné, ale jen pro toho, kdo nechce chápat. Žádné tiché odcházení od něčeho, jde pořád o to samé, motor 2,0FSI žije, stejné vrtání jen menší zdvih a je z něj 1,8 TSI. A nejde jen o čtyřválce, V6 mají přímovstřik stejně jako V8, nikdo nic neopouští, naopak. :-!
Preplnovane 4valce ktore ale maju taktiez priamy vstrek su naozaj vo VW proste absolutna spicka.
30i - no musel by genialne kvaltovat, aby tak vystrelil po tej 80-ke to asi nebud ono
Mohlo by to byt 30sd( 286k 580Nm), alebo naozaj tve seriove turba 35d (ale parametre rovnake, ako 30sd). No a ak tu 35d este posteklil vymenou software... 😄 Jo tuzing, pekne to tam nachpiuj, nech Ti ta rakva lieta 😉 :-!