Přesně tak, opět rychlou jehlou šitý článek, který je třeba číst s otevřenou hlavou ;-\
Co se týče káčka, tak mě tyto výsledky ani moc nepřekvapují. Neříkám, že se jedná o vysloveně špatné auto, ale ve srovnání se slavným předchůdcem ztratilo originalitu a charakter. Prostě je příliš baculaté, a co sluší Fiatu 500, nesluší Káčku... Káčko totiž k nabídce slušného vnitřního prostoru potřebovalo delší rozvor, ale fiatovská platforma ho měla příliš krátký, tak to doháněli přehnanou výškou a výsledkem je auto s podivnými proporcemi (ve srovnání s kultovním předchůdcem)... Otázka nyní je, jestli Ka dostane nějakého nástupce, nebo jestli to Ford v evropské minitřídě úplně zabalí. Vzhledem k jeho současné globalizační mánií a kašlání na Evropu odhaduju spíš to druhé :-(:no::no:
Ano, presne, Ka stratilo originalitu. Ford je venoval malo starostlivosti. Vyzera, ako zmensena Fiesta. Podobne sa stalo Rapidu vyzera, ako mala Octavia pre deti.
Hodně čtu články i na zahraničních webech a v čem se odlišujíod těch místních nejvíc, je ve čtenářích. Zatímco český/slovenský čtenář má pocit, že snědl Šalamounův exkrement, čtenář v Německu/USA/UK netrpí z nějakého nepochopitelného důvodu pocitem, že je chytřejší než autor a že je třeba jej soustavně "školit".
Nebo je to jinak? Možná čtenář dává najevo svou malost, případně není dostatečně bystrý na to, aby dokázal číst mezi řádky. Já třeba tuto pasáž vnímám tak, že šlo o společný vývoj a oproti například předešlému Ka nebo jakémukoli jinému samostatně vyvíjenému autu byly náklady skutečně minimální. Člověk nemusí zrovna patřit do Mensy aby mu došlo, že už vlastní karoserie a motory a ladění auta spolykalo spoustu peněz. Ale každý jsme holt jiný...
Souhlas, taky mně to štve, jedině snad že nejseš v poslední době jediný, kdo na to tady začíná upozorňovat. Před pár lety to tady bylo lepší, ten "příliv" (navíc i ze Slovenska) úroveň diskuzí hodně sundal dolů. :yes:
Bolo také škaredé, až sa mi páčilo. Z druhého Ká-čka mám pocit, že Ford chcel, aby to bola a súčasne aj nebola Fiat 500-ka. Mala čo najviac využiť z 500-ky, ale súčasne byť úplne iná. Ale stala sa z toho dizajnová tragédia.
Zatiaľ čo 500-ka je nádherné auto, Ká-čko je taký ťažko definovateľný mačkopes. Niečo na spôsob Číny.
mám pocit že se ford u Ka měl vydat buďto cestou Opelu Adam nebo F500, nebo naopak NSF a Pandy...on se pokusil skloubit jedno s druhým a trochu to nevyšlo :no:
Kupovat si malé auto, tak bych určitě Káčko upřednostnil před Fiatem 500. Ten mi totiž teprve přijde jako designová obluda. Nedávno jsem viděl F500 u nás na ulici a než jsem k němu dojel blíže, myslel jsem při pohledu zepředu, že je to ta nafouklá verze 500L nebo X nebo co. Je to moc vysoké a ten placatý kus plechu v místech přední masky taky není nic moc.
Takže podle mě je v tomto případě lepší něco s moderním designem, než ne moc povedené retro. Navíc Ford prý má lépe naladěný podvozek.
stacilo velmi malo a mohla byt z tohto auta legenda
prva generacia Ka-cka katapultovala ford medzi miniauta doslova ukazkovo... fordov niekdajsi new edge dizajn KA-cku pasoval a auto posobilo sympaticky a zaujimavo :yes:
Bohuzial ford tieto vyhody z prvej generacie uz v druhej generacii pre svoj prospech nevyuzil a spravil doslova opak prveho Ka-cka... z krasneho auta spravil zrudicku....ktora nie je ani pekna ani imidzova ... a nenadvazuje vobec v nicom na vydarenu prvu generaciu ... doslova trapas v podani forda.... z auta s potencialom legendy spravil doslova mrtve a nezaujimave auto .... to trestuhodne znicenie mena KA... bude este neskor ford mrziet ...
Cenou? Ne, tedy alespoň v současné době, začíná na 169900,-. Že by designem - nenadchne, je to takové opuchlé 3dv vajíčko. Motory? No ano, výběr nic moc 1.2 69k benzin a neprodejný 1.3TDCi 75k nejméně za 240k CZK? Jo to bude ono. Celkem kombinace k ničemu. Malé, opuchlé a pomalé auto. Nic míň, nic víc...
Kde je to staré Ka, které mělo na výběr jen 1.3 44kW benzin a přesto se prodávalo? ;-)
...poslední hřebíček do rakve přibila jasná volba ve třídě miniaut, [odkaz]
BRAVWO ŠKODA!!! :yes::yes::yes::yes::yes::yes:
P.S. Uvažujete o novém vozu a ještě jste nezamířili do showroomu ŠKODA? Co nejdříve do napravte!!!
Logické není, že se chováš jak škodafanatik! Já proti škodovkám vůbec nic nemám, ba naopak, ale svými trapnými výkřiky děláš této značce v diskusích medvědí službu a navíc se hrozně ztrapnňuješ. Co takhle začít používat hlavu? >:D
Jakmlie mi něco doporučí AN, študent pomocný co jedině jezdí na plejstejšnu tak zbystřím a raději od toho ustoupím.
Adama něco pro tebe [odkaz] , ale žádné prudké pohyby s modelem nebo zvuky jako u osmiválce.Tenhle motor na to není stavění ani kdyby tam bylo sportovních pruhů deset.
vies, ked uz konecne nazbieras tych par chechtakov na citigo vo vybave social a nezostane ti ani na listok na autobus, tak musis do toho showroomu nejak dojst... >:-[]
A co takhle adama nováka vynechat? Nevšímat si ho. Všichni ví, co napíše, ale stejně mu na to pár lidí skočí. No, a to je jeho radost. Fanda škodovky to není ani náhodou a když někdo napíše, že právě pro tohle (příspěvky Adama Nováka) má "tolik lidí vůči škodě averzi, dokazuje tím, že je tak na stejné úrovni. Takže Adam Novák na hate list a nebo se ovládnout a nereagovat. Na druhou stran je to b-b z kategorie neškodných, jsou tady mnohem a mnohem horší.......
Strategii Fordu je omezovat evropske aktivity a zamerit se vice na americky trh. Tam ovsem Kacko nema co delat, takze jakozto specificky evropsky model s omezenym pouzitim kdekoliv jinde nezapada do globalni strategie koncernu, tedy vyrabet americka auta a prodavat je tam kde jsou bez vetsich zmen prodejna.